Novas por contido

A Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal convocou unha Comisión de Persoal para o xoves 13 de novembro, na que quedarán aprobadas duas modificación de RPT que previamente pasaran por mesa de negociación o día 7.

RPT de postos con contacto habitual con menores

Identifican os postos de toda a Administración nos que existe contacto habitual con menores. A estes postos inclúenlles un código no campo de observacións do anexo da RPT. O persoal que por selección ou por provisión acceda a estes postos, terán que autorizar a consulta ou entrecar certificado de que non teñen delitos de natureza sexual. Descargar proposta

RPT de funcionarización de dous postos do Consello Económico e Social de Galiza

Trátase da funcionarización de dous postos de persoal laboral fixo do Cesgalicia que previamente foran integrados na Administración xeral da Comunidade Autónoma dende a súa condición de persoal laboral fixo do Cesgalicia. Descargar proposta (retiramos os informes da DXEP por conter datos persoais).

Vimos de ser convocados para Mesa Sectorial de Persoal Funcionario Público e Mesa Xeral para o vindeiro venres 14 de novembro onde a Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal trae:

  • Anteproxecto de decreto polo que se aproba o regulamento do sistema de recoñecemento da progresión na carreira administrativa do persoal funcionario e laboral da Xunta de Galiza e da avaliación do desempeño.
  • Proposta de borrador de Acordo entre a Xunta de Galiza e as organizacións sindicais polo que se convoca o procedemento de acceso aos graos I, II e III do complemento de desempeño do posto de traballo para o persoal laboral
  • A proposta de borrador de Acordo entre a Xunta de Galiza e as organizacións sindicais polo que se aproba o procedemento de acceso aos graos I, II e II do sistema transitorio extraordinario de recoñecemento da progresión na carreira administrativa prevista na disposición transitoria oitava da Lei 2/2015, do 29 de baril, do Emprego Público de Galiza, para o persoal funcionario.

Descarga de documentación

Se queres facernos chegar as túas alegación contacta coa CIG

No DOG do 12/11/2025 publican a RESOLUCIÓN do 6 de novembro de 2025, da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, pola que se fan públicas a actualización provisional de méritos correspondente ao ano 2024 e a baremación provisional dos servizos prestados para o Consorcio Galego de Servizos de Igualdade e Benestar nas listas para a cobertura con carácter transitorio de prazas reservadas a persoal funcionario e a contratación temporal de persoal laboral da Xunta de Galiza.

Publican a actualización provisional de méritos relativos ao ano 2024 das persoas integrantes das listas elaboradas para o desempeño con carácter transitorio de prazas reservadas a persoal funcionario e para a contratación temporal de persoal laboral, que figuran nos anexos I e II.

As puntuacións totais das persoas integrantes das listas para o nomeamento de funcionarios/as interinos/as (anexo I) e a dos integrantes das listas para a contratación temporal de persoal laboral (anexo II), poderán consultarse no portal web corporativo da Xunta de Galiza, http://funcionpublica.xunta.gal, apartado de <Listas de contratación>.

Publican a baremación provisional dos servizos prestados ata o 31 de decembro de 2024 do Consorcio Galego de Servizos de Igualdade e Benestar en categorías, corpos ou escalas en que existen listas para a cobertura con carácter transitorio de prazas reservadas a persoal funcionario e a contratación temporal de persoal laboral da Xunta de Galiza que figuren nos anexos I e II.

As puntuacións totais das persoas integrantes das listas para o nomeamento de funcionarios/as interinos/as (anexo I) e a dos integrantes das listas para a contratación temporal de persoal laboral (anexo II) poderán consultarse no portal web corporativo da Xunta de Galiza, http://funcionpublica.xunta.gal, epígrafe de <Listas de contratación>.

