Novas por contido

A Consellería de Medio Rural comprometeuse a convocar mesa para negociar as condicións laborais do persoal do servizo de incendios forestais, grazas a presión que exerceu o persoal coas súas peticións. Pasan os días e polo de agora non temos nin proposta nin convocatoria da Administración. Nós si lle enviamos algo para traballar, un borrador de acordo marco regulador e o anexo de incendios.

E mentres, os compañeiros e compañeiras de seis meses quédalles pouco para que os larguen para casa xa que a suspensión do contrato comeza o vindeiro 2 de novembro, 6 meses sen cobrar e sen poder traballar no sector público.

O luns 16 e martes 17 de outubro a Administración convocou a Mesa Xeral para tratar a lei de medidas e a lei de orzamentos 2024. Na CIG pedímoslle que ampliaran o contrato de 6 a 12 meses do personal do SPIF e o traslado dos dereitos do V Convenio Colectivo (coa introducción dunha disposición á Lei de Emprego Público de Galicia), para que non se perderan dereitos e que partiramos disa base mentres negociabamos as condicións de traballo específicas para todo o persoal do SPIF. Negáronse outra vez, como no 2022 e no 2021.

Non é de estrañar, quérennos sen dereitos laborais e funcionarizados, somos máis baratos.

Isto é o que perdemos:

  • Promocións internas ao 50%
  • Adscricións provisionais obxectivas e superiores categorías
  • Roupa e calzado de traballo (agás EPI)
  • Descansos e compensacións por traballar domingos e festivos
  • Dereito a negociar a carteleira anual
  • Límites de activación dos periodos de alto risco
  • Trienios iguais para todos e de 33,15 euros.
  • Acordo de xubilación parcial…

Somos pacientes, somos traballadoras, somos servizo público, pero….OS DEREITOS LABORAIS… PARA CANDO?

O día 10 de outubro de 2022 tivo lugar unha xuntanza para expoñerlle ás OOSS a acta única que quere implantar a Conselleira de Medio Rural.

A Dirección Xeral de Planificación e Ordenación Forestal, despois de máis de 2 anos dende que se tivera a primeira reunión e de que a CIG presentara alegacións por escrito a unha proposta de modelo de acta única, a administración explicou cal vai ser o funcionamento da nova aplicación “SIRFOG”. O acceso a esta aplicación deberase facer a través da Intranet da Xunta, co usuario corto e contrasinal.

A aplicación servirá para tramitar o inicio de calquera denuncia das distintas leis que afectan a Consellería do Medio Rural (lei de montes, lei de incendios, lei de recuperación de terras agrarias...).

A acta confeccionarase na aplicación e xerará unha acta que será enviada directamente ao Servizo Técnico Xurídico para a iniciación do procedemento. A través da mesma plataforma o Servizo Xurídico poderá solicitar unha aclaración de acta ou comprobar o estado da mesma.

Deste xeito todas as actas quedaran arquivadas e en todo momento se poderá facer unha procura por DNI ou referencia catastral para localizar unha acta.

O día 17 de outubro tivo lugar unha xornada formativa para coñecer a aplicación da "acta única" e para a tramitación das actas de inspección.

Dende CIG solicitamos que os traballadores/as teñan acceso ao catastro para poder cumprimentar os datos da persoa titular das parcelas inspeccionadas. A administración infórmanos que iso a día de hoxe non é posible, pero que ven posible que a propia aplicación extraia os datos directamente do catastro.

A dúas horas escasas do comezo da xuntanza de hoxe con Función Pública, achégannos un novo punto para a orde do día cunha proposta de modificación da RPT de Política Social, pola que crean varios postos nos Equipos de Valoración da Dependencia e da Discapacidade e nos equipos de Protección do Menor das xefaturas territoriais. Tamén propoñen a modificación de seis postos de director/a de Centro Sociocomunitario para adaptala á realidade vixente.

As formas e a vontade negociadora debe primar en toda negociación. Aínda que esta modificación supoña a creación de postos de traballo, non é de recibo que traian esta proposta a correr e sen darnos tempo a analizar algo do que temos coñecemento hoxe e que non se negociou previamente coa consellería.

