Novas por contido

O venres 12 de xaneiro tivo lugar unha xuntanza da Mesa Sectorial de Negociación do Persoal Funcionario (MSF) na que se trataron as convocatorias de diversos procesos selectivos de acceso libre e promoción interna. Dentro do punto de Rogos e preguntas, o director xeral de Función Pública deu información de: concursos de traslados ..

CONVOCATORIA DE PROCESOS SELECTIVOS

Discutimos as bases das convocatorias dos procesos de acceso libre e promoción interna de:

  • A1: veterinarios, biólogos, finanzas, medicina, e a modificación da convocatoria xa publicada de inspección turística
  • A2: enfermaría e educador social, finanzas
  • B: educación infantil
  • C2: PSX, xerocultor, aux. laboratorio
  • AP: subalterno (con discapacidade intelectual)

O que defendeu a CIG foi (a grandes liñas):

  • Procesos baixo a forma de concurso-oposición
  • Promoción interna separada do acceso libre. Naqueles procesos en que xa existe outra promoción separada (PSX, A1-Finanzas ou B-Educ. infantil), retirar a promoción interna destas convocatorias e unila á promoción interna separada existente. Concordamos coa promoción interna vertical dende calquera escala do subgrupo inferior, pero queremos tamén a promoción horizontal que permita cambiar de escala dentro do mesmo subgrupo.
  • Exercicios: en seis meses. Non temas, nin oral nin lectura, todos tipo test (cuestionarios ou supostos prácticos). Cada exercicio sobre partes diferentes do programa, sen repetir materia. Nota de corte en todos os exercicios.
  • O programa en base a normas de dereito positivo. Si non é posíbel, que editen manuais ou publiquen referencias bibliográficas.
  • En promoción interna facilitar conservar a localidade, recualificando si é posíbel, descentralizar a administración. Non obrigar a permanecer no posto cando estea aberto ao subgrupo ao que se accede.
  • Durante o período de prácticas (finanzas ou turismo), que paguen o 100% das retribucións.
  • Advertimos que en A2-Finanzas non existen diferenzas entre acceso libre e promoción interna.

Estas convocatorias xa foran discutidas nunha xuntanza previa o mércores 10, e sobre elas presentan tres novidades:

1. A1-Veterinarios/as: dividiron a oferta en dúas convocatorias, unha mediante concurso-oposición (38 prazas), e outra mediante oposición (55 prazas). O exame sería o mesmo día. A CIG solicitou que tanto este proceso como todos os demais, sexan mediante concurso-oposición. E de manter a división en dous procesos, rexeitamos que obriguen a ter que elixir un proceso. O director xeral de Función Pública remata afirmando que van a reconsiderar a simultaneidade dos dous procesos.

2. Prazo para a realización do primeiro exercicio: fixeron caso a outros sindicatos e amplían os prazos para que o primeiro exercicio non sexa antes dos 9 meses. Pero no caso de finanzas recortan a tan só 3 meses. A CIG manifestou que:

  • Queremos proceso áxiles, que non pasen de 12 meses dende a convocatoria ata a toma de posesión, polo que defendemos que o primeiro exercicio sexa aos 6 meses.
  • As persoas candidatas teñen o dereito de poder organizar a súa vida, polo que a Administración debe ofrecerlles unha previsión de datas. Non nos vale a fórmula de “non antes de..”, pois Función Pública incumpre case sempre os prazos, chagando a duplicalos.
  • E no caso de finanzas, 3 meses é irracional.

3. Finanzas: van a conservar os exercicios aprobados do anterior proceso selectivo.

As convocatorias poderían quedar aprobadas nunha Comisión de Persoal o venres 19 de xaneiro. O día anterior teriamos outra xuntanza, na que tamén falariamos da promoción interna separada da que nos enviaron borradores en decembro.

ROGOS E PREGUNTAS

Concursos de traslados

  • Afirma o DXFP que están a traballar nas RPT de funcionarización e despois sacarían o concurso de traslados de administración especial. Indica que non de todas as escalas pero si dunha gran parte delas (menciona: enxeñerías, bioloxía, química, “e algunha mais”). Afirma que ten dúbidas de si entra o de veterinarios/as.
  • E que tamén están a preparar o concurso én da administración xeral (refírese a corpos xerais, non ás escalas)
  • A negociación sería ao longo deste mes ou a principios do seguinte.
  • Neste mes pecharemos o concurso de gardacostas.
  • A CIG insiste en que teñen que convocar os concursos de TODOS os corpos e escalas para que poidan estar rematados a 31/12/2024.

