- Detalles
O día 27 de febreiro asistimos a unha reunión con Función Pública para tratar o Fondo de Axudas para a atención a persoas con Discapacidade (FAD).
A CIG pensa que xa é hora de chamar as cousas polo seu nome xa que como vimos denunciando dende hai anos é o mal chamado Fondo de Acción Social (FAS) porque del só queda unha única axuda: axuda para atención de persoas con discapacidade. Mantén suprimidas as axudas iniciais deste Fondo de Acción Social, como eran a xubilación, discapacidade propia, fillos/as menores, maiores a cargo, axuda aos estudos de fillos/as e propios, adquisición de vivenda, gastos sanitarios e ópticos.
Nesta proposta que é un “corta e pega” de anos anteriores, solo muda o nivel das rendas anuais das persoas causantes, que pasa do límite dos 14.000 aos 15.120 euros pero non muda a cantidade da axuda que fica en 2.160 euros por causante, exactamente igual que no ano 2020, 2021, 2022 e 2023 sen actualizar nen tan sequera o IPC.
A CIG reitera as alegacións presentadas en anos anteriores e que se resumen en:
• Incrementar o importe actual como mínimo conforme o Índice de Prezos o Consumo (IPC) dos derradeiros anos, para esta axuda.
• Recuperar todas as modalidades de axudas do anterior FAS recoñecidas antes dos recortes, e incrementalas progresivamente.
• Recuperar os importes subtraídos no 2012 e chegar ao 1% da masa salarial.
• Compatibilizar esta axuda con outras que se poidan percibir, e que a resolución e aboamento sexa no mesmo ano natural da convocatoria para evitar os problemas con declaracións complementarias de IRPF.
• Que todas as axudas que se concedan sexan proporcionais ao nivel de renda das familias.
• Que se proceda a unha equiparación de todo o persoal público. Existe persoal na propia Administración Autonómica ou noutras que, por pertencer a Muface, teñen dereito a melloras desta axuda.
• Que esta axuda sexa incluída no recibo de salarios tamén para o persoal funcionario, co mesmo sistema de solicitude e xestión que ten o persoal laboral. De non facerse así supón un agravio comparativo para o persoal funcionario público que cada ano debe solicitar e achegar a documentación xustificativa para percibila con máis de un ano de atraso.
Ao respecto do mencionado neste punto, solicitamos que esta nova Dirección de Emprego Público e Administración de Persoal asuma e faga seu o compromiso da anterior Dirección Xeral de Función Pública que coincide coa nosa proposta.
Ante as nosas propostas a única resposta é que o importe destinado a este fondo é de 2 millóns (moi lonxe dos máis de 9 millóns do ano 2012) polo que non se pode facer modificación algunha e tampouco permite establecer o sistema de pago mensual ao persoal funcionario xa que suporía acompasar dous anos e non existe orzamento.
A CIG fíxolle saber que, aínda que concordamos coa solución incluída no artigo 12 anterior FAS para a pervivencia da axuda do artigo 35 do convenio para o persoal que se funcionarizou e que en base a orde de confección de nóminas soamente mantiña o dereito no ano da funcionarización, detectamos un novo problema. As persoas que se acolleron o ano pasado a este articulado dispoñen de resolucións das súas respectivas consellerías nas que se indica que o dereito se mantén “en tanto preste servizos nesta consellería” Que sucede entón se a persoa deixa de traballar para esa consellería (concursa, solicita unha comisión de servizo noutra consellería…etc)?
Solicitamos, polo tanto, que se artelle un sistema para a pervivencia nestas circunstancias.
Á vista de que non se aceptan as nosas demandas de modificación total do documento solicitamos que a súa publicación no DOG se faga canto antes para garantir o pagamento neste ano. Indican que está prevista no mes de marzo.
A CIG quere unha negociación real, para que este sexa un auténtico Fondo de Acción Social, e non un Fondo de Axuda a Discapacidade, que vaia máis aló dunha simple liña de axudas para a atención de persoas con discapacidade polo que tamén o temos demandado na negociación dos Orzamentos anuais da Xunta de Galiza para permitir o seu incremento porque no non ten sentido manter os recortes que comenzaron no ano 2012 da man da Lei 1/2012, de medidas temporais en determinadas materias do emprego público da Comunidade Autónoma de Galiza.
