Novas por contido

Con dez meses de restraso dende a súa negociación e aprobación, a Consellería de Facenda publica no DOG do venres 11 de decembro as convocatorias dos procesos selectivos seguintes:

  • Acceso libre e promoción interna na escala de veterinarios/as, subgrupo A1. Ir a DOG.
  • Proceso selectivo extraordinario de consolidación á categoría I-005, titulado/a superior veterinario/a de persoal laboral. Ir a DOG.

Estas convocatorias, que recollen as prazas ofertadas nos anos 2017, 2018 e 2019, foron negociadas a finais do 2019 e comezos do 2020, e aprobadas finalmente na Comisión de Persoal do 4 de febreiro de 2020. Tiveron que pasar dez meses ata ver a súa publicación no DOG. 

Estes ritmos non son lóxicos, pero nesta Administración acaban sendo os normais. Así se entende que as últimas veterinarias e veterinarios nomeados, DOG do 6/11/2020 (fai pouco máis dun mes), corresponden á Oferta de Emprego Público do ano 2015 (DOG 10/03/2015). Vamos, cinco anos e medio de nada despois.

Por medio houbo un conato de concurso de traslados. O borrador enviáronolo ainda co turrón na boca, o 08/01/2020. Uns días despois enviamos as nosas alegacións. E punto final, nunca máis se soubo, nin xuntanzas, nin mesas de negociación, nin nada. O que obrigou a que os anteriores nomeamentos referidos (da OEP-2015), tiveron que darlles destino provisional, non definitivo.

Esiximos ao director xeral de Función Pública e ao conselleiro de Facenda, que retomen a negociación e convocatoria do concurso de traslados.

Nota final: tarde e mal, pois a convocatoria do proceso de consolidación ten erros na relación de prazas ofertadas.

O persoal dos centros de  dependentes da Consellaría de Política Social desenvolveu hoxe unha nova xornada de mobilizacións, que aproveitou para denunciar o deterioro deste servizo público como consecuencia da nefasta xestión da Xunta de Galiza.

Trátase da protesta número 23 que convocan as centrais CIG, CCOO, CSIF e UGT para reclamar a recuperación dos dereitos laborais recortados coa escusa da crise xa que, segundo sinalan dende os sindicatos, ao único ao que se dedicou a Xunta do PP dende o ano 2012 a respecto do persoal ao seu servizo foi a “recortar brutalmente” os dereitos recollidos no V Convenio Colectivo Único. Ademais, acusan o Goberno galego de levar a cabo unha constante redución do cadro persoal e dos medios materiais, “situación que se volveu insostíbel coa pandemia da Covid 19”.

Esta política de persoal, que se traduce nunha porcentaxe de interinidade de máis do 50%, está a provocar que os centros se atopen baixo mínimos, que as traballadoras/as padezan sobrecarga de traballo e que os índices de accidentes de traballo e baixas por enfermidade profesional alcancen porcentaxes nunca vistas. “A Consellaría de Política Social é a que máis accidentes de traballo acumula en toda a Xunta”, sosteñen.

Ao mesmo tempo, critican que o departamento autonómico non foi quen sequera de implementar un plan de continxencia nas súas residencias nove meses despois do comezo da pandemia. “A día de hoxe, cando se fala de que a curva comeza a aplanarse, nas residencias seguimos con 30 compañeiras/as contaxiadas/os e sumamos 234 positivos confirmados nesta última onda, só entre o persoal”.

Calendario de asembleas

Ante este "desleixo" a respecto do persoal e do servizo público “estamos a mobilizarnos cada xoves diante dos centros de traballo e diante da Xunta en Santiago, mais a conselleira Fabiola García segue a ignorar a chamada ao diálogo e á negociación que lle facemos dende a representación do persoal, polo que as centrais convocantes acordamos aumentar a presión con máis accións reivindicativas”.