Acreditación de méritos para fases e concurso

  • Na semana do 22 (podería ser o día 24), publicarán a resolución para acreditar os méritos dos procesos selectivos por concurso da Lei 20/21, dos subgrupos A1 e A2.
  • Tamén sairá esa semana (ou bastante cerca) para uns procesos con fase de concurso anteriores á Lei 20/21 que teñen rematada a fase de oposición (acceso libre, estabilización e promoción interna).
  • Para a presentación dos méritos agardar ata que abran no Fides. Darán prioridade á documentación que chegue para os procesos unha vez que abran o prazo.

Eleccións de destino (e excedencias)

  • A mediados da semana do 15 publicarase a elección de destino definitivo de finanzas (A1 e A2) e abrirán o prazo para elección de destino para algunhas escalas (menciona enxeñería industrial e “algunha de A2”).
  • Informa de que nos procesos de bombeiros forestais (emisoristas, vixiantes..), solicitáronse 42 excedencias por interese particular (16) ou por servizos no sector público (26) para 255 prazas, e seguen a chegar peticións co que estamos chegando ao 20% de excedencias.

Listas de substitución

  • Publicarán a principios de semana a cobertura de prazas para listas de política social nas que había problemas de listas. Menciona principalmente enfermaría, aux. de enfermaría e medicina. A actualización xa a teñen feita.

Días de asuntos propios

  • Informamos dun erro no Portax, xa que aparecen 7 e non 8 días de asuntos propios para o 2024. Di o DXFP que o revisarán.

Consorcio

  • Afirma o DXFP que están a traballar na integración do persoal laboral fixo. Di que son máis de 200 persoas, que xa falta pouco, e que a maioría dos expedientes xa están completos.

O director xeral de Función Pública (DXFP) convocounos a unha xuntanza da Mesa Sectorial de Persoal Funcionario que será o venres 12 de xaneiro, ondese van discutir as seguintes convocatorias de procesos selectivos de acceso libre e promoción interna (conxunta con libre), a maioría correspondentes á OEP do 2021 (as convocatorias de promoción interna separada que están enriba da mesa, serán discutidas para a semana que ven).

Segundo informou o DXFP, teñen a intención de aprobalos na Comisión de Persoal que sería como moi pronto o venres 19, engadindo que en todo caso queren publicalos en DOG neste mes de xaneiro (polas eleccións, febreiro sería complicado).

A CIG presentou alegacións escritas aos borradores iniciais o luns 8. Son alegacións polo miudo, extensas, polo que da xuntanza previa que tivemos este mércores 10, destacamos unha selección de ideas:

  • Forma de acceso: concurso-oposición
  • Promoción interna: separada do acceso libre, vertical e horizontal dende calquera escala
  • Primeiro exercicio aos 6 meses (non nos vale o "non antes de 6 meses", xa que incumpren sistemáticamente o pactado, chegando a duplicar as previsións).
  • Nos exercicios con dúas partes: que non haxa corte en cada parte
  • Non temas. Non exame oral. Non lectura. Todas as probas tipo test (cuestionarios e supostos prácticos)
  • Indicar corte en todos os exercicios.
  • Programa: normas de dereito. Se van temas, que editen manuais ou publiquen referencias bibliográficas
  • Para poder dar destino definitivo, convocar os concursos de traslados
  • En promoción interna non obrigar a permanecer no posto se está aberto. Buscar a maneira de recualificar os postos ou facilitar a localidade
  • En A1-Bioloxía unir as outras 10 prazas pendentes (OEP-2022)
  • En finanzas, si meten prácticas, que cobren o 100% das retribucións complementarias.

O DXFP comunica unha serie de cambios que aceptan ou que están a valorar:

  • En veterinarios/as, decidiron repartir a oferta en dúas convocatorias diferentes, unha mediante concurso-oposición (38 prazas da OEP-2021), e outra mediante oposición (55 prazas das OEP-2022 e 2023). Advirte que en todo caso, a data do primeiro exercicio será simultanea para os dous procesos.
  • En finanzas prevé facer algúns axustes no programa e valorarán si gardar ou non o aprobado dalgún exame para convocatorias de anos seguintes. Tamén valorarán si reconverter o periodo de prácticas nun curso da EGAP.
  • Afirma o DXFP que non acepta facer un cambio de modelo, deixando esta cuestión para discutir no 2025 (se continúan no goberno, di), pero en todo caso, non ve ideneas as probas exclusivamente tipo test para grupos altos.

