Novas por contido

Na xuntanza que tivo lugar  o día 18 de setembro o Comité de Saúde e Seguridade do persoal de incendios tratou como únio punto o estudio dos accidentes acontecidos durante a campaña de alto risco.

Por parte da Administración entrégase un relatorio de accidentes que é unha mera enumeración dos mesmos, moi breve e con moi poucos detalles. A continuación o Servicio de Prevención informa que os accidentes acontecidos con situación operativa 2, ao tratarse dunha emerxencia está excluída da Lei de Prevención de Riscos, segundo o indicado no artigo 3 da citada lei, tal como establece a norma básica de protección civil, aínda que se manifesta, que o Servizo de Prevención fará a investigación que se lle solicite de igual maneira. Nestas circunstancias é a Inspección de traballo o órgano axeitado para levar a acabo calquera investigación dos accidentes que se produzan.

A CIG, solicita un estudio moito máis exhaustivo dos accidentes significativos. É evidente que non chega coa táboa de Excel entregada por parte da Administración onde fai unha relación de datos totalmente escasa. É absolutamente necesario facer estudios dos accidentes significativos, para aprender do sucedido e tentar mellorar no ámbito da prevención. Volvemos a insistir en que a mellor prevención apoiase nun mellor coñecemento, polo tanto é vital fortalecer un plan formativo axeitado á evolución desta tipoloxía de lumes forestais e das diferentes emerxencias no ámbito rural.

Demandamos que se inclúan dentro do estudio dos accidentes ás brigadas helitransportadas de empresas privadas e brigadas municipais. En especial o acontecido á brigada municipal de Ourense e á brigada de Castromaior.

Tamén denunciamos que existe un problema no sistema de freado nos vehículos autobombas, chamados coloquialmente “Velutinas”. Dispomos de 11 vehículos identificados coa súa matricula cos citados problemas de freado. Dende a CIG solicitamos unha revisión inmediata, de todos os vehículos por parte da empresa licitadora. Estes vehículos teñen garantía en vigor e débese axilizar esta revisión de forma inmediata, e corrixindo dunha vez por todas estes fallos críticos que poñen en risco a vida non so das traballadoras e traballadores senón do resto de conductoras/es.

En canto aos incidentes derivados de queimaduras a través do EPI actual, a CIG, remítise ao acordado no subcomité de EPIS, volvendo a reflectir, que este asunto é un problema complexo con múltiples variables, pero que todas parecen pivotar sobre a limitación da capacidade de disipación de calor, fundamentalmente derivado ao noso parecer dun patrón moi axustado. Segundo a normativa, estes deben ter unha conformación folgada dos EPIS, sobre todo nas mangas, e retirar os reflectores do antebrazo. Ademais, como xa indicamos no subcomité de EPIS, débese evolucionar nos seguintes pregos de condicións para ter EPIS con máis resistencia térmica, pero sin perder a súa capacidade de transpirabilidade e lixeireza.

A CIG convídache a asistir ás asembleas  o 24 de setembro en Lugo e Ferrol, o 29 de setembro na Coruña, Monforte e Burela, e o 2 de outubro en Compostela. Proximamente informarémosche das asembleas que estamos a preparar noutras localidades.

  • Incomunicación e denegación de dereitos
    • Falla de comunicación co persoal traballador: non se responde por teléfono nin correo electrónico ante cuestións vitais que afectan ao seu día a día laboral e persoal.
    • Permisos non xestionados: non contestan en tempo e forma e coas resolucións pertinentes aos permisos solicitados polo persoal. Decotío, non se emiten as resolucións que resolven as solicitudes e dánselles instrucións vía telefónica ás direccións dos centros con faltas de respecto, gritos e insultos.
    • Ameazas e coaccións: chámase por teléfono ás direccións dos centros con ameazas de expedientar ao persoal que exerza os seus dereitos ―cando o sentido do silencio é positivo―, e indicándolles que son as propias direccións as que teñen que denegar e trasladar a ameaza ao persoal.

