Novas por contido

O mércores 30 de setembro, e mediante Real Decreto-lei, foi modificado o Estatuto Básico do Empregado Público (EBEP) para introducir un novo artigo 47-bis sobre o teletraballo nas administracións públicas. 

Dos cinco sindicatos con representación na Mesa Xeral en Madrid, CCOO, UGT e CSIF acabaron asinando un texto moi pouco ambicioso, rexeitado por CIG e ELA.

A CIG participou activamente na negociación “exprés” da reforma do EBEP para introducir o teletraballo nas administracións públicas, e que rematou coa publicación no BOE do 30/09/2020 do Real Decreto-lei 29/2020, de medidas urxentes en materia de teletraballo nas Administracións Públicas e de recursos humanos no Sistema Nacional de Saude para facer fronte á crise sanitaria ocasionada polo COVID-19.

Defendimos unha táboa cos nove puntos mínimos que consideramos que debería contemplar unha norma básica como é o EBEP. A nosa aportación, concreta, estudada e argumentada, permitiu mellorar de xeito claro a proposta inicial do Ministerio de Administracións Públicas. Así, foron incluídas as nosas propostas de que o teletraballo terá carácter voluntario e reversíbel, e que a Administración proporcionará e manterá os medios tecnolóxicos necesarios.

Porén, hai 3 puntos básicos das nosas propostas que, a pesares de ser aceptados pola Administración, foron incorporados tan só na exposición de motivos, non no novo artigo 47-bis, circunstancia que levou á CIG a non asinar o texto, dado que a exposición de motivos non obriga a nada, a diferencia da parte dispositiva do texto que é a que ten forza normativa. 

Estes puntos defendidos pola CIG e recollidos tan só na exposición de motivos son:

  • O dereito á desconexión dixital
  • A avaliación e prevención de riscos laborais
  • A formación en competencias dixitais

Inicialmente a postura da CIG foi apoiada por CCOO, UGT, CSIF e ELA, pero finalmente os tres primeiros aviñéronse a aceptar a postura da representación da Administración, polo que tan só CIG e ELA mantivemos a nosa postura na Mesa Xeral de Negociación das Administracións Públicas.

Agora toca negociar coa Xunta de Galiza unha norma clara para a regulación do teletraballo na nosa Administración Autonómica, que se adapte á realidade e ás necesidades da cidadanía, do persoal empregado público.

Acudimos a primeira citación da Consellería de Cultura, Educación e Universidade na Inspección de Traballo e Seguridade Social após da denuncia da CIG.

Por parte da Consellería de Educación acudiron unha técnica da empresa Cualtis e a subdirectora xeral de recursos educativos complementarios. Así da consellería non asiste  ninguén de responsabilidade ante a Covid (Secretaría Xeral Técnica) nin sequera de Prevención de Riscos laborais, isto é mostra do desleixo que lle da á protección do seu persoal e do alumnado. Logo disto xa non sorprende que non aportara a documentación requirida.

Na xuntanza coa inspectora quedaron claras as seguintes cuestións:

1. Non hai Avaliacións de riscos laborais nos centros de educación por categorías e tarefas.
2. Non hai protocolo COVID para o persoal.
3. O que hai (para o funcionamento dos centros e a incorporación do alumnado) non foi tratado no Comité de Seguridade e Saúde Laboral polo que non se cumpriu a obriga da Lei de Prevención (LPRL) de participar coa representación do persoal.
4. Polos tres puntos anteriores non hai medidas preventivas especificas nos centros.
5. Non hai máscaras de protección, nin EPI, nin formación, nin información, nin procedementos seguros para facer as tarefas (protocolos COVID).
6. Non hai informes de persoal sensible, e ademais envían as persoas vulnerables a inspección médica na vez do Servizo de Prevención de Riscos Laborais liando o procedemento legal e pondo en risco ó persoal.

Como puideron abrir as aulas se aínda están en cueiros??

