Novas por contido

O venres 7 de marzo asistimos á Comisión de Persoal, na que quedou aprobada unha modificación da Relación de Postos de Traballo (RPT) da Consellería de Economía e Industria. Na rolda aberta de intervencións tratáronse diversos asuntos: concursos de traslados e eleición de destino, axencia galega da industria forestal, funcionarización do persoal coidador, promoción interna ao corpo auxiliar, pagamento por asistencia a tribunais da consellería de educación, grao III da carreira profesional e persoal investigador.

RPT de Economía e Industria

A proposta que traen é, basicamente, unha adaptación da RPT á estrutura orgánica, polo que non temos moita marxe de manobra. Defendemos que os postos sexan para o persoal da nosa administración (AXG), e que os que son para administración especial, especifiquen as especialidades.

O voto da CIG foi abstención. CCOO: abstención. CSIF: en contra. UGT: a favor.

Concursos de traslados e eleición destino procesos selectivos

A DXEP informa de que van a impulsar os concursos de traslados, e que estes terán prelación sobre as eleccións de destino dos procesos selectivos, que serán definitivos. Pola súa transcendencia, elaboramos unha información máis polo miúdo: ligazón

Axencia Galega da Industria Forestal

En abril/2024 a Xunta anunciou (prensa e DOG) a desaparición desta axencia, que pasaría a ser unha dirección xeral. A axencia depende dende a primavera pasada de Economía e Industria. Dito isto, a CIG preguntou pola previsión desta axencia, se a van a extinguir, se a van a converter en dirección xeral, que teñen previsto e cando. O secretario xeral técnico de Emprego e Industria respondeu dicindo que a extinción non implica a disolución, que haberá unha subrogación total por parte da consellería, que non é un proceso sinxelo, e que cando teñan claro como facer convocarán aos sindicatos.

Funcionarización persoal coidador

Na Mesa Sectorial do 28/02/25, a directora xeral de Emprego Público e Administración de Persoal (DXEP) dixo que o exame sería o 20 de maio. Pero ese día é un martes, polo que a CIG solicitou que se ratificase na data, xa que no pasado xa tiveran que mudar a data dun exame por ser día laboral, o que afecta á atención das persoas menores que requiren asistencia. A DXEP resposta que efectivamente esa é a previsión, pero que o revisarán.

Promoción interna ao corpo auxiliar-C2

A CIG denuncia que nesta promoción interna quedaron prazas desertas, e xa van 5 convocatorias igual. Esiximos unha solución reparadora, que ten que pasar necesariamente:

  • Por recoller as prazas deixadas desertas.
  • Por incrementalas (non hai límite pois a promoción interna non consume taxa de reposición).
  • Sacar unha OEP extraordinaria coas prazas acumuladas e fixar unha convocatoria na que NON se esixa unha proba de informática.
  • E si se requirise algún coñecemento específico posterior, este se acade mediante formación.
  • A única resposta da DXEP é que “tomamos nota das suxestións”.

Pagamento por asistencia a tribunais de procesos selectivos da consellería de educación

A CIG informa que foron 191 tribunais, con exames en xullo/2024, e parte do persoal colaborador aínda non cobrou. Como mínimo haberá unha persoa de limpeza e outra subalterna por cada tribunal. Pasado xa máis de medio ano, cualificamos á consellería de educación de morosa co seu persoal. A DXEP tan só di que “trasladará a queixa a educación”. A persoa representante de educación non di nada.

Grao III da carreira profesional

Para cando? A resposta da DXEP é a habitual: “estamos analizando as alegacións”.

Persoal investigador

Estase a negociar un convenio marco no ámbito das fundacións sanitarias. Pero ese convenio marco afecta a persoal de máis ámbitos e afecta a persoal non investigador. A DXEP “toma nota”.

A proba de informática é completamente innecesaria

Está claro que a Xunta non quere que a xente promocione. Isto é evidente porque levamos dende a oferta de emprego de 2008 ata hoxe con 5 convocatorias de promoción interna nas que quedan prazas vacantes sen cubrir:

O que parece innecesario, a non ser que o que se pretenda é precisamente IMPEDIR que a xente promocione, é realizar unha proba sobre unha suite informática, cando esta non se esixe para o resto de subgrupos e TODOS OS POSTOS CON TRABALLOS ADMINISTRATIVOS VAN TRABALLAR CON ORDENADORES. Nos procesos selectivos para os corpos administrativo, de xestión e superior e moitas escalas, e todos desenvolven o seu traballo con ferramentas informáticas, non hai proba de coñecementos informáticos.

