- Detalles
Comprobación/actualización de datos do persoal integrante das listas propias do Consorcio Galego de Igualdade e Benestar para a súa integración nas listas do Decreto 37/2006
Segundo nos comunican na Comisión de Listas, proximamente abrirase un prazo para que o persoal do Consorcio se integre nas listas da Xunta. Para que esto se poida levar a cabo e poidan ser tidos en conta os servizos prestados no Consorcio, o persoal que presta ou prestou servizos no consorcio debe:
- Revisar a maior brevidade posible o seu expediente do FIDES e comprobar os seus datos, especialmente:
- Grupo/subgrupo, corpo/escala/categoría.
- No campo do apartado profesional EXPERIENCIA INTERNA.
- Se está todo correcto non hai que facer nada. Se hai que acreditar a experiencia por non figurar ou non estar correcta hai que facelo mediante certificación orixinal ou copia auténtica emitida polas persoas titulares das unidades de xestión de persoal e nas que deberá constar: grupo e categoría, réxime xurídico de vinculación, porcentaxe de xornada no caso de ser inferior a xornada completa, tipo de vínculo ( fixo, temporal...), carácter da cobertura e data de inicio e fin de cada unha das vinculacións.
Esta documentación será remitida ao SERVIZO DE ACTUALIZACIÓN DE DATOS DO PERSOAL da DIRECCIÓN XERAL DE EMPREGO PÚBLICO E ADMINISTRACIÓN DE PERSOAL a través do formulario PR004A, por sede electrónica se dispós de orixinais electrónicos ou copias auténticas; caso contrario, terás que facelo de forma presencial segundo o previsto no artigo 16.4 da Lei 39/2015, do 1 de outubro.
Se necesitas axuda, podes contactar coa CIG por internet ou dirixirte aos delegados/as da túa comarca.
- Detalles
No 2022, cando se comezaron a negociar as convocatorias dos procesos da Lei 20/2021, dende a CIG fixemos alegacións ás bases como por exemplo a do computo do período de inactividade. Non nolo admitiron e logo, sen recollelo nas bases, o aplicaron de oficio na metade do partido, o que provocou o actual caos nos baremos.
Daquela, cando se podía solucionar incluíndoo nas bases, a administración fixo caso omiso, polo que a CIG votou en contra das bases do proceso e presentamos demandas. Mentres, outros sindicatos votaron a favor desas convocatorias.
Comezado o ano 2024, Función Pública modificou o criterio de puntuación da experiencia profesional puntuando o tempo de inactividade. E xustificaron este cambio dicindo que é una interpretación diferente do criterio e non unha modificación, e baséanse na "recente xurisprudencia do Tribunal Supremo" como di a nota informativa que colgaron na súa páxina web. O resultado é que esa "recente" interpretación do 2024 ven a modificar os cálculos do 2023, deixando os autobaremos con puntuacións ficticias (ás veces ata da metade da puntuación real).
O 18 de xullo do 2024 a CIG mantén unha xuntanza "informativa" con Función Pública por mor dos procesos selectivos de estabilización. Nesa reunión nos din que o proceso vai seguir co autobaremo actual, sumando a puntuación por inactividade, pero que só baremaran á xente que entra no número máximo de persoas a baremar. É dicir, non van ter en conta a puntuación "real" no autobaremo, senón a do 2023, polo que nin a puntuación nin os postos do autobaremo reflicten a realidade dos aspirantes.
A CIG, non conforme con este proceder, solicitou:
◦ Paralizar os procesos de alegacións.
◦Abrir un novo prazo de solicitude de participación nos procesos selectivos onde houbera persoal fixo descontinuo coa intención de actualizar os autobaremos.
◦ Baremar a todas as persoas solicitantes.
◦Tamén instamos a reclamar a todo o persoal afectado por esta circunstancia.
O día 11 de outubro de 2024, dende a CIG reiteramos a solicitude feita a Función Pública xa que, canto máis avanza o proceso nas diferentes categorías, máis aspirantes se ven prexudicados e discriminados nestes procesos que non está a ter en conta os méritos a todos os aspirantes por igual. Algúns incluso quedando fora dos baremos cando, pola súa puntuación real, terían opción a coller praza.
