- Detalles
No DOG do 13/06/2025 publican a RESOLUCIÓN do 6 de xuño de 2025, da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, pola que se aproba a relación provisional de persoas admitidas e excluídas no concurso para a provisión de postos de traballo vacantes da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza.
A relación de persoas admitidas e excluídas publicarase no portal web corporativo da Xunta de Galicia https://www.xunta.gal/funcion-publica, na epígrafe <Concurso de traslados>.
A listaxe de persoas solicitantes excluídas figura como anexo desta resolución.
As persoas excluídas disporán dun prazo de dez días hábiles, contados a partir do día seguinte ao da publicación desta resolución no Diario Oficial de Galiza para, de ser o caso, poder emendar o defecto que motivou a exclusión.
- Detalles
A Dirección Xeral de Emprego Público ven de comunicarnos o seguinte:
"Comunicámoslle que o vindeiro día 13 de xuño, publicarase no Diario Oficial de Galiza a Resolución pola que se aproba a relación provisional de persoas admitidas e excluídas do concurso para a provisión de postos de traballo vacantes de Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza.
O prazo para a presentación de reclamacións rematará o día 27 de xuño de 2025."
- Detalles
Función Pública publicou a seguinte nota sobre o horario de verán do 2025:
HORARIO DE VERÁN 2025
Horario oficial:
Do 16 de xuño ata o 15 de setembro deberán realizarse 6 horas diarias continuadas de traballo entre as 8:00 e as 15:00 horas. O cálculo do cumprimento da xornada laboral será en cómputo diario.
Horario flexibilidade automática:
Do 16 de xuño ata o 15 de setembro, deberán realizarse 6 horas diarias continuadas de traballo entre as 8:00 e as 15:00 horas. O cálculo do cumprimento da xornada laboral será en cómputo diario.
Ata o 30 de xuño será posible compensar débeda do mes de maio e ata o 31 de xullo débeda da primeira quincena do mes de xuño. O tramo horario de compensación será de 8:00 a 15:00 horas.
Horario flexibilidade conciliación:
Do 16 de xuño ao 15 de setembro, deberán realizarse 6 horas de traballo diarias na franxa horaria autorizada pola Secretaria Xeral Técnica na resolución de concesión de flexibilidade por conciliación. O cálculo do cumprimento da xornada laboral, será en cómputo mensual.
Ata o 30 de xuño será posible compensar débeda do mes de maio e ata o 31 de xullo débeda da primeira quincena do mes de xuño.
Horario redución de xornada de traballo diaria:
Do 16 de xuño ao 15 de setembro, deberá realizarse diariamente dentro da franxa horaria autorizada polo órgano de persoal correspondente para a concesión desa redución de xornada o tempo de traballo que se determine mediante a seguinte fórmula:
0.80 x XR*
*XR = nº de minutos traballados diariamente en xornada reducida
Queda excluído o persoal suxeito a horarios especiais e persoal a quendas, segundo dispón a Instrución do 20 de xuño de 2013.
Así mesmo, e por motivos de conciliación da vida familiar e laboral, os empregados e empregadas públicas que teñan ao seu cargo persoas que teñan recoñecida unha discapacidade igual ou superior ao 33% sempre que convivan co solicitante e dependan deste, poderán acollerse a esta modalidade de xornada ata o 30 de setembro”.
Seguimos como sempre e volven a aprobalo sen negocialo coa representación do persoal. Seguen excluíndo ao persoal que traballa a quendas. A CIG demanda que o horario de verán sexa de aplicación a todo o persoal, e se non pode ser aplicado que se ofreza algún tipo de compensación en forma de descanso.
Ao tempo, na CIG seguimos a esixir a ampliación do horario de verán para quen teña conciliación familiar, do 1 de xuño ao 30 de septembro, a semellanza do que dispoñen as traballadoras/es da AGE como un dereito consolidado desde o ano 2016:
E a mesma esixencia mantemos coa famosa bolsa de horas do 5%, vinculada á conciliación, que continúa sen regularse. Na AGE xa a están a gozar hai tempo. Ao longo da negociación do Acordo de concertación que asinaron UGT e CCOO, a CIG defendeu que esta bolsa de horas do 5% non estivese ligada exclusivamente á conciliación, senon que fose de aplicación a todo o persoal, de xeito que se puidese converter nunha especie de “bolsa de horas positivas”. Pero, unha vez máis, non quixeron.