Isto deriva nun clima laboral tenso e con risco para a saúde de todo o cadro de persoal, tanto ao que se lle indica que non pode exercer o seu dereito, como ao resto do persoal que ten que soportar a carga de traballo sen as coberturas precisas, e as direccións, que teñen que denegar os permisos por indicación telefónica e baixo a ameaza de expedientar ao persoal que exerza o seu dereito.

  • Deficiencias na xestión do persoal
    • Ausencias sen cobertura coa celeridade necesaria nas baixas por incapacidade temporal (IT), vacacións ou outros permisos, o que obriga a modificar os horarios do persoal dispoñíbel de forma sistemática, alterando gravemente as condicións laborais.
    • Mala xestión das listas de substitucións, que continúan coa falla de transparencia e o incumprimento das súas propias normas internas.
    • Incumprimento da Lei de prevención de riscos laborais (LPRL): non se atenden as solicitudes de medidas para cumprir coa Lei en materia de calor extrema, afectándolle ao persoal e ás persoas usuarias vulnerábeis (crianzas e persoas maiores) en centros sen a climatización axeitada.
    • Falla de comunicación ao non informaren ás persoas representantes das traballadoras e traballadores ―tal e como é preceptivo― sobre os cambios de quendas, modificacións horarias ou movementos do persoal.
    • Atrasos xeneralizados en todos os procedementos de xestión, como foi a elaboración da RPT, pendente dende 2007.
    • Caos documental coa falla de control na custodia da documentación, ocasionando, inclusive, a desaparición de expedientes do persoal.
    • Erros e demoras en trámites coa Seguridade Social, que son recorrentes nas altas e baixas da contratación do persoal, e afectan a períodos de cotización e a prestacións.
    • Falla de execución das sentenzas xudiciais, ou interpretación restritiva, sobre todo no referido a pagamentos.
  • Impacto na saúde e condicións laborais
    • Situacións de riscos psicosociais que afectan ao persoal por mor do trato ás persoas usuarias: calidade ínfima dos alimentos nos comedores, racións limitadas, etc. Tamén se encomendan funcións doutras categorías ao resto do persoal―non só puntualmente, senón como tarefas diarias― por vía telefónica e con ameazas, cando hai adaptacións de posto por saúde en categorías infradotadas de persoal.
    • Ineficacia da xestión de recursos humanos nos Servizos Centrais, que levou ao colapso, ignorando as advertencias de aumentar o cadro de persoal, que traballa baixo unha presión insoportábel e sen os recursos necesarios.
    • Retirada de tempos para a programación, que infúe negativamente na saúde das traballadoras, ademais de na calidade da prestación do servizo, porque están obrigadas legalmente a facer os traballos de titorías, programación e avaliación.

Asembleas en Lugo, Ferrol, A Coruña, Monforte, Burela e Compostela (en preparación noutras localidades)

Animámosche a acudir ás nosas asembleas  para decidir que medidas a adoptar ante esta situación!

              

O pasado 17 de setembro tivemos unha xuntanza coa Consellaría de Merio Rural na que se tocaron os seguintes puntos:

1. Creación dun grupo de traballo para a determinación das funcións dos Axentes no ámbito da Consellería do Medio Rural para o novo regulamento da escala.

A Administración incumpriu varios acordos onde se comprometía a negociar un novo Regulamento de funcións. Solicitamos que tomen como documentos de partida a Lei 4/24 Básica de Axentes Forestais e Medioambientais e o borrador conxunto do Regulamento presentado polas OOSS no ano 2017. Que a Administración cree grupos de traballo serios e con vontade de avanzar. A Consellaría de Medio Rural comprométese a crear os grupos de traballo e comezar polas funcións e vai a valorar se posteriormente se crean subgrupos separados por áreas funcionais, ou un único grupo de traballo. Esixiremos que se sente Medio Ambiente para que o Regulamento que sexa para toda a escala.