As persoas interesadas disporán dun prazo de 10 días hábiles, contados a partir do día seguinte ao da publicación desta resolución no Diario Oficial de Galiza, para presentar reclamacións ante a Comisión Permanente (Dirección Xeral da Función Pública, Consellaría de Facenda e Administración Pública, edificio administrativo San Caetano, s/n, Santiago de Compostela).

No DOG do 12/11/2025 publican a RESOLUCIÓN do 6 de novembro de 2025, da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, pola que se fan públicas as listas provisionais para o desempeño transitorio de prazas reservadas a persoal funcionario e a contratación temporal de persoal laboral da Xunta de Galiza, en que se incorporan as solicitudes presentadas no prazo extraordinario aberto para as persoas incluídas nas listas do Consorcio Galego de Servizos de Igualdade e Benestar e no prazo ordinario establecido no artigo 6 do Decreto 37/2006, do 2 de marzo.

Fan públicas as listas provisionais para o desempeño transitorio de prazas reservadas a persoal funcionario dos corpos e escalas que se relacionan no anexo I desta resolución, así como para o desempeño temporal de postos reservados a persoal laboral dos grupos e categorías que se relacionan no anexo II.

As listas poderán consultarse no portal web corporativo da Xunta de Galiza, http://funcionpublica.xunta.gal, epígrafe de <Listas de contratación>  e no Servizo de Atención e Información á Cidadanía a través do teléfono 012.

Nas devanditas listas figura a seguinte información:

– Solicitantes admitidos na lista con indicación da puntuación provisional resultante da aplicación do baremo establecido no artigo 9, 9.bis e na disposición adicional sexta do Decreto 37/2006, do 2 de marzo.

– Solicitantes excluídos con expresión da causa de exclusión.

As persoas interesadas disporán dun prazo de dez días hábiles, contados a partir do día seguinte ao da publicación desta resolución no Diario Oficial de Galiza, para presentar reclamacións ante a Comisión Permanente (Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, Consellería de Facenda e Administración Pública, Edificio Administrativo San Caetano, s/n, Santiago de Compostela).

Este anteproxecto de lei afecta ás atribucións do persoal funcionario público, xa que contén mecanismos como a externalización de actos administrativos e informes, a redución de prazos de participación pública e informe, a eliminación dos efectos vinculantes dos informes ou o silenciamiento do procedemento. 

A Lei de administración ambiental simplificada da Galiza pode directamente supor unha perda de emprego público e de calidade do servizo, máis ao omitir a necesidade dos informes do persoal funcionario público e da súa independencia e veracidade. Isto vai desembocar nunha menor garantía para o medio ambiente e para a saúde das persoas que vivimos na Galiza, xa que se executa unha cesión do control do patrimonio natural galego a intereses empresariais.

Lembra que o TSXG anulou parcialmente o Decreto 102/2023 que regulaba as “Entidades de Colaboración Ambiental (ECA)” e o rexistro de persoas expertas en avaliación ambiental, logo de denuncia da CIG por vulnerar o principio de reserva de funcións públicas. Este decreto, coa externalizabación de toda a tramitación da avaliación ambiental e a súa transferencia a entidades privadas, sen mecanismo de control adecuado por funcionarias/os públicos, suplantaba directamente á Administración Pública.

A Xunta do PP quere agora volver tentar privatizar informes para vender Galiza, pero o faino  de forma máis sibilina, vestíndoa de redución burocrática. 

Aínda que somos conscientes de que unha norma con rango de lei neste contexto de maioría absoluta no Parlamento do PP pode imporse tal como vai, non imos deixarnos vencer polo desánimo e xa estamos a preparar achegas para pararmos os preceptos lesivos que contén.  

Pregámosche que remitas as túas experiencias, suxestións ou alegacións  ao contacto da CIG antes do 25 de novembro para que poidan ser incorporadas nas alegacións.


Deixamos á túa disposición a documentación:

Participa!

