Novas por contido

Para a súa elección de destino, que será provisional, retira prazas aplicando uns criteriois que a CIG non comparte. Función Pública non chegou a dar resposta ás últimas alegacións presentadas pola CIG.

As persoas que superaron os procesos selectivos de camareiro/a-limpador (acceso libre e promoción interna), e auxiliar de enfermaría (promoción interna), están convocadas a escoller destino. A Dirección Xeral de Función Pública publicou no DOG do martes 2 de marzo o listado de prazas que van a estar dispoñíbeis para a elección.

A Xunta xa nos ten acostumados/as a actuar con criterios que varían segundo lle conveña, e unha vez máis tivemos que dar a paliza para coñecelos. Finalmente os criterios comunicados deixan postos fora da elección:

  • Prazas ocupadas por persoas indefinidas non fixas que aprobaron o proceso selectivo: non entendemos as razóns para excluír estas prazas, xa que van a quedar vacantes e sen ocupación.

  • Prazas ocupadas en adscrición provisional: son postos vacantes, e as persoas que as ocupan son titulares doutros postos.

  • Prazas de fin de semana ou fixas-descontinuas: probablemente non sexan do interese da maioría do persoal, pero nunca se sabe. A xente é maiorciña para decidir.

  • Prazas propostas a amortizar: se existen en RPT, que as oferten.

Por se non chovera abondo dende que se ofertaron as prazas fai seis anos (2016), o destino ten que ser provisional por mor da negativa da Xunta a non convocar máis concursos de traslados de persoal laboral, coa complicidade de CCOO e UGT.

Quedan moitas dúbidas non resoltas: cando será o destino definitivo? Porque se non teñen interese de convocar concurso de traslados, tememos que a cousa vai ir para moi longo, unha vez resolto o futuro proceso de funcionarización. Evidentemente a CIG defende que se convoque un concurso de traslados previo como persoal laboral. Pero nin Xunta, nin CCOO nin UGT pensan igual.

A ineptitude de Educación impide ofertar prazas

Existen numerosos postos vacantes de camareiro/a-limpador/a na Consellería de Cultura, Educación e Universidade que, por estar fora da RPT, non poden ser ofertados.

Non é algo novo que Educación poña en marcha un centro coa dotación de recursos humanos que considera necesario, ou simplemente incremente o cadro de persoal dun centro xa existente, pero esquece o trámite de negociar, aprobar e publicar os postos na súa Relación de Postos de Traballo, ata pasados varios anos (a última RPT é do ano 2015).

Xa vivimos esto nalgún caso con postos do persoal funcionario. Así foi, por exemplo, no IES o Barral ou o IES de Soutomaior. Houbo algún concurso de traslados no que non puideron ser ofertados os postos deses centros, porque non existían en RPT. Só os meteron despois de que a CIG presentara escritos que contiñan advertencias xudiciais, pero para os seguintes concursos.

O día 26/09/2019, representantes da CIG asistiron a unha xuntanza con responsábeis de Educación para tratar unha modificación da súa RPT de persoal funcionario. Nesa xuntanza advertimos da necesidade de modificar a RPT de persoal laboral para incluir os postos creados  a partir do ano 2015 pero non incluídos na RPT. O representante da consellería comprometeuse a comezar a traballar na RPT do persoal laboral co fin de regularizar a situación dos postos ficticios. Así o testemuña a acta da xuntanza.

Este actuar neglixente e reiterado da consellería causa prexuízo aos lexítimos intereses e dereitos das empregadas e empregados públicos que, neste caso, non poden optar a eses postos vacantes.

A CIG solicitou por escrito a tramitación urxente dunha modificación da RPT de Cultura, Educación e Universidade para incluír a os postos existentes e dotados que están fora da RPT, para poder ofertar os mesmos na oferta de destino. Educación non fixo nada, así que esiximos o cese das persoas responsábeis.

Na actual campaña de vixilancia da saúde para este ano quedaron excluídas de ter o recoñecemento xinecolóxico na cidade de Pontevedra todas as traballadoras dependentes do servizo médico do Edificio Administrativo de Pontevedra.

Isto supón un aforro para Cualtis e un gasto en cartos e tempo para as traballadoras que terán que desprazarse ata Vigo ou Santiago. E o mesmo sucedeu para o persoal non docente de Educación.

