Novas por contido

CIG-Autonómica pon en marcha unha nova canle de WhatsApp para enviar información ás persoas que desexen recibila. Se queres subscribirte, ou tan só botar un ollo, preme na seguinte ligazón:

https://whatsapp.com/channel/0029Va9FPqXEKyZKmeeiU93Q

Esta canle substituirá ás actuais listas de difusión que estamos a empregar para distribuír información.

As canles están na lapela “novidades”. Aí terás a nosa canle da CIG-Autonómmica e as mensaxes que enviamos. Se non ves a lapela de novidades, pode ser que esteas a empregar unha versión desactualizada de WhatsApp. Nese caso é necesario que actualices a aplicación.

 

Cando te subscribes a unha canle, por defecto vas ter desactivadas as notificacións. Isto é, que non recibirás aviso cada vez que entre unha mensaxe. Se queres recibir aviso da chegada dunha mensaxe, terás que activar as notificacións da canle.

Despois de semanas negociando as bases do concurso de traslados de Administración especial (que servirá de modelo para o resto de concursos), o director xeral de Función Pública (DXFP) convocounos para discutir e votar o día 30/11/23 os concursos de traslados das escalas do SPDCIF e de axentes técnicos ambientais.

CONCURSO DE TRASLADOS DA ESCALA DE AXENTES TÉCNICOS AMBIENTAIS

Convocatoria do concurso ordinario para a provisión de postos de traballo vacantes de corpos e escalas de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galicia, escala de axentes técnicos medioambientais. O borrador vai para a Mesa Sectorial de Negociación de Persoal funcionario e para a votación na Comisión de Persoal. Descargar o borrador e o anexo de postos

CONCURSO DE TRASLADOS DAS ESCALAS DO SPDCIF

Convocatoria do concurso ordinario para a provisión de postos de traballo vacantes de corpos e escalas de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galicia, escalas de Prevención e Defensa contra Incendios Forestais. O borrador vai tamén para a Mesa Sectorial de Negociación do Persoal funcionario e para a votación na Comisión de Persoal. Descargar o borrador e o anexo de postos

RETIRAN AS COMISIÓNS DE SERVIZO E A CADUCIDADE DA FORMACIÓN

Grazas á presión sindical finalmente Función Pública recuou e nestes borradores retiraron os dous principais problemas que existían:

  • Comisións de servizo: no baremo de traballo desenvolvido, o traballo nun posto en comisión de servizos vai ser valorado como no posto de orixe, non no ocupado en comisión. Para a CIG era inaceptable que se valorase como mérito un traballo que se obtiña exclusivamente por decisión arbitraria, sen criterios, sen obxectividade, pola vontade de persoas superiores.
  • A formación non caduca: finalmente os cursos de formación non van caducar aos 20 anos, como insistentemente mantiña o Goberno de Rueda. Así que todo o esforzo na formación vai ser valorado.

OS DEMÁIS CONCURSOS

As últimas intencións manifestadas polo DXFP é que os seguintes concursos serían o de escalas sociais, seguido do resto de escalas de administración especial. Do concurso de administración xeral (corpos xerais e escalas), non sabemos nada, simplemente non resposta cando mesa tras mesa manifestamos que queremos que se convoquen TODOS, para que poidan estar TODOS resoltos a 31/12/2024.

A Xunta publica a licitación da xestión das novas residencias de Compostela e Lugo

O goberno galego renuncia a que a xestión das residencias de maiores doadas pola Fundación Amancio Ortega sexa pública

Segundo un informe do Consello Superior de Investigacións Científicas (CSIC), Galiza está das últimas no cociente entre as prazas en residencias de maiores e as potenciais persoas usuarias. Hai 3,3 prazas por cada 100 persoas con 65 anos ou máis, segundo os datos a setembro de 2022.

Hai 11 comunidades autónomas no Estado nas que o cociente é mellor. Galiza é a terceira comunidade con máis porcentaxe de poboación por enriba de 65 anos, que representan o 26,1% dos habitantes.

Este informe confirma o peso da iniciativa privada neste sector, xa que o 77,4% das prazas que hai na Galiza son privadas e só o 22,6% son públicas. En cifras absolutas, dun total de 22.865 prazas, hai máis de 17.700 en mans privadas e menos de 5.200 en mans públicas; e nas provincias de Pontevedra e Ourense a porcentaxe que controlan as empresas privadas supera o 80%.