Xa explicamos que isto ven derivado de cando a Administración esixía o coñecemento de mecanografía (e ir coa Olivetti 98 ao exame). A día de hoxe é unha ridiculez e un atranco seguir mantendo este tipo de probas.

Na Comisión de Persoal do día 07/03/2025 esixímoslle unha vez máis á Dirección Xeral de Emprego Público que adopte unha solución reparadora.

Esta ten que pasar necesariamente por recoller as prazas deixadas desertas, por incrementalas (non hai límite pois a promoción interna non consume taxa de reposición), sacar unha OEP extraordinaria coas prazas acumuladas e fixar unha convocatoria na que NON se esixa unha proba de informática. E si se requirise algún coñecemento específico posterior, este se acade mediante formación.

Xa está ben de tomarlle o pelo ao persoal. As situacións extraordinarias requiren solucións tamén extraordinarias.

O persoal que participou no desenvolvemento dos procesos selectivos de ensino do 2024 segue sen cobrar!!

Vai aló xa máis de medio ano da celebración no País dos exames para docentes tanto de Primaria como da ESO e o persoal tanto docente como non docente necesario para a celebración destas convocatorias segue sen cobrar.

Foron un total de 1743 prazas convocadas nas que había inscritas 21230 persoas que se distribuíron en 191 tribunais (76 de Educación Primaria e 115 entre ESO, EOI e FP). Para poder realizar estes procesos e tendo en conta que os tribunais están conformados por 5 persoas e para a apertura dos centros de ensino é  preciso como mínimo un subalterno/a e un limpador/a, fan que a o número de persoas precisas para levar a cabo con normalidade estes procesos sexa de aproximadamente dunhas 1910 persoas.

Pois tendo en conta que todos estes procesos foron no mes de xullo de 2024, e a renuncia a ser membro dos tribunais é complexa, así como as presión ao persoal non docente que a pesar de “ser voluntaria a participación” sufre presións de todo tipo para poder levar a cabo con seguridade e hixiene estas convocatorias, a Xunta aínda debe á meirande parte deste persoal os servizos prestados.

Estes adiantos que o persoal referido tivo que facer supoñen, en moitos casos adiantar centos e incluso miles de euros costeándose as viaxes, as comidas e incluso as noites de hoteis necesarias, que aínda non foron pagadas.

Esta Xunta de Galiza que se fachenda de xestión e sentidiño debería escoitar para sí o que tanto cacarexa e pagar dunha vez o traballo feito, aboando os xuros de demora polo atraso indebido.

A Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal convocou aos sindicatos á Comisión de Persoal que será o venres 7 de marzo, para a aprobación da modificaicón da Relación de Postos de Traballo da Consellería de Emprego e Industria. Descargar

O asunto pasou pola Mesa Sectorial de persoal Funcionario o venres 28 de febreiro: ligazón.

A Vicesecretaría Xeral de Sanidade convocounos a unha xuntanza que será o martes 11/03/25, para tratar a adaptación da Relación de Postos de Traballo (RPT) da Consellería de Sanidade e do Sergas ao decreto de estrutura. Descargar

Se é do teu interese, podes desgargar a documentación e contactar coa CIG.

Era unha demanda formulada dende hai anos por este sindicato que se actualizase unha norma de hai dúas décadas.

Dende a CIG consideramos que se debe mellorar a orde de horarios de forma que se asegure o seu cumprimento. Case 20 anos despois segue a haber grandes diferencias entre bases a hora de establecer “criterios” e nalgunhas intentan compensar situacións abusivas como o exceso de noites poñendo salteadas ou rebaixando nestas as tarefas.

Hai que ter en conta que o persoal ao que vai dirixida esta regulación traballa nunhas condicións extremas, cunha gran esixencia física e mental e co risco engadido do control dunha actividade delituosa, a do furtivismo, que move milleiros de euros no noso país e que cada vez está máis organizada aumentando o risco laboral de forma exponencial.