Deste xeito, anuncian que levarán a cabo un calendario de asembleas nos centros de traballo para tratar as demandas específicas do persoal destes centros e decidir as novas accións mobilizadoras e de presión social. “Ante a ineptitude da Xunta non imos quedar paradas/os, como tampouco imos ceder ante o intento de deterioro deste servizo público de atención ás persoas”.

A CIG acorda esta modalidade de prestación de servizos cunha normativa que busca a súa consolidación, universaliza o teletraballo e mellora a nova regulación marco incorporada ao EBEP. 

Trátase do teletraballo ordinario que ven substituír a regulación do 2013 e que non é comparable ao teletraballo Covid derivado da emerxencia sanitaria. Porén a pandemia mostrounos que se pode teletraballar e que necesitabamos unha regulación máis universal e organizada por unidades para que todos e todas poidamos acceder nas máximas condicións de igualdade.

A solicitude é individual e voluntaria, está suxeita a autorización, os medios os proporcionará a Xunta (dáse o prazo máximo dun ano, pero a inexistencia de medios non paralizará a autorización, podéndose usar medios própios), e non se derrogan as anteriores concesións. 

Con esta regulación non desaparece o posto físico de traballo e os dereitos laborais serán os mesmos que no traballo presencial, aos que se engaden outros polas condicións especiais do traballo dende o fogar.

O servizo público garántese cunha atención presencial na unidade do 40%, un mínimo que pode ser rebaixado. Estableceremos quendas de teletraballo de xeito compartido,  evitando a percepción social negativa de cara ao persoal empregado público.

Poderemos teletraballar o 50% das xornadas mensuais, aínda que este máximo pode ser superior en base a un plan individual de traballo. O persoal de unidades que combinan a atencion ao público, como as oficinas agrarias comarcais, os centros educativos ou os rexistros, poderán teletraballar tras un informe motivado baseado nas circunstacias específicas da unidade. Tamén poderá solicitalo o persoal con réximes combinados de servizos.

O teletraballo non é un permiso senón que é unha modalidade de traballo. Polo tanto, os permisos e licenzas serán os mesmos que na presencial, e tamén se deben respectar horarios e flexibilidades por conciliación. Somos conscientes de que o teletraballo facilita a conciliación sobre todo no aforro de tempo nos desprazamentos pero non é unha medida de conciliación en si mesma. 

Aínda así, este réxime laboral na nosa sociedade é profundamente novidoso, polo que temos que intentar evitar os seus efectos negativos. Preocúpanos a individualización do traballo e das relacions laborais, os riscos sicosociais derivados do illamento e de compartir o espazo casa-traballo, unha volta atrás á corresponsabilidade no fogar que supoña retroceso na igualdade entre homes e mulleres, as diferenzas entre servizos pola baixa dixitalización dos expedientes, ou a falla de control fronte a externalización coa proliferación de asistencias técnicas.

Para a vixilancia e control do Acordo, os sindicatos imos recibir información periódica. E caso de que non funcione, ou simplemente conveña modificalo, marcamos unha vixencia de tres anos.

Este Acordo ten que ser acompañado por outros plans que mitiguen os seus efectos polo que perseguimos os seguintes compromisos: elaboración dunha vez por todas do Plan de Igualdade da Xunta no que se inclúa a diagnose específica do teletraballo, un plan de dixitalización específico, e a actualización dos dereitos de conciliación. 

A nova normativa do teletraballo entrará en vigor aos vinte días da súa publicación no DOG. Porén, algúns departamentos están xa a desbloquear as solicitudes de teletraballo, como Cultura, Vicepresidencia ou Política Social.

Compre, ademáis, a mellora da comunicacion activa para facilitar a representación e defensa do persoal pola CIG. Recorda que ademais da páxina web e doutras canles de difusión temos un sistema de consultas en liña e unha rede de locais para que contactes connosco.

Se xa informamos aquí do agravio cometido ao permitir que as persoas do A1 libre escolleran por diante dos do A2 promoción interna, cambiando ademais o criterio que nos anunciaron, agora volven a cometer outro agravio.