Pero a cousa non queda aí, porque varias das residencias públicas son de xestión privada, é dicir: constrúese a residencia con diñeiro público, dótase de material, mobiliario, etc., e despois entrégase a xestión ás empresas privadas, para o que se lle dá unha substanciosa cantidade de diñeiro público para que estas empresas contraten persoal e dean o servizo de atención as persoas usuarias.

No caso das residencias da Fundación Amancio Ortega, a Xunta recibe unhas residencias rematadas e dotadas de material e regala a xestión ás empresas privadas.

Con toda esta febre privatizadora, intrínseca ao modelo de xestión da dereita e extrema dereita, pérdense unha morea de postos de traballo no emprego público, que é o único que garante a calidade do servizo co foco posto nas persoas e o benestar social e non no beneficio empresarial, como xa se veu durante a pandemia da COVID.


Non ao expolio dos recursos públicos! O público é servizo, o privado beneficio!!

A CIG vota NON ao proxecto de decreto polo que se pretende regular o estatuto do persoal de I+D+i ao servizo da Administración da Comunidade Autónoma de Galiza por desintegrador, discriminatorio e sexista. Aínda así, o decreto foi adiante co voto a favor de CCOO, UGT e CSIF.

Función Pública mantén parado durante un ano o borrador de Estatuto do persoal de investigación que nos presentou en novembro de 2022 e preséntanolo agora aos sindicatos amplamente modificado e a toda présa

8 meses despois de que presentáramos as nosas alegacións á primeira proposta de decreto de persoal de investigación, Función Pública envíanos un novo borrador ateigado de cambios e dános 2 días para presentar alegacións.

Despois de 3 reunións nunha semana, Función Pública deu por finiquitada a negociación sen recoller ningunha das alegacións de calado. Agora entroulles a présa e queren que entre en vigor a primeiros de 2024.

Alegacións máis importantes da CIG que non foron recollidas pola Dirección Xeral da Función Pública:

1. INCLUSIÓN DO PERSOAL LABORAL, PERSOAL FUNCIONARIO E PERSOAL ESTATUTARIO

Demandamos unha vez máis que o estatuto de persoal de investigación contemple a posibilidade de que a carreira de I+D+i se poida realizar como persoal laboral, como persoal funcionario e como persoal estatutario. Este estatuto só contempla a posibilidade de persoal de I+D+i de carácter laboral.

A Lei 14/2011 da ciencia, a tecnoloxía e a innovación non obriga a que o persoal de investigación sexa exclusivamente laboral e, ademais, no ámbito do sector público autonómico hai, dende sempre, persoal de investigación laboral, funcionario e estatutario.

Con este proxecto de estatuto o actual persoal de I+D+i funcionario, para ter posibilidades de facer carreira de I+D+i, vai ter obrigatoriamente que renunciar á súa condición de persoal funcionario e converterse en persoal laboral, coas graves consecuencias e prexuízos que isto ten.

Isto conleva ou unha perda de dereitos ou unha exclusión da carreira de I+D+i para o persoal funcionario que leva anos dedicando os seus esforzos a contribuír ao avance da nosa sociedade. Supón, ademais, un prexuízo para o Sistema Galego de Investigación e Innovación pola previsíbel perda de capital humano experimentado que se vai producir.

Consideramos que o estatuto de persoal de investigación ten que recoller a posibilidade de que a carreira investigadora se poida realizar tamén como persoal funcionario e estatutario, contemplando as particularidades da investigación no ámbito sanitario dentro do SERGAS, non só para o persoal que desempeñe tarefas asistenciais, senón para todo o que participe na investigación sanitaria, implantando a figura do persoal investigador estatutario, coa definición de categorías profesionais específicas que permitan ao persoal estatutario do Servizo Galego de Saúde a dedicación de forma estable e estrutural a tarefas de investigación, consonte o previsto no artigo 85 da Lei 14/2007, do 3 de xullo, de investigación biomédica.