- Detalles
Xa vai moito tempo que dende a CIG vimos denunciando como a Xunta precariza o traballo do seu persoal e trata con total desleixo os servizo públicos, sen parecerlle importar o máis mínimo xa non a saúde do seu persoal senón a calidade do servizos prestados e a eficacia na xestión. Máis o que estamos a ver nestes últimos días supera o inimaxinable e lle debería de sacar as cores a máis de un/unha que se fachenda de bo/a xestor/a.
Dous son os casos que exemplifican á perfección este proceder temerario, rácano e ruín:
O caso do IES San Paio de Tui. Logo do desafortunado pasamento dun dos tres subalternos cos que conta o centro, a Xunta decide amortizar esta praza deixando un IES con 624 alumnos/as con quenda de mañá e tarde, isto é de 8.30 a 22.30 horas, ao dispor tamén dunha Escola Oficial de Idiomas. Se ata o de agora e xa dende a implantación desta EOI, fai máis de 14 anos, o centro contaba con 3 conserxes agora pretenden, aproveitando o falecemento do compañeiro, roubarlles persoal. Sí decímolo ben alto, isto é un atraco!!! porque, como entón se debería de chamar ao incumprimento flagrante dos rateos aprobados polo normativa legal?
Por outro lado facemos constar o caso, tamén sangrante, do IES Pedras Rubias de Salceda de Caselas. Fai xa máis de medio ano, o conselleiro de Educación paseouse por varios xornais e televisións do país anunciando a máis que necesaria obra de ampliación do IES no que se investiu máis de 3 millóns de euros, construíndo un edificio anexo de máis de 1600 metros cadrados para dar cabida á implantación do bacharelato no concello, evitando o desprazamento do alumnado.
Dende a CIG sempre apoiamos o investimento no ensino público de Galiza, máis o que xa nos parece impresentable é que non se dote esta ampliación do persoal preciso para mantelo. O persoal de limpeza leva 6 meses facéndose cargo dos 1600 metros construídos sen que a Xunta fose quen de apoiar e reforzar o seu traballo. Dende a consellería levan mareando a perdiz co compromiso de ampliación na RPT, máis o atraso deste proceso e a negativa a adoptar algunha medida provisional está tendo un impacto moi negativo no persoal, producindo situacións de esgotamento que desembocan en situacións de incapacidade temporal.
Logo a Xunta pregúntase por que Galiza ten, segundo eles, uns índices porcentuais de baixas entre o persoal máis altas que outras partes do Estado?, pois ao mellor non dotar dos medios necesarios para facer o traballo ten algo que ver con todo isto...
- Detalles
RESOLUCIÓN do 24 de febreiro de 2025, da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, pola que se acordan o peche e a apertura de determinadas listas para a incorporación de novas solicitudes para a contratación temporal de persoal laboral da Xunta de Galicia e o nomeamento de persoal funcionario interino correspondente a determinados grupos, categorías, corpos, escalas e especialidades, e pola que se abre un prazo extraordinario de inclusión nas listas reguladas polo Decreto 37/2006, do 2 de marzo, para as persoas incluídas nas listas do Consorcio Galego de Servizos de Igualdade e Benestar (código de procedemento AP522T).
-
Prazo inscripción: 1 de marzo a 30 de abril
-
Abrir un prazo extraordinario, desde o día 1 de marzo ata o día 30 de abril de 2025, para que as persoas que declaren estar incluídas nas listas xestionadas polo Consorcio Galego de Servizos de Igualdade e Benestar poidan incluírse en listas regula das polo Decreto 37/2006, do 2 de marzo, aínda que estean pechadas por esta resolución. Deberán declarar estar incluídas na lista xestionada polo Consorcio Galego de Servizos de Igualdade e Benestar da categoría análoga á do V Convenio colectivo único para o persoal laboral da Xunta de Galicia ou equivalente á lista única resultante da funcionarización na cal solicitan a inclusión.
