Novas por contido

O día 9 de xullo tivemos a primeira reunión (segundo a Consellería) informativa sobre a creación da Axencia INTECMAR e a disolución do Instituto.

Isto segundo a Consellaría, pero o comité de empresa de INTECMAR xa negociou o borrador que presentan. Aínda que a directora e a vicesecretaria xeral din que non se negociou nada, o presidente do comité de empresa comenta na súa intervención que o documento ten unha grella da que non se deron conta cando miraron o primeiro borrador. Escurantismo?

Que pretenden ocultar a directora do INTECMAR e a vicesecretaria xeral da Consellaría do Mar dicindo que esta é a primeira reunión coa parte social para presentar o decreto de creación da Axencia e os seus estatutos? É evidente que houbo un primeiro borrador anterior e que o comité de empresa era coñecedor do mesmo. Comité de empresa composto por membros de CC.OO.

A CIG non entra en trocos nin negociacións a escondidas.

En primeiro lugar a CIG pregunta si se van a crear prazas novas, xa que se incrementan as funcións e polo tanto a carga de traballo. Ao que a Consellería contesta que non. Solicitamos o cadro de persoal do actual instituto, unha previsión das necesidades de incremento de persoal e a negociación dunha RPT.

Solicitamos a memoria xustificativa sobre a súa legalidade, o seu acerto e a súa oportunidade, así como sobre as modificacións e innovacións que contén e a memoria económica-financeira que conteña a estimación do custo ao que poidan dar lugar e, de ser o caso, a súa forma de financiamento. A Consellería manifesta que están pedidos informes á Asesoría Xurídica e Consello Consultivo e que se nos pasarán.

Solicitamos que non exista persoal propio do centro, todo o persoal da nova Axencia sexa persoal da Xunta de Galiza, tanto funcionario como laboral e incluso o persoal temporal. E que o persoal directivo sexa persoal funcionario do grupo A ou laboral dos grupos I ou II.

Solicitamos que se defina como se elixirá a persoa representante do persoal no Consello Reitor.

Solicitamos que todo o que afecte ao persoal sexa Emprego Público quen o xestione, tanto contratacións temporais como calquera outra cuestión relacionada.

Non estamos de acordo que as retribucións se determinen no contrato de xestión, deben ser as que se determinen nas relacións de postos de traballo (RPT). Non estamos de acordo en que existan retribucións como incentivo de rendemento ou produtividade.

A nova Axencia constitúese como organismo público de investigación. Queremos coñecer canto persoal de investigación existe na actualidade e que previsións de liñas de investigación e proxectos teñen pensado realizar. Tamén queremos que realicen unha previsión de creación de postos de persoal investigador na necesaria RPT.

No DOG do 09/07/2025 publican a RESOLUCIÓN do 1 de xullo de 2025, da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, pola que se convoca concurso ordinario para a provisión de postos de traballo vacantes do corpo facultativo superior de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, subgrupo A1, escala de veterinarios.

As persoas interesadas poderán solicitar por orde de preferencia os postos ofertados no anexo I desta convocatoria, aos cales se engadirán as potenciais resultas consecuencia das solicitudes de participación presentadas. Considéranse postos de resultas os postos de traballo cuxo sistema de provisión sexa o concurso ordinario e que estivesen ocupados con carácter definitivo por aquelas persoas participantes que obteñan un posto de traballo como consecuencia da adxudicación do concurso.

Incluiranse tamén como potenciais resultas os postos de traballo que teñan adscrito persoal funcionario por motivos de saúde ou rehabilitación e a súa adxudicación está condicionada a que a persoa funcionaria adscrita obteña un posto na resolución do concurso.

A relación de postos ofertados en resultas publicarase na web corporativa da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, no enderezo https://www.xunta.gal/ funcion-publica/concurso-de-traslados/

A solicitude e, de ser o caso, a documentación adicional deberán presentarse electronicamente a partir do día seguinte ao da publicación da convocatoria no Diario Oficial de Galiza e ata o día 23 de xullo de 2025, incluído, e dirixirse á Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal da Consellaría de Facenda e Administración Pública.

Para participantes da Xunta de Galiza en servizo activo na súa escala de participación, accedendo ao Portal do empregado no enderezo electrónico https://portax.xunta.es

Para os que estean en calquera situación distinta da referida no punto 1, a través do Portal da web corporativa da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal no enderezo electrónico https://www.xunta.gal/funcion-publica/concurso-de-traslados/

Rematado o período de presentación de solicitudes de participación, publicarase no DOG a apertura dun prazo de 15 días hábiles para a presentación de solicitudes de elección de postos de traballo.

