Novas por contido

Alertamos de que se están a facer chamamentos en plena vaga de lumes sen tempo para formar en prevención.

Dende a CIG-Autonómica denuncia a caótica xestión da Xunta de Galiza en materia de persoal do Servizo de Prevención e Defensa contra Incendios Forestais (SPIF), até o punto de que a día de hoxe aínda non se coñecen nin as vacantes que están por cubrir.

Temos datos de chamamentos en referencia ao aviso das coberturas que se van realizar, pero non sabemos cal é o criterio de cobertura, cantas prazas en total hai vacantes e se quedan prazas sen cobertura.

Lembramos que ano tras ano a CIG esixe a cobertura de todas as vacantes do SPIF antes de que comece a campaña para que dea tempo a formar nas tarefas do posto e en prevención de riscos laborais ás novas incorporacións e para que poidan coñecer minimamente a operativa do dispositivo.

Mais a Xunta vén de facer os últimos chamamentos de persoal o pasado venres 15, que constitúen os números 16 e 17 desta campaña dende que os chamamentos comezaron no mes de abril. Nesta ocasión cubríronse 198 baixas (non vacantes, senón substitucións) que non sabemos cando se xeraron, cando comezaron e por que non se cubriron antes.

Estas prazas cubriranse mediante as listas de contratación, polo que tal e como están as listas na actualidade moitas das persoas que van ser chamadas non teñen experiencia previa en lumes forestais e van a entrar cun dispositivo desbordado, colapsado, co persoal esgotado e coa presión psicolóxica de perigo e de risco grave debido á gran cantidade de lumes e do seu tamaño entre outras cousas porque xa se rexistráron máis de 20 grandes incendios forestais, algúns deles os maiores en superficie dende que hai datos, e temos 60.000 hectáreas queimadas só na provincia de Ourense. E todo isto cando aínda resta máis dun mes para que remate o período máis perigoso para a extinción dos lumes segundo as estatísticas.

Chegamos a isto porque dende a Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Medio Rural negáronse a cubrir os postos vacantes e non vacantes antes da campaña de incendios a pesar de que as persoas expertas e a representación do persoal alertamos de que ía ser unha campaña difícil e que se tiñan que cubrir as prazas do persoal.

Queremos tamén denunciar que a Xunta intente responder ás críticas incluíndo no operativo contra incendios a persoal dos GES, Protección Civil, e membros dos distintos corpos policiais e militares. Cando se trata dos datos do SPIF, a realidade é que o Servizo conta con 2.888 persoas, entre bombeiros/as, vixiantes-emisoristas, axentes forestais ou persoal técnico, mais descoñécense canta prazas hai cubertas en realidade.

Existe un total de 458 axentes ambientais e enxeñeiros/as técnicos/as (directores técnicos/as de extinción, unidades de investigación, etc). Mentres que o resto do dispositivo (bombeiros/as, motobombistas ou vixiantes-emisoristas) está integrado por 2.430 persoas; destas, 1.434 son funcionarios/as e 996 laborais (a maioría persoal fixo-descontinuo que este ano traballará oito meses como máximo).

Trátase do persoal que ten funcións directas no operativo de incendios, entre o que non se inclúe o persoal de dirección e administrativo, os postos base, os codificadores e os oficiais de maquinaria do parque de vehículos.

 

Sen previsión nin planificación


A esta problemática hai que engadir as eivas na xestión dos propios medios materiais, xa que a mobilización de medios dende o norte de Galiza para os incendios de Ourense faise co peor material (especialmente motobombas, que tardan en chegar á área de incendios até tres horas, polo que o tempo de traballo efectivo na extinción se reduce ao destinar a maioría da xornada ao desprazamento).

Por outra banda, dende a CIG reclamamos que se axusten as quendas de traballo e que o persoal desprazado pernocte na zona para ser máis efectivo e poder descansar entre quendas. A CIG está a intentar abordar este asunto coa Dirección Xeral de Defensa do Monte, pero non obtivemos resposta. Tamén consideramos importante que o relevo se faga de forma organizada e que funcione o avituallamento e a substitución do material danado: quéimanse mangueiras e avaríanse as bombas de extinción, e sen equipos de seguridade e EPI en condicións aumentan os riscos. Levamos 15 días de vagas de lume xa tiñan que ter isto arranxado, pero a previsión e a planificación son nulas.