Ante isto a inspectora require de novo a seguinte documentación antes do 19 de outubro, considera prazo suficiente para que se poñan as pilas e a consellería demostre que fixo algo:

1.-Documentación acreditativa da organización preventiva, indicando a entidade no seu caso que cubre cada unha das especialidades, co obxecto de determinar si se realiza a través de medios propios ou alleos.
2.-Exemplo de Avaliación de cada un dos tipos de centros adscritos á Consellería.
3.-Xustificación da formación impartida aos equipos COVID, así como a planificación da formación a impartir ó persoal non docente. 
4.-Xustificación da posta a disposición de cada centro das máscaras cirúrxicas e FFP2 e demais elementos de protección.
5.-Xustificación da suficiencia de persoal de cociña e limpeza dado o incremento de quendas de comedor e incremento das labores de desinfección a realizar nos centros.
6.-Unha listaxe de persoal vulnerable que solicitara a valoración do seu estado de saúde, indicando os pendentes de valoración, ou de adaptación do posto; xustificando os prazos de resolución que aínda se encontran pendentes.
7.-Prazo previsto para acordar coa representación do persoal os plans de continuidade.

En conclusión, a Consellería de Educación acude a unha citación sen levar a documentación requirida, pretende rirse da autoridade laboral e considerase por riba do ben e do mal. Mostra o que xa fai anos que as delegadas e delegados e o persoal sabemos: a súa completa ignorancia e prepotencia nun exercicio de autoritarismo e clasismo intolerable. Porén, en plena segunda onda de pandemia e pon en risco ao seu persoal e a toda a sociedade.

Os servizos xurídicos da CIG veñen de gañar que se recoñeza a compatibilidade a un traballador fixo descontinuo de 6 meses do SPIF no período de inactividade do contrato. Dende a CIG-Autonómica exixímoslle á Dirección Xeral de Función Pública que deixe de facer unha interpretación torticeira e limitativa da norma e estenda este dereito para todo o persoal nesta situación.

Así a sentenza do Xulgado do Contencioso Administrativo nº 3 de Pontevedra establece que non procedía denegarlle a compatibilidade a este traballador, e condena á Consellería de Facenda a abonarlle o salario que non percibiu ao non poder traballar durante os meses de inactividade máis os correspondentes xuros. A sentenza non é firme e a Xunta pode recorrer, se o fai seguiría a condenar a este persoal a vivir por debaixo do limiar da pobreza.

Este traballador xa tiña concedidas anteriormente medidas cautelares dende o pasado mes de marzo que lle permitían desenvolver a outra actividade.

Nesta sentenza, recóllese que non é posible denegar neste caso a compatibilidade amparándose na Lei 53/1984,de 26 de decembro, de Incompatibilidades do Persoal ao Servizo das Administracións Públicas, polos seguintes motivos:

• 1. No momento da elaboración desta lei non existía a figura do persoal fixo descontinuo, polo que non poden denegar a compatibilidade sen interpretar a norma acorde coa realidade social e contractual actual.

• 2. A Xunta non pode aplicar literalmente o argumento de que “non se poderá percibir máis dunha remuneración con cargo aos presupostos das distintas administracións públicas”, xa que na realidade non se esta falar dun segundo salario porque o desenvolvemento das actividades non é simultáneo.

• 3. A actividade que ía realizar no período de inactividade non interfire negativamente no desempeño das súas funcións coma bombeiro forestal.

Tras esta sentenza, vimos de presentar unha solicitude dirixida á Dirección Xeral de Función Pública, para que estendan o dereito e corrixan o seu criterio de denegacións das compatibilidades do persoal fixo descontinuo. Desta forma o período de inactividade do contrato poderíase compatibilizar co traballo en calquera administración ou empresa pública.

