Novas por contido

Emprego de máscaras FFP2

A CIG solicita a execución de maneira urxente da sentenza gañada sobre o emprego de máscaras FFP2, e a retirada do recurso de casación interposto pola Xunta para non ter que cumprila. Pídese o emprego de máscaras FFP2 en todas as situacións onde non é posible garantir a distancia de seguridade, ou en lugares pechados onde exista movemento de xente. Recórdaselles que as máscaras FFP2 teñen unha vida útil determinada e non se debe sobrepasar, como está a acontecer en varios centros.

Transmitirán as nosas peticións, pero de momento só teñen indicación do emprego deste tipo de máscaras en caso de estar ante un caso positivo de Covid-19 ou sospeitoso.

Como actuar ante un accidente de traballo ou enfermidade profesional

O servizo de prevención elaborou un informe cos pasos que debe seguir tanto o persoal como a empresa nestes casos, que unha vez se recollan as achegas presentadas neste comité, se difundirá polos centros de traballo, para tratar así de evitar que un accidente ou enfermidade laboral acabe como unha continxencia común por non saber como actuar.

Uniformidade Escolas Infantís CGSIB

Visto que está próximo a rematar o concurso actual de uniformidade, solicítase a participación dos/as delegados/as de prevención na vindeira adxudicación, ao que en principio non poñen obxección, pero non permiten modificacións a novas propostas ata entón.

Problemática xerada por persoal apto con restricións

Pídese reforzo do cadro de persoal para non xerar unha carga de traballo, ao que nos responden que esa solución no é viable, que ten difícil amaño, igual no que se debe incidir é na opción a unha segunda actividade como en outras consellerías. Proponse tamén a creación de grupos de traballo para xestionar con Función Pública estas adaptacións.

Traslado Xefatura Territorial de Política Social da Coruña

Está previsto o inicio a partir do 10 de xaneiro. Farase unha avaliación de riscos unha vez feito o traslado.

Avaliacións de riscos psicosociais no departamento de persoal do CGSIB

Pídese explicacións porque non se informou a este comité da realización deste estudio, e a escusa foi que fora o anterior comité quén solicitara estudio, pero a este tampouco o informaron, así que solicitamos información do proceso e que isto non volva acontecer. Acordouse que a partir de agora o CGSIB debía comunicar aos membros deste comité todas as visitas de avaliación que fixese nos centros e os estudios psicosociais.

Estudios psicosociais pendentes

Contan empezar a segunda quincena do mes de xaneiro cos estudios psicosociais que se acordaran no pleno celebrado en xullo, así como facer as revisións de algunhas avaliacións que xa están feitas.

Condutas violentas en centros residenciais

Nos últimos anos, están a ingresar nos centros pertencentes a consellería, usuarios con problemática psiquiátrica que non entran dentro do perfil de residentes para o que estamos dotados/preparados, o que está ocasionando graves prexuízos tanto para o persoal como para os demais usuarios. Isto xa se transmitira noutros plenos, pero segue sen dar solución.

Tratarán de falar co Sergas para que as visitas do psiquiatra sexan máis frecuentes y que faciliten formación e pautas de actuación en situacións de urxencia por agresións.

Estado obras no chan da RM Oleiros e da RM Volta do Castro

Informa a Subdirección de Contratación que na RM de Volta do Castro comezaron amañando unha zona para ver o resultado e visto que son os esperados continuarán coas seguintes fases, o mesmo acontece na RM de Oleiros, onde se iniciou por unha planta, pero seguirase coas seguintes.

Preparación de medicación en quenda de noite na RM de Caranza

Esta tarefa está a ocasionar moita queixa entre o persoal, xa que a esas horas é máis difícil a concentración para facelo correctamente, o traballo é moi repetitivo, a iluminación non é a axeitada, e moitos outros factores que se suman. Esta é unha queixa que se transmite desde moitos outros centros da consellería. O servizo de prevención fará un estudio específico sobre esta problemática e as posibles consecuencias.

E.I. O Ventorrillo e E.I. Sta Mª de Oza

Na E.I. O Ventorrillo están encargados dous cambiadores que están pendentes de entregar e instalar e na E.I. Santa Mª de Oza hai unha serie de deficiencias nun local habilitado para vestiario, no mal uso que se está facendo da saída de emerxencia e carros de limpeza pouco axeitados, comprometéndose a Administración a revisar e solucionar todas estas deficiencias e o servizo de prevención a facer unha nova avaliación de riscos se o consideran preciso.