Resulta que despois de enviarnos hai máis de 20 días as prazas para elección de destino do corpo auxiliar do subgrupo C2, agora, sen notificarnos os cambios, publican no DOG un listado diferente incluíndo 60 postos de xefatura de negociado ou equivalente de nivel 18, tanto para o persoal que aprobou a promoción interna como para o persoal de libre.

O caso é que as persoas que aprobaron o C1 promoción interna non puideron escoller estes postos hai 2 meses cando tiveron o acto de elección de destino e incluso houbo 20 persoas que ante a falta de prazas na súa localidade e outros motivos decidiron pedir a excedencia.

É certo que eses 60 postos a maiores que ofertan os acaban de ofertar para os actos de elección de destino dos A1 e A2 tanto de libre como de promoción interna é que apenas van sobrar 11 postos. Pero aínda que só sexan 11 e se oferten en destino provisional ata o concurso, deberían ter sido ofrecidos primeiro aos do C1.

Con esta chapuza, aínda que sexa difícil, matematicamente podería haber persoas do C1 promoción interna en postos de nivel 14 e outras persoas do C2 libre en postos de nivel 18, algo que a todas luces parece inxusto.

A Xunta aprobou a Oferta de Emprego Público (OEP) do ano 2020 (cando estamos ás portas do 2021). Inclúe promoción interna, acceso libre, estabilización, consolidación e funcionarización do persoal laboral fixo. A Oferta contén prazas para corpos e escalas de administración xeral e especial, incluíndo sanitarias, persoal laboral, e entes como o Consorcio, Cixtec, CES, Augas e AXI.

Despois de moitos anos dunha importante redución do cadro de persoal da Administración Autonómica coa desculpa da crise económica, e cando a pandemia demostrou a necesidade de contar cuns servizos públicos ben dotados en medios e persoal, o goberno galego non crea nesta OEP nin un só posto de traballo novo, limitándose a repoñer exactamente as 562 baixas do ano anterior e a ofertar postos que xa existen, ocupados por persoal interino e temporal, xunto cunha promoción interna insuficiente e o proceso de funcionarización do persoal laboral que xa é fixo.

A promoción interna

Queda aprobada unha promoción interna de 320 prazas para corpos xerais, separada do acceso libre, e outras 73 para Augas e AXI. En canto á Administración especial, tan só ofertan 2 ridículas prazas.

A maiores, comprométense a sacar en promoción interna o 25% das prazas de acceso libre. Pero ollo, que esa porcentaxe non se pode aplicar sobre as 562 prazas totais de acceso libre, senón individualmente sobre cada unha das escalas, tendo efectos ese 25% unicamente naquelas escalas en que haxa un número suficiente de prazas. O director de Función Pública rexeitou a proposta da CIG de aplicar o 50% de promoción interna á oferta de acceso libre, e unila á oferta de promoción interna separada.

Rexeitou tamén a nosa petición de facilitar a promoción interna horizontal e cruzada. Non entendemos a negativa a facilitar que calquera persoal funcionario que teña a titulación académica necesaria poida presentarse para ascender e cambiar de escala. Evidentemente, con reciprocidade en todas as escalas.

Néganse a falar de calquera opción que facilite conservar a localidade a quen promocione. Esa postura do Goberno implica que para moita xente que vive en determinadas localidades, a promoción é un salto que carece de interese.

O único que dixeron estar dispostos a estudar é non obrigar a permanecer no posto a quen ocupe un aberto ao grupo inmediato superior, de xeito que poida escoller destino se lle interesa. Pero no documento aprobado non aparece tal opción. Esperemos que o texto que saia no DOG si recolla esa proposta da CIG.  

Estabilización e consolidación

Estamos pola redución da inaceptable alta temporalidade que temos na Administración Autonómica, consecuencia de anos de recortes, baixas taxas de reposición de efectivos, e continuos contratos en fraude de lei. A tal efecto, apoiamos a oferta mediante concurso-oposición.