A orde de horarios actual foi modificada polo Decreto de gardacostas que a actualiza, e tamén foi interpretada e desenvolvida por varias instrucións unilaterais por parte da Administración que foron recortando dereitos, como é o caso do goce de vacacións. Dende a CIG reclamamos a negociación e definición destas cuestións agora e opoñémonos a regulacións posteriores.

Descarga aquí as nosas alegacións.

O venres 28 de febreiro tivo lugar unha xuntanza da Mesa Sectorial de negociación de persoal Funcionario, na que se tratou a RPT de Economía e Industria. Na rolda aberta de intervencións a DXEP deu información de: concurso específico, concurso de corpos xerais, consorcio, funcionarización (III-99 e IV-4), acordo de centros de Política Social, e baremo de estabilización de SPIF.

RPT de Economía e Industria

Outra RPT que no seu día (15 de xullo de 2024) consideraban urxente, e da que non soubemos máis ata esta semana. Daquelas enviaran moi pouca documentación, e 7 meses despois envían un montón de correccións sen moita explicación. Basicamente adaptan a RPT á estrutura orgánica da consellería. Seguen a abrir postos a outras administracións. Non retiran requisito imprescindible en dereito a postos de corpos xerais (admitiriamos mérito, pero non requisito). Manteñen algúns postos xeral/especial sen indicar especialidades.

Rolda aberta de intervencións

Concurso de traslados de corpos xerais: en marzo publicarán a resolución para a elección de postos e xustificación de méritos.

Concurso específico (modelo): analizando as alegacións. Convocarán unha xuntanza previa á Comisión de Persoal.

Consorcio:

  • Publicación da RPT o 5 de marzo
  • Funcionarización do persoal laboral fixo do consorcio: exame na última semana/xuño ou primeira/xullo. En DOG 2ª semana marzo

Funcionarización persoal laboral fixo das categorías III-99 e IV-4: exame o 20 de maio. En DOG 2ª semana marzo.

Acordo centros PS: na semana do 3 de marzo convocarán xuntanza da comisión de seguimento. A xuntanza será na semana do 10 de marzo.

Baremo estabilización SPIF: na semana do 3 de marzo convocarán xuntanza. A xuntanza podería ser esa mesma semana.

O día 27 de febreiro asistimos a unha reunión con Función Pública para tratar o Fondo de Axudas para a atención a persoas con Discapacidade (FAD).

A CIG pensa que xa é hora de chamar as cousas polo seu nome xa que como vimos denunciando dende hai anos é o mal chamado Fondo de Acción Social (FAS) porque del só queda unha única axuda: axuda para atención de persoas con discapacidade. Mantén suprimidas as axudas iniciais deste Fondo de Acción Social, como eran a xubilación, discapacidade propia, fillos/as menores, maiores a cargo, axuda aos estudos de fillos/as e propios, adquisición de vivenda, gastos sanitarios e ópticos.

Nesta proposta que é un “corta e pega” de anos anteriores, solo muda o nivel das rendas anuais das persoas causantes, que pasa do límite dos 14.000 aos 15.120 euros pero non muda a cantidade da axuda que fica en 2.160 euros por causante, exactamente igual que no ano 2020, 2021, 2022 e 2023 sen actualizar nen tan sequera o IPC.

A CIG reitera as alegacións presentadas en anos anteriores e que se resumen en:

• Incrementar o importe actual como mínimo conforme o Índice de Prezos o Consumo (IPC) dos derradeiros anos, para esta axuda.

• Recuperar todas as modalidades de axudas do anterior FAS recoñecidas antes dos recortes, e incrementalas progresivamente.

• Recuperar os importes subtraídos no 2012 e chegar ao 1% da masa salarial.

• Compatibilizar esta axuda con outras que se poidan percibir, e que a resolución e aboamento sexa no mesmo ano natural da convocatoria para evitar os problemas con declaracións complementarias de IRPF.

• Que todas as axudas que se concedan sexan proporcionais ao nivel de renda das familias.

• Que se proceda a unha equiparación de todo o persoal público. Existe persoal na propia Administración Autonómica ou noutras que, por pertencer a Muface, teñen dereito a melloras desta axuda.

