- Detalles
Xa todo o mundo fala do venres 11 de febreiro como unha data clave do concurso de traslados de corpos xerais.. pero ainda hai moita confusión.
O propio director xeral de Función Pública referiuse a ese día 11 como a data en que se vai publicar a adxudicación definitiva das prazas no web de Función Pública, e que unha ou dúas semanas despois publicarían no DOG a correspondente Resolución.
A toma de posesión en diferido
A toma de posesión segue a ser un misterio. Ao puro estilo PP, será en diferido? Moita xente fala de maio (cando se cumpren os 6 meses da ampliación de prazo para a resolución do concurso). Pero na CIG ata o poñémos en dúbida, pois temos o problema non resolto das algo máis de 80 prazas de persoal funcionario ocupadas por persoal laboral indefinido non fixo por sentenza, e que por lei calquera destas persoas poden tumbar o concurso xudicialmente se lles collen o posto antes de que se resolva o proceso selectivo que está actualmente en execución.
O director xeral non foi claro na súa información de cando sería a toma de posesión: non dá prazos nin motivos. O que manifesta é que a resolución do concurso coincidirá no tempo coa toma de posesión definitiva das persoas da anterior promoción interna e libre que actualmente están en destino provisional. Pero nada comenta dos procesos que están en execución, tanto de promoción interna como de libre, e que afecta a esas 80 prazas de persoal indefinido non fixo que poden tumbar o concurso.
Por tanto, xúrdenos dúbidas de por que non fai mención a isto último, e as posibilidade son moitas:
- Que as 80 prazas non foran adxudicadas a ninguén no concurso, e Función Pública ao ter estes datos decida non agardar pola resolución dos procesos selectivos ao non haber o perigo de ocupar eses postos por concurrso antes que por proceso selectivo.
- Que si haxa adxudicación dalgún deses postos no concurso, pero Función Pública decidira dalos igualmente, asumindo que o persoal que está neses postos poida ir ao xulgado e incluso gañar. Esto é, darlle unha patada para adiante ao problema e dentro dun tempo xa dirá a xustiza se hai que mover postos.
- Que hipoteticamente si puideran ser adxudicadas pero Función Pública decidira retiralas do concurso de tapadillo, sen dar explicacións.
Fai máis dun ano que a CIG ofreceu ao director xeral a solución de retirar eses 80 postos do concurso e ofertalos no seguinte. Abertamente, non de tapadillo. Se tivera feito así, o concurso podía estar resolto fai moitisimo tempo.
Con este escenario, alguén se atreve a falar de maio para a toma de posesión?
- Detalles
Pao xudicial á Xunta polas prórrogas non motivadas das comisións de servizo. A CIG denunciou no 2019 a prórroga non motivada de 347 comisións de servizos por falta de xustificación da sua prórroga, algunha dende o ano 2010.
A mala xestión das persoas responsábeis da Dirección Xeral de Función Pública cos concursos de traslados fixo que a comisión de servizo fose para moitas compañeiras e compañeiros a única opción de mobilidade ou, incluso, de ter algo de carreira administrativa. Para máis, a súa concesión opaca e sen criterios obxectivos de selección asenta na administración xeral un sistema caciquil e vergoñento de provisión de postos. A Xunta non dá datos de quen solicita a comisión, non motiva a decisión da persoa seleccionada, nin o tempo, ou os motivos da prórroga.
Por iso a CIG, logo de recompilar unha a unha máis de 347 comisións de servizo de longuísima duración, algunhas de máis de 10 anos e por tanto que se pasaban do prazo legal, e que nin sequera se ofertaron en concursos de traslados, denunciámolas ao tempo que seguimos a reclamar un sistema de provisión de postos áxil e transparente pos as comisións deberan ser algo puntual xa que a fórmula ordinaria debera ser o concurso de traslados (permanente ou anual). E para que as comisións non sexan “a dedo” necesitamos un decreto de provisión que as regule de forma clara e con baremo.
O fallo do xulgado do contencioso-administrativo número 2 de Compostela, obrígalle a Xunta a respostar en 30 días á solicitude da CIG, polo que deben xustificar todas e cada unha das prórrogas de comisións de servizos que se pasaban de dous anos no 2019. Se a Xunta non motiva adecuadamente a súa excepcionalidade (e vai telo difícil), a CIG esixirá responsabilidades.
Na CIG vemos positiva esta sentenza que supón un chanzo máis na loita contra a nefasta política de persoal da Xunta, mostra de que non vale o nepotismo instaurado por Función Pública e imos facendo camiño para que o persoal empregado público teñamos dereito a acceder en igualdade de condicións a unha praza en comisión de servizos.
