Novas por contido

O luns 11 de decembro constituíuse a Comisión de seguimento do Acordo de centros de Política Social. Nesta sesión:

- O director xeral de Función Pública comprometeuse a enviar o listado dos 145 postos de xornada inferior que pasan a xornada completa. Catro deles xa están a xornada completa, e os 141 restantes pasaranos de inmediato.

- Propoñen constituír as seguintes subcomisións técnicas de traballo:

  • Para o punto C da cláusula 9ª: definición das necesidades de servizos e intersubstitucións, regulación das consecuencias e pagamento ou compensación.
  • Para o punto E: estudo das causas de absentismo, proposta de medidas para a sua rebaixa, estudo e proposta de medidas para evitar a sobrecarga de traballo no funcionamento dos centros como consecuencia das adaptacións dos postos de traballo.
  • Para o punto F: estudo e proposta de un protocolo e plan de actuación fronte aos ataques físicos ou verbais que se poidan sufrir no posto de traballo.
  • Para o punto G: estudo e determinación para a proposta do uso do comedor en todos os centros que teñan comedor xestionado directamente pola Administración a cambio dunha contrapestación económica por parte do/a usuario/a.

Todos os demais puntos abordaranse na Comisión de seguimento. As subcomisións técnicas para os puntos F e G, deberían rematar no momento en que se chegara a acordo.

Nesta semana será a constitución completa das subcomisións técnicas, para o que Función Pública pedirá ás organizacións sindicais os nomes das persoas integrantes. As subcomisións terán o mesmo número de membros que a Comisión de seguimento: dúas persoas por sindicato asinante (8 persoas) e o mesmo número por parte da Administración. Na subcomisión técnica do punto F, indica que debería estar presente na parte da Administración, unha representante da Vicepresidencia 1ª, da que depende Riscos Laborais.

Todas as organizacións sindicais aceptamos a proposta

Os criterios que aplicaron para a elaboración da súa proposta de carteleiras son:

  • Nocturnidade: desconto de tres horas por noite traballada, o que vai implicar aumento de persoal
  • 5 xornadas continuadas como máximo
  • 2 noites consecutivas como máximo
  • Manterase o número de presencias actual
  • O número máximo de fins de semana traballados non poderán exceder do 60%
  • A xornada máxima anual será de 1442 horas, con 35 noites mais ou menos

A aplicación destes criterios implica a creación de mais de 100 efectivos, que nos transmitirán nos vindeiros dias.

Valorarase a itinerancia, e a intersubstitución, que en ningún caso sería superior ao 50% en cada unha delas (ter en conta que son dúas cousas diferentes). 

Convocaranse xuntanzas nas xefaturas territoriais para estudar as propostas de carteleiras igual que ate o de agora. As carteleiras que ao desenvolver individualizadas teñan problemas, ou non cumpran os criterios, levaranse á Comisión de seguimento para o seu estudo.

Os domingos e festivos pagaranse coa nómina de decembro nun concepto aparte, dende o mes de xaneiro de 2023 ate o mes de outubro inclusive. No Consorcio pagarase ate o mes de novembro inclusive.

O persoal que nos estea traballando actualmente na Consellería, pero estea en activo noutra consellería, cobraría os domingos e festivos feitos, de oficio.

Pendente de mirar como se paga ao persoal que estea cesado neste momento, ou se xubilase este ano. 

Aplicarase a todo o mundo a compensación por coincidir o 24 e 31 en domingo, co que se aplicarán os 8 días de asuntos propios que aparecen no Portax. O prazo para pedilos, será ate o 31 de marzo.

Outras novas recentes

Xoves, 25 Abril 2024

Procesos selectivos, concursos de traslados, estabilización, funcionarización, OEP 2024 (25/04/2024)

Na Mesa Xeral de Empregados Públicos e na Comisión de Persoal do 25 de abril foi aprobada co voto en contra da CIG, a abstención da CSIF e o voto a favor de CCOO e UGT a modificación da relación de postos de traballo, consistente na funcionarización de 207 postos de persoal laboral da Xunta de Galiza no grupo B e nos subgrupos C1 e C2. 169 deses postos serán incorporados ao...
Xoves, 25 Abril 2024

Reunión do Comité de Seguridade e Saúde Laboral da Consellería do Mar (18/04/2024)

Punto 1. Lectura e aprobación da acta da reunión anterior Apróbase o contido da reunión anterior (21/11/2023) onde se incorporan as alegacións presentadas pola CIG onde indicamos que as embarcacións do servizo de Gardacostas sexan considerados como lugares de traballo e por tanto se avalíen os seus riscos laborais. Punto 2. Formación dentro do marco da Seguridade e saúde...
Venres, 26 Abril 2024

Inadmisión de diversas solicitudes dos graos I e II da carreira profesional

No DOG do 26/04/2024 publican: - RESOLUCIÓN do 19 de abril de 2024 pola que se inadmiten determinadas solicitudes de recoñecemento extraordinario dos graos I e II do sistema de complemento de desempeño do posto de traballo para o persoal laboral. - RESOLUCIÓN do 19 de abril de 2024 pola que se inadmiten determinadas solicitudes de recoñecemento extraordinario dos graos I e...