Seguiremos pelexando pola mellora da seguridade e saúde laboral nos nosos centros de traballo.

Con cambios sobre o habitual, pero sen manter criterios uniformes, o mércores 15 de decembro foron aprobadas na Comisión de Persoal as convocatorias dos procesos selectivos das enxeñarías agronómica, montes, industrial (A1), agrícola, forestal, industrial (A2), arquitectura (A1), arquitectura técnica (A2), química (A1), informática (A1) e axentes de gardacostas (C1), correspondentes ás ofertas de emprego dos anos 2018 a 2021. É de agardar que as convocatorias estean publicadas no DOG en poucos días.

Todos estes procesos contaron co voto en contra de CIG e CSIF, e o apoio de CCOO e UGT (os sindicatos do SI, con ledicia).

Novamente a bandazos

Podemos discutir se nun proceso selectivo determinado pode haber máis ou menos exercicios, tipo de probas, se debe existir e como será a fase de concurso, etc. Pero o que non é comprensible é que sexan moi diferentes entre si procesos de características similares.

Cal foi a razón de que estas enxeñarías (A1 e A2) vaia en dúas convocatorias separando o acceso libre e o proceso de estabilización, mentres que en Axentes de Gardacostas (C1) unan nunha mesma convocatoria tanto o acceso libre como a oferta de estabilización? (todas aprobadas o mesmo día).

E por que a convocatoria de acceso libre das enxeñarías (que vai separada da convocatoria de estabilización) é un concurso/oposición mentres que a convocatoria de informática (que é acceso libre) é oposición sen fase de concurso? (todas A1, e todas aprobadas o mesmo día).

Se nos fixamos na puntuación da fase de concurso do baremos por experiencia profesional, as diferenzas son enormes no número de anos necesarios para obter o máximo de puntuación:

Convocatoria Anos necesarios
A1 e A2.Enxeñarías. Acceso libre e prom.interna 6,25
C1. Axentes gardacostas. Acceso libre + Estabilización e prom.interna 14,5
A1 e A2. Enxeñarías. Estabilización e prom.interna 14,5
A1. Informática. Acceso libre Non hai

En canto ao número e tipo de exercicios sirva esta comparación de tres procesos selectivos negociados (e publicados) nestes anos, todos eles do corpo facultativo superior (A1), de acceso libre con promoción interna:

Convocatoria Exercicios puntuables
 2020. Veterinarios (A1). Acceso libre e prom.interna   1.Test 180 preguntas (en dúas partes) 
 2021. Finanzas (A1). Acceso libre e prom.interna   1.Test 150 preguntas
 2.Suposto práctico escrito
 3.Dúas probas: cuestionario escrito de 10 preguntas + 3 supostos prácticos escritos 
 4.Exposición oral de 4 temas
 2021. Enxeñarías (A1). Acceso libre e prom.interna.   1.Test 180 preguntas (en dúas partes)
 2.Desenvolvemento de 2 temas

En resumo: esiximos ao director xeral de Función Pública (e por extensión ao conselleiro de Facenda), que se sente a negociar uns criterios xerais a aplicar aos procesos selectivos de xeito que os procesos con características equivalentes teñan condicións similares, adaptadas ás circunstancias que poidan existir, deixando de lado os bandazos que unha e outra vez estamos a dar.

Cambios normativos (estabilización/consolidación) e oferta de emprego extraordinaria-2021

Unha das cousas que está a alterar a negociación dos procesos selectivos é os cambios normativos derivados do abuso da temporalidade (causada por anos e anos de taxas de reposición por debaixo do 100% que impediron a oferta de todas as vacantes).

A Dirección Xeral de Función Pública retirou desta última negociación a convocatoria das prazas ofertadas como procesos de consolidación de emprego.

Os cambios normativos aínda non están pechados, e probablemente falte a súa transposición á normativa autonómica. Xa que logo, a CIG solicitou que a Administración realizase un estudo das escalas/categorías/prazas afectadas por tales modificacións, e a implicación que tería nos correspondentes procesos selectivos.

Finalmente, o que se nos entregou non é máis que un cadro que contén o número de prazas ofertadas, as vacantes sen ocupación existente, total de persoal interino e vacantes ocupadas interinamente antes e despois do 1/1/2016. Tal cadro non é, en ningún caso, un estudo das implicacións que os cambios normativos tería na situación das diferentes prazas.

