Novas por contido

No DOG do 06/03/2024 publican:

- RESOLUCIÓN do 1 de marzo de 2024, da Dirección Xeral da Función Pública, pola que se acorda a apertura do período de presentación de solicitudes de elección de postos de traballo e o procedemento de xustificación da posesión de méritos e requisitos do concurso ordinario para a provisión de postos de traballo vacantes de corpos e escalas de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma galega, escalas do Servizo de Gardacostas de Galiza (SGG).

- RESOLUCIÓN do 1 de marzo de 2024, da Dirección Xeral da Función Pública, pola que se acorda a apertura do período de presentación de solicitudes de elección de postos de traballo e o procedemento de xustificación da posesión de méritos e requisitos do concurso ordinario para a provisión de postos de traballo vacantes do corpo de xestión da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, escala de inspectoras e inspectores de consumo, e do corpo administrativo da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, escala de axentes de inspección, especialidade de consumo, da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza.

O prazo habilitado para presentar a solicitude de elección de postos de traballo e xustificar a posesión de méritos e requisitos será de 15 días hábiles, contados a partir do día seguinte ao da publicación desta resolución no Diario Oficial de Galiza, concretamente desde o 7 de marzo de 2024 ao 27 de marzo de 2024.

Durante o prazo indicado no punto primeiro, as persoas concursantes poderán solicitar por orde de preferencia os postos ofertados no anexo I da resolución de convocatoria, aos cales se engadirán as potenciais resultas como consecuencia das solicitudes de participación presentadas. A relación de postos ofertados en resultas publicarase na web corporativa da Dirección Xeral da Función Pública, no enderezo https://www.xunta.gal/funcion-publica/ concurso-de-traslados/

A solicitude de postos de traballo deberá presentarse electronicamente, segundo o establecido na base IV de tramitación electrónica.

A base VII da convocatoria do concurso establece que os méritos e os requisitos específicos para o acceso aos postos deberán posuírse na data de finalización do prazo de presentación de solicitudes de participación no concurso, isto é, o 23 de febreiro de 2024, de acordo coa Resolución do 6 de febreiro de 2024.

Os méritos e os requisitos deberán acreditarse de conformidade co procedemento establecido na Resolución do 5 de decembro de 2023, da Dirección Xeral da Función Pública, pola que se ditan instrucións para regular o contido, o uso e o acceso ao expediente persoal electrónico do persoal empregado público da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galzia e das súas entidades públicas instrumentais.

As persoas concursantes que teñan que presentar documentación acreditativa dos méritos valorables no concurso a que se refire esta resolución achegarana ao seu expediente persoal electrónico, ao cal accederán a través da Canle de emprego público de Galicia (Fides), no enderezo https://fides.xunta.gal

A Dirección Xeral de Función Pública négase a meter no concurso de corpos especiais, que se vai publicar este 11 de marzo, ao persoal veterinario pero non o xustifica nin dá razóns. A consecuencia é que xa temos ata tres promocións en destino provisional e máis de 700 compañeiros e compañeiras pendentes dunha mobilidade ou dun destino definitivo que nunca chega. 

Tendo en conta que segundo manifestou o Director Xeral de  Función Pública para todos os procesos selectivos as tomas de posesión serán simultáneas e con destinos definitivos despois do concurso de traslados, non entendemos cal pode ser a razón de deixar tanto persoal atrás.

Os ruxe-ruxe de se o atranco o temos en Saúde Pública, nunha suposta amortización de postos ou que se queren valorar determinadas especialidades non é aceptable… que non amolen, se teñen que mudar algo que negocien e o solucionen xa!

Na CIG instamos unha vez máis a convocatoria do concurso de veterinarios/as e tamén da Comisión de Seguimiento do Acordo para avaliar que está a pasar e tamén activar a negociación do famoso e atascado decreto de funcións.

E sabemos que non é o unico concurso que queda pendente, quedan máis escalas dos corpos especiais atrás, demasiadas…isto de ir a cachos pequenos é un atraso para todas. A CIG defende un concurso global xa que temos prazas compartidas e non se pode quedar ninguén atrás, e de seguido IMPLANTAR O CONCURSO ABERTO E PERMANENTE como xa fan moitas administracións dende hai anos. É o máis áxil, o máis lóxico e o máis xusto.

A Dirección Xeral de Función Pública comunicounos que o vindeiros venres, día 6 de marzo, publicarán en DOG as resolucións polas que se abre o período de presentación de solicitudes de elección de postos de traballo e o procedemento da xustificación da posesión de méritos e requisitos dos concursos ordinarios de traslados das escalas do Servizo de Gardacostas de Galiza e da especialidade de consumo (escala de axentes de inspección).