- Detalles
A directora xeral de Emprego Público e Administración de Persoal convocounos a varias xuntanzas para o xoves 12/06/25 (Comisión de Persoal, Mesa Xeral e Mesa Sectorial), coas seguintes ordes do día:
Comisión de Persoal
- Proposta de Acordo para o persoal adscrito ao Parque Nacional Marítimo Terrestre das Illas Atlánticas de Galiza. Descargar
- Proposta de modificación da RPT da Consellería de Medio Ambiente e Cambio Climático. Descargar
- Proposta de Resolución pola que se convoca concurso ordinario para a provisión de postos vacantes das escalas sociais (medicina, psicoloxía, pedagoxía, enfermaría, fisioterapia, traballo social, educador/a social, educador/a infantil, terapia ocupacional, educación infantil, gabernante/a, auxiliares de clínica). Descargar (inclúe bases e postos). Descargar
Mesa Xeral de Empregados/as Públicos/as
- Proposta de convocatoria de proceso selectivo por acceso libre e promoción interna para ingreso nas categorías 14 (bombeiro/a forestal) e 14A (bombeiro/a forestal condutor/a) do grupo V. Descargar
- Proposta de convocatoria de proceso selectivo por acceso libre e promoción interna para ingreso na categoría 100 do grupo III (xefe/a de brigada). Descargar
Mesa Sectorial de Persoal Funcionario
- Proposta de convocatoria de proceso selectivo por acceso libre e promoción interna para ingreso na agrupación profesional de recursos naturais e forestais. Descargar
Indicar que a convocatoria e toda a documentación foi enviada aos sindicatos a media mañá do luns 9 de xuño, directamente para as xuntanzas que teremos o xoves 12, sen prazo para presentar alegacións.
- Detalles
O pasado venres día 06 de xuño fomos convocados a unha xuntanza coa Dirección Xeral de Emprego e Administración de Persoal no que se abordaron os seguintes temas:
1) Proposta de acordo dos persoal das Illas Atlánticas.
O acordo está moi avanzado e recolle moitas das alegación que a CIG propuxo, aínda que incorporan notables modificacións de última hora que supoñen mermas co documento de marzo, que xa arrastraba recortes respecto ao de decembro do 2023:
- Recorta unha semana de descanso adicional (3 semanas en 2023).
- Recorta un 65% o CE diferencial respecto do documento do 2023 (- 3.638 €/ano).
- Pola contra increméntanse notablemente as horas de traballo efectivo diario no período extraordinario, pasan de 10 a 12h. Lembramos que logo das 12 de traballo efectivo só se garanten 10h. de descanso.
- No concepto de insularidade existe unha discriminación, non aplicando os mesmos importes para todo o persoal que pernocta nas illas.
Dende a CIG consideramos inaceptábel a proposta, pois esta vai empeorando co avance da negociación, tanto nas retribucións como nos descansos, á vez que se pretende aumentar a carga de traballo ao persoal. Non consta unha xustificación para o incremento das horas, que aumentan de xeito moi importante a carga laboral e psicolóxica do persoal. Lembramos que o Parque Nacional é un lugar masificado en tempada alta (máis de medio millón de persoas/ano no 2024).
Por isto esiximos que este incremento no tempo de traballo efectivo, ten que vir acompañado inevitablemente dun incremento nos descansos adicionais. Estes son esenciais para o persoal. A nosa condición é incrementar os descansos adicionais a un total de 4 semanas.
Aproveitamos tamén para demandar, unha vez máis, a avaliación de riscos psicosociais no Parque Nacional.
Aceptan a nosa proposta de engadir unha disposición adicional para que o persoal laboral que ocupa na actualidade os postos das escalas afectadas polo presente acordo se lles aplique o mesmo en tanto non se ocupan os postos por persoal funcionario.
2) Modificación rpt Consellaría do Medio Ambiente e Cambio Climático
Nas creacións recollen gran parte das nosas alegacións, máis seguimos incidindo na importante eiva de persoal nos centros de recuperación de fauna salvaxe e piscifactorías, que pese ás creacións de postos desta modificación, segue a ser insuficiente para atender os centros, con especial mención os Complexo ambiental do Rodicio (3 e sen capataz) e O Veral (5)
Comunicamos que existe un erro recurrente en toda a rpt nas denominacións das novas escalas de recursos naturais e forestais e gardas de recursos naturais, pois maiormente ainda aparecen coas denominacións de persoal laboral.
3) Concurso ordinario escalas área social (medicina, psicoloxía, pedagoxía, especialidades de enfermeiría, de fisioterapaia, de traballo social, de educador/a social, educación infantil, gobernantes/as, auxiliares de clínica)
A DXEP comeza a súa intervención dicindo que retiraron o parágrafo onde se recollía a obrigatoriedade de permanencia no posto de dous anos debido a que o decreto de mobilidade 151/2022 no que non aparece expresamente excluído do baremo as comisións de servizos ou libre disposicións.