Podes descargar a proposta nesta ligazón e se queres comentar algo, podes poñerte en contacto coa CIG.

A Consellería de Facenda e Admón. Pública convocounos a unha xuntanza que terá lugar o 27 de outubro, para tratar unha modificación da súa relación de postos de traballo (RPT). Se resulta do teu interese, podes descargar a proposta aquí.

Para achegarnos o que consideres, podes contactar coa CIG.

Función Pública convocounos aos sindicatos a unha mesa previa á Mesa Xeral o 20 de outubro con varios asuntos.

BOLSA DE HORAS POR CONCILIACIÓN

Proxecto de Orde da Consellería de Facenda e Administración Pública, pola que se modifica a Orde do 20 de decembro de 2013, conxunta da Vicepresidencia e Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza e da Consellería de Facenda, así como a Resolución conxunta do 8 de agosto de 2014, da Dirección Xeral de Avaliación e Reforma Administrativa e da Dirección Xeral da Función Pública, no relativo ao desfrute da bolsa de horas de libre disposición por motivos de conciliación familiar. Descargar.

FUNCIONARIZACIÓN DE PERSOAL LABORAL FIXO EN EXCEDENCIA

Resolución do XX de XXX de 2023 da Dirección Xeral da Función Pública pola que se procede á apertura do prazo para solicitar a participación nos procesos de funcionarización polo persoal que se atope en situación de excedencia voluntaria, excedencia voluntaria por incompatibilidade ou por prestación de servizos noutra Administración pública e se aproba e se dá publicidade ao modelo de solicitude de participación (código de procedemento XXXX). Descargar.

MODALIDADE ESPECÍFICA PROMOCIÓN PERSOAL LABORAL FIXO (FUNCIONARIZACIÓN)

IMPORTANTE: Cada unha das seguintes resolucións vai acompañado dun anexo I cunha listaxe das categorías e un anexo II cunha listaxe das persoas, polo que cumpre que cada persoa afectada comprobe se figura no anexo II.

RESOLUCIÓN do XX de xxxxxx de 2023 pola que se convoca o proceso selectivo para o ingreso, pola modalidade específica de promoción do persoal laboral fixo, no corpo superior da Administración xeral e corpo facultativo superior de Administración especial da Comunidade Autónoma de Galicia, subgrupo A1. Descargar.

RESOLUCIÓN do XX de xxx de 2023 pola que se convoca o proceso selectivo para o ingreso, pola modalidade específica de promoción do persoal laboral fixo, no corpo de xestión da Administración xeral e corpo facultativo de grao medio de Administración especial da Comunidade Autónoma de Galicia, subgrupo A2. Descargar.

RESOLUCIÓN do XX de setembro de 2023 pola que se convoca o proceso selectivo para o ingreso, pola modalidade específica de promoción do persoal laboral fixo, na agrupación profesional de persoal funcionario da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galicia. Descargar.

RESOLUCIÓN do XX de xxx de 2023 pola que se convoca o proceso selectivo para o ingreso, pola modalidade específica de promoción do persoal laboral fixo, no corpo administrativo da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galicia, subgrupo C1. Descargar.

FUNCIONARIZACIÓN

IMPORTANTE: Cada unha das seguintes resolucións vai acompañado dun anexo I cunha listaxe das categorías e un anexo II cunha listaxe das persoas, polo que cumpre que cada persoa afectada comprobe se figura no anexo II.

Resolución do XX de XXX de 2023 pola que se convoca o proceso para a adquisición da condición de persoal funcionario de carreira do corpo superior da Administración xeral e corpo facultativo superior da Administración especial da Comunidade Autónoma de Galicia, subgrupo A1, do persoal laboral fixo de diversas categorías e postos pertencentes ao Grupo I, do V convenio colectivo do persoal laboral da Xunta de Galicia, mediante o seu cambio de vínculo xurídico. Descargar.