Non se entende este afán por limitar a carreira de I+D+i ao persoal laboral. A única explicación que se nos ocorre é outra das novidades deste decreto:

avaliación negativa = despedimento procedente

Este decreto introduce un novo suposto de despedimento procedente non contemplado no Estatuto dos traballadores e traballadoras: a avaliación negativa aos 5 anos. Vén a ser un período de proba de 5 anos.

A CIG non vai apoiar un decreto que inclúa un novo suposto de despedimento procedente non contemplado no Estatuto dos traballadores e traballadoras.

2. INCLUSIÓN DE TODO O PERSOAL DE I+D+i: PERSOAL INVESTIGADOR, PERSOAL TÉCNICO E PERSOAL DE XESTIÓN

Demandamos de novo que este estatuto inclúa, como corresponde, ao conxunto completo do persoal de I+D+i: o persoal investigador, o persoal técnico e o persoal de xestión.

Este decreto deixa fóra a todo persoal de xestión e a parte do persoal técnico do Sistema de Investigación e Innovación público galego que depende de Función Pública.

A Lei 14/2011 da ciencia, a tecnoloxía e a innovación é clara cando establece no seu artigo 3.5 que é o Sistema Español de Ciencia, Tecnoloxía e Innovación, e concreta que forma parte deste sistema os seguinte persoal:

a) O persoal investigador
b) O persoal técnico
c) O persoal que realiza funcións de xestión, administración e servizos relacionados coa I+D, o a transferencia de coñecemento e a innovación

A Lei 14/2011 tamén define ao “persoal de investigación” no seu artigo 27.1, onde di:

Considerarase persoal de investigación ao servizo do Sistema Español de Ciencia, Tecnoloxía e Innovación ao persoal investigador, o persoal técnico e o persoal de xestión.

Na Lei 17/2022, pola que se modifica a Lei da ciencia, indícase que unha das principais características dos actuais equipos de I+D+i é o seu carácter multidisciplinar e a diversidade de perfís profesionais que os integran, como o persoal investigador, persoal técnico e persoal de xestión. Polo tanto, é imprescindíbel a inclusión expresa no Sistema Español de Ciencia, Tecnoloxía e Innovación do persoal técnico e de persoal que realiza funcións de xestión, administración e servizos, como elementos fundamentais del.

Que fai Función Pública neste decreto? Lonxe de respectar o estipulado na Lei da ciencia, con este estatuto de investigación deixa claro que para eles/as nin é fundamental nin é imprescindíbel o persoal técnico nin o persoal de xestión. Pretende excluílos e deixalos totalmente á marxe do Sistema de I+D+i, que disque que quere artellar e fomentar.

Por outra banda, no artigo 2.r), dentro dos seus obxectivos xerais, a Lei da ciencia indica o seguinte obxectivo:

Fomentar a carreira profesional e a mobilidade profesional do conxunto do persoal de investigación, científicos, técnicos e persoal de xestión.

E vai máis aló, xa que a propia Lei da ciencia di expresamente que tanto o persoal técnico como o persoal de xestión da I+D+i teñen dereito a unha carreira profesional semellante á do persoal investigador (artigo 27.2):

A carreira profesional e o réxime xurídico que regule a lei de ordenación da función pública da Administración xeral do Estado e a súa normativa de desenvolvemento serán aplicábeis ao persoal técnico e de xestión funcionario e laboral fixo ao servizo do Sistema Español de Ciencia, Tecnoloxía e Innovación. Así mesmo, este persoal terá dereito á carreira profesional ao amparo desta Lei en termos semellantes aos que contempla o artigo 25 para o persoal investigador.

Función Pública busca con este estatuto a alternativa máis barata, chapuceira e prexudicial tanto para o noso Sistema de I+D+i como para o seu persoal: obrigar a boa parte do persoal técnico e a todo o persoal de xestión da I+D+i a renunciar á carreira de investigación que lles corresponde, e a acollerse a outras alternativas que en nada teñen que ver co ámbito da I+D+i nin coa proposta que se lle fai ao persoal investigador, onde se contempla a mobilidade entre centros de I+D+i,, ao igual que as estadías formativas específicas, e unhas remuneracións e condicións na progresión da carreira considerabelmente mellores.