No DOG do 09/07/2025 publican a RESOLUCIÓN do 1 de xullo de 2025, da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, pola que se anuncia a exposición das listaxes provisionais de axudas aprobadas e denegadas dos criterios de repartición do Fondo de Acción Social do exercicio económico 2024, relativos á axuda para a atención de persoas con discapacidade.

Fan públicas as listaxes provisionais das axudas aprobadas e denegadas dos criterios de repartición do Fondo de Acción Social do exercicio económico 2024 relativos á axuda para a atención de persoas con discapacidade na páxina web da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal http://funcionpublica.xunta.es/?q=FAS.

Contra a resolución provisional dos expedientes, as persoas interesadas poderán presentar reclamación e, de ser o caso, emendar os defectos causantes da exclusión provisional, desde o día seguinte ao da publicación desta resolución no Diario Oficial de Galiza e ata o 10 de setembro, de forma dixital a través da sede electrónica da Xunta de Galiza (https://sede.xunta.gal/portada) mediante o trámite de solicitude xenérica, a través do servizo PR004A –Presentación electrónica de solicitudes, escritos e comunicacións que non conten cun sistema electrónico específico nin cun modelo electrónico normalizado– e dirixiranse á Consellaría de Facenda e Administración Pública, unidade Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal.

A Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Presidencia, Xustiza e Deportes, convocounos a unha xuntanza que será o venres 11 de xullo, pola proposta de modificación da súa Relación de Postos de Traballo. 

Se é do teu interese, podes descargar a documentación, e se queres achegarnos algo, podes contactar coa CIG.

A Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal (DXEP) convocou aos sindicatos a unha Mesa Sectorial de Negociación do Persoal Funcionario (MSF) na que se van tratar as convocatorias dos seguintes procesos selectivos:

  • A1-Ciencias do mar (4 prazas, con 1 para promoción interna). Descargar
  • A1-Profesor/a de institutos politécnicos marítimo-pesqueiros, especialidades de: pesca marítima (2, con 1 P.I.), bioloxía pesqueira (1), navegación marítima (4, con 1 P.I.), máquinas e instalacións mariñas (2, con 1 P.I.), inglés marítimo (1), formación e orientación laboral (1), e procesos sanitarios (1). Descargar
  • A2-Mestre de taller de institutos politécnicos marítimo-pesqueiros, especialidade de máquinas e produción (2, con 1 P.I.). Descargar

Todas son coa forma de acceso mediante oposición.

A DXEP enviou aos sindicatos os borradores o luns pasado, día 30 de xuño, con prazo de alegacións ata o luns 7 de xullo. A convocatoria vai ser o xoves 10 de xullo, e a documentación chegounos o martes 8 de xullo. Non fixeron caso a nin unha soa letra das nosas alegacións. 

Tras unha sentenza firme a Dirección Xeral de Emprego Público xa autorizou 3 comisións de servizo na escala de axentes forestais (corpo de auxiliares técnicos da escala C2)

A CIG protesta pola decisión de Emprego Público e solicítalle unha reunión urxente coas consellerías para arranxar a situación anacrónica das RPT, valorando eliminar o C2 nos postos que non están ocupados por axentes forestais e barrar xa os postos ao B.

A Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal (DXEP) confirmou na Comisión de Persoal do 04.07.2025 que se están a cubrir prazas de axentes forestais no C2 por comisión de servizos en virtude dunha sentenza firme. Rexeitamos calquera actividade nunha escala extinguida e vimos de solicitar unha solución URXENTE para que non se poidan ofertar prazas de axentes forestais (C2) e para avanzar na integración do persoal na escala de axentes técnicos ambientais (B) e posibilitar a toma da posesión do proceso selectivo en marcha.

  1. A Lei da escala de axentes forestais (Lei 12/1992) e a de axentes facultativos medioambientais (Lei 2/2000), están derrogadas a día de hoxe pola Disposición derogatoria primeira da Lei do emprego público de Galiza (LEPG), polo que estas escalas xa non existen na LEPG (agás a referencia a extinguir no C1).