• Que esta axuda sexa incluída no recibo de salarios tamén para o persoal funcionario, co mesmo sistema de solicitude e xestión que ten o persoal laboral. De non facerse así supón un agravio comparativo para o persoal funcionario público que cada ano debe solicitar e achegar a documentación xustificativa para percibila con máis de un ano de atraso.
Ao respecto do mencionado neste punto, solicitamos que esta nova Dirección de Emprego Público e Administración de Persoal asuma e faga seu o compromiso da anterior Dirección Xeral de Función Pública que coincide coa nosa proposta.

Ante as nosas propostas a única resposta é que o importe destinado a este fondo é de 2 millóns (moi lonxe dos máis de 9 millóns do ano 2012) polo que non se pode facer modificación algunha e tampouco permite establecer o sistema de pago mensual ao persoal funcionario xa que suporía acompasar dous anos e non existe orzamento.

A CIG fíxolle saber que, aínda que concordamos coa solución incluída no artigo 12 anterior FAS para a pervivencia da axuda do artigo 35 do convenio para o persoal que se funcionarizou e que en base a orde de confección de nóminas soamente mantiña o dereito no ano da funcionarización, detectamos un novo problema. As persoas que se acolleron o ano pasado a este articulado dispoñen de resolucións das súas respectivas consellerías nas que se indica que o dereito se mantén “en tanto preste servizos nesta consellería” Que sucede entón se a persoa deixa de traballar para esa consellería (concursa, solicita unha comisión de servizo noutra consellería…etc)?
Solicitamos, polo tanto, que se artelle un sistema para a pervivencia nestas circunstancias.

Á vista de que non se aceptan as nosas demandas de modificación total do documento solicitamos que a súa publicación no DOG se faga canto antes para garantir o pagamento neste ano. Indican que está prevista no mes de marzo.

A CIG quere unha negociación real, para que este sexa un auténtico Fondo de Acción Social, e non un Fondo de Axuda a Discapacidade, que vaia máis aló dunha simple liña de axudas para a atención de persoas con discapacidade polo que tamén o temos demandado na negociación dos Orzamentos anuais da Xunta de Galiza para permitir o seu incremento porque no non ten sentido manter os recortes que comenzaron no ano 2012 da man da Lei 1/2012, de medidas temporais en determinadas materias do emprego público da Comunidade Autónoma de Galiza.

Xa vai moito tempo que dende a CIG vimos denunciando como a Xunta precariza o traballo do seu persoal e trata con total desleixo os servizo públicos, sen parecerlle importar o máis mínimo xa non a saúde do seu persoal senón a calidade do servizos prestados e a eficacia na xestión. Máis o que estamos a ver nestes últimos días supera o inimaxinable e lle debería de sacar as cores a máis de un/unha que se fachenda de bo/a xestor/a.

Dous son os casos que exemplifican á perfección este proceder temerario, rácano e ruín:

O caso do IES San Paio de Tui. Logo do desafortunado pasamento dun dos tres subalternos cos que conta o centro, a Xunta decide amortizar esta praza deixando un IES con 624 alumnos/as con quenda de mañá e tarde, isto é de 8.30 a 22.30 horas, ao dispor tamén dunha Escola Oficial de Idiomas. Se ata o de agora e xa dende a implantación desta EOI, fai máis de 14 anos, o centro contaba con 3 conserxes agora pretenden, aproveitando o falecemento do compañeiro, roubarlles persoal. Sí decímolo ben alto, isto é un atraco!!! porque, como entón se debería de chamar ao incumprimento flagrante dos rateos aprobados polo normativa legal?

Por outro lado facemos constar o caso, tamén sangrante, do IES Pedras Rubias de Salceda de Caselas. Fai xa máis de medio ano, o conselleiro de Educación paseouse por varios xornais e televisións do país anunciando a máis que necesaria obra de ampliación do IES no que se investiu máis de 3 millóns de euros, construíndo un edificio anexo de máis de 1600 metros cadrados para dar cabida á implantación do bacharelato no concello, evitando o desprazamento do alumnado.

Dende a CIG sempre apoiamos o investimento no ensino público de Galiza, máis o que xa nos parece impresentable é que non se dote esta ampliación do persoal preciso para mantelo. O persoal de limpeza leva 6 meses facéndose cargo dos 1600 metros construídos sen que a Xunta fose quen de  apoiar e reforzar o seu traballo. Dende a consellería levan mareando a perdiz co compromiso de ampliación na RPT, máis o atraso deste proceso e a negativa a adoptar algunha medida provisional está tendo un impacto moi negativo no persoal, producindo situacións de esgotamento que desembocan en situacións de incapacidade temporal.

