Inicio
Luns, 23 Decembro 2024

Asuntos propios na Área de escolas infantís do Consorcio: vai pedindo que xa chos vou denegando

A escasos días de comezar o período de Nadal, o Consorcio ordena ás direccións que deneguen os AP porque non se vai substituír ao persoal.

Ponse ás traballadoras nunha situación imposible de aturar, sen os días que precisan para a conciliación da vida familiar

1. Dende a área de escolas mándase a seguinte instrución ás direccións dos centros

Ao igual que en anos anteriores e por indicación da xerencia achego novamente a comunicación coas instrucións claras de cara a xestión e ...


Xoves, 19 Decembro 2024

De non vacante a vacante: onde están as miñas vacacións?

Aínda que a administración xeral da Xunta ten personalidade xurídica ÚNICA, hai consellerías que non o queren entender e van por libre.

Esta insubmisión dalgunhas consellerías crea problemas coas vacacións xeradas polo persoal temporal e interino das listas cando están cubrindo un posto “non vacante” e son chamados para cubrir un posto vacante e aceptan.

É certo que nalgunhas consellerías isto non é un problema. A mecánica deste asunto é que as consellerías de procedencia fan ...


Xoves, 19 Decembro 2024

A Xunta quere aprobar unha moi escasa Oferta de Emprego Público do 2024

Para seguir a tradición, a Administración achéganos na propia mesa (para que non dea tempo a reflexionar nin a alegar) catro follas cos anexos das prazas da OEP 2024. Limítanse a contarnos o que hai nas táboas. Polo tanto, ademais de que poidamos impugnar a propia OEP, estudaremos impugnar a falta de negociación.

E ante a falta de datos ou de tempo para poder estudalos ou analizalos, imos avanzar as nosas primeiras impresións sobre esta oferta de emprego.

De entrada esta OEP é minúscula. ...


Mércores, 18 Decembro 2024

A CIG reclama a recuperación de dereitos do persoal das administracións públicas

A lei de Orzamentos para 2025 perpetúa os recortes de 2012 e non avanza nengunha mellora, excepto para a escala de letrados, polo que dende a CIG solicitamos a extensión desa mellora para todo o persoal

A CIG concentrouse o martes 17/12/2024 diante do Parlamento de Galiza, coincidindo co debate dos Orzamentos da Xunta para 2025 para denunciar que con esta lei se perpetúan os recortes de 2012, e para reclamar a recuperación dos dereitos do persoal das administracións públicas.

Reclamamos ...


Mércores, 18 Decembro 2024

RPT do Consorcio: morrer matando

Durante anos sen convenio, sen trienios... e agora queren meter o acelerador para que apandemos con todo o que queiran impoñer

A directora xeral de Emprego Público e o xerente do organismo propoñen niveis e salarios máis baixos que na Xunta para o persoal do Consorcio de Igualdade e Benestar.

A nova RPT chega nos últimos días do ano 2024, non negociada, inzada de centos de erros e sen a debida documentación que posibilite a máis mínima negociación e a súa tramitación; e sen que sexa de ...


Mércores, 18 Decembro 2024

Consellarías de Educación e de Economía van adiante co traspaso forzoso e non negociado de persoal propio, laboral e funcionarial de GAIN

A última hora da xornada laboral do 16 de decembro, dende a dirección da Axencia Galega de Innovación (GAIN) remítesenos o texto oficial do 2º Acordo de traspaso: adscripción de postos con nivel orgánico inferior a sevizo e traspaso de créditos asignados aos servizos traspasado, entre a Consellería de Educación, Ciencia, Universidades e Formación Profesional e a Consellería de Economía e Industria, asinado polos Secretarios Xerais Técnicos de ambas Consellerías (Acordo Economía-Educación).

...
Luns, 16 Decembro 2024

Decreto OEP2024 de escalas sanitarias (Lei 17/89) (MSF 13/12/24)

A Dirección Xeral de Función Pública trouxo á Mesa Sectorial de Funcionarias (13/12/24) o Decreto da OEP 2024 das escalas sanitarias da Lei 17/89. Este persoal segue a ter unha xestión á marxe de Emprego Público, cando se trata de persoal funcionario de Administración.

Seguindo o seu modus operandi, onde a boa fe negocial brilla pola súa absoluta ausencia: enviáronnos a documentación da convocatoria sen tempo para revisala, incapaces por sistema de respectar o mínimo de 48 h. A secretaria ...