Dende a CIG xa demandamos na Mesa Xeral e en Medio Rural que solucionasen este problema e non ter que acudir ao xulgado. O Conselleiro de Medio Rural manifestou nalgunha ocasión que ía solicitar un informe á Asesoría Xurídica para intentar atopar unha solución: aí a teñen, apliquen o recoñecido nesta sentenza ao longo das súas 26 páxinas.

Na CIG non cesamos na nosa loita contra a precariedade laboral.

Tras anuncio das limitacións feitas o venres 2 de outubro polo conselleiro de Sanidade na área de Ourense onde se establecen maiores restricións e se prohiben as reunións de persoas non convivintes en espazos públicos e privados, así como a posibilidade de que esta cidade sexa confinada, e tamén co aumento do número de concellos con restricións, a CIG considera un risco elevado a realización dos exames presenciais dos procesos selectivos previstos en Silleda para este fin de semana (3 e 4 de outubro) convocados pola Xunta de Galiza.

Deberíase valorar o efecto negativo que supón para a poboación o desprazamento das persoas ata as instalacións da Semana Verde de Silleda para realizar os exames compartindo accesos, salas, servizos, así como tamén a volta as súas localidades como posibles vectores de transmisión.

Estes exames se corresponden con procesos internos onde só concorren persoas empregadas públicas que na súa maioría se corresponden con persoal sanitario que traballa entre outros nas residencias de maiores e centros de día nas categorías de persoal médico, enfermeiro, auxiliar de enfermería, psicólogos, etc, que supón un risco engadido para un dos sectores máis vulnerábeis da poboación e para quen os coidan.

O mesmo día das declaracións do conselleiro de Sanidade, venres 2, solicitamos á Dirección Xeral de Función Pública a suspensión destas probas e tamén comunicamos á Sanidade é á Delegación do Goberno a situación ante os posibles riscos que una concentración destas características pode representar, á luz do que hoxe acabamos de coñecer a través das palabras do conselleiro de Sanidade.

Queremos que se garanta o dereito de participación en condicións de saúde aceptábeis e seguras e por iso pedimos que atendendo ao principio de precaución se suspendan estas probas.

De cara á realización das probas dos procesos de funcionarización que terán lugar os días 3 e 4 de outubro no recinto ferial de Silleda, Función Pública informa que van proceder á ventilación dos pabellóns dende 2 horas antes da realización das probas.

A temperatura no interior será baixa, polo que recomendan que o persoal acuda con roupa de abrigo.

A CIG insiste en que a Admiinistración non abandone as traballadoras e traballadores.

Iníciase o comité co apuro dun tempo límite de xuntanza, cunha orde do día imposta e a contracorrente.

Actuacións Covid19 nas escolas infantís de 0-3 anos

Seguimos na loita de reclamar o que é de dereito para as traballadoras/es das escolas e así solicitamos que se recolla en acta, levando a CIG o desenvolvemento deste punto:

  • As traballadoras/es vulnerables deben de terse en conta como nivel de risco 3.
  • A falta de negociación das carteleiras nas escolas do Consorcio supón un risco psicosocial para as traballadoras que non saben cal é o seu horario laboral estando xa incorporadas ao posto.
  • Non se cumple o protocolo covid19 en centros onde non hai lavandería, taquillas, vestiarios...
  • No Consorcio non hai uniformidade dende o ano 2017 e que está chegando aos poucos é escasa para contar con reposto no centro. As substitutas non teñen uniformidade, dende a CIG solicitamos que todas as escolas teñan stock suficiente para ofrecer roupa de traballo.
  • O reforzo de persoal educativo nas escolas da Axencia é mínimo e nas escolas do Consorcio o persoal de servizos xerais (psx) están asumindo cargas de traballo xa que soamente algunhas escolas contan con reforzo de limpeza a través dos concellos, cando esta categoría ten funcións de limpeza puntual no RRI. Tamén expoñemos que ao pechar aulas nas que hai persoal de apertura e peche, se non se cubren, suporá cambios continuos nos horarios das traballadoras.
  • Nas escolas do Consorcio non se enviou en difusión os protocolos da empresa de cociña, como empresa externa.
  • Solicitamos os plans de continxencia de todas as escolas, para a súa consulta.
  • Volvemos a reclamar as mascarillas FFP2, facendo referencia á dilixencia da inspectora (próxima xuntanza o 2 de outubro), na que indica que deberá de utilizarse por persoas vulnerables ou cando sexa imposible gardar a distancia de seguridade.

