Novas por contido

Nota: a media mañá do 11/04/22, recibimos un novo listado de prazas que substitúe ao anterior. Este é o novo listado.

A Dirección Xeral de Función Pública envía unha proposta de prazas dispoñíbeis para a elección de destino dos funcionarios e funcionarias de promoción interna e acceso libre que están actualmente en destino provisional.

A relación de prazas son resultado das vacantes do concurso de traslados de corpos xerais e, segundo a DXFP, serían TODAS prazas sobrantes do concurso de traslados coa única excepción de A2, que por falta de postos necesitaron botar man de prazas vacantes de nivel 18 en Compostela que non pasaron polo concurso. 

No listado hai que destacar que desapareceron numerosas prazas. Hai que ter en conta o que din as bases do concurso de traslados: “A adxudicación dun posto de resultas estará condicionada a que o dito posto sexa de necesaria cobertura”. É dicir, que a Administración resérvase o dereito de retirar do concurso as prazas de resultas que considere que queren amortizar, por exemplo. Esto xa o fixeran no concurso anterior, convocado no ano 2015. Daquelas, foran 13 as prazas de resultas retiradas por proposta de amortización.

No momento da negociación do concurso, a CIG solicitou a retirada deste parágrafo, e que se ofertasen todas as prazas.

Temos de prazo ata o día 20 para alegar ao listado de prazas, polo que queremos saber as prazas retiradas do concurso e o motivo. Se queres achegarnos algo, contacta coa CIG.

Temas tratados este xoves no CSSL da Consellería de Política Social

Criterios concesión prestación de risco para o embarazo

Este é un problema que se leva tratando desde fai anos neste comité, debido a que traballadoras que ocupan un posto de igual ou similar características se lle concede a prestación nunha semana diferente de xestación, polo que se esixe que se dea solución a este tema. Pídese que se teña en conta o risco biolóxico para varias categorías profesionais que non se está a considerar (como pode ser o caso do colectivo de PSX, onde antes se tiña en conta e agora non), ao igual que ao manexo de citostáticos, xa que as traballadoras embarazadas non poden manipular estes medicamentos e deben quedar exentas de esta tarefa desde o primeiro momento.

O Coordinador de Ibermutua expón que trataran de corrixir estas incidencias e usar criterios iguales para centros similares. E o servizo de prevención tratará de dar solución a tema do manexo de citostáticos.

Xefatura Territorial de Política Social da Coruña

Detectáronse unha serie de deficiencias na avaliación de riscos feita recentemente, como son correntes de aire e mala insonorización de determinadas salas. A Xefatura Territorial xa está ao corrente e tratará de dar unha solución se é posible.

A maiores exponse que o Servizo de Familia, Infancia e Dinamización Demográfica e de moi fácil acceso desde o exterior, con risco de posibles agresións de familiares dos usuarios que xestionan, ao igual que acontece en outras Xefaturas. O servizo de prevención comprométese a facer avaliacións específicas para este servizo nas catro provincias.

Avaliacións de riscos psicosociais no departamento de persoal do CGSIB

Pídese explicacións porque non se informou a este comité da realización deste estudio, e a escusa foi que fora o anterior comité quén solicitara estudio, pero a este tampouco o informaron, así que solicitamos información do proceso e que isto non volva acontecer. Acordouse que a partir de agora o CGSIB debía comunicar aos membros deste comité todas as visitas de avaliación que fixese nos centros e os estudios psicosociais.

Estudios psicosociais RM de Carballo e Pobra de Caramiñal

Na RM de Carballo hai xa un estudio activo e na de Pobra de Caramiñal comezará de inmediato.

Comunicación avaliacións centros CGSIB

Os membros do comité seguimos sen saber en que datas e centros se están a facer as avaliacións, polo que volvemos a incidir en que se faga unha comunicación de maneira axeitada. Acordase o procedemento a seguir co que o CGSIB está conforme. Comprometéronse tamén a pasar a información das que xa están en execución e séguese adiante coa valoración de riscos do CAPM de Cabana de Bergantiños debido a que urxe o estudio.