Para a CIG isto é inaceptable e por iso presentamos un escrito diante do xefe de servizo de Prevención de Riscos Laborais solicitando información sobre o motivo polo que se eliminaba esta opción e esixindo a reposición de dito servizo. Ao mesmo tempo tamén o manifestamos na xuntanza do Comité de Seguridade e Saúde do Edificio administrativo do día 26 de febreiro.

Ante a nosa insistencia, o servizo de Prevención nos comunica que están traballando para repoñelo. Estaremos pendentes de que nos dean unha pronta solución cunha única resposta: vaise repoñer.

A CIG está a recoller sinaturas para unha Iniciativa non de lei que obrigue ao Parlamento de Galiza a debater sobre a creación dun sistema público de atención ás persoas.

A crise sanitaria derivada da pandemia do COVID-19 puxo máis de manifesto ca nunca a necesidade de poñer os coidados na prioridade das políticas públicas e, por tanto, a urxencia de investimento público en servizos de atención ás persoas.

Dende a CIG levamos anos denunciando a situación, tanto laboral como asistencial, das residencias da terceira idade, dos centros de día, dos centros de atención á diversidade, dos servizos de axuda no fogar, etc., servizos que o goberno do PP na Xunta vén desmantelando e privatizando para facer deles un novo negocio a custo das persoas máis vulnerábeis. 

Outra forma de destruír servizos é precarizar as condicións laborais dos empregados públicos, reducindo os cadros de persoal, racaneaando na dotacion de medios materiais e, desvirtuando as categorias e as funcións, e desvalorizando o traballo co fin de  tentar igualar o público co privado.

Non os imos deixar, na CIG témolo claro, na CIG defendemos o público como garante da calidade asistencial. 

Nestes días no maco desta campaña e a través dunha iniciativa non de lei, estamos a recoller sinaturas nos centros para que no Parlamento de Galiza se promova a creación dun Sistema público galego de servizos de atención as persoas. 

Participa e solicita as delegadas e delegados da CIG a folla de sinaturas!!

O teletraballo pola situación da Covid prorrogase ata que baixe o nivel de emerxencia sanitaria

Xa era hora de que a Dirección Xeral da Función Pública enviara unha circular interpretativa sobre as resolucións de teletraballo concedidas por razón da situación santiaria ocasionada pola COVID-19 e a súa integración no “Rexime especial”. Na CIG levábamos desde o 4 de febreiro, cando entrou en vigor, demandando que a aplicación do Acordo de teletraballo rematara coas diferenzas entre unidades, para que todo o persoal dos centros administrativos puidera teletraballar como medida organizativa mais acaída na prevencion da Covid.

O artigo 12 do acordo de teletraballo estabelece un “Réxime especial de autorización” para circunstancias extraordinarias que pode ser aplicable “por razóns de declaración da situación de emerxencia” que pode atinxir a parte ou á totalidade das persoas que traballan para a administración.

Na instrución lémbrase que o Consello da Xunta de Galiza aprobou o 13 de marzo de 2020 a situación de emerxencia sanitaria no territorio da Comunidade Autónoma de Galiza e activou o Plan territorial de emerxencias de Galicia (Platerga) no seu nivel IG (emerxencia de interese galego), como consecuencia da evolución da epidemia do coronavirus COVID-19 que a día de hoxe segue en vigor.

No DOG do 25 de febreiro de 2021 publicouse o Decreto 31/2021, do 25 de febreiro, polo que se adoptan medidas en Galiza para facer fronte á crise sanitaria, e no o seu punto 5º tamén se recolle a prestación de servizos por teletraballo “coa finalidade de coadxuvar a un maior control da transmisión, entenderase prorrogada a eficacia das resolucións de teletraballo ditadas polas distintas consellerías e entidades do sector público autonómico por razón da situación sanitaria derivada da COVID-19. Serán de aplicación no teletraballo as condicións recollidas no réxime especial establecido no artigo 12 do Acordo sobre a prestación de servizos na modalidade de teletraballo na Administración da Comunidade Autónoma de Galicia.”

Función Pública recoñece ás consellarías e outras entidades que tomaron medidas, por razón da protección da seguridade e saúde do seu persoal, e permite a continuidade e maior implantación deste teletraballo:

“Neste sentido, e dado que, de acordo co exposto, existe actualmente unha declaración da situación de emerxencia efectuada polo Consello da Xunta de Galicia, vista a evolución da situación epidemiolóxica, o punto quinto da Orde de 25 de febreiro enténdese prorrogada a eficacia das resolucións de teletraballo ditadas polas distintas consellerías e entidades do sector público autonómico por razón da situación sanitaria derivada da COVID-19, como antes citamos, e indica que serán de aplicación no teletraballo as condicións recollidas no réxime especial establecido no artigo 12 do Acordo sobre a prestación de servizos na modalidade de teletraballo na Administración da Comunidade Autónoma de Galicia.”