Respecto dos contratos como persoal indefinido por sentenza xudicial, nada temos en contra dos traballadores e traballadoras que defenden xudicialmente os seus intereses ante os abusos da Administración. Pero ao tempo esiximos a cabeza das persoas que por acción ou omisión son causantes de que ano tras ano teñamos sentenzas por contratacións en fraude de lei. A maiores das responsabilidades administrativas que deberían aplicárselles, esiximos responsabilidades xudiciais. 

Funcionarización do persoal laboral fixo

A CIG mantén que a funcionarización do persoal laboral fixo, que vai tamén nesta OEP, ten que ser un proceso posterior á convocatoria previa dun concurso de traslados como persoal laboral, un proceso selectivo con promoción interna, e unha negociación das RPTs.

Porén, os asinantes do Acordo de concertación, CCOO, UGT e Xunta, manteñen a chantaxe ao persoal laboral fixo para que acepten a narices renunciar ao seu actual vínculo e ser nomeados funcionarios/as. Porque quen non acepte non cobra a carreira profesional, non terá concurso de traslados, non poderá promocionar, non terá postos aos que moverse, non pasará de 9 a 12 meses no caso do SPIF ..

CCOO, UGT e Xunta manteñen o seu Acordo, e obrigan ao persoal laboral fixo a lanzarse ás cegas e baixo chantaxe. 

Servizo de incendios

Dende a CIG mantemos a nosa postura de que no SPIF debería terse feito primeiro un proceso selectivo de consolidación como persoal laboral, postura que xa manifestamos en diversas ocasións e que caeu en saco roto. Pero en vez diso, optaron pola vía do Acordo de concertación e sacar as prazas do servizo de incendios en convocatorias de persoal funcionario.

Algún sindicato manifestou que a CIG non defendeu ao persoal do servizo de incendios, pero a realidade é que estas convocatorias de OPE sí que NON defenden ao persoal do SPIF, e a Xunta e asinantes do Acordo de concertación xa tiveron claro cal era o camiño que querían seguir. Ao resto só nos quedou ter que aplaudir os seus feitos consumados. 

O grupo B

A Administración convoca prazas en acceso libre, estabilización, consolidación e funcionarización ao grupo B para delineantes, axentes técnicos en xestión ambiental, escala técnica do servizo de incendios, xardín de infancia, bombeiros forestais.. 

Pero, que pensan facer coas persoas que xa son persoal funcionario de carreira desas mesmas escalas e que permanecen no subgrupo C1 mentres outros compañeiros e compañeiras entrarán directamente no grupo B? A CIG esixe o cumprimento dos acordos de promoción interna que no seu día asinamos coa Xunta. 

Consorcio Galego de Servizos de Igualdade e Benestar

No ano 2016 a CIG asinou un acordo coa Xunta que indicaba que dende o ano 2017 e sucesivos habería oferta de emprego do consorcio. E como de costume, o goberno galego non cumpriu. Por fin chegou o día e na OEP 2020 van prazas do consorcio.  Pero temos dúbidas que o director de Función Pública non acaba de respondernos:

  • Di que están a ofertar categorías completas. Pero, por exemplo, en todo o Consorcio tan só hai 2 mestres/as? Esto non é correcto, pero os números non cadran.
  • Se teñen as cousas tan claras, e xa que no Consorcio non existe RPT, reclamamos unha relación do que quedaría por convocar (limítase a dicirnos que sairá na OEP do 2021).

Chegados a este punto, despois de tantos anos de incumprimentos e atrasos, reclamamos que convoquen todas as prazas xa, nesta Oferta. 

Cixtec

O Cixtec é un ente que botou anos ás voltas. Finalmente semella que vai integrarse en Amtega e a tal efecto xa nos enviaron unha proposta de modificación de estatutos (teñen intención de aprobalo en Comisión de Persoal neste mes de decembro).

