- Detalles
No DOG do xoves 23 de xaneiro, publican a ampliación do prazo para a realización do primeiro exercicio dos procesos selectivos por promoción interna de Administrativo-C1 e Auxiliar-C2. Por esta razón, recibimos numerosas consultas de se habería cambios nas datas previstas para os exames.
Feita a consulta na Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, infórmannos de que as referidas ampliacións de prazos débense a cuestións técnicas relacionadas cos 40 días hábiles máximos que poden mediar entre a data de constitución dos tribunais e a data do primeiro exercicio, pero que manteñen as datas previstas para a realización do primeiro exercicio.
- Detalles
Na reunión de listas do día 22 de xaneiro ademais de tratarse as reclamación presentadas tamén se falou dos seguintes temas:
- O uso da lista III-017 para cubrir 2 postos do Intecmar e 1 do Agacal
- O uso da lista A2 xestión para cubrir un posto de Portos de Galiza
- O uso da lista A1 2060 para cubrir 2 postos do IGAPE
- Antes da próxima reunión da comisión, datada para o 26 de febreiro, sairán as listas definitivas do prazo extraordinario das categorías de Orientación Laboral e Saúde Laboral. Informan de vai haber moitas exclusións porque hai moito título de empresas privadas que as CCAA afectadas non avalan ou non teñen datos.
- A integración do Consorcio nas listas vai ser de forma paulatina xa que é inviable a xestión de todos/as á vez neste momento. De momento van seguir chamando das listas do Consorcio e dende o Consorcio pero as coberturas teñen que ir feitas na plataforma da Xunta para que "Función Pública " leve control. No prazo de actualización de méritos das listas xa se van ter en conta os méritos do Consorcio á xente que xa está na lista e abrirase de xeito extraordinario a posibilidade de que durante o prazo de solicitudes ordinario quen teña servizos prestados no Consorcio se anote, aínda que a lista teña pechada.
- Para proceder á funcionarización da lista de Educadores van unificar antes as listas II-008 e II-040.
- Están estudando a funcionarizacion das listas das escalas funcionarizadas en setembro, pero isto aínda vai tardar algo.
No caso das listas do IV-004 que pensamos que podían pasarse á lista de funcionario C2, escala de coidadores sen máis, aínda que parece ser que non porque nesa lista hai persoal con servizos do III-099 e non saben como pode facerse para que os puntos do III-099 pasen á lista C2 (este caso non se dera aínda dentro das mil e unha casuísticas dadas).
- Tamén están intentando buscar unha solución para o persoal da lista IV-032 (operador codificador de datos) que non estaba a prestar servizos no momento da funcionarización da categoría porque esa categoría non se integrou no C2 como tal senón que solo pasaron as prazas ao C2.
- Listas de incendios:
.. O tempo traballado na Xunta van poñelo como no resto de listas de oficio.
.. Vai contar o tempo en concellos, mancomunidades e Seaga por unha soa vez e ata a o 30/05/2023 e haberá que presentar os servizos prestados no anexo II, aínda que xa o teñas validado no expediente FIDES. Hai que anexalos coa solicitude (si teñen cvc de forma telemática e senón no rexistro presencial)
.. Tamén aconsellan anexar o Celga (aceptan copia simple) para acortar o tempo de xestión e que as listas podan estar operativas para a campaña deste ano. O anuncio publicado refire: “Actualmente está aberto o prazo para inclusión en determinadas listas da escala técnica do Servizo de Prevención e Defensa contra Incendios Forestais e da escala auxiliar do Servizo de Prevención e Defensa contra Incendios Forestais. Os servizos efectivamente prestados na Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza serán valorados de oficio pola Administración, non sendo necesaria a súa acreditación documental. Os servizos prestados en concellos ou mancomunidades de municipios da Comunidade Autónoma de Galiza ou demais entidades instrumentais deberán ser acreditados documentalmente"
- Detalles
A CIG vén de presentar as alegacións ao informe da Dirección Xeral de Defensa do Monte (DXDM) sobre accións formativas e de adestramento do persoal dos servizos de prevención de incendios forestais (SPIF), datado en novembro de 2024. No devandito informe figura o plan de formación dos SPIF para o período 2025-2028 e unha baremación para a selección do futuro persoal formador, entre outros.