Finalmente  establece dous criterios interpretativos polo que non son aplicables os artigos de ámbito (postos susceptibles de teletraballar), requisitos, rexime de autorización nin plan de traballo:

“1º. Debe entenderse prorrogada a eficacia das resolucións de teletraballo concedidas por razón da situación sanitaria derivada do COVID-19, de acordo coas condicións establecidas para o réxime especial de teletraballo establecidas no artigo 12 do Acordo sobre a prestación de servizos na modalidade de teletraballo na Administración da Comunidade Autónoma de Galicia, polo que este réxime de teletraballo non estará suxeito ao cumprimento íntegro das condicións previstas nos artigos 3, 4 e 5 do Acordo sobre a prestación de servizos na modalidade de teletraballo na Administración da Comunidade Autónoma de Galicia. 

2º Non será necesaria a elaboración do plan previsto no artigo 12.5 do Acordo sobre a prestación de servizos na modalidade de teletraballo na Administración da Comunidade Autónoma de Galicia dado que xa están adoptadas medidas de organización do traballo.”

Ademais non se establece unha data final para o teletraballo, sinon que queda prorrogado ata que a situacion sanitaria o permita, sendo este o único criterio para reincorporación presencial total nas unidades. 

Agardamos que agora esa nota chegue a todas as consellarías e centros de traballo da Xunta e sexa cumplida polos distintos departamentos de persoal prorrogando as situacións de teletraballo, unificando os criterios  entre servizos e finalizando as trabas e oposición á prorroga por parte dalgúnnhas xefaturas de servizo.

O evidente caos que se está a producir co comezo das vacinacións nos centros educativos xera unha gran alarma xa que de seguir así haberá centros onde haxa parte do persoal vacinado e outra parte pola contra sin vacinar, poñendo así en risco a toda comunidade educativa.

Para a CIG-Autonómica debe ser un criterio axustado a prevención do risco laboral que é a covid, tendo en conta tanto o mantemento de todo o servizo educativo como o factor sanitario e por suposto a dispoñibilidade de vacinas.

A Consellería de Educación e a Consellería de Sanidade nun documento conxunto enviado ás direccións dos centros deixaba claro que a vacinación abranguería progresivamente a todo o persoal docente e non docente dos centros educativos non universitarios, públicos e privados. Que a única priorización sería o persoal menor de 55 anos segundo o establecido na “Estrategia de Vacunación Covid-19” do Goberno de España e en función da dispoñibilidade de vacinas subministradas polo goberno central.

A derradeira versión da “Estrategia” do Goberno (09.02.2021) establece o “Grupo 6B. Docentes y persoal de educación infantil y educación especial, incluyendo tanto docentes como otros profesionales que atienden al alumnado” e o Grupo 6C. Docentes y personal de educación primaria y secundaria”.

En vista do anterior, a CIG-Autonómica non entende nin comparte que non se tivera en conta á representación do persoal non docente á hora de tratar este asunto para buscar solucións que non discriminen a este persoal.

E por outra banda, parece esperpéntico que unha consellería, teñan que asinar un documento cunha parte da representación do persoal para lembrarlle a outra consellería que está a incumplir tanto a normativa do Goberno do Estado como o seu propio Plan Galego de Vacinación

Dende a CIG-Autonómica esiximos a vacinación dos centros enteiros e a todo o seu persoal: docente, non docente, de empresas e concellos, colaboradores/as... porque o risco de contaxio é o mesmo e ademais é a única forma de garantir que o servizo siga funcionando.

Todas e todos somos esenciais !!

No DOG do venres 26 de febreiro publícanse duas resolucións e unha orde sobre as listas de substitución, polas que se acorda a apertura e peche dunhas listas, a actualización de méritos, e o procedemento para a presentación de solicitudes de inclusión.

A) ACTUALIZACIÓN PROVISIONAL DE MÉRITOS

Resolución do 17 de febreiro de 2021, da Dirección Xeral da Función Pública, pola que se fai pública a actualización provisional de méritos correspondente ao ano 2020 das listas para a cobertura con carácter transitorio de prazas reservadas a persoal funcionario e a contratación temporal de persoal laboral da Xunta de Galiza. Ligazón ao DOG.