Estamos a ter asambleas en toda Galiza e a conclusión xa está a ser, sen dúbidas, a necesidade dunha nova mobilización do persoal do SPIF. É por iso que queremos aproveitar a data simbólica do 17 de novembro para mobilizarnos diante do edificio da Xunta en solidaridade cos 938 compañeiros e compañeiras bombeiras forestais que nesa data xa remataron de traballar no SPIF, debido ao comezo da suspensión dos seus contratos.

Noutras comunidades autónomas os gobernos xa melloraron as condicións laborais do persoal de extinción de incendios, ou están no camiño, pero a Consellería do Medio Rural ignora as necesidades do servizo e abandona ao seu persoal, negándose a abrir unha mesa de negociación. Na vez de empregar e mellorar os recursos propios tentou, primeiro, culpabilizar ao goberno estatal da sua incompetencia na xestión dos lumes, e agora está, de novo, usando como arma política a ausencia absoluta de medidas de restauración do monte após os incendios.

Mais o persoal do SPIF conformamos un servizo público esencial nas multiemerxencias do medio natural e rural e, ademais de traballar na extinción e na prevención dos incendios forestais, poderiamos estar a axudar na restauración e na contención do desastre ecolóxico e de saúde pública que se está a dar nas comarcas devastadas polos lumes deste verán. Para a nosa consellaría apenas existimos e após a vaga de lumes aumenta o orzamento para o lume externalizando funcións, sen que un só euro se destine a mellorar as condicións laborais ou a seguridade do seu propio persoal.

Non nos queda outra que loitar, con accións como a vindeira mobilización do día 17 de novembro ás 11:30h en Compostela, diante do edificio da Xunta en San Caetano (diante da antiga estación de autobuses).

Pola mellora das condicións laborais, os salarios e a seguridade no noso traballo!

Por un servizo profesional e formado que traballe todo o ano!

 

A Consellaría debe cesar xa ao xerente do Consorcio ante a nova desfeita: seguimos sen ninguén na ponte de mando e case sen tripulación

O xerente do Consorcio Galego de Servizos de Igualdade e Benestar, Perfecto Muíños, máximo responsable da xestión desta entidade, non está a cumprir axeitadamente coas funcións e responsabilidades inherentes ao cargo para o que foi nomeado, afectando a máis de 2000 persoas traballadoras. Ista situación é insostible: ou que o cesen ou que dimita XA!

A confección de nóminas está encomendada a unha soa persoa dende hai meses e incluso durante as últimas semanas non había ninguén ao cargo destas tarefas. De xeito que as nóminas de outubro viñeron con erros graves: desapareceron os trienios no persoal interino, erros na execución de sentenzas, retencións do IRPF neste último trimestre superiores ou 35% en salarios anuais, etc. Pero os problemas non so quedan aquí, as eivas na xestión de persoal son endémicas no Consorcio. Isto súmase ao caos dos procesos de estabilización, da integración, ao cambio de vínculo pola funcionarización das prazas e á xestión de nóminas tras as sentenzas que outorgan a carreira profesional de 2019, e que o Consorcio négase a pagar debidamente.

Por isto denunciamos que...

  • Non é posible a comunicación co departamento de persoal (nunca collen o teléfono).
  • Falta de execución das sentenzas xudiciais, sobre todo o que se refire a pagamentos.
  • Non se envían os contratos de traballo asinados nun prazo razoable (ás veces non chegan nunca).
  • Non se fan a tempo os certificados de empresa necesarios para cobrar a prestación por desemprego, tramitar unha suspensión de contrato por risco para embarazo, etc.
  • Non se expiden os documentos que se solicitan para tramitación de axudas, subvencións, etc.,.
  • Non se é áxil na xestión das coberturas con persoal substituto, déixase pasar o tempo para non substituír mentres se sobrecargan os servizos.
  • Nas Resolucións das reducións de xornada, que non están condicionadas a necesidades de servizo, introducen unha cláusula que indica que non se pode exercer o dereito até que haxa cobertura desa franxa horaria, pero os chamamentos non se fan, polo que é un método perverso que impide de facto que se poda exercer este dereito.

