- Detalles
No DOG do 27/12/2024 publican a baremación definitiva do concurso de estabilización da Lei 20/2021 dos corpos, escalas e especialidades do subgrupo C2 seguintes:
- Corpo auxiliar da Administración xeral
- Escala de persoal de servizos xerais (PSX)
A puntuación definitiva obtida polas persoas baremadas reflíctese no portal web corporativo da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal: https:// www.xunta.gal/funcion-publica/procesos-selectivos/consulta
As persoas aspirantes que formularon alegacións á baremación provisional a través de Fides poderán consultar en fides.xunta.gal as respostas motivadas ás súas alegacións.
- Detalles
No DOG do 26/12/2024 publican a RESOLUCIÓN do 13 de decembro de 2024, da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, pola que se fan públicas as listas definitivas para o desempeño transitorio de prazas reservadas a persoal funcionario e a contratación temporal de persoal laboral da Xunta de Galiza.
Fan públicas as listas definitivas para o desempeño transitorio de prazas reservadas a persoal funcionario dos corpos, escalas e especialidades que se relacionan no anexo I desta resolución, así como para o desempeño transitorio de postos reservados a persoal laboral dos grupos e categorías que se relacionan no anexo II.
As listas poderán consultarse no portal web corporativo da Xunta de Galiza, http://funcionpublica.xunta.gal, apartado de <Listas de contratación> e no Servizo de Atención e Información á cidadanía a través do teléfono 012.
As devanditas listas incluirán a seguinte información:
– Solicitantes admitidos/as na lista con indicación da puntuación resultante da aplicación do baremo establecido no artigo 9 e 9 bis do Decreto 37/2006.
– Solicitantes excluídos/as con expresión da causa de exclusión.
As listas entrarán en vigor a partir do día seguinte ao da publicación desta resolución no Diario Oficial de Galiza.
- Detalles
Dous meses despois das anteriores mesas de negociación, rematamos o mes de decembro cun maratón de asuntos a despachar en poucos días, algúns deles tras anos de atrasos.
O venres 20 e o luns 23 de decembro participamos en varias xuntanzas nas que se aprobaron diversos asuntos: OEP-2024 (de Función Pública e de escalas sanitarias), RPT do Consorcio, outra RPT de funcionarización (condutores), RPT de creación de prazas por sentenzas xudiciais, acordo para a “correcta” finalización da estabilización no SPIF, e procesos selectivos para ingreso en A2, B/C1 e C2 pola “modalidade específica de promoción do persoal laboral fixo”.
OEP 2024 DA DIRECCIÓN XERAL DE EMPREGO PÚBLICO E ADMINISTRACIÓN DE PERSOAL
- Non recibimos ningún documento cos criterios ata última hora, e do número de prazas foinos entregado en papel o venres 13 de decembro de 2024. Non existiu negociación.
- O grupo B segue indo a C1 (non existe).
- Positivo que existan prazas para discapacidade intelectual, pero inaceptable que a totalidade da oferta de subalternos/as sexan nesta modalidade sen opcións para as persoas que non teñan discapacidade.
- Promoción interna separada: limitada a 4 corpos e 1 escala. Restrinxen as escalas que poden participar. Non facilitan manterse no posto ou na localidade
- Despois de 10 anos seguen sen crear prazas de arquivos centrais obrigadas pola Lei 7/2014 (só o teñen 3 consellerías). Tampouco crean os arquivos territoriais da Coruña e Ourense. Están incumprindo a súa proba lei.
- Vergoña que unha oferta de emprego do ano 2024 sexa aprobada a finais de decembro. Aspiramos a procesos áxiles: que oferten a comezos, convoquen a finais, e remate como moito un ano despois.
- Tribunais: seguirán a ser 5 persoas nomeadas a dedo, sen control sindical. Demandamos que a paridade non sexa para o total da oferta, senón para cada convocatoria.
