- Detalles
O servizo de Gardacostas de Galiza en Vigo vese na obriga de paralizar a embarcación Punta da Guía que combate o furtivismo dende a fronteira con Portugal ata a Ría de Aldán ante a falta de efectivos.
O cese do único mecánico habilitado para embarcar por cumprir 3 anos como interino, obriga a paralización dunha embarcación financiada con fondos europeos ante a parálise da Consellería do Mar e facendo oídos xordos as soluciona que a CIG vén poñendo enriba da mesa de forma recorrente:
- O desbloqueo inmediato da OPE de 2022 que contempla 13 prazas de mecánicos e 10 prazas de patrón.
- Darlle unha solución a situación dos aptos con restricións, habilitando postos para quen estea nesa situación e a súa substitución mentres dure a restrición.
- A dotación urxente de persoal no servizo de Gardacostas que permita cubrir as tripulacións das lanchas mediante patróns e vixiantes-mariñeiros das listas de contratación como paso previo a convocatoria de oposicións.
A CIG manifesta igualmente a oposición ó traslado da embarcación Punta da Guía a outra base operativa e insta a Consellería do Mar a frear ó deterioro lento pero progresivo do Servizo de Gardacostas, un servizo público chave para o sector pesqueiro galego.
- Detalles
No DOG do 08/10/2024 publican varias baremacións definitivas da fase de concurso de determinadas categorías do subgrupo A1, A2 e escalas do grupo III e IV do persoal laboral da Xunta de Galiza, ademais do Cixtec:
Baremación definitiva do concurso de méritos do subgrupo A1 que se relacionan:
Corpo superior
- Escala de sistemas e tecnoloxías da información
- Escala superior de finanzas
- Escala superior de estatísticos
Corpo facultativo superior
- Escala de enxeñeiros. Especialidade de enxeñaría agronómica
- Escala de enxeñeiros. Especialidade de enxeñaría de minas
- Escala de ciencias. Especialidade de bioloxía
- Escala de ciencias. Especialidade de física
- Escala de arqueólogos
- Escala de facultativos de arquivos, bibliotecas e museos. Especialidade de arquivos
- Escala de facultativos de arquivos, bibliotecas e museos. Especialidade de bibliotecas
- Escala de inspección urbanística. Especialidade xurídica
- Escala de facultativos. Especialidade de medicina
Baremación definitiva do concurso de méritos do subgrupo A2 que se relacionan:
Corpo de xestión
- Escala de inspectores de consumo
Corpo facultativo de grao medio
- Escala de enxeñeiros técnicos. Especialidade de enxeñaría técnica de obras públicas
- Escala de enxeñeiros técnicos. Especialidade de enxeñaría técnica de minas
- Escala de arquitectos técnicos. Especialidade de enxeñaría técnica en topografía
- Escala de axudantes de arquivos, bibliotecas e museos. Especialidade de arquivos
- Escala de axudantes de arquivos, bibliotecas e museos. Especialidade de bibliotecas
- Escala de axudantes de arquivos, bibliotecas e museos. Especialidade de museos
- Escala de mestres de taller de institutos politécnicos marítimo-pesqueiros. Especialidade de servizos ao buque
- Escala de axentes de extensión pesqueira
- Escala de subinspección urbanística
- Escala técnica de restauración. Especialidade de bens artísticos e arqueolóxicos
Baremación definitiva do concurso de méritos de varias categorías do grupo III que se relacionan:
- Cat. 34. Especialista de oficios (debuxante)
- Cat. 36. Experto/a audiovisuais
- Cat. 43. Encargado/a estrutura escénica. Encargado/a de taller de escenografía. Técnico/a de máquinas do IGAEM
- Cat. 66. Axudante taller. Adxunto/a taller
- Cat. 71. Oficial/a de primeira xardineiro/a
- Cat. 94. Técnico/a auxiliar en imaxe e son
- Cat. 98. Auxiliar de luces
- Cat. 101. Proxeccionista
Baremación definitiva de varias categorías do grupo IV que se relacionan:
- Cat. 20. Conserxe (cando teñan ao seu cargo persoal subalterno ou ordenanza)
- Cat. 21. Oficial/a 2ª carpinteiro/a. Auxiliar carpintaría
- Cat. 24. Xastre/a
- Cat. 25. Cargador/a. Tremoísta
- Cat. 34. Axudante de restauración e proxección cinematográfica
- Cat. 37. Oficial 2ª mecánico máquinas de defensa contra incendios forestais
Baremación definitiva de varias categorías do grupo II da Xunta de Galiza e persoal do Cixtec que se relacionan:
- Cat. 3. Estimulador/a. Psicomotricista
- Cat. 4. Mestre/a instrutor/a. Instrutor/a. Mestre/a taller da C. de Educación FP. Monitor/a de actividades docentes. Monitor/a (titulado/a medio/a)
- Cat. 5. Profesor/a. Profesor/a titular. Profesor/a EXB. Mestre. Profesor/a de educación física. Profesor/a de matemáticas
- Cat. 6. Educador/a. Profesor/a especial
- Cat. 9. Axudante/a de desenvolvemento rural
- Cat. 35. Pianista
A puntuación definitiva obtida polas persoas baremadas figurará reflectida no portal web corporativo da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal: https://www.xunta.gal/funcion-publica/procesos-selectivos/consulta
As persoas aspirantes que formularon alegacións á baremación provisional a través de Fides poderán consultar en fides.xunta.gal as respostas motivadas ás súas alegacións.
