Novas por contido

A DXEP infórmanos que aos efectos de formular alegacións aos listados de postos que se ofertarán nuns próximos concursos de traslados o prazo será ata o vindeiro venres, día 21 de marzo de 2025. As escalas para as que se abrirán os concursos de traslados son as seguintes:

Concurso 254

  • Arqueólogos
  • Restauración
  • Arquivos, bibliotecas e museos
  • Delineantes
  • Lingüistas
  • Descargar

Concurso 255

  • Profesorado numerario e mestres/as de taller de institutos politécnicos marítimo-pesqueiros.
  • Axentes de extención pesqueira.
  • Descargar listado

O alto tribunal interpreta que privatiza os procedementos de avaliación ambiental, externaliza a súa tramitación e a pon en mans da empresa privada. A sentenza cuestiona proxectos como Altri ou a Mina de Touro e chama a particulares, entidades e asociacións interesadas no procedemento a que soliciten a súa suspensión administrativa.

O Tribunal de Xustiza de Galiza ven de emitir sentenza favorable á demanda interposta pola CIG na que se impugnaba o Decreto 102/2023, polo que se regulan as entidades de colaboración ambiental e se crean o rexistro de Entidades de Colaboración Ambiental da Comunidade Autónoma de Galiza e o Banco de Persoas expertas en avaliación ambiental.

Este Decreto, que se formulou ao abeiro da Lei de simplificación administrativa e de reactivación económica aprobada polo PP, serve para substituír o traballo do persoal funcionario público por empresas colaboradoras privadas co obxectivo de facilitar a autorización de proxectos con impacto ambiental como os parques eólicos ou a minería extractiva, ou industrias de alto impacto ambiental.

O decreto regula as empresas “colaboradoras” ambientais, que poderían encargarse de todo o procedemento administrativo de autorización incluídos informe, control e avaliación ambiental, deixando ao persoal funcionario da Xunta unicamente a sinatura nos procedementos de autorización, que o terían que facer sen posibilidade de contrastar o rigor dos datos e a tramitación realizada pola empresa.

Ademais outorgaba a posibilidade de que unha única empresa realizara toda a tramitación ambiental de proxectos e logo o seguimento e control de medidas correctoras ou incluso levantamento de actas e preparación do procedemento sancionador, cando na Administración Pública isto fano diferentes departamentos e persoas funcionarias. A maiores, dáballe aos “axentes” da empresa privada carácter de autoridade e presunción de veracidade co valor probatorio as actas, informes e outras actuacións como o acceso a instalacións, terreos e obras.

O decreto usurpaba directamente as funcións dos funcionarios e funcionarias públicas, sen garantía de imparcialidade, xerando un precedente de privatización nunca visto ata o de agora, substituíndoos en toda a tramitación ambiental, atrevéndose incluso coas funcións de autoridade, fe publica, inspección, fiscalización e control (reservadas exclusivamente a funcionarios e funcionarias inspectores/as e axentes da autoridade). E, aínda que o auto do TSXG non derroga a totalidade do artigo 29, xa que permite que se realicen por parte das “entidades colaboradoras” tarefas auxiliares non substitutivas de funcións asignadas a funcionarios públicos, e na Consellería de Medio Ambiente e Cambio Climático temos persoal de inspección e tamén axente ambiental encargado, dende a CIG Autonómica estaremos pendentes de que a Xunta non acuda ás empresas para substituír as súas funcións.

Para máis afondar, non se establece ningún tipo de control por parte dos órganos administrativos ás actuacións ou aos informes que a empresa realice, polo que a autorización ou a sanción final baséase unicamente no traballo que realiza a empresa privada. Finalmente sería un posto de designación política (libre designación ou con sorte un posto cuberto polo futuro concurso específico) ao que só lle quedará asinar responsabilizándose e validando xuridicamente o que fai unha empresa privada. Desta forma xa non sería persoal funcionario publico garantes de imparcialidade e cuxos obxectivos son defender, neste caso, o medio ambiente e salvagardar o interese xeral, os que realizarían os procedementos administrativos que autorizarían a implantación de industria ou actividades lesivas no noso país.