CIG votou en contra. CCOO e UGT abstivéronse. CSIF tamén votou en contra. Descargar o texto aprobado
RPT DO CONSORCIO
Esta foi unha RPT metida a calzador, sen negociar, en dous días o que non fixeron en oito anos, que afecta a máis de 1.800 postos. Non se homologan postos análogos aos existentes en Política Social (con niveis e CE inferiores). Haberá que agardar 3 anos a que haxa homologación (veremos se cumpren). Establecen itinerancias que consideramos innecesarias e sen clarificar en que van a consistir.
O punto foi aprobado, desta vez co voto en contra dos catro sindicatos. Descargar a proposta aprobada
RPT DE FUNCIONARIZACION A C1 E C2 (condutores/as)
Non concordamos con que o plus de dispoñibilidade horaria e o plus convenio sexa considerado como complemento específico diferenciado, xa que a percepción do seu importe queda sometido á efectiva prestación do servizo que habería que acreditar con carácter mensual, o que podería dar lugar a posibles abusos de poder. Coñecemos casos de castigos coa non realización de traballo, o que podería afectar ás retribucións.
CIG vota en contra. Pola súa parte, CCOO, CSIF e UGT votaron a favor. Descargar a proposta aprobada
OEP 2024 DE PERSOAL FUNCIONARIO DE ESCALAS SANITARIAS (Lei 17/89)
Habilitan que se convoquen prazas adicionais por previsión de xubilacións (nos dous anos seguintes). Ao noso ver, isto crea incerteza e sorpresas por non coincidir o que se oferta e o que se convoca, e hai o risco de deixar fóra xente que aproba por non efectivizarse unha xubilación.
Promoción interna: limítanse a dicir que se respectará o mínimo (25%), e restrinxen as escalas que se poden presentar. A CIG aspira a que sexa do 50% en cada clase, e do mesmo que pedimos reciprocamente en todas as escalas, que se permita participar horizontal e verticalmente a todo persoal funcionario, de calquera escala, que cumpra cos requisitos.
En canto ao exercicio de galego, habilitan a que as convocatorias establezan o carácter eliminatorio ou non, o que permitiría que superase o proceso alguén cun cero de nota en galego.
Por esas razóns a CIG votou en contra. Votaron a favor: CCOO, CSIF e UGT. Descargar a proposta aprobada
MODIFICACIÓN DA RPT DE ADMINISTRACIÓN XERAL E ESPECIAL (sentenzas xudiciais)
- Tardaron moito en dar cumprimento ás sentenzas (a maioría de sentenzas teñen ata 10 anos).
- Os postos do Parque de Illas Atlánticas non van coas condicións económicas pactadas.
- As persoas tituladas superiores lingüistas (I-40), levan toda unha vida en precario contratadas como fixas-descontinuas e a media xornada. Hai demanda de cursos de galego, e daría para xornada completa, pero non lle dá a gana.
- Advertimos dalgún erro nas equivalencias de categorías/escalas.
O punto foi aprobado co voto en contra dos catro sindicatos. Descargar a proposta aprobada
ACORDO PARA A CORRECTA FINALIZACIÓN DA ESTABILIZACIÓN POR CONCURSO NO SPIF
A DXEP presentounos unha proposta de Acordo para habilitar a baremación de todas as persoas candidatas nos procesos por concurso de incendios, porque verificaron que os autobaremos, e a revisión de dúas persoas por praza nestes procesos estaban moi alterados pola decisión de aceptar os meses de inactividade do persoal fixo-descontinuo. Afirman que noutras escalas/categorías nas que existe persoal fixo-descontinuo non se dan estas circunstancias, e que de existir algún erro puntual resolverán via recurso de alzada.
A CIG manifestou que na negociación das convocatorias xa advertiramos da valoración do tempo do persoal fixo-descontinuo, e que rexeitabamos as autobaremacións, e agora veñen as consecuencias. Foi unha situación xerada pola DXEP e polos sindicatos que apoiaron as bases das convocatorias.
A CIG reclamou á DXEP fai moitos meses a revisión do baremo de todas as escalas afectadas, así que a pesares das eivas do texto que nos presentan, votamos a favor. O mesmo voto emitiron os outros tres sindicatos.
A DXEP afirmou que os procesos por concurso-oposición tamén poderían ver atrasado o momento do nomeamento, pero non quixo comprometer datas, deixando a cuestión para a “comisión de seguimento”.