- Detalles
Seguimos con avances escasos e lentos
Petición de realización de avaliacións de riscos psicosociais para varios centros
Pídense avaliacións de riscos psicosociais para varios centros, varias delas quedan acordadas facer, pero consideran que unha xeral para as Escolas Infantís da Axencia non procede, que mellor ir facendo segundo se vaia vendo a necesidade.
Reparación chan e cornisas na RM de Oleiros
Xa se adoptaron algunhas medidas. A obra está en proceso de adxudicación e contan empezar a finais de este ano ou principios do que ven.
Falta de axudas técnicas e estado das existentes
Comunícase que hai moitos centros onde os medios que hai non funcionan ben, e están deteriorados. Trataran de ver cales son as necesidades.
Formación sobre prevención
Están traballando no tema. Enviarán información sobre os cursos que teñan pensado ofertar. Así mesmo tratarán de formar no manexo de desfibriladores que hai nos centros.
Simulacros e plans de emerxencia
Agora son os centros os que contratan o plan de autoprotección, tendo que encargarse de isto. Aínda que hai centros do CGSIB que non levan feito ningún, cuestión que quedaron de comprobar.
Realización de obras nos centros
A realización de obras importantes está a alterar o funcionamento de algúns centros de traballo cando estas se levan a cabo. Comunican que polo xeral se está a informar ao servizo de prevención de como estas poden afectar, de non ser así que llelo fagamos saber.
Situación protocolo de agresións e do proxecto de residencias libres de suxeicións
Para a vindeira semana pasarán o borrador do protocolo de agresións, para poder ir presentando as achegas que consideremos e ilo poñendo en funcionamento. En canto o proxecto de residencias libres de suxeicións queda moito que mellorar e avanzar.
Demora traslado residente conflitivo en centro de atención a persoas con discapacidade
Séguese pendente do tema, en espera de un centro apto para o seu traslado, non hai maneira de poder axilizar o tema.
Zocos adaptados
Hai varias solicitudes feitas do persoal, ao servizo de prevención, para que valoren a necesidade de que se lles faciliten uns zocos adaptados as súas necesidades. O servizo de prevención comunica que xa se empezaron a contestar varias de esas solicitudes, e que estas deben vir acompañadas de un informe do médico especialista detallando cales son as necesidades concretas que se precisan dos zocos, xa que a solicitude de zocos ortopédicos non serviría, xa que todos os que se están a dar son así.
Sobrecarga de traballo, cambios continuos de quendas, falta de cobertura
Existen varios colectivos onde se suprimiron os reforzos contratados durante a pandemia, sin que se poida deixar de facer as tarefas que se estaban a realizar e deixando ocos sen cubrir condicionando isto a cambio de quendas continuas, servizos mínimos seguidos, falta de descansos,... Así coma o problema de cobertura de moitas categorías onde non hai que faga as substitucións. Todo isto leva a unha sobrecarga laboral continua, problemas de conciliación, inestabilidade emocional,...
Din que o van a mirar, pero que todos estes temas teñen difícil solución.
Situación de avaliación de riscos psicosociales RM Ferrol
Houbo boa participación por parte do persoal, convocarase o grupo de traballo en breve.