En definitiva, a Xunta de Galiza non creou con este decreto unha administración paralela como temos denunciado que fai habitualmente por exemplo con empresas públicas como TRAGSATEC, co argumento de carga de traballo excepcional e por ser “medio propio”, senón que neste caso OUTORGA directamente e de forma estrutural a tramitación e a inspección ambiental a empresas privadas na vez de ser realizada pola consellería de Medio Ambiente e Cambio Climático que é a quen corresponde. E, para maquillar a desfeita nomea as empresas como “colaboradoras” cando non se prevé ningún tipo de colaboración entre iguais (o que tamén sería cuestionable) senón que directamente lle regala as funcións propias e exclusivas da función propia.

A POLÍTICA DE DEPREDACIÓN DO PAÍS DO PARTIDO POPULAR

A sentenza é unha “emenda á totalidade” a política de “depredación do país” do Partido Popular, poñendo en cuestión proxectos como o de Altri ou o da Mina de Touro, e chamamos tanto as persoas como ás distintas entidades e asociacións que no seu momento alegaran no procedemento de Altri, ou doutros proxectos materializados de acordo a este decreto, para que pidan a súa suspensión administrativa.

Para a CIG, a sentenza é “un torpedo á liña flotación” dos cambios normativos introducidos polo PP para favorecer os intereses empresariais “reforzando o papel colonial de Galiza”, mentres os sectores produtivos agonizan e avanza a emigración e o avellentamento da poboación.

Denunciamos os procedementos profundamente antidemocráticos e autoritarios postos en marcha pola Xunta de Galiza, xa con Feixóo e despois con Rueda, e acusamos ao PP de “ir ao mercado”, “privatizar os servizos públicos” e “comprar informes” que favorezan os intereses de empresas que veñen espoliar os recursos do noso país.

SUSPENSIÓN DOS PROCEDEMENTOS

A CIG demandará unha revisión exhaustiva e a suspensión de todos aqueles procedementos tramitados a partir da publicación no DOG deste Decreto, en primeiro lugar o de Altri. Preguntámonos que máis ten que pasar para que o Partido Popular faga caso ao rexeitamento masivo que estes proxectos están provocando en todos os sectores do pobo galego e agardamos que, desta volta, o PP e o Goberno galego cumpran esta sentenza. No caso de non facelo, a CIG resérvase exercer as accións legais oportunas, mesmo a vía penal.

Respecto do número de expedientes que poderían estar atinxidos por esta sentenza, lembramos que en 2023, cando anunciamos a intención de recorrer este decreto no contencioso, xa se falaba de que había uns 35 parques eólicos tramitados baixo o seu paraugas.

Por iso adiantamos que agora o que se lle vai pedir á Administración é que identifique e informe sobre todos os expedientes que, en diferentes ámbitos, están afectados, quer proxectos eólicos ou mineiros, e que a central sindical entende que adquiren unha condición de nulidade.

Se en tres meses a Xunta non dá esta información, a CIG recorrerá de novo á xustiza e que, en caso de que a Administración presente recurso de casación -ten 30 días para facelo-, a central sindical solicitará a execución provisional da sentenza, mentres non se pronuncie o Tribunal Supremo, para evitar que sigan adiante proxectos que poderían provocar un dano irreversíbel.

En todo caso, para que o recurso de casación sexa admitido a trámite a Xunta ten que demostrar que o TSXG se apartou “inmotivadamente da xurisprudencia” para emitir esta sentenza.

Diante disto, a CIG anima a toda a poboación a sumarse á mobilización por terra e por mar, convocada para o vindeiro 22 de marzo, ás 12:00 horas na Pobra do Caramiñal sob o lema “Na defensa do noso mar e da nosa terra. Non a Altri. Non á mina de Touro-O Pino”.