Procesos selectivos para ingreso en A2 | B-C1 | C2 pola “MODALIDADE ESPECÍFICA DE PROMOCIÓN DO PERSOAL LABORAL FIXO”
As bases son similares ás do ano 2023, e aínda que manteñen algunha eiva, recollen as correccións que aceptaran nas anteriores. En consecuencia, CIG votou a favor, o mesmo que fixeron os outros tres sindicatos.
- Detalles
A escasos días de comezar o período de Nadal, o Consorcio ordena ás direccións que deneguen os AP porque non se vai substituír ao persoal.
Ponse ás traballadoras nunha situación imposible de aturar, sen os días que precisan para a conciliación da vida familiar
1. Dende a área de escolas mándase a seguinte instrución ás direccións dos centros
Ao igual que en anos anteriores e por indicación da xerencia achego novamente a comunicación coas instrucións claras de cara a xestión e organización do goce dos días por asuntos propios por parte do persoal das escolas durante os meses do Nadal.
Lembro ás direccións de centro que, todas as persoas traballadoras das escolas deben ser coñecedoras da dita comunicación que de novo remito:
«Con carácter xeral, os permisos por asuntos propios non se cubren e o seu goce queda condicionada ás necesidades do servicio debidamente xustificadas, conforme se establece no apartado 1 da instrucción decimocuarta da RESOLUCIÓN de 24 de febreiro de 2016, da Dirección Xeral da Función Pública, pola que se dictan instruccións sobre o réxime de vacacións, permisos e licenzas.»
Por tal motivo, as direccións de centro, SÓ concederán permisos por asuntos propios, sempre que se poidan asumir sen a súa cobertura e sendo previsoras e precavidas para garantir o normal funcionamento do centro nestas datas de curso complexas e tendo en conta que, repentinamente poida darse unha situación de forza maior na que se vexa comprometido o servizo, ou se incumpra coa ratio de persoal-nenas/os establecido no Decreto 329/20206, do 28 de xullo.
Caso de non cumprir ratios do Decreto, as direccións quedan facultadas para anular ou denegar os APs xa concedidos, por necesidades do servizo.
Lembrade que os días de asuntos propios do ano 2024 se poden gozar ata o 31 de xaneiro de 2025.
Grazas pola vosa colaboración e esforzo na boa xestión e organización nos centros.
2. A primeiros de novembro, se lle pide ás direccións que fagan un cadro dos permisos e vacacións pendentes de desfrutar nos centros co obxecto que facer cadeas para proceder á cobertura e que sexa máis doado contratar.
3. Nas listas de contratación do Consorcio, nas categorías das escolas, hai suficiente persoal. Ademais acaban de facerse chamamentos ao SEPE para engrosar as listas e proceder á cobertura en Nadal.
4. Na instrución, aludindo á resolución de permisos e licenzas, din que os AP non se cubren, cando é totalmente falso e tendencioso. Si se cubren, e na Consellería de Política Social, naqueles centros que os están a cubrir. Así o manifestaron na reunión mantida para a negociación de carteleiras no Departamento Territorial de Pontevedra. Esta protesta non lla puidemos trasladar á xerenta adxunta porque, desafortunadamente, deunos plantón e non se presentou na reunión.
5. As direccións manifestan que se lles está poñendo nunha situación imposible fronte as traballadoras do centro. Preguntan cal vai ser o criterio para denegar AP : ter fillos menores, maiores dependentes, viaxes pagadas, a que saque o pau máis longo...?
Esiximos que se cubran esas necesidade con carácter de urxencia e que o persoal poida desfrutar dos permisos que xa ten aprobados e poder conciliar a súa vida familiar e laboral.