Prestación de Risco para o embarazo nos centros de menores
Debido a cambios na guía, Ibermutua considera que se non hai rexistros de accidentes non hai tal risco, polo que a única solución que hai é realizar sempre rexistro de todas as agresións/accidentes, e que o persoal afectado faga reclamación, pero deberíase presentar documentación xustificativa.
Falta de cumprimento das medidas correctoras das avaliacións de riscos psicosociais nas EI do CGSIB
Non se está a implantar as medidas correctoras propostas nas avaliacións, manter informado o persoal, traballos de equipo, listas de contratación transparentes e xustas, cobertura de postos,...con tan boa sorte nesta xuntanza que a persoa responsable de xustificar todo isto tivo que ausentarse porque tiña outros asuntos, así que a única resposta foi que falaran con ela e nos darán unha resposta, cando??????..... a saber.
Recoñecemento médico no persoal xestionado polo CGSIB
Non están a facer as mesmas probas a todo o persoal por igual, así que se pide que unifiquen criterios e xestione igual en todas partes.
Previsión de visitas nos centros do CGSIB e a comunicación aos/as delegados/as
Non se está a facer a comunicación das visitas aos/as delegados/as de forma axeitada, algunhas chegan tarde e outras nin chegan. Tratarán de arranxar o problema e facer unha revisión dos correos.
Comunicación defectuosa no CGSIB entre servizos centrais e os centros
Hai un problema de comunicación entre servizos centrais e os centros, no relativo a comunicacións de reincorporación de persoal, adaptacións de postos,.... Quedaron de revisar a ver cal era o problema.
Continuamos na loita por mellorar as condición de traballo nos nosos centros!!!
- Detalles
Durante a semana pasada foi imposible acceder á moitos procesos selectivos da páxina de Función Pública.
Publicáronse varias resolucións e baremos provisionais e iso implica a existencia duns prazos que hai que respectar e polo tanto, para dar garantía plena aos interesados, deberíanse poder consultar durante todo o período de alegacións eses baremos. Incluso se poderían publicar con anterioridade pois nada o impide.
Hoxe, día 04/10/2024 publícanse no DOG unhas resolucións relativas á baremación provisional de varios procesos selectivos de concurso da agrupación profesional de persoal funcionario e de varias categorías do grupo V que afecta a miles de persoas, pois son procesos masivos, e a páxina da un erro:
Error 500--Internal Server Error
Dende a CIG foi imposible contactar telefónicamente coa DXEP polo que nos puxémos en contacto a través de correo electrónico para que trate de solucionar este problema e habilite unha solución para canto antes.
- Detalles
No DOG do 04/10/2024 publican dúas resolucións coa baremación provisional de varias escalas da agrupación profesional e categorías do grupo V:
Baremación provisional do concurso de méritos das escalas da agrupación profesional que se relacionan:
Escala de persoal subalterno
Escala de persoal de limpeza e recursos naturais e forestais. Especialidade de persoal de limpeza e cociña
Escala de persoal de limpeza e recursos naturais e forestais. Especialidade de persoal de recursos naturais e forestais
Escala de persoal de mantemento
Baremación provisional do concurso de méritos da categoría profesional de persoal laboral da Xunta de Galiza do grupo V que se relacionan:
Cat. 10B. Vixilante fixo de defensa contra incendios forestais
Cat. 10C. Emisorista de defensa contra incendios forestais. Escoita incendios
Cat. 14. Bombeiro forestal
Cat. 14 A. Bombeiro forestal condutor
As persoas baremadas poderán formular reclamación contra as puntuacións provisionais perante o tribunal no prazo de dez (10) días hábiles contados a partir do día seguinte ao da publicación desta resolución no Diario Oficial de Galiza.
As reclamacións presentaranse a través de Fides na epígrafe de «inscrición en procesos selectivos». Para isto, a persoa aspirante accederá ao proceso de estabilización a que se refire esta resolución no cal desexe formular reclamación, na epígrafe «Que podo facer?», «presentación alegacións baremo».
- Detalles
A Dirección Xeral de Emprego Público comunicounos que o vindeiro mércores día 9 de outubro publicarase no DOG a Orde de 1 de outubro de 2024, pola que se resolve o procedemento de integración do persoal laboral fixo do Consorcio Galego de Servizos de Igualdade e Benestar.