  2. Fixéronse varios procesos de promoción interna para posibilitar a integración do persoal da escala de axentes forestais (C2) á escala de axentes facultativos medioambientais (C1). Mantivéronse todos os postos nas RPT barrados tamén ao C2 (polo concurso traslados dos C2).

  3. Nos procesos selectivos da Lei 20/2021 non ofertaron prazas de axentes forestais (C2) por ser unha escala extinguida.

  4. Que titulación requiriu a DXEP para ás comisións de servizo do C2? Ao estar derrogada a Lei 12/1992 a única referencia legal para un C2 é o artigo 42 da LEPG que é a ESO. Non ten sentido ningún, e de xeneralizarse suporía a desprofesionalización e eliminar a posibilidade de emprego do persoal das listas de contratación.

ESCALA TÍTULO REQUIRIDO NORMATIVA DE REFERENCIA SITUACIÓN
Axentes forestais (corpo de auxiliares técnicos) Capataz forestal Lei 12/1992, do 9 de novembro, de creación de determinadas escalas… EXTINGUIDA pola letra c) da DD1ª da LEPG.
Axentes facultativos ambientais (corpo de axudantes de carácter facultativo) Técnico Superior en Xestión e Organización dos Recursos Naturais/Técnico especialista Lei 2/2000, do 21 de decembro, pola que se crea a escala de axentes facultativos medioambientais

A EXTINGUIR: DA 9.8 b). (Lei 2/2000 derrogada pola g) da DD1ª da LEPG)

Axentes técnicos ambientais (corpo de técnicos de carácter facultativo) Técnico Superior en Xestión Forestal e do medio Natural ou equivalente LEPG

PREVISTA NA DA9 (pendente de activar)

Na CIG defendemos a profesionalización das escalas e rexeitamos unha volta atrás de 25 anos!!!

Informa a DXEP que na nómina de xullo cobraremos o 0,5% de incremento máis os atrados do ano 2025. E na nómina de agosto irán os atrasos do ano 2024.

O cobro dos atrasos chamará a atención, pero aínda así quedamos nunha perda retributiva do 2,30% dos tres anos entre 2022 a 2024 como informamos nesta nova:

Confírmase a estafa: cando nos paguen os atrasos do 0,5% levaremos perdido o 2,30% en tan só tres anos

 

Asistimos á Comisión de Persoal do venres 4 de xullo, onde quedou aprobada a convocatoria do proceso selectivo para a agrupación profesional de recursos naturais e forestais. A CIG demandou que a convocatoria fose por concurso-oposición, e que exista promoción interna horizontal que permita un cambio de escala dende outras de agrupación profesional. Ante a negativa da directora xeral de Emprego Público (DXEP), CIG votou en contra. Os demáis sindicatos: CSIF en contra, CCOO e UGT abstención.

Na rolda aberta de intervencións, a DXEP informou:

  • Prazas en resultas de persoas xubiladas que participan en concursos: dá resposta á pregunta da CIG nunha mesa anterior. Informa que as prazas das persoas que concursan e que se xubilan antes da adxudicación dun novo posto, non serán adxudicadas en resultas. A CIG non comparte esta decisión, pois o que están a facer é gardarse un número de postos para ofertalas en comisións de servizos.

  • Concurso de escalas sociais: decidiron retirar do concurso de traslados de escalas sociais que será convocado nas seguintes semanas, as escalas de A1-Educador/a Infantil, e C1-Educación infantil. Para esta decisión tiveron en consideración que o número actual de persoas destas escalas que poderían participar é de 39, fronte ás 128 que quedarían fora por estar pendentes de funcionarización (son persoal laboral fixo do consorcio que superaron o proceso selectivo no ano 2008 e que teñen o exame de funcionarización o sábado 5 de xullo). Estas dúas escalas terían un concurso de traslados con posterioridade á funcionarización. O concurso continuaría coas seguintes escalas: C1-gobernantas/es, C2-aux. clínica, A2-enfermaría. A2-fisioterapia, A2-traballo social, A2-terapia ocupacional, A2-educador social, A1-medicina, A1-psicoloxía, A1-pedagoxía.

A maiores, a CIG preguntou o seguinte:

  • Exame subalternos D.I. do fin de semana pasado: denunciamos que a estas persoas non se lles facilitou copia calcante da folla de respostas como se fai en todos os procesos selectivos. No seu lugar, indicóuselles que copiaran as respostas nun folio en branco. A DXEP resposta que a folla de respostas que se lles ofrece é adaptada e non teñen máquina que as poida ler. Non ofrece solución. Para a CIG é inaceptable que as persoas que fan un exame non poidan levar copia das respostas, por se teñen que reclamar.