- Detalles
Nota informativa enviada pola Dirección Xeral de Emprego Püblico e Administración de Persoal: días de asuntos paticulares para o ano 2025
A resolución do 24 de febreiro de 2016 da Dirección Xeral da Función Pública, pola que se ditan instrucción sobre o réxime de vacacións, permisos e licenzas, no seu apartado décimo cuarto (artigo 118 da Lei 2/2015, do 29 de abril, do emprego público de Galicia), punto 5, establece que:
“Incorporase un día adicional de asuntos particulares por cada unha das festividades laborais de ámbito nacional de carácter retribuído, cando coincidan con sábado en dito ano, agás os traballadores a quendas que xa teñen garantidos o número de festivos anuais a través das carteleiras”
No ano 2025 os festivos laborais de ámbito nacional que coinciden en sábado, segundo o calendario de festivos publicado no Boletín Oficial do Estado son o día 1 de novembro (festividade de todos os santos) e o día 6 de decembro (Día da Constitución).
Como consecuencia, no ano 2025 os días de asuntos particulares serán oito.(8)
https://www.boe.es/diario_boe/txt.php?id=BOE-A-2024-21316
- Detalles
Aínda que a administración xeral da Xunta ten personalidade xurídica ÚNICA, hai consellerías que non o queren entender e van por libre.
Esta insubmisión dalgunhas consellerías crea problemas coas vacacións xeradas polo persoal temporal e interino das listas cando están cubrindo un posto “non vacante” e son chamados para cubrir un posto vacante e aceptan.
É certo que nalgunhas consellerías isto non é un problema. A mecánica deste asunto é que as consellerías de procedencia fan certificacións de vacacións xeradas e non desfrutadas e a consellería de destino ten dúas opcións:
1.- Permitir o desfrute desas vacacións no novo posto.
2.- Informarlle que debe solicitar o pago das mesmas a consellería de procedencia (partimos da máis que dubidosa legalidade ao continuar a persoa a prestar servizos na Xunta).
E aquí xurde o problema que se da maioritariamente coas consellerías de Educación e de Política Social.
Política Social NON ADMITE o desfrute das vacacións xeradas noutra consellería pero si liquida as vacacións ao seu persoal cando se dan eses casos.
Educación si ADMITE EN OCASIÓNS as vacacións xeradas con anterioridade pero fai coincidir o seu desfrute con días/períodos non lectivos. Vamos, que fai trampa.
Pero o problema máis grave vén cando alguén pasa de non vacante en Educación a vacante en Política Social. Esta última négalle o desfrute das vacacións e Educación négase a pagalas co argumento de que o/a traballador/a renunciou voluntariamente e seguir prestando servizos no posto.
ISTO É UN ABSURDO xa que a persoa aceptou unha opción de mellora na mesma empresa: a XUNTA DE GALIZA
E para agravar máis este asunto, a resolución remite a vía administrativa (agora son maioritariamente funcionarios/as interinos/as) e na maioría dos casos é inasumible ir posteriormente a un contencioso para reclamar 6/7 días de vacacións.
Na mesa xeral do día 13/12/2024 instamos á Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal a que adopte medidas e busque unha solución para esta asunto que necesariamente pasa por chamar ao orde ás consellerías insubmisas.
- Detalles
Para seguir a tradición, a Administración achéganos na propia mesa (para que non dea tempo a reflexionar nin a alegar) catro follas cos anexos das prazas da OEP 2024. Limítanse a contarnos o que hai nas táboas. Polo tanto, ademais de que poidamos impugnar a propia OEP, estudaremos impugnar a falta de negociación.
E ante a falta de datos ou de tempo para poder estudalos ou analizalos, imos avanzar as nosas primeiras impresións sobre esta oferta de emprego.
De entrada esta OEP é minúscula. Tanto no caso das prazas de libre como da promoción interna podemos observar que a administración racanea prazas en case todos os corpos e escalas, por non falar de que no caso da promoción interna, non só faltan prazas senón que non ofertan ningunha praza na maioría de escalas e especialidades.
O único dato salientábel e que supón unha novidade é que á promoción interna ao corpo auxiliar (subgrupo C2) van poder concorrer todas as escalas da agrupación profesional (persoal subalterno, limpeza e cociña e recursos naturais e forestais).
O problema deste cambio é que aínda que sexa correcto, o número de prazas convocadas (150 prazas da quenda xeral e 20 de discapacidade xeral), é mínimo para dar cabida ao aumento de aspirantes. Se contamos que ata o de agora só podían concorrer a esta promoción ao redor de 700 persoas da escala de persoal subalterno que tiñan a condición de funcionarios de carreira, agora nos atopamos con case 1.200 potenciais aspirantes.