- Ausencia dunha visión de conxunto da formación e implantación de plans de formación inconexos entre si
Nestas alegacións criticamos a falta dunha visión de conxunto e dunha mínima coordinación á hora de planificar a formación no eido da nosa Administración, dado que temos en funcionamento distintos plans de formación paralelos, independentes e inconexos entre si, uns xeneralistas, outros específicos, uns anuais e outros plurianuais, elaborados por distintas entidades (EGAP, AGASP, DXDM, etc.), con diferentes procedementos de solicitude e selección, recrutamento de persoal docente ou contratación de software de xestión; pero que en todos os casos son plans destinados ao persoal empregado público da Administración xeral da Xunta e, dentro deste, a servizos concretos como poden ser os SPIF. Nestes plans de formación danse uns mesmos denominadores comúns: a falla de negociación coa representación das persoas traballadoras; a ausencia dunha avaliación rigorosa dos resultados da formación precedente que guíe no bo camiño, incluído o bo camiño da igualdade entre mulleres e homes no acceso a ela; e a falla dun estudo sistemático previo das necesidades formativas que se tome como base para a elaboración de todos os plans.
- Plan de formación do SPIF 2025-2028 e procedementos de selección non negociados
O Plan de Formación do SPIF 2025-2028 e os distintos procedementos descritos no informe (como os relativos á ampliación da bolsa de persoal formador ou aspectos da selección de persoal destinatario dos cursos) remítensenos xa feitos, sen que puidésemos participar en ningunha etapa da súa elaboración nin opinar sobre as decisións ou criterios adoptados, motivo polo que lle esiximos á DXDM que sente a negociar connosco e que escoite a todo o persoal. Neste senso, lembrámoslle á DXDM que o persoal empregado público destinamos parte das nosas nóminas á formación, e que esta constitúe un dereito, non un agasallo.
- Dedocracia e amiguismo
No informe que nos foi remitido sobre as accións formativas non se fai ningunha referencia aos criterios de selección do persoal docente dos SPIF vixentes, nin á súa formación, retribucións económicas que perciben, réxime de compatibilidades, horarios nos que se imparte a formación, nin ningún outro dato sobre os que poidamos albiscar ou observar unha mínima transparencia. O que si parece certo é que o único criterio na escolla do persoal docente é a dedocracia e o amiguismo. Emprégase a formación das persoas empregadas públicas que conforman os SPIF como unha rede clientelar. Loxicamente, este xeito de proceder redunda nunha peor calidade da formación que se imparte ao persoal do dispositivo. Tamén é certo que recoñecemos grandes pasos e esforzos realizados nos últimos anos no eido da formación, pero na Consellaría do Medio Rural deben facer unha reflexión sobre que o verdadeiramente importante na formación é a calidade e non a cantidade. Na CIG estamos a recibir queixas e críticas sobre a calidade de moitos dos cursos de formación que se imparten.
- Apertura da formación dos SPIF a axentes facultativas/os medio ambientais e de enxeñaría forestal
Tamén poñemos de manifesto nas nosas alegacións que existen escalas que conforman os SPIF, como son as escalas das e dos axentes facultativas/os medio ambientais e de enxeñaría forestal, que desenvolven as súas actividades profesionais noutras consellarías e axencias, e que tamén poden desenvolver a súa actividade nos SPIF mediante as formas de provisión de postos de traballo estipulados na lexislación do persoal empregado público. Por iso, consideramos preciso abrir a formación dos SPIF a todas as persoas que poidan acceder a este servizo, segundo aparece reflectido nas RPTs de Medio Rural.
- Igualdade de oportunidades no acceso á formación
Dende a CIG estaremos vixiantes cara á formación exclusiva que se imparte a pequenos grupos de empregadas e empregados dos SPIF para logo empregar esta formación como requisito indispensábel para acceder a determinados postos de traballo, como aconteceu coa creación das UIFOs, e que xerou moito desacougo entre as persoas funcionarias da escala de axentes facultativos/as ambientais. Neste mesmo aspecto, manifestamos a nosa queixa e malestar pola formación que se lle impartiu aos/ás xefes/as de distrito de maneira exclusiva, xa que, como sabemos, son postos de traballo cuxa maneira de provisión, segundo a RPT, é mediante concurso específico. Ante unha próxima convocatoria destes postos de traballo, opoñémonos a que se pidan como requisitos a formación ou calquera outra cuestión que só recibiron algunhas persoas empregadas públicas sen darlle oportunidades ao resto do persoal.
