Novas por contido

O luns 11 de decembro constituíuse a Comisión de seguimento do Acordo de centros de Política Social. Nesta sesión:

- O director xeral de Función Pública comprometeuse a enviar o listado dos 145 postos de xornada inferior que pasan a xornada completa. Catro deles xa están a xornada completa, e os 141 restantes pasaranos de inmediato.

- Propoñen constituír as seguintes subcomisións técnicas de traballo:

  • Para o punto C da cláusula 9ª: definición das necesidades de servizos e intersubstitucións, regulación das consecuencias e pagamento ou compensación.
  • Para o punto E: estudo das causas de absentismo, proposta de medidas para a sua rebaixa, estudo e proposta de medidas para evitar a sobrecarga de traballo no funcionamento dos centros como consecuencia das adaptacións dos postos de traballo.
  • Para o punto F: estudo e proposta de un protocolo e plan de actuación fronte aos ataques físicos ou verbais que se poidan sufrir no posto de traballo.
  • Para o punto G: estudo e determinación para a proposta do uso do comedor en todos os centros que teñan comedor xestionado directamente pola Administración a cambio dunha contrapestación económica por parte do/a usuario/a.

Todos os demais puntos abordaranse na Comisión de seguimento. As subcomisións técnicas para os puntos F e G, deberían rematar no momento en que se chegara a acordo.

Nesta semana será a constitución completa das subcomisións técnicas, para o que Función Pública pedirá ás organizacións sindicais os nomes das persoas integrantes. As subcomisións terán o mesmo número de membros que a Comisión de seguimento: dúas persoas por sindicato asinante (8 persoas) e o mesmo número por parte da Administración. Na subcomisión técnica do punto F, indica que debería estar presente na parte da Administración, unha representante da Vicepresidencia 1ª, da que depende Riscos Laborais.

Todas as organizacións sindicais aceptamos a proposta

Os criterios que aplicaron para a elaboración da súa proposta de carteleiras son:

  • Nocturnidade: desconto de tres horas por noite traballada, o que vai implicar aumento de persoal
  • 5 xornadas continuadas como máximo
  • 2 noites consecutivas como máximo
  • Manterase o número de presencias actual
  • O número máximo de fins de semana traballados non poderán exceder do 60%
  • A xornada máxima anual será de 1442 horas, con 35 noites mais ou menos

A aplicación destes criterios implica a creación de mais de 100 efectivos, que nos transmitirán nos vindeiros dias.

Valorarase a itinerancia, e a intersubstitución, que en ningún caso sería superior ao 50% en cada unha delas (ter en conta que son dúas cousas diferentes). 

Convocaranse xuntanzas nas xefaturas territoriais para estudar as propostas de carteleiras igual que ate o de agora. As carteleiras que ao desenvolver individualizadas teñan problemas, ou non cumpran os criterios, levaranse á Comisión de seguimento para o seu estudo.

Os domingos e festivos pagaranse coa nómina de decembro nun concepto aparte, dende o mes de xaneiro de 2023 ate o mes de outubro inclusive. No Consorcio pagarase ate o mes de novembro inclusive.

O persoal que nos estea traballando actualmente na Consellería, pero estea en activo noutra consellería, cobraría os domingos e festivos feitos, de oficio.

Pendente de mirar como se paga ao persoal que estea cesado neste momento, ou se xubilase este ano. 

Aplicarase a todo o mundo a compensación por coincidir o 24 e 31 en domingo, co que se aplicarán os 8 días de asuntos propios que aparecen no Portax. O prazo para pedilos, será ate o 31 de marzo.

Outras novas recentes

Venres, 11 Abril 2025

A dirección da EGAP aposta agora pola «externalización» dos temarios

As persoas á fronte da EGAP escúndanse na falta de medios para a privatización da elaboración dos temarios de promoción interna e libre do persoal da Xunta de Galiza, un antigo compromiso que a EGAP incumpre ano tras ano. Na CIG levamos moitos anos lembrándolle á EGAP o compromiso de elaboración dos temarios, tanto no referido á promoción interna como á libre. Até o de...
Mércores, 16 Abril 2025

Concurso de traslados de inspección de consumo: relación definitiva de admitidas e puntuacións provisionais

No DOG do 16/04/2025 publican: - RESOLUCIÓN do 14 de abril de 2025, da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, pola que se aproba a relación definitiva de persoas admitidas e excluídas do concurso para a provisión de postos de traballo vacantes do corpo de xestión da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, escala de inspectoras e...
Mércores, 09 Abril 2025

As desfeitas das RPTs con Rueda: se hai que enchufar, enchúfase; se hai que axustar unha praciña, axústase!

As relacións de postos de traballo deben ser os documentos técnicos que desenvolvan as prazas e as súas características dentro dunha consellaría. Teñen que estar baseadas en datos obxectivos, en funcións a desenvolver e na formación axeitada para cada posto. Sempre foi así? Pois non. Moitas RPTs, herdadas da truculenta época Fraga, facíanse ad hoc para colocar amiguiñas e...