2. Proposta de modificación do Acordo de condicións de traballo das escalas de Axentes.

Na reunión celebrada o 9 de Agosto, pedírase que as reunións foran conxuntas coa Consellería de Medio Ambiente e Cambio Climático, para tratar un único acordo de condicións para todas e todos. É necesario revisar:

  • Adaptar os horarios para facilitar a xestión das quendas, para o desprazamento de unidades operativas e movemento de medios entre distritos forestais (10 h)
  • Non se considera suficiente a suba proposta por a administración dun nivel, hai que equilibrar coa responsabilidade do complemento de Destino.
  • É necesario que se aboen as gardas de fin de semana e festivos en período ordinario.
  • As noites en período ordinario a un prezo acorde para o persoal que que realizan traballo nocturno. 
  • Aclarar que se poden solicitar as vacacións por días hábiles e os AP, pois temos dereito como o outro persoal a quendas a solicitar por día de quenda, cousa que nalgúns sitios non se está facendo.

A Secretaria Xeral Técnica da Consellería de Medio Rural, di que toma nota e vai proceder a estudar as propostas. Mandará un calendario de reunións, e acordase que as OOSS mandemos por escrito as demandas solicitadas, tomando como borrador inicial o texto do acordo de condicións de traballo do ano 2019, e a orde de horarios.

As OOSS loitaremos para que as condicións sexan iguais para os axentes de Medio Ambiente e se solucionen as eivas que quedaron no anterior acordo.

3. Proposta de modificación da Relación de Postos de Traballo (RPT)

A Consellaría de Medio Rural informa que a intención que ten é a de facer unha proposta de modificación da RPT para plasmar a subida de 1 nivel tal como se nos propuxera na anterior reunión.

Dende a CIG propuxemos:

Análise das cargas de traballo por distritos e consellerías para ver de incrementar prazas onde se detecten carencias.

  • Demandamos varias prazas de nova creación tal como reflectían as medidas 26 e 27.

- Medida 26: a creación dos Equipos Forestais de Investigación. Haberá un mínimo de tres axentes dos Equipos Forestais de Investigación en cada un dos 19 distritos forestais de Galicia, é dicir un mínimo de 57 axentes.

- Medida 27: a creación dos Equipos de Vixilancia de incumprimento. Haberá un mínimo de dous efectivos de vixilancia por cada distrito forestal, é dicir 38.

  • Creación das prazas UDEX cun mínimo de traballadoras e traballadores suficientes para a cobertura do servizo e que se garanta os descansos do persoal.
  • É necesario que as prazas estean barradas C1/B. A Administración non pode seguir cubrindo prazas dende a escala extinta do C2.

Rogos e preguntas.

As OOSS propuxemos á Consellaría de Medio Rural que é necesario que se poña en contacto con Emprego Público para que se resolva o concurso de traslados da escala de Axentes técnicos en Xestión Ambiental, posto que é do ano 2023, e que inmediatamente despois se de destino definitivo ao proceso selectivo en marcha, pois precísase telo realizalo no remate da campaña, para que de cara ao inicio da seguinte campaña de alto risco non teñamos os problemas actuais. Tamén a actualización das listas cos méritos a día de hoxe. Advertimos de que a partir de 2026 pode haber unha alta proporción de xubilacións pola entrada en vigor da xubilación anticipada por coeficientes redutores e que obrigará a telo en conta para futuras Ofertas Públicas de Emprego.

Para as OOSS foi unha reunión con poucos avances e nivel de compromiso moi baixo por parte da Administración. Quedamos pendentes das conclusións da reunión coa Consellería de Medio Ambiente que teremos o 22 para estudar medidas se non hai avances.

Dende a Dirección Xeral de Emprego Público e Adminstración de Persoal, veñen de  convocarnos para o vindeiro luns día 22 de setemebro para unha Mesa Sectorial de Funcionarios Públicos onde se van tratar os seguintes temas:

  • Proxecto de acordo polo que se aproba a modificación da RPT da Consellería de Medio Rural
  • Proxecto de acordo polo que se aproba a modificación da RPT da Adminstración especial da Administración xeral da Comuniade Autónoma de Galiza

Para descargar a documentación preme aquí.