Ante todas estas cuestións, as respostas son “o trasladamos”, “non chegaremos a un acordo” ou “son cuestións de Sanidade”

Avaliación de risco biolóxico por COVID19 nos centros de menores: A CIG reclama formación en coronavirus para o persoal, mellorar as medidas preventivas e de desinfección, material de protección (EPIS) e a realización de probas PCR aos menores e ao persoal, periódicos e cando volten das saídas aos seus domicilios, tal e como se está a facer nas residencias de maiores. A Administración comenta que é un tema a criterio de sanidade facer as PCR e incluso comentan que nalgún centro de Ourense se están a facer. Exiximos igual criterio en toda Galiza e non en función da área sanitaria. Reclamamos actualizar as avaliacións de riscos e incluir as probas PCR.

Obrigatoriedade das probas PCR: A Administración pídenos colaboración aos delegados e delegadas de prevención xa que hai traballadores/as que se negan a facer estas probas en centros sociosanitarios.

CEGADI (Centro Galego de Desenvolvemento Integral, en Santiago de Compostela): A Administración comenta que ten pensado facer alí unha residencia integrada de pacientes Covid positivos, con capacidade máxima para 60 persoas, e que se está acabando de acondicionar con 3 zonas (COGAMI, Oficinas Funga e EVO e zona de sanidade ou residencia propiamente dita) e que comezará en breve, posiblemente o dia 28 de setembro.
A CIG ante o noso abraio, o compartir instalacións con outros entes, preguntamos se unha residencia integrada estilo Baños de Molgas ou Porta do Camiño. Contestando afirmativamente por parte da Xunta de Galiza, e que estará “panelada e con diferentes entradas”. Parécenos un despropósito. Os demais sindicatos non comentan nada.

Rolda de intervencións: Dende a CIG mostramos o noso malestar o non acordar coas organizacións sindicais a orde do dia a tratar e facer un Comité a presa e correndo e recortando o tempo. A Administración xustifícase dicindo que a reunión foi convocada in extremis para falar cos delegados de prevención da inminente apertura do Cegadi como centro de positivos e tamén pola xuntanza con inspección de traballo o día 2 de outubro tras a demanda interposta pola CIG.

Reclamamos que se nos informe dos positivos nas residencias tanto de traballadores como de residentes, posto que non se esta a informar os delegados de prevención dos casos positivos na Conselleria de Política Social. Ademais tamén incidimos en que as traballadoras dos Servizos Centrais, como por exemplo no Consorcio, non se lles está a proporcionar mascarillas.

DENDE A CIG SEGUIREMOS NA LOITA DOS DEREITOS DE TODAS A TRABALLADORAS E TRABALLADORES! PEDIMOS O QUE É XUSTO PARA TODAS/OS!

Van xa 14 semanas sen noticias da Consellería de Política Social que se nega a atender a negociar as condicións de traballo do persoal laboral.

Pedimos á Conselleira de Política Social, Fabiola García, que free os abusos ao seu persoal e que atenda ás reivindicacións do persoal da súa Consellería, sentándose a negociar condicións de traballo, tanto do persoal dos centros de atención da propia Consellería como do Consorcio de Servizos de Igualdade e Benestar.

Estamos en plena segunda onda do COVID -19 e a Xunta de Galiza non preparou os seus centros: NON Ó ABUSO, EXPLOTACIÓN, SATURACIÓN, DESPROTECCIÓN, FALTA DE MEDIOS MATERIAIS E EXTERNILIZACIÓN DOS SEUS SERVIZOS e porque non se pode seguir a sobrecargar así abusando dun servizo ao límite.