Dende a CIG manifestamos o noso enfado pola tardanza en remitir a documentación. Entendemos que é un modelo similar ao de concursos anteriores, igualmente seguimos reivindicando o seguinte:
- Antigüidade: defendemos aumentar a puntuación máxima (mantendo o valor mensual para obter máis anos)
- Traballo desenvolvido: consideramos excesivamente desequilibrante os valores polo que defendemos que o valor mensual sexa nun intervalo entre o 25% do valor da antigüidade para o nivel mínimo (0,005 ptos) e o 50% da antigüidade para o nivel máximo (0,01 ptos).
- Méritos específicos: esiximos que desaparezan e formen ao persoal que toma pose dos postos
- Formación: engadir ás escolas oficiais de idiomas
- Titulación académica: que comparta máximo coa formación.
A directora da DXEP informa do persoal que pode participar no concurso, incidindo en que o persoal que está en destino provisional non pode concursar. O persoal do Consorcio, para quen o exame de funcionarización será o cinco de xullo, os postos que están ocupando como persoal laboral non están no concurso.
No buzón de postos recóllense as xubilacións a data de 4 de xullo do 2025.
Refire que recibiron das Consellerías propostas de retirada de postos do buzón:
- C. Educación; retira un posto que se amortización.
- ISSGA, 3 postos de auxiliar de clínica, remitidos por erro
- Sanidade: 10 postos, dos que 6 vanse a converter en estatutarios e 4 vense a amortizar.
- Consorcio: retírase 32 postos por sentencias de fixeza. Os postos que están ocupados por persoal que se integrou e están en destino definitivo non se van a ofertar, son un total de 20 postos.
Sobre as alegacións achegadas polas organizacións sindicais informa de que:
- 10 postos de Educador, que deberían aparecer como Educador Social, problema de nominación, aparecen así na RPT.
- 8 postos están ocupados por adscricións por motivos de saúde, retíranse do buzón, dous se ofrezaran en resultas por ter obriga de concursar.
Outras novas da directora de DXEP:
- Neste momento hai dúas sentencias firmes sobre a toma de posesión definitiva e están recorrendo todas as que se están presentando
- A carreira profesional negociarase neste mes de xuño
- Detalles
Suba salarial de 6000 € na Consellaría de Facenda e na Atriga nas prazas do nivel 28 e nivel 30. E o resto de persoal... que???
A CIG foi convocada a unha xuntanza coa Consellería de Facenda e Administración Pública o 4 de xuño de 2025 para tratar as modificacións das relacións de postos de traballo (RPTs) da propia Consellaría e da Axencia Tributaria de Galiza (Atriga).
A modificación de RPT que nos presentan, por unha banda, é para a adaptar a Consellaría de Facenda ao Decreto 141/2024 e as súas modificacións, onde se regula a estrutura orgánica da Consellaría; e por outra banda, os cambios da RPT son para a reorganización dalgúns servizos.
Non obstante, a modificación da RPT obedece, fundamentalmente, a darlle cumprimento á Lei 4/2024, do 27 de decembro, de orzamentos xerais da Comunidade Autónoma de Galiza para o ano 2025. Isto quere dicir que se pretende facer o mesmo que fixo Presidencia hai uns meses cando lle subiu máis de 5000 € ao persoal letrado de nivel 30, así como na parte proporcional no caso das prazas de nivel 28, para equiparalos|as ás remuneracións dos|as letrados|as do Consello Consultivo de Galiza.
Escala de Finanzas: suba de 6.000 € nos complementos específicos en prazas de nivel 30 e parte proporcional nas de nivel 28
Agora, a Consellaría de Facenda e Administración Pública e a Atriga, vanlle subir os complementos específicos tamén nunha contía de 6000 € na Escala de Finanzas para as prazas de nivel 30 e na parte proporcional ás prazas de nivel 28… En coherencia co dito canto á suba salarial dos|as letrados|as, manifestamos que na CIG non nos opoñemos á suba salarial dos empregados e empregadas públicas, pero si nos opoñemos a que esas subas salariais só lles afecten a un grupiño de postos, como se de castes administrativas se tratase.