Se tes algunha suxestión ou queres facernos chegar algunha alegación contacta coa CIG

Apróbase, sen as limitacións pretendidas, o Real Decreto 817/2025 polo que se aproba o coeficiente redutor da idade de xubilación do 0,20 con mínimo 15 anos cotizados, de bombeira/o forestal.

Este era un obxectivo dende fai anos a loita da CIG para acadar a categoría Bombeiro Forestal, para acadar así a profesionalización das traballadoras e traballadores que estaban encadrados de forma inadecuada na Seguridade Social, coas implicacións negativas que tiña para o colectivo. Loxicamente acadar a categoría traía consigo recoñecementos clave como un plan formativo específico ou a xubilación, así que loitamos con diferentes Proposicións non de lei así coma nos xulgados, para conquerir a protección da saúde do persoal do SPIF. Tanto no desenvolvemento da aplicación das enfermidades profesionais como na redución da idade de xubilación en base a aplicación específica do RD 383 de 2008 de 14 de Marzo.

E así, dende a CIG, loitamos tanto no Parlamento Europeo como no Parlamento do Estado Español, para xerar unha lei marco de recoñecemento da profesión de Bombeiro Forestal coa que o final acadouse o marco legal cos dereitos recoñecidos especificamente e non quedou baleiro como pretendían. Nesta lei clave, Lei 5/2024 del 8 de Novembro de bombeiros forestais, foi onde se expresa claramente na sua disposición adicional 4a, o réxime de xubilación do persoal bombeiro sinalando o dereito a xubilarse anticipadamente.

Pois ben, accións torticeiras por parte dos lexisladores e "compañeiros de barco", tentaron limitarnos ese dereito, para o que quixeron modificar o decreto clave da idade de xubilación, mudándoo por un decreto recortado e que reducía dereitos, e así limitando a aplicación efectiva da xubilación anticipada.

Na CIG interpuxemos unhas alegacións especialmente contundentes ao anteproxecto do Real Decreto, pero como xa tiñamos iniciado o proceso xudicial para aplicación dende o principio da actividade, o 17 de Xuño de 2025 nos xulgados de Lugo (cun traballo impecable tanto de planificación
dos tempos como as accións precisas do nosos servizos xurídicos), conseguimos acadar a primeira sentenza firme do estado español onde se recoñece a aplicación dos coeficientes redutores a un compañeiro bombeiro forestal, con carácter retroactivo dende o principio da actividade.

O Goberno ven de publicar no BOE o novo Real Decreto 817/2025 do 16 de setembro polo que se modifica o Real Decreto 383/2008, de 14 de marzo, que establece o coeficiente redutor da idade de xubilación en favor dos bombeiros ao servizo das administracións e organismos públicos,que tira por terra a súa intención inicial de rebaixar os dereitos na xubilación anticipada que discriminaba ao persoal bombeiro forestal con respecto ás demais bombeiras/os. Entendemos que as sentenzas xudiciais que se gañaron contribuíron a repensar a modificación que pretendían facer do RD 383 de 2008 de 14 de Marzo.

É un gran avance e estamos de parabéns ao acadarse un dereito clave para o persoal bombeiro forestal!

Dende a CIG pensamos que tamén é momento de lembrar e recoñecer que fomos os primeiros en obter, a categoría Bombeiro Forestal, por sentenza, a un compañeiro en xuño de 2015. Isto foi o inicio dun proceso, que trouxo consigo a profesionalización e o encadre milimétrico dentro da Clasificación Nacional de Ocupoacións e da Clasificación Nacional das Actividades Económicas, esencial para o encadre nos grupos de cotización axeitados. E todo isto o fixemos aínda cando se nos dicía que isto non valía para nada...bendita hemeroteca.

  

O venres 12 de setembro tivemos unha xuntanza coa directora xeral de Emprego Público na que explicou a solución que propoñen para desbloquear o concurso de traslados de enxeñerías, arquitecturas e ciencias, afectados por medidas xudiciais. A idea de duplicar postos só afecta aos 8 postos afectados por medidas cautelares e non se estende a máis postos nin máis concursos. Tampouco propón ningunha outra medida efectiva para axilizar os concursos de traslados.