Interésanos coñecer a túa opinión. Se queres facernos chegar algunha información, consulta ou suxestión sobre a formación dos SPIF, contacta coa CIG-Autonómica.
- Detalles
Na xuntanza do 17 de xaneiro para o seguimento do acordo do SPIF a Consellería do Medio Rural ven de propor:
Reagrupar as brigadas con 7 compoñentes e libranzas conxuntas (de maneira unilateral en contra da opinión das organizacións asistentes a reunión).
A CIG mantense na postura inicial da proposta, de brigadas de 5 compoñentes (1 xefe/a de brigada e 4 bombeiros/as), creando as prazas necesarias para cubrir este servizo as 24 horas cun mínimo dunha brigada por distrito.
Dende a CIG entendemos que a media de brigadas unificadas en 7 compoñentes traerá consigo a inoperatividade dos distritos asi como o aumento nos tempos de reacción no inicio da extinción, polo menos nos períodos nos que está o persoal fixo-descontinuo. Dependendo dos distritos, o número de brigadas varía de 5 a 7/8, que coas secuencias impostas por esta consellería (rotacións cada 5 semanas), quedan ocos libres sen persoal nos distritos. Sirva como exemplo que nos distritos de 5 brigadas traballarán un día 2 e o seguinte 3, acontecendo que o día de tres hai secuencias repetidas que da lugar a que non se cubran as 24 horas. Pasará tamén o mesmo nos distritos nos que haxa 4 brigadas cada día. Ante a consulta da CIG de como se cubrirán eses ocos, o director xeral indicounos que “iso é responsabilidade deles, que diso si que saben”. O tempo dará e quitará razóns.
Emisoristas e brigadas helitransportadas
Pretenden que fagan o mesmo horario que o helicóptero na primeira quincena de marzo e segunda de outono. Dende a CIG expoñemos que iso nos parece sensato; é dicir, se está o helicóptero, o horario sería de orto a ocaso. Pero como xa é un período fixo establecido a maiores do que se pretendía ó inicio (1º quincena de marzo e 2º de outubro) nos que pode haber helicóptero, o normal sería que se modifiquen os horarios propostos para este persoal durante ese período en relación co orto e ocaso, e así, durante os meses nos que non hai helicóptero (novembro, decembro, xaneiro e febreiro), se estableza un horario que compense as horas que foron sumadas o período adicional.
Ao mesmo tempo, na base de Marroxo hai que recalcular as horas do persoal laboral fixo-descontinuo, dado que nos períodos nos que traballan sempre se fai de orto a ocaso, co que se pasan de horas en computo anual. Isto xa se levou á comisión e desta vez, si parece que o DX se vai por con ela para buscarlle unha solución. Agardamos vaia desta.
Formación física
A Consellería argalla isto sen estar na orde do día (ao final xa se lle denominou simulacros). En principio para brigadas que pretenden estender ao persoal de campo. O instrutor, Pablo García, expón un plan piloto no que se pretende que os/as xefes/as de brigada sexan os/as encargados/as de que todo o persoal faga estes exercicios polo menos un par de veces á semana. Realizaríase en quenda de traballo, sendo de dúas horas de duración e os exercicios terían que ver coas labores de extinción (estirar e recoller mangueiras...). Consideran que preferiblemente os/as traballadores/as terían que estar equipados coa roupa de traballo, non de deporte. Comenzarían por unhas andainas de unha hora de duración quedando o coche da brigada na metade do percorrido, por se houbese que saír a unha alarma).
Dende a CIG consideramos que a formación sempre nos parece axeitada, e que fai 10 anos está instaurada no Comité de Seguridade e Saúde. Outro tema é o xeito desapropiado no que se levou á comisión de seguimento. Consideramos que non é para tratar na comisión. Ao ser de maneira obrigatoria, como pretende a Dirección Xeral, ten que ter un plan aprobado de formadores/as, exercicios, presuposto, etc. É un tema moi serio para intentar colalo desta maneira tan pouco clara.
Preguntamos á Dirección Xeral de Defensa do Monte para cando tiñan previsto iniciar o recollido no acordo e trasladar este acordo de funcionarios ao persoal laboral con todas as consecuencias tanto de horarios como económicas dado que comprometera a consultar o referente á aplicación de horario ao persoal laboral e enviarnos aclaración, cousa da que polo momento non recibimos contestación.