E solicitamos ter unha reunión, en canto remate a vaga de lumes, coa Consellería de Medio Ambiente e Cambio Climático.

No día de onte, 13 de agosto de 2025, enviouse comunicación aos axentes ambientais do Servizo de Patrimonio Natural das catro provincias galegas de que acudiran a apoiar nos incendios forestais. Esta comunicación foi feita principalmente por wassapp e por emisora, sen facer referencia a ningunha instrución ou indicación de actuación ou seguridade.

O persoal da provincia de Ourense esta en gardas (período extraordinario) durante o mes de agosto e setembro e algúns deles teñen emisora con canal co 085 por ter feito labores de vixilancia preventiva. Porén o resto dos compañeiros da Galiza NON TEÑEN EMISORA CON CANAIS DE INCENDIOS (nin 085, nin distritos) nin están en período extraordinario.

O persoal axente ambiental do Servizo de Patrimonio Natural non ten a formación en extinción de incendios forestais. Tampouco ten EPI nin material de seguridade.

Por todas estas razóns esiximos o seguinte:

1. Que a actividade nesta vaga de lumes sexa exclusivamente de vixilancia para evitar aparición de novos focos ou lumes, primando as zonas de alto valor ambiental - sen entrar nos incendios forestais -.

2. Que se abran prudentemente as emisoras para que poidan ter comunicación co SPIF.

3. Que se estableza o período extraordinario potestativo (gardas) previsto no Acordo para poder ter maior cobertura horaria en base o artigo 8.2 da ORDE do 18 de xaneiro de 2019, conxunta das consellerías de Medio Ambiente, Territorio e Vivenda e do Medio Rural, pola que se establece o réxime de prestación de servizos das escalas de axentes forestais e axentes facultativos ambientais:

“Artigo 8. Período extraordinario na consellería competente en materia de patrimonio natural
2. En caso de emerxencia ou ante necesidades do servizo sobrevidas, a consellería competente en materia de patrimonio natural, mediante resolución do órgano directivo con competencias na materia, poderá establecer un período extraordinario de servizos fóra das franxas horarias establecidas dentro do período ordinario. Este período extraordinario non poderá ser superior a dous meses en cómputo anual, que poderá fraccionarse en catro períodos de, como mínimo, 15 días de duración. O inicio de cada período anunciarase con 15 días de antelación sempre que as circunstancias o permitan.”

4. Que se respecten os permisos previos e as vacacións do persoal.

5. Que se envíe unha instrución por escrito ao persoal coas condicións de seguridade para previr accidentes e problemas de saúde no persoal.

6. Unha reunión ao rematar a vaga de lumes para tratar estas cuestións no futuro e evitar situacións improvisadas que poñen en risco ao persoal.

Aínda non chegamos a segunda quincena de agosto e as previsións cúmprense antes de tempo. Estamos tendo unha campaña de verán de lumes durísima, altamente perigosa e con milleiros de hectáreas queimadas. Máis os expertos anuncian que o peor virá nas próximas xornadas con Grandes Incendios Forestais (GIF) e condicións de alto risco para a cidadanía e para as bombeiras e bombeiros, axentes forestais e o resto do persoal que traballa na primeira liña do lume. Nestes días xa estamos a sufrir atrapamentos e situacións críticas, accidentes e lesións graves, que co cansanzo acumulado e as condicións climáticas extremas previsiblemente van ir a máis.

As profesionais que traballamos nos incendios da Galiza estamos acostumadas a situacións de vaga de lume cíclicas, e facemos un grandísimo esforzo cun grande compromiso co medio natural galego e a poboación. Máis temos que destacar a perigosidade e o risco de GIF é cada vez maior pois o combustible aumenta como consecuencia dunha mala xestión forestal da Xunta que prima as especies pirofitas e altamente inflamables.

O goberno da Xunta de Galiza responsabiliza desta situación a 2 meses de seca e a vaga de calor provocadas pola cambio climático o que nos parece un exercicio de escapismo para eludir o seu papel na xestión do territorio. Na CIG temos claro que o que pon en risco ao noso país é o modelo forestal do PP baseado na eucaliptización e na venda do recursos naturais con ausencia total dun planeamento do territorio baseado na prevención de incendios forestais.

E, ante o feito obxectivo que se revelou xa nos lumes do 2006 e do 2017, de que o problema era a biomasa forestal e o tipo de vexetación que temos no monte, o que fixo a Xunta foi aumentar irresponsablemente o risco permitindo e fomentando a acumulación de biomasa pirofita.