3. INCLUSIÓN DA PERSPECTIVA DE XÉNERO

Demandamos novamente que este estatuto de investigación inclúa a perspectiva de xénero no eido estratéxico da I+D+i e a realización previa dun estudo de impacto de xénero

Este estatuto carece da máis mínima perspectiva de xénero en todo o seu articulado, e non parte de ningún informe de xénero para coñecer cal é a situación da muller na I+D+i no cadro do persoal de investigación dependente de Función Pública e actuar en consecuencia coas debidas medidas.

A Lei da ciencia dedica dous extensos capítulos a introducir a perspectiva de xénero no Sistema Español de Ciencia, Tecnoloxía e Investigación, buscando convertelo nunha contorna inclusiva, diversa, segura e igualitaria.

Que fai Función Pública neste decreto? Seguir ignorando a Lei da ciencia ao máximo e tamén a normativa vixente de igualdade, como nos ten afeitas; nun ámbito particularmente competitivo e demandante onde hai que asegurar a progresión igualitaria na carreira profesional por parte das mulleres.

Pasou un ano dende os inicios da negociación deste decreto, e Función Pública nin incluíu a perspectiva de xénero nin ningunha das medidas establecidas na Lei da ciencia; e como é costume nesta administración, tampouco ofreceu ningún informe de impacto de xénero como lle solicitamos para poder responder con coñecemento de causa mediante este decreto aos desafíos de xénero e igualdade que presenta o colectivo de persoal de I+D+i e ofertar unha carreira profesional á altura das circunstancias.


NON A UN DECRETO DE INVESTIGACIÓN DESINTEGRADOR DO SISTEMA DE I+D+I , EXCLUÍNTE E MACHISTA!

O director xeral de Función Pública convocounos a varias xuntanzas que serán o luns 27/11/23, nas que se van a tratar os seguintes asuntos:

Convocatoria do concurso ordinario para a provisión de postos de traballo vacantes de corpos e escalas de Administración especial

  • O borrador do concurso de traslados pasa a Mesa Sectorial de Negociación de Persoal Funcionario. En principio vai ser para as escalas do SPIF e Axentes Forestais/Ambientais, pero será o modelo a seguir polos seguintes (2º escalas sociais, 3º resto de escalas de especial). Descargar

Proxecto de decreto polo que se regula a organización, promoción e carreira profesional do persoal de investigación de carácter laboral

  • Vai a votación na Comisión de Persoal. Descargar

Aprobada a Lei de igualdade no Parlamento de Galiza sen recoñecer a diversidade e obviando a existencia de discriminación de xénero no emprego

O PP vén de aprobar o 21 de novembro en solitario, e aproveitando a data sinalada do 25N, Día Internacional da Eliminación da Violencia contra as Mulleres, unha lei que é un simple compendio normativo e que constitúe un exemplo máis do mero uso ritual e instrumental da igualdade do que fai gala a Xunta, para fins unicamente de propaganda política e electoral, porque a igualdade de xénero “vende”. En palabras da conselleira de Igualdade, Elena Rivo, Galiza “está á vangarda da igualdade”, e para ela a diferenza entre a realidade e a ficción é inexistente,  como o é para o resto das dirixentes do PP ao fronte das políticas galegas de igualdade de xénero.

Imos a remolque dos dereitos xa recoñecidos na lexislación europea e estatal, con demoras moi grandes e inxustificadas para poñelos en práctica, motivo polo que a CIG Autonómica votou en contra do anteproxecto. Esta Lei está lonxe de incorporar novos dereitos no camiño da igualdade, o único que fai é reproducir artigos completos xa recollidos na Lei de igualdade galega do ano 2004 e arrastrar terminoloxía desfasada e non concorde coa normativa máis actual, tanto internacional como estatal, en materia de igualdade. Non trae nin unha soa mellora ao persoal empregado público da Xunta, xa que non obriga á Administración a garantir dereitos que hoxe en día aínda non están ben establecidos na nosa normativa de aplicación.

A Xunta desvirtúa a discriminación positiva en seguidismo dos preceptos marcados pola ultradereita españolista

Até o de agora o sector público autonómico era unha fonte tradicional de emprego para as mulleres, e iso é positivo. Mais o goberno da Galiza do PP cambiou o criterio e vincula as medidas de igualdade á presenza máis ou menos equilibrada entre homes e mulleres dentro da Administración, como se este fose o único sector de emprego na sociedade galega, e malia a que tanto no sector privado como na industria temos unha maioría masculina. O sector público é un nicho de traballo feminino que debe seguir séndoo, non só en termos de equilibrio, senón tamén co reforzo da paridade naqueles postos ou categorías nas que as mulleres esteamos infrarrepresentadas, e nos postos de responsabilidadee.