Avaliacións de riscos psicosociais pendentes no CGSIB

Constituiranse grupos de traballo para tratar:

1.- Medidas que se están a aplicar no servizo de persoal do CGSIB despois da realización da avaliación de riscos psicosociais, feita sen seguir os pasos axeitados e obrigando á CIG a recorrer á Inspección de Traballo.

2.- Avaliación de riscos psicosociais do departamento de Escolas Infantís (SSCC) do CGSIB.

3.- Planificación avaliacións de riscos psicosociais en todos os centros do CGSIB.

Temperaturas elevadas na EI de Salvaterra

Maniféstase que hai zonas nesta escola onde as temperaturas son moi elevadas, problemática que segundo o Consorcio deberían estar solucionados desde a semana pasada que foron arranxalo. O servizo de prevención ten prevista unha avaliación neste centro onde comprobará se o problema segue a existir ou non.

Brote Covid na RM de Caranza sen reforzo de Enfermería

Pídese contas porque nunha situación tan crítica como a que existiu neste centro non se reforzou o servizo de enfermería, incluso habendo dous postos en situación de IT que non se chegaron a cubrir, así que non solo non se reforzou, senón que se estivo baixo mínimos. A Xefatura Territorial respondeu que non se actuou de outra maneira porque non se atopou persoal deste colectivo dispoñible para traballar, medida que consideramos non foi suficiente dada a situación existente no momento mencionado.

Reavaliación Centro de Día de As Neves

Segundo o servizo de prevención está xa incluída na nova programación.

Simulacros de evacuación e revisións de plans autoprotección

Exíxese unha actualización de plans de autoprotección dos centros que levan anos sen actualizar e están obsoletos, así coma a realización de simulacros. Comprometense a xestionar este tema, tanto de poñelo en funcionamento como despois de facer un seguimento e actualización, formando tamén ao persoal.

Control de Lexionela en centros do CGSIB

Houbo problemas coa empresa que estaba a xestionar isto e non daban atopado outra, polo que quedou descuberto un tempo, pero xa está feita unha nova adxudicación e retomaran os controis en breve.

Revisións médicas no CGSIB

Transmitise que o persoal do CGSIB leva tempo sen citar para as revisións médicas, pero ao parecer xa están empezando a citar en varias provincias para os controles. Tamén acalaran que a realización da proba de capacidade pulmonar volve estar dispoñible nos recoñecementos médicos de todo o persoal da consellería.

Apertura das portas de acceso nas E.I. do CGSIB

Pídese un criterio uniforme para todas es escolas, xa que en algunhas a xente da rúa pode acceder as aulas sen ningún tipo de control previo, pero responden que non é posible establecer un único criterio xa que hai moita diversidade de unha escola a outra.

Seguiremos pelexando pola mellora da seguridade e saúde laboral nos nosos centros de traballo

A CIG rexistrou na Dirección Xeral de Función Pública unha solicitude para iniciar de seguido as negociacións dun Acordo Marco regulador para o persoal da administración xeral da Xunta de Galiza.

Fixemos asambleas e visitas aos centros de traballo con moi boa acollida da proposta da CIG para un Acordo marco regulador e tamén do anexo das condicións específicas do servizo de incendios. Aportamos estos documentos como base para a negociación das condicións de traballo.

Lembramos temén que a funcionarización deixa sen convenio colectivo a maioría do persoal que non vemos recollidos os nosos dereitos na Lei de Emprego Público e, para máis, que o Acordo de Concertación asinado por CCOO e UGT coa Xunta so obriga a prestación dos servizos sen facer referencia algunha aos dereitos laborais.

Xa están tardando en iniciar canto antes o proceso negociador dun acordo marco que regule e garanta os dereitos laborais en base ao dereito á negociación colectiva e a participación da determinación das condicións de traballo previstos no EBEP e na LEPG.

O persoal laboral fixo que se funcionarizou nos corpos xerais da Admón da Xunta de Galiza, toma de pose o 1º de xullo do 2021, está a padecer o incumprimento do acordo de concertación, disposición 5ª, punto 3º, no que as retribucións se refire; este precepto, no seu apartado c), literalmente dí “Se lle garante ao persoal laboral funcionarizado, no primeiro trienio que cumpra coa condición de funcionario, unha contía económica non inferior á que lle correspondería a un trienio de persoal laboral.”

O persoal laboral fixo dos grupos IV e V, auxiliares e agrupación profesional, que se funcionarizou o 1º de xullo de 2021 e que perfeccionaron un trienio con posterioridade a esta data, percibiron unhas contías que se correspondían cos corpos de funcionarios da administración xeral; ou sexa, 20,03€ o persoal do corpo auxiliar e 15,08€ o da agrupación profesional, cando deberían cobrar 31,88€ polo primeiro trienio cumprido con posterioridade ao seu nomeamento como funcionario de carreira da Administración da Xunta de Galiza.

O persoal laboral que se funcionarizou e padeceu esta situación e aínda que presentou a oportuna reclamación na súa unidade de persoal, a que se contactou coa secretaría xeral da súa Consellaría e con Función Pública, segue percibindo este primeiro trienio con importes inferiores aos 31,88€ e incumpríndose fragrantemente o establecido nas normas de dereito positivo reguladoras da funcionarización.

Dende a CIG, esiximos de Función Pública así como das consellarías afectadas, especialmente Política Social, a inmediata adopción das medidas necesarias para que os importes do primeiro trienio devengado con posterioridade á funcionarización, non sexa inferior ao establecido para o persoal laboral da Xunta de Galiza.

O TSXG vén de confirmar a firmeza da sentenza gañada pola CIG

A CIG foi sempre moi combativa coa externalización do traballo público, e así levamos tempo loitando. Incluso coa externalización semipública a sociedadades como TRAGSA ou TRAGSATEC a través das encomendas de xestión, onde as propias sociedades públicas contratantes non tiñan nen capacidade técnica nen persoal para desenvolver tarefas propias das empregadas e empregados públicos.

Así o pasado mes de xaneiro, fíxose xustiza e a sala do contencioso do TSXG declarou ilegais as encomendas que a Consellería de Cultura estaba a facer con TRAGSATEC para elaborar os informes arqueolóxicos de obras e intervencións na contorna dos camiños de Santiago e bens protexidos.

A sentenza, demoledora no seu fundamento, fixo por de cor ao conselleiro e á responsable de Patrimonio Cultural que saíron sinalados como verdadeiros artífices desta desfeita.

Agora a sentenza xa é firme a través dun auto do TSXG e xa sabemos que estes actos eran ilegais.

Só queda solicitar a execución inmediata por parte dos xestores de Cultura, ou sexa a paralización da actual encomenda que aínda finaliza o 1 de xullo e o cambio nas políticas de encomendas (supoñemos que non se atreveran a seguir por este camiño, pois xa sería causa de prevaricación administrativa).

Haberá agora que pedir explicacións do gasto de máis de 700.000 euros de maneira ilegal, a ver quen os vai poñer do seu peto, porque son cartos de todos os galegos e galegas.

Póñanse logo a elaborar unha reforma da RPT onde se recolla a creación dos postos de persoal arqueólogo e arquitecto necesarios para acometer as competencias asumidas no patrimonio cultural galego.

O neno dos Peares, sindicalista combatente, funcionario por arte de Romay Beccaría, ten un pasado que convén lembrar porque quen aspira á Presidencia do Goberno do Estado pode ter nas súas mans os destinos das persoas empregadas públicas.

E isto é algo relevante pois na Administración Pública, a diferenza de calquera outra empresa, o noso patrón ten unha dobre condición de empregador e á vez de cargo electo, é dicir, cargo político. De aí que o proxecto político do partido que o sustenta, pero tamén a persoalidade e traxectoria de quen o dirixe teñan relevancia no noso eido laboral.

