Novas por contido

En primeiro lugar salientar que para reclamar os importes dos trienios como persoal laboral se exclúe ao persoal laboral fixo que se funcionarizou e que estas reclamacións poden darse en basicamente dúas situacións:

1.- Persoal laboral temporal que aproba un proceso selectivo e pasa a ser FUNCIONARIO/A DE CARREIRA.
2.- Persoal laboral temporal que pasa a prestar servizos como persoal FUNCIONARIO INTERINO.

O persoal funcionario dos grupos C1, C2 e AP que prestou servizos como persoal laboral e tiñan trienios recoñecidos como tal, perderon poder adquisitivo ao adquirir a condición de persoal funcionario de carreira ou interino.

A diferenza entre o importe dos trienios de persoal funcionario e laboral por subgrupos é a seguinte:

No caso de querer reclamar que os antigos trienios se cobren polo importe que correspondía como persoal laboral hai que ter en conta que se a administración non estima a reclamación en vía administrativa, haberá que plantexar unha demanda no ámbito do contencioso administrativo.

Se tés algunha dúbida ponte en contacto cos locais da CIG na túa comarca.

A Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal achegounos o listado de postos e resumo dos mesmos para a eleición de destino provisional do corpo de xestión da Administración Xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, subgrupo A2. Descargar

A Xunta vai construír un macrocomplexo de servizos en Mos / O Rebullón cun centro de coidados intermedios, escola infantil e centro de  atención a persoas maiores, entre outros

A Xunta de Galiza e o Partido Popular téñenos acostumada á cidadanía a ler noticias diarias sobre o “pioneiros” que son nunha morea de iniciativas, proxectos e servizos, máis aquí non somos os pechacancelas en nadiña....

O problema é que este chauvinismo patriótico que sentimos a cidadanía, non ten nada que ver coa utilización sistemática da mentira para manipularnos. Na área de Vigo, en Mos, contábase cun hospital psiquiátrico que atendía a unha ampla poboación. Este centro foi desmantelado e as persoas que precisabamos deste servizo observamos como nos ingresan en residencias de maiores sen profesionais cualificados que nos atendan, facendo a convivencia imposible e os últimos anos de vida das persoas maiores un inferno. Neste gran espazo con instalacións desocupadas, que estaba cedido parcialmente a entidades privadas “sen ánimo de lucro”, vanse construír agora un centro de coidados intermedios (tras a estancia hospitalaria), unha escola infantil e un centro de atención a persoas maiores.

Dende hai anos, a Xunta non abre ningún centro de servizos sociais con xestión pública. Dende a CIG, esiximos que este complexo de servizos sociais sexa 100% público, que é a única forma de garantir uns servizos públicos de calidade e o bo trato ás persoas usuarias. Non podemos esquecer que estamos falando de persoas en situación de vulnerabilidade (persoas enfermas, crianzas e persoas maiores son as usuarias destes tres tipos de centros).

A cidadanía non se pode permitir que o que pagamos cos nosos impostos vaia a engordar as contas de empresas privadas, moitas veces de familiares de cargos públicos, que acaban tratando a persoas enfermas, menores e anciás sen a garantía de calidade que ofrecen os servizos públicos de xestión directa. Unha mostra deste despropósito son as residencias privadas, e non so na pandemia.

Privatización, externalización e outras mamandurrias fóra! Coa CIG por uns servizos públicos de calidade, con xestión pública!

Función Pública recúa e acepta despois de 4 meses a proposta da CIG, pero tarde e tratando de aparentar que se debe a un acordo co trifachito sindical.

Informan CCOO, UGT e CSIF que mantiveron unha reunión con Función Pública en relación á problemática dos procesos do SPIF. A CIG, sendo o sindicato maioritario na Mesa Xeral de Empregados Públicos, NON foi convocada a esta reunión.

No mes de xullo tivemos unha xuntanza onde lle transmitimos a Función Pública os problemas que estaba a causar o cambio de criterios e solicitamos a baremación de todos os aspirantes ou a corrección dos autobaremos, como deixamos constancia nesta nova.

Se nese momento, tanto Función Pública como os outros sindicatos apoiaran a proposta, agora non teríamos ese problema.

O día 28 deste mes, sacamos outra nota e trasladamos a Función Pública o mesmo no que levamos meses insistindo.

