Inicio
Luns, 22 Xullo 2024

Asinado o Acordo de condicións laborais do persoal do Servizo de Prevención de Incendios Forestais (SPIF)

O Acordo de condicións laborais do persoal do SPIF asinouse este luns 22 de xullo

Dende o ano 2018 na CIG levamos demandando que a organización e condicións laborais do persoal do SPIF tiñan que ser obxecto dunha nova regulación, adaptada á evolución na tipoloxía dos lumes e á multiemerxencia no medio natural e rural. Traballo nos costou, mobilizacións incluídas, que a Xunta se sentara a abrir unha negociación.

Mais cando a Consellería decidiu abrir esta negociación, só estivo disposta a ...


Martes, 16 Xullo 2024

Función Pública altera os criterios da estabilización, sen dar moitas explicacións

Cando a Dirección Xeral do Emprego Público e Administración de Persoal (DXEP) publicou o pasado 9 de xullo o baremo provisional do proceso de estabilización da categoría de xefe/a de brigada, saltaron as alarmas polo feito de que a experiencia profesional que se lle asignaba a moito persoal era superior á esperada, mesmo por riba da declarada polas propias persoas afectadas no seu autobaremo. Os efectos sobre as futuras relacións de persoas que superarían o proceso poderían ser importantes ...


Mércores, 10 Xullo 2024

O Tribunal Supremo obriga a Seaga a non discriminar salarialmente ao seu persoal descontinuo

O Tribunal Supremo confirma, e fai firme, a sentenza do Tribunal Superior de Xustiza de Galiza presentada pola CIG sobre a discriminación do persoal descontinuo no cobro do plus de funcións da empresa pública Seaga.

A sentenza do TSXG confirmada ditaminaba:

La decisión de la dirección de la EP SEAGA SA de atribuir, por medio de dos instrumentos de ordenación de las relaciones laborales, al personal denominado 'discontinuo' menor sueldo y derechos profesionales que los reconocidos al ...


Martes, 09 Xullo 2024

Renovación parcial do parque móbil da Consellería de Medio Ambiente e Cambio Climático

A CIG tivo constancia de que se vai proceder a renovación de parte do parque móbil da Consellería de Medio Ambiente e Cambio Climático. Esta información non nos chegou directamente da Administración, senón que foi extraoficialmente a través dos nosos afiliados/as e simpatizantes, polo que por esa parte, empezamos mal.

Entrando no fondo da cuestión, entendemos que a Administración menospreza ao seu persoal e aos representantes legais deste ao non ter en conta o disposto na Lei 31/1995, de ...


Martes, 09 Xullo 2024

O que sabemos dos 180 postos desaparecidos do concurso de traslados de corpos xerais

A CIG observou que no listado final de vacantes publicado na convocatoria do concurso de traslados de corpos xerais, desapareceran 180 postos que si estaban nos listados previos facilitados por Función Pública. Xa que logo, a CIG enviou dous escritos á Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal (DXEP, antiga DX de Función Pública), esixindo explicacións de cada un dos postos desaparecidos.

A DXEP, logo de facer un relato do proceso de negociación, respostounos dándonos ...


Venres, 05 Xullo 2024

O Tribunal Supremo corrixe a inxustiza e permite que o persoal descontinuo traballe nos periodos de inactividade

Tras unha demanda dun traballador laboral descontinuo do SPIF, iniciada no ano 2019  e levada polos servizos xurídicos da CIG, o Tribunal Supremo acaba de resolver un recurso de casación onde sentenza que o periodo de inactividade do persoal descontinuo debe considerarse compatible co desempeño dunha segunda actividade no sector público, sempre que esta se leve a cabo dentro do periodo de inactividade e non impida ou menoscabe o cumprimento dos deberes inherentes a ela nin comprometa ou ...


Xoves, 04 Xullo 2024

Protocolo contra a violencia machista para as vítimas empregadas públicas

A CIG asinou o protocolo de violencia de xénero despois de seren aceptadas moitas das nosas alegacións ao texto proposto

Este Protocolo establece os procedementos para facilitar a protección das empregadas públicas da Administración xeral da Xunta de Galiza, e das entidades instrumentais do sector público autonómico sinaladas no artigo 45.a) da Lei 16/2010 (LOFAXGA) vítimas de violencia machista.

O protocolo ten como obxectivo protexer, no ámbito laboral, da violencia exercida sobre as ...


Mércores, 03 Xullo 2024

Desmantelamento das residencias de maiores

O desmantelamento da clasificación dos centros de servizos sociais: un paso atrás para as persoas maiores

Na CIG consideramos que a derrogación da clasificación dos centros de servizos sociais establecida no Decreto 243/1995 que a Xunta pretende modificar, supón un retroceso na atención as persoas maiores.

Entendémolo como unha medida imposta, sen consenso nin debate público, que elimina a categorización que prestan estos centros para o acceso a unha atención especializada e de calidade.

...
Martes, 02 Xullo 2024

Os centros de reeducación para menores infractores na Galiza: !!case unha realidade privatizada por máis de 61,5 millóns de euros!!

A Consellería de Política Social e Igualdade vén de publicar no DOG do pasado martes 11 de xuño a resolución do 28 de maio de 2024 pola que se publica a convocatoria, mediante procedemento de asignación de concerto social, para a selección de entidade privada sen ánimo de lucro, para a atención residencial e a intervención educativa integral con persoas menores que teñen que cumprir medidas xudiciais privativas de liberdade previstas na Lei orgánica 5/2000, do 12 de xaneiro, reguladora da ...