  • Convocatoria de procesos selectivos de C1-C2 Cociña e C2 Aux. Coidadores: na CP do 24/06/25 a CIG advertiu de que co cambio de modelo de exame que presentaron a última hora (desdobran 1 exercicio con 2 partes en 2 exercicios), eliminaron a exención dunha parte do exame das persoas de promoción interna. Na publicación das convocatorias en DOG non corrixiron, e solicitamos que fagan unha corrección de erros. A DXEP afirma que revisarán e valorarán unha corrección de erros coa exención dunha parte para promoción interna.

  • Promoción interna corpos xerais: xa está previsto para outubro a convocatoria da promoción interna de A1, A2, C1 e C2 de corpos xerais, e a maioría dos exames para maio ou xuño. E mentres tanto, aínda non está aberta a fase de concurso da convocatoria anterior, polo que as persoas interesadas aínda non saben se aproban a anterior convocatoria. A xente aspirante demanda saber se teñen que estudar, pagar na academia, etc., polo que preguntamos cando van a abrir a fase de concurso e cando a publicación do resultado. A DXEP di que revisarán o estado dos procesos para ver se poden abrir xa a fase de concursos para non solapar.

  • Solicitamos a negociación do encadramento correcto na LEPG as escalas de cociñas xa que sairon as convocatorias no DOG do día 30 (casualidade, o mesmo día en que a CIG convocou manifestación en Compostela). Reiteramos o que xa manifestamos na negociación das convocatorias: entendemos que non se pode pedir unha titulación de maior nivel ao grupo que esta prevista na Lei do emprego público de Galiza (LEPG). Queremos que se negocie de forma urxente as escalas na LEPG e se forme unha estrutura profesional nas cociñas da Xunta de Galiza. Non é admisible que na Consellería de Educación sexan C2-auxiliares as persoas responsables das cociñas escolares. Preguntamos canto se está a aforrar a día de hoxe a Consellería de Educación con este persoal? (a maiores das cotizacións por desemprego están todas as diferenzas salariais xudicializadas que xa non retribúen). A DXEP di que toma nota. Afirma que si hai algo de aforro pero que descoñece o importe.

  • Solicitamos a negociación das condicións laborais do persoal de administración e servizos (non docente) dos centros de ensino. Afeamos a ausencia da Consellería de Educación na Comisión de Persoal (algo habitual nesta consellería). Lembramos que o anterior DXFP (Jose Maria Barreiro) comprometérase a comezos do 2024 a abrir unha negociación das condicións de traballo do persoal dos centros de ensino. A DXEP non resposta.

  • Solicitamos que resposten aos escritos da CIG dirixidos á DXEP. É unha falta de respecto que non se dignen en respostar. Como non, a DXEP non resposta.

  • Calendario: as persoas demandan información para organizar a súa vida, e solicitamos:

    • Cando van ser os segundos exames que están pendentes de poñer data? A DXEP resposta que as datas dos 2º exercicios das convocatorias do 2023 e 2024 xa están publicadas as ampliacións de prazo. Os que se van a realizar antes do verán xa estarían convocados.

    • Preguntamos se teñen xa previsión da finalización dalgúns concursos de traslados e tomas de posesión? Resposta só ao concurso de enxeñarías, para dicir que non teñen datas para publicar a resolución. Engade que teñen que levar ao tempo as tomas de posesión de quen está en provisional, e que están a analizar a data das tomas de posesión e os listados de postos.

Comisións de servizos a prazas C2-axentes forestais: Para rematar, xurde un debate sobre a concesión de prazas en comisión de servizos na escala de axentes forestais-C2 a persoas doutras escalas de C2, algo que a LEPG permite cando é distinta escala no mesmo subgrupo e ninguén da propia escala o solicita. Non quedan claras as explicacións da DXEP, pero o que resulta evidente para a CIG é que aínda que os postos sexan C1/C2, non poden dar comisión como C2-axente forestal por ser unha escala declarada a extinguir.

Sete meses despois do primeiro borrador, envían para a Mesa Sectorial de Negociación do Persoal Funcionario (MSF) e Mesa Xeral (MX) de Empregados Públicos do xoves 17 uns novos textos dos graos I, II e III extraordinarios da carreira profesional (carreira administrativa para o persoal funcionario e complemento do desempeño para o persoal laboral). Á Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal levoulle sete meses poñer cambios tan radicais como trocar a palabra “proposta” por “borrador”, e pouco máis.