Dende Defensa do Monte mantense a aplicación do V convenio para todo o persoal laboral.
Dado que a provincia de Lugo e a da Coruña teñen negociación nos comités de empresa de horarios diferentes aos expostos no V Convenio (negociacións ente a representación do persoal e as delegacións provinciais) non se opoñen a esas negociacións.
Os/As representantes na mesa de Ourense e Pontevedra expoñen que seguirán unha instrución que teñen de aplicación de horarios de Convenio, e que se atopa en vigor se non se derroga. Así que dende a CIG apoiaremos as propostas do persoal (se queren guerra teremos guerra).
Asuntos propios
Aclaración ante a denegación do 7º día en distritos de Ourense e Pontevedra
- Ano 2024 (7 días de asuntos propios), quedan de mandar unha circular a todos os distritos, para que antes da terminación do mes de xaneiro a xente que non os pediu ou se lle denegaron, colla o sétimo día.
- Ano 2025 ( 8 días de asuntos propios)
Recálcase que todos os compañeiros e compañeiras deben solicitar os permisos polo PORTAX (sistema no que queda rexistrado tanto a aprobación como os motivos da denegación). Algúns distritos de Pontevedra a día de hoxe aínda non o teñen implementado. Faremos forza neste punto, xa que é a terceira vez que se leva á comisión e parece que seguimos tendo algún xefe de distrito remiso a seguir as normas que nos competen a todos e todas.
Solicitudes de días de vacacións
Hai que presentalas antes do 28 de febreiro. Dende a CIG mantemos que as persoas que non desexen presentar os 6 días que se poden anexar aos días de asuntos propios como días de vacacións individuais, non teñen a obrigatoriedade de facer a previsión, baseándose na instrución de Función Pública (https://ficheiros-web.xunta.gal/funcion-publica/instrucions/20160224-Res_PLV.pdf). Non tivemos resposta ao preguntar se no caso do persoal funcionario tamén era así.
Solicitamos a certificación e envíos aos correos corporativos de domingos e festivos así como as noites. No caso de non ser enviadas solicitaremos por rexistro aos respectivos xefes de persoal (xefes de distrito correspondentes).
Proposta de cuadrantes de emisoristas e vixilantes nos CCP: a CIG presentou unha proposta para cubrir as 24 horas que nin se dignaron a tratar.
Consultamos para cando van ser as probas físicas das listas de contratación. Refiren que “botando contas de cabeza, alá para finais de febreiro”.
- Detalles
No DOG do 21/01/2025 publican a ORDE do 17 de xaneiro de 2025 pola que se ditan as instrucións sobre a confección de nóminas do persoal ao servizo da Administración autonómica para o ano 2025.
Estas retribucións manteranse para o ano 2025 nas contías vixentes en 31 de decembro de 2024, sen prexuízo do establecido na disposición adicional oitava da Lei 4/2024, do 27 de decembro. A devandita disposición establece que as retribucións do persoal do sector público previstas para o ano 2025 se adecuarán ao previsto no capítulo II do Real decreto lei 4/2024, do 26 de xuño, e ademais, habilita a consellería competente en materia de facenda para levar a cabo as xestións necesarias para facer efectivo calquera outro aumento retributivo, no seu límite máximo, no momento en que así o habilite a normativa básica do Estado.
Con efectos do 1 de xaneiro de 2025, o persoal funcionario que desempeñe postos de traballo para os cales o Consello da Xunta de Galicia aprobou a aplicación do réxime retributivo previsto na Lei 2/2015, do 29 de abril, de emprego público de Galicia, percibirá as retribucións básicas, as pagas extraordinarias dos meses de xuño e decembro, e o complemento de destino nas contías que se detallan nos anexos II e III desta orde.
Con efectos económicos do 1 de xaneiro de 2025, o persoal laboral incluído no ámbito de aplicación do V Convenio colectivo único percibirá o salario base, complementos, antigüidade, pagas extraordinarias e contías adicionais, nos importes que se detallan no anexo VII.
- Detalles
Ante as dúbidas que se suscitaron por unha campaña alentando a todas aquelas persoas ás que non lle concederan o grao I da carreira en 2019 a presentar unha reclamación previa, e logo de ser estudado o caso pola nosa asesoría concluímos que NON É NECESARIO PRESENTAR NINGUNHA RECLAMACIÓN.