Se houbera planeamento non se permitiría plantar un só eucalipto máis, se faría unha xestión das faixas de biomasa e se recuperaría a estrutura mosaico con alternancia de cultivos agrícolas e gandería, na vez dos monocultivos forestais de crecemento rápido.

 

A xestión do persoal do servizo de incendios segue a ser un desastre


A xestión irresponsable do operativo de loita contra incendios segue a ser improvisada e está moi atomizada. Así para o Servizo de Prevención de Incendios Forestais da Consellería de Medio Rural levamos xa 14 chamamentos de persoal, de máis 550 prazas, das que a maioría se contrataron no mes de xullo. E as probas físicas/visuais realizáronse dos días 21 ao 23 de xullo, o que significa que moitas persoas das que están hoxe a loitar contra o lume teñen apenas días de experiencia e como entraron en plena campaña non se lles puido formar adecuadamente.

Ademais a Xunta teima no modelo de contratación de brigadas municipais, como na que traballaban os 3 compañeiros feridos no día de onte en Oímbra, que son brigadas non profesionais das que a contratación e xestión depende dos concellos e que tamén comezaron a traballar hai unhas semanas.

 

Diferencias nos horarios e na xestión de persoal que teñen distintas condicións laborais


Continuamos con diferencias de trato entre o persoal, sobrecargando con ampliacións de xornada e horario (de 8 a 12 horas) día si e día tamén unicamente no personal fixo-descontinuo xa que no persoal funcionario esa situación esta máis regulada. E, e aínda que dados os lumes que estamos a viver poderían parecer xustificables, estamos a falar dunha carreira de fondo que de non ter descansos vai a aumentar exponencialmente o cansancio do personal e polo tanto o risco de accidente. E por suposto seguen se cubrirse as accións e moitas das baixas que se producen: unha brigada minguada é unha brigada desprotexida; non é o mesmo traballar 2 ou 3 persoas que 6 ou 7.

 

A falta de medios materiais e deficiencias no avituallamiento aumentan a situación de risco

 

O personal non esta a recibir avituallamento nin auga nos incendios forestais evidenciando o total descontrol na xestión no coidado do persoal que traballa nos lumes. 
Logo de varios dias seguidos de grandes incendios forestais, evidenciase o problema de falta de reposición de equipos de protección individual. E que levamos meses denunciando que a Administración non garante un estocaxe suficiente para repoñer por desgaste ou rotura ou simplemente para levar unha talla adecuada (fundamental para garantir a seguridade e non queimarse). 

Lamentamos os accidentes de compañeiros das brigadas estes dias, alguns deles gravísimos, e solidarizamonos coas suas familias e con todas as habitantes das zonas afectadas.

Na CIG avisamos que imos proceder a denunciar cada vez que se incumpla a seguridade do personal e pediremos a investigación de cada accidente laboral e por suposto ESIXIREMOS RESPONSABILIDADES.

E seguiremos a loitar por unha xestión de persoal onde non se abuse do persoal, na mellora dos medios de extinción, na prevención e ante todo por unha xestión forestal e do territorio que free a conversión da Galiza nun auténtico polvorín.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dende a CIG poñemos á túa disposición o listado completo de prazas que resultaron da funcionarización para o C1, C2 e AP de Recursos Naturais e Forestais da Consellaría de Medio Rural. Estas praza teñen agora varios procesos pendentes de toma de posesión. Descarga aquí o listado.

Aproveitamos para denunciar de novo como a funcionarización consolida e perpetúa as discriminacións salariais deste persoal. A CIG reclamou incasábel e insatisfactoriamente na negociación previa a equiparación de complementos. Agora, postos con idénticas funcións en distintos ou incluso nos mesmos centros, teñen nivel 12 ou 19 de xeito totalmente aleatorio, consecuencia desta funcionarización chapuceira da Xunta de Galiza.

A directora xeral de Emprego Público e Administración de Persoal convocounos para falar deste asunto o día 06/08/2025. Antes da resolución do concurso de traslados de enxeñarías, arquitectura e ciencias xa tiveran que retirar dous postos por medidas cautelares de persoas en destino provisional que demandaron o destino definitivo. Pero despois de publicar a resolución do concurso o 11 de xullo, recibiron outros 9 autos de medidas cautelares. 8 deles son por procedementos ordinarios e 1 por extensión de efectos de sentenza. Das 9 medidas cautelares, 8 afectan a postos xa adxudicados ao concurso e que agora se ven obrigados a non adxudicar. A outra medida cautelar non afecta a postos adxudicados no concurso.