Ao final, chegamos ao momento da publicación dos baremos definitivos do concurso e comprobamos que Función Pública segue erre que erre en tirar para adiante co proceso sen dar opción á revisión dos autobaremos, e así nos atopamos con:
◦ Persoal que non sae na baremación provisional por non ten computado o tempo de inactividade e, que ten maior puntuación que persoas baremadas, chegando incluso a estar dentro das posibles propostas para acadar posto.
◦ Listas que segundo as bases da convocatoria* non foron revisadas e outras que non foron ben revisadas.
*Ao persoal laboral fixo ou ao que se atope en condicións de adquirir a fixeza en virtude dos procesos selectivos en curso, que se presenten aos procesos derivados da Lei 20/2021, non se lle computarán os servizos prestados como persoal laboral temporal na categoría que sexa equivalente á escala funcionarial convocada.
Chegados a este punto, solicitamos á administración que abra un prazo para actualizar os autobaremos ou que baremen a todo o persoal que está sen baremar. Así como que paralicen os proceso ata que corrixan as incidencias derivadas da non valoración do tempo de inactividade nos autobaremos. E que asuman as súas responsabilidades as persoas encargadas destes procesos.
Basta xa desta disfunción da Función Pública
- Detalles
O pasado xoves día 21 de novembro, tivo lugar unha xuntanza do Comité de Seguridade e Saúde Laboral de Medio Ambiente (en adiante CSSL), onde se tratou o tema da influenza aviaria e información sobre o Centro de Recuperación de Fauna Salvaxe de Santa Cruz, como único punto na orde do día ademais da rolda de intervencións.
Dende a Consellería de Medio Ambiente e Cambio Climático déusenos traslado do Protocolo de vixilancia da gripe aviaria en humanos, elaborado pola Consellería de Sanidade, ademais dunha circular informativa, da Dirección Xeral de Patrimonio Natural, respecto á vixilancia pasiva a desenvolver por parte da Consellería de Medio Ambiente e Cambio Climático sobre a detección do virus de influencia aviar, entre outra información referente a este tema.
A CIG solicitou unha simplificación dos documentos que se lle vaian achegar aos traballadores e traballadoras para facer máis sinxela a súa lectura e comprensión. A Presidenta do CSSL tivo a ben a iniciativa e comprometeuse a realizar uns dípticos para entregar ao persoal. Por outro lado, tamén solicitou dos delegados e delegadas de prevención a nosa colaboración para que as persoas traballadoras tomen todas as medidas e preventivas postas a súa disposición cando nos atopemos en situacións que poidan ser posibles causas de gripe aviaria.
Na rolda de intervencións a Presidenta do CSSL de Medio Ambiente xa nos adiantou que proximamente terá lugar unha xuntanza do CSSL de Medio Ambiente, cun monográfico para tratar a situación en canto a prevención de riscos laborais no Parque Nacional das Illas Atlánticas, a petición da CIG.
Por último, sinalar que a xuntanza do CSSL realizouse de xeito presencial, accedendo desta maneira a Presidenta do comité a unha demanda da maioría dos delegados e delegadas de prevención de riscos laborais.
- Detalles
A Consellería do Medio Rural convocounos ás OOSS o martes 19 de novembro a unha reunión para, según nos informan, adecuar a rpt aos cambios realizados na estructura logo das eleccións autonómicas. Logo de examinar a documentación e de reclamar que non envían memoria económica, alegamos:
Nesta RPT, da que non se acompaña memoria económica, máis que segundo os cáculos da CIG supoñen un diferencial de 358,000 euros, é a primeria vez na que se amortizan as prazas de Xefe/a Territorial para crear prazas de Director/a Territorial, abertas á cobertura por parte de persoal non funcionario e polo tanto, acubillo futurible de colocacións de políticos/as amigos/as en horas baixas...