LISTAS ABERTAS
A1 207J Escala superior de saúde laboral
A1 208F Escala de facultativos. Especialidade Medicina
A1 2062 Escala de enxeñeiros/as. Especialidade Enxeñaría de camiños, canais e portos
A1 2064 Escala de enxeñeiros/as. Especialidade Enxeñaría industrial
A1 2067 Escala de veterinarios
A1 2093-03 Escala de profesores numerarios de institutos politécnicos marítimo-pesqueiros. Especialidade en navegación marítima
A1 2093-04 Escala de profesores numerarios de institutos politécnicos marítimo-pesqueiros. Especialidade en pesca marítima/bioloxía pesqueira
A1 2093-06 Escala de profesores numerarios de institutos politécnicos marítimo-pesqueiros. Especialidade en medicina subacuática e hiperbárica
A1 2093-07 Escala de profesores numerarios de institutos politécnicos marítimo-pesqueiros. Especialidade en intervencións subacuáticas e hiperbáricas
A1 2093-08 Escala de profesores numerarios de institutos politécnicos marítimo-pesqueiros. Especialidade en comunicación
A1 2093-09 Escala de profesores numerarios de institutos politécnicos marítimo-pesqueiros. Especialidade en máquinas e instalacións mariñas
A1 2093-10 Escala de profesores numerarios de institutos politécnicos marítimo-pesqueiros. Especialidade en procesos sanitarios
A2 207N Escala técnica de saúde laboral
A2 208A Escala de técnicos facultativos. Especialidade Enfermaría
A2 208B Escala de técnicos facultativos. Especialidade Fisioterapia
A2 208D Escala de técnicos facultativos. Especialidade Terapia ocupacional
A2 208E Escala de técnicos facultativos. Especialidade Traballo social
A2 209D Escala de técnicos facultativos. Especialidade de educador infantil
A2 2079 Escala de enxeñeiros técnicos. Especialidade Enxeñaría técnica de minas
A2 2094-01 Escala de mestres de taller de institutos politécnicos marítimo-pesqueiros. Especialidade en traballos técnicos de mergullo
A2 2094-02 Escala de mestres de taller de institutos politécnicos marítimo-pesqueiros. Especialidade en máquinas e produción
A2 2094-03 Escala de mestres de taller de institutos politécnicos marítimo-pesqueiros. Especialidade en servizos ao buque
C1 20B6 Escala técnica recursos naturais e forestais. Especialidade capataz
C1 20D5 Escala de axentes técnicos facultativos. Especialidade Animación Sociocultural
C1 207V Escala operativa do Servizo de Gardacostas de Galicia. Especialidade Patrón.
C1 207W Escala operativa do Servizo de Gardacostas de Galicia. Especialidade Mecánico.
C1 208I Escala de axentes de inspección. Especialidade Mobilidade
C1 208J Escala de axentes técnicos facultativos. Especialidade Xardín de infancia
C1 209E Escala técnica de mantemento de servizos
C1 209G Escala técnica de cociña
C1 209H Escala técnica de condución.
C1 209U Escala técnica do Servizo de Prevención e Defensa contra Incendios Forestais. Especialidade bombeiro forestal xefe de brigada
C2 207T Escala auxiliar do Servizo de Prevención e Defensa contra Incendios Forestais. Especialidade bombeiro forestal-condutor de motobomba
C2 207U Escala auxiliar do Servizo de Prevención e Defensa contra Incendios Forestais. Especialidade bombeiro forestal
C2 207X Escala de gardas de recursos naturais
C2 208N Escala auxiliar de mantemento
C2 20A3 Escala de auxiliares de clínica
C2 20D0 Escala auxiliar de recursos naturais e forestais
AP 209R Agrupación profesional do persoal funcionario da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galicia. Escala de persoal de limpeza e recursos naturais e forestais. Especialidade persoal de limpeza e cociña
III 104 Intérprete de linguaxe de signos
.-As listas correspondentes aos grupos, categorías, corpos, escalas e especialidades pechadas e nas cales soamente se poderán inscribir aquelas persoas que, para a lista correspondente, superasen algunha proba do último proceso selectivo do grupo, categoría, corpo, escala ou especialidade, ou prestasen servizos na Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galicia ou en entidades públicas instrumentais do sector público autonómico que teñan publicadas relacións de postos de traballo para a lista correspondente a ese grupo, categoría, corpo, escala ou especialidade
.-Nas listas únicas correspondentes a corpos, escalas ou especialidades resultantes da creación ou da transformación de oficio por funcionarización que estean pechadas poderán solicitar a inclusión as persoas que prestasen servizos en categorías profesionais laborais equivalentes, segundo o estipulado nas correspondentes resolucións (publicadas no DOG núm. 195, do 8 de outubro de 2021, no DOG núm. 200, do 18 de outubro de 2021, no DOG núm. 75, do 19 de abril de 2023, e no DOG núm. 31, do 14 de febreiro de 2025), sempre que estes servizos fosen prestados no ámbito de aplicación do artigo 1 do Decreto 37/2006, na Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galicia ou en entidades públicas instrumentais do sector público autonómico que teñan publicadas relacións de postos de traballo, sen prexuízo do establecido no artigo 6.3 da Orde do 20 de xullo de 2021 (DOG núm. 145, do 30 de xullo).