Resolución do XX de XXX de 2023 pola que se convoca o proceso para a adquisición da condición de persoal funcionario de carreira do corpo de xestión da Administración xeral e corpo facultativo de grao medio da Administración especial da Comunidade Autónoma de Galicia, subgrupo A2, do persoal laboral fixo de diversas categorías e postos pertencentes ao Grupo II, do V convenio colectivo do persoal laboral da Xunta de Galicia, mediante o seu cambio de vínculo xurídico. Descargar.

Resolución do XX de XXX de 2023 pola que se convoca o proceso para a adquisición da condición de persoal funcionario de carreira da agrupación profesional de persoal funcionario do persoal laboral fixo de diversas categorías e postos pertencentes ao Grupo V, do V convenio colectivo do persoal laboral da Xunta de Galicia, mediante o seu cambio de vínculo xurídico. Descargar.

Resolución do XX de XXX de 2023 pola que se convoca o proceso para a adquisición da condición de persoal funcionario de carreira do corpo administrativo da Administración xeral, subgrupo C1, e do corpo de técnicos de carácter facultativo da Administración especial, grupo B, do persoal laboral fixo de diversas categorías e postos pertencentes ao Grupo III, do V convenio colectivo do persoal laboral da Xunta de Galicia, mediante o seu cambio de vínculo xurídico. Descargar.

Resolución do XX de XXX de 2023 pola que se convoca o proceso para a adquisición da condición de persoal funcionario de carreira do corpo auxiliar da Administración xeral e do corpo de auxiliares de carácter técnico de Administración especial, subgrupo C2, do persoal laboral fixo de diversas categorías e postos pertencentes ao Grupo IV e V, do V convenio colectivo do persoal laboral da Xunta de Galicia, mediante o seu cambio de vínculo xurídico. Descargar.

Aparentemente, nos seguintes meses teremos a convocatoria de tres concursos (primeiro incendios, despois escalas sociais, seguido do resto de administración especial). Do resto (corpos xerais e demáis escalas), o DXFP non se compromete. Mentres, teiman en manter a valoración das comisións de servizo no baremo de traballo desenvolvido.

Despois de varias xuntanzas e escritos de alegacións, e catro borradores do concurso de traslados de Administración especial, que servirá de modelo para todos os concursos, a CIG e a Dirección Xeral de Función Pública mantemos numerosas diferenzas. Aquí, queremos destacar dúas cuestións:

Concurso de traslados para todo o persoal

O tempo que pasa entre concursos é excesivo. Temos xente que leva anos e anos desprazándose entre localidades cando hai numerosas vacantes dispoñíbeis (que se adxudican en comisión de servizos, a dedo). Temos algunhas escalas con máis de 10 anos sen concurso. A CIG esixe que se convoquen os concursos de traslados para a totalidade dos corpos e escalas da Administración Autonómica, de xeito que poidan estar TODOS resoltos antes do 31/12/2024.

O DXFP non dá prazos. Tan só fala da orde que van seguir (algúns): primeiro o das escalas de incendios, despois as escalas sociais, e por último o resto da administración especial. Dos corpos xerais, e do resto de escalas de administración xeral non di nada, non se compromete a poñer datas, nen sequera aproximadas.

E aquí cabe unha reflexión: existe a posibilidade de facer un concurso único para absolutamente todo o persoal da Administración autonómica, con todas as prazas vacantes? Non é obrigatorio que os concursos teñan que ser por escalas ou grupos de escalas, podería ser para a totalidade dos postos á vez. Cada concursante só vai poder facelo ás prazas que están abertas ao seu corpo, escala ou especialidade. E isto tamén resolvería as situacións que se teñen dado no pasado de que os corpos que primeiro concursan eran os que collían os mellores postos cando estaban abertos a varios deles.

Deste xeito tamén se poderían incorporar ao concurso único os corpos xerais e escalas que Función Pública agora elude contestar cando van concursar.

Traballo desenvolvido en comisión de servizos

O baremo do traballo desenvolvido calcúlase cunha fórmula que ten en conta o tempo que se prestou servizos en diferentes niveis. O problema está en como valorar os niveis en comisión de servizo. 