Aproveitamos para reclamar que a xefatura de negociado de nova creación e que denominan “unidade de apoio administrativo” se abra aos grupos A2, cousa que non consideran porque refiren que é unha unidade na que se pretende, sen máis, un traballo con programas ofimáticos...
Solicitamos a igualdade na denominación dos postos creados na Coruña e en Lugo como “Posto base subgrupo A1” do SPIF” a “Técnico/a Apoio SPIF” e se abran ao A2.
Reclamamos tamén que todas as brigadas leven xefe/a de brigada que se faga responsable e, polo tanto, se creen as prazas necesarias para esta cobertura, tal como dende a CIG xa reclamamos en varias ocasións.
Solicitamos información se está en funcionamento a UDEX e cando se van a poñer as prazas na RPT e insistimos que se creen as 57 prazas na UIFO, 3 por distrito que se comprometeran. Refiren que estes temas non se van tratar nesta RPT e que a partires de xaneiro se concertarían nunha nova reunión...
- Detalles
O día 21/11/2024, a Dirección Xeral de Emprego Público colgou unha nota informativa na súa páxina web sobre a proba física de varias categorías dos procesos do Servizo de prevención e defensa contra incendios forestais SPIF).
Dado que esta nota é incompleta, xera dúbidas e dela se poden derivar graves consecuencias, dende a CIG vimos de reclamarlle hoxe á DXEP que con carácter de urxencia:
• Se publique o listado das persoas que están obrigadas a acudir á mesma.
• Que se indique a hora e o lugar das mesmas.
• Que se publiquen instrucións claras e concisas de como actuar en caso de baixa por IT, embarazo, etc.
E ademais, debido ás prolongadas esperas que se están a sufrir en moitas localidades para conseguir unha cita para a expedición dos certificados médicos, esiximos que se aclare canto antes.
E a maiores lembrámoslles ás persoas que están pendentes das probas físicas, que as mesmas están establecidas nos puntos 2.7.2 e 2.7.3 dunha resolución publicada no DOG do 23 de xaneiro de 2023
- Detalles
No DOG do 22/11/2024 publican varias baremacións provisionais da fase de concurso de concursos-oposicións de estabilización da Lei 20/2021:
- Subgrupo C2, escala de persoal de servizos xerais.
- Escala auxiliar de coidadores, subgrupo C2, do corpo de auxiliares de carácter técnico de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza.
- Escala de xerocultor, subgrupo C2, do corpo de auxiliares de carácter técnico de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza.
- Agrupación profesional de persoal funcionario subalterno da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, escala de persoal de limpeza e recursos naturais e forestais, especialidade de persoal de limpeza e cociña, subgrupo AP.
- Corpo auxiliar da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, subgrupo C2.
- Escala de auxiliar de clínica, subgrupo C2, do corpo de auxiliares de carácter técnico de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza.
- Categoría 104 do grupo III de persoal laboral da Xunta de Galiza, intérprete de lingua de signos.
- Categoría 100 do grupo III de persoal laboral da Xunta de Galiza, bombeiro/a forestal xefe/a de brigada.
A puntuación provisional obtida polas persoas baremadas figura reflectida no portal web corporativo da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal https://www.xunta.gal/funcion-publica/procesos-selectivos/consulta
De conformidade co establecido na base IV.5 da convocatoria, e de acordo co Informe de 9 de outubro de 2024, da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, sobre a aplicación da tramitación de urxencia aos procesos selectivos de estabilización da Lei 20/2021, conforme o artigo 33.1 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións públicas, as persoas aspirantes disporán dun prazo de cinco (5) días hábiles, contados a partir do día seguinte ao da publicación desta resolución no DOG, para formularen reclamación contra as puntuacións provisionais ante o tribunal.
- Detalles
A reestruturación da Xunta de Galiza lévase por diante á GAIN e ao seu persoal
Os secretarios xerais técnicos da Consellaría de Economía e Industria e da Consellaría de Educación convócannos o luns 18 de novembro de 2024 aos sindicatos a unha xuntanza “informativa”, sen opción a negociar ningún aspecto, e a 12 días de efectuar os traspasos de traballadoras e traballadores (1 de decembro de 2024).