Na Mesa Sectorial do venres, haberá máis información.

No DOG do 08/01/2024 publican o ANUNCIO do 28 de decembro de 2023 polo que se abre o prazo para presentar solicitudes para o ano 2024 de pase á segunda actividade do persoal das categorías de bombeiro/a forestal do Servizo de Defensa contra Incendios Forestais, derivado do publicado pola Resolución do 9 de xaneiro de 2017, da Secretaría Xeral de Emprego da Consellaría de Economía, Emprego e Industria.

Poden solicitar o pase á segunda actividade os traballadores fixos e temporais das categorías de bombeiros/as forestais que fagan ou teñan feitos xa no ano 2024 os 60 anos de idade, que non estean acollidos á xubilación parcial e que se comprometan a xubilarse á idade legalmente establecida ou, de seren maiores de 65 anos, no prazo dun ano despois de concedida a segunda actividade.

Para os efectos do pase á segunda actividade, os interesados terán que solicitar no modelo do anexo II os postos de traballo que figuran no anexo I deste anuncio dos centros situados dentro da súa comarca de adscrición, sempre que cumpran os requisitos específicos do posto de traballo. De non haber postos dentro da súa comarca, poderán solicitar o pase á segunda actividade para realizar tarefas preventivas ou de apoio loxístico ao Servizo de Defensa Contra Incendios Forestais sen vinculación directa á extinción de incendios, e poderán pedir voluntariamente postos do referido anexo situados noutras localidades ou adscrición a comarcas ou distritos distintos daquel en que prestan servizos.

As solicitudes (anexo II) deberán ir acompañadas do compromiso de xubilación (anexo III) e remitiránselle á Consellaría do Medio Rural, que será a competente para realizarlle a proposta de adscrición á segunda actividade á Dirección Xeral da Función Pública, que é a competente para resolver todas as solicitudes presentadas.

O prazo de solicitude será desde o día seguinte á publicación no DOG ata o día 31 de xaneiro de 2024, ambos inclusive.

No DOG do 08/01/2024 publican:

- ORDE do 29 de decembro de 2023 pola que se publica o Acordo entre a Xunta de Galiza e as organizacións sindicais CC.OO. e UGT polo que se convoca o procedemento de acceso aos graos I e II do complemento de desempeño do posto de traballo para o persoal laboral.

Este acordo ten por obxecto regular o procedemento para o acceso ao réxime extraordinario dos graos I e II do sistema transitorio do complemento de desempeño do posto de traballo para o persoal laboral que non cumpría os requisitos nas convocatorias de 2019 e 2022.

Os empregados públicos poderán acceder ao formulario de solicitude a través do portal web da función pública desde a sección «Funcionarización e carreira profesional» https://www.xunta.gal/funcion-publica/carreira-profesional ou no enderezo http://fides.xunta.gal

O prazo para presentar as solicitudes iniciarase o mesmo día da publicación desta resolución no Diario Oficial de Galiza e será de 3 meses.

- ORDE do 29 de decembro de 2023 pola que se publica o Acordo entre a Xunta de Galiza e as organizacións sindicais CSIF, CC.OO. e UGT polo que se convoca o procedemento de acceso aos graos I e II do sistema transitorio extraordinario de recoñecemento da progresión na carreira administrativa prevista na disposición transitoria oitava da Lei 2/2015, do 29 de abril, do emprego público de Galicia, para o persoal funcionario.

Este acordo ten por obxecto regular o procedemento para o acceso ao réxime extraordinario dos graos I e II do sistema transitorio extraordinario de recoñecemento da progresión na carreira administrativa prevista na disposición transitoria oitava da Lei 2/2015, do 29 de abril, do emprego público de Galicia, para o persoal funcionario que non cumpría os requisitos nas convocatorias de 2019 e 2022.