E para que lle poñas cara a ese proxecto, que durante máis dunha década implicou recortes nos dereitos laborais, salariais e nos servizos públicos, traemos aquí un vello Boletín editado no 2012 onde desvelábamos quen era Feijoo: un trasunto do Doutor Jekyll e Mister Hide, unha persoa amoral que defendeu dereitos cando lle afectaban persoalmente e que logo llos negou ás persoas empregadas públicas, aos seus antigos “compañeiros e compañeiras” cando cambiou de barricada.

Aquel que en 1985 aprobaba unha praza co Corpo Superior da Xunta grazas ao apoio "extra familiar" recibido polo seu mentor e case padriño Romay Beccaría, según di recentemente un alto cargo da Xunta e do PP, foi antes de adquirir a condición de funcionario de carreira, delegado sindical.

Transporte de balde para as persoas empregadas públicas, economato, subas salariais por riba do IPC, xornada semanal de 35 horas, freo as asistencias técnicas, estabilidade para o persoal temporal…case todo, todo, o que logo aplicou como Presidente da Xunta, non si?

Para coñecemento de todas e todos, vai o Boletín do ano 2012 coas obras e milagres de Don Alberto.

O Tribunal Supremo lémbralle á Xunta que non hai nada que casar porque a xurisprudencia é clara: a carreira profesional ten que ser para todo o persoal

A sentenza gañada pola CIG contra a orde que regula o grao I do sistema extraordinario da carreira profesional xa é firme ao inadmitir o Tribunal Supremo o recurso da Xunta e por tanto se confirma a obriga que a sentenza gañada no TSXG establece para a Xunta de “reconocer el derecho de estos colectivos a participar en el procedimiento de reconocimiento del grado I de carrera profesional, y condenar a la Administración a estar y pasar por tal declaración.” 

Fundaméntase a providencia na “carencia no recurso de interese casacional obxectivo para a formación de xurisprudencia.” E isto é así porque o Tribunal Supremo xa se pronunciou en innumerábeis ocasións no sentido de que a carreira profesional ten que ser universal.

A Xunta ten agora dous meses para executar a sentenza e incluír a todo o persoal que cumpra os requisitos (sexa funcionario de carreira ou persoal interino ou laboral) no ámbito subxectivo do primeiro grao extraordinario.

Aínda que algunhas compañeiras e compañeiros xa o comezachedes a cobrar (incluídos os atrasos) porque as sentenzas individuais foron mais adiantadas, este pronunciamento o fai xa con carácter xeral para quen cumpra os requisitos que xa se estableceran para o persoal funcionario de carreira.

Coas sentenzas gañadas na man, na CIG estamos dispostas/os para negociar con Función Pública as modificacións necesarias para dar este dereito a quen ata o de agora se lle negou.

E non esquecemos tampouco que a Xunta suspendeu unilateralmente o dereito ao cobro do grao II, polo que non imos admitir que se negocie unha cousa sen poñer en marcha a outra.

Que se poñan a traballar e se senten a negociar sen esgotar o prazo que nos obrigue a solicitar a execución de sentenza.

Leva ás mesas de negociación procesos que poden ter os condicionantes da lei de temporalidade, asigna conscientemente prazas erróneas aos distintos sistemas selectivos, e ademais pasa olimpicamente da promoción interna convocándoa sen fase de concurso como se fose unha oposición libre.

Na Comisión de Persoal do 30 de marzo a Xunta aprobou varios procesos selectivos polo sistema de oposición pola quenda de libre das ofertas de emprego de 2019, 2020 e 2021.

Na CIG advertimos que hai prazas das ofertas anteriores que hoxe poderían estar afectadas pola lei de temporalidade e que todas estas convocatorias poden rematar xudicializadas porque hai intereses encontrados e incluso é posible que dentro duns anos aparezan sentenzas de nulidade de ditos procesos, o cal vai ser un problema moi grave.