En palabras do DXFP, o proxecto de lei estatal fala do que pasa coas prazas dos procesos convocados, e tamén dos non convocados que estean en OEP aprobadas con anterioridade á aprobación da Lei. Di que se establece de forma garantista e que non hai ningún problema en aprobar agora (antes de rematar o ano) un decreto de OEP extraordinaria que recolla prazas de ofertas anteriores. Asegura que o decreto de OEP contemplará que os procesos selectivos se adaptarán á normativa existente no momento en que sexan convocados. E con isto, asunto despachado.

Promoción interna

Advertimos que nas convocatorias de A2 (enxeñarías + arquitectura técnica), non se cumpre o mínimo legal de 25% de promoción interna (17% en acceso libre, 25% en estabilización, e 22% en conxunto sumando a promoción interna separada pendente de convocar. Pode ser que se nos escapase algún dato, pero van revisar.

En todos os casos permiten a promoción interna dende calquera escala do subgrupo inferior. Esperamos que este cambio de criterio, que apoiamos, sexa de aplicación con reciprocidade en todos os casos. O que non aceptan é a promoción horizontal, dende outras escalas do mesmo subgrupo, como si fixo a Consellería de Sanidade coa recente convocatoria de procesos selectivos a postos de persoal funcionario das escalas sanitarias.

Para o director de Función Pública, o máximo de antigüidade a valorar na fase de concurso da promoción interna debe obterse con 10 anos de servizos. É dicir, que nos cargamos este mérito, xa que a inmensa maioría do persoal funcionario vai ter a mesma puntuación. Somos conscientes de que este asunto xera controversia en función das circunstancias persoais de cada funcionario ou funcionaria, pero a CIG pensa que este mérito, como os demais, debe variar en función da antigüidade real, non igualar cortando dende o comezo.

Nota de corte incluída nas bases

Decidiron que o corte é de 4 aprobados por praza para o primeiro exercicio, coas persoas que superasen o 50% das preguntas. E que se non se chega a 4 por praza, pode rebaixarse ata o 40% das preguntas (isto último non está recollido nos borradores aprobados na Comisión de Persoal, pero si comprometido).

Estamos satisfeitos porque acepten regular a nota de corte nas bases da convocatoria. Parabéns. Pero 4 por praza para o primeiro exercicio cando queda un segundo, e non poñer corte para o segundo, non nos satisfai.

Exame de idiomas de informática (e de galego)

Non vamos a discutir se un funcionario da escala superior de informática debe ou non demostrar certo nivel de inglés. A tal efecto decidiron que as persoas aspirantes deben superar como aptas un test.

Curioso que ese mesmo método non se aplique á lingua propia de Galiza, xa que neste caso a proba consiste nunha tradución.

Por que non son iguais as dúas probas para os dous idiomas? A CIG defende que nos dous casos debe ser un test con contidos relacionados cos niveis funcionais da lingua en léxico, sintáctica e gramática.

O resto da oferta pendente

Nos borradores iniciais das enxeñarías incluíron as prazas de enxeñaría de minas. Foron retiradas das convocatorias finais (din que por “problemas de interinos” e de temarios), e aseguran que as sacarán á maior brevidade (pero non neste ano).

Hai prazas da oferta do 2018 que xa non vai dar tempo a que convoquen (profesores de escolas nautico-pesqueiras, oferta para persoas con discapacidade intelectual), e veremos se hai maneira de que as repesquen ou por contra xa caducaron. Magnífica xestión.

E hai moito mais do 2019, 2020 e 2021 que sigue pendente pero que non lles ten tanta urxencia.

Concursos de traslados e destino provisional

Unha das cuestións que a CIG puxo enriba da mesa é que todas as persoas que superen estes procesos selectivos van ter no futuro un destino provisional, non definitivo.

A razón é dobre:

  • Están pendentes outros procesos de promoción interna separada para estas mesmas escalas. Nin negociadas nin convocadas.
  • Non hai expectativa do concurso de traslados de escalas/especial.

O ideal é non andar a mover innecesariamente á xente, e por pouco tempo. Así que se queremos ir a por un futuro destino definitivo, hai que resolver a promoción interna separada e o concurso de traslados.

O DXFP di que concurso de especial vai ser o seguinte. Veremos cando.