O caso é que din que na Oferta van as prazas, pero non lles peta entregarnos un listado desagregado para que poidamos verificar que as cousas están ben feitas. Tan só din que son 78 prazas, máis outras cinco que non fai falla funcionarizar porque as persoas titulares son persoal funcionario en excedencia. O conflito vai vir cando lles asignen a escala, xa que estas persoas non eran das escalas de informática. Tampouco resposta.

Escalas sanitarias

Como se non fosen persoal funcionario da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, outra vez é a Consellería de Sanidade quen trae a proposta de Decreto da OEP das prazas de persoal funcionario de escalas sanitarias. Apuntar que as súas funcións son administrativas, non asistenciais.

E un ano máis, en ningunha das tres reunións tivemos algunha persoa que fixera de interlocutora cos sindicatos. Sanidade simplemente envía o documento e deixa a cousa en mans do DXFP, quen tampouco di moito, non sexa que en Sanidade se enfaden por meterse.

A oferta total son 12 prazas, pero repartidas de tal maneira que é imposíbel que haxa promoción interna agás nunha das escalas (e nin nesa).

O problema aquí súmase ao feito de que van xa outras dúas OEPs (anos 2018 e 2019), integramente sen executar, e no Decreto que nos presentan non prevén a posibilidade de acumular as prazas. 

Fixándonos na escala de Farmacéutico/a Inspector, por poñer un exemplo: 8 prazas do 2018 + 3 do 2019 + 1 ridícula praza do 2020. Total, poderían acumular e convocar 12 prazas xuntas, e aplicarlle a ese número unha porcentaxe de promoción interna. 

Nada, que ninguén resposta nin á CIG (que vota en contra) nin aos demais sindicatos (que se absteñen).

A bandazos cos procesos selectivos

Outra das demandas da CIG é que se deixen de andar a bandazos e se senten a negociar criterios racionais nos procesos selectivos. 

Non pode ser que procesos similares do mesmo subgrupo teñan tipos de exames e cantidade de temario tan diferentes entre o negociado un día e o negociado un mes máis tarde. Ou algún caso en que ao persoal subalterno se lle esixía máis coñecemento en procedemento administrativo que ao persoal dunha escala do subgrupo A1. Ou promocións internas moito máis difíciles que o acceso libre. Ou subgrupos inferiores con máis exercicios que subgrupos superiores..

Ao director xeral de Función Pública (e compañía), importalle un pito esta reclamación da CIG.

O ritmo na execución das ofertas

Simplemente inaceptable que escalas ofertadas no 2015 elixan destino no 2020. E por riba ese destino é provisional, porque non hai concurso de traslados. Esta oferta se suma ás tres anteriores, que ainda teñen bastante sen executar. Nin tan sequera está rematada a OEP do 2017.

Anunciar ofertas de emprego é de balde e unha medida de cara á galería se non se executan.

Función Pública ten que poñerse as pilas e axilizar tanto os procesos selectivos como os concursos de traslados, de xeito que estes últimos estean resoltos a tempo para que as persoas dos procesos selectivos poidan ter un destino definitivo, e nun prazo de tempo razoable. 

Unha falsa negociación

O proceso de negociación quedouse na faciana no que respecta á CIG: mentres que algúns sindicatos amigables participaron nas xuntanzas con evidente coñecemento previo da proposta, a CIG, o sindicato maioritario na Administración Autonómica, recibiu a relación de postos o luns 30 ás 14h, para discutila co director xeral de Función Pública ao día seguinte ás 9h, e a continuación, ese mesmo día, Mesa Xeral de negociación ás 12:30, para rematar coa Comisión de Persoal ao seguinte día. É dicir, sen tempo real para difundila e recibir alegacións dos compañeiros e compañeiras.

O que votan os sindicatos

A Oferta dos postos dependentes da Dirección Xeral de Función Pública foi aprobada na Comisión de Persoal do mércores 2 co voto en contra de CIG e CSIF, e o voto a favor de CCOO e UGT. 