Semanas para proceder a substituír ao persoal no exercicio dos seus dereitos e a prestación do servizo en formato “servizos mínimos”

A CIG denunciamos o sistema de chamamentos do Consorcio, con listaxes de contratación con total falta de transparencia, en numerosas ocasións dende hai máis de 15 anos (Valedora do Pobo, Parlamento, ITSS, etc.)

Levabamos tempo, cando insistiamos coa necesidade de celeridade nas coberturas, que nos facían chegar, dende o Departamento de Persoal ou as Xerencias Adxuntas, recibindo ameazas máis ou menos explícitas sobre o caos que se ía producir cando pasaramos á Xunta. 

Agora, despois da integración do persoal do Consorcio na Xunta, tras a  publicación da RPT na Consellería de Política Social e a funcionarización das listas de contratación, mudou o sistema de chamamentos.

 Xa non só temos que aturar unhas listas sen transparencia, onde as traballadoras non saben a súa orde de prelación para chamamentos en cada momento, senón que temos que ver como os chamamentos se someten a dous filtros: o da Consellería e o do Consorcio. E, a todo isto, hai que engadir a desidia da Xerencia en que se xestione dilixentemente.

Fáisenos chegar aos cadros de persoal que toda esta desfeita vén por tomarmos a decisión de  pertencer á Xunta, que “nolo buscamos”. Semella que tiñamos que aturar os salarios de oitocentos e mil euros e que tiñamos tamén que soportar o trato maternalista das xerencias (en vigor aínda).
Seica a culpa de todo a temos os sindicatos, pero tamén a grande ambición das traballadoras e traballadores: queremos traballar 35h, queremos ter reducións de xornada, levar ás nosas crianzas a pediatría...Para esta xente sempre vivimos e conciliamos por riba das nosas posibilidades.

Nestas semanas, moitos centros de traballo estaban sen persoal PSX co que,  a montaxe de comedor e recollida e as camas das sestas cando menos, está a facelo o persoal educativo, abandonando tarefas propias porque hai que “priorizar”. Iso si, dende SS.CC., ameazaban ás direccións dos centros se avisaban ás familias para suspender os servizos que non se podían dar por falta de persoal. 

A falta de coberturas esixe tamén mover os horarios do persoal para poder atender ás aperturas e peches sen incumprir rateos polo que, as traballadoras están nunha incerteza constante. Con frecuencia, vai tan lenta a dilixencia que, ás veces, o permiso  remata  sen que se cubra e non o anulan en chamamentos, polo que fan unha oferta inexistente e a traballadora substituta atópase sen un traballo que aceptou.

O  sistema de chamamentos, ao final, ven sendo o mesmo porque se ocupa o Consorcio: cubro o que me dea a gana e fágovos sufrir un pouco máis, para que saibades o que vos perdestes por ter tanta ambición e querer deixarnos atrás.

Cumpride coa lexislación laboral e deixádenos de amolar!!!!

Recibimos convocatoria para unha xuntanza pola modificación da relación de postos de traballo (RPT) da Presidencia da Xunta. A xuntanza está convocada para o venres 14 de marzo, pero a CIG xa solicitou o cambio de data pois ese día existen outras xuntanzas convocadas.

Se é do teu interese, aquí a documentación: descargar

Cando queren correr, corren, e o que envían o martes 11 contén o que anunciaron no Consello da Xunta do día anterior, luns 10, da "Oficina de coordinación económica da presidencia", coa que van a xogar coa privatización de datos.

Edición: a xuntanza foi movida para o luns 17 de marzo.

Recibimos comunicación do director xeral de Defensa do Monte na que solicita á Secretaría Xeral Técnica do Medio Rural, o reinicio da actividade do persoal laboral fixo-descontinuo de incendios, con data do 17 de marzo de 2025.