Se ben levamos propoñendo cambios na promoción interna, especialmente á do C2, e iso non significaba só un aumento de prazas, neste caso o relevante é precisamente iso, a insuficiencia total de prazas. Dende a CIG esiximos, que para o corpo auxiliar como mínimo se incrementen nun 200% e que se acheguen ás 500 prazas convocadas.
Queremos lembrar que promoción interna NON CONTA na taxa de reposición, e que autolimitarse dese xeito é cercenar a progresión profesional das persoas empregadas públicas.
Finalmente preguntámoslles cando tiñan pensado executar as ofertas de emprego anteriores como a do 2022, onde hai moitos procesos sen convocar. Segundo eles convocarán o que reste no 2025.
- Detalles
A lei de Orzamentos para 2025 perpetúa os recortes de 2012 e non avanza nengunha mellora, excepto para a escala de letrados, polo que dende a CIG solicitamos a extensión desa mellora para todo o persoal
A CIG concentrouse o martes 17/12/2024 diante do Parlamento de Galiza, coincidindo co debate dos Orzamentos da Xunta para 2025 para denunciar que con esta lei se perpetúan os recortes de 2012, e para reclamar a recuperación dos dereitos do persoal das administracións públicas.
Reclamamos para todos os empregados e empregadas públicas a recuperación do 100% das pagas extras, a recuperación do Fondo de Acción Social coa asignación do 1% da masa salarial; a recuperación dos 9 días de asuntos propios, unha suba para todo o persoal equivalente á que a Administración da Xunta aplica aos letrados, a eliminación da taxa de reposición, e a xornada de 35 horas, entre outras demandas.
Dende a CIG-Autonómica denunciamos tamén que, coa lei de Orzamentos para o ano 2025, a Xunta continúa coa posibilidade de modular ou eliminar a percepción dos complementos específicos que retribúen as condicións de servizo específicas do persoal funcionario. “Desta forma pretenden reducir o salario do seu persoal nas baixas, conciliacións, vacacións... ou cando consideren que parte do servizo non se presta por carteleira ou polas condicións das funcións ou do traballador/a”.
Advertimos tamén que a lei de orzamentos perpetúa os recortes do 2012 no relativo a descansos e festivos do persoal que traballa a quendas e fin de semana, os dereitos de comedor, a gratificación por xubilación e cuestións relativas a períodos de descanso en Nadal e Semana Santa para o antigo persoal laboral que traballa en, fundamentalmente, Política Social e Educación. Ademais, denunciamos que segue sen aplicar o grupo B integrando ao persoal ao que se lles esixiu unha titulación de técnico superior nun grupo inferior (C1) e por outra banda mudan as funcións de varias escalas.
Dende a CIG denunciamos que a Xunta non aceptou ningunha proposta de mellora na Lei do Emprego Público de Galiza, como a de recoller os dereitos do V Convenio e que así o persoal laboral non perda os seus dereitos pola funcionarización masiva, ao tempo que o persoal funcionario puidese gozar de novos dereitos derivados dun convenio de persoal laboral a través dun acordo regulador das condicións de traballo, tal e como temos proposto.
E tamén fixemos constar como algo salientábel que a administración galega segue sendo unha das poucas que queda sen aplicar as 35 horas, ademais de negarse a tratar os concursos permanentes ou unha promoción interna real.
- Detalles
Durante anos sen convenio, sen trienios... e agora queren meter o acelerador para que apandemos con todo o que queiran impoñer
A directora xeral de Emprego Público e o xerente do organismo propoñen niveis e salarios máis baixos que na Xunta para o persoal do Consorcio de Igualdade e Benestar.