Ademais, o sector público concentra as tarefas de coidados e, polo tanto, as actividades altamente feminizadas e con salarios baixos; isto explica, en grande medida, que a pesar de ser maioría de mulleres na Administración, os salarios globais delas son máis baixos cós dos homes. Nesta Lei debíanse establecer principios para garantir medidas concretas para a revisión salarial e de suba de conceptos retributivos nas categorías feminizadas dos niveis máis baixos da Administración. 

Deixan agochados no armario os dereitos das persoas trans ou LGTBI+

Por outra banda, o articulado fai referenza única e exclusivamente a garantir a igualdade entre mulleres e homes, cando a realidade é moito máis diversa e debe ser contemplada na normativa. Obviar outro tipo de discriminacións ou non recoñecer dereitos para as persoas trans ou LGTBI+ nesta Lei é non dar cumprimento ás normativas máis avanzadas e recentes en materia de protección de dereitos á diversidade sexual e de xénero. 

A hipocresía de dicir que se fai algo a prol da igualdade, cando na realidade se destrúe

A Xunta mantense na senda marcada da igualdade aparente, de compromisos baleiros e sen dotación orzamentaria, e de instrumentos normativos ocos e inútiles; unha postura esta que constitúe o seu particular muro de contención contra a igualdade de xénero e de oportunidades entre mulleres e homes, dende o cal, dun xeito cargado de hipocresía, se segue a practicar o contrario do que se predica e “vende” publicamente. 

Unha mostra deste posicionamento témolo no I Plan de Igualdade da Administración Xeral da Xunta de Galiza (DOG do 10 de novembro de 2023). Nel formúlanse obxectivos para os vindeiros 4 anos que, xa de partida, son dereitos e obrigas recollidos na lexislación vixente. Isto supón unha nova manobra dilatoria e a inutilización de calquera plan de igualdade, que se converte así nun mero instrumento para frear calquera paso cara adiante que poida ser significativo, máis alá do xa existente na norma; un plan aprobado por Función Pública sen previamente levar a cabo, por exemplo, as auditorías salariais ou os rexistros retributivos, obrigados por lei, ou sen protocolo contra a violencia de xénero, e no que se inclúen medidas de retroceso na igualdade, como é a discriminación positiva dos homes no caso de infrarrepresentación masculina.

Se estamos á vangarda en algo, como queda patente, é no atraso nas políticas públicas de igualdade efectiva e real. Basta xa de sabotar os máis mínimos avances!

O pasado 21 e 22 de novembro tivo lugar unha xuntanza da Comisión de Persoal, Mesa Xeral e Mesa Sectorial de negociación, nas que se trataron os seguintes asuntos: 1) actualización das axudas de custe, 2) integración do persoal laboral fixo de Ingacal en Agacal, 3) RPT de MR, Facenda e Sanidade, 4) decreto de investigadores/as. En rogos e preguntas o director xeral de Función Pública (DXFP) informou algunha cousa de procesos selectivos e os concursos de traslados. Quedou en dar resposta o venres doutra serie de preguntas e rogos que lle fixemos.

Actualización de axudas de custe

Actualizan as indemnizacións por desprazamento ao mesmo importe que na Admón. do Estado. Actualizan as indemnizacións por manutención e aloxamento creando grupos.

Estamos conformes co incremento das indemnizacións de quilometraxe. Pero manter os grupos de clasificación zumega clasismo. É inaceptable que nos casos de ordes de servizo, os importes para compensar gastos de durmida ou comida sexan diferentes segundo o grupo. Fede a alcanfor que segundo o caso, haxa diferenzas na calidade de hotel e menú.

O asunto pasou pola Mesa Xeral (MX) a semana pasada, e foi votado na Comisión de Persoal (CP) do martes 21. A CIG votou en contra. Os outros sindicatos (CCOO, CSIF e UGT), abstivéronse.