Xoves, 12 Decembro 2024

UGT torpedea e crispa a negociación do I Plan de Igualdade de Portos de Galiza (05/12/24)

Esta foi a reacción á postura manifestada pola CIG de rexeitamento a dar validez tanto á proposta de plan de igualdade como de diagnose elaboradas pola Dirección Xeral de Simplificación Administrativa da Xunta antes da constitución da comisión de igualdade, que Portos puxo enriba da mesa.

A xuntanza de constitución da Mesa de Igualdade de Portos de Galiza foi, cando menos, brusca e agresiva, co beneplácito de CCOO, quen se une a todas as decisións e propostas de empresa e UGT.

Témosllo ...


Luns, 09 Decembro 2024

A CIG esixe á Xunta a posta en marcha de todos os graos da carreira profesional

A posta en marcha do sistema de carreira profesional, que se iniciou no 2019 e tiveron que resetear no 2022, nen sequera se cumpre nos termos acordados. Deberían sentarse a negociar a convocatoria do grao III. E se supón que iso incluiría tamén o acceso aos graos I e II para aquelas persoas que están no grao I ou aínda non accederon a eles polo sistema extraordinario.

A diferenza do SERGAS onde están xa máis avanzados e no grao IV dende 2022, na Xunta o sistema pactado non garante nada. E ...


Luns, 09 Decembro 2024

Trienios de persoal laboral temporal que aproba un proceso selectivo ou pasa a ser persoal interino

En primeiro lugar salientar que para reclamar os importes dos trienios como persoal laboral se exclúe ao persoal laboral fixo que se funcionarizou e que estas reclamacións poden darse en basicamente dúas situacións:

1.- Persoal laboral temporal que aproba un proceso selectivo e pasa a ser FUNCIONARIO/A DE CARREIRA.2.- Persoal laboral temporal que pasa a prestar servizos como persoal FUNCIONARIO INTERINO.

O persoal funcionario dos grupos C1, C2 e AP que prestou servizos como persoal ...


Luns, 02 Decembro 2024

A Xunta vai privatizar o futuro macrocomplexo de Mos / O Rebullón?

A Xunta vai construír un macrocomplexo de servizos en Mos / O Rebullón cun centro de coidados intermedios, escola infantil e centro de  atención a persoas maiores, entre outros

A Xunta de Galiza e o Partido Popular téñenos acostumada á cidadanía a ler noticias diarias sobre o “pioneiros” que son nunha morea de iniciativas, proxectos e servizos, máis aquí non somos os pechacancelas en nadiña....

O problema é que este chauvinismo patriótico que sentimos a cidadanía, non ten nada que ver coa ...



ALEGACIÓNS

Pedímoslle á Administración que adopte medidas para adiar un mes o concurso e facilitar que as últimas promocións dalgunhas escalas poidan participar nel. A frecuencia das convocatorias dos concursos de escalas  é tal que iso implicaría que estes compañeiros estivesen 5, 6 ou 7 anos sen poder concursar. A Administración é receptiva a esta demanda e ademais prevé que non se poida convocar no prazo previsto e polo tanto poidan entrar estas promocións no concurso, en concreto ás últimas das escalas de Arqueólogos e Topógrafos.

Solicitamos tamén que se inclúa no listados de vacantes os seguintes postos das escalas do Servizo de Gardacostas:

PE.C99.30.010.15720.010. Posto de Patrón ocupado por laboral fixo que se xubilou este ano.

PE.C03.00.002.15770.020. Xefe de sección de vixilancia. Compostela.

En virtude do Acordo sobre criterios e actuacións a realizar en desenvolvemento do artigo 28 da Lei de Función Pública de Galicia as xefaturas de servicio deben pasar de LD a concurso. No caso de xefaturas de adscrición exclusiva a unha escala, como por exemplo CU.C04.00.00215770.009. Servizo de arqueoloxía. Santiago de Compostela, consideramos que deben figurar no listado de vacantes. Se é necesaria unha modificación previa das RPT, esta se pode facer xa.

Alegacións as bases

Na base I.6 débese recoller a posibilidade de renunciar ao posto ata a publicación do listado provisional coas adxudcacións.