Na comunicación, o DXDM menciona que a incorporación é en base á necesidade de incorporación de efectivos para realizar traballos de prevención e de extinción de incendios.

A Consellería de Cultura, Lingua e Xuventude convocounos a unha xuntanza para o venres, día 12 de marzo, para tratar unha proposta de modificación da súa relación de postos de traballo (RPT). Se é do teu interese, aquí tes a proposta: descargar.

A proposta quere adaptar a RPT á estrutura orgánica da consellería, recodifican postos sen máis cambios, e financian a estrutura mediante a amortización dun posto de limpeza na Coruña.

Pero ten máis contido:

  • No gabinete do conselleiro crean dous postos de secretario/a, libre designación, abertos a outras administracións. Así o conselleiro terá tres secretarios/as, todos de LD e aberto a outras administracións para así poñer a quen lle pete.
  • Na Secretaría Xeral Técnica crean o posto de secretario/a do/da SXT, LD e aberto a outras administracións.  Tamén crean un posto de arquitecto/a.
  • Nos catro departamentos territoriais crean un posto de xefatura de sección de coordinación.
  • Hai cambios de denominación, supresión de observacións, cambios de escalas, e máis aperturas a outras administracións. 
  • A un técnico superior de arquivos queren meterlle requisito de permiso de conducir para "retirada e deposito de documentación" (é dicir, que xustifican en que fai funcións de subalterno).

A dirección descartou que a Escola Galega de Administración Pública poida impartir formación específica para o persoal de cociña, gardacostas, ou aquel que demanda mellorar as súas competencias sobre sanidade vexetal ou recuperación de fauna salvaxe. O argumento manifestado é que estes temas non entran na formación que «tradicionalmente» imparte a EGAP.

En febreiro os sindicatos tivemos unha xuntanza coa EGAP complementaria á do consello reitor do 26 de decembro. Nela, a actual responsábel da EGAP transmitiunos a particular concepción sobre os dereitos á formación continua do persoal da Administración Autonómica que determina o actual deseño dos plans de formación anuais da Escola Galega de Administración Pública: unha visión clasista, onde non caben as necesidades formativas reais de todo o persoal.

Dende a actual dirección da Escola téimase en que, se ten que elixir, é máis importante impartir formación en contratación pública e licitacións que en cociña. A contratación pública é un tema de formación que considera «útil» para a modernización da Administración. Non lle parece «útil», pola contra, que o persoal de cociña das escolas, residencias de maiores ou de persoas discapacitadas estea ao tanto de todos os coñecementos actuais para o mellor desempeño das súas funcións, e a mellor atención aos sectores de poboación máis vulnerábeis.

Se as expertas e os expertos en emprego público apuntan a que a materia pendente é modernizar e profesionalizar o emprego público, como sinalou a directora da EGAP, non entendemos como pode afirmar que a Escola segue esa liña de modernización, mentres insiste, ao mesmo tempo, en excluír formacións específicas porque non forman parte das “tradicións” formativas da EGAP.

Una formación de calidade, útil e actualizada, que profesionalice e modernice, ha de ser negociada, ten a obriga legal de adoptar unha perspectiva de xénero, ha de ser inclusiva, ha de facer consultas directas periódicas e sistemáticas ás persoas empregadas públicas, e debe atender a todo o persoal por igual.

Na CIG opoñémonos a que se exclúa directamente da oferta a centos de empregados e empregadas públicas porque o seu traballo non se fai dende un equipo informático!