A maiores, acompañano cun bombazo, un borrador de anteproxecto de decreto que regula o sistema ordinario de carreira. O texto endurece moitisimo os criterios para a obtención dos graos e engade o requisito dunha avaliación do desempeño que mesmo pode influir nos futuros concursos de traslados (mesmo pode supor a perda de destino).

Os graos I, II e III extraordinarios da carreira profesional

Descargar:

Os documentos que achegan son idénticos aos que xa enviaran en decembro do 2024. Non aceptaron nin unha soa alegación.

E con isto seguimos no camiño dunha carreira profesional lenta, farragosa e cos pagos troceados en catro anualidades. Para o grao III farán falta 17 anos pero como non cobraremos o 100% ata 2028, así que na práctica serán 21 anos. E seguimos coas exclusións e condicionantes como estar en activo a 31 de decembro de 2024 ou ter que agardar a que decidan abrir o prazo para solicitalo (non é como os trienios, que o cobras en canto os cumpres).

Estas convocatorias extraordinarias tiñan que estar negociadas a finais do 2024. E a estas alturas aínda van á MSF para mediados de xullo, quedando pendente a súa aprobación en Comisión de Persoal e publicación en DOG, cando xa estamos en pleno verán. 

Queremos unha carreira profesional sen tronzar en anualidades, automática ao cumprir os requisitos e para todo o persoal, que non dependa da vontade de que a Xunta decida convocar, nin se empregue para chantaxear ao persoal empregado público. 

Carreira profesional ordinaria e avaliación do desempeño

Descargar

O sistema ordinario de carreira tiña que estar negociado antes do verán do ano 2019, segundo o Acordo de concertación do emprego público de Galiza asinado por Xunta+CCOO+UGT. E cando estamos en pleno verán do 2025, envían un borrador directamente á MSF, sen ningunha xuntanza previa, sen borradores de traballo, cun texto durísimo. 

Este texto será de aplicación aos graos de carreira ordinario. Esto inclúe:

  • A toda persoa que por ser de ingreso recente, non ten dereito a ningún grao extraordinario e terá que facer toda a carreira polo sistema ordinario.

  • A toda persoa que teña os anos de servizos que teña, e cumpra as condicións, agora poida entrar no grao I, II ou III extraordinarios. Os seguintes graos que lle corresponda, incluíndo o grao IV, serán polo sistema ordinario.

Entre as lindezas que trae o texto subliñamos:

Endurecemento dos requisitos de formación

  • O número de horas de formación pasa a ser diferente para cada grupo. Por exemplo, para C1, o grao I será de 200 horas, cando ata agora era de 80.

  • Esas 200 horas son para obter o grao I. Para obter o grao II necesita outras 250, distintas ás anteriores, e feitas nos anteriores 6 anos. E para os seguintes graos pasa o mesmo: máis horas, obtidos nos últimos anos.

  • Non valen os cursos de galego, nin os das consellerías, nin os das oficinas de emprego.

Posta en marcha da avaliación do desempeño

  • Para a carreira profesional, a maiores de cumprir cos requisitos, tamén requiren unha avaliación positiva. 

  • A avaliación positiva require o cumprimento de obxectivos tanto individuais como colectivos (se a túa unidade non traballa ben, poderías ter penalización).

  • A avaliación negativa pode implicar a imposibilidade da prórroga de xubilación, ou a remoción do posto obtido por concurso ou libre designación, ou a non concesión de comisións de servizo.

  • A avaliación tamén pode influir na obtención de futuros postos en concursos de traslados

Semella que volvemos aos tempos de Dositeo Rodríguez co Presidente Manuel Fraga. Daquelas era a Inspección Xeral de Servizos a encargada de decidir os items que formaban parte da avaliación do desempeño, sendo curiosamente a propia inspección a unidade que mellor puntuación obtiña. 

Haberá que ir ás barricadas?

Esta regulación da carreira profesional ordinaria pretende impoñer unha barreira importante á progresión na carreira profesional. E ao tempo vai conseguir persoal funcionario máis dócil ante os xefes e xefas por medo á avaliación negativa.

A bronca está servida. A CIG tentará que non se saian coa súa. E ti, que pensas de todo isto?