Consulta da puntuación. A puntuación total poderá consultarse no web corporativo da Xunta de Galiza, http://funcionpublica.xunta.gal, epígrafe de <Listas de contratación>.

Reclamacións. As persoas interesadas disporán dun prazo de 10 días hábiles para presentar reclamacións ante a Comisión Permanente.

B) PECHE E APERTURA DE DETERMINADAS LISTAS

Resolución do 18 de febreiro de 2021, da Dirección Xeral da Función Pública, pola que se acorda o peche e a apertura de determinadas listas para a incorporación de novas solicitudes para a contratación temporal de persoal laboral da Xunta de Galiza e o nomeamento de persoal funcionario interino correspondente a determinados grupos, categorías, corpos, escalas e especialidades. Ligazón ao DOG.

1º. Pechar a incorporación de novas solicitudes ás listas correspondentes aos grupos, categorías, corpos, escalas e especialidades que se indican no anexo I.

2º. Relacionar as listas correspondentes aos grupos, categorías, corpos, escalas e especialidades que se atopan abertas e nas que as persoas interesadas poderán presentar solicitude de inclusión no período comprendido entre o 1 de marzo e o 30 de abril deste ano (anexo II).

3º. Relacionar as listas correspondentes aos grupos, categorías, corpos, escalas e especialidades pechadas e nas que soamente se poderán inscribir aquelas persoas que, para a lista correspondente, superasen algunha proba do último proceso selectivo do grupo, categoría, corpo, escala ou especialidade, ou teñan prestado servizos na Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza ou en entidades públicas instrumentais do sector público autonómico que teñan publicadas relacións de postos de traballo para a lista correspondente a ese grupo, categoría, corpo, escala ou especialidade (anexo III).

4º. O estado, aberto ou pechado para a incorporación de novas solicitudes, no que se atopa cada lista poderá consultarse no portal web corporativo da Xunta de Galiza, http://funcionpublica.xunta.gal, punto de <Listas de contratación>.

C) PROCEDEMENTO PARA A PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES DE INCLUSIÓN

ORDE do 22 de febreiro de 2021 pola que se regula o procedemento para a presentación de solicitudes de inclusión nas listas para o nomeamento de persoal interino para o desempeño con carácter transitorio de prazas reservadas a funcionarios e a contratación temporal de persoal laboral da Xunta de Galiza, e se aproba o modelo normalizado de solicitude (código de procedemento AP522T). Ligazón ao DOG

Obxecto. Regular o procedemento de presentación de solicitudes de inclusión nas listas para o desempeño con carácter transitorio de prazas reservadas a persoal funcionario e a contratación temporal de persoal laboral da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza e de entidades públicas instrumentais do sector público autonómico.

Solicitudes

  • As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica a través do formulario normalizado (anexo I) accesible na sede electrónica da Xunta de Galiza, https://sede.xunta.gal
  • Opcionalmente, poderanse presentar as solicitudes presencialmente en calquera dos lugares e rexistros establecidos no artigo 16.4 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións públicas.
  • Para a presentación electrónica das solicitudes poderase empregar calquera dos mecanismos de identificación e sinatura admitidos pola sede electrónica da Xunta de Galiza, incluído o sistema de usuario e contrasinal (Chave365).

PrazoDesde o día 1 de marzo ata o 30 de abril de cada ano, e estas elabóranse no período comprendido entre o 1 de xuño e o 31 de decembro.

 

Poñemos a túa disposición o folleto de retribucións para o ano 2021 do persoal funcionario e laboral ao servizo da Administración autonómica de Galiza.

A CIG reparte o folleto de retribucións en papel impreso todos os anos. No ano 2020 tivemos que interrumpir o reparto por mor do confinamento. Este ano 2021 non o imprimimos tamén pola pandemia. Pero poñémolo a túa disposición en arquivo informático por se queres consultalo e conservalo.

Agardamos que para o ano 2022 a cousa estea xa normalizada.

A Axencia Galega de Calidade Alimentaria enviounos unha proposta de instrución de servizos mínimos do persoal laboral que ocupa praza nos diferentes centros de formación da axencia, e convocounos a unha xuntanza para discutilo o mércores 3.

Se queres achegarnos algo sobre o asunto, contacta coa CIG.

A Consellería do Medio Rural privatiza a tramitación de solicitudes de cortas de uso doméstico para deixala en mans dunha empresa privada, coa conseguinte perda do servizo público para as persoas administradas.