A nova RPT chega nos últimos días do ano 2024, non negociada, inzada de centos de erros e sen a debida documentación que posibilite a máis mínima negociación e a súa tramitación; e sen que sexa de ningunha maneira factíbel a revisión destes 1804 postos en 2 días; motivos máis que suficientes para que esixamos:
- A súa retirada
- A entrega de todas as memorias, datos e a documentación corrixida e sen as deficiencias detectadas
- O tempo preciso para poder valorala, atender a todas as reclamacións e queixas do persoal do Consorcio e presentar alegacións en detalle e con coñecemento de causa
- A negociación en condicións admisíbeis
Lembrámoslles tanto á directora xeral de Emprego Público como ao xerente do Consorcio que todos estes postos teñen persoas detrás deles, e que o Consorcio non é unha estrutura abstracta.
Pola súa banda, tanto a directora xeral como o xerente recoñecen que non houbo negociación nesta nova RPT 2024, e admiten que hai moitos erros (non erros illados), polo que lles esiximos que nos remitan a proposta actualizada para poder estudala. A resposta, tanto da directora como do xerente, foi que ían remitir o luns 16 de decembro a versión corrixida (de momento seguimos á espera...), dando un prazo de alegacións até as 10 h do mércores 18 de decembro e recoñecendo, tamén, que a nova versión vai seguir contendo erros, dado que o xerente do Consorcio non vai molestarse en corrixilos todos. Anticiparon que van seguir sen estar todos os datos de todo o persoal con sentenzas de indefinición e de fixeza. Aínda así, e con erros sen corrixir, queren darlle para adiante, para logo, supostamente, parcheala... Disque agora necesitan a RPT para que os centros poidan seguir funcionando!
Erros e chapuzas da RPT do Consorcio
Traen á Mesa unha RPT de persoal funcionario, cando todos os contratos do Consorcio son, de momento, de persoal laboral. A Dirección Xeral sempre informou que primeiro ían ser de persoal laboral e logo transvasaríanse á RPT de persoal funcionario. Consecuentemente, esiximos que todos os postos de RPT sexan de persoal laboral, pois este é o vínculo xurídico do persoal traballador no Consorcio. Incluso as sentenzas gañadas de indefinición son de persoal laboral. A xurisprudencia do Supremo é clara e coñecida.
- Carece de memoria económica e dunha memoria funcional cuns mínimos
Carece dunha mínima táboa de equivalencias das categorías profesionais, niveis e escalas do Consorcio coas mesmas ou comparábeis da Xunta. Esiximos que a presenten. Os niveis das distintas categorías do Consorcio teñen que ser iguais ás mesmas categorías da Xunta.
- Non se fan constar todos os postos da RPT ocupados polo persoal fixo, polo persoal con sentenza de fixeza ou persoal con sentenza de indefinición, postos que se ofertan á estabilización
- Saen na RPT datos que non se corresponden coa realidade dos servizos prestados no Consorcio, como prazas xa existentes que aparecen con itinerancias e non as teñen; ou como os postos de inclusión, que aparecen con dúas escalas (pedagoxía/psicoloxía ou educación social/traballo social). Esiximos coñecer con que criterios se establecen as itinerancias en cada caso, ámbitos, tempos e xustificación da súa creación, con independencia das flutuacións futuras nas matrículas de crianzas en centros do rural. No caso dos postos de inclusión, deben de aparecer como están neste momento e como foron ao proceso de estabilización.
- Opoñémonos a que se limiten as coordinacións e direccións a determinadas titulacións. Indicamos que estes postos deben abrirse a todas as titulacións da mesma área, dado que pode haber dificultades para cubrilos.
- Opoñémonos ás amortizacións de prazas de psicoloxía e traballo social ocupadas sen posto en RPT para crear coordinacións de centros da área de Benestar.
- Opoñémonos ás direccións de CEMVI e centros de maiores por libre designación. Advertimos que as LDs só poden ser ocupadas tanto en comisión de servizos como en propiedade por persoal funcionario de carreira.
- Nomean ao persoal da categoría de técnica/o en Xardín de Infancia (educación infantil) como axente en Educación Infantil. Preguntamos: van crear esta nova «categoría» na Lei de Emprego Público, vía Lei de medidas, para non pagar os mesmos salarios? Esiximos que se nomeen as categorías segundo se recolle na Lei de emprego público de Galiza.