Prevén que a primeiros de setembro poidan chegar máis medidas cautelares e xa non poderán cumprir co compromiso de que en xullo/agosto serían as tomas de posesión do concurso e destinos definitivos dos procesos. Non sería ata setembro, sempre e cando poidan garantir a seguridade xurídica do proceso.

Respecto do concurso de traslados:

  • As persoas afectadas non serán só as 8 ás que se lles adxudicaron os postos agora retirados por medidas cautelares, senón tamén todas aquelas ás que se lles adxudicou por resultas un dos postos que puideran deixar esas 8 persoas.

  • Non farán unha rebaremación. É dicir, que as persoas que por medidas cautelares queden sen posto, quedarán directamente fora do concurso, sen opción a adxudicárselle outro. Xustifican isto alegando que se rebareman e finalmente a xustiza rexeita no futuro a petición dalgunha das persoas á que lle deron medidas cautelares, hai risco de que a totalidade do concurso quedase anulado. Tal e como fan, os efectos futuros dunha sentenza desestimatoria serían só sobre os postos retirados.

Respecto das eleccións de destinos:

  • Hai postos suficientes. O risco está nos postos abertos a varias escalas e subgrupos, de xeito que se hai moita xente de A1 que colle postos A1/A2, hai riscos de que non cheguen de A2. O mesmo ocorre con postos abertos a varias especialidades. Por esa razón, e segundo o caso, poderían convocar elección de destino gradualmente ou por lotes de especialidades.

  • Chegado o momento, se teñen problemas, farían unha modificación urxente da RPT para adaptar postos.

  • Non especifican se utilizarían ou non postos vacantes que non pasaron polo concurso. A solución que darán queda aberta segundo as necesidades que teñan.

O problema CREADO POR ELES AO NON TER FEITO OS CONCURSOS DE TRASLADOS A TEMPO é gordo e de moi difícil solución en canto a que falamos de ordes xudiciais de medidas cautelares de obrigado cumprimento.

Dende a CIG pedimos que se non é posible rebaremar o concurso, a solución non é excluír a persoas que concursaran a esas prazas e plantexamos a opción de duplicar prazas alí onde sexa necesario e que se lles adxudiquen. Porque estas persoas son perxudicadas e non é responsabilidade delas.

Sobre outras cuestións pendentes non dá información de previsión de tempos. Quedou clarificado que a elección de destinos dos procesos posteriores aos procesos de estabilización, non serían simultáneos cos concursos e coa estabilización. É dicir, que agora queren solucionar: primeiro os concursos de traslados, e despois, seguindo a orde na que foran convocados os procesos selectivos, serían os destinos provisionais, estabilización por concurso, e estabilización por concurso-oposición. Unha vez finalizado todo isto comezarían cos destinos definitivos dos procesos selectivos posteriores (maioritariamente procesos coa forma de oposición).

Na reunión do día 06/08/2025 a DXEP infórmanos da previsión de publicacións no DOG de resolucións que afectan a varios procesos selectivos. A data de publicación sería a seguinte:

- 13/08/2025: nomeamento en destino definitivo das persoas do proceso do grupo I, categoría 32 (técnico/a superior de Arte)

- 11/08/2025: modificación da relación de aprobados por concurso e concurso-oposición do grupo III-104 (intérprete de lingua de signos).

- 26/08/2025: convocatorias de procesos selectivos de xefe de brigada, bombeiro forestal (grupo V), Ciencias do mar e profesores numerarios e mestres de taller de institutos politécnicos marítimo-pesqueiros.

 

A manifestación de axentes forestais e medioambientais convocada por CIG, CCOO, CSIF e UGT para o martes 12 de agosto queda suspendida tras os compromisos de Medio Rural e Medio Ambiente

As organizacións sindicais asistimos o xoves 7 a unha xuntanza coa Conselleira do Medio Rural, na que estaban presentes o D.X. de Montes e o Secretario Xeral Técnico. Expuxemos as demandas sindicais e os incumprimentos da Xunta, en cuestións como o regulamento de funcións, as condicións de traballo, a necesidade de incrementar postos, as substitucións, etc., finalmente acadamos o compromiso verbal da Conselleira, de que comezaremos as negociacións na segunda semana de setembro, ao que engade como acto de boa vontade, o compromiso do incremento de 1 nivel para tódolos axentes de Medio Rural para o ano 2026.

