Novas por contido

Representantes da CIG-Autonómica acudimos o martes 30 de abril a unha xuntanza de cortesía convocada pola nova directora xeral de Función Pública (DXFP), que agora pasa a chamarse Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal (en diante, DXEP). Na xuntanza estaban presentes a nova DXEP, Nuria Aguilar Vázquez, e o anterior DXFP, José María Barreiro. 

A xuntanza non durou moito. Foron unhas palabras de presentación da nova directora quen manifestou as súas intencións de traballo futuro.

A CIG aproveitou para poñer enriba da mesa unha serie de asuntos que, ao noso ver, deben resolverse. Entre outros, mencionamos:

Concursos de traslados: convocar xa os concursos de traslados para todo o persoal. E marcarnos como obxectivo o concurso anual, paso previo para o que debe ser o futuro concurso permanente.

Concursos específicos: non poden seguir ocupando en comisión de servizos dende o ano 2015 máis de 800 postos que teñen a cobertura mediante concurso específico. Defendemos a súa cobertura mediante concurso ordinario, pero se non os modifican, teñen que cubrilos regulamentariamente xa.

Procesos selectivos (e promoción interna): queremos a súa resolución en prazos adecuados, áxiles. A promoción interna non poden ser procesos cun nivel de esixencia igual ou superior aos de acceso libre. Hai que modificar o modelo.

Externalizacións do emprego público: rexeitamos a externalización dos servizos públicos. Incluímos aquí ao uso de bolseiros/as que son empregados como man de obra barata en moitos casos (bibliotecas, oficinas de turismo, consumo, etc.).

Comisións de servizo: queremos que se regulen, teñen que deixar de ser arbitrarias.

Xornada de 35 horas: esa ten que ser a xornada máxima ordinaria. E a partir de aí, discutir xornadas inferiores.

Acordo regulador das condicións de traballo: temos que acadar un acordo global das condicións de traballo, para todo o persoal, funcionario e laboral. E os acordos específicos de colectivos que requiren atención, como centros de ensino, xubilación anticipada para determinados colectivos, ou a ampliación do tempo traballado do persoal de incendios.

Fondo de Acción Social: queremos superar os recortes da Lei de medidas do ano 2012. Hai que recuperar as modalidades eliminadas, e os importes substraidos, paso previo á consecución do antigo obxectivo do 1% da masa salarial.

Retribucións: subir os niveis a partir dos mínimos, trienios iguais para todos os grupos, carreira profesional sen chantaxes, e recuperar o que nos roubaron nos últimos anos.

Para rematar, deixamos á nova DXEP un documento máis extenso coas nosas reivindicacións para os vindeiros anos máis polo miudo.

Outras novas recentes

Mércores, 26 Marzo 2025

Boletín CIG-Saúde Laboral nº 59 - marzo 2025

Boletín do Gabinete Técnico Confederal de Saúde Laboral da CIG. Neste número: Riscos psicosociais e saúde mental no traballo: Que son os riscos psicosociais? Que importancia ten o problema? Que se pode facer para previr e xestionar os riscos psicosociais? Prevención e xestión dos riscos psicosociais relacionados co traballo Apoio ao persoal que se enfronta a retos...
Domingo, 23 Marzo 2025

A «lotería» dos cursos de linguaxe administrativa da EGAP

Anos e mesmo décadas para conseguir completar os dous niveis (medio e superior) de linguaxe administrativa galega: este é o panorama ao que nos enfrontamos o persoal da Administración xeral da Xunta e entes instrumentais, dada a reducidísima oferta de prazas ano tras ano. A EGAP ten por lei entre os seus fins a difusión e a normalización do idioma galego na Administración...
Martes, 18 Marzo 2025

Reunión da comisión de seguimento do acordo de condicións de traballo de Política Social.

O día 14 de marzo de 2025 tivemos reunión da comisión de seguimento das condicións de traballo da Consellería de Política Social. A reunión xa empezou con mal pé cando nos enteramos que ía ter unha duración dunha hora xa que despois tiñan outra mesa de negociación. Si se quere ter un dialogo de verdade é evidente que unha hora non é suficiente. Ao pornos a facer o resumo...