Estas son as convocatorias aprobadas

(textos aprobados na Comisión de Persoal, sen incluír o engadido a última hora na nota de corte)

Na Comisión de Teletraballo do día 3 de decembro preguntamos ante a vaga de covid e os confinamentos de escolares, se os permisos da COVID seguían activos, pois había dúbidas do persoal en varias consellerías. Tamén propuxemos que se activase o artigo 12 polo nivel de risco alto na nosa comunidade, é máis despois de que a Unión Europea, a través do Centro Europeo para o Control e a Prevención de Enfermidades, recomende o teletraballo ante o avance desta 6ª onda.

Descartouse a aplicación do artigo 12 (teletraballo obrigatorio por emerxencia) porque neste caso non temos a declaración de Sanidade de emerxencia sanitaria e tamén porque están activos os permisos ou xustificantes para teletraballar polas causa do COVID. 

Pero sempre destaca algunha consellería na súa rebeldía: Medio Rural volve a da-la nota enviando un correo ao persoal afectado no que di que hai que tirar de asuntos propios e vacacións. O mesmo nalgunha xefatura de Política Social que entende que o persoal dos centros asistenciais non ten dereitos e que non existe a posibilidade de xustificar por quedar na casa ao coidado dunha crianza confinada. E para mais estamos a falar de persoal esencial que traballou a reo durante toda a pandemia, onde primaron as necesidades do servizo e agora dáselle coa porta nas narices 

E que pasa se non quedan días de asuntos propios porque xa estamos de decembro?. E si levamos varios confinamentos?.  Levamos aos pequenos confinados ao traballo? 

En definitiva, que algunhas xefaturas crecense denegando dereitos ao persoal e buscan calquera razón. E esta non é nin a primeira vez que se xoga cunha cuestión tan grave  como a COVID poñendo en risco a todas.

Ante isto solicitamos no comité intercentros de seguridade e saúde laboral o 16 de decembro a Función Pública que aclare ás consellerías os permisos e xustificacións do PORTAX vixentes. Sorprendéronnos as declaracións da presidenta deste comité que comparou o coidado por corentena da COVID con quedarse a coidar un fillo con gripe e que polo tanto cada un que se apañe.

O mércores 15 de decembro vai ir á Comisión de Persoal a votación das convocatorias dos seguintes procesos selectivos de acceso libre e/ou estabilización, con promoción interna. Contamos que van a estar publicados no DOG antes de rematar o ano:

A CIG denuncia que co remate dos reforzos covid quedarán 800 contratos menos que en 2011

O sector de Autonómica da CIG-Administración denuncia que a escaseza de persoal nos centros que xestiona a Consellaría de Política Social colócaos á cabeza no número de accidentes laborais, até o punto de que só no primeiro semestre deste ano rexistráronse un total de 71 incidentes deste tipo.

Dende a CIG-Autonómica denunciamos tamén que estas instalacións quedan sen reforzos pola covid para 2022, ao tempo que tampouco se recuperan os contratacións que permitan os descansos recollidos no V Convenio Colectivo, “o que segue a sobrecargar o persoal, que xa acumula 71 accidentes laborais tan só no primeiro semestre de 2021”.

As traballadoras sufriron 71 accidentes laborais só no primeiro semestre deste ano

Ademais disto, a Consellería segue a discriminar as traballadoras/es dos centros de atención directa (residencias de maiores, centros de menores, centros de día, centros de persoas dependentes, etc) “facendo un paripé de negociación das carteleiras de traballo e incluíndo xornadas leoninas que imposibilitan a conciliación da vida laboral e familiar, coa sobrecarga de todo o persoal”.

Neste senso, nos últimos anos elimináronse “infinidade” de postos de traballo de atención directa, “até o punto de que durante a pandemia houbo que reforzar os cadros de persoal para poder seguir coa atención ás persoas que están ao noso cargo”. Como exemplo disto, o vindeiro 31 de decembro rematan os “escasos” reforzos covid “e atoparémonos con 800 contratos menos que en 2011”.

Lamentamos que a pesar desta situación a Consellería continúa negándose a aumentar os cadros de persoal, “todo a costa da saúde dos propios traballadores/as e do seu dereito ao descanso e á conciliación da vida laboral e familiar”. Porque tampouco se cobren “dilixentemente” as baixas nin se reforzan as adaptacións de postos por razón de saúde.

Lesións e problemas de saúde

Isto tradúcese nunha sobrecarga de traballo nos centros que está a provocar lesