Novas por contido

Tras unha xuntanza entre a secretaria xeral técnica, o xerente do Consorcio e Función Pública, todas as traballadoras dos servizos centrais teñen que enterarse das súas datas de cese ao filtrarse a información.

Que a transparencia non se lle dá ben ao Consorcio é coñecido por todos/as, pero están conseguindo acadar niveis espectaculares na súa incapacidade de xestión.

Nesta ocasión as afectadas son as traballadoras/es dos servizos centrais do Consorcio que no día de hoxe recibiron un chivatazo dunha información que dera a Secretaría Xeral Técnica sobre o cese que vivirán practicamente a totalidade do persoal.

Estas traballadoras son persoal laboral temporal do Consorcio dende hai quince e dezaseis anos na súa maioría e participan no proceso de estabilización, así que viven nunha situación de incerteza porque a Administración non dá máis información que a que publica no DOG.

Pero a desagradable sorpresa produciuse hoxe cando lonxe de manter un diálogo fluído co cadro de persoal, a Secretaría Xeral Técnica informa a un traballador que será en xaneiro cando cesen as actuais traballadoras e se incorporen os novos funcionarios/as xerando unha situación de risco psicosocial nos diferentes departamentos.

É tan difícil facer as cousas ben?

Dende a CIG exiximos unha rectificación e información fluída coas persoas afectadas e cos representantes do persoal!!

No DOG do 08/11/2024 publican:

- RESOLUCIÓN do 30 de outubro de 2024, da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, pola que se fan públicas as listas provisionais para o desempeño transitorio de prazas reservadas a persoal funcionario de determinadas escalas da Administración da Comunidade Autónoma de Galiza.

- RESOLUCIÓN do 30 de outubro de 2024, da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, pola que se fan públicas as listas provisionais para o desempeño transitorio de prazas reservadas a persoal funcionario e a contratación temporal de persoal laboral da Xunta de Galiza.

Fan públicas as listas provisionais para o desempeño transitorio de prazas reservadas a persoal funcionario das escalas que se relacionan nos anexos destas resolucións.

As listas poderán consultarse no portal web corporativo da Xunta de Galiza, http://funcionpublica.xunta.gal, apartado de <Listas de contratación> e no Servizo de Atención e Información á Cidadanía a través do teléfono 012.

Nas devanditas listas figura a seguinte información:

– Solicitantes admitidos na lista con indicación da puntuación provisional resultante da aplicación do baremo establecido no artigo 9 do Decreto 37/2006.

– Solicitantes excluídos con expresión da causa de exclusión.

As persoas interesadas disporán dun prazo de dez días hábiles, contados a partir do día seguinte ao da publicación desta resolución no Diario Oficial de Galiza, para presentar reclamacións ante a Comisión Permanente (Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, Consellería de Facenda e Administración Pública, Edificio Administrativo San Caetano, s/n, Santiago de Compostela).

Recibimos listado de postos para a escolla de destino provisional da escala de auxiliar de clínica, subgrupo C2. Descargar

Recibimos listado de postos para a escolla de destino provisional dos seguintes procesos selectivos:

- Corpo superior da Administración Xeral, subgrupo A1. Descargar

- Corpo de xestión, escalala de enxeñeiros/as, especialidade de enxeñaría técnica industrial, subgrupo A2. Descargar

- Corpo superior, escala de enxeñeiros/as, especialidade de enxeñaría industrial, subgrupo A1. Descargar (*)

- Corpo administrativo, escala de axentes de inspección, especialidade de vixilancia de estradas, subgrupo C1. Descargar

(*) 07/11/24. Recibimos novo documento en substitución do anterior de data 06/11/24, por conter erros.

A CIG valora positivamente a oferta formativa da Consellería de Medio Ambiente e Cambio climático para o ano 2025 e solicita unha xuntanza extraordinaria e urxente do CSSL monográfica sobre a situación do Parque Nacional Illas Atlánticas en materia de PRL

O 29.10.2024 tivo lugar unha nova xuntanza do CSSL da Consellería de Medio Ambiente e Cambio Climático (CMACC) co obxectivo principal de informar ás organizacións sindicais de varios asuntos, principalmente avanzar diferentes accións formativas para o ano 2025, a entrega de roupa de traballo e a situación do Centro de Recuperación de Fauna salvaxe (CRFS) de Santa Cruz.