No DOG do 04/03/2024 publican unha modificación da Resolución que abre o período de presentación de solicitudes de elección de postos de traballo e o procedemento da xustificación da posesión de méritos e requisitos do concurso ordinario para a provisión de postos de traballo vacantes de corpos e escalas de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, escalas de axentes facultativos ambientais e axentes forestais.

Esta Resolución o que fai é indicar como é o procedemento para alegar ante a falta dalgún período da súa experiencia profesional interna na Xunta.

No DOG do 01/03/2024 a EGAP publica a RESOLUCIÓN do 29 de febreiro de 2024 pola que se convocan as actividades de formación continua para o persoal ao servizo da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, das entidades públicas instrumentais do sector público autonómico e da Administración institucional.

Poderá participar nas accións formativas convocadas nesta resolución o persoal empregado público destinado na Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, nas entidades públicas instrumentais enunciadas na alínea a) do artigo 45 da Lei 16/2010, do 17 de decembro, de organización e funcionamento da Administración xeral e do sector público autonómico de Galiza, e na Administración institucional, que se encontre en situación de servizo activo (incluído o persoal que teña concedido un permiso por motivos de conciliación da vida persoal, familiar e laboral) e que reúna os requisitos establecidos nesta convocatoria e para cada un dos casos no anexo II.

O prazo de presentación de solicitudes será de dez (10) días naturais desde o día seguinte ao da publicación desta resolución no Diario Oficial de Galiza.

O número máximo de cursos que se poden solicitar durante o prazo de presentación de solicitudes limítase a cinco.

Os criterios de selección que serán empregados son os sinalados con carácter xeral na Resolución da Escola Galega de Administración Pública do 10 de maio de 2023 (DOG núm. 96, do 23 de maio); corrección de erros (DOG núm. 130, do 10 de xullo, e DOG núm. 148, do 4 de agosto), sen prexuízo dos criterios específicos establecidos na epígrafe «Persoal destinatario» de cada actividade formativa incluída no anexo II desta resolución.

Logo das queixas da CIG ante a Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Medio Rural, achéganos a seguinte información :

As persoas que non se poidan presentar á proba física por causas de saúde deben achegar un escrito coa xustificación que acredite ese impedimento. Unha vez finalizado o problema valorarase a repetición da proba a esas persoas, no seu caso.

As persoas da lista de emisorista non foron convocados á proba visual porque coa actual normativa non se lle pode esixir ás persoas da lista de persoal laboral que superen unha proba visual. Non obstante para ocupar unha praza de persoal funcionario da escala emisorista-vixilante é necesario acreditar a superación da dita proba.

Tendo en conta o anterior as persoas que sexan seleccionadas da lista de emisorista para ocupar unha praza da escala de vixilante-emisorista, con carácter previo á toma de posesión realizaraselle a correspondente proba visual. No caso de ser seleccionados para ocupar unha praza de persoal laboral non lle será esixida a dita proba.

Persoas que solicitan cambio de ámbito: Na Xestión ordinaria de listas no mes de xaneiro abrese o prazo para que as persoas que están en Xestión poidan solicitar o cambio de ámbito, que entra en vigor o 1 de marzo. Unha vez revisadas as ditas solicitudes comprobouse que hai un total de 31 persoas que solicitan a incorporación a un dos ámbitos no que existen prazas que teñen como requisito o Pack Test. Tendo en conta o anterior incluíronse na convocatoria do PACK Test a esas persoas para o día 13/03/2024 as 14:00 horas, (todas estaban convocadas para o Field Test), xa foron avisadas por teléfono. Achegase o listado das persoas.

Esto do que informamos é unicamente un pequeno arranxo puntual, o que compre é que saquen xa dunha vez as listas das escalas funcionariais do SPIF.

Dende a CIG presentamos queixa polo cambio de criterio repentino para a realización das probas físicas do persoal que está nas listas de contratación e os problemas que supón non ter ainda funcionarizadas as listaxes cando os postos do SPIF xa o están. 

Lembramos que nestas categorias ao funcionarizarse mudaron os requisitos de acceso e que outras se refundaron nunha como é o caso de vixiante-emisorista o que fai aínda mais inentendible que non se creen as listas de agarda funcionariais. 

PROBLEMAS DENUNCIADOS: 

  1. Non se poden cubrir postos de funcionario/a con listas de agarda de categorías laborais, iso cae de caixón, pero neste caso ademais cambian os requisitos de acceso, de titulación, de probas de acceso como a de agudeza visual ou a proba física. Seguir neste camiño é seguir acumulando chapuzas ilegais.
  2. Se os postos están funcionarizados non poden seguir criterios inventados como a orixe do posto. Ten que ser para esa escala cos requisitos da escala e o ámbito e funcións. Polo tanto se necesita unha nova lista, un exemplo clarísimo témolo na escala de vixiante-emisorista que refundiu duas categorías.
  3. E que pasa coa nota das oposicións recentes, onde a meten? Non van a actualizar os puntos segundo os ultimos procesos? É un despropósito.
  4. Para máis van facer os cambios de ámbitos que se abriron en xaneiro…a man? nestas listas laborais? 