Comisión de Persoal 9/2/22: RPT GAIN e CEEI, modificación decreto listas, regulamento plan igualdade
- Detalles
Estamos convocados a unha Comisión de Persoal para o mércores 9/2/2022, onde se vai aprobar:
- Proposta de modificación da RPT da Axencia Galega de Innovación (GAIN). Descargar
- Proposta de modificación da RPT da Vicepresidencia segunda e consellería de Economía, Empresa e Innovación. Descargar.
- Proxecto de Decreto polo que se modifica o Decreto 37/2006, polo que se regula o nomeamento de persoal interino para o desempeño con carácter transitorio de prazas reservadas a funcionarios e a contratación temporal de persoal laboral da Xunta de Galiza. Descargar.
- Regulamento interno de creación e funcionamento da Comisión negociadora para a elaboración do Plan de Igualdade na administración xeral da Comunidade Autónoma e das entidades instrumentais do sector público autonómico. Descargar.
Esta convocatoria, coa correspondente documentación, foi enviada antes da Mesa Xeral de negociación, o que indica que non teñen vontade algunha de mover unha letra.
- Detalles
No DOG do 07/02/2022 publican as resolucións polas que fan público o procedemento para a acreditación dos méritos correspondentes á fase de oposición dos seguintes procesos selectivos:
- Acceso libre e promoción interna, no corpo facultativo de grao medio da escala de técnicos facultativos de servizos sociais, especialidade de enfermaría (subgrupo A2).
- Acceso libre e promoción interna, no corpo facultativo de grao medio da escala de técnicos facultativos de servizos sociais, especialidade educadores (subgrupo A2).
- Ingreso na escala de auxiliares de clínica, subgrupo C2.
- Extraordinario de consolidación para o ingreso na categoría 007 do grupo II.
- Ingreso na agrupación profesional de persoal funcionario subalterno.
- Extraordinario de consolidación para o ingreso na categoría 003 do grupo V (ordenanza e outras).
- Extraordinario de consolidación para o ingreso na categoría 002 do grupo III e categoría 062 do grupo III.
- Acceso libre e promoción internamna especialidade de bioloxía (subgrupo A1).
O prazo é de 10 días hábiles a contar dende o seguinte a esta publicación ( ata 21 de febreiro).
O proceso é o mesmo para todos os procesos. Será o seguinte:
- Acceder ao expediente no seguinte enlace: https://www.xunta.gal/funcion-publica/expediente-administrativo
- Unha vez no expediente hai dúas opcións:
- Validar a información que figura no expediente por estar completa. Marcar opción de validar e no motivo poñer: fase de concurso de proceso selectivo ( opción 2). A continuación xerar PDF que será o xustificante de validación e conformidade do procedemento.
- Mostrar a disconformidade. As fases a continuación son:
- Completar ou correxir a información
- Xerar impreso de enmenda. No motivo marcar a opción 2 :fase de concurso de proceso selectivo. Nos datos da unidade de persoal en “nome “ poñer: Dirección Xeral da Función Pública e en “dirección” poñer: Edificio Administrativo de S. Caetano. Santiago de Compostela
- Pechar e xerar impreso de enmenda. Rexistrar xunto coa documentación acreditativa dos méritos alegados na enmenda.
Os procesos afectados son:
- A2 Enfermería: méritos ata 6 novembro 2019
- A2 educadores: méritos ata 6 novembro 2019
- C2 auxiliar de enfermería:méritos ata 25 febreiro 2019
- II-007 titulado medio: méritos ata 26 novembro 2019
- V-003 ordenanza: méritos ata 11 marzo de 2019
- III-002 e III-062 administrativos: méritos ata 25 de novembro de 2019
- A1 Bioloxía: méritos ata 28 de novembro de 2019
- Ap, subalternos: méritos ata 11 marzo de 2019
Hai un teléfono para incidencias: 881 99 98 83
- Detalles
A Dirección Xeral de Función Pública achegounos a súa proposta de Relación de Postos de Traballo de funcionarización de postos que irían ás diferentes escalas e especialidades de varias consellerías (Presidencia, Xustiza, Sanidade, Política Social, Cultura, Educación, Mar, Economía, Medio Rural).
A maiores dos anexos e taboas de equivalencias cos datos polo miudo de cada posto, vai outro arquivo que contén un resumo de criterios/orzamentos.
Se queres aportar algo, contacta coa CIG.
- Detalles
A semana pasada fomos convocadas pola consellería de Infraestruturas a unha reunión para darnos información aos representantes sindicais e delegados/as de prevención sobre as obras que se van a acometer no edificio.
Primeiro de todo congratularnos de que haxa consellerías que de motu propio facilitan información completa e axeitada de temas que afectan ao día día dos traballadores e traballadoras. Parabéns por iso e a ver se se estende a iniciativa ao resto.