Venres, 28 Xuño 2024

Agacal: a rei morto, raíña que se impón?

A uns meses de que cesaran ao xerente de Agacal e a menos de que nomearan a un novo director desa axencia, vimos de recibir un correo electrónico remitido pola xefa do Departamento de Coordinación Administrativa no que se nos envía un documento nunca antes negociado, e nas que asume as funcións da xerencia por suplencia, segundo unha resolución do 27/03/2024.

Botamos en falta dende a creación da axencia, no 2018, a transparencia e boa fe negocial que debe existir en toda administración ...


Venres, 28 Xuño 2024

A CIG aposta por tribunais de selección democráticos e non dactilares

Dende o primeiro momento da súa creación a Xunta de Galiza impuxo o sistema de que os tribunais se decidían dende arriba e por moito que se criticou o sistema por sindicatos e persoal opositor, nunca se puido eliminar este proceder.

E se hai vontade política pódese facer. Posiblemente funcione mellor que as persoas designadas a dedo dende a Dirección Xeral de Emprego Publico e Administración de Persoal se muden por persoal voluntario.

De feito a Academia Galega de Seguridade Publica xa ...


 

  • Que o sistema selectivo idóneo para os procesos selectivos a convocar debe ser o de concurso-oposición.
  • acumulación de prazas das OEP's non executadas. En concreto que se sumen á convocatoria as prazas dos Corpos Superior (30 prazas) e de Xestión (9 prazas) da OEP de 2015.
  • Que as prazas de promoción interna que non se cubran teñen que acumularse á próxima convocatoria de promoción interna tal e como se viña facendo ata o de agora, e non á de libre.
  • Que o persoal das escalas poida participar na promoción interna (por reciprocidade).
  • Que todas as probas sexan obxectivas.
  • Que no caso dos grupos A1 e A2, na quenda de promoción interna exista unha redución ou exención de, polo menos, unha das probas.
  • Que no caso do segundo exercicio do grupo C2, a proba práctica verse unicamente sobre o coñecemento do paquete ofimático LibreOffice 4.2.4, e en vez de fomentar o uso de software libre seguen promovendo as alternativas de pago.
  • Que a puntuación da primeira proba, en todos as convocatorias, por ser a máis obxectiva, deba ter unha puntuación maior. Só o admiten no caso do grupo C2.
  • Unha redución e racionalización de temarios, excepto para sinalar as partes do programa sobre as que versará o primeiro exame.
  • Que se a redución de temarios é necesaria nas probas de acceso libre, no caso da promoción interna estaría máis que xustificado a supresión a maiores dos temas que foron obxecto de exame nos procesos de acceso ao corpo inferior.
  • Que dada a situación de crise económica creada polo capital financeiro internacional e español, o aumento considerable do número de desempregados na Galiza nos últimos anos, e a situación de penuria pola que pasan moitos dos cidadáns galegos, e por ende, as persoas aspirantes, exista unha exención total das taxas para estes procesos selectivos.
  • Que sexa imprescindíbel facer as probas en galego ou que, cando menos, unha das probas se realice exclusivamente en galego, único xeito real de demostrar os coñecementos da lingua propia de Galiza. Estabelecer a exención en base a un título sería equivalente a eximir dos exames de lexislación as/os licenciadas/os en Dereito. Supoñemos, ademais, que cunha taxa de paro de preto do 25% no noso país sería unha forma de primar o acceso ao emprego da cidadanía galega con respecto a outras rexións e nacións do Estado.
  • Que os tribunais sexan nomeados por sorteo.

Admiten:

  • Actualizar os temarios da EGAP, pero non que sexan vinculantes para os tribunais, senón orientativos.
  • Aumentar o tempo de realización dos primeiros exercicios a 180 minutos o grupo A1, 120 o A2 e 100 o C1 e C2 e acotar a materia dos primeiros exames así como aumentar o tempo do segundo exercicio do grupo C2 a 40 minutos.
  • Reducir a puntuación da segunda proba (ofimática) do grupo C2 a 10 puntos.

Van estudar:

  • Que se inclúa nas bases que a publicación do nomeamento do tribunal no DOG se fará ”nun prazo máximo de.... meses dende a publicación da convocatoria”.
  • Indicar unha data mínima de realización do primeiro exercicio, incluíndo nas bases coma en anteriores convocatorias a expresión “non antes de....nin despois de...”. 
  • Que figure nas bases que a adxudicación sexa nun destino definitivo, o único xeito de evitar a sensación de inseguridade que produce a adxudicación dun destino provisional.
  • O compromiso de que no prazo dun ano dende o seu inicio estarían resoltos os procesos selectivos. Débese comezar a regular os prazos dos procesos selectivos para que estes non se eternicen e sexan máis rigorosos tendo en conta que houbo procesos que se prolongaron durante tres anos.
  • Que nas bases se recolla:”...contra a resolución pola que se aproban as listaxes definitivas de aspirantes admitidas/os e excluídas/os poderase interpor recurso potestativo de reposición ante esta consellería no prazo dun mes contado dende o día seguinte..................ou interpor directamente recurso contencioso-administrativo ante........”.

Descargar borradores discutidos na Mesa Xeral do 9/6/2015