Oferta formativa para 2025:

- Curso para a obtención dunha titulación habilitante para o manexo das embarcacións oficiais
- Curso de inspección ambiental
- Curso de redacción de actas e informes para o persoal  de campo recentemente funcionarizado
- Curso de toma de mostras de augas, residuos e verquidos. Redacción de actas.
- Curso de Cartografía e dixitalización en programas SIX (sistemas de información xeográfica)
- Curso de implementación de recursos técnicos e de xestión da norma ISO 17025 nos laboratorios
- Curso de condución sostible

A convocatoria dun curso que habilite para o manexo de embarcacións oficiais é un importante logro da CIG, pois levamos tempo traballando neste asunto para rematar coas chapuzas da CMACC que ata o de agora promovía as  titulacións de recreo (PNB, PER, etc.) sen criterio de selección e fóra dos circuítos formativos apropiados . Os diferentes servizos da Consellería contan con embarcacións  e polo tanto precisan de persoal que as manexe con todas as garantías e coberturas legais e eso é o que vamos a exixir, unha titulación profesional para as diferentes escalas que deban manexar as embarcacións oficiais.

Por outra banda, informaron dunha próxima contratación de roupa para todo o persoal de campo da CMACC. Destacamos, como novidade e a demanda da CIG,  a entrega de roupa e calzado para o persoal técnico. Tamén nos informan da inminente contratación do calzado, que para os axentes facultativos ambientais non levará punta reforzada.

A Presidenta do CSSL infórmanos sobre as actuacións que se acometeron e se están acometendo no CRFS de Santa Cruz trala aparición dun gromo de gripe aviaria acontecido o pasado mes de agosto. Recordemos que o centro pechouse asumindo o centro de Carballedo a carga de traballo. Dende a CIG preguntamos se houbo que reforzar a plantilla polo aumento da carga de traballo, aínda sendo conscientes de que esta época do ano é un período baixo de actividade, dende a Consellería contestoúsenos que non foi preciso. Comnunicóusenos que en breve volverá ao seu funcionamento normal, non dando unha data concreta debido a que depende de cando se rematen unha serie de obras que se están acomentendo. A Presidenta do comité tamén nos pediu aos delegados de prevención que insistíramos aos traballadores da necesidade, importancia e responsabilidade de que fagan uso dos EPIS.

No último punto da orde do día, fomos informados do reparto de repelentes para os carrachos.

Na rolda de intervencións tomamos a palabra para denunciar a grave situación do Parque Nacional das Illas Atlánticas en materia de prevención de riscos laborais. O desleixo da Dirección do Parque e da propia Consellería é insoportable. As deficiencias son excesivas e o persoal debe traballar sen apenas as medidas de prevencións básicas esixibles, pese a que moitas destas medidas non requiren grandes esforzos económicos. O máis grave é a actitude dos xestores.

A información que nos remitiron, tanto por parte da Dirección do parque como por parte da Consellería, é totalmente insuficiente, omiten datos de gran importancia e non nos facilitaron os documentos máis esenciais en materia de prevención de riscos laborais. Polo que a CIG solicitou por escrito á presidenta do CSSL da CMACC unha convocatoria extraordinaria, urxente e monográfica sobre o Parque Nacional das Illas Atlánticas de Galicia. No comité non obtivemos resposta da Presidenta á nosa demanda por mor dos contínuos problemas de conexión e foi o Director Territorial de Lugo o encargado de darnos largas neste asunto.

Para rematar a CIG volveu a esixir que as xuntanzas deste comité sexan presenciais, neste último os contínuos problemas de conexión impedirón seguir o fío da xuntanza con normalidade.

Dan o dito por non dito, e listo!!

Representantes do Comité Intercentros e dos comités de empresa de Política Social reuníronse o 31 de outubro con representantes da Consellería e do Consorcio. A reunión solicitáraa o Comité Intercentros para tratar as condicións de traballo e de prestación do servizo nas escolas infantís, tanto da Axencia Galega de Servizos Sociais como do Consorcio.

Na reunión, o xerente do Consorcio, Perfecto Rodríguez, expuxo unha proposta sobre unha das reivindicacións dos cadros de persoal, tanto da Axencia como do Consorcio sobre as reunións dos claustros, que consistía en pechar ás tres da tarde unha vez ao mes e facer as titorías a partir desa hora. Expuxo tamén que ao persoal que se pasara da xornada de traballo diaria compensaríase con “tempo por tempo” (termo acuñado polo Consorcio dende 2007 que non está nin no Estatuto das traballadoras e traballadores nin no EBEP nin co V Convenio).

Como queira que ás persoas representantes do persoal nos pareceu intolerable que se siga con eses postulados (incluso a secretaria xeral técnica abondou que a iso se lle chamaban horas extra de toda a vida) o xerente dixo que ía enviar por escrito tres propostas que tiñan preparadas para negociar.