Alegrámonos se ao final están dispostos a resolver este problema dándolle a solución que a CIG demandou insistentemente mentres outros calaban. Pero para tratar de tapar o erro, a administración non ten outra ocorrencia que tratar de transmitir que isto sucede porque se chegou a un “acordo sindical” cos tres mariachis, e non porque tiñan que rectificar porque estes procesos ían rematar xudicializados ata polos puntos e comas

Non imos consentir que se intente tapar e ignorar, nin á forza sindical que aportou a solución e que ademais é maioritaria, nin que se adopten decisións sen negociar, porque de entrada NON sabemos en que termos se vai facer esta rebaremación, co cal ata coñecer os criterios exactos en que se vai levar a cabo non nos imos pronunciar.

E este luns imos esixirlle unha explicación a Función Pública por non convocarnos.

Mentres as persoas aspirantes sofren as consecuencias deste despropósito a solución estaba aí porque a puxemos hai meses enriba da mesa. Que teñen que ocultar?


A empresa necesita dos sindicatos amarelos para xustificar os seus erros, e os sindicatos amarelos necesitan que a empresa dea lexitimidade á súa inacción durante meses.

Comprobación/actualización de datos do persoal integrante das listas propias do Consorcio Galego de Igualdade e Benestar para a súa integración nas listas do Decreto 37/2006

Segundo nos comunican na Comisión de Listas, proximamente abrirase un prazo para que o persoal do Consorcio se integre nas listas da Xunta. Para que esto se poida levar a cabo e poidan ser tidos en conta os servizos prestados no Consorcio, o persoal que presta ou prestou servizos no consorcio debe:

  1. Revisar a maior brevidade posible o seu expediente do FIDES e comprobar os seus datos, especialmente:
    • Grupo/subgrupo, corpo/escala/categoría.
    • No campo do apartado profesional EXPERIENCIA INTERNA.
  2. Se está todo correcto non hai que facer nada. Se hai que acreditar a experiencia por non figurar ou non estar correcta hai que facelo mediante certificación orixinal ou copia auténtica emitida polas persoas titulares das unidades de xestión de persoal e nas que deberá constar: grupo e categoría, réxime xurídico de vinculación, porcentaxe de xornada no caso de ser inferior a xornada completa, tipo de vínculo ( fixo, temporal...), carácter da cobertura e data de inicio e fin de cada unha das vinculacións.

Esta documentación será remitida ao SERVIZO DE ACTUALIZACIÓN DE DATOS DO PERSOAL da DIRECCIÓN XERAL DE EMPREGO PÚBLICO E ADMINISTRACIÓN DE PERSOAL a través do formulario PR004A, por sede electrónica se dispós de orixinais electrónicos ou copias auténticas; caso contrario, terás que facelo de forma presencial segundo o previsto no artigo 16.4 da Lei 39/2015, do 1 de outubro.

Se necesitas axuda, podes contactar coa CIG por internet ou dirixirte aos delegados/as da túa comarca.

No 2022, cando se comezaron a negociar as convocatorias dos procesos da Lei 20/2021, dende a CIG fixemos alegacións ás bases como por exemplo a do computo do período de inactividade. Non nolo admitiron e logo, sen recollelo nas bases, o aplicaron de oficio na metade do partido, o que provocou o actual caos nos baremos.

Daquela, cando se podía solucionar incluíndoo nas bases, a administración fixo caso omiso, polo que a CIG votou en contra das bases do proceso e presentamos demandas. Mentres, outros sindicatos votaron a favor desas convocatorias.

Comezado o ano 2024, Función Pública modificou o criterio de puntuación da experiencia profesional puntuando o tempo de inactividade. E xustificaron este cambio dicindo que é una interpretación diferente do criterio e non unha modificación, e baséanse na "recente xurisprudencia do Tribunal Supremo" como di a nota informativa que colgaron na súa páxina web. O resultado é que esa "recente" interpretación do 2024 ven a modificar os cálculos do 2023, deixando os autobaremos con puntuacións ficticias (ás veces ata da metade da puntuación real).

O 18 de xullo do 2024 a CIG mantén unha xuntanza "informativa" con Función Pública por mor dos procesos selectivos de estabilización. Nesa reunión nos din que o proceso vai seguir co autobaremo actual, sumando a puntuación por inactividade, pero que só baremaran á xente que entra no número máximo de persoas a baremar. É dicir, non van ter en conta a puntuación "real" no autobaremo, senón a do 2023, polo que nin a puntuación nin os postos do autobaremo reflicten a realidade dos aspirantes.

A CIG, non conforme con este proceder, solicitou:

◦ Paralizar os procesos de alegacións.

◦Abrir un novo prazo de solicitude de participación nos procesos selectivos onde houbera persoal fixo descontinuo coa intención de actualizar os autobaremos.

◦ Baremar a todas as persoas solicitantes.

◦Tamén instamos a reclamar a todo o persoal afectado por esta circunstancia.

O día 11 de outubro de 2024, dende a CIG reiteramos a solicitude feita a Función Pública xa que, canto máis avanza o proceso nas diferentes categorías, máis aspirantes se ven prexudicados e discriminados nestes procesos que non está a ter en conta os méritos a todos os aspirantes por igual. Algúns incluso quedando fora dos baremos cando, pola súa puntuación real, terían opción a coller praza.

Ao final, chegamos ao momento da publicación dos baremos definitivos do concurso e comprobamos que Función Pública segue erre que erre en tirar para adiante co proceso sen dar opción á revisión dos autobaremos, e así nos atopamos con:

◦ Persoal que non sae na baremación provisional por non ten computado o tempo de inactividade e, que ten maior puntuación que persoas baremadas, chegando incluso a estar dentro das posibles propostas para acadar posto.

◦  Listas que segundo as bases da convocatoria* non foron revisadas e outras que non foron ben revisadas.

*Ao persoal laboral fixo ou ao que se atope en condicións de adquirir a fixeza en virtude dos procesos selectivos en curso, que se presenten aos procesos derivados da Lei 20/2021, non se lle computarán os servizos prestados como persoal laboral temporal na categoría que sexa equivalente á escala funcionarial convocada.

Chegados a este punto, solicitamos á administración que abra un prazo para actualizar os autobaremos ou que baremen a todo o persoal que está sen baremar. Así como que paralicen os proceso ata que corrixan as incidencias derivadas da non valoración do tempo de inactividade nos autobaremos. E que asuman as súas responsabilidades as persoas encargadas destes procesos.

Basta xa desta disfunción da Función Pública

O pasado xoves día 21 de novembro, tivo lugar unha xuntanza do Comité de Seguridade e Saúde Laboral de Medio Ambiente (en adiante CSSL), onde se tratou o tema da influenza aviaria e información sobre o Centro de Recuperación de Fauna Salvaxe de Santa Cruz, como único punto na orde do día ademais da rolda de intervencións.

Dende a Consellería de Medio Ambiente e Cambio Climático déusenos traslado do Protocolo de vixilancia da gripe aviaria en humanos, elaborado pola Consellería de Sanidade, ademais dunha circular informativa, da Dirección Xeral de Patrimonio Natural, respecto á vixilancia pasiva a desenvolver por parte da Consellería de Medio Ambiente e Cambio Climático sobre a detección do virus de influencia aviar, entre outra información referente a este tema.

A CIG solicitou unha simplificación dos documentos que se lle vaian achegar aos traballadores e traballadoras para facer máis sinxela a súa lectura e comprensión. A Presidenta do CSSL tivo a ben a iniciativa e comprometeuse a realizar uns dípticos para entregar ao persoal. Por outro lado, tamén solicitou dos delegados e delegadas de prevención a nosa colaboración para que as persoas traballadoras tomen todas as medidas e preventivas postas a súa disposición cando nos atopemos en situacións que poidan ser posibles causas de gripe aviaria.

Na rolda de intervencións a Presidenta do CSSL de Medio Ambiente xa nos adiantou que proximamente terá lugar unha xuntanza do CSSL de Medio Ambiente, cun monográfico para tratar a situación en canto a prevención de riscos laborais no Parque Nacional das Illas Atlánticas, a petición da CIG.

Por último, sinalar que a xuntanza do CSSL realizouse de xeito presencial, accedendo desta maneira a Presidenta do comité a unha demanda da maioría dos delegados e delegadas de prevención de riscos laborais.

A Consellería do Medio Rural convocounos ás OOSS o martes 19 de novembro a unha reunión para, según nos informan, adecuar a rpt aos cambios realizados na estructura logo das eleccións autonómicas. Logo de examinar a documentación e de reclamar que non envían memoria económica, alegamos:

Nesta RPT, da que non se acompaña memoria económica, máis que segundo os cáculos da CIG supoñen un diferencial de 358,000 euros, é a primeria vez na que se amortizan as prazas de Xefe/a Territorial para crear prazas de Director/a Territorial, abertas á cobertura por parte de persoal non funcionario e polo tanto, acubillo futurible de colocacións de políticos/as amigos/as en horas baixas...

Aproveitamos para reclamar que a xefatura de negociado de nova creación e que denominan “unidade de apoio administrativo” se abra aos grupos A2, cousa que non consideran porque refiren que é unha unidade na que se pretende, sen máis, un traballo con programas ofimáticos...

Solicitamos a igualdade na denominación dos postos creados na Coruña e en Lugo como “Posto base subgrupo A1” do SPIF” a “Técnico/a Apoio SPIF” e se abran ao A2.