A CIG teno claro: as comisións de servizo son adxudicadas sen criterio obxectivo algún, directamente a dedo, a vontade das persoas con responsabilidade política na Administración. Nesa situación rexeitamos que un nivel obtido porque a alguén lle saiu das narices concedelo, teña o máis mínimo valor como mérito nun concurso de traslados. Outra cousa diferente sería se existise algún tipo de criterio obxectivo para a súa adxudicación. Pero non é o caso.

No último concurso de corpos xerais mediaron tantos anos entre que se solicitaron as prazas e se resolveu o concurso, que por medio houbo un importantísimo número de prazas libres que foron adxudicadas en comisión de servizos. Mesmo puidemos ver como xente que obtiña un destino, estaba en comisión ao día seguinte. Non houbo criterio algún, non houbo obxectividade, foi algo discrecional. E no caso de administración especial, pasaron tantos anos dende o anterior concurso que temos unha enorme cantidade de persoas en comisión. E agora imos valorar iso como mérito?

A CIG, así como todos os sindicatos presentes nas xuntanzas (CCOO, CSIF, UGT e SEPGA), solicitamos que o tempo traballado en comisión de servizos fora valorado como no posto de orixe. O DXFP por agora, teima en manter o seu criterio.

A Xunta aprobou a Lei de Medidas en materia de persoal (lei de acompañamento aos orzamentos) para o ano 2024 na Comisión de Persoal do martes 17 de outubro. Foi ás presas, sen opcións a propor cambios ou facer achegas. Esta Lei fai modificacións da Lei do emprego público de Galiza e impoñe outras cuestións.

A Xunta pecha a porta á negociación da xornada das 35 horas na Administración xeral

A CIG propuxo a redución de xornada a 35 horas semanais para todo o persoal empregado público. Na intervención do director xeral de Función Pública en resposta a esta solicitude de aplicación da xornada de 35 horas no ámbito do persoal da Administración xeral da Xunta , deixou clara a súa nula vontade de camiñar cara esa redución:

“Dificilmente se pode afirmar que na administración autonómica haxa quen traballa por riba das 35 horas.  Aínda que legalmente o tope de horas está nas 37,5 horas, na práctica isto non é así. No horario anual hai que ter en conta a xornada reducida dos meses de verán. Por outro lado, os acordos no SERGAS, en Política Social ou en Educación xa supoñen redución e polo tanto non está enriba da mesa facer máis cambios no horario do persoal da Xunta” (Barreiro dixit)

A Xunta négase a avanzar en dereitos para as empregadas e empregados públicos

A proposta de modificación da Lei 2/2015 de emprego público de Galiza non incorpora o permiso parental de 8 semanas (incorporado no EBEP e pendente de desenvolvemento) nin promove ningún cambio na duración do permiso de parto para a outra persoa proxenitora, na liña da sentenza gañada pola CIG no TSXG e que a Xunta ten recorrido en casación perante o Tribunal Supremo. 

A CIG formulou neste sentido propostas encamiñadas a incorporar ambas melloras: 

- Incorporación do permiso parental de 8 semanas con carácter retribuído. Tal e como está recollido na modificación do EBEP, o permiso parental consiste en poder dispoñer de até 8 semanas para o coidado dunha filla ou fillo de 8 anos ou menor en acollida . Esas 8 semanas poden ser continuas ou descontinuas, a tempo parcial ou total e pódeno gozar ambas persoas proxenitoras. A duración mínima, no caso de se fraccionar, debe ser dunha semanal. Este permiso estaba pendente de desenvolver e a modificación da Lei do Emprego Público de Galiza é a ocasión precisa para facelo. A CIG defende que tamén se debe avanzar recoñecendo o seu carácter retribuído.

Nunha última intervención final do director xeral de Función Pública non descartou incorporar este permiso mais sen ningún compromiso pechado.

- Equiparación dos permisos de parto para ambos integrantes da parella. A CIG, na liña de aumentar progresivamente este permiso até as 52 semanas, propón dar o paso de subilo até as 30 semanas xa no 2024. En calquera caso, sería unha falta de respecto que a Xunta ignorase o incumprimento da normativa europea de non discriminación por razón de xénero que implica ter unha duración menor (16 semanas) para a outra persoa proxenitora en relación á nai biolóxica (22 semanas) polo que de negarse a avanzar o mínimo que cabe agardar da Xunta é que se recoñeza unha duración de 22 semanas en ambos casos.