Ante isto compren novas asembleas de persoal para que entre todas e todos propoñamos saídas efectivas a este problema. Os concursos están en perigo: tememos que eliminen os postos afectados, agora e no futuro, polo que quedan gravemente diminuídas as opcións das persoas con máis antigüidade.

E, ante a previsión de que a Administración siga paralizada e non actúe con axilidade, dende a CIG convocamos unha mobilización nacional diante do edificio administrativo en San Caetano.

Entre todas e todos podemos forzar que se garanta unha xusta orde de prioridade nos dereitos de opción sobre eses postos e se respecte o dereito prioritario á provisión de postos mediante concursos de traslados ordinarios.

Acude ás asembleas convocadas para o vindeiro martes 23 de setembro!!

Emprego Publico convocounos a unha reunión o venres 12/09/2025 para dar explicacións sobre a solución que lle quere dar ao bloqueo do concurso de enxeñarías, arquitecturas e ciencias: 

• Das 292 persoas dos concursos de enxeñarías, arquitecturas e ciencias, tomarán posesión todas menos as 8 persoas que teñen adxudicados postos afectadas por medidas cautelares, que o farán mediante unha resolución posterior sobre postos similares e con carácter de destino definitivo.

• Para iso requírese a previa modificación da RPT (e afectaría tamén a prazas da escala de bioloxía para que haxa suficientes) abrindo postos a varias escalas (non adianta cales).

• As prazas serán codificadas como prazas de nova creación e non como código cero. E se vai considerar que as prazas de orixe das 8 persoas as que agora se lles adxudica unha nova se adxudiquen en resultas si se pediron.

• Previa á toma de posesión do concurso farán os actos de elección de destino do persoal que está en provisional nun acto único (con varios anexos de prazas segundo agrupación de escalas). A orde sería que primeiro pedirían as persoas do A1 e logo A2 da promoción máis antiga e logo seguiría esa sucesión nas seguintes promocións, se as houber, e nos procesos de estabilización (concurso e concurso-oposición nesa orde).

• Di que, a pesar de que lle pedísemos que non fixera tomas de posesión dende que tivemos coñecemento da sentenza, tivo que facelo nas enxeñarías que tiñan pendentes porque si non terían que incrementar as prazas nos procesos de estabilización da lei 20/21, ademais de instalo a Valedora do Pobo.

• Di que non advirte problemas para dar destinos definitivos ás persoas de estabilización despois do concurso, porque a literalidade da lei galega de temporalidade recolle que serán provisionais ata que se realice un concurso, cousa que está en marcha.

• Declara que coa solución aportada se duplican postos pero non persoas, polo que o custo é asumíbel.

• Finalmente di que tampouco se sabe cal vai ser o sentido das futuras sentenzas.

 

Pero, o máis salientábel desta xuntanza son os silenzos, omisións e as negativas:

1º. NON nos facilita “polo de agora” as extensións de sentenza que poida haber, nin as medidas cautelares, nin dá información sobre si existe algunha nova sentenza que dea lugar a que se sigan podendo pedir extensións, nin di cantas prazas hai afectadas, de que corpos e escalas e que concursos están afectados por solicitudes de extensión de sentenza. Simplemente sinala que hai unha recorrida en casación.

2º. NON se compromete a adoptar a mesma solución de cara ao futuro no caso de que aparezan novas sentenzas despois da toma de posesión do concurso de enxeñarías, arquitecturas e ciencias.

3º. NON se compromete a que a creación de prazas se estenda máis aló deste caso, ao resto dos concursos de traslados convocados, o que nos fai supor que o que van facer será retirar do listado de vacantes ofertadas as prazas afectadas nos seguintes concursos sen crear nada.

4º. NON vai manter as prazas de concursantes que se xubilaron para que poidan permanecer no concurso.

5º. NON vai facilitar un cronograma da resolución de todos os concursos presentes, nin da convocatoria dos que faltan.