- Non se dotan do persoal necesario determinados servizos, ou a dotación é insuficiente. En moitos casos nin se recollen no borrador os postos que xa están dotados de persoal. Solicitamos que para a dotación de persoal dos centros se siga o mesmo criterio.
Contacta coa CIG, no caso de que teñas observacións, reclamacións ou detectes máis irregularidades.
- Detalles
A última hora da xornada laboral do 16 de decembro, dende a dirección da Axencia Galega de Innovación (GAIN) remítesenos o texto oficial do 2º Acordo de traspaso: adscripción de postos con nivel orgánico inferior a sevizo e traspaso de créditos asignados aos servizos traspasado, entre a Consellería de Educación, Ciencia, Universidades e Formación Profesional e a Consellería de Economía e Industria, asinado polos Secretarios Xerais Técnicos de ambas Consellerías (Acordo Economía-Educación).
Segundo este acordo, a Axencia Galega de Innovación perde un total de 36 postos, dos cales 26 se van para a Consellaría de Economía e Industria e 10 para o Igape, postos que en parte son de persoal propio de GAIN, aínda que isto pareza un paradoxo e contrario á lóxica.
Así, pasan de GAIN á Consellaría de Economía e Industria os seguintes centros e servizos:
- CIS Galicia-Centro de Innovación e Servizos da Tecnoloxía de o Deseño (12 postos)
- Servizo Galego de Propiedade Industrial - Segapi (4 postos)
- Área de Coordinación do Polo Aeroespacial de Rozas (6 postos)
- 2 postos da Área de Xestión
- 3 postos da Área de Programas
Completan o reparto o traspaso de GAIN a Igape:
- 6 postos da Área de Servizos
- 4 postos do Departamento de Xestión de Axudas
Tanto a Consellaría de Educación (da que depende a GAIN coa administración Rueda) como a Consellaría de Economía e Industria (da que dependeu dende a súa creación en 2012), asinantes do acordo, non responderon á solicitude de negociación feita durante a xuntanza á que fomos convocadas o 18 de novembro de 2024, nin tampouco á feita formalmente por escrito.
Dende a CIG manifestáramos nesa data a nosa total oposición á sinatura deste acordo mentres non houbese negociación das modificacións dos postos de traballo, e consideramos que, se asinaban o acordo directamente, a nosa central sindical non participou en ningunha negociación. Así mesmo, dubidamos da legalidade do traspaso do persoal propio de GAIN ao Igape ou Economía pola súa casuística e situación específica, antes das resolucións da estabilización e do cumprimento dos acordos asinados entre determinados sindicatos e Emprego Público.
De feito, cumprimentos, ben poucos. O propio Acordo Economía-Educación, no seu artigo 6, fai referencia a que “as partes comprométense a respectar o establecido no Acordo entre entre a Consellaría de Facenda e Administración Pública e as organizacións sindicais CSIF, CCOO e UGT para a integración do persoal do GAIN nas estruturas da administración da Xunta de Galiza (artigo nº 6), en virtude do cal, rematado o proceso de estabilización procederase á apertura dun proceso único de integración no VCCU do Persoal Laboral da Xunta de Galiza das prazas obxecto de estabilización; e finalizada a integración procederase á apertura inmediata do proceso de funcionarización voluntaria. Unha funcionarización, que segundo o amentado Acordo Facenda-CSIF-CCOO-UGT (punto terceiro) estaría rematado «antes da finalización do primeiro semestre do ano 2024», ao tempo que tamén indica que a «RPT comezarase a negociar no segundo semestre de 2023 coa finalidade de que estea rematada antes da toma de posesión deste persoal como persoal laboral fixo do V Convenio colectivo» (punto terceiro).
Un dos poucos cambios do Acordo Economía-Educación do que xa tiveramos coñecemento con relación á proposta inicial de novembro é que o persoal foi avisado polas xefaturas de que finalmente o traspaso non ía efectivizarse con data do 1 de decembro de 2024, como estaba previsto, senón do 1 de xaneiro de 2025. O texto definitivo inclúe entre os cambios un anexo de créditos do capítulo I dos postos traspasados.
A negociación nin existe nin hai intención de facela, abocando ao persoal á vía xudicial.