En conclusión: NON SE XESTIONA.

Está visto que ás xerencias do Consorcio e á propia Xunta, dálles o mesmo que a calidade do servizo se vexa prexudicada porque, claramente, a súa aposta é polos servizos concertados coas empresas privadas. Semella que este último curso escolar deteriorábase o servizo premeditadamente nas escolas infantís reducindo horarios para non cubrir ao persoal. Iso si, ameázase verbalmente aos cadros de persoal e ás direccións con expedientes disciplinares se a situación de falta de persoal transcende ás familias porque din que “hai que resolvelo internamente”.

Por todo iso, na CIG insistimos, é correcto hai que resolvelo internamente berrando: "Perfecto dimisión, por incompetente na xestión!

CIG-Autonómica denuncia a fuxida de persoal do Centro de Investigacións Agrarias de Mabegondo (CIAM) por culpa da xestión da Xunta. A política de persoal e a falta de negociación no AGACAL están a provocar a fuga do talento investigador e a perda de máis dun século de coñecemento agrario galego.

A CIG-Autonómica alerta do desmantelamento planificado que está a sufrir o Centro de Investigacións Agrarias de Mabegondo (CIAM), dependente da Axencia Galega da Calidade Alimentaria (AGACAL), como consecuencia directa da política de persoal e da nefasta xestión da Xunta de Galiza, que está a provocar a fuga de persoal investigador e técnico cualificado e a parálise da actividade científica no centro.

A fuga de persoal investigador polo desmantelamento do CIAM

Recentemente, seis investigadoras/os fixeron pública a súa decisión de marchar do CIAM, denunciando un desmantelamento planificado e unha situación laboral insostible que compromete o futuro da investigación agraria en Galiza. A súa marcha, cualificada como “voluntariamente forzosa”, é unha mostra máis da fuga de talento derivada do maltrato institucional ao que se está a someter ao persoal do centro.

O AGACAL foi creado en 2018 con persoal procedente da Xunta; no ano 2021 aprobouse unha Relación de Postos de Traballo (RPT) chapuceira, coa promesa de abrir unha negociación en profundidade para analizar as funcións e condicións laborais do persoal. Porén, a negociación ficou paralizada tras varios intentos polas pretensións ilegais da dirección, como a eliminación de complementos salariais recoñecidos por sentenzas xudiciais firmes.

Desde entón, a Xunta e a dirección do AGACAL están a amortizar prazas de campo e de investigación para crear postos de libre designación, reducindo orzamentos e debilitando as áreas científicas do CIAM. En concreto, retiráronse máis de 450.000 euros correspondentes a prazas de persoal investigador e de campo, adicando o seu orzamento para engordar a estrutura xerencial da axencia. Ademais, no período 2021-2024 deixáronse de executar mais de 10 millóns de euros que viñan para investimentos no CIAM.

Esta política de abandono, destrución e falta de transparencia está a impedir a renovación do cadro de persoal, deixando sen reposición os postos vacantes e dificultando a continuidade de proxectos de investigación de referencia en Galiza. O resultado é un deterioro grave do funcionamento do centro, onde o persoal debe atender o gando e o traballo nos laboratorios sen medios nin condicións dignas, e incluso tendo que o persoal investigador que facer as labores do persoal de campo e laboratorio para que as investigacións de anos non se perdan.

Accidentes por sobrecarga e malas condicións das instalacións e da maquinaria

A CIG-Autonómica leva tempo denunciando a situación do centro onde se multiplican os accidentes por sobrecarga e falta de persoal. Denunciouse tamén ante a Inspección de Traballo, onde presentamos dúas denuncias polo mal estado das instalacións e da maquinaria, despois de rexistrarse un accidente grave con material antigo e sen documentación técnica. Porén, a Xunta continúa sen cubrir as vacantes, nin adoptar medidas de mellora nin garantir a seguridade do persoal.