Reclamamos tamén que todas as brigadas leven xefe/a de brigada que se faga responsable e, polo tanto, se creen as prazas necesarias para esta cobertura, tal como dende a CIG xa reclamamos en varias ocasións.

Solicitamos información se está en funcionamento a UDEX e cando se van a poñer as prazas na RPT e insistimos que se creen as 57 prazas na UIFO, 3 por distrito que se comprometeran. Refiren que estes temas non se van tratar nesta RPT e que a partires de xaneiro se concertarían nunha nova reunión...

O día 21/11/2024, a Dirección Xeral de Emprego Público colgou unha nota informativa na súa páxina web sobre a proba física de varias categorías dos procesos do Servizo de prevención e defensa contra incendios forestais SPIF).

Dado que esta nota é incompleta, xera dúbidas e dela se poden derivar graves consecuencias, dende a CIG vimos de reclamarlle hoxe á DXEP que con carácter de urxencia:

• Se publique o listado das persoas que están obrigadas a acudir á mesma.
• Que se indique a hora e o lugar das mesmas.
• Que se publiquen instrucións claras e concisas de como actuar en caso de baixa por IT, embarazo, etc.

E ademais, debido ás prolongadas esperas que se están a sufrir en moitas localidades para conseguir unha cita para a expedición dos certificados médicos, esiximos que se aclare canto antes.

E a maiores lembrámoslles ás persoas que están pendentes das probas físicas, que as mesmas están establecidas nos puntos 2.7.2 e 2.7.3 dunha resolución publicada no DOG do 23 de xaneiro de 2023

No DOG do 22/11/2024 publican varias baremacións provisionais da fase de concurso de concursos-oposicións de estabilización da Lei 20/2021:

- Subgrupo C2, escala de persoal de servizos xerais.

- Escala auxiliar de coidadores, subgrupo C2, do corpo de auxiliares de carácter técnico de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza.

- Escala de xerocultor, subgrupo C2, do corpo de auxiliares de carácter técnico de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza.

-  Agrupación profesional de persoal funcionario subalterno da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, escala de persoal de limpeza e recursos naturais e forestais, especialidade de persoal de limpeza e cociña, subgrupo AP.

- Corpo auxiliar da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, subgrupo C2.

Escala de auxiliar de clínica, subgrupo C2, do corpo de auxiliares de carácter técnico de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza.

-  Categoría 104 do grupo III de persoal laboral da Xunta de Galiza, intérprete de lingua de signos.

-  Categoría 100 do grupo III de persoal laboral da Xunta de Galiza, bombeiro/a forestal xefe/a de brigada.

A puntuación provisional obtida polas persoas baremadas figura reflectida no portal web corporativo da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal https://www.xunta.gal/funcion-publica/procesos-selectivos/consulta

De conformidade co establecido na base IV.5 da convocatoria, e de acordo co Informe de 9 de outubro de 2024, da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, sobre a aplicación da tramitación de urxencia aos procesos selectivos de estabilización da Lei 20/2021, conforme o artigo 33.1 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións públicas, as persoas aspirantes disporán dun prazo de cinco (5) días hábiles, contados a partir do día seguinte ao da publicación desta resolución no DOG, para formularen reclamación contra as puntuacións provisionais ante o tribunal.

Outras novas recentes

Martes, 08 Xullo 2025

Comisións de servizo na escala extinta de Axentes forestais (C2)

Tras unha sentenza firme a Dirección Xeral de Emprego Público xa autorizou 3 comisións de servizo na escala de axentes forestais (corpo de auxiliares técnicos da escala C2) A CIG protesta pola decisión de Emprego Público e solicítalle unha reunión urxente coas consellerías para arranxar a situación anacrónica das RPT, valorando eliminar o C2 nos postos que non están...
Xoves, 10 Xullo 2025

Procesos selectivos; comisións axentes forestais; listas cociña (MSF 10/07/25)

Na orde do día da Mesa Sectorial de Negociación do Persoal Funcionario (MSF) que tivemos o xoves 10 de xullo, tratáronse as convocatorias dos procesos selectivos de A1-Ciencias do Mar, A1-Profesores das escolas náutico-pesqueiras (varias especialidades), e A2-Mestres de taller das escolas náutico-pesqueiras (máquinas e produción). Na rolda aberta de intervencións puidemos...
Martes, 08 Xullo 2025

Modificación da RPT da Consellería de Presidencia, Xustiza e Deportes (para 11/07/25)

A Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Presidencia, Xustiza e Deportes, convocounos a unha xuntanza que será o venres 11 de xullo, pola proposta de modificación da súa Relación de Postos de Traballo.  Se é do teu interese, podes descargar a documentación, e se queres achegarnos algo, podes contactar coa CIG.