Nada máis recibir a convocatoria da xuntanza, dende a CIG solicitamos o acceso á documentación que ía ser tratada nela, sen que fose respondida a nosa petición, e sen permitírsenos ningunha posibilidade de estudar e valorar o texto do Borrador do Acordo de traspaso entre a Consellería de Educación, Ciencia e Universidades e Formación Profesional e a Consellería de Economía e Industria. 2º Acordo de traspaso: adscrición de postos con nivel orgánico inferior a servizo e traspaso de créditos asignados aos servizos traspasados, o cal se nos entrega en papel unha vez iniciada a reunión.
A CIG pide, en primeiro lugar, que aclaren se estamos nunha mesa de negociación, ou ben nunha mesa de información, porque se falamos de postos de traballo debería tratarse dunha mesa de negociación de RPT, tal e como establece o Estatuto Básico da Empregada Pública, e en ningún caso dunha mesa informativa. Co que nos topamos é cunha situación “estraña” de borrador de acordo entre consellarías con respecto ao cal semella que se nos convida a sermos meras testemuñas.
En segundo lugar, pedimos explicacións dos motivos polos que non se nos facilitou o borrador de acordo con antelación para poder estudalo e verificalo, e traer á xuntanza unha idea clara do que se pretende facer que posibilitase manter uns mínimos de diálogo.
Ademais, poñemos de manifesto que unha cousa é que cambien as funcións de consellarías ou entes e se nos dea traslado diso, consonte a potestade autoorganizativa da Administración, e outra cousa moi distinta son os traslados e modificacións de postos. Despois de botar unha visual rápida ao documento, non entendemos que o “persoal propio” da GAIN se traslade a outras consellarías ou entes. Iso poderíamos entendelo despois de resolto o proceso específico de estabilización deste persoal consonte a Lei 20/2021, e unha vez que este persoal sexa funcionario ou laboral da Xunta de Galiza, e non persoal propio da GAIN. Por este motivo, poñemos en dúbida a legalidade deste traspaso, a falta de dispoñer de máis documentación e poder estudar o borrador.
Na xuntanza instamos a que se nos convoque á preceptiva mesa de negociación dos postos de traballo que se cambian, se nos facilite toda a documentación relativa ás modificacións, como o informe de simplificación administrativa no que se indiquen os criterios do traslado, ou unha memoria funcional dos traslados e dos motivos que os ocasionan, que dean soporte ao discurso exposto pola empresa durante a reunión.
Por parte da Consellaría de Economía e Industria e Consellaría de Educación confírmannos que se trata dunha xuntanza “informativa”, e non contestan á falta de transparencia e boa fe ao non facilitar a documentación. Tentan convencer de que a situación é algo totalmente habitual na Xunta cada vez que hai remodelacións, nas que din que sempre hai persoal que pasa dunha consellaría a outra, e que descoñecen que nestes casos se fagan negociacións. Indican que se consideramos que hai que incluír algún tipo de medida ou garantía no acordo, que llo comuniquemos, ademais de aclarar que se trata dunha subrogación: a Consellaría de Economía e Industria e o Igape subrógranse na titularidade de GAIN. Aseguran que as condicións do persoal seguirán sendo as mesmas e que non vai haber ningún prexuízo para as persoas traballadoras. Consideran que a data máis axeitada é o 1 de decembro, aínda que os efectos económicos os deixan para un momento posterior, segundo a disponibilidade dos créditos; e afirman que as présas responden a que cada consellaría ten as súas competencias, que “as competencias hai que exercelas” e que é un transvase de prazas coas mesmas condicións que teñen.
Por parte de Emprego Público aclaran que os compromisos se van manter, que a estabilización vai seguir o seu curso, que o persoal tomará posesión en destino provisional no posto que ocupan, e que haberá a integración no V Convenio e a funcionarización previstas. Negan que sexa unha situación rara, cualificándoa de “especial”, e que están tratando ao persoal propio de GAIN como se fose persoal da Xunta, sen máis… Din que ao longo de 2025 contan con ter rematadas esas situacións.