Demandamos a apertura dunha mesa de negociación para tratar :

  • A DEVOLUCIÓN DOS ARTIGOS DO CONVENIO RECORTADOS NO 2012
  • A DEFENSA DUNS SERVIZOS SOCIAIS PÚBLICOS, DIGNOS E DE CALIDADE
  • INCREMENTO DE PRAZAS PÚBLICAS DE XESTIÓN DIRECTA
  • FIN DA PRECARIEDADE NO SECTOR PÚBLICO
  • A TRANSFORMACIÓN DOS CONTRATOS PARCIAIS A XORNADA COMPLETA

Para reclamalo o persoal de todos os centros realizarán concentración diante dos seus centros de traballo nesta 14º xornada de loita este xoves 1 de outubro.

  • Data: Xoves, 01 de outubro de 2020
  • Hora: Entre as 11:00 e as 11:30 horas

(Aínda que as concentracións se van a realizar a partir das 11 da maña nos centros de toda Galicia, sinalamos as que convocamos como referencia para medios de comunicación)

  • Ferrol: Residencia Maiores Caranza
  • Coruña:Residencia Maiores Oleiros, Torrente Ballester e CAPD Coruña
  • Santiago: Consellería de Politica Social (complexo adtivo de San Caetano) (CONCENTRACIÓN NACIONAL)
  • Lugo: Residencia de Maiores As Gándaras. CAPD Sarria
  • Ourense: Residencia de Maiores Nosa Sra. dos Miragres (Cabeza de Vaca)
  • Pontevedra: Residencia de Maiores Campolongo
  • Vigo: CAPD Chapela e o CARPD Vigo l

O mércores 30 de setembro participamos nunha xuntanza co director xeral de Función Pública e co resto de OOSS presentes na Mesa Xeral (CIG, CCOO, CSIF e UGT) na que se trataron varios asuntos.

Eleccións de destino:

O día 6 de outubro publicarase no DOG a resolución de elección de destino provisional de finanzas-A1 (P.I.), C1-xeral (P.I.), veterinarios/as e destino definitivo de Arqueólogos/as. Será por primeira vez a través dun proceso telemático. Entre os días 7, 8 e 9 de outubro o persoal afectado recibirá un usuario e contrasinal para acceder á aplicación. De seguido, iniciarase outro prazo para proceder á elección de postos. Será necesario contar con certificado dixital da FNMT ou Camerfirma ou dni electrónico.

Comenta o director xeral que a posibilidade de solicitar excedencia no medio do proceso de elección de destino xa está incluída na resolución de elección de destino telemática.

A elección de destino provisional con carácter voluntario non o vén factible. Alega o director xeral de Función Pública que xeraría diferencias nos cómputos da antigüidade do persoal afectado.

Con posterioridade á toma de posesión provisional, resolveríase o concurso de traslados (non foron quen de concretar unha data para isto). En canto ao conflito de dereitos das persoas que participaron na PI e no concurso de traslados plantexada pola CIG, manifestan que cando teñan a resolución do concurso saberán aquelas persoas que aprobaron a PI e que obteñen unha praza no concurso diferente á que tiñan. Achegarannos unha proposta para valoración e están abertos a calquera outra proposta que se plantexe e que xurídica e tecnicamente poida facerse.

Esa proposta consiste en que o persoal está obrigado a tomar posesión na praza do corpo inferior e pasaría a excedencia no subgrupo correspondente. Farán cadrar os prazos da elección de destino con carácter definitivo de todo este persoal coa toma de posesión do concurso, tal e como din se fixo hai anos no concurso de traslados de veterinarios.

Procesos selectivos:

A finais desta semana ou na vindeira continuarán coas resolucións pendentes dos procesos selectivos dos subgrupos A1-PI, A2-PI e C2-PI da OEP 2017.