O recente anuncio por parte da Consellería do Medio Rural da tramitación dos permisos de uso domestico a través do teléfono 012, que ademais é un teléfono de pago con custe, é unha clara privatización do servizo. Con anterioridade a xuño de 2020 (momento de entrada en vigor do decreto 73/2020 que establece a obrigatoriedade de que todas as solicitudes de aproveitamentos madeireiros sexan telemáticas) podíanse tramitar nas oficinas agrarias comarcais ou nos distritos forestais por persoal empregado público da Consellería de Medio Rural.

Esta imposición da comunicación telemática obrigatoria dirixida a unha poboación rural cada vez máis avellentada foi amplamente criticado pola nosa central sindical. Unha imposición ás bravas que incumpriu as garantías da propia Lei de Administración Dixital de Galicia que requiría un estudo previo da competencia dixital da poboación a que se dirixía a medida e que se saltaron totalmente. Así dende a CIG demandamos en numerosas ocasións que as declaracións responsables de uso propio, corta de madeira para leña para o consumo no fogar, se poda realizar tamén de xeito presencial Para elo esiximos que a Consellería de Medio Rural faculte de maneira urxente ao persoal habilitado para que as persoas que acudan aos Distritos Forestais poidan realizar o trámite correspondente, e non teñan que chamar ao 012.

Fixeron caso omiso e a a Xunta de Galiza continúa afondando no incumprimento das súas propias normas, en concreto o establecido no artigo 77 da Lei 4/2019 de Administración Dixital de Galiza: «Rexistro do Persoal Funcionario Público Habilitado», créase o rexistro autonómico onde constará o persoal funcionario habilitado para a expedición de copias auténticas e a realización da identificación e da sinatura electrónica das persoas interesadas que carezan dos medios electrónicos necesarios. No artigo 12 desta mesma norma, fala da igualdade dixital nos seguintes termos para o rural: “Así mesmo, prestarán especial atención aos factores que poidan agravar as dificultades de relación dixital, en particular a idade, a localización no medio rural ou a situación de precariedade económica ou de exclusión social.”

O telefono 012 do Centro de Información Xunta de Galiza 012 é un telefono de pago e que está saturado, posto que é o encargado de tramitar varios servizos da Xunta como son:

• Demanda de emprego
• Medidas derivadas da Covid 19.
• Permiso de queimas, agro, gandería, cortas de madeira, avisos de Vespa velutina.
• Información turística, vivenda, reclamacións eléctricas.
• Dependencia, discapacidade, Servizo Quérote.
• Demandas de emprego, listas contratación, procesos selectivos.
• Incidencias telemáticas, cita no rexistro.
• Danos de lobo, danos de Xabaril...

Tamén dende a CIG denunciamos que o teléfono 012 sufre fallos con consecuencias directas para os usuarios/as que poden ver perigar a súa axuda ou ser sancionados/as. Algunhas das eivas e efectos do mal funcionamento notificados á Xunta e que non se corrixiron son:

• Danos de fauna (lobo e xabaril) que se perden as comunicacións.
• Persoas que perden as axudas por mal asesoramento dos operadores.
• Persoas que teñen que ser sancionadas por solicitar unha comunicación de queima (agrícola) no lugar de ter que solicitar unha autorización de queima (forestal). Este feito, non pasa cando acoden presencialmente ás dependencias dun Distrito Forestal, xa que alí son asesorados e informados polas persoas empregadas públicas da Consellería.

En definitiva, o feito de que as comunicacións para corta de madeira se fagan sen asesoramento directo e control dos funcionarios públicos, axentes ambientais e forestais, produce como resultado moitas veces aproveitamentos inadecuados en ribeira ou zonas de protección e talas masivas ou a feito de carballeiras con graves danos para o medio ambiente.

A Xunta esta a desprazar aos funcionarios da Galiza encargados ata hai pouco de dar os permisos, xestionar e controlar após da corta, acompañado todo o proceso, substituíndoos polo 012 e polos corpos e forzas de seguridade.

Así acaba de publicitar que esta a formar ao Seprona nestes aplicativos e así poder realizar o control policial destes aproveitamentos derivando competencias propias da Galiza cara o estado Español. Unha xestión perversa, acompañada de boas doses de propaganda, da militarización e o control policial do monte que ten como único obxecto culpabilizar ao cidadán da súa mala xestión e facer caixa de privatizacións.

