Novas por contido

O día 20 celebramos por vídeoconferencia a reunión extraordinaria do CSSL do edificio administrativo de Pontevedra.

Despois dunha rolda de intervencións na que analizamos todo o feito e o que queda por facer, as conclusións finais foron:

  • Revisar a sinaléptica que se colocou, e ademais dado que o BOE publica hoxe a obrigatoriedade do uso de mascarilla, colocar tamén esta obriga.
  • Ampliar sinalización en zonas comúns e reorganizar o uso das escaleiras de subida e baixada, deixando as laterais para as plantas da 1ª á 3ª, e as centrais a compartir entre os administrados e o persoal do edificio, para as plantas da 4ª á 9ª. Neste momento as centrais estaban só de subida e as laterais de baixada.
  • Colocar expendedores de hidroxel nos dous andares do garaxe na entrada aos ascensores para que os traballadores que accedan desde o garaxe poidan utilizalo.
  • Dirixirnos ás distintas xefaturas territoriais, que son as responsábeis de poñer todos os medios, para que os poñan dunha vez, porque ata o de agora o criterio que seguiron algunhas foi poñer as condicións de traballo que sinala o protocolo nesta fase so para o persoal que se incorporou o luns.
  • Crear unha comisión de seguimento das medidas a implementar, na que estaremos dúas representantes da CIG e o representante do CSIF.
  • Faremos un informe semanal de como van transcorrendo as cousas, e celebraremos nova reunión do comité en xuño que xa estaremos na seguinte fase.

Desde a CIG pedimos ademais formación para o persoal. A resposta foi que todo o mundo recibiu o protocolo aprobado polas centrais sindicais no seu correo corporativo. Iso non é suficiente e insistimos na necesidade de formación e esperamos que ao final se faga algo ao respecto.

Dicir tamén que ante a petición de realizar unha avaliación de riscos polo COVID19, o xefe de servizo de prevención de riscos en Compostela que tamén asistiu como asesor a este comité, informou de que xa está feita unha avaliación de riscos por COVID19 para oficinas e despachos e que a faría chegar a súa Secretaría Xeral Técnica, que será a que a pase ás distintas secretarías xerais.

Outras novas recentes

Martes, 25 Novembro 2025

OEP-2025, carreira profesional (ordinaria e extraordinaria) e avaliación do desempeño (para CP 28/11/25)

Os sindicatos con representación na Comisión de Persoal (CIG, CCOO, CSIF e UGT), vimos de ser convocados a unha Comisión de Persoal na que se van votar a Oferta de Emprego Público do ano 2025, a carreira profesional extraordinaria (graos I, II e III), e o decreto de carreira ordinaria e a avaliación do desempeño. Vai ser o venres 28 de novembro, e esta é a documentación:...
Luns, 24 Novembro 2025

A Inspección de Traballo esixe ao AGACAL medidas urxentes ante os riscos laborais do CIAM de Mabegondo

A Inspección de Traballo e Seguridade Social vén de requirir ao AGACAL, após a denuncia da CIG, que corrixa os graves incumprimentos en materia de prevención de riscos laborais no CIAM de Mabegondo A Proposta de requirimento de data 6/11/2025 confirma oficialmente as deficiencias denunciadas pola CIG e obriga á empresa a poñer en marcha medidas que levan anos sendo...
Martes, 02 Decembro 2025

O mércores 3 de decembro abre o prazo para solicitar a carreira extraordinaria de 2025

👥 QUEN A PODE SOLICITAR? Persoal funcionario da Administración da Comunidade Autónoma de Galiza, escalas do persoal funcionario sanitario da Lei 17/89 e doutras Administracións que preste servizos nesta, e dos entes da LOFAXGA 45 a) O persoal laboral que asine o compromiso de participar e superar o proceso de funcionarización Sempre que NON obtivese ningún grao na...