Topamos aquí cunha decisión política do goberno do Sr. Rueda, presidente de todas e todos, pero máis dunhas|duns que doutras|os. Éche unha decisión imposta mediante a Lei de orzamentos, sen negociación, que deixa fóra a todo o resto do persoal que, recordemos, vai con niveis dende o 10 ao 30, con retribucións brutas anuais dende os 20.000 € até os 60.000 €. Salientamos como dato a ter en conta que tan só o incremento dos complementos de 6.000 € para o nivel 30, case iguala o total anual de específico que cobra unha persoa funcionaria de nivel 10 (uns 6.500 € anuais).
A CIG esixe a suba salarial para todo o persoal, a elaboración dun catálogo de postos de traballo con reestruturación de niveis e complementos actualizados e a revisión das retribucións da Administración Autonómica
Na xuntanza transmitímoslle á Consellaría de Facenda que á CIG estannos chegando queixas de funcionarios e funcionarias sobre esta modificación, xa que crea agravios comparativos moi graves co resto de funcionariado, tanto da escala de finanzas de niveis inferiores, como xefaturas de sección, área, etc., onde radica gran parte da carga de traballo, como do resto do persoal da Xunta de Galiza dos mesmos niveis, que ven como estas dúas castes van levarse ao peto unha cantidade substancial de cartos por facer o mesmo que levan facendo todos estes anos. Nin que dicir ten que o resto do persoal da Xunta tamén ten a mesma percepción, o que, dende logo, non vai axudar a promover un bo clima laboral.
Como solución a esta intención da Consellaría de Facenda e Administración Pública e a Atriga, a CIG úrxelle á Xunta de Galiza á elaboración dun catálogo de postos de traballo cunha reestruturación de niveis e de complementos actualizados, que se axusten á especial dificultade técnica, dedicación e responsabilidade de cada posto, entre outras circunstancias. Queremos unha revisión global das retribucións da Administración Autonómica de Galiza.
- Detalles
O martes 3 de xuño quedou aprobada na Comisión de Persoal o modelo de bases para a cobertura dos postos mediante concursos específicos, unha forma de provisión de postos pensado nalgunhas xefaturas de seccións, direccións de centros e sobre todo xefaturas de servizo, que non sexan nin de concurso ordinario nin de libre designación.
Trátase 861 prazas que van dende o nivel 20 ata o 28, ocupadas en comisión de servizos moitas delas dende hai máis de 10 anos (dende que a Lei do emprego público de Galiza do ano 2015 creara esta forma de provisión). Por fin no ano 2022 publicaron o Decreto 151/2022, que regula a provisión dos postos. Pero a mediados do 2025 seguimos igual.
O modelo de bases de concurso específico aprobado o martes 3 de xuño, no lugar de poñer orde e coherencia na política de persoal da Xunta de Galiza, déixalle a cada consellaría que realice estes procesos de selección ao seu antollo, pois nin pon prazos (poderían seguir outros 10 anos en comisións de servizos?), nin pon a valoración de cada mérito (poderían “personalizalos” para a cobertura de cada posto), nin van ter un control externo (queda todo en mans de cada consellería, sen que a Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal xogue algún papel na redacción de cada convocatoria, a fixación dos méritos, ou a elección das persoas que formarán das comisións de selección).
Polo tanto, consideramos que iso vaise traducir en continuar coas cacicadas e amiguismos ás que nos teñen afeitas/os as cúpulas das consellarías e os seus seguidores e seguidoras.
As persoas elixidas para cubrir un posto de concurso específico, despois de ser seleccionadas mediante un baremos “adaptado” a cada caso, van permanecer no posto durante cinco anos. Por tanto, a Xunta de Galiza está a colocar as persoas que elixa (nalgúns casos validas, noutros simplemente fieis ou amigas), e endosárllelas ao goberno seguinte.
Aos cinco anos, o nomeamento pode ser revisado tras un proceso de avaliación. Isto vaise traducir na perda de independencia do funcionario/a, que pode “prestarse” ao que lle pidan con tal de non obter unha avaliación negativa. Ao Presidente da Xunta de Galiza soamente lle preocupa o control e a manipulación da Administración Pública, non lle interesa unha boa xestión dos servizos públicos, senón castigar ás pesoas que non actúan como queren os/as responsables das consellarías; de xeito que obedece de maneira exclusiva a intereses partidistas e que pouco teñen que ver co interese xeral.
DOPAXE
A Xunta pretende vulnerar o principio de igualdade e o de obxectividade DOPANDO con puntuación extra a determinado persoal, precisamente aos mesmos que eles previamente xa elixiron para prestar servizos nos postos de traballo convocados en comisións de servizos. Pretenden valorar a experiencia profesional no mesmo posto obxecto da convocatoria, ao que só persoas designadas a dedo puideron optar.