Función Pública negouse a aceptar a nosa proposta e agardará a que o Supremo decida sobre o seu recurso de casación contra a sentenza gañada pola CIG.

A CIG propuxo que se incorpore á persoa convivinte en todos os permisos nos que actualmente non aparece. 

A recente inclusión no EBEP da persoa convivinte no permiso de accidente, enfermidade grave ou hospitalización (con independencia de que sexa cónxuxe, parella de feito ou non) e que agora se incorpora na normativa galega, deixa en evidencia todos aqueles permisos nos que non figura. A CIG entende que ter dereito a un permiso de 5 días pola hospitalización da persoa coa que convives e que este permiso se negue se morre é un sen sentido. O único permiso no que xa se fai referencia a “parentes que convivan co traballador ou a traballadora”, é o de hospitalización prolongada, un permiso non retribuído.

A central sindical identificou varios permisos a maiores do de falecemento no que se produce esta discriminación e demandou da Xunta a súa incorporación: 

Artigos nos que a CIG solicita incorporar á persoa convivinte: 

  • 46 bis. Permisos por accidente ou enfermidade moi graves
  • 98. Adscrición por motivos de saúde ou rehabilitación
  • 106. Reducións e adaptacións da xornada de traballo
  • 114. Permisos para a realización de exames prenatais e técnicas de preparación ao parto
  • 115. Permisos para a realización de tratamentos de fecundación asistida
  • 116. Permisos por accidente ou enfermidade moi graves
  • 175. Excedencia por agrupación familiar

Tendo en conta que o EBEP marca os permisos mínimos, e que a Xunta ten potestade para superalos, e partindo de que o Estatuto dos Traballadores e Traballadoras (ET) recoñece un permiso de 5 dias tamén no caso de enfermidade en familiares de segundo grao, solicitamos que na modificación da Lei do Emprego Público de Galiza se igualen os permisos de 1º e 2º grao no caso de enfermidade, sendo ambos de 5 días, incluíndo sempre no 2º grao, como se fai no ET, ou familiar consanguíneo da parella de feito.

Lembremos que agora se divide en dous o actual permiso de falecemento, accidente ou enfermidade de familiar. O de falecemento queda como xa estaba e no de accidente ou enfermidade incorporan á persoa convivinte aínda que non exista relación de consanguinidade ou afinidade e deixa de depender da residencia da persoa. Os cambios son os seguintes

accidente ou enfermidade de familiar

  • 1º grao ou convivinte: 5 días
  • 2º grao: 4 días 

falecemento

  • 1º grao: 
    • mesma localidade: 3 días hábiles
    • diferente localidade: 5 días hábiles
  • 2º grao: 
    • mesma localidade: 2 días hábiles
    • diferente localidade: 4 días hábiles

Outras novidades nos permisos

  • No permiso por adopción ou acollemento inclúese a asistencia a sesións informativas ou preparatorias previas á declaración de idoneidade.

  • Na redución de xornada retribuída para o coidado dun fillo ou filla con cancro ou enfermidade grave amplíase en determinados supostos a idade do causante, podendo chegar desde os 18 até os 23 se o diagnóstico foi anterior á maioría de idade ou mesmo até os 26 anos se o causante ten un grao de discapacidade do 65% ou máis. Porén, non se elimina o requisito, como ten solicitado a CIG, de que ambos proxenitores traballen.

A Xunta elimina a prestación de servizos como persoal interino para ter unha excedencia por interese particular

Outro cambio importante que figura no texto é a eliminación da excedencia por interese particular no caso de prestar servizos como persoal interino ou laboral temporal nunha administración pública. Con  esta redacción limítase a posibilidade de que o funcionariado de carreira que presta servizos como interino o puidese seguir a facer baixo esta modalidade, na que até o de agora non se require ningún período de prestación de servizos previos. A intención da Xunta é clara: non conceder ningunha excedencia por interese particular ao persoal que supera un proceso selectivo e que quere seguir traballando como interino noutra administración.