Os empregados públicos poderán acceder ao formulario de solicitude a través do portal web da función pública desde a sección <Funcionarización e carreira profesional> https:// www.xunta.gal/funcion-publica/carreira-profesional ou no enderezo http://fides.xunta.gal

O prazo para a presentación das solicitudes iniciarase o mesmo día da publicación desta resolución no Diario Oficial de Galiza e será de 3 meses

No DOG do 08/01/2024 publican a ORDE do 29 de decembro de 2023 pola que se modifica a Orde do 20 de decembro de 2013, que regula a acreditación, a xornada e o horario de traballo, a flexibilidade horaria e o teletraballo dos empregados públicos no ámbito da Administración xeral e do sector público da Comunidade Autónoma de Galiza, no relativo á flexibilidade horaria por conciliación.

Poderán acollerse á flexibilidade horaria por conciliación de horas as persoas empregadas públicas que se encontren nalgún dos seguintes supostos:

a) Ter fillos ou fillas ou persoas acollidas menores de idade. No suposto de que o cumprimento da maioría de idade se produza antes da finalización do curso escolar, a persoa interesada poderá solicitar a súa prórroga con motivación da súa petición.

b) Ter fillos ou fillas maiores de idade respecto dos cales se establecesen xudicialmente medidas de apoio atribuídas aos seus proxenitores.

c) Convivir con familiares que, por enfermidade ou avanzada idade, necesiten asistencia.

d) Ter ao seu cargo persoas con discapacidade ata o primeiro grao de consanguinidade ou afinidade.

e) Empregadas públicas vítimas de violencia de xénero ou de violencia sexual.

f) Atoparse nun proceso de nulidade, separación ou divorcio, desde a interposición da demanda xudicial ou desde a solicitude de medidas provisionais previas ata transcorridos tres meses desde a citada demanda ou solicitude.

O marco horario estará comprendido entre as 7.30 e as 20.00 horas.

Atendendo a unha sentenza do Tribunal Supremo do 2022, a CIG recoméndalle ao persoal que está a tomar posesión do posto nestes días que, se ten trienios perfeccionados como persoal laboral, lle solicite a Función Pública que llos recoñeza

A solicitude faríase cumprimentando o modelo PR004A na sede electrónica da Xunta

O Tribunal Supremo recoñeceu no 2022 o dereito do persoal funcionario que viñan de ser persoal laboral a cobrar os trienios adquiridos na súa categoría previa, segundo unha sentenza na que rexeitou admitir a trámite un recurso da Administración do Estado

A Sala do contencioso-administrativo remitiuse á súa propia xurisprudencia, descartando que o recurso da Administración fose relevante á hora de sentar doutrina para outros litixios no futuro, tendo en conta que a normativa cambiara coa entrada en vigor da Lei de Orzamentos Xerais do Estado para o 2021.

Os maxistrados remitíronse no seu fallo a dúas sentenzas ditadas en maio do 2019, segundo as cales o persoal laboral «ten dereito a que os trienios recoñecidos lle sexan aboados tras adquirir a condición de persoal funcionario, na contía correspondente ao momento en que foron perfeccionados».

Para chegar a esta conclusión a sala ditaminou que os trienios son un concepto retributivo que non depende da pertenza actual a un determinado grupo ou ao desempeño dun posto, senón que están vinculados ao feito de desempeñar servizos profesionais durante un tempo concreto.

O Tribunal Supremo entendeu daquela que o recurso da Administración do Estado non presentaba un interese por unificar criterios para proxectar a mesma doutrina a outros litixios no futuro, xa que, máis aló dos recursos dos que fala a Administración e aos que puidese afectar, atópanse «limitados no tempo».

Así, os maxistrados lembraban que a Lei de Orzamentos Xerais do Estado para o 2021 modificou o recoñecemento de servizos previos. En virtude da citada normativa, o pagamento dos trienios efectuarase aplicando o valor que corresponda ao corpo, escala, persoal ou praza con funcións análogas ás desempeñadas durante o tempo de servizos prestados.

Como consecuencia da modificación substancial das condicións de traballo realizada no mes de setembro, do persoal que ocupaba postos de 9 meses foi necesario facer unha modificación do importe aboado aos traballadores/as en concepto de trienios.

A regularización consistiu no seguinte:

• O persoal que tiña trienios perfeccionados ao 75% e ocupaba un posto de 9 meses de traballo cobraba o 75% do importe anual dos trienios.

• Coa aceptación da modificación substancial e pasar a traballar 12 meses o importe anual dos trienios ratease entre as 12 mensualidades.

• No ano 2023 o persoal aceptou a modificación substancial o día 30 de setembro, o que supuxo que este ano xa cobraran o importe total por este concepto. Debido a problema de xestión da nómina, nos meses de outubro e novembro aboóuselle en concepto de trienios o importe dos trienios perfeccionados ao 75%, cando non tiña dereito a este pago.