O CIAM está en risco e con el a investigación pública agrogandeira

Esta situación é insostíbel e profundamente irresponsábel, pois pon en risco máis de 100 anos de coñecemento, patrimonio xenético e investigación agrogandeira galega. A CIG esíxelle á Consellaría do Medio Rural e ao AGACAL que poñan fin á amortización de prazas e melloren as instalacións, recuperen o persoal investigador e técnico, convoquen mesas de negociación reais e transparentes e respecten os dereitos laborais e profesionais do cadro de persoal.

Debe apostarse pola investigación pública para garantir o servizo de calidade ao patrimonio e o futuro agrogandeiro galego!!

Recibimos comunicación da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal na que nos informan do seguinte:

Concurso de traslados de corpos xerais:

O venres 14 de novembro publicarán no DOG a Resolución coa listaxe definitiva de persoas admitidas e excluídas.

Concurso de traslados de escalas do SPIF (servizo de incendios):

O luns 17 de novembro publicarán en DOG a Resolución pola que se adxudican os postos de traballo ofertados e se dispón o cesamento e toma de posesión das persoas adxudicatarias. O cesamento vai ser o día 13 de xaneiro, e supoñemos que será coincidente coas tomas de posesión das persoas que superaron os procesos selectivos do SPIF.

Unha administración informatizada e automatizada

O concurso de corpos xerais foi convocado en maio do 2024, fai ano e medio, e os postos foron escollidos en marzo de 2025. O que anuncian agora é a publicación da listaxe definitiva de persoas admitidas e excluídas, e non sabemos cando pretenden resolver o concurso.

O concurso do SPIF foi convocado en decembro de 2023, fai case dous anos. A solicitude de prazas foi en xaneiro de 2025. 

Dos demais concursos, non facilitan información.

A Dirección Xeral de Emprego Pública convocounos a unha Mesa Sectorial de Negociación de Funcionarios/as para o martes 11, na que se tratarán os seguintes procesos selectivos:

Acceso libre a:

  • Corpo superior-A1
  • Corpo de xestión-A2
  • Corpo administrativo-C1
  • Corpo auxiliar-C2
  • Especialidade de psicoloxía-A1
  • Escala de auxiliares de clínica-C2

Promoción interna a:

  • Persoal de servizos xerais (PSX)-C2

Se é do teu interese, podes descargar os borradores: descargar

Outras novas recentes

Mércores, 10 Decembro 2025

Escalas sanitarias: negociación da OEP-2025 e convocatoria de procesos selectivos (5/12/2025)

No relativo ao persoal funcionario das escalas sanitarias (Lei 17/1989), o venres 5 de decembro asistimos a unha xuntanza convocada pola Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Sanidade para tratar a súa proposta de Oferta de Emprego Público (OEP) do ano 2025 e a convocatoria do proceso selectivo das prazas pendentes das OEP 2022, 2023 e 2024. OEP-2025 Sanidade propón...
Martes, 16 Decembro 2025

Adían as eleccións de destino definitivo do SPIF ata o 22 de decembro

Nunha nota informativa que nos veñen de enviar dende a DXEP e que tamén colgan na súa páxina, as eleccións de destino definitivo dos procesos pendentes do SPIF adíanse ata o día 22 de decembro. Reproducimos aquí o contido íntegro da nota: Eleccións de destino definitivo dos procesos selectivos vinculados ao Servizo de Prevención e Defensa contra Incendios Forestais da...
Venres, 12 Decembro 2025

Por unha lei de orzamentos que recupere dereitos e salarios para o persoal público

A CIG-Autonómica chama a unha concentración diante do Parlamento da Galiza o vindeiro martes 16 de decembro ás 11 horas pola defensa dunha lei de orzamentos que recupere dereitos e salarios para o persoal público. Denunciamos a situación de empobrecemento que sofre o persoal e o deterioro contínuo dos servizos públicos.Nos últimos anos, as políticas liberais impulsadas...