A argumentación de Función Pública está no feito de que aproximadamente un 20% das persoas que aproban procesos selectivos na administración xeral na Xunta non toman posesión e piden esta modalidade de excedencia.

Desde a CIG consideramos a medida é excesiva para evitar o que pretende Función Pública e que limita un dereito actual para persoal interino. A Administración debe facer o esforzo de buscar fórmulas que aseguren que se cubran as prazas ofertadas de xeito efectivo facendo apetecible traballar na nosa administración e evitando a fuga de profesionais.

A Xunta amplía a excepcionalidade da COVID sen xustificación no 2024 para axilizar a contratación de persoal do ámbito sanitario

  • A única forma de solucionar a fuga do persoal do ámbito sanitario para o SERGAS ou outros ámbitos, incluso migración a outros países, é a de mellorar as condicións laborais e salariais do persoal da Administración Xeral. Xa que son as peores condicións laborais, a saturación dos servizos e a falla de posta en valor do persoal que atende os servizos de inspección, valoración de dependencia e de discapacidade, residencias de maiores e centros sociosanitarios... as que provocan realmente a falta de persoal nas listas. 
    Por isto, na CIG entendemos que impoñer vía lei ás excepcionalidades previstas na COVID non arranxa o problema real. O que  pretende o goberno do PP na Xunta de Galiza é obviar afrontar o problema dende a negociación colectiva para, por un lado dimensionar os cadros de persoal e mellorar as condicións laborais e por outro solucionar as eivas que hoxe pode ter o sistema de xestión de listas para a contratación temporal.

  • A Xunta pretende restar prazas de libre e promoción interna das vindeiras ofertas de emprego utilizando futuras xubilacións en actuais procesos selectivos.

A Xunta pretende sacarse da manga unhas prazas vacantes que a día de hoxe non o son (nin tampouco o eran cando se aprobaron as ofertas de emprego, para excederse das prazas das actuais ofertas de emprego

A idea que teñen é xerar unha nova lista de posibles persoas aprobadas que serán nomeados persoal funcionario de carreira e colleran praza cando efectivamente se xubile a persoa que ocupa hoxe a praza.

Esta aberración crea varias hipotecas sobre o emprego público:

  1. Resta prazas para a promoción interna e o acceso libre en próximos anos porque son vacantes que se van xerar no futuro.

  2. Consumen a taxa de reposición das seguintes ofertas de emprego en procesos como nos de estabilidade que non computan en dita taxa.

  3. Fíanse dunha xubilación “a futuro”, podendo quedar sen prazas se as persoas que as ocupan deciden alongar o seu período laboral xa que a “lista da expectativa” caduca aos tres anos.

  4. A norma non ten un limite temporal, polo que podería converterse nun modo de xestión habitual das convocatorias na administración.

A CIG pediu a retirada deste apartado ao implicar un cambio moi importante nas ofertas de emprego que require un debate sosegado e non como se fixo, coa entrega da proposta tan só unhas horas antes da reunión.

O director xeral de Función Pública non retira o punto. Van seguir para adiante dando como explicación que é copia dun RDL da Generalitat catalana con comentarios dirixidos a CIG por supostas afinidades políticas. Afirmación fora de contexto nunha mesa xeral de empregados publicos. Mais cando somos organizacións sindicais que representamos aos traballadores e traballadoras da Administración galega. Unha vez máis o director xeral emprega a Mesa Xeral de Negociación para facer ensaios de mala política na vez de negociar dereitos laborais para o persoal empregado público da Galiza. 

Outras propostas para introducir na Lei e asentar cuestións reclamadas pola CIG

  • Concursos de traslados PERMANENTES

  • Promocións internas ANUAIS

  • Recuperar os dereitos recortados no 2012 polo que se deben voltar as axudas do Fondo de Acción Social, recuperar as compensacións do V Convenio, o 100% das pagas extraordinarias, ampliación a 9 dos días de asuntos particulares, ...

  • Rematar coa rebaixa profesional e activar dunha vez o grupo B previsto na LEPG e no EBEP.

