Novas por contido

Por parte da Administración, achegouse o 25/09/2013 un novo borrador de orde de flexibilidade e teletraballo, cos seguintes cambios respecto da proposta anterior:

- Suprimen a cualificación de "intensiva" no artigo 5.3
- Engaden a consulta aos órganos de representación no caso das flexibilizacións por conciliación familiar
- Amplían o marco horario da flexibilidade excepcional: nos edificios que permanezan abertos a esas horas, sería desde as 7.00 h até as 20.00 h.
- Engaden o traslado de información ás OOSS sobre as flexibilizacións autorizadas e denegadas. Así mesmo, inclúen a obriga de lle comunicar ás OOSS as solicitudes de teletraballo autorizadas e denegadas, tal e como lles demandabamos.
- No caso de cesamento ou suspensión da flexibilidade por razóns do servizo, inclúen que a Admón. deberá comunicarllo ao traballador cun mínimo de 7 días naturais de antelación
- No teletraballo, só limita a concatenación de xornadas consecutivas non presenciais se así o demanda a unidade na que estea destinado o teletraballador. 
- Inclúen unha disposicións transitoria segunda que faría permanente o horario de verán, sen necesidade de que teña que ser negociado cada ano como na actualidade.

Desde a CIG recoñecemento que existen avances importantes, pero seguimos considerando demasiado amplia a parte fixa do horario (de 8.30 a 14.30), tendo en conta ademais que a flexibilidade pode ser denegada por razóns do servizo.

Descargar o rascuño de Orde sobre flexibilidade horaria e teletraballo do 26/09/2013

Outras novas recentes

Venres, 17 Xaneiro 2025

Non era necesario reclamar o grao I da carreira do ano 2019 antes do 17 de xaneiro

Ante as dúbidas que se suscitaron por unha campaña alentando a todas aquelas persoas ás que non lle concederan o grao I da carreira en 2019 a presentar unha reclamación previa, e logo de ser estudado o caso pola nosa asesoría concluímos que NON É NECESARIO PRESENTAR NINGUNHA RECLAMACIÓN. Se alguén presentou unha reclamación NON pasa nada, non sobra, pero vai ser...
Mércores, 15 Xaneiro 2025

Apertura do prazo de solicitude das listas para o desempeño transitorio de prazas do Servizo de Prevención de Incendios Forestais

Abren o prazo de presentación de solicitudes para a elaboración da lista para o nomeamento de persoal interino para o desempeño transitorio de postos reservados a funcionarios do corpo de auxiliares de carácter técnico de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, escala auxiliar do Servizo de Prevención e Defensa contra Incendios...
Martes, 21 Xaneiro 2025

Orde de confección de nóminas para o ano 2025

No DOG do 21/01/2025 publican a ORDE do 17 de xaneiro de 2025 pola que se ditan as instrucións sobre a confección de nóminas do persoal ao servizo da Administración autonómica para o ano 2025. Estas retribucións manteranse para o ano 2025 nas contías vixentes en 31 de decembro de 2024, sen prexuízo do establecido na disposición adicional oitava da Lei 4/2024, do 27 de...