A Dirección Xeral de Función Pública emitíu unha nota informativa coa previsión das datas e lugares de realización dos primeiros exercicios dunha serie de procesos selectivos que están paralizados por mor do covid-19.

A primeira previsión fixa o día 14 de marzo e Silleda como a data e lugar de realización dos seguintes primeiros exercicios:

  • A2-Fisioterapia (OEP-2018), ás 9h.
  • A2-Terapia ocupacional (OEP-2018), ás 9h.
  • II-020-Terapeuta ocupacional (OEP-2017), ás 9h.
  • A2-Enfermaría (OEP-2018), ás 16:30h.

O director xeral de Función Pública comprometeuse a avisar con antelación

Efectivamente, comprometérase a iso. Durante un tempo o compromiso era de avisar con un mes de antelación. Posteriormente rebaixou o compromiso a "un mes ou catro semanas".

Iso foi o que mantivo xuntanza tras xuntanza, e non cumpriu. Porque dende a data do anuncio (18 de febreiro) á data dos primeiros exercicios (14 de marzo), non van sequera catro semanas.

En diante teremos que pedirlle que xure ou prometa, que a palabra vaille perdendo valor.

Como andan as medidas de seguridade?

Segundo a nota informativa, contan coa autorización "provisional" da Dirección Xeral de Saúde Púlbica, que deberá ser confirmada pola autoridade sanitaria despois de que a DXFP solicite confirmación dez días antes do 14 de marzo.

O mesmo día 18, Función Pública emitiu outra nota informativa, sobre "normas COVID para o desenvolvemento das probas dos procesos selectivos". Despois de lela, temos dúbidas:

  • Chama a atención que sigan a facer moito fincapé no contaxio por contacto directo e pouco por aerosois.

  • A ventilación, fundamental en espazos pechados, ocupa un só parágrafo no protocolo e resulta claramente insuficiente: en probas de máis de 2h abren as portas dos pabellóns... 15 míseros minutos!!?

  • En aulas só di que a ventilación será "manual" pero non obriga a abrir as fiestras todo o tempo nin indica a frecuencia de ventilación; tampouco fala de superficie en m2 dos 'pabellóns' nin das 'aulas' para calcular a necesidade de renovación do aire. Non estaría de máis que contasen con medidores de dioxido de carbono.

  • E logo o cachondeo das máscaras: simplemente esixen máscara. Non se pode deixar á vontade da xente a máscara que vai levar, deberíalla facilitar FP. Haberá xente que leve máscaras sen homologar, hixiénicas, cirúrxicas, de diferentes tipos, FP2, con ou sen ponte nasal, ou máscaras que xa son da familia pola cantidade de horas de uso que teñen polo que perderon a efectividade. Como contrapunto, o protocolo das probas CELGA esixía específicamente máscara cirúrxica ou FP2 homologadas, nunca de tea nin hixiénicas, e no caso de dúbida a organización proporcionaría máscara cirúrxica ás persoas asistentes.

Presentarse a un exame, ser membro do tribunal ou colaborador, non pode implicar unha exposición a un risco maior da necesaria baixo un protocolo discutible.

Outras novas recentes

Mércores, 03 Xullo 2024

Desmantelamento das residencias de maiores

O desmantelamento da clasificación dos centros de servizos sociais: un paso atrás para as persoas maiores Na CIG consideramos que a derrogación da clasificación dos centros de servizos sociais establecida no Decreto 243/1995 que a Xunta pretende modificar, supón un retroceso na atención as persoas maiores. Entendémolo como unha medida imposta, sen consenso nin debate...
Luns, 24 Xuño 2024

A CIG recorre en reposición as listaxes de postos dos concursos de traslados de corpos xerais e especiais

Dende a CIG presentamos sendos recursos de reposición diante da publicación das convocatorias de concursos de traslados dos corpos xerais e corpos especiais publicados neste primeiro semestre do presente ano. Nas dúas convocatorias non se publican todas as prazas vacantes existentes, por exemplo, no caso dos corpos xerais son darredor de 180 prazas as vacantes que non saen...
Martes, 02 Xullo 2024

Os centros de reeducación para menores infractores na Galiza: !!case unha realidade privatizada por máis de 61,5 millóns de euros!!

A Consellería de Política Social e Igualdade vén de publicar no DOG do pasado martes 11 de xuño a resolución do 28 de maio de 2024 pola que se publica a convocatoria, mediante procedemento de asignación de concerto social, para a selección de entidade privada sen ánimo de lucro, para a atención residencial e a intervención educativa integral con persoas menores que teñen...