No DOG do 03/07/2025 publican a RESOLUCIÓN do 26 de xuño de 2025, da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, pola que se fan públicas as listas definitivas para o desempeño transitorio de prazas reservadas a persoal funcionario de determinadas escalas e especialidades da Administración da Comunidade Autónoma de Galiza do Servizo de Prevención e Defensa contra Incendios Forestais.

As listas poderán consultarse no portal web corporativo da Xunta de Galiza, http://funcionpublica.xunta.gal, epígrafe de <Listas de contratación> , e no Servizo de Atención e Información á Cidadanía a través do teléfono 012.

As listas entrarán en vigor a partir do día seguinte ao da publicación desta resolución no Diario Oficial de Galiza.

As persoas solicitantes excluídas disporán do prazo dun mes, contado a partir do día seguinte ao da publicación desta resolución no Diario Oficial de Galiza, para solicitar a devolución das taxas por dereitos de inscrición, debendo consignar o nome e apelidos, NIF, número da conta bancaria (vinte díxitos) e localidade desta, segundo o modelo que figura no anexo III da Orde do 22 de febreiro de 2021 (DOG núm. 39, do 26 de febreiro), xunto coa documentación xustificativa de ter aboado as taxas administrativas.

Corpos e escalas (persoal funcionario) Grupo Corpo/escala Denominacion C1 209U Escala técnica do Servizo de Prevención e Defensa contra Incendios Forestais. Especialidade de bombeiro forestal xefe de brigada. C2 207S Escala auxiliar do Servizo de Prevención e Defensa contra Incendios Forestais. Especialidade de emisorista/vixilante/a fixo/a. C2 207T Escala auxiliar do Servizo de Prevención e Defensa contra Incendios Forestais. Especialidade de bombeiro forestal-condutor de motobomba. C2 207U Escala auxiliar do Servizo de Prevención e Defensa contra Incendios Forestais. Especialidade de bombeiro forestal.

Listas definitivas para o desempeño transitorio de prazas reservadas a persoal funcionario das escalas e especialidades que se relacionan no anexo I desta resolución:

Grupo    Corpo/escala   Denominacion

C1        209U             Escala técnica do Servizo de Prevención e Defensa contra Incendios Forestais. Especialidade de bombeiro                                                        forestal xefe de brigada.

C2        207S             Escala auxiliar do Servizo de Prevención e Defensa contra Incendios Forestais. Especialidade de                                                                      emisorista/vixilante/a fixo/a.

C2        207T             Escala auxiliar do Servizo de Prevención e Defensa contra Incendios Forestais. Especialidade de bombeiro                                                        forestal-condutor de motobomba.

C2        207U             Escala auxiliar do Servizo de Prevención e Defensa contra Incendios Forestais. Especialidade de bombeiro                                                       forestal.

Outras novas recentes

Mércores, 19 Novembro 2025

A Xunta impón un modelo de carreira ordinaria ligada a unha avaliación do desempeño arbitraria, coercitiva e sen garantías

O venres 14 as 14:00h foi a Mesa Xeral de Empregados Públicos, e a única xuntanza que houbo e vai haber para tratar este asunto. Foi convocada o martes 11, con cambios constantes de documentación ata o día 14. Aínda así e ante a gravidade desta regulación que vai a afectar a preto de 30.000 empregados públicos autonómicos, a CIG-Autonómica, vén de presentar alegacións ao...
Mércores, 12 Novembro 2025

Listas de substitucións provisionais de persoal funcionario e laboral da Xunta

No DOG do 12/11/2025 publican a RESOLUCIÓN do 6 de novembro de 2025, da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, pola que se fan públicas as listas provisionais para o desempeño transitorio de prazas reservadas a persoal funcionario e a contratación temporal de persoal laboral da Xunta de Galiza, en que se incorporan as solicitudes presentadas no...
Mércores, 12 Novembro 2025

Proposta de emendas da CIG á Lei de medidas e Lei de orzamentos para 2026

O día 04/11/2026 presentamos a nosa proposta de emendas aos grupos parlamentares. Levamos máis dunha década de recortes e conxelación de dereitos, dos que moitos deles non se recuperaron. Nos novos tempos, os dereitos de conciliación, a mellora horaria, o dereito á mobilidade, o dereito á promoción profesional ou a garantía salarial, parecen cada vez máis asentados noutros...