En canto á OEP de escalas sanitarias, a CIG votou en contra, mentres que os demais sindicatos abstivéronse.

Despois da parálise dos prazos que houbo pola declaración do primeiro estado de alarma no ano 2020 e rematado o prazo que se abreu por un período similar ao paralizado desde o 1 de xuño ao 18 de xullo rematouse o exame das solicitudes presentadas e por fin no DOG do 3 de decembro de 2020 publícanse as listaxes provisionais de prazas reservadas a persoal funcionario e a contratación temporal de persoal laboral da Xunta de Galiza.

As listas poden consultarse no portal web corporativo da Xunta de Galiza, http://funcionpublica.xunta.gal, epígrafe de <Listas de contratación>; no Servizo de Atención e Información á Cidadanía a través do teléfono 012, e nas oficinas de rexistro e atención á cidadanía da Xunta de Galiza (oficinas dos edificios administrativos da Vicepresidencia Primeira e Consellaría de Presidencia, Xustiza e Turismo).

RECLAMACIÓNS: Hai un prazo de dez (10) días hábiles, contados a partir do día seguinte ao da publicación no DOG, para presentar reclamacións perante a Comisión Permanente (Dirección Xeral da Función Pública, Consellería de Facenda e Administración Pública, Edificio Administrativo San Caetano, s/n, Santiago de Compostela).

Dende a publicación desta resolución todas as persoas solicitantes, tanto as provisionalmente admitidas como as provisionalmente excluídas poderán presentar solicitude de suspensión de chamamentos. Un modelo de solicitude pódese atopar no portal web corporativo da Xunta de Galiza.

Pese ao retraso acumulado, semella que Función Pública bota a andar o proceso de integración do CIXTEC na AMTEGA. O primeiro paso que deu foi meter no anexo V (funcionarización) da OEP 2020 aprobada hoxe, 2 de decembro, as prazas de persoal laboral do CIXTEC.

Son 78 prazas de persoal laboral, máis outras 5 de persoal funcionario que no seu día pediu excedencia e que non terían que funcionarizar. Pero para estes últimos non respostan á cuestión que puxo a CIG enriba da mesa: ese persoal funcionario non eran da escala de informática, e agora, que van facer con eles? O director de Función Pública non resposta. 

Ao tempo, achegounos o borrador do "Proxecto do decreto polo que se suprime o Centro Informático para a Xestión Tributaria, Económico-Financeira e Contable (CIXTEC)  e se modifican os estatutos da Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia (AMTEGA)".

Dispoñemos dun prazo de alegacións ata o día 9 ás 14.00 h. Teñen a intención de aprobalo en Comisión de Persoal neste mes de decembro.

 

 

Despois de terllo solicitado hai máis de 15 días, tal e como vos contamos nesta nova, Función Pública dá resposta á CIG en relación ao asunto de ampliación do goce de vacacións e asuntos persoais. En breve publicarán unha resolución na que resolven que:

 

  • Poderá autorizarse o goce das vacacións do ano 2020, ata o 31 de marzo de 2021 naqueles casos específicos de peticións de goce durante 2020 que foron denegadas expresamente cando o motivo da denegación estivera fundamentado nas necesidades da correcta prestación do servizo.

 

  • Poderá autorizarse o goce dos días por asuntos particulares ata o 31 de marzo de 2021, cando por razóns de necesidades do servizo non sexa posible gozar destes días antes de finalizar o mes de xaneiro de 2021.

 

Aviso a navegantes: ollo coa información facilitada onte por algún sindicato pois é incorrecta ao non contemplar as limitacións que establece Función Pública.

Función Pública ven de enviarnos as prazas propostas para a elección de destino do proceso selectivo de auxiliares de enfermería:

  • Orde do 18 de setembro de 2017 pola que se convoca o proceso selectivo para o ingreso, pola quenda de promoción interna e cambio de categoría, na categoría 003 (auxiliar de enfermaría) do grupo IV de persoal laboral fixo da Xunta de Galicia. (DOG 25.9.2017). 