Se alguén presentou unha reclamación NON pasa nada, non sobra, pero vai ser irrelevante.
Lembra que o acordo asinado no 2019 por CCOO e UGT privaba ao persoal interino e temporal da carreira. Que a CIG gañou a sentenza contra ese acordo. Que a forma de executala por parte da Xunta foi abrir a carreira posteriormente para ese persoal, cando o resto xa cobraba o grao II.
A CIG presentou hai dous anos, un incidente de execución de sentenza para denunciar que a Xunta e os asinantes non cumprían coa sentenza ao non facela retroactiva ao ano 2019.
Por todo isto, o verdadeiramente determinante para facer efectivo o dereito á carreira ao persoal excluído no 2019 vai ser, SEMPRE, a resolución que dite o Tribunal Superior de Xustiza de Galiza (TSXG) sobre a demanda de execución forzosa presentada pola CIG en relación á SENTENZA QUE GAÑAMOS polos seguintes motivos:
a) Se o TSXG acepta a execución forzosa tal e como pediu a CIG, a Xunta estaría obrigada a convocar un proceso extraordinario para dar participación ao persoal laboral temporal e funcionario interino con dereito a obter os atrasos dende o 01/01/2019. Neste caso as reclamacións serían irrelevantes, porque o persoal tería dereito aos atrasos dende o esa data.
b) Se o TSXG acepta a execución forzosa pero modificando a petición da CIG, a Xunta quedaría obrigada a cumprir o que o TSXG impoña. Neste caso as reclamacións serían irrelevantes porque os atrasos terían de limitarse o período que fixe o TSXG.
c) Se o TSXG rexeita a execución forzosa por calquera motivo, a Xunta non quedaría obrigada a cumprir nada. Neste caso as reclamacións serían irrelevantes porque a Xunta non tería obriga ningunha de aceptalas.
Por tanto, todo vai depender do pronunciamento que dite o TSXG pola petición de execución de sentenza interposta pola CIG fai dous anos.
- Detalles
Volve mandar a circular que retiraran sobre os tempos de programación dicindo que “negociaron” coa representación do persoal
O 31 de outubro de 2024, representantes do Comité intercentros, dos comités de empresa das catro provincias e representantes de Política Social, Axencia Galega de Servizos Sociais (AGASS) e Consorcio, reuníronse para negociar a restitución dos tempos de programación e reunións dos claustros nas escolas infantís (do consorcio e da AGSS) entre outros asuntos pendentes. Nesa reunión, a xerencia do Consorcio expuxo que ían mandar tres propostas á representación do persoal para negociar.
Nunca chegaron a mandar ningunha proposta por escrito e, o 5 de novembro, chega unha circular aos centros de traballo indicando que se teñen que asignar 3 días ao ano para traballar a porta pechada despois de entregar ás crianzas ao mediodía. Despois das protestas e denuncias da representación do persoal, retiraron esta proposta dicindo que se ía negociar.
Pois ben, volven mandar a proposta o xoves 16 de xaneiro de 2025, non mesmos termos e sen negociar unha vírgula, porque nin contestaron nin convocaron á parte social:
«Tal e como sabedes, no artigo 4 da Resolución do 11 de marzo de 2024 pola que se convoca o procedemento de adxudicación de prazas nas escolas infantís 0-3 dependentes do Consorcio Galego de Servizos de Igualdade e Benestar para o curso 2024/25 indícase que a Xerencia do Consorcio poderá autorizar tempos de reunión para o persoal das escolas dentro do horario de apertura destas.
A estes efectos, o pasado mes de novembro remitíronsevos unhas Instrucións da Xerencia nas que se indicaba que os equipos educativos dos centros establecerían 3 días de peche anticipado, despois do horario de xantar de nenos e nenas establecido en cada centro escolar, para reunións e/o programacións, nos meses de xaneiro, marzo e xuño de 2025.
Polo tanto, debedes fixar de forma urxente estes 3 días de peche anticipado e comunicarllos a cada coordinador, para notificarllos ás familias coa debida antelación.
A maiores, e tras as oportunas negociacións sindicais, acordouse que o día 2 de maio non será lectivo, para que os equipos poidades desenvolver reunións, programacións e/ou titorías a porta pechada...