Logo a Xunta pregúntase por que Galiza ten, segundo eles, uns índices porcentuais de baixas entre o persoal máis altas que outras partes do Estado?, pois ao mellor non dotar dos medios necesarios para facer o traballo ten algo que ver con todo isto...

RESOLUCIÓN do 24 de febreiro de 2025, da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, pola que se acordan o peche e a apertura de determinadas listas para a incorporación de novas solicitudes para a contratación temporal de persoal laboral da Xunta de Galicia e o nomeamento de persoal funcionario interino correspondente a determinados grupos, categorías, corpos, escalas e especialidades, e pola que se abre un prazo extraordinario de inclusión nas listas reguladas polo Decreto 37/2006, do 2 de marzo, para as persoas incluídas nas listas do Consorcio Galego de Servizos de Igualdade e Benestar (código de procedemento AP522T).

  • Prazo inscripción: 1 de marzo a 30 de abril

  • Abrir un prazo extraordinario, desde o día 1 de marzo ata o día 30 de abril de 2025, para que as persoas que declaren estar incluídas nas listas xestionadas polo Consorcio Galego de Servizos de Igualdade e Benestar poidan incluírse en listas regula das polo Decreto 37/2006, do 2 de marzo, aínda que estean pechadas por esta resolución. Deberán declarar estar incluídas na lista xestionada polo Consorcio Galego de Servizos de Igualdade e Benestar da categoría análoga á do V Convenio colectivo único para o persoal laboral da Xunta de Galicia ou equivalente á lista única resultante da funcionarización na cal solicitan a inclusión.

LISTAS ABERTAS

A1 207J Escala superior de saúde laboral

A1 208F Escala de facultativos. Especialidade Medicina

A1 2062 Escala de enxeñeiros/as. Especialidade Enxeñaría de camiños, canais e portos

A1 2064 Escala de enxeñeiros/as. Especialidade Enxeñaría industrial

A1 2067 Escala de veterinarios

A1 2093-03 Escala de profesores numerarios de institutos politécnicos marítimo-pesqueiros. Especialidade en navegación marítima

A1 2093-04 Escala de profesores numerarios de institutos politécnicos marítimo-pesqueiros. Especialidade en pesca marítima/bioloxía pesqueira

A1 2093-06 Escala de profesores numerarios de institutos politécnicos marítimo-pesqueiros. Especialidade en medicina subacuática e hiperbárica

A1 2093-07 Escala de profesores numerarios de institutos politécnicos marítimo-pesqueiros. Especialidade en intervencións subacuáticas e hiperbáricas

A1 2093-08 Escala de profesores numerarios de institutos politécnicos marítimo-pesqueiros. Especialidade en comunicación

A1 2093-09 Escala de profesores numerarios de institutos politécnicos marítimo-pesqueiros. Especialidade en máquinas e instalacións mariñas

A1 2093-10 Escala de profesores numerarios de institutos politécnicos marítimo-pesqueiros. Especialidade en procesos sanitarios

A2 207N Escala técnica de saúde laboral

A2 208A Escala de técnicos facultativos. Especialidade Enfermaría

A2 208B Escala de técnicos facultativos. Especialidade Fisioterapia

A2 208D Escala de técnicos facultativos. Especialidade Terapia ocupacional

A2 208E Escala de técnicos facultativos. Especialidade Traballo social

A2 209D Escala de técnicos facultativos. Especialidade de educador infantil

A2 2079 Escala de enxeñeiros técnicos. Especialidade Enxeñaría técnica de minas

A2 2094-01 Escala de mestres de taller de institutos politécnicos marítimo-pesqueiros. Especialidade en traballos técnicos de mergullo

A2 2094-02 Escala de mestres de taller de institutos politécnicos marítimo-pesqueiros. Especialidade en máquinas e produción

A2 2094-03 Escala de mestres de taller de institutos politécnicos marítimo-pesqueiros. Especialidade en servizos ao buque

C1 20B6 Escala técnica recursos naturais e forestais. Especialidade capataz

C1 20D5 Escala de axentes técnicos facultativos. Especialidade Animación Sociocultural

C1 207V Escala operativa do Servizo de Gardacostas de Galicia. Especialidade Patrón.