ELECCIÓN POR COOPTACIÓN
Tanto no caso da comisión de valoración como na de avaliación, os membros van ser nomeados por cada consellería e un por Emprego Público e teñen que ter, nun caso un grao superior ao do posto que se convoca, ou noutro on nivel xerárquico superior. Isto implica que o que xa temos denunciado como o “lobby" dos/as subdirectores/as xerais onde tamén se inclúen algúns xefes de servizo, vanse repartir os postos de concurso específico entre eles.
TRAXE A MEDIDA
O deseño das bases é un exercicio de xastrería para facer traxes a medida das persoas que previamente foron seleccionadas. Teoricamente o 55% dos méritos a valorar (primeira fase) serían obxectivábeis e só o 45% (segunda fase) serían apreciacións de carácter subxectivo sobre as aptitudes e capacidades da persoa candidata. A trampa está en que para cada un dos ítems que forman parte tanto da primeira como da segunda fase, a consellería convocante do posto decide o peso que lle da a cada un. Por tanto, o peso de cada mérito pode ir en función da persoa cooptada polo "lobby".
ENTROIDO NA PROVISIÓN DE POSTOS
Todo isto se fai para DISFRAZAR DE OBXECTIVIDADE UN PROCESO DISCRECIONAL. O que pretenden é facer colar como un proceso de concorrencia competitiva, o que antes facían nun descarnado proceso de libre designación. Disfrace de obxectividade, de modernidade na carreira directiva para un proceso clásico de enchufismo e dedocracia.
TRADICIÓN TRIFÁSICA
Se estivésemos noutra administración poderíamos entender que incluso a valoración subxectiva de méritos feita polas comisións de valoración se faría con criterios de profesionalidade e imparcialidade.
Na Administración da Xunta de Galiza puidemos conseguir que os procesos de acceso ao emprego público e de provisión de postos de carácter xeral fosen aparentemente LIMPOS. Pero onde nunca puidemos conseguir que se actuase do mesmo xeito foi cos postos de xefatura de servizo (excepto por un acordo do 2008 co goberno bipartito e que o PP decidiu anular en canto Feijoo chegou á Presidencia da Xunta).
Pois ben, se neste caso a Xunta seguiu ata o de agora coa tradición enchufista, como imos confiar en que unhas comisións de valoración designadas polas consellerías e con sistemas de cooptación, e un amplo nivel de discrecionalidade, van a desempeñarse con profesionalidade e imparcialidade?
- Detalles
No DOG do 05/06/2025 publican:
- RESOLUCIÓN do 28 de maio de 2025, do tribunal designado para cualificar o proceso selectivo extraordinario de estabilización derivado da Lei 20/2021, do 28 de decembro, para o ingreso, pola quenda de acceso libre e mediante o sistema de concurso, na categoría 39 técnico/a forestal de defensa contra incendios forestais do grupo II de persoal laboral da Xunta de Galiza, pola que se fai pública a baremación definitiva complementaria da fase de concurso.
- RESOLUCIÓN do 28 de maio de 2025, do tribunal designado para cualificar o proceso selectivo extraordinario de estabilización derivado da Lei 20/2021, do 28 de decembro, para o ingreso, pola quenda de acceso libre e mediante o sistema de concurso, na categoría 39 técnico/a forestal de defensa contra incendios forestais do grupo II de persoal laboral da Xunta de Galiza, pola que se fai pública a data, a hora e o lugar de realización da proba física.
- RESOLUCIÓN do 2 de xuño de 2025, do tribunal designado para cualificar o proceso selectivo extraordinario de estabilización derivado da Lei 20/2021, do 28 de decembro, pola quenda de acceso libre e mediante o sistema de concurso, para o ingreso no corpo de técnicos de carácter facultativo de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, grupo B, escala técnica do Servizo de Prevención e Defensa contra Incendios Forestais, especialidade de bombeiro/a forestal xefe de brigada, pola que se publica a baremación definitiva complementaria da fase de concurso.
- RESOLUCIÓN do 2 de xuño de 2025, do tribunal designado para cualificar o proceso selectivo extraordinario de estabilización derivado da Lei 20/2021, do 28 de decembro, pola quenda de acceso libre e mediante o sistema de concurso, para o ingreso na categoría 100 do grupo III de persoal laboral da Xunta de Galiza, bombeiro/a forestal xefe/a de brigada, pola que se publica a baremación definitiva complementaria da fase de concurso.