Tras os procesos de funcionarización previstos para os días 3 e 4 de outubro continuarán cos procesos selectivos xa iniciados e cun exame realizado e que afirman son procesos de non máis de 26 aspirantes en cada proceso. 

Non hai datas concretas para o resto de procesos selectivos, pero teñen intención de a partir de novembro continuar coa OEP Social e coas escalas de Admón. Xeral tanto en PI como libre-estabilización-consolidación. Comprometéronse a comunicar ás organización sindicais as datas de exames cun mínimo dun mes de antelación. Están valorando diversas opcións, entre as que estaría a celebración de procesos selectivos en distintas localidades. 

A realización dos procesos selectivos estaría sempre sometida aos criterios ditados en cada momento polas autoridades sanitarias.

Teletraballo:

Na semana que vén enviarán un borrador de orde para alegacións e sobre unha semana despois convocarán unha xuntanza na que poden avanzar tamén algunha nova sobre procesos selectivos.

Fondo de Acción Social: 

O día 8 van publicar no DOG a baremación provisional.

Uso de máscaras:

A estes efectos informan que van seguir os criterios de Sanidade e Saúde Pública publicados na web do Sergas. Consideran aos edificios administrativos como espazo de uso privado. Manifestamos a nosa disconformidade con ese criterio pois nos edificios administrativos hai moitos servizos de atención ao público. Lembráronselle as resolucións da Inspección de Traballo que obrigan á empresa a facilitar as máscaras aos seus traballadores/as.

A consellería de Infraestructuras e Mobilidade convocou a unha xuntanza as organizacións sindicais co obxectivo de repasar cuestións pendentes como os Acordos de Augas e Legoeiros. Aproveitamos para por sobre a palestra o teletraballo en tempos de COVID, as medidas de prevención e as modificacions das RPT pendentes.

ACORDOS

O secretario xeral informa que despois dos días 3 e 4 de outubro, por mor da funcionarizacion, teñen pendente unha xuntanza da Consellería coa Dirección Xeral de Función Pública para establecer un calendario de execución dos acordos, tanto do persoal da AXI como da Gardería Fluvial, coa previsión de sacar as prazas na OPE este trimestre. Convocarán a comisión de seguimento para informar dos avances con FP e realizar o cronograma.

A Consellería manifesta que quere pechar tamén neste derradeiro trimestre do ano a negociación da RPT de augas, e executar o acordo da gardería fluvial que recollía a incorporación de pluses. Para a RPT de augas hai que valorar as cargas de traballo e estudar se é preciso a creación de postos.

No caso de facilitar o acceso á titulación do Acordo de estradas o ven difícil polos atrancos da consellería de Educación.

COVID

Aínda que esta é unha das consellerías que mais información esta a dar sobre a evolución da enfermidade, positivos e participar as medidas nos comités de seguridade e saúde laboral, dende a CIG destacamos:

1. Para a CIG é clara a insuficiencia do teletraballo ordinario como medida anti COVID ou incluso para a conciliación nestes tempos de peche de aulas e centros de día. Mentres non regule a Xunta ou amplíe teletraballo por estas causas, eles poden axilizar o teletraballo ordinario a máximas xornadas (3) como causa EXCEPCIONAL da pandemia. Tamén solicitamos que se demande o teletraballo COVID de novo ante FP. Así, consideramos inaceptable retrasos de máis de dous meses na aprobación do teletraballo e esiximos o establecemento do PRINCIPIO DE PRECAUCIÓN, evitando a coincidencia de persoal nos centros (quendas de teletraballo nas unidades), empregando o teletraballo como a medida organizativa máis efectiva na prevención fronte a Covid nos edificios administrativos. Tamén recordamos a necesidade de fórmulas seguras para aquel persoal que non pode teletraballar.