Un erro de principio

Dende a CIG temos sinalado que ata que non se aporten os datos de todos os postos vacantes indicando as condicións de ocupación non se pode determinar que tipo de sistema de acceso se escolle segundo o que establecen as leis. Nestes momentos coa entrada en vigor da lei de temporalidade que pode afectar a ofertas de emprego anteriores, non se pode avanzar en convocar procesos selectivos sen ver como queda o cadro final.

Función Pública envía unha listaxe de prazas chea de erros nas datas de ocupación

O xoves 24 envían unha listaxe identificando as prazas que se computarían para estas convocatorias nas que, en tan so dous días, atopamos unha morea de erros: algunhas están cubertas por persoal temporal dende antes do 2010 e moitas das datas que se indican na listaxe corresponden a coberturas de baixas, excedencias, adscricións, comisións de servizos etc.. Como os códigos de prazas non se identifican na convocatoria, isto non sería problema se tivesen outras vacantes válidas para cubrir polas persoas aspirantes que superen eses procesos, pero como non garanten nada o caos está servido.

De seguir adiante o único que vai conseguir a Xunta e xudicializar os procesos, aumentar a inseguridade das persoas aspirantes e ver como os tribunais poden tumbar estas convocatorias, incluso anos despois de finalizadas.

Por iso a Xunta debería seguir a literalidade das normas en vigor e determinar que prazas se utilizan para o cómputo segundo que sistemas de acceso, e para iso non pode agora convocar prazas, que aínda que derivadas de ofertas anteriores, podan estar afectadas.

Promoción interna sen fase de concurso

Como se fosen probas de acceso libre e na mesma convocatoria, a Xunta impón nestas convocatorias unha ridicula promoción interna a varios corpos e escalas SEN FASE DE CONCURSO, é dicir, promoción interna mediante oposición pura e dura, excepto no caso da escala de facultativos (especialidade de bibliotecas e museos)

Na CIG preocúpanos a falta de certeza das persoas traballadoras da Xunta de Galicia á hora de afrontar os procesos de funcionarización.  Lembrámosche que no decreto de funcionarización non se fai referencia ao mantemento dos dereitos laborais mais sí a obriga da prestación de servizos.

Por iso, elaboramos unha proposta de Acordo marco que recolla as condicións laborais de todo o persoal independemente da súa relación laboral. Con este documento pretendemos activar á Xunta e obrigala a negociar as condicións específicas dos nosos centros de traballo e así evitar que se perdan dereitos ao tempo que melloramos e definimos outros para todas e todos.

Ademáis, somos conscientes das condicións específicas de traballo do persoal do servizo de incendios, polo que presentamos tamén un anexo complementario de dereitos cun novo modelo de organización máis efectivo.

Pero esta non é unha proposta pechada. Para mellorala e afrontar esta loita contamos coa túa participación e por iso estamos a visitar os centros de traballo e convocamos unha asamblea telemática na que debater e discutir o acordo.

Participa na Asamblea do 31 de marzo ás 18:00 h. - Preme aqui.

Xuntámosche os textos dos acordos: Acordo marco xeralAnexo de incendios.

Discutimos o concurso de traslados de estatística (en rogos e preguntas falamos dos demáis), aprobáronse 9 convocatorias de procesos selectivos e unha modificación da RPT de Amtega. Tamén se falou doutras RPTs e doutras cuestións que poden ser do teu interese.

O mércores 30 de marzo asistimos a tres xuntanzas convocadas polo director xeral de Función Pública. Foron: a Comisión de Persoal (CP), a Mesa Xeral de negociación de empregados públicos (MX) que abandonamos, e a Mesa Sectorial de Funcionarios (MSF). Engadimos algunha cousa tratada na MSF que tivemos o venres 25. A documentación tela nesta ligazón.