- RESOLUCIÓN do 2 de xuño de 2025, do tribunal designado para cualificar o proceso selectivo extraordinario de estabilización derivado da Lei 20/2021, do 28 de decembro, pola quenda de acceso libre e mediante o sistema de concurso, para o ingreso na categoría 100 do grupo III de persoal laboral da Xunta de Galiza, bombeiro/a forestal xefe/a de brigada, pola que se publica a baremación definitiva complementaria da fase de concurso.
- RESOLUCIÓN do 2 de xuño de 2025, do tribunal designado para cualificar o proceso selectivo extraordinario de estabilización derivado da Lei 20/2021, do 28 de decembro, para o ingreso, pola quenda de acceso libre e mediante o sistema de concurso, no corpo de técnicos de carácter facultativo de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, escala técnica do Servizo de Prevención e Defensa contra Incendios Forestais, especialidade de bombeiro/a forestal xefe de brigada (grupo B), pola que se fai pública a data, a hora e o lugar de realización da proba física.
- RESOLUCIÓN do 2 de xuño de 2025, do tribunal designado para cualificar o proceso selectivo extraordinario de estabilización derivado da Lei 20/2021, do 28 de decembro, para o ingreso, pola quenda de acceso libre e mediante o sistema de concurso, da categoría 100 do grupo III de persoal laboral da Xunta de Galicia, pola que se fai pública a data, a hora e o lugar de realización da proba física.
- RESOLUCIÓN do 3 de xuño de 2025, do tribunal designado para cualificar o proceso selectivo extraordinario de estabilización derivado da Lei 20/2021, do 28 de decembro, para o ingreso, pola quenda de acceso libre e mediante o sistema de concurso, na categoría 38 do grupo I, técnico/a superior de defensa contra incendios forestais, de persoal laboral da Xunta de Galiza, pola que se publica a baremación definitiva complementaria da fase de concurso.
- RESOLUCIÓN do 3 de xuño de 2025, do tribunal designado para cualificar o proceso selectivo extraordinario de estabilización derivado da Lei 20/2021, do 28 de decembro, para o ingreso, pola quenda de acceso libre e mediante o sistema de concurso, nas categorías 10B, 10C, 14 e 14A do grupo V de persoal laboral da Xunta de Galiza, pola que se fai pública a baremación definitiva complementaria da fase de concurso de determinadas categorías profesionais.
- RESOLUCIÓN do 3 de xuño de 2025, do tribunal designado para cualificar o proceso selectivo extraordinario de estabilización derivado da Lei 20/2021, do 28 de decembro, para o ingreso, pola quenda de acceso libre e mediante o sistema de concurso, nas categorías 14 e 14A do grupo V de persoal laboral da Xunta de Galiza, pola que se fai pública a data, a hora e o lugar de realización da proba física.
- RESOLUCIÓN do 3 de xuño de 2025, do tribunal designado para cualificar o proceso selectivo extraordinario de estabilización derivado da Lei 20/2021, do 28 de decembro, para o ingreso, pola quenda de acceso libre e mediante o sistema de concurso, en categorías do grupo I de persoal laboral da Xunta de Galiza, pola que se fan públicos a data, a hora e o lugar de realización da proba física para a categoría profesional 38 do grupo I (técnico/a superior de defensa contra incendios forestais).
- RESOLUCIÓN do 4 de xuño de 2025, do tribunal designado para cualificar o proceso selectivo extraordinario de estabilización derivado da Lei 20/2021, do 28 de decembro, para o ingreso, pola quenda de acceso libre e mediante o sistema de concurso, en categorías do grupo IV do persoal laboral da Xunta de Galiza, pola que se fai pública a baremación definitiva complementaria da fase de concurso en determinadas categorías profesionais.
- RESOLUCIÓN do 4 de xuño de 2025, do tribunal designado para cualificar o proceso selectivo extraordinario de estabilización derivado da Lei 20/2021, do 28 de decembro, para o ingreso, pola quenda de acceso libre e mediante o sistema de concurso, no corpo auxiliar da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza e no corpo de auxiliares de carácter técnico de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, subgrupo C2, pola que se se fai pública a baremación definitiva complementaria da fase de concurso de determinados corpos, escalas e especialidades.
- RESOLUCIÓN do 4 de xuño de 2025, do tribunal designado para cualificar o proceso selectivo extraordinario de estabilización derivado da Lei 20/2021, do 28 de decembro, para o ingreso, pola quenda de acceso libre e mediante o sistema de concurso, na categoría 33 do grupo IV de persoal laboral da Xunta de Galiza, pola que se fai pública a data, a hora e o lugar de realización da proba física.