A Xunta do PP convocounos para unha Mesa Xeral de Empregados Públicos "exprés" para o luns 16 para pasar o preceptivo trámite legal de varias adaptacións da Lei de Emprego Público galega polo avance da normativa básica estatal e impoñer cuestións de ultima hora que vulneran os dereitos dos empregados públicos, como sempre.

E, desta forma un ano máis modifica a Lei de emprego aproveitando a Lei de medidas que acompaña aos orzamentos sen afrontar unha negociación seria que sirva para mellorar as condicións laborais do persoal empregado público.

Máis a CIG non se cala e reitera as súas propostas!

  • 35 horas semanais para todo o persoal empregado público XA! Lembramos que hoxe estamos a traballar un mínimo de 120h anuais de máis que noutras administracións.

  • Concursos de traslados PERMANENTES

  • Promocións internas ANUAIS

  • Bolsa de horas positiva coa posibilidade de traballar 4 días/semana.

  • Recuperar os dereitos roubados no 2012 polo que se debe derrogar os recortes do Fondo de Acción Social, voltar as compensacións do V Convenio, o 100% das pagas extraordinarias, ampliación dos días de asuntos particulares aos 9, etc.

  • Rematar coa rebaixa profesional e activar dunha vez o grupo B previsto na LEPG e no EBEP.

  • Introducir na lei de emprego o novo permiso parental de 8 semanas (non retribuído) previsto na normativa básica estatal para todos os traballadores/as e adaptar adecuadamente o resto dos permisos que propón a normativa básica como os cómputos dos permisos en días hábiles de traballo, inicio dos permisos en días non feriados.

ÚLTIMA HORA!

A Dirección Xeral de Función Pública en pleno domingo envía ás organizacións sindicais unha segunda versión da modificación da Lei de Emprego coa que HIPOTECA as ofertas de emprego dos próximos anos, directamente CÁRGASE a promoción interna e introduce a discrecionalidade no nomeamento de funcionarios/as de carreira!

Podes ver a proposta da Administración aquí.

Dende Función Pública remitiron aos sindicatos tres documentos para que presentemos alegacións ata o martes 17 de outubro. Se é do teu interese, podes conectar coa CIG.

CONCURSO ORDINARIO DE TRASLADOS

  • Borrador das bases do concurso ordinario para a provisión de postos de traballo vacantes de corpos e escalas de Admon especial da Admón. Xeral da Comunidade Autónoma de Galiza. Descargar.

    Este é o cuarto borrador das bases de concurso, cambiaron algunha cousa respecto dos borradores anteriores, como engadir a formación das universidades públicas, os máximos dos méritos específicos, reducir a puntuación por cada incremento de grao consolidado, ou ampliar  tempo para obter o máximo pola permanencia no posto.

    Manteñen o principal problema: néganse a puntuar o traballo desenvolvido en comisión de servizos como traballo no posto de orixe, algo que todos os sindicatos rexeitamos (a CIG négase a aceptar que se puntúe un mérito que só se pode conseguir a dedo).

    A previsión que traslada o DXFP é que primeiro vaia un concurso das escalas de incendios, a continuación as escalas especiais de política social, e finalmente do resto de administración especial. Para concurso de incendios asegura o DXFP que xa enviaron a relación de prazas a Medio Rural para a súa revisión.

    Non se mollan en comprometerse a que se convoquen os concursos para TODO O PERSOAL, de de xeito que poidan estar resoltos, TODOS, antes do 31/12/2024. E moitas outras cuestións que non queren tocar.

    O DXFP afirma que se van ofertar TODAS as vacantes existentes, estean ou non ocupadas (comisións de servizos e ocupadas por interinos/as, temporais e indefinidos/as ou en destino provisional).

EXPEDIENTE PERSOAL ELECTRÓNICO

  • Borrador da Orde pola que se regula o contido, uso e acceso ao expediente persoal electrónico do persoal empregado público da Administración Xeral da Comunidade Autónoma de Galiza e das súas entidades públicas instrumentais. Descargar

    Segundo borrador desta Orde que prevé a substitución do Portax polo Fides. Informan que os datos de experiencia interna (na Administración Autonómica) xa está toda trasvasada, e a externa estaría polo 80%. O novo borrador contén básicamente axustes técnicos.