Dende a CIG manifestamos a nosa total oposición á sinatura deste acordo mentres non haxa negociación das modificacións dos postos de traballo, e consideramos que, se asinan o acordo directamente, a nosa central sindical non entrou na negociación. Así mesmo, insistimos en que dubidamos da legalidade do traspaso do persoal propio de GAIN, e da capacidade deste persoal de poderse trasladar ás consellarías ou outros entes, pola súa casuística e situación específica (de aí uns procesos selectivos propios), antes das resolucións da estabilización e do cumprimento dos acordos asinados entre determinados sindicatos e Emprego Público, agás que estes sindicatos asinantes se queiran saltar os procesos e protocolos que establecen o procedemento de como han de levarse a cabo estes traslados co persoal legalmente establecido, porque esta situación é unha volta atrás para o persoal de GAIN. Só os postos de persoal funcionario de GAIN son susceptíbeis de seren trasladados, e por iso pedimos que esta situación especial de suposta "legalidade" se documente, e non se limiten a defendelo verbalmente.
Non volvemos ter noticias nin de parte da Consellaría de Economía e Industria, nin de parte da Consellaría de Educación, nin tampouco de Emprego Público, e esta central sindical non foi convocada á negociación da modificación de postos que se vai levar a cabo.
- Detalles
Como xa manifestamos na Comisión de Listas a CIG está conforme coa apertura de listas para as escalas de persoal funcionario do SPIF. Pero entendemos que os méritos de tempo traballado como persoal laboral non deben ser tidos en conta por tratarse de escalas con diferentes requisitos de acceso e diferentes titulacións. Iso foi o manifestado na comisión celebrada o 19 de xuño.
De chegarse a que os méritos fosen computados nas listas de funcionarios o que si temos claro é que non poderían computar os mesmos méritos en dúas listas disitintas, polo que o persoal tería que decantarse por unha ou outra lista.
Pensamos que o máis xusto e que nas listas de persoal funcionario só computen as oposicións celebradas xa para funcionarios e o tempo traballado como persoal funcionario interino.
- Detalles
A Consellería de Política Social e Igualdade convocounos a unha xuntanza para o día 20 de novembro, para tratar unha proposta de modificación da súa relación de postos de traballo (RPT). Se é do teu interese, aquí tes a súa proposta: descargar.
Para achegarnos o que consideres, podes contactar coa CIG.
- Detalles
A CIG ven de presentar un escrito dirixido á Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal (DXEP) reclamando a equiparación no criterio de superación da proba física entre o persoal bombeiro/ a forestal do SPIF, o persoal técnico de defensa contra incendios forestais e o persoal axente técnico de xestión ambiental.
Nas convocatorias publicadas destas escalas e categorías estableceuse unha diferenciación entre homes e mulleres no tempo permitido para a superación da proba física requirida. Así, na convocatoria da escala de axentes ambientais o tempo máximo de realización da proba sería de 30 minutos para os homes e 35 para as mulleres, pero para o persoal bombeiro/a forestal e técnico non hai diferenzas (sería de 30 minutos para homes e mulleres).
Dende a CIG non entendemos nin compartimos esta disparidade de criterio e pedimos dende hai tempo adaptar o acceso ao emprego público implantando medidas de accións positivas, sobre todo naquelas profesións masculinizadas, que permitan ás mulleres acceder en condicións de igualdade real.
Por este motivo, vimos de solicitar á DXEP que corrixa esta eiva e equipare o criterio de superación da proba física entre todas estas escalas e categoría e pase a ser de 30 minutos no caso dos homes e de 35 minutos no caso das mulleres.
A maiores, tamén solicitamos que se establezan medidas para non menoscabar o acceso ao emprego público das mulleres embarazadas, tendo en conta a necesidade da superación da proba física para obter unha praza nas mencionadas categorías e escalas.