- RESOLUCIÓN do 4 de xuño de 2025, do tribunal designado para cualificar o proceso selectivo extraordinario de estabilización derivado da Lei 20/2021, do 28 de decembro, para o ingreso, pola quenda de acceso libre e mediante o sistema de concurso, no corpo de auxiliares de carácter técnico de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, escala auxiliar do servizo de prevención e defensa contra incendios forestais, especialidade bombeiro/a forestal, subgrupo C2, pola que se fai pública a data, a hora e o lugar de realización da proba física.
A puntuación definitiva obtida polas persoas baremadas reflíctese no portal web corporativo da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal: https://www.xunta.gal/funcion-publica/procesos-selectivos/consulta
As persoas aspirantes que formularon alegacións á baremación provisional a través de Fides poderán consultar en fides.xunta.gal as respostas motivadas ás súas alegacións.
Convocan o día 13 de xuño de 2025, no estadio municipal Verónica Boquete de San Lázaro, situado na avenida de Fernando de Casas Novoa, núm. 20, 15703 Santiago de Compostela (A Coruña), para a realización da proba física.
- RESOLUCIÓN do 3 de xuño de 2025, do tribunal designado para cualificar o proceso selectivo extraordinario de estabilización derivado da Lei 20/2021, do 28 de decembro, para o ingreso, pola quenda de acceso libre e mediante o sistema de concurso, nas categorías 10B e 10C do grupo V de persoal laboral da Xunta de Galiza, pola que se fai pública a data, a hora e o lugar de realización da proba visual.
Convocan para o día 11 de xuño de 2025, ás 13.00 horas, no salón de actos número 2 do complexo administrativo de San Caetano, en Santiago de Compostela (A Coruña), para a realización da proba visual.
- Detalles
Ante a inquietude que esta situación está suscitando nestas compañeiras/os, na Comisión de Persoal, celebrada onte día 03/06, a directora da Dirección Xeral de Emprego Público (DXEP) contesta aos requerimentos da CIG que “a elección de destinos destas persoas faise individualizada, polo que non ven problema, pois non compiten. Di que a estas persoas ofrécenlles un posto na súa localidade e outras dúas localidades ás que se poderían desprazar. Informan que lle solicitaron ás asociacións que dixeran esas localidades para cada unha das persoas. Así fixeron no 2018 e así fixeron cos de 2022. Di que non lles chegou ningunha queixa ou problemas das persoas do 2018. Refiren que contactaron coas asociacións para que indiquen se as persoas do 2018 queren quedar no posto ou cambiar. Di que eran 24 prazas pero quedan 15 persoas (houbo excedencias e promoción interna). Ninguén lles demandou cambio destas persoas. Polo tanto, van proceder co destino definitivo do 2022, e xa mais adiante se porán co de 2018”.
Dende a CIG asegurámoslle á directora que a Consellería de Educación ten queixas das direccións dalgúns centros de ensino porque neses centros en que hai pouco persoal, teñen problemas para facer quendas de traballo e o resto do persoal está sobrecargado. A DXEP resposta que “contactarán con Fademga, e se trasladan problemas, contactarán coas persoas para que poidan ir a edificios administrativos”.
A CIG botámoslle en cara de que faga caso só á información que lle poida chegar das asociacións, e non do que lle poidamos transmitir os sindicatos. Solicitámoslle que se poña en contacto coa Consellaría de Educación. Non entendemos o destino aos do 2022 sen darllo aos de 2018
Dende a CIG e, logo de contactar con este persoal afectado, informamos que:
• Foron contactados por FADEMGA para coñecer a súa situación laboral con preguntas do tipo: estás contenta no teu posto de traballo? Por que non estás contenta?. Estas persoas comunican que dende esta asociación lle dixeron que no caso de ir para outro sitio, tal é o caso do edificio administrativo de Vigo, deberían de asumir funcións como por exemplo: dar información telefónica xeral ao público ou atención directa. Aclaramos que esta información non responde á realidade das funcións do persoal subalterno, por canto a información xeral ao público está privatizada a través do 012 e este persoal non aporta información xeral ao público no edificio. Cando esta información aportada, que dende a CIG consideramos incorrecta, sesgada e incluso intimidatoria, non fai que a persoa desista do seu interés en trasladarse de posto de traballo, rematan dicíndolles que "sería moi difícil que se podan quedar en Vigo".
• Dende a CIG queremos insistir en que tanto a través do sindicato como das propias direccións dos centros educativos da área de Vigo, nos que este persoal afectado exercen en destino provisional, a Consellería de Educación foi reiteradamente informada das dificultades que se levan presentando na adaptación deste persoal aos seus postos de traballo. Incluso nos consta que nun dos centros de Vigo, están especialmente preocupados porque dentro do cadro de persoal teñen outra persoa con discapacidade, sendo coñecedora de todo isto a Delegación Territorial de Persoal non docente da Consellería de Educación de Pontevedra.