Pois, como de homes sabedores é trocar de pareceres (e dá igual que estea recollido na acta) Perfecto Rodríguez decidiu mandar ás escolas infantís do Consorcio, no día de onte, unha circular na que se ditan instrucións sobre como facer as titorías: pechar 3 días ao ano despois do xantar das crianzas e xa se compensará.

Nin se lle mandaron as propostas ás persoas representantes do persoal nin ganas que tiñan de facelo.

Se a Consellería de Política Social permite que o Consorcio vaia por libre é igual de responsable!

No DOG do 06/11/2024 publican as baremacións provisionais da fase de concurso de varias escalas ou especialidades:

- Escala auxiliar de recursos naturais e forestais, subgrupo C2, do corpo de auxiliares de carácter técnico de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza.

- Corpo facultativo de grao medio de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, subgrupo A2, escala técnica de facultativos, especialidade de enfermaría.

- Corpo de auxiliares de carácter técnico de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, subgrupo C2, especialidade de arquivos e bibliotecas.

- Corpo de auxiliares de carácter técnico de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, subgrupo C2, escala auxiliar de laboratorio.

-  Agrupación profesional de persoal funcionario da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, escala de persoal de limpeza e recursos naturais e forestais, especialidade de persoal de recursos naturais e forestais, subgrupo AP.

- Corpo superior da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, subgrupo A1, escala de facultativos, especialidade medicina.

A puntuación provisional obtida polas persoas baremadas figura reflectida no portal web corporativo da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal: https://www.xunta.gal/funcion-publica/procesos-selectivos/consulta

De acordo co establecido na base IV.5 da convocatoria, as persoas baremadas poderán formular reclamación contra as puntuacións provisionais perante o tribunal, no prazo de dez (10) días hábiles contados a partir do día seguinte ao da publicación desta resolución no Diario Oficial de Galiza.

As reclamacións presentaranse a través de Fides na epígrafe «inscrición en procesos selectivos». Para isto, a persoa aspirante accederá ao proceso de estabilización a que se refire esta resolución en que desexe formular reclamación, na epígrafe «Que podo facer?», «presentación alegacións baremo».

Recibimos listado de postos para a eleición de destino dos procesos selectivos de A1-Enxeñaría de Montes, e A2-Enxeñaría Técnica Forestal, achegada pola Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal o martes 5 de novembro. Descargar listado

Se é do teu interese, podes contactar coa CIG.

Xuntanza do 31 de outubro do Comité Intercentros co obxectivo de tratar os moitos problemas que afectan sobre todo ás escolas infantís, tanto da Axencia coma do Consorcio:

1. Número de usuarios/as das E.I. por escola e franxas horarias. A Secretaria informa en que co acordo aumentouse o persoal cun reforzo de 14 persoas, e que en escolas da Axencia pódese alcanzar a parella ou máis, progresivamente. Teñen intencion de unificar e acadar as parellas educativas en todas as escolas da Axencia. Insiste en que non está obrigado pola normativa a dar os datos de usuarios/as por franxa horaria . Que van a ver o que poden facer, que o van a valorar. A CIG considera un dato fundamental para poder avaliar o cumprimento das ratios.

2. Horario de programación e avaliación escolar. A secretaria informa de que que se van a negociar e se van a ofrecer cando menos tres propostas para valorar e negociar. Dende a CIG entendemos que tal e como relexa o Decreto 150/2022 do currículo da educación infantil en Galiza, os claustros débense reunir ao completo, as xuntanzas de equipo son precisas, estimando os tempos de programación e avaliación necesarios, debendo implementarse un modelo unificado de avaliación como no segundo ciclo. Ademais os resultados das avaliacións psicosociais mostran de xeito palmario a grande afectación que para o persoal ten este xeito de traballar

3. Implantación da parella educativa de xeito universal. Segundo sinala a secretaria: co aumento de persoal e a raíz da parella no Consorcio, xa hai esta tendencia na Axencia. Que se pode alcanzar a parella en moitos centros. Refiren a que teñen a vontade de facelo paulatinamente.