- Detalles
No DOG do 28/02/2025 publican a RESOLUCIÓN do 26 de febreiro de 2025, da Secretaría Xeral Técnica da Consellaría do Medio Rural, pola que se convocan as persoas aspirantes que deberán realizar as probas físicas e visuais das integrantes das listas reguladas polo Decreto 37/2006, do 2 de marzo, correspondentes a determinadas categorías do Servizo de Prevención contra Incendios Forestais.
A relación de persoas aspirantes convocadas para realizar a proba física relaciónase no seguinte enderezo electrónico: https://ovmediorural.xunta.gal/gl/areas-tematicas/ prevencion-incendios
A relación de persoas aspirantes convocadas para realizar a proba visual relaciónase no seguinte enderezo electrónico: https://ovmediorural.xunta.gal/gl/areas-tematicas/ prevencion-incendios.
- Detalles
No DOG do 28/02/2025 publican a RESOLUCIÓN do 24 de febreiro de 2025, da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, pola que se aproba a relación provisional de persoas admitidas e excluídas do concurso para a provisión de postos de traballo vacantes de corpos e escalas de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, escalas de prevención e defensa contra incendios forestais.
A relación de persoas admitidas e excluídas publicarase no portal web corporativo da Xunta de Galiza, https://www.xunta.gal/funcion-publica, na epígrafe de <concurso de traslados> .
A listaxe de persoas solicitantes excluídas figura como anexo desta resolución.
As persoas excluídas disporán dun prazo de dez días hábiles contados a partir do día seguinte ao da publicación desta resolución no Diario Oficial de Galiza para, de ser o caso, poder emendar o defecto que motivou a exclusión. O formulario de reclamación estará á disposición das persoas interesadas no portal web corporativo da Xunta de Galiza https://www. xunta.gal/funcion-publica/concurso-de-traslados/xeracion-de-reclamacions e deberá cubrirse e presentarse electronicamente.
- Detalles
Neste boletín de CIG-Autonómica falamos de:
- Será en 2025? Concursos parados ou sen convocar. Procesos selectivos que non finalizan
- Por un novo modelo de carreira profesional
- Preguntas (sen resposta) a Función Pública. A directora xeral de Emprego Público NON incumpre os cronogramas
- Xornada de 35 horas. Por unha xornada máxima de 35 horas para todo o persoal, e 32 para xornadas especiais
- Estiven de baixa e .. fáltame diñeiro
- Detalles
O persoal de campo, ante o abandono absoluto das xefaturas, vai no seu tempo libre atender o gando para garantir a súa supervivencia.
A CIG leva leva reclamando con escritos ao director do CIAM a cobertura das vacantes e a substitucións das baixas dende hai mais dun ano xa que non se cubren nin as de paternidade, nin moito menos menos de enfermidade; tampouco se cubriron as vacantes que quedaron por xubilacións e incapacidades permanentes. E xamais contesta os escritos.
En decembro a situación era tan límite que, para saír do paso, fixeron vir a través dunha contrata unha persoa catro horas polas tardes. Sen formación, sen equipos de prevención. E ás veces non veu, sen previo aviso e o persoal dobrou quenda por iniciativa propia para que as vacas e as ovellas non quedaran abandonadas. Noutras palabras, o persoal de campo, ante o abandono absoluto das xefaturas, vai no seu tempo libre atender o gando para garantir a súa supervivencia.
A falta de persoal de campo é xeralizada no AGACAL. A CIG leva tempo denunciando a folla de ruta, que consiste en precarizar os postos base para que o persoal marche, privatizar estes postos e empregar os cartos liberados para a creación de postos de libre designación.
Agora, coa funcionarización, atópanse con que as prazas que ofreceron en comisión de servizos por necesidades urxentes de cobertura recibiron cero solicitudes. Lembramos que as prazas de campo de AGACAL están integradas coas de medio ambiente no C1, C2 e AP de Recursos Naturais, pero en Medio Amabiente cobran, de media, entre 190 e 270 € máis ao mes. Quen vai querer vir nestas condicións?