AS NOVAS PROBAS FÍSICAS MASIVAS 

  1. Non se negociou o criterio, cambian unilateralmente e sen aviso previo o de facer as probas so as persoas segundo os chamamentos pola das listaxes. Desta forma aumentase moito o custe pero pretenden máis rapidez ao hora de chamar para substitucións, etc. A cuestión é que a moitas persoas colleunas desprevenidas, de viaxe ou noutros empregos, ou sen ter a documentación preparada.
  2. O certificado médico non se pode presentar en 5 días xa que o tempo medio para unha cita de atención primaria é de 15 días.. Ten que ir a desesperada a buscar nun sicotécnico para que che fagan un recoñecemento médico non é serio, o médico de cabecera é o que ten o historial completo e non estamos de acordo con beneficiar á privada a costa da necesidade das persoas que aspiran a un emprego público.  Teñen que ampliar o prazo e buscar unha solución como entregalo ao ser chamado.

No DOG do 29/02/2024 publican a RESOLUCIÓN do 20 de febreiro de 2024, da Dirección Xeral da Función Pública, pola que se acorda o peche e a apertura de determinadas listas para a incorporación de novas solicitudes para a contratación temporal de persoal laboral da Xunta de Galiza e o nomeamento de persoal funcionario interino correspondente a determinados grupos, categorías, corpos, escalas e especialidades.

Pechan a incorporación de novas solicitudes de inclusión nas listas correspondentes aos grupos, categorías, corpos, escalas e especialidades que se indican no anexo I.

Reabren as listas correspondentes aos grupos, categorías, corpos, escalas e especialidades que se indican no anexo II.

Relacionan as listas correspondentes aos grupos, categorías, corpos, escalas e especialidades que están abertas e nas cales as persoas interesadas poderán presentar solicitude de inclusión no período comprendido entre o 1 de marzo e o 30 de abril deste ano (anexo III).

Relacionan as listas correspondentes aos grupos, categorías, corpos, escalas e especialidades pechadas e nas cales soamente se poderán inscribir aquelas persoas que, para a lista correspondente, superasen algunha proba do último proceso selectivo do grupo, categoría, corpo, escala ou especialidade, ou prestasen servizos na Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza ou en entidades públicas instrumentais do sector público autonómico que teñan publicadas relacións de postos de traballo para a lista correspondente a ese grupo, categoría, corpo, escala ou especialidade (anexo IV).

Nas listas pechadas tamén poderán presentar solicitude as persoas que prestasen servizos en categorías profesionais laborais equivalentes aos corpos ou escalas de persoal funcionario que figuran no anexo I da Resolución da Dirección Xeral da Función Pública, do 11 de outubro de 2021 (DOG núm. 200, do 18 de outubro), segundo o estipulado no anexo II da devandita resolución; as persoas que prestasen servizos en categorías profesionais laborais equivalentes aos corpos e escalas de persoal funcionario do anexo I da Resolución da Dirección Xeral da Función Pública, do 6 de outubro de 2021 (DOG núm. 195, do 8 de outubro), e as persoas que prestasen servizos en categorías profesionais laborais equivalentes á escala de persoal de limpeza e recursos naturais e forestais, especialidade de persoal de limpeza e cociña da agrupación profesional da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, segundo o estipulado no anexo I da Resolución do 12 de abril de 2023, da Dirección Xeral da Función Pública (DOG núm. 75, do 13 de abril), sempre que estes servizos fosen prestados no ámbito de aplicación do artigo 1 do Decreto 37/2006, na Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza ou en entidades públicas instrumentais do sector público autonómico que teñan publicadas relacións de postos de traballo, sen prexuízo do establecido no artigo 6.3 da Orde do 20 de xullo de 2021 (DOG núm. 145, do 30 de xullo). Para estes efectos, a categoría profesional laboral 6 (educador/a) do grupo II é equivalente á escala técnica de facultativos, especialidade educadores, de acordo co establecido na disposición transitoria segunda da Orde do 20 de xullo de 2021.