CONCURSO DE TRASLADOS DE ESTATÍSTICA

Tratouse na Mesa Sectorial de Funcionarios. É un concurso pequeno que afecta a poucos postos. Para a CIG:

  • Que as persoas que pertenzan ás duas escalas poidan presentar duas solicitudes diferentes.
  • A Antigüidade corta o máximo en 31 anos de servizos. Tal e como está a nosa administración de avellentada, este mérito pode non ter efectos. Solicitamos incrementar a puntuación máxima mantendo a puntuación mensual, para que se recoñezan máis anos de servizos.
  • Non nos gusta que os méritos específicos por experiencia puntuen como a antigüidade. Queremos que como moito puntuen 1/3. E que tamén valoren a formación como alternativa á experiencia. 
  • Grao: como Función Pública ten os datos, abondaría que fose “consolidado”. Parécenos absurdo pedilo “formalizado”.
  • O traballo desenvolvido é excesivamente desequilibrante en beneficio dos niveis máis altos. Propuxemos que comezaran co valor do 25% da antigüidade para o nivel 16 e chegasen ao 50% para o nivel máximo.
  • Consideramos que os méritos de conciliación e igualdade deberían estar separados do traballo desenvolvido e o tempo de permanencia.
  • Na formación, botamos en falta entidades como: universidades, SEPE, DX de formación e escolas de idiomas. Non concordamos en que exista o límite de 2 puntos por curso, o que pode deixar sen valoración un montón de horas nos cursos máis longos.
  • Tamén reclamamos que se recupere a titulación que exceda do mímino, como mérito.

O DXFP non quere fedellar no baremo, segundo di, por non tocar a aplicación informática que non é moi moderna. Di que están a preparar o salto ao programa Fides (do Sergas), pero xa sería para seguintes concursos.

CONCURSOS DE TRASLADOS XERAL, ESCALAS E ESPECIAL

En rogos e preguntas tivemos ocasión de falar dalgún outro concurso de traslados.

Concurso de corpos xerais: se ata agora o DXFP falaba de que a toma de posesión sería en marzo, ou abril, dixo algo que a estas alturas a ninguén lle parece xa anormal: traballan para que sexa ao longo do mes de abril, matizando que “pode haber algún pequeno retraso” (con mención ao mes de maio).

Concurso de administración especial: nada novo. Segue a dicir que están coa RPT de Sanidade polo persoal veterinario e que en canto rematen sacarán o concurso de toda a Administración especial. Seguimos igual.

Concursos de escalas de administración xeral: lembramos ao DXFP que xa polo ano 2015 dixera que habería concurso de informática se había interese sindical, interese que reiteradamente puxemos enriba da mesa, e con persoal de novo ingreso (e promoción interna) en destino provisional, seguimos igual. Non pon data. Esa reclamación facémola estensiva ao concurso de traslados da totalidade das escalas. A única resposta que obtemos é que están a preparar o cambio de software cara ao “fides” do sergas e que comezarán con aquelas escalas que teñan persoas en destino provisional.

CONVOCATORIA DE PROCESOS SELECTIVOS

Todas elas foron discutidas na MSF do venres 25, e aprobadas na CP do mércores 30. 

Detectamos moitos erros nas prazas polo que pedimos a súa paralización ata comprobar polo miúdo que as convocatorias teñen prazas abondas non afectadas pola lei da temporalidade, non vaia ser que esteamos a xerar unha inseguridade xurídica que tumbe os procesos.

Agás a convocatoria de A1-Bibliotecas e museos por promoción interna, a forma de acceso é oposición (a CIG solicita concurso-oposición). Nos que hai dous exercicios só fixan corte no primeiro. En promoción interna fixan un corte inferior (1 x praza) a acceso libre (4 x praza). A promoción interna (mas que o hai) non chega nunca ao 50%. Nas partes específicas dos programas manteñen temas en troques de normas de dereito sen que comprometan á EGAP a elaborar manuais ou referencias bibliográficas.