 

Despois de esixir durante anos que os impulsen, aceptan retomar os concursos de traslados xa convocados e poñer en marcha os que faltan. As tomas de posesión das persoas que están en destino provisional e das que aproben os procesos selectivos serán en postos definitivos unha vez resoltos os concursos de traslados

Na última Xanela (febreiro/2025), volviamos a esixirlle á Xunta que axilizara os concursos de traslados. Na Comisión de Persoal do venres 7 de marzo, a directora xeral de Emprego Público e Administración de Persoal (DXEP) anunciou: que aceptan dar prioridade a convocar e resolver os concursos de traslados; que as tomas de posesión dos procesos selectivos serán directamente definitivos, unha vez resoltos os concursos de traslados; excepciona os procesos de persoal laboral e de escalas en que non existe persoal funcionario, nos que directamente haberá toma de posesión definitiva sen agardar por un concurso de traslados.

Esto é o anunciado pola DXEP na Comisión de Persoal:

  • Dos concursos de traslados
    • Van impulsar e axilizar os concursos de traslados xa convocados. Son seis: corpos xerais, especiais (enxeñarías, arquitecturas e ciencias), gardacostas, consumo, axentes ambientais e escalas do SPIF.
    • Na próxima semana informarán da data de publicación en DOG da resolución de prazo para acreditar méritos e elección de postos do concurso de corpos xerais. O listado de persoas admitidas/excluídas será posteriormente (non entendemos esta orde, pero efectivamente foi así noutros concursos).
    • Nos meses de marzo e abril negociaremos as convocatorias dos restantes concursos que están pendentes de convocar. Menciona expresamente, a modo de exemplo, os seguintes: escalas sociais, veterinarios/as, mantemento, limpeza e cociña.
    • Non haberá concurso de traslados naquelas escalas/especialidades nas que non existe persoal funcionario de carreira. Tampouco nas categorías que quedan de persoal laboral, por decisión política para forzar á funcionarización. Neste punto NON PODEMOS ESTAR DE ACORDO: todo o persoal laboral fixo ten que ter o dereito a participar en procesos de mobilidade.
    • Informarán posteriormente de cales son esas categorías/escalas/especialidades nas que non van convocar concurso de traslados por non ter persoal funcionario de carreira en destino definitivo.

  • Dos procesos selectivos
    • Os destinos serán definitivos.
    • A próxima semana comezarán a publicar no DOG as resolucións das eleccións de destino dos procesos de categorías/escalas/especialidades nas que non van convocar concurso de traslados.
    • Nos procesos en que hai convocado ou van a convocar un concurso de traslados, a medida que vaian rematando os concursos, irán convocando as eleccións de destino.

  • As tomas de posesión dos concursos, aínda que se resolvan antes, e os destinos definitivos, realizaríanse simultaneamente. E non debería pasar moito tempo entre a resolución e a efectiva toma de posesión.

  • Solicitamos información, aínda que fose orientadora, das súas previsións temporais (convocatorias e resolucións de concursos, datas de tomas de posesión). A DXEP limítase a dicir que non dará previsións ata que teñan todos os concursos convocados.

A ÚNICA SOLUCIÓN VIÁBEL E XUSTA

Dende a CIG consideramos que no actual estado de cousas, a única solución que pode abrir camiño para resolver todos os procesos pendentes (concursos, destinos provisionais, procesos selectivos) é a que nos acaban de anunciar: IMPULSAR OS CONCURSOS DE TRASLADOS.

Esta era a solución lóxica, e que lle levamos esixindo dende hai moito tempo. A idea da Administración de dar destinos provisionais ás persoas que aproban procesos selectivos sen pasar as prazas por un concurso de traslados é ALTAMENTE perigosa, porque ALTERA A PRELACIÓN DE DEREITOS DAS PERSOAS EMPREGADAS PÚBLICAS.  E isto é así a raíz dunha sentenza do Tribunal Constitucional que, independentemente do que poidamos opinar sobre a sentenza, establece que a administración non pode dar destinos provisionais. Isto da lugar a que persoas que estaban en destino provisional demandaran a conversión do destino provisional en definitivo en postos que non pasaron polo concurso de traslados previamente.

Esta é unha situación que non se tería dado se a Administración tivera convocado concursos anuais en todas as categorías/corpos/escalas, pero tras dez, quince ou máis anos sen concursos, o lio está montado.