No DOG do 28/02/2024 publican a RESOLUCIÓN do 22 de febreiro de 2024 pola que se fai público o procedemento para a acreditación dos méritos do proceso selectivo extraordinario de estabilización derivado da Lei 20/2021, do 28 de decembro, para o ingreso, pola quenda de acceso libre e mediante o sistema de concurso, no corpo auxiliar da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, subgrupo C2, no corpo de auxiliares de carácter técnico de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, subgrupo C2, e para o ingreso nas categorías 7, 20, 21, 24, 25, 31, 32, 33, 34, 37 e 39 do grupo IV de persoal laboral da Xunta de Galiza.

As persoas aspirantes que teñan que presentar documentación acreditativa dos méritos baremables no concurso a que se refire esta resolución achegarana ao seu expediente persoal electrónico ao cal accederán a través da canle de emprego público de Galiza (Fides) no enderezo https://fides.xunta.gal, seguindo o procedemento establecido na Resolución do 5 de decembro de 2023 pola que se ditan instrucións para regular o contido, uso e acceso ao expediente persoal electrónico do persoal empregado público da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza e das súas entidades públicas instrumentais.

Unha vez que accedan á canle do emprego público de Galicia (Fides) comprobarán os datos que figuran no seu expediente persoal electrónico:

a) No suposto de que as persoas aspirantes estean conformes cos datos consultados, porque os méritos baremables neste proceso nas epígrafes de formación continuada, coñecemento da lingua galega e experiencia profesional externa figuran no estado de validados ou estean incluídos correctamente na epígrafe de experiencia profesional interna non precisarán realizar ningunha actuación.

b) No suposto de que a persoa aspirante non estea conforme cos datos consultados, por non constaren ou seren incompletos, deberá incorporar a información non rexistrada presentando a solicitude de actualización dos méritos xunto coa documentación acreditativa deles ao abeiro do establecido na Resolución do 5 de decembro de 2023, para que os devanditos méritos se poidan valorar neste proceso.

c) As persoas aspirantes que atopen no seu expediente electrónico persoal erros nos seus méritos nos estados de «en trámite», «validado», «duplicado» ou «descartado» ou erros na epígrafe de experiencia profesional interna, deberán presentar alegacións a través de Fides na epígrafe de «inscrición en procesos selectivos», accedendo ao proceso de estabilización desta resolución en que figure inscrito, na epígrafe «que podo facer?», «presentación de alegacións».

O prazo para presentar a solicitude de actualización de méritos e a documentación acreditativa deles, para formular alegacións ou para emendar o estado de «acreditación documental incompleta», rematará aos dez días hábiles a partir do día seguinte ao da publicación desta resolución no Diario Oficial de Galiza.

Función Pública ven de comunicarnos hoxe 27/02/2024 que o vindeiro día 11 de marzo se publicará do Diario Oficial de Galicia a Resolución pola que se convoca o concurso ordinario para a provisión de postos de traballo vacantes de corpos e escalas de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galicia, escalas de enxeñeiros, enxeñeiros técnicos, arquitectos, arquitectos técnicos e ciencias.

Hai que dicir que aínda que a negociación das bases xa estaba pechada porque Función Pública apenas quixo modificar nada, as alegacións ao buzón de postos estiveron abertas ata o venres e non deron resposta a todas as consultas que sobre os postos lles fixemos chegar, polo que non sabemos se finalmente van atendelas e telas en conta ou simplemente si as van obviar. Pero vimos de demandar que se nos expliquen os motivos.

Outras novas recentes

Xoves, 11 Abril 2024

O Consorcio Galego de Servizos de Igualdade e Benestar incumpre a normativa de conciliación da vida familiar e laboral

O Consorcio introduce unha cláusula nas resolucións de reducións de xornada que impide que o persoal poida desfrutar do dereito á conciliación mentres non se cubra con persoal substituto a franxa horaria na que reduce a xornada. A CIG levamos anos denunciando a situación que se produce na concesións de reducións de xornada por conciliacións, incumprindo o artigo 37.7 do...
Venres, 12 Abril 2024

Emendas da CIG ás leis básicas de bombeiros/as forestais e axentes forestais e medioambientais

Dende a CIG, e con ánimo de mellorar os textos dos proxectos de leis básicas de bombeiros/as forestais e axentes forestais e medioambientais, enviamos aos grupos parlamentares do Congreso as nosas achegas a estes documentos dentro da fase de emendas. Para nós estes textos son claramente mellorables porque poden chegar a limitar o ámbito de actuación e funcións de...
Luns, 15 Abril 2024

Comisión de seguimento do Acordo do SPIF

Tras a xuntanza da Comisión de seguimento do acordo de condicións do persoal funcionario do SPIF do 10 de abril, a Consellería de Medio Rural enviounos un documento cunha proposta das quendas que quere implantar. Dende a CIG queremos manifestar que fomos facendo distintas achegas, pero tendo en conta que parece ser que a Consellería non quere negociar máis imos facer a nosa...