Na base II.1 pedimos que a puntuación máxima por antigüidade,4,5 puntos se acade con 15 anos de servicio. Consideramos que 30 anos é excesivo.

Na base II.3 Grao persoal consolidado a puntuación máxima é de 4 puntos o que permite valorar grados persoais maiores ao 26 (máximo nível que se pode obter por concurso):

Nível

Puntuación

Nível

puntuación

14

1,90

22

3,10

16

2,20

24

3,40

18

2,50

26

3,70

20

2,80

28

4,00

Non estamos de acordo en que se poida obter puntuación por un posto obtido por libre designación co que propoñemos:

Baixar a puntuación máxima deste epígrafe ata os 3,70 ou ben aumentar a 2,20 a puntuación do nível 14 co que se acadaría a máxima puntuación co nível 26.

Na base II.4.2 sobre permanencia (no posto dende o que se participa, como funcionario de carreira) pedimos a substitución do texto por:

-          Por permanecer no mesmo posto 0,30 puntos por cada ano ou fracción superior a 6 meses.

Na base II.4.3 consideramos excesiva a puntuación dada ás medidas de conciliación e igualdade de xénero:

Apartado 1: 0,5 puntos a persoal funcionario participantes para os postos solicitados situados na localidade onde teña o seu destino definitivo a súa parella equivale a 3 anos e 4 meses de traballo efectivo.

Apartado 2: 0,01 puntos por mes de excedencias para o coidado de familiares cun máximo de 0,6 puntos equivale a 4 anos de traballo.

Parécenos unha puntuación excesiva respecto da valoración da antigüidade polo que solicitamos que se baixe a puntuación desta base.

Na base II.5 sobre formación e perfeccionamento:

1 - A VALORACIÓN DOS CURSOS farase de acordo cos seguintes criterios:

a)     por cada curso igual ou inferior a 15 horas: 0,25 puntos por curso

b)     por cada curso superior a 15 horas: 0,25+0,005 puntos por hora a partires da decimoquinta hora.


2.-A TITULACIÓN ACADÉMICA:

a)     Enxeñeiro técnico, diplomado universitario, ...........0,90

b)      Licenciado universitario, enxeñeiro, arquitecto,....1,20

c)     Doutor..............................................................1,50


En canto á base II.6 GRAO DE COÑECEMENTO DO IDIOMA GALEGO: Non ten sentido que se valore o CELGA 3 de iniciación ao galego cando en tódalas prazas se esixe ter o CELGA4 de perfeccionamento, pois son todas dos grupos A, B ou C.

Na base II.7 último parágrafo, debería terse en conta seguinte a Lei galega de igualdade no caso de persistir o empate, se existe infrarrepresentación feminina, pois non está contemplada.

Na base VI. 2, tamén copiada literalmente das bases do concurso de corpos xerais, non ten sentido nestas convocatorias xa que é manifestamente intolerábel que se puidera nomear máis dunha comisión para resolver concursos con tan poucas prazas.

A administración nos comunica que a raíz dunha sentencia se teñen que ter en conta na base II.2 todos os cursos, tanto os realizados ocupando o posto con carácter definitivo como con carácter provisional e que o traballo desenvolvido non pode ter o tope dos últimos 5 anos.

Poren, nesta incipiente negociación, presentáronse problemas referidos ás escalas do Servizo de Gardacostas que supoñen un problema insalvable si a Consellaría de Pesca non toma parte na negociación.

O PROBLEMA DO CONCURSO DAS ESCALAS DO SERVIZO DE GARDACOSTAS.

Función Pública nos remite un listado de vacantes extraído da RPT de Pesca que non garante que o concurso se resolva satisfactoriamente para o colectivo. A reordenación necesaria dos postos de traballo que debería producirse a raíz do proceso de integración e da situación de provisionalidade dos compañeiros da última promoción, non se contempla na RPT, e pode desembocar nun desaxuste estructural da plantilla con funcionarios prestando servizos en postos de nivel inferior ao que actualmente teñen, así como nunha prolongación ad libitum da provisionalidade nos destinos.

As 4 organizacións sindicais decidimos instar a Función Pública a que invite á Consellaría de Pesca a sentarse na negociación do concurso de traslados, xa que o problema, derivado da RPT desta Consellaría, é irresoluble se eles non participan. Queda polo tanto adiado o concurso e a pelota está no tellado desta Consellaría.