- Detalles
Emprego Público segue a aplicar o acordo de xeito unilateral
Intervén a Directora Xeral de Emprego Público respondendo ás alegacións que se enviaron no seu momento polas organizacións sindicais e polos Comités de empresa aos criterios que enviaran.
Entenden que non hai solapamento cando cortan secuencias con unha C (compensación), porque pasan máis de 12 horas entre quendas.
O acordo permite chegar ate o 60% de fins de semana, polo que consideran que non hai desequilibrio no desfrute. Ter dous fins de semana consecutivos en carteleira, está motivado polo número de efectivos da quenda.
O documento de criterios, ten tamén cuestións relativas a definicións, como no caso das Intersubstitucións.
Dá información do importe que propoñen para as intersubstitucións urxentes e para as voluntarias
Urxentes | Voluntarias |
A2 138,63 € | A2 118,63 € |
C1 113,90 € | C1 96,90 € |
C2 99,50 € | C2 85,50 € |
AP 88,79 € | AP 75,79 € |
Desde a CIG solicítase a remisión de todas as actas das xuntanzas mantidas previamente e o envío das alegacións presentadas por todos os comités de empresa. Consideramos que hai un incumprimento sistemático do Acordo, a Administración envía documento cos criterios que xa se están a aplicar e cos cales manifestamos o noso desacordo xa desde o principio.
Advertimos que non se convocaron as subcomisións previstas no Acordo que é onde se deberían tratar os temas de intersubstitución, sempre e cando non sexa posible a súa cobertura mediante as listas de contratación.
Denunciamos que a Administración desenvolve partes do acordo unilateralmente, sen negociación ca parte social.
Emprego Público contesta que enviará o documento modificado, e poñerán data de prazo para enviar alegacións. O obxecto das definicións, era regular as situacións que non estaban aplicando os mesmos criterios.
Eliminarase a referencia a días do ano, e farán referencia a criterios que determinan a xornada laboral.
Enviarán outro documento de confección de carteleiras. Nos vindeiros días enviarán as actas, para o seu estudo e aprobación, se procede, na vindeira xuntanza da Comisión.
Establecerase criterio de festivo ou non do 24 e 31 de decembro. Revisarán o segundo parágrafo do relativo ás vacacións xa que non está claro.
En canto as quendas de noite, fan igual as 35 horas coma os demais, e se fan domingos e festivos terán a súa compensación.
A CIG manifesta que o espíritu do acordo non era isto que nos presentan, e instamos a que nos den información das alegacións presentadas, a que convoquen de novo con unha proposta que teña en consideración as alegacións e propostas presentadas polas Organizacións Sindicais e os Comités de Empresa.
Así mesmo, instamos á convocatoria da Subcomisión prevista para a definición e estudo das intersubstitucións, que en ningún caso pode utilizarse para cobertura de vacacións e permisos, para eso están as listas de cobertura temporal, e que teña en conta que a compensación debe ser para todos os grupos da mesma cantidade, porque o esforzo que supón a cobertura urxente é igual para un grupo A2 que para un C2, por exemplo.
A CIG fai constar que non se teñen en conta nesta proposta, por parte de Emprego Público, a cantidade de adaptacións de postos que ten a Consellería de Política Social, e que vai en aumento e, como consecuencia, as presencias non son reais posto que non desenvolve o mesmo traballo debido a adaptación. Tampouco se tivo en conta a petición de incluír os tempos de programación nas carteleiras das escolas infantís. E non estamos de acordo con que a devolución do exceso de horas do mes de xaneiro se faga co computo anual, xa que iso non fora o acordado.
Indicar a Emprego Público que os postos de reforzo COVID que estaban en quenda, suporían a creación de postos en RPT, tal como se asegurou na última xuntanza. Pola contra suprimíronse, quedando colectivos moi axustadas e insuficientes.
De seguir asi, impoñendo sen negociar, solicitaremos un arbitraxe !!!
- Detalles
A Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal (DXEP) vén de publicar na súa páxina web unha nota informativa sobre a normativa de igualdade que afecta aos temarios dos procesos selectivos.
O cambio normativo supón a derrogación do Decreto lexislativo 2/2015, do 12 de febreiro, polo que se aproba o texto refundido das disposicións legais da CA de Galicia en materia de igualdade, que foi substituído pola Lei 7/2023, do 30 de novembro, para a igualdade efectiva de mulleres e homes de Galicia.