Por outra banda, o mesmo xoves 7 recibimos a comunicación por parte da Consellería de Medio Ambiente e Cambio Climático de sentarse cos sindicatos a principios de setembro, na que instaremos á Consellería a aplicar as mesmas medidas que en Medio Rural.

Vistos os movementos que realizan as dúas consellerías, xunto co actual nivel de incendios, CIG, CCOO, CSIF e UGT acordamos desconvocar a manifestación do martes 12 e abrir o momento da negociación.

Tentaremos que a xuntanza con Medio Ambiente e con Medio Rural sexa o mesmo día, e tentaremos sumar tamén á Consellería de Industria e Facenda. E comprometémonos a que se en troques de negociar, o que fan é dilatar, volveremos á carga.

Asistimos á Comisión de Persoal do 1 de agosto para aprobar as modificacións de tres relacións de postos de traballo (RPT) que, con cousas boas e malas, tiñan un nexo en común: o incremento do complemento específico de entre 5.000 e 6.000 € para unha elite de postos de niveis 28 e 30, das escalas de letrados/as e de finanzas, co argumento da necesaria homologación cos seus equivalentes no Consello Consultivo e co Consello de Contas.

Esta vez foron as seguintes: Consellería de Presidencia, Xustiza e Deportes; Consellería de Facenda e Administración Pública, e Atriga. Todas elas seguen a liña que xa previamente marcou a Presidencia da Xunta. 

Esta homologación por arriba (niveis 28 e 30), de letrados e finanzas, foi aprobada na Lei 4/2024, de orzamentos xerais da Comunidade Autónoma de Galiza para o ano 2025, imposta sen previa negociación coa representación sindical do persoal.

Na CIG non nos opoñemos á suba salarial dos empregados e empregadas públicas, pero si nos opoñemos a que estas subas só lles afecten a un grupo de postos. 

As propostas quedaron aprobadas, todas elas co voto en contra da CIG. Estas foron as votacións:

  • RPT de Atriga: CIG en contra. CCOO abstención. CSIF=UGT a favor
  • RPT de Facenda: CIG: en contra. CCOO=UGT abstención. CSIF en contra
  • RPT C. Presidencia: CIG en contra. CCOO=UGT abstención. CSIF a favor

Dende a CIG defendemos que a totalidade de postos e escalas da administración xeral e especial, de niveis altos e niveis baixos, sexamos tamén homologadas e homologados aos seus equivalentes co Parlamento, co Consello Consultivo ou co Consello de Contas.

Melloras necesarias nas residencias da Xunta, garantindo a seguridade do persoal traballador e das persoas usuarias.

A tráxica morte de Teresa de Jesús González, profesional do Servizo de Atención no Fogar (SAF), non só puxo de manifesto a necesidade urxente de abordar o acoso laboral, senón que tamén fixo saltar as alarmas sobre a seguridade nas residencias da Xunta de Galiza.

O suceso subliña unha preocupación fundamental xa presente entre as e os profesionais do sector: a problemática de contar cunha soa persoa de garda nas quendas de noite, especialmente en centros que acollen usuarias e usuarios con patoloxías específicas.

É imperativo subliñar que as agresións ao persoal traballador están cada día máis presente nas residencias da Xunta de Galiza que acollen a usuarias e usuarios con idades inferiores aos 50 anos e, logo desta lamentábel traxedia, cómpre que se inicie de xeito urxente unha adaptación das instalacións, se dote ao persoal dunha formación especializada absolutamente necesaria para xestionar a complexidade dos casos que hoxe en día se atopan nas residencia.

Non estamos a falar só de patoloxías asociadas á terceira idade. A realidade das residencias mudou; hoxe acollen un abano de usuarias e usuarios con patoloxías complexas e diversas, propias doutras idades: persoas con necesidades psiquiátricas, adiccións ao alcol ou a outras substancias, e outros perfís que requiren unha atención especializada e, sobre todo, segura. Ante calquera crise, unha emerxencia médica ou unha situación de violencia, un único profesional está indefenso e as e os residentes desprotexidas/os.