 

En conclusión, a DXEP limítase a ofrecer unha solución para o caso concreto das 8 persoas afectadas polos autos de medidas cautelares no concurso de enxeñarías, arquitecturas e ciencias, pero non ofrece solución para as prazas afectadas por sentenzas que poidan saír despois da elección de destino ou nos demais concursos de traslados.

Ao adoptar estas decisións só nos vai quedar a vía do conflito e a mobilización.

Desde o ano 2010 o persoal empregado público perdeu máis dun 20% de poder adquisitivo

CIG rexistrou esta mañá unha Proposición non de Lei para que o Parlamento de Galiza inste á Xunta a dirixirse ao Goberno do Estado para que presente de inmediato unha proposta lexislativa que estableza unha cláusula de garantía salarial para o persoal empregado público, de xeito que os seus salarios se actualicen automaticamente cada ano en función da suba do IPC real. Unha suba que debe ser independente e complementaria dos incrementos salariais que poidan acordarse no ámbito da negociación colectiva xeral.

Xustifícase esta demanda porque desde o ano 2010, o persoal empregado público está a sufrir unha perda continuada de poder adquisitivo que, supera xa o 20%. Unha situación da que responsabilizou ás políticas económicas impulsadas polos sucesivos gobernos do PP e do PSOE, xunto co impacto das crises económicas e a pandemia da COVID-19, que tiveron consecuencias moi negativas nas condicións salariais do persoal ao servizo das administracións públicas.   

Rebaixas salariais       

A rebaixa salarial do 5% decretada no ano 2010, as conxelacións salariais posteriores e os acordos de incrementos retributivos inferiores ao Índice de Prezos ao Consumo (IPC) contribuíron ao progresivo empobrecemento do persoal público. Esta situación provoca que, a día de hoxe, moitas persoas traballadoras da administración teñan serias dificultades para facer fronte aos gastos derivados da vivenda ou mesmo para cubrir necesidades básicas.

Consideramos ademais que a suba do Salario Mínimo Interprofesional (SMI), aínda que insuficiente, evidencia esta realidade cando os salarios dalgúns corpos e escalas básicas da administración vense igualados co SMI e soben coa suba deste, revelando así o nivel de deterioro retributivo do persoal público.

Por iso, dende a CIG reiteramos a defensa do establecemento dunha cláusula de garantía salarial, vinculada ao IPC real e blindada por lei, que permita garantir que os salarios do persoal empregado público se actualicen automaticamente en función do custo da vida. Consideramos que esta cláusula debe constituír a base sobre a que artellar os futuros acordos salariais anuais ou plurianuais, co obxectivo de recuperar progresivamente o poder adquisitivo perdido.

Dende a CIG esiximos o compromiso de que a solución de aportar prazas, se estenda a todos os concursos pendentes e non só se aplique ao de enxeñerías, arquitecturas e ciencias. E tamén que se comprometan a non retirar prazas vacantes ofertadas do resto dos concursos non resoltos.

O concurso de traslados de enxeñarías, ciencias e arquitecturas, xa está resolto, pero paralizado e pendente de toma de posesión. Quedou gravemente afectado por medidas cautelares que ordenan retirar prazas adxudicadas na resolución do concurso por demandas de compañeiros e compañeiras que as ocupan en destino provisional. As persoas ás que se lles adxudicou no concurso un deses postos, quedarían fora do mesmo, tendo que retornar ao seu posto de orixe.

O conselleiro de Facenda e Administración Pública, Miguel Corgos, ofreceu no Parlamento o mércores 10 unha solución para desliar este concurso. Afirma que negociarán coas oito persoas que concursaron e que están afectadas polas medidas cautelares para ofrecerlles un posto alternativo, incluso coa posibilidade de mudar a RPT, e permitir a toma de posesión.

A Administración parece que recolle a idea que lle propuxemos en agosto e que reiteramos nas asembleas co persoal dos edificios administrativos. Pero observamos que está a falar de aplicar esta solución a un so dos 10 concursos que están en marcha cando sabemos que hai mais afectados.