    A CIG comunica que seguimos a recibir queixas polo volcado incompleto dos cursos da EGAP e a experiencia. Non obtemos resposta á nosa pregunta. Denunciamos que obrigar a utilizar o fides sen alternativa en papel é unha maneira de exclusión dalgunhas persoas que non teñen medios ou coñecementos para realizar os trámites dixitalmente.

    Teñen intención de aprobar a Orde en Comisión de Persoal no prazo de unha ou dúas semanas.

FUNCIONARIZACIÓN DE PERSOAL LABORAL FIXO EN EXCEDENCIA

  • Borrador resolución excedencias pola que se procede á apertura do prazo para solicitar a participación nos procesos de funcionarización polo persoal laboral fixo que se atope en situación de excedencia voluntaria, excedencia voluntaria por incompatibilidade ou por prestación de servizos noutra Administración pública. Descargar

 

O mércores 11 de outubro foron publicados no web de Función Pública os listados coa autobaremación previstos nas convocatorias de procesos selectivos mediante concurso de méritos que establece a Lei 20/2021 (lei da temporalidade). Podes acceder aos anuncios na seguinte ligazón: http://www.xunta.es/rcp/listas/rcp_opo/opo_novas.jsp?lang=gl

O que observamos é que as escalas coa autobaremación publicada corresponden ao subgrupo A1. Esto coincide co manifestado polo director xeral de Función Pública (DXFP) na xuntanza que tivemos ese mesmo día. A maiores, trasladounos que xa remataron de preparar os listados de autobaremación para todas as categorías e escalas, e que nos vindeiros días irían publicándoas.

O DXFP advirte de que os datos son o resultado do declarado directamente polas persoas interesadas. Engade que é consciente de que hai numerosos erros, e ofrece algún dato: di que hai 700 persoas que se repiten en diferentes escalas/categorías, e menciona 10 casos coas máximas puntuacións en escalas diferentes, algo que é matematicamente imposíbel.

Agora, as persoas interesadas terán que acreditar o que declararon.

Lembramos que na negociación das convocatorias a CIG rexeitou o sistema de autobaremación e esixiu a publicación dunhas instrucións claras de como cumprimentar as solicitudes e non sancionar as persoas que non se autobaremasen correctamente.

Cunha declaración responsable os/as aspirantes farán a autobaremación dos méritos pero Función Pública só vai revisar as de maior puntuación ata completar o número de prazas convocadas. Ademais se falseas ou erras podes ser expulsado/a do proceso. Normal no primeiro caso, unha aberración no segundo.
( 10/10/22. https://autonomica.cigadmon.gal/w2/novas-por-contido/263-novas-da-cig-autonomica/5097 )

Outras novas recentes

Venres, 19 Abril 2024

RPT de funcionarización de varios postos dos grupos III e IV

De cara a unha vindeira mesa de negociación, a Dirección Xeral da Función Pública vén de remitirnos unha proposta de modificación da relación de postos de traballo, consistente na funcionarización de postos de persoal laboral da Xunta de Galicia, no corpo de técnicos de carácter facultativo da administración especial (grupo B), no corpo administrativo da administración...
Luns, 15 Abril 2024

Comisión de seguimento do Acordo do SPIF

Tras a xuntanza da Comisión de seguimento do acordo de condicións do persoal funcionario do SPIF do 10 de abril, a Consellería de Medio Rural enviounos un documento cunha proposta das quendas que quere implantar. Dende a CIG queremos manifestar que fomos facendo distintas achegas, pero tendo en conta que parece ser que a Consellería non quere negociar máis imos facer a nosa...
Luns, 15 Abril 2024

O Consorcio ordena facer a programación do período de adaptación... na casa?

A CIG-Autonómica denuncia ante a autoridade laboral a decisión da Xunta e máis do Consorcio de cargar ás traballadoras coas horas de programación sen reducir o horario de atención directa.  O Consorcio impuxo, dentro da xornada de 35 horas semanais, que toda a xornada de traballo fose de atención directa ás crianzas. Esta medida supón un novo atentado contra os servizos...