A seguridade e o benestar tanto das usuarias e usuarios como das traballadoras e traballadores deben ser a máxima prioridade. É inaceptable que se manteñan situacións de risco onde unha única persoa deba facer fronte a emerxencias ou atender as necesidades de múltiples usuarias/os con condicións complexas. As instalacións deben estar preparadas e o persoal, adecuadamente reforzado e formado, para garantir unha atención de calidade e, sobre todo, segura.

Esta solicitude non é só unha resposta a un desgrazado evento illado, senón un chamado urxente a mellorar as condicións laborais e asistenciais nun sector tan vital como o da atención a persoas dependentes. Dende a CIG seguimos esixindo a adaptación dos centros. Agardamos que a Xunta de Galiza tome as medidas necesarias para evitar futuras traxedias e asegurar un ambiente de coidado óptimo para todas e todos.

Como un cura que sermona á freguesía durante unha hora, así actúa a directora da EGAP nos consellos reitores. E como un cura iracundo coas ovellas descarriladas, deste xeito se comporta a directora coa representante da CIG por non darlle xabón e levármoslle a contraria.

O mércores 30 de xullo tivo lugar unha xuntanza do órgano de goberno da EGAP, o Consello Reitor. Que fastío, que mallada nos deu a directora do ente. Que paciencia ten o conselleiro de Facenda, varias directoras e directores xerais... e a representación sindical, entre elas, a CIG.

A documentación suma unhas 400 páxinas repartidas en 34 documentos, e recibímola só 3 días hábiles antes da xuntanza. Así que dificilmente pode ser estudada en condicións axeitadas para discutir a xestión da EGAP no seu órgano de goberno. Pero xa temos á directora para sacarnos do apuro: pásase case toda a xuntanza LENDO os documentos que xa achegaran, proxectados en diapositivas. Un aburrimento, sen debate, sen que as persoas participantes abran a boca. Agás a CIG.

A consecuencia de ser unha mosca no nariz da directora é que nos dificultan a asistencia poñéndonos impedimentos para ir, tentan evitar que falemos ata que ela remate de ler en todos os puntos da orde do día, desconéctasenos a comunicación xusto (e só) cando fala a CIG. 

As xuntanzas do Consello Reitor, órgano de goberno da EGAP, son dúas ao ano (incumpren a periodicidade trimestral), entregan a morea de documentación nun prazo de tempo no que non é posible nin lela, e xa no Consello Reitor, a mesma liturxia: a directora solta o conto lendo diapositivas en todos os puntos da orde do día, sen ofrecer nin un só dato distinto ao que temos na documentación; logo, despois de aturarlle todas as andrómenas durante unha hora ou máis, espeta se alguén ten algunha pregunta e, normalmente, só a CIG ten algo que dicir (mesmo hai quen a felicita). Remata, recolle os aparellos e xa ten outro consello reitor para botar a rir na colección.

Volvemos en setembro.

Outras novas recentes

Martes, 25 Novembro 2025

25 de novembro: Día internacional para a eliminación da violencia contra as mulleres

Ante o 25 de Novembro, Día internacional para a eliminación da violencia contra as mulleres, a secretaría das Mulleres da CIG lanza unha campaña para denunciar a permisividade das condutas machistas nas institucións públicas, reclamar que se revertan os recortes en materia de igualdade aplicados pola Xunta de Galiza e a posta en marcha dun plan galego pola igualdade. Tras...
Martes, 25 Novembro 2025

OEP-2025, carreira profesional (ordinaria e extraordinaria) e avaliación do desempeño (para CP 28/11/25)

Os sindicatos con representación na Comisión de Persoal (CIG, CCOO, CSIF e UGT), vimos de ser convocados a unha Comisión de Persoal na que se van votar a Oferta de Emprego Público do ano 2025, a carreira profesional extraordinaria (graos I, II e III), e o decreto de carreira ordinaria e a avaliación do desempeño. Vai ser o venres 28 de novembro, e esta é a documentación:...
Luns, 17 Novembro 2025

A Xunta retira postos dos concursos de traslados (comezamos por veterinarios/as)

Xa o advertimos hai meses, a retirada de postos “afectados” do concurso de traslados da escala de veterinarios/as, mostra o que vai pasar no resto de concursos: a desaparición de postos vacantes pola incapacidade da Xunta. Función Pública ven de publicar en DOG (14/11/25) unha resolución na que abren o prazo para que os compañeiros e compañeiras da escala de...