Convocatoria AP-subalterno: Aprobada co voto en contra de CIG, CCOO, CSIF e UGT. Publicarase nestes días, pero a matrícula será a partires do 5 de maio.

Convocatoria C2-corpo auxiliar (D.I.): Non hai diferenzas entre acceso libre e promoción interna. O primeiro exercicio non será ata dentro de 12 meses. Non fixan corte. Aprobada co voto en contra de CIG, e CSIF, e o voto a favor de CCOO e UGT.

Convocatoria AP-subalterno (D.I.): Non fixan corte. Amplian prazo para o primeiro exercicio a 12 meses. Aprobada co voto en contra de CIG, e o voto a favor de CCOO, CSIF e UGT.

Convocatoria C2-Auxiliar de clínica: Non fan cambios. Aprobada co voto en contra de CIG, CCOO, CSIF e UGT.

Convocatoria C2-Auxiliar de coidador: Aquí detectamos unha chea de erros nas prazas. Aprobada co voto en contra de CIG, CCOO, CSIF e UGT.

Convocatoria A1-Enx. minas, arqueoloxía, arquivos-museos-bibliotecas: Non ao tipo de probas e á súa puntuación (a única proba de corrección obxectiva é a que menos puntua). Aprobada co voto en contra de CIG, CCOO, CSIF e UGT.

Convocatoria A2-Enx.tec. minas, obras públicas, axudantes de museos-bibliotecas: Non ao tipo de probas e á súa puntuación (a única proba de corrección obxectiva é a que menos putua). Aprobada co voto en contra de CIG, CCOO, CSIF e UGT.

Convocatoria A1-Museos-bibliotecas (promoción interna): Esta promoción interna é a única que será mediante concurso-oposición. Permiten a participación denden calquer escala de A2, pero só algunha desas escalas terá puntuación no mérito de traballo desenvolvido. A proba obxectiva é a que menos pesa. A materia non é eliminatoria entre probas. Só valoran 17 anos de antigüidade. Etc. Aprobada co voto en contra de CIG, CCOO, CSIF e UGT.

Convocatoria A2-Finanzas: A proba de corrección obxectiva é a que precisamente puntua menos. O 3º exercicio en realidade son 2 exercicios eliminatorios. Aprobada co voto en contra de CIG, CCOO, CSIF e UGT.

Promoción interna legoeiros: No medio da discusión pola RPT da Axencia Galega de Infraestruturas (AXI), o director xeral de Función Pública informou que tentarán meter esta convocatoria entre abril e maio, xa que teñen moi avanzado o programa e o tipo de exame. Traerían as bases para negociar nas vindeiras semanas. 

RELACIÓNS DE POSTOS DE TRABALLO

RPT Amtega

CIG, CCOO, CSIF e UGT mantemos a postura de non entrar a negociar nada con Amtega mentres non cumpra o compromiso do ano 2015 de sentarse a negociar unha serie de asuntos pendentes. Pasou pola MSF o venres 25. Na Comisión de Persoal do mércores 30, CIG e CSIF negámonos a votar; CCOO e UGT votan en contra.

RPT Educación

Na Mesa Xeral do mércores 30, CIG, CCOO, CSIF e UGT solicitamos a retirada do punto por falta de negociación. Non aceptamos que unha modificación tan grande da RPT a queiran liquidar cunha única xuntanza máis outra na que se limitaron a informar. Son demasiados postos creados e destruidos e require un traballo máis polo miudo, permitirnos estudalo e discutilo, con documentación abonda enriba da mesa enviada co tempo necesario. Sirva como dato para valorar isto que crea 352 prazas (en realidade, xa foron creadas fai anos) e amortizan 44.

A CIG esixe a Función Pública que non permita que Educación dote as prazas e as teña durante anos sen crear en RPT, co perxuizo que iso implica (non poden ser ofertadas en concursos nin elección de destino, e a xente non pode reclamar compensacións).