Orde de integración en Agacal do persoal laboral fixo de Ingacal

Afecta a 4 persoas, persoal laboral fixo de Ingacal. Pedimos explicacións sen éxito do atraso, xa que a primeira xuntanza fora en xaneiro de 2021. Nese primeiro borrador afectaba tamén ao persoal investigador, que agora queda fora (está en negociación unha normativa propia). Na CP os catro sindicatos votamos a favor.

RPT de Medio Rural

Non houbo negociación previa, só presentación da proposta. Negóusenos a información solicitada. Estamos conformes coa creación de postos para resolver a toma de posesión do persoal que superou o proceso selectivo. Pero rexeitamos o financiamento desas creacións, xa que van a cargo de futuras amortizacións por xubilación, operación que consideramos ilegal (consultaremos coa nosa asesoría xurídica). CIG votou en contra. CCOO e UGT a favor. CSIF abstívose.

RPT de Facenda

Tiveron en conta a nosa alegación principal: non abrir a estatutario/a o posto de Subdirección Xeral de Estudos, porque na Administración temos xente competente abondo. Discutido na Mesa Sectorial de Funcionarios/as (MSF), foi votado na CP do día 22, co voto favorable dos catro sindicatos.

RPT de Sanidade

Conformes coa creación dun posto de inspector farmacéutico de servizos sanitarios que atende ás necesidades, pero falta dotar de máis persoal outras comarcas. A CIG abstívose. CCOO e UGT votan a favor. E CSIF en contra.

Proxecto de decreto de organización, promoción e carreira profesional do persoal de investigación laboral

Insistimos en 3 asuntos primordiais antes de entrar ás alegacións do articulado:

  1. A obsesión en converter a todo o persoal investigador en persoal laboral. Queda fora o persoal funcionario e estatutario.
  2. A ausencia de medidas concretas na igualdade de xénero e a ausencia dun informe de impacto de xénero.
  3. Falta de ambición: deixar fóra do decreto ao persoal de xestión, administración e servizos facendo un decreto só para o persoal de investigación. E ademais deixar fóra a parte do persoal de investigación, porque só contemplan ao persoal técnico superior e sénior, deixando ao resto do persoal técnico fóra da carreira profesional.

Queren ter o decreto listo para final de ano. Teremos outra xuntanza o venres 24. Chámanos a atención unha proposta de CCOO: que para as excedencias, a maiores de Función Pública, se engada o requisito de informe favorable de Gain ou Acis.

Rogos e preguntas

O DXFP informou de:

Autobaremos: irán publicando.

Consorcio: RPT en vindeiros días. Convocarán unha xuntanza previa para repasar o que xa estaba feito (polo tempo que vai dende a anterior xuntanza).

Sinatura do acordo de PS: para a semana que ven.

Concursos de traslados:

- Bombeiros: engadirán para o concurso as prazas que crean.
- O xoves enviarán os cambios nas bases da convocatoria; convocarán unha xuntanza para a semana, para pechar a negociación.
- Os demais concursos irán convocando (sen máis concreción)

Procesos selectivos: rematando para elección de destino de A1-A2 de finanzas, bombeiro, bombeiro-condutor, emisorista-vixiante, enxeñeiros (de MR), libre e estabilización.
 

A maiores, preguntamos unha serie de cuestións das que o DXFP comprometeuse a preguntar e informar na seguinte xuntanza.

  • Comisión de listas escalas sanitarias: denunciamos o estancamento e opacidade da comisión de seguimento das listas de substitución de escalas sanitarias.

  • Fondos Europeos do plan de recuperación, transformación e resiliencia en Amtega: como é posíbel que a 2 de novembro do 2023 se aproben as medidas para o ano 2023 para a implantación do modelo de incentivos por cumprimento de obxectivos. Demandamos información dos grupos, dos bonos, das datas de aprobación, da negociación inexistente..

  • Asuntos propios en Política Social: esta consellería está a ser restritiva na súa interpretación dos días de asuntos propios para o persoal que presta servizos nos seus centros, xa que non quere recoñecer que no ano 2023 son 8 días e so acepta 6.

  • Concursos de traslados: queremos que os convoquen todos, e toma de posesión a 31/12/2024

  • Concursos específicos: é un fraude que permite ter a centos de persoas en comisión de servizos mentres amarran outro posto. Que recualifiquen todos os postos de CE e pasen a concurso ordinario.

No DOG do 22/11/2023 publican:

- RESOLUCIÓN do 16 de novembro de 2023 pola que se convoca o proceso selectivo para o ingreso, pola quenda de promoción interna, no corpo superior da Administración xeral da Comunidade Autónoma Galiza, subgrupo A1.

O obxecto do proceso selectivo será cubrir trinta (30) prazas do corpo superior da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galicia (subgrupo A1)

- RESOLUCIÓN do 16 de novembro de 2023 pola que se convoca o proceso selectivo para o ingreso, pola quenda de promoción interna, no corpo de xestión da Administración xeral da Comunidade Autónoma Galiza, subgrupo A2.

O obxecto do proceso selectivo será cubrir cento oitenta e cinco (185) prazas do corpo de xestión da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza (subgrupo A2).

- RESOLUCIÓN do 16 de novembro de 2023 pola que se convoca o proceso selectivo para o ingreso, pola quenda de promoción interna, no corpo administrativo da Administración xeral da Comunidade Autónoma Galiza, subgrupo C1.

O obxecto do proceso selectivo será cubrir duascentas corenta (240) prazas do corpo administrativo da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza.

- RESOLUCIÓN do 16 de novembro de 2023 pola que se convoca o proceso selectivo para o ingreso, pola quenda de promoción interna, no corpo auxiliar da Administración xeral da Comunidade Autónoma Galiza, subgrupo C2.

O obxecto do proceso selectivo será cubrir cento trinta (130) prazas, do corpo auxiliar da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza (subgrupo C2).

O prazo para presentar as solicitudes será de vinte (20) días hábiles, que se contarán a partir do seguinte ao da publicación desta convocatoria no Diario Oficial de Galiza (DOG).

O director xeral de Función Pública convocounos a unha xuntanza da Comisión de Persoal que terá lugar o mércores 22/11/23, coa seguinte orde do día para a súa aprobación:

  1. Modificación da RPT de Medio Rural. Descargar
  2. Modificación da RPT de Facenda e Administración Pública. Descargar
  3. Modificación da RPT de Sanidade. Descargar

Como xa é costume, un cachondeo de "negociación" porque esta documentación é a mesma que nos enviaron para a mesa sectorial do día anterior (21/11/23), o que se traduce en que o principio de boa fe que debe presidir toda negociación vano pasar por onde se enfían as agullas.

O director xeral de Función Püblica convocounos a unha xuntanza da Mesa Xeral de Negociación de Empregados Públicos que terá lugar o martes 21/11/23 coa seguinte orde do día:

  • Proxecto de decreto, polo que se regula a organización, promoción e carreira profesional do persoal de investigación de carácter laboral nos organismos de investigación da administración da comunidade autónoma.   Descargar

Se tes algo que comentar, contacta coa CIG.

Outras novas recentes

Venres, 19 Abril 2024

RPT de funcionarización de varios postos dos grupos III e IV

De cara a unha vindeira mesa de negociación, a Dirección Xeral da Función Pública vén de remitirnos unha proposta de modificación da relación de postos de traballo, consistente na funcionarización de postos de persoal laboral da Xunta de Galicia, no corpo de técnicos de carácter facultativo da administración especial (grupo B), no corpo administrativo da administración...
Venres, 19 Abril 2024

A Xanela (boletín de CIG-Autonómica, abril/2024)

Neste boletín de CIG-Autonómica falamos de: - Concursos de traslados e as 1.100 prazas bloqueadas- Concurso específico- Campaña pola xornada de 35 horas semanais e as semanas de 4 días- Lentitude dos procesos selectivos- Condicións de traballo do persoal non docente de centros de ensino- Como recibir información da CIG-Autonómica.
Venres, 12 Abril 2024

Emendas da CIG ás leis básicas de bombeiros/as forestais e axentes forestais e medioambientais

Dende a CIG, e con ánimo de mellorar os textos dos proxectos de leis básicas de bombeiros/as forestais e axentes forestais e medioambientais, enviamos aos grupos parlamentares do Congreso as nosas achegas a estes documentos dentro da fase de emendas. Para nós estes textos son claramente mellorables porque poden chegar a limitar o ámbito de actuación e funcións de...