2. Denunciamos o feito de que hai centros desta consellería onde non se están a proporcionar máscaras nin xel hidroalcólico, exemplos como o de Pontevedra ou SSCC. Avisamos de que temos interpostas denuncias e tiramos o compromiso de que as máscaras serán facilitadas para o persoal dos edificios administrativos.

O persoal técnico do Servizo de Prevención de Incendios Forestais (SPIF) acordou a suspender a folga indefinida iniciada o pasado 1 de agosto unha vez se constituíu a comisión negociadora coa Consellaría de Medio Rural. As centrais CIG, CCOO, CSIF e UGT agardamos contar cun novo acordo de condicións de traballo antes do vindeiro 31 de decembro.

Logo das tres xuntanzas mantidas cos representantes do departamento autonómico nas que se concretaron varios dos compromisos acordados na asemblea de traballadores/as celebrada o pasado martes 22 de setembro, os catro sindicatos e o comité de folga optamos pola suspensión do paro. Agora a prioridade é retomar a mesa de negociación co fin de acadar un novo acordo de condicións laborais para este persoal empregado público.

Xa quedou formalmente constituída a comisión negociadora, na que a parte social achegou unha proposta de melloras, tal e como figuraba no cronograma pactado.

A negociación vaise realizar por bloques, e cóntase con rematar cun novo acordo de condicións de traballo antes do vindeiro 31 de decembro, no que ademais das melloras das condicións de traballo tamén se abordarán o plan formativo, a segunda actividade ou a inclusión do colectivo nun acordo estatal de coeficientes redutores para a xubilación anticipada.

Primeiro bloque de negociación

A respecto do primeiro bloque das negociacións, as organizacións sindicais fixeron entrega dun documento que recolle de xeito resumido cuestións como redución horaria, xornada máxima anual de traballo, réxime de prestación de servizo en período extraordinario (gardas) e ordinario, período mínimo de vacacións e garantía para o goce dos permisos e licenzas recollidos na LEPG.

Pola súa banda, a Consellería do Medio Rural comprometeuse a non seguir aplicando descontos ao persoal que non secundou a folga até que se faga unha revisión dos descontos aplicados. A xuntanza de hoxe rematou coa sinatura da acta, que recolle a constitución da mesa negociadora, a suspensión da folga e a negociación das condicións de traballo (primeiro bloque). Tamén se incluíu a convocatoria da seguinte xuntanza da comisión negociadora, prevista para o xoves 1 de outubro.

Outras novas recentes

Mércores, 11 Decembro 2024

OEP 2024 (da DXFP e Lei 17), RPT Consorcio, e modificacións misteriosas doutras RPT (para 13/12/24)

A directora xeral de Emprego Público e Administración de Persoal (DXEP) convocou aos sindicatos para o venres 13 de decembro, a negociar a Oferta de Emprego Público (OEP) do ano 2024 que xa anunciaron á prensa fai semanas. Tamén traen a Relación de Postos de Traballo (RPT) do Consorcio, que afecta a máis de 1.800 postos de traballo. Engaden na orde do día outras dúas...
Mércores, 18 Decembro 2024

RPT do Consorcio: morrer matando

Durante anos sen convenio, sen trienios... e agora queren meter o acelerador para que apandemos con todo o que queiran impoñer A directora xeral de Emprego Público e o xerente do organismo propoñen niveis e salarios máis baixos que na Xunta para o persoal do Consorcio de Igualdade e Benestar. A nova RPT chega nos últimos días do ano 2024, non negociada, inzada de centos de...
Luns, 09 Decembro 2024

A CIG esixe á Xunta a posta en marcha de todos os graos da carreira profesional

A posta en marcha do sistema de carreira profesional, que se iniciou no 2019 e tiveron que resetear no 2022, nen sequera se cumpre nos termos acordados. Deberían sentarse a negociar a convocatoria do grao III. E se supón que iso incluiría tamén o acceso aos graos I e II para aquelas persoas que están no grao I ou aínda non accederon a eles polo sistema extraordinario. A...