Ante a reiterada oposición do director de Función Publica a suspender a mesa en base ao escrito remitido polas 4 organizacións sindicais e a maiores as argumentación dadas por este sindicato, a CIG abandona a reunión. 

RPT Infraestruturas e RPT da AXI

A CIG recoñece que houbo negociación, tras catro xuntanzas nas que a consellería tivo en conta algunha das propostas que lle fixemos. En canto a creación dos postos de vixiante de estradas que levava aparelladas a amortización de prazas, polo que a CIG non estaba dacordo coa destrución de emprego para a creación doutro, indicar que a dirección xeral de Función Pública non autoriza polo de agora a creación desas prazas, polo que a consellería retira tamén as amortización coas que se finanza as creacións.

MÁIS CUESTIÓNS EN ROGOS E PREGUNTAS

Exames de escalas sanitarias: O director xeral comprometérase a mediados de febreiro a traer a información da data prevista para o primeiro exercicio (xa que na convocatoria, a pesares da nosa petición, non quixeron poñelo). Así que a CIG insiste en saber cales son as previsións. E unha vez máis o director adia a resposta. Nesta ocasión comprométese a preguntar e dicirnos algo para a semana que ven.

Tomas de posesión da oferta social: As baremacións provisionais dos concursos de méritos irán saindo nos vindeiros días. Aos poucos. Non pode dicir se vai ir todo antes do verán ou non.

Implantación do software “fides” (utilizado polo Sergas): As solicitudes de procesos selectivos que se fagan a finais deste semestre (menciona abril, maio, xuño) xa serían polo programa fides. Despois iríase avanzando no resto. Ten módulo de listas, de concursos, de carreira profesional, de expediente persoal, que irán implántandose paulatinamente.

Persoal de incendios de 6 meses: Preguntamos polos efectos da Lei 20/2021 nos postos de persoal fixo-descontinuo de incendios. O DXFP non resposta.

Por aclarar un erro simple que pode levar a confusión: o sindicato dos subdirectores, SEPGA, enviou un correo informando dunha “Mesa Xeral de Funcionarios”. Refírense en realidade á Mesa Sectorial de Funcionarios, mesa que deriva da Mesa Xeral de negociación de empregados públicos. Pola representación que teñen, SEPGA está presente na Mesa Sectorial, non na Mesa Xeral, onde estamos de menor a maior representación: UGT, CSIF, CCOO e CIG.

Outras novas recentes

Xoves, 16 Mai 2024

Sonia Rodríguez-Campos González suprime na EGAP os actos conmemorativos do Día das Letras Galegas, vixentes dende hai 38 anos

Rueda dá un paso máis na vergoñenta desgaleguización da Xunta de Galiza da man de Sonia Rodríguez-Campos González, directora da Escola A Xunta de Galiza creou polo Decreto 163/1982, do 1 de decembro, a E.G.A.P., co carácter de órgano administrativo sen personalidade xurídica propia. Posteriormente, mediante a Lei 4/1987 pasou a ser unha entidade autónoma dependente da...
Martes, 14 Mai 2024

Vixilancia de estradas: a Xunta paraliza o proceso de promoción interna mentres privatiza as funcións que tería a nova escala

Chegounos á CIG información de que na redacción dos novos pregos de contratación da conservación de estradas feitos pola AXI se está a incluír que as empresas privadas fagan as funcións de vixilancia de explotación (informes, denuncias, vixilancia do dominio público, etc), que deben estar reservadas a persoal funcionario da administración. Estas funcións están sendo...
Mércores, 15 Mai 2024

Souto de Leixa: o público é servizo, o privado beneficio

O goberno de Alfonso Rueda volve a ofertar a mans privadas a xestión do centro ocupacional Souto de Leixa, que atende a persoas adultas discapacitadas, e que xa leva varios lustros dunha desastrosa xestión privada. Nesta ocasión queren concederlle unha concesión por 12,7 millóns en 4 anos. Alá polo ano 2010 as nais e pais de alumnado do centro “Souto de Leixa” agardaban...