Como consecuencia dese cambio normativo, os temarios en materia de igualdade quedaron actualizados do seguinte xeito:
-Subgrupos A1 e I.
Lei 7/2023, do 30 de novembro, para a igualdade efectiva de mulleres e homes de Galicia: título preliminar, título I, título II: capítulos I, II, III, IV, V y XI. Descargar
-Subgrupos A2 e II.
Lei 7/2023, do 30 de novembro, para a igualdade efectiva de mulleres e homes de Galicia: título preliminar, título I, título II: capítulos I, II, III, IV, V y XI. Descargar
-Subgrupos B, C1 e III.
Lei 7/2023, do 30 de novembro, para a igualdade efectiva de mulleres e homes de Galicia: título preliminar, título I, título II: capítulos I e II. Descargar
-Subgrupos C2 e IV.
Lei 7/2023, do 30 de novembro, para a igualdade efectiva de mulleres e homes de Galicia: título preliminar, título I, título II: capítulos I e II. Descargar
-Subgrupos AP e V.
Lei 7/2023, do 30 de novembro, para a igualdade efectiva de mulleres e homes de Galicia: título preliminar, título I, título II: capítulos I e II. Descargar
- Detalles
Hoxe, 27 de setembro de 2024 comenza a campaña de vixilancia da saúde para o persoal da Consellería de Educación que presta os seus servizos en centros de ensino.
PRAZOS DE INSCRICIÓN:
- Para o persoal substituto o prazo de inscrición estará aberto dende o día 1 ó día 20 do mes seguinte a aquel no que se cumpran os 65 días traballados de forma ininterrompida, contados dende o 01/09/24, ou dende o día seguinte ó nomeamento se fora este posterior a esa data.
- Para o persoal nomeado con anterioridade ó 27/09/2024 o prazo de inscrición estará aberto entre o 27/09/24 ata o 16/10/24
- Para o persoal nomeado con data igual ou posterior ó 27/09/24 o prazo de inscrición estará aberto dende o día 1 ata o día 20 do mes seguinte a súa toma de posesión.
O enlace web para a inscripción que se indica na páxina de Educación non leva á páxina correcta, polo que facilitámosvos este:
https://revisionmedica.xunta.gal/sxsrm/educacion/login-educacion
- Detalles
O pasado 31 de xullo a Consellería de Medio Rural inaugurou con todos os honores a remodelación da base helitransportable de San Xoan de Río. No acto participaron a Conselleira de Medio Rural, o DX de Defensa do Monte ademáis de todas as autoridades pertinentes.
Segundo os datos publicados pola Consellería de Medio Rural a inversión ascendeu a case 1.200.000€, unha cantidade nada despreciable para unhas instalacións que, nun principio, soamente van estar operativas durante tres meses ao ano, é dicir, o tempo que dure a tempada de alto risco contra os incendios forestais. Podemos ser críticos coa cantidade que alí se investiu con cargo aos diñeiros públicos e que entendemos que non son infinitos, pero o que non podemos entender é que un mes e medio despois da súa inauguración se observen deficiencias tan graves na súa construcción e posta en funcionamento, que incluso podería poñer en risco a seguridade dos propios traballadores que alí se atopan destinados. As deficiencias son referentes ás inundacións que se produciron nas instalacións tras as primeiras choivas, como ben se pode observar nas fotografías adxuntas. Para a CIG é moi importante defender as melloras nas condicións dos traballadores, a súa seguridade e defender unhos servizos públicos dignos e decentes para dar resposta ás demandas da sociedade, pero non menos importante é facer un seguimento ao emprego que se faga dos diñeiros públicos.
Por outra banda, e polo que esta central sindical pudo averiguar, estas deficiencias nas obras poden empeorar de xeito considerable a medida que vaia avanzando o inverno.
Dende a CIG trataremos de realizar un seguimento exhaustivo ao Plan de Infraestructuras de Medio Rural 2020-2026, ademáis do proxecto millonario do CILL (Centro Integral de Loita contra o Lume Forestal), onde se investiron 3,5 millóns de euros con fondos públicos, según os datos da propia Consellería atopándose na maioría do tempo pechado non existindo nas RPTs de Medio Rural ningún persoal asignado a pesar de ser inaugurado polo actual presidente da Xunta de Galicia en decembro do ano 2023.