Pero tampouco están facendo os chamamentos precisos polo decreto de listas. As consecuencias inmediatas:
- Sobrecarga laboral: A CIG demandou no Comité de Saúde e Seguridade Laboral de medio rural do 18 de xullo de 2024 a sobrecarga laboral por falta de persoal. Comprometéronse a reclamar a Función pública a xestión directa das listas de contratación para garantir a cobertura urxente das prazas de atención directa ao gando. Non o cumpriron nin convocaron nunca máis o CSSL, vulnerando a normativa de prevención de riscos laborais que establece un mínimo dunha reunión cada trimestre.
- Incumprimento da normativa de benestar animal: a pesares dos esforzos mencionados do persoal de campo por garantir a alimentación e muxido diario do gando para a súa supervivencia, cos medios actuais non é posible facer un mantemento e limpeza das instalacións axeitado. Esto provoca un malestar directo para o gando e indirecto tanto para o gando como para o persoal (esvaramentos, proliferación de bacterias resistentes como Staphylococcus aureus, trueperella pyogenes, ...). O gando tampouco recibe os cuidados idóneos cando precisan unha atención extra, por falta de persoal para adicarlles o tempo preciso para a súa situación ou patoloxía.
Das 5 liberdades básicas formuladas pola OIE (Organización Mundial de Sanidade Animal) no 1965 en materia de benestar dos animais terrestres só se está cumprindo a primeira:
1- libre de fame, de sede e de desnutrición;
2- libre de temor e de angustia;
3- libre de molestias físicas e térmicas;
4- libre de dolor, de lesión e de enfermidade;
5- libre de manifestar un comportamento natural.
A CIG tamén denunciou xa na primavera de 2024 ante o Secretario Xeral Técnico da Consellería de Medio Rural os incumprimentos na normativa de animais de investigación ao deixaren caducar as capacitacións oficiais e necesarias para traballar con este tipo de animais a todo o persoal de campo e á meirande parte do persoal técnico e investigador.
Lembramos que as competencias sobre éstas acreditacións, a nivel galego, recaen na área de formación, innovación e investigación agraria da AGACAL.
Celebramos, iso sí, que AGACAL cumprira coa obriga e o compromiso adquirido con nós de formar ao persoal e o fixera este mes de febreiro, pero chega tarde. O centro público perdeu oportunidades de investigación neste tempo. E a persoa que ten agora o cargo de especialista en materia de benestar animal no CIAM foi contratada a TRAGSATEC no lugar do persoal veterinario investigador do propio centro.
- Perda de capacidade investigadora: o persoal investigador leva tempo reclamando que non ten persoal suficiente para levar a cabo moitas das suas Investigacións.
- Detalles
Recibimos a convocatoria dunha xuntanza da "Mesa delegada do Fondo de Acción Social", para discutir os criterios de reparto do Fondo de Acción Social do ano 2024. A xuntanza vai ser o xoves 27 de febreiro. Este é o borrador que nos achegan. Ligazón
Nunha primeira ollada, aínda é peor que o do ano anterior: manteñen unha única liña de axuda, e nen sequera actualizan o IPC.
- Detalles
Dende a Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal comuncan que, o vindeiro venres, día 28 de febreiro, publicarase do DOG a Resolución do 24 de febreiro de 2025 pola que se publica a listaxe provisional de persoas admitidas e excluídas do concurso para a provisión de postos de traballo vacantes de corpos e escalas de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galicia, escalas de prevención e defensa contra incendios forestais.
- Detalles
A Xunta incumpre a Lei de Liberdade sindical no Edificio Administrativo de San Lázaro en Compostela
Taboleiros de anuncios sindicais e dereito á información e comunicación
Os taboleiros de anuncios sindicais son unha ferramenta fundamental para a comunicación entre as delegadas e delegados sindicais, comités de empresa ou xuntas de persoal e as traballadoras e traballadores. O dereito ao seu emprego está garantido pola normativa sindical e laboral, así como la lexislación da función pública, e o seu uso debe axustarse á normativa vixente, respectando en todo momento os dereitos de información e participación do cadro de persoal. Neste senso, o Estatuto das Traballadoras e Traballadores regula o dereito das persoas representantes sindicais ou comités de empresa a dispoñer dun ou varios taboleiros de anuncios para comunicarse coas traballadoras e traballadores, e a Lei de Liberdade Sindical sinala que os taboleiros deben estar situados nun lugar onde se garanta un axeitado acceso a el polo cadro de persoal.