• Tamén queremos denunciar que, tal e como dixo a directora da DXEP, as asociacións que traballan con estas persoas con discapacidade están sendo as que artellan as demandas deste colectivo en exclusiva. Non queremos que se exclúa das negociacións a estas asociacións, tan importantes para a vida destas persoas e das súas familias, máis negámonos a aceptar que sexan estas as únicas valedoras dos dereitos destas persoas traballadoras diante da Administración.
Lembramos que o anteproxecto de Decreto polo que se regula o acceso e provisión de postos de traballo de persoas con discapacidade intelectual na Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza e nas entidades públicas instrumentais do sector público autonómico no seu artigo 11 refire que “na adxudicación de postos de traballo nos procesos selectivos garantirase que as condicións da asignación das prazas convocadas resulten adecuadas ás circunstancias das persoas con discapacidade intelectual para posibilitar a efectiva ocupación do posto”
Ante a gravidade desta situación e a moita afectación que esta incertudume está supoñendo para estas persoas, informamos que dende a CIG reiteraremos esta inxustiza tanto diante da Consellería de Educación como diante de Función Pública e poñeremos toda a nosa capacidade xurídica na defensa dos dereitos destas persoas traballadoras ás que se lles está subvertindo a súa escolleita de postos de traballo xa que, de non mudarse o publicado no DOG, tomarán posesión das prazas desexadas no edificio administrativo de Vigo os do anos 22 diante dos do 18.
- Detalles
A denegación totalmente inxustificada para a participación nos actos das Letras Galegas 2025 ten lugar tras a eliminación das conmemoracións do Día das Letras Galegas en 2024 na EGAP e a campaña da CIG “Por unha EGAP transparente e en galego”, dada a deriva de galegofobia e de incuprimento da normativa lingüística na Administración da Xunta
Un Servizo de Persoal da Consellaría de Política Social denegoulle a unha persoa traballadora dos equipos de valoración e orientación (EVO) dunha oficina integrada da dependencia e discapacidade a autorización para asistir aos actos conmemorativos do Día das Letras Galegas, dedicados este ano ás Cantareiras.
Os actos foron convocados como parte da oferta formativa oficial da Escola Galega de Administración Pública (EGAP). O 16 de maio tivo lugar unha homenaxe ás Cantareiras na sede da EGAP, cunha actuación musical e a proxección dun documental; actividade que é requisito para poder acceder á viaxe cultural posterior, destinada exclusivamente ao persoal da Administración galega.
Estes actos forman parte das actuacións transversais da EGAP, dentro da programación de formación na lingua galega. A formación transversal non ten unha relación directa co grupo ou categoría profesional do persoal, senón que se trata da actualización e mellora continua de coñecementos e competencias necesarias para o desempeño do traballo en distintos eidos (lingua galega, TIC, lexislación xenérica da Administración, idiomas, igualdade, etc.).
Na CIG consideramos que a xustificación alegada pola xefatura de servizo da persoa traballadora de que esta formación non ten relación coas súas funcións para denegarlle a asistencia, unha vez a súa solicitude foi aceptada pola EGAP, é unha discriminación clara e patente con respecto ao resto de persoal ao que si se lle permitiu a súa asitencia. Trátase dunha xustificación pola cal ningunha persoa da nosa Administración podería asistir a esa formación.
Unha vez que as persoas responsábeis da denegación do permiso recibiron a queixa, a xustificación inicial da denegación múdase a outra distinta, evidenciando que a motivación real das denegacións é unha auténtica persecución. Isto está a acontecer no contexto de cancelación do Día das Letras Galegas de 2024 por parte da actual dirección da EGAP, motivo polo que a CIG fixo unha denuncia pública.
O 15 de maio, día previo aos actos das Letras cuxa asistencia se lle denegou á persoa traballadora, a CIG facía, precisamente, unha concentración diante da propia EGAP cuxo lema foi “Por unha EGAP transparente e en galego”, unha campaña de denuncia da deriva antigalega que está a caracterizar non só á EGAP, senón tamén o funcionamento da nosa Administración, como estamos a comprobar.
Esiximos que de inmediato cesen os impedimentos e discriminacións, así como as represalias, cara ao persoal que solicitou a súa participación nos actos conmemorativos do Día das Letras Galegas, unha das efemérides máis importantes con relación ao galego, lingua propia da desta Administración.