...Entre mañá e o luns remitirásevos un modelo de comunicación para as familias onde se lle informará do peche adiantado nos meses de xaneiro, marzo e xuño e do peche do día 2 de maio.»
Esta é unha circular impresentable porque, que programación, avaliación, claustro, etc., se poden facer en tres días ao ano a dúas horas por día? Que pasa coas traballadoras que ás tres da tarde teñen xa realizada a súa quenda de traballo? Que pasa tamén coas traballadoras que teñen concedida unha redución por conciliación? Como se lle ordena ás dirección e aos equipos que decidan que días pechar anticipadamente?
E é máis impresentable aínda que se minta e se lle diga ao persoal que está negociado. Se lle minte sistematicamente ao persoal para encubrir os seus atropelos e cargarlle a responsabilidade a quen non a ten. Volven ser tempos de poñer en corentena as informacións que nos fan chegar.
Para calquera dúbida ou aclaración, ponte en contacto coa CIG!
- Detalles
No DOG do 17/01/2025 publican a RESOLUCIÓN do 14 de xaneiro de 2025, da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, pola que se acorda a apertura do período de presentación de solicitudes de elección de postos de traballo e o procedemento da xustificación da posesión de méritos e requisitos do concurso ordinario para a provisión de postos de traballo vacantes de corpos e escalas de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, escalas de enxeñeiros, enxeñeiros técnicos, arquitectos, arquitectos técnicos e ciencias.
O prazo habilitado para presentar a solicitude de elección de postos de traballo e xustificar a posesión de méritos e requisitos será de 15 días hábiles contados a partir do día seguinte ao da publicación desta resolución no Diario Oficial de Galiza, concretamente desde o 20 de xaneiro ao 7 de febreiro de 2025.
Durante o prazo indicado, as persoas concursantes poderán solicitar por orde de preferencia os postos ofertados no anexo I da resolución de convocatoria (con corrección de erros no DOG núm. 55, do 18 de marzo), aos cales se engadirán as potenciais resultas consecuencia das solicitudes de participación presentadas. A relación de postos ofertados en resultas publicarase na web corporativa da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, no enderezo https://www.xunta.gal/funcion-publica/concursode-traslados/
Os méritos e requisitos deberán acreditarse de conformidade co procedemento establecido na Resolución do 5 de decembro de 2023, da Dirección Xeral da Función Pública, pola que se ditan instrucións para regular o contido, uso e acceso ao expediente persoal electrónico do persoal empregado público da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza e das súas entidades públicas instrumentais.
As persoas concursantes que teñan que presentar documentación acreditativa dos méritos valorables no concurso a que se refire esta resolución achegarana ao seu expediente persoal electrónico, ao cal accederán a través da canle do emprego público de Galiza (Fides) no enderezo https://fides.xunta.gal
- Detalles
Abren o prazo de presentación de solicitudes para a elaboración da lista para o nomeamento de persoal interino para o desempeño transitorio de postos reservados a funcionarios do corpo de auxiliares de carácter técnico de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, escala auxiliar do Servizo de Prevención e Defensa contra Incendios Forestais seguintes:
- especialidade de bombeiro forestal (subgrupo C2) (código de procedemento AP522T)
- especialidade de bombeiro forestal-condutor de motobomba, subgrupo C2 (código de procedemento AP522T)
- especialidade de emisorista/vixilante/a fixo/a (subgrupo C2) (código de procedemento AP522T)
- especialidade de bombeiro forestal xefe de brigada, grupo B (código de procedemento AP522T)
Requisitos:
- Idade: ter feitos os dezaseis anos e non exceder a idade máxima de xubilación forzosa.
- Nacionalidade: española ou dun estado membro da UE ou dos estados cos que haxa acordo de libre circulación suscrito por España. Conxuxes de españois e nacionais da UE ou descendentes destes sempre que non esten separados do dereito.
- Titulación: Graduado en Eso para C2 e Título de Técnico Superior en Xestión Forestal e do Medio Natural ou equivalente para o grupo B
- Permiso de conducir: B para bombeiro forestal e xefe de brigada e C +B para motobomba
- Capacidade funcional: : posuír as capacidades e aptitudes físicas e psíquicas que sexan necesarias para o desempeño das correspondentes funcións ou tarefas.