Tamén nos envían as prazas para a elección de destino dos seguintes procesos selectivos de Camareiro limpiador PI e Libre - OEP 2016 - G. V Catg. 001.

  • Orde do 18 de setembro de 2017 pola que se convoca o proceso selectivo para o ingreso, pola quenda de promoción interna e cambio de categoría, na categoría 001 (camareiro/a-limpador/a // axudante/a cociña) do grupo V de persoal laboral fixo da Xunta de Galicia. (DOG 25.9.2017)

  • Orde do 1 de marzo de 2018 pola que se convoca o proceso selectivo para o ingreso pola quenda de acceso libre na categoría 001 (camareiro/a-limpador/a//axudante/a cociña) do grupo V de persoal laboral fixo da Xunta d e Galicia. (DOG 7.3.2018)

PRAZO ALEGACIÓNS: 10 días

No DOG do 1 de decembro publícase o Decreto que regula a estrutura orgánica da Consellería de Cultura, Educación e Universidade e pode comprobarse que o Servizo de Prevención de Riscos Laborais desaparece da estructura da Consellería de Cultura, Educación e Universidade, que ata a data dependendía da Subdirección Xeral de Recursos Educativos Complementarios, que tamén desaparece.

Con esta modificación a prevención dos riscos do persoal desta Consellería pasa a ser unha simple función da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos, quedando novamente claro que á Consellería de Educación non lle preocupa a saúde nin a protección do seu persoal.

Sorprende tamén que se tome esta decisión xusto cando A Inspección de Traballo confirma irregularidades na protección da saúde fronte ao Covid-19 nos centros educativos a raíz da denuncia presentada por parte da CIG.

Os Servizos de Prevención de Riscos na Administración da Xunta réxense polo estipulado no Decreto 204/1997 que na súa disposición adicional 1º indica expresamente que a Consellería de Educación, ten que crear e regular o seu propio servizo de riscos laborais. Ata o de agora este Servizo, que fan desaparecer, non funcionaba correctamente xa que non ó noso entender non estaba dotado de persoal suficiente.

A CIG solicita que se rectifique esta decisión e que, cumprindo co establecido no Decreto polo que se crea o Servizo de Prevención de Riscos Laborais para o persoal ó servizo da Administración da Xunta de Galicia, se recupere o da Consellería de Educación e se dote dos medios humanos e materiais necesarios para realiza-las actividades preventivas e garantir a protección da seguridade e a saúde do seu persoal.

Outras novas recentes

Mércores, 24 Abril 2024

Prazas para elección de destino de auxiliares-C2 e administrativos-C1 (24/04/24)

A Dirección Xeral de Función Pública achegounos a relación de prazas que teñen previsto ofertar ás persoas que superaron os procesos selectivos de C1-corpo administrativo, e C2-corpo auxiliar: descargar. Xunto coa relación de prazas, vai unha explicación da situación das mesmas. O primeiro que salta á vista é o escaso número de prazas ofertadas.
Venres, 19 Abril 2024

RPT de funcionarización de varios postos dos grupos III e IV

De cara a unha vindeira mesa de negociación, a Dirección Xeral da Función Pública vén de remitirnos unha proposta de modificación da relación de postos de traballo, consistente na funcionarización de postos de persoal laboral da Xunta de Galicia, no corpo de técnicos de carácter facultativo da administración especial (grupo B), no corpo administrativo da administración...
Mércores, 24 Abril 2024

Concurso de corpos xerais: novo listado de prazas para revisar (23/04/24)

A Dirección Xeral de Función Pública enviounos un novo listado de prazas para o concurso de traslados de corpos xerais. Non indican prazo, pero podemos alegar. Se é do teu interese, podes descargar o listado: ligazón. Se sabes de prazas que están mal ou non aparecen, podes contactar coa CIG. O xoves 25 de abril estamos convocados a unha Mesa Xeral, e teremos unha xuntanza...