4. Revisión de horarios de apertura e peche. Moitas veces o establecemento dos horarios non atende a cuestións formais ou de matricula, nin sequera do RRI. Senón á presión das familias, dándose diferencias entre centros. Informan que tentarán que se melloren as condicións das traballadoras pero que non supoña un prexuízo para as familias e estudarán a posibilidade de solicitar unha xustificación do horario segundo os casos

5. Eliminación das xornadas partidas e medias xornadas. Aseguran que xa non quedan medias xornadas. En canto as xornadas partidas, van facer un estudo, para ver si reorganizando se poden eliminar. No caso de non poder, estudiaran cantos postos serian necesarios, canto sería o custe, e trasladar a fecenda para tentar aumentar postos. Estudarán as posibilidades.

6. Implantación de cociña de xestión propia en todas as escolas. Dende a CIG reivindicamos os servizos públicos e de calidade fronte á privatización. Non dan resposta

7. Compromiso de respectar os dereitos recollidos no V Convenio Colectivo. A maioría da xente está funcionarizada ou en proceso e dereitos como os días de descanso do 24, 31 de decembro e ausencias masivas e outro tipo de dereitos recollidos no convenio, que xa están consolidados. Segundo a Secretaria: non se ten pensado cambiar o criterio de cando abre unha escola. A pesar do que indique o texto, informa que se seguirán aplicando os mesmos criterios. Deixou o texto como “aberto” pero que todo continuará como antes (cunha escola de garda).Pensan que a futuro se tenderá a unificar para que toda a rede pública funcione cos mesmos criterios. Comunican o peche das escolas o dia 30 de decembro

8. Escolas cualificadas como PAI e funcións dos PSX. Refiren que non ven problema en que as escolas esté cualificadas como PAI pero concordan en que os/as PSX non deben ter asignadas tarefas educativas, asi como que o persoal educativo non realice función de PSX nos centros onde se carece destes profeionais. Van tamén facer un estudo de que persoal seria necesario e o custe.

9. Menús únicos. Refiren que o tema da alimentación se fai dende ano 2021 en colaboración coa Consellería de Sanidade. Que é unha cuestión que se traslada unicamente dende Relfas, así que non entenden onde están os problemas...

Esto foi o tratado o 31, máis hoxe día 5 o Consorcio falta unha vez máis aos seus compromisos e remite de xeito unilateral unha orde sobre cómo se debe proceder coas horas de titorías, quedando en fume o que dixeron na xuntanza de intercentros

En resposta ao desastre producido pola DANA de Valencia, a Xunta de Galiza está a solicitar persoal voluntario entre o persoal das consellarías de Medio Rural e Medio Ambiente e Cambio Climático. A información foi anunciada á prensa, e está a circular por grupos de whatsapp.

A CIG-Autonómica está conforme coa necesidade de axudar ás persoas damnificadas e a restablecer os servizos públicos, pero como representantes dos traballadores e traballadoras ao servizo da Administración de Galiza, queremos información.

Queremos coñecer que tipo de persoal é o que se quere movilizar, os medios que van a utilizar (incluíndo os equipos de protección individual), e as condicións en que van a desenvolver o seu traballo.

A CIG ven de remitir un escrito solicitando información ás secretarías xerais técnicas das consellarías de Medio Rural e de Medio Ambiente e Cambio Climático, así como á Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal.

Outras novas recentes

Luns, 19 Mai 2025

Proposta de revisión do acordo de veterinarios/as de Sanidade (16/05/25)

O pasado venres día 16 de maio tivemos a segunda xuntanza con Sanidade para a negociación da addenda do anexo I do acordo de persoal veterinario saúde pública.As catro organizacións asinantes do acordo, CIG, CC.OO, CSIF e UGT, acordamos instar que:1- Retirada da Addenda2. Convocatoria inmediata do concurso de traslados3. Calendarización da renegociación do acordo,...
Xoves, 22 Mai 2025

Profesores e mestres de taller IPMP e axentes de extensión pesqueira. Concurso

Dende a Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal comunícannos que, o vindeiro venres, día 23 de maio publicaranse do Diario Oficial de Galicia a Resolución do 21 e maio de 2025 pola que se aproba a relación provisional de persoas admitidas e excluídas do concurso de traslados F0125 - profesores e mestres de taller IPMP e axentes de extensión pesqueira.
Venres, 23 Mai 2025

Grito de alerta da CIG: as persoas maiores de Taboadela sofren coa “ Política de Recortes” da Xunta de Galiza nas residencias públicas

A neglixencia do Consorcio Galego de Servizos de Igualdade e Benestar co apoio da Xunta de Galiza deixa aos maiores do Fogar Residencial de Taboadela nunha situación límite por falta de persoal, queremos lembrar que soamente hai unha persoa na quenda de noites. O CAPM de Taboadela, de xestión Pública onde a falta de persoal na quenda de noite está a provocar unha grave...