• Os importes importes aboados de exceso regularizáronse xunto coa nómina do mes de decembro.

• No ano 2024 e seguintes o persoal pasará a cobrar o 75% do importe anual dos trienios rateados entre os 12 meses de prestación de servizos.

• A regularización afectoulle a un total de 542 traballadores/as.

A CIG SOLICITA

o recoñecemento dos trienios nun porcentaxe do 100 %, co importe que corresponde por cada trienio durante os meses de prestación de servizos, posto que a retribución dos trienios non pode ser inferior a dun traballador/a a tempo completo, pois suporía unha penalización por traballar de maneira descontinua.

Tras a negociación colectiva das condicións para a creación desta unidade as organización CIG, CSIF, CCOO e UGT asinamos o Acordo para unha unidade móbil de axentes ambientais que se especializará en infracción graves e reiteradas no patrimonio natural así como na persecución de delitos ambientais.

A unidade se consideraba necesaria polo persoal xa que a día de hoxe Galiza aínda non conta con ningunha brigada especializada na conservación do medio natural e na persecución de delictos ambientais como si a teñen outras comunidades autónomas.

Este Acordo coa Vicepresidencia Segunda e consellería de Medio Ambiente, Territorio e Vivenda valórase que vai servir de experiencia piloto para a especialización do persoal axente ambiental. Lembrámoslle que este persoal leva moitos anos esquecido pola Administración e que temos denunciado reiteradamente a falta de formación, material, cobertura e creación de prazas e de apoio nas funcións habituais.

A brigada-UICON contará con 8 prazas, nas que se inclúe un coordinador/a e o adxunto/a, que cun ámbito nacional se desprazarán polo territorio baixo a dependencia da Dirección Xeral do Patrimonio Natural e que comezará a súa andadura logo da aprobación da RPT e cobertura das prazas, cuestión que esperemos que a Consellería cumpra o compromiso e se faga a modificación de rpt no mes de xaneiro.

A negociación do Acordo UICON

Tras varios borradores as alegacións da CIG centráronse en definir mellor as competencias (incluíndo os delitos ambientais), en promover a cooperación co resto do persoal, en asegurar a formación de todos os axentes ambientais, en eliminar a elección do posto de coordinador/a por Libre Designación e o aumento do número de integrantes destas unidades e que puideran situadas nas provincias aínda que a dependencia funcional sexa da DX (isto non o aceptaron).

Ademais pediuse que se aumentara o período extraordinario de 2 a 4 meses para todo o personal dada a necesidade de ampliar este periodo así como modificar a orde de horarios para realizar gardas nocturnas no caso de necesidade ao que polo de agora non están abertos.

Demos plasmado neste Acordo que a unidade será incluída como especialización da escala, no desenvolvemento regulamentario de funcións da escala de axentes técnicos en xestión ambiental..

Finalmente coa maioría das cuestións aceptadas acordamos apoiar esta unidade móbil especializada como primeiro paso para potenciar a carreira profesional e recoñecer a labor destas escalas de funcionarios e funcionarias da Xunta de Galiza.

Que pasa co Acordo das Illas Atlánticas?

No acto de sinatura volvimos preguntar polo Acordo para o persoal que traballa nas Illas Atlánticas, negociación que estaba moi adiantada cando a comezamos con este das UICON. A Vicepresidenta segunda e CMATV, Angeles Vázquez, respostou que irá no “primeiro trimestre de 2024”. Afeamos a sua resposta xa que estamos en pleno concurso de traslados de axentes ambientais e o persoal ten dereito a coñecer as condicións laborais das prazas as que opta ademais polo ridículo da resposta xusto cando acababan de anunciar o adianto electoral para o 18 de febreiro.

A Dirección Xeral da Función Pública actualizou o venres 22 de decembro o calendario coas datas, lugares e horas de realización dos primeiros e segundos exercicios de diversos procesos selectivos.

Se é do teu interese, podes acceder dende a seguinte ligazón.

Na xuntanza do día 22/12/2023, o director xeral de Función Pública informou de varios asuntos:

Procesos de estabilización: para evitar a saturación do sistema lembra que para presentar os méritos abriran un prazo específico.