- Habilitación: non ter sido sancionado/a, separado/a nin inhabilitado/a para acceder a ese corpo ou escala
- Galego: Celga 3 para o C2 e Celga 4 para o grupo
Solicitudes
Preferentemente por vía electrónica código de procedemento AP522T ou, opcionalmente, nos lugares e rexistros segundo artigo 16.4 da Lei 39/2015
Taxas: 18.40€. Pode facerse pago presencial ( descargar o impreso na páxina web da Axencia Tributaria de Galicia (Consellería de Facenda e Administración Pública), epígrafe «Cidadáns» presionando na epígrafe «Pagamento de taxas e prezos» «Iniciar taxa», optando ou ben por descargar o modelo en branco ou por cubrilo informaticamente) segundo MODELO ou ode realizar o pagamento na Oficina Virtual Tributaria da Axencia Tributaria de Galicia, http://ovt.atriga.gal
Están exentos do 100% das taxas:
As persoas con discapacidade igual ou superior ao 33 %.
➢ As persoas que sexan membros de familias numerosas clasificadas na categoría especial Están exentos do 50% das taxas:➢ As persoas que sexan membros de familias numerosas clasificadas na categoría xeral.
➢ As persoas que figuren como demandantes de emprego desde, polo menos, os seis meses anteriores e non estean a percibir prestación ou subsidio por desemprego
➢ As vítimas do terrorismo e o seu cónxuxe ou persoa coa que convivise con análoga relación de afectividade, o cónxuxe do falecido e os fillos dos feridos e falecidos.
Consultaranse automaticamente os datos incluídos nos seguintes documentos en poder da Administración actuante ou elaborados polas administracións públicas, agás que a persoa interesada se opoña na solicitude á súa consulta:
– DNI/NIE
– Título/s oficial/is universitarios e non universitarios.
– Documento xustificativo de estar en posesión do Celga 3, expedido polo órgano competente en materia de
política lingüística.
– Permiso de condución
Consultaranse, ademais, os seguintes datos cando a persoa interesada faga constar na solicitude que lle é de aplicación a circunstancia que acredita o documento correspondente:
a) Certificado de discapacidade igual ou superior ao 33 % expedido pola Administración autonómica de Galicia
b) Certificado de familia numerosa de carácter especial ou xeral ou carné familiar en que conste o dito carácter
c) Certificación expedida pola oficina de emprego en que conste que a persoa aspirante figura como demandante de emprego, ininterrompidamente, desde, polo menos, os seis meses anteriores á data de publicación desta convocatoria no DOG, para a acreditación da exención do 50 % do importe da taxa de cumprirse, así mesmo, o requisito establecido na letra d).
d) Certificación do Servizo Público de Emprego Estatal en que conste que na data de presentación da solicitude non está a percibir prestación ou subsidio por desemprego.
Documentación a presentar xunto coa solicitude e o pago de taxas:
➢ Certificación grado Celga
➢ Pasaporte ou similar no caso de non ter nacionalidade española
➢ Certificado de discapacidade ( para acreditar pago taxa)
➢ Sentenza firme ou resolución administrativa no caso de vítimas de terrorismo ( para acreditar pago taxa)
➢ Méritos alegados por servizos prestados en concellos e Mancomunidades. ( Segundo o 012 e Medio Rural tamén Seaga)
ENLACE a guía da inscrición a través do FIDES
PRAZO ata 5 febreiro 2025
- Detalles
No DOG do 15/01/2025 a EGAP publica a Resolución do 26 de decembro de 2024 pola que se publica o Plan de formación para o ano 2025.
Publícase como anexo a esta resolución o Plan de formación para o ano 2025 do persoal ao servizo da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, das entidades públicas instrumentais e da Administración institucional, do persoal ao servizo das entidades locais, do persoal ao servizo da Administración de xustiza de Galiza, do persoal de administración e servizos das universidades galegas; así como as actividades enmarcadas no portal de idiomas, o plan de formación igualdade e prevención e loita contra a violencia de xénero, as actividades de formación en competencias dixitais (ComDix), o programa de formación do Instituto de Economía Pública de Galiza e o programa de autoformación, dirixido a todos os destinatarios mencionados.
Esta Resolución ten un carácter informativo, e para acceder ás accións formativas recollidas neste plan será preciso formalizar matrícula despois de que se publiquen no Diario Oficial de Galiza as correspondentes convocatorias.