As persoas que acudiron ao xulgado teñen dereito a facer valer os seus intereses ante o mal funcionamento da Administración respaldadas por unha sentenza do Tribunal Constitucional. Pero dito isto, a CIG defende que EXISTE unha ORDE DE PRELACIÓN entre os dereitos que se confrontan á hora de escoller destino: sempre defendemos que as persoas que poden participar nos concursos de traslados teñen dereito a optar a absolutamente todas as prazas vacantes dos seus corpos e escalas na Administración; seguidamente, aquelas que están en destino provisional por orde de promocións; e finalmente as persoas que aproben os procesos selectivos en marcha.

Se isto vai acompañado da medida de realizar simultaneamente as tomas de posesión, para a CIG será a única fórmula para garantir os dereitos de todo o persoal. Estaremos vixiantes para que dunha vez cumpran.

O venres 7 de marzo asistimos á Comisión de Persoal, na que quedou aprobada unha modificación da Relación de Postos de Traballo (RPT) da Consellería de Economía e Industria. Na rolda aberta de intervencións tratáronse diversos asuntos: concursos de traslados e eleición de destino, axencia galega da industria forestal, funcionarización do persoal coidador, promoción interna ao corpo auxiliar, pagamento por asistencia a tribunais da consellería de educación, grao III da carreira profesional e persoal investigador.

RPT de Economía e Industria

A proposta que traen é, basicamente, unha adaptación da RPT á estrutura orgánica, polo que non temos moita marxe de manobra. Defendemos que os postos sexan para o persoal da nosa administración (AXG), e que os que son para administración especial, especifiquen as especialidades.

O voto da CIG foi abstención. CCOO: abstención. CSIF: en contra. UGT: a favor.

Concursos de traslados e eleición destino procesos selectivos

A DXEP informa de que van a impulsar os concursos de traslados, e que estes terán prelación sobre as eleccións de destino dos procesos selectivos, que serán definitivos. Pola súa transcendencia, elaboramos unha información máis polo miúdo: ligazón

Axencia Galega da Industria Forestal

En abril/2024 a Xunta anunciou (prensa e DOG) a desaparición desta axencia, que pasaría a ser unha dirección xeral. A axencia depende dende a primavera pasada de Economía e Industria. Dito isto, a CIG preguntou pola previsión desta axencia, se a van a extinguir, se a van a converter en dirección xeral, que teñen previsto e cando. O secretario xeral técnico de Emprego e Industria respondeu dicindo que a extinción non implica a disolución, que haberá unha subrogación total por parte da consellería, que non é un proceso sinxelo, e que cando teñan claro como facer convocarán aos sindicatos.

Funcionarización persoal coidador

Na Mesa Sectorial do 28/02/25, a directora xeral de Emprego Público e Administración de Persoal (DXEP) dixo que o exame sería o 20 de maio. Pero ese día é un martes, polo que a CIG solicitou que se ratificase na data, xa que no pasado xa tiveran que mudar a data dun exame por ser día laboral, o que afecta á atención das persoas menores que requiren asistencia. A DXEP resposta que efectivamente esa é a previsión, pero que o revisarán.

Promoción interna ao corpo auxiliar-C2

A CIG denuncia que nesta promoción interna quedaron prazas desertas, e xa van 5 convocatorias igual. Esiximos unha solución reparadora, que ten que pasar necesariamente:

  • Por recoller as prazas deixadas desertas.
  • Por incrementalas (non hai límite pois a promoción interna non consume taxa de reposición).
  • Sacar unha OEP extraordinaria coas prazas acumuladas e fixar unha convocatoria na que NON se esixa unha proba de informática.
  • E si se requirise algún coñecemento específico posterior, este se acade mediante formación.
  • A única resposta da DXEP é que “tomamos nota das suxestións”.