En concreto, as obras van afectar ao denominado edificio dos espellos no que se vai a acometer o cambio do tellado e a retirada da fachada acristalada e a instalación dunha nova fachada con paramento e fiestras similares ao resto de edificacións de San Caetano.
O prazo de realización das obras será dun ano e comeza xa estes días. Efectuarase en sete fases comezando polo edificio de planta baixa e seguindo polo bloque de pisos.
É unha obra importante que implicará a construción interior duns novos tabiques temporais para aillar as zonas de traballo do persoal da zona de instalación da nova fachada. Informáronnos que a meirande parte do traballo vaise asumir polas tardes pero aínda así haberá traballo matinal, tratando de afectar o menos posible ao traballo administrativo.
De todos os xeitos cando sexa inviábel o traballo nas oficinas vaise conceder un teletraballo especial polos días de afectación das obras en cada unidade.
Agradecemos de novo a información e quedamos á túa disposición para recompilar as incidencias que haxa nesta reforma que esperemos que sexan poucas.
- Detalles
O director xeral da Función Pública convocounos a unha videoconferencia sobre a RPT de funcionarización de Política Social, que vai ser o xoves 3 de febreiro.
A convocatoria xa nos demostra o interese que teñen en facer as cousas de xeito falado e negociado:
- Convocan a unha xuntanza "explicativa". É dicir, que nos van contar o que hai, e punto
- A convocatoria e documentación recibímola a véspera, mércores 2 de febreiro, e por tanto sen moito tempo para estudala polo miudo
E menos mal que a convocatoria chegou o día 2 de febreiro, porque levamos agardando algún tempo máis, dende que o pasado 23 de novembro o director xeral dixo, da súa boca, que nuns días remitirian a RPT de funcionarización (non só de Política Social), que abrangue a preto de 2.000 postos de traballo, e de seguido a do Consorcio, que a tiñan practicamente rematada.
- Detalles
Estamos convocados a unha reunión (Mesa Xeral de Empregados Públicos) o luns 7 de febreiro para tratar tres asuntos:
- Modificación da Relación de Postos de Traballo (RPT) da Axencia de protección da legalidade urbanística (APLU) e a súa adaptación á Lei 2/2015 de emprego público de Galiza. Descargar
- Modificación da RPT do Instituto de Estudos do Territorio (IET). Descargar
- Regulamento de funcionamento da Comisión negociadora para a elaboración do Plan de igualdade na administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza e das entidades instrumentais do sector público autonómico. Descargar
Se queres comunicarnos algo, contacta coa CIG.
- Detalles
No DOG do 01/02/2022 a EGAP publica a RESOLUCIÓN do 27 de xaneiro de 2022 pola que se convocan as actividades formativas que compoñen o Plan formativo ofimático de Galiza para o persoal ao servizo da Administración pública da Comunidade Autónoma, das entidades públicas instrumentais, da Administración institucional de Galiza, da Administración de xustiza e das entidades locais, así como para o persoal de administración e servizos (PAS) das universidades do Sistema universitario de Galiza (SUG).
O prazo de presentación de solicitudes será de dez días a partir do día seguinte ao da publicación desta resolución no DOG.
A solicitude faise dende o web https://egap.xunta.gal/matricula
O máximo de actividades formativas que podes solicitar son tres.
- Detalles
No DOG do 01/02/2022 publican a Resolución do 27 de xaneiro de 2022, da Secretaría Xeral Técnica da Consellaría de Presidencia, Xustiza e Turismo, pola que se dá publicidade da campaña da vixilancia periódica da saúde para o ano 2022 no ámbito da Administración xeral da Xunta de Galiza.
É aplicable a todos/as os/as traballadores/as da Administración xeral da Xunta de Galicia, agás ao persoal que presta servizos nos centros docentes da Consellería de Cultura, Educación e Universidade, ao persoal e centros dependentes do Servizo Galego de Saúde e ao persoal de entes públicos e fundacións.
A inscrición previa realizarase de forma telemática no formulario de petición de recoñecemento, que está dispoñible no Portax (Portal do empregado público da Xunta de Galicia) ou do Opax (Oficina virtual do persoal da Administración de xustiza).
A inscrición debe incluír todos os datos que figuren no formulario. A falta dalgún deles impedirá a tramitación da solicitude. Toda inscrición xerará un xustificante do consentimento, que se deberá presentar o día concertado para realizar a vixilancia da saúde.
O prazo de inscrición rematará transcorridos 4 meses contados a partir do día seguinte ao da publicación da resolución no DOG, agás para o persoal de nova incorporación, o persoal que se incorpore ao traballo tras unha ausencia prolongada por motivos de saúde e o persoal que durante o prazo de solicitude estea gozando das vacacións. Nestes supostos deberá presentarse a debida xustificación ante o Servizo de Prevención de Riscos Laborais.