C1 207W Escala operativa do Servizo de Gardacostas de Galicia. Especialidade Mecánico.

C1 208I Escala de axentes de inspección. Especialidade Mobilidade

C1 208J Escala de axentes técnicos facultativos. Especialidade Xardín de infancia

C1 209E Escala técnica de mantemento de servizos

C1 209G Escala técnica de cociña

C1 209H Escala técnica de condución.

C1 209U Escala técnica do Servizo de Prevención e Defensa contra Incendios Forestais. Especialidade bombeiro forestal xefe de brigada

C2 207T Escala auxiliar do Servizo de Prevención e Defensa contra Incendios Forestais. Especialidade bombeiro forestal-condutor de motobomba

C2 207U Escala auxiliar do Servizo de Prevención e Defensa contra Incendios Forestais. Especialidade bombeiro forestal

C2 207X Escala de gardas de recursos naturais

C2 208N Escala auxiliar de mantemento

C2 20A3 Escala de auxiliares de clínica

C2 20D0 Escala auxiliar de recursos naturais e forestais

AP 209R Agrupación profesional do persoal funcionario da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galicia. Escala de persoal de limpeza e recursos naturais e forestais. Especialidade persoal de limpeza e cociña

III 104 Intérprete de linguaxe de signos

.-As listas correspondentes aos grupos, categorías, corpos, escalas e especialidades pechadas e nas cales soamente se poderán inscribir aquelas persoas que, para a lista correspondente, superasen algunha proba do último proceso selectivo do grupo, categoría, corpo, escala ou especialidade, ou prestasen servizos na Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galicia ou en entidades públicas instrumentais do sector público autonómico que teñan publicadas relacións de postos de traballo para a lista correspondente a ese grupo, categoría, corpo, escala ou especialidade

.-Nas listas únicas correspondentes a corpos, escalas ou especialidades resultantes da creación ou da transformación de oficio por funcionarización que estean pechadas poderán solicitar a inclusión as persoas que prestasen servizos en categorías profesionais laborais equivalentes, segundo o estipulado nas correspondentes resolucións (publicadas no DOG núm. 195, do 8 de outubro de 2021, no DOG núm. 200, do 18 de outubro de 2021, no DOG núm. 75, do 19 de abril de 2023, e no DOG núm. 31, do 14 de febreiro de 2025), sempre que estes servizos fosen prestados no ámbito de aplicación do artigo 1 do Decreto 37/2006, na Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galicia ou en entidades públicas instrumentais do sector público autonómico que teñan publicadas relacións de postos de traballo, sen prexuízo do establecido no artigo 6.3 da Orde do 20 de xullo de 2021 (DOG núm. 145, do 30 de xullo).

Outras novas recentes

Mércores, 19 Marzo 2025

Modificación do concurso de traslados da Administración xeral da Xunta

No DOG do 19/03/2025 publican a RESOLUCIÓN do 18 de marzo de 2025 pola que se modifica a Resolución do 13 de maio de 2024 pola que se convoca concurso para a provisión de postos de traballo vacantes na Administración xeral da Xunta de Galiza. Retiran do concurso de traslados as prazas que se indican no anexo I. A retirada das prazas foi aprobada na Comisión de Persoal do...
Xoves, 27 Marzo 2025

Estase a restrinxir o teletraballo ás bravas?

A prestación de servizos na modalidade de teletraballo na Administración da Comunidade Autónoma de Galiza funcionaba ata o de agora con relativa normalidade agás a xa endémica opacidade da Xunta e a reiteración do incumprimento da convocatoria das Comisións de Seguimento para que as organizacións sindicais poidamos exercer un control.   Máis nos últimos días están a chegar...
Xoves, 20 Marzo 2025

5.000 € brutos anuais para os/as letrados/as pode estar xustificado. Meréceo o resto do persoal?

Presidencia xustifica esta suba salarial de 5.000 €/anuais baseándose na gran carga de traballo e para homologar as retribucións de letrados/as da Xunta con letrados/as do Consello Consultivo de Galiza. Para a CIG está moi ben homologar e compensar responsabilidades e cargas de traballo por arriba, pero sen esquecer que queda atrás moita outra xente que tamén o merece. O...