Pagamento por asistencia a tribunais de procesos selectivos da consellería de educación

A CIG informa que foron 191 tribunais, con exames en xullo/2024, e parte do persoal colaborador aínda non cobrou. Como mínimo haberá unha persoa de limpeza e outra subalterna por cada tribunal. Pasado xa máis de medio ano, cualificamos á consellería de educación de morosa co seu persoal. A DXEP tan só di que “trasladará a queixa a educación”. A persoa representante de educación non di nada.

Grao III da carreira profesional

Para cando? A resposta da DXEP é a habitual: “estamos analizando as alegacións”.

Persoal investigador

Estase a negociar un convenio marco no ámbito das fundacións sanitarias. Pero ese convenio marco afecta a persoal de máis ámbitos e afecta a persoal non investigador. A DXEP “toma nota”.

A proba de informática é completamente innecesaria

Está claro que a Xunta non quere que a xente promocione. Isto é evidente porque levamos dende a oferta de emprego de 2008 ata hoxe con 5 convocatorias de promoción interna nas que quedan prazas vacantes sen cubrir:

O que parece innecesario, a non ser que o que se pretenda é precisamente IMPEDIR que a xente promocione, é realizar unha proba sobre unha suite informática, cando esta non se esixe para o resto de subgrupos e TODOS OS POSTOS CON TRABALLOS ADMINISTRATIVOS VAN TRABALLAR CON ORDENADORES. Nos procesos selectivos para os corpos administrativo, de xestión e superior e moitas escalas, e todos desenvolven o seu traballo con ferramentas informáticas, non hai proba de coñecementos informáticos.

Xa explicamos que isto ven derivado de cando a Administración esixía o coñecemento de mecanografía (e ir coa Olivetti 98 ao exame). A día de hoxe é unha ridiculez e un atranco seguir mantendo este tipo de probas.

Na Comisión de Persoal do día 07/03/2025 esixímoslle unha vez máis á Dirección Xeral de Emprego Público que adopte unha solución reparadora.

Esta ten que pasar necesariamente por recoller as prazas deixadas desertas, por incrementalas (non hai límite pois a promoción interna non consume taxa de reposición), sacar unha OEP extraordinaria coas prazas acumuladas e fixar unha convocatoria na que NON se esixa unha proba de informática. E si se requirise algún coñecemento específico posterior, este se acade mediante formación.

Xa está ben de tomarlle o pelo ao persoal. As situacións extraordinarias requiren solucións tamén extraordinarias.

Outras novas recentes

Mércores, 05 Novembro 2025

Concursos de traslados de varias especialidades (C1, C2 e agrupación profesional): relación provisional de admitidas

No DOG do 05/11/2025 publican a RESOLUCIÓN do 29 de outubro de 2025, da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, pola que se aproba a relación provisional de persoas admitidas e excluídas do concurso ordinario para a provisión de postos de traballo vacantes de varias escalas e especialidades do corpo de axudantes de carácter facultativo de...
Martes, 04 Novembro 2025

Poucos avances na comisión de seguimento Gardacostas

Na comisión de seguimento abordouse a modificación de horarios con escasos avances, pero co compromiso de avanzar na mellora das condicións laborais e na xubilación anticipada do persoal. Na xuntanza celebrada o 3 de novembro de 2025 a Consellería do Mar comprometeuse a colaborar no procedemento iniciado pola CIG en abril do 2024 en base ao Real Decreto Lexislativo...
Xoves, 06 Novembro 2025

Asambleas abertas - persoal SPIF

A CIG convoca asambleas por Galiza para tratar as cuestións que nos afectan ao persoal do servizo de incendios forestais (SPIF). Compre mellorar as condicións laborais e deter a suspensións dos contratos do persoal fixo-descontinuo ampliando o tempo de traballo a 12 meses xa no 2026. Conformarnos nun servizo público esencial nas multiemerxencias do medio natural e rural...