Funcionarización: no DOG do 26/12/2023 sairán publicadas as convocatorias. O 29/12/2023 publicarase no DOG a resolución pola que se procede á apertura do prazo para que o persoal en excedencia solicite participar nos procesos de funcionarización. En xaneiro queren axilizar a dos grupos I, II e V e logo a do resto para rematala o antes posible.

Ante a queixa de que non se actualizan as listas laborais nos procesos recentes de bombeiros/as din que esta semana terán un informe polas modificacións das listas de funcionarización. Tratarase en xaneiro.

Listas de contratación: vanlle dar prioridade ás escalas das que se crean prazas para que a publicación se faga un pouco antes que o resto.

Orde flexibilidade horaria: instarán a que se publique o antes posible.

Bolsa de flexibilidade (5%): intentarán darlle unha volta en xaneiro.

FIDES (expediente electrónico): están traballando no apartado da experiencia profesional do persoal indefinido non fixo.

Segunda actividade do persoal laboral funcionarizado: mantén as mesmas condicións mentres non se negocie outro acordo. Están dispostos a facelo.

Ademáis desta información facilitada, dende a CIG plantexámoslle varias cuestións:

Proceso selectivo A2, escala de inspección turística: Tras modificarse a convocatoria por esixencia normativa (inclusión do requisito do permiso de conducir da clase B), dende a CIG solicitamos que se habilite un procedemento para a devolución das taxas das persoas que se anotaron no seu momento neste proceso selectivo e que agora non cumpren co citado requisito.

Estabilización A1, escala de profesores numerarios dos institutos politécnicos marítimo-pesqueiros, especialidade de navegación marítima: Na resolución cos resultados da primeira proba da oposición o tribunal cualificou a proba dividindoa en dúas partes, sendo necesario aprobar ambas partes para continuar no proceso. Isto vai en contra do disposto na convocatoria deste proceso e ten unha afectación directa na puntuación das persoas participantes. Pedimos a intervención de Función Pública.

Reclasificación no grupo B do persoal delineante: A diferencia do que pasa na Galiza, na comunidade autónoma de Andalucía gobernada tamén polo PP, o 14 de decembro entrou en vigor a reclasificación no grupo B do persoal delineante contemplada na Lei de la Función Pública de Andalucía (BOE 11/07/2023). Solicitamos que tomen nota dos seus compañeiros de partido andaluces e fagan xa todas as reclasificacións no grupo B contempladas na LEPG.

Postos para a elección de destino de enxeñería agronómica e agrícola: Seica está a circular entre os traballadores un listado extraoficial de postos. Na CIG non temos coñecemento oficial de ningún buzón de postos. Pedimos explicacións. O DXFP di unha obviedade: que non deberan circular os buzóns desa maneira, que enviarán ás organizacións sindicais o buzón definitivo cando o teñan.

Eleccións de destino de varias enxeñarías: despois do 08/01/2024 enviarán os postos e os criterios para a elección de destino.

 

 

 

Outras novas recentes

Luns, 24 Xuño 2024

A CIG recorre en reposición as listaxes de postos dos concursos de traslados de corpos xerais e especiais

Dende a CIG presentamos sendos recursos de reposición diante da publicación das convocatorias de concursos de traslados dos corpos xerais e corpos especiais publicados neste primeiro semestre do presente ano. Nas dúas convocatorias non se publican todas as prazas vacantes existentes, por exemplo, no caso dos corpos xerais son darredor de 180 prazas as vacantes que non saen...
Luns, 24 Xuño 2024

Xuntanza do CSSL de Medio Ambiente

O pasado venres día 21 celebrouse o Comité de Seguridade e Saúde Laboral de Medio Ambiente (en adiante CSSL) onde se trataron diferentes asuntos relacionados coa seguridade e saúde dos empregados públicos. Os asuntos tratados foron variados entre os que podemos destacar a roupa de traballo e uniformidade, vehículos, formación, algunhas problemáticas nos centros de manexo de...
Mércores, 26 Xuño 2024

Gardacostas: comisión de seguimento do acordo (26/06/24)

Despois de ter solicitado a CIG unha xuntanza coa Consellaría, esta convocounos á comisión de seguimento. Acceden a tratar outros asuntos que exceden do ámbito da comisión, ao igual que os outros sindicatos, o cal xa é algo positivo. 1. Coeficientes redutores A consellería coméntanos que está a actuar “politicamente” e que falaron co “grupo parlamentar no Congreso e no...