A retirada de prazas dos concursos previa a asignación de postos

Moito nos tememos que sexa moi probable que naqueles concursos que aínda non están resoltos (escalas sociais, corpos xerais, e un longo etcétera), tiren por outro camiño: directamente retirar postos vacantes ofertados no concurso antes da resolución. Ou incluso no caso dos concursos pendentes de convocar (informática, coidadores/as, etc.), que nen sequera cheguen a ofrecer os postos afectados no listado inicial de vacantes.

Dito todo isto, a CIG reclama ao conselleiro de Facenda e á directora xeral de Emprego Público, unha solución global a todos os concursos, convocados e pendentes de convocar, resoltos e pendentes de resolver, sendo a única solución que vemos, a duplicación de prazas alí onde sexa necesario.

O venres 12 de setembro, os sindicatos estamos convocados pola directora xeral de Emprego Público, para tratar a situación do concurso de enxeñarías, ciencias e arquitecturas. A CIG tentará que se comprometan a estender a solución ao resto dos concursos.

Centos de compañeiros e compañeiras  acudiron ás asembleas organizadas pola CIG para falarmos dos concursos de traslados e os destinos dos procesos selectivos. 

A única solución que albiscamos dende a CIG, e que puxemos sobre a mesa nas asembleas e contou co respaldo das persoas asistentes, é a duplicación dos postos onde sexa necesario para evitar a perda de postos no concurso.

Esta é a conclusión máis importante das asembleas que realizamos en todos os edificios administrativos durante este luns 8 e martes 9 de setembro. A Administración non pode paralizar os concursos nin os procesos selectivos ante unhas cantas medidas xudiciais.

Máis de 24.000 persoas empregadas públicas estamos afectadas coa paralización dos concursos. O problema está localizado e non se avista máis que unha solución, polo que a Xunta non pode seguir agochando a cabeza. Ten que actuar.

O luns 8, durante o transcurso da asemblea en San Lázaro recibimos a convocatoria da Dirección Xeral de Emprego Público onde nos empraza para falar o venres 12 dun dos concursos no que máis urxe unha pronta solución que é, xunto co de gardacostas e o de profesorado-mestres/as de escolas marítimo-pesqueiras e axentes de extensión pesqueira, o concurso de enxeñarías, arquitecturas e ciencias.

A outra conclusión é que despois deste venres, e se antes non temos novas de que solución vai adoptar a Xunta, o persoal da Xunta de todos os corpos e escalas teremos que mobilizarnos e forzalos a que actúen.

Engadir que mentres celebramos e compartimos o sentido de calquera mobilización na que se intente buscar unha solución cabal ao problema.

Outras novas recentes

Luns, 17 Novembro 2025

A Xunta retira postos dos concursos de traslados (comezamos por veterinarios/as)

Xa o advertimos hai meses, a retirada de postos “afectados” do concurso de traslados da escala de veterinarios/as, mostra o que vai pasar no resto de concursos: a desaparición de postos vacantes pola incapacidade da Xunta. Función Pública ven de publicar en DOG (14/11/25) unha resolución na que abren o prazo para que os compañeiros e compañeiras da escala de...
Martes, 18 Novembro 2025

Incendios: condicións dignas, traballar todo o ano e un servizo 100% público e profesional

Persoal de Prevención e Extinción de Incendios Forestais da Xunta volveu mobilizarse este luns para reclamar un servizo 100% público e único, no que todo o persoal teña as mesmas condicións laborais, se lle garanta a súa saúde e seguridade, que dispoña de dignidade salarial e que traballe todo o ano nas multiemerxencias e colabore na restauración das zonas queimadas. A...
Martes, 11 Novembro 2025

Luns 17 de novembro: a CIG mobilízase de novo co persoal do SPIF ante a suspensión dos contratos

Estamos a ter asambleas en toda Galiza e a conclusión xa está a ser, sen dúbidas, a necesidade dunha nova mobilización do persoal do SPIF. É por iso que queremos aproveitar a data simbólica do 17 de novembro para mobilizarnos diante do edificio da Xunta en solidaridade cos 938 compañeiros e compañeiras bombeiras forestais que nesa data xa remataron de traballar no SPIF,...