Edificio Administrativo de San Lázaro, Compostela
O Edificio Administrativo de San Lázaro é o segundo edificio administrativo da Xunta de Galiza de maiores dimensións da capital compostelana, tras o Edificio Administrativo de San Caetano, polo que alberga a milleiros de empregadas e empregados públicas/os. Porén, os espazos habilitados para unha comunicación fluída entre as persoas representantes legais do persoal e as traballadoras e traballadores é reducido, e non se corresponde nin coa cantidade do persoal nin coas dimensións das instalacións.
Os taboleiros de anuncios de parede que hai no edificio apártanse deliberadamente dos lugares visíbeis e de paso do persoal, e ademais non dispoñen das dimensións axeitadas que doten de espazo ás comunicacións de todas as centrais sindicais con representación no ámbito da Xunta de Galiza. Non hai máis que ver o taboleiro de anuncios da entrada ao edificio pola Consellaría de Emprego, situado á man dereita segundo se entra... Está nun recuncho fóra da vista das persoas que entran e saen, separado por un panel e dunhas dimensións que non se corresponden coas requiridas para que poida cumprir minimamente a súa función, e permita o emprego compartido por parte de todas as entidades sindicais existentes no ámbito da Xunta. Ademais, para dificultar aínda máis o acceso á información, diante ponse mobiliario (mesa e cadeiras, andeis).
Emprego das paredes como taboleiro de anuncios sindicais e censura
Por outra banda, dende hai moitos anos non se dotan os longos e amplos corredores do edificio, os espazos de reprografía ou de descanso, cos correspondentes taboleiros, suficientes en número e en dimensións, sexan de parede ou de pé, que garantan a comunicación co persoal e o acceso deste á información sindical do seu interese. Debido a esta situación, a información sindical está disposta directamente nas paredes dos lugares de maior circulación e visibilidade (inmediacións dos ascensores, zonas de reprografía e corredores) e de par da propaganda institucional, porque non se habilitan os espazos que marca a lei. Esta situación totalmente irregular leva á censura e á retirada das comunicacións sindicais por parte das persoas que circulan polo edificio e por parte de responsábeis que non respectan a liberdade sindical ou non coinciden con determinadas liñas ideolóxicas.
Por todo o amentado, en cumprimento da Lei de Liberdade Sindical e de toda a restante normativa de aplicación, imos remitir unha queixa oficial, na cal esiximos, entre outros, o seguinte:
1.- Que en tanto non se habiliten os correspondentes espazos consonte á normativa vixente, se paralice decontado a retirada das comunicacións sindicais dispostas en todo o edificio, impedíndolle deste xeito o acceso do persoal á información, ademais de ocasionar danos e/ou prexuízos a esta central sindical.
2.- A colocación de inmediato dun taboleiro sindical das dimensións axeitadas á actividade da representación legal dos traballadores e traballadoras na ampla parede situada na entrada ao Edificio Administrativo de San Lázaro (Emprego) á man esquerda (onde antes estaba o rexistro), que é a zona de paso natural do cadro de persoal.
3.- A colocación sen máis demoras de taboleiros de parede ou de pé, de dimensións aceptábeis e compatíbeis coa existencia de varias centrais sindicais, en todos os corredores das plantas do edificio que carezan del, nas zonas de descanso, nas zonas de entrada e nas zonas de reprografía.
De persistir a censura e retiradas das comunicacións sindicais como as ocorridas esta semana no Edificio Administrativo de San Lázaro (véxase a mostra de fotos), reservámonos o dereito de tomar as medidas legais que esta central sindical considere oportunas.
Taboleiro sindical á man dereita segundo se entra - Edificio Administrativo de San Lázaro (entrada Emprego) (19/02/25)
Espazo libre na zona de paso, á man esquerda segundo se entra - Edificio Administrativo de San Lázaro (entrada Emprego)
Nota anónima (19/02/25) - Edificio Administrativo de San Lázaro (entrada Emprego)
Retirada de información sindical (19/02/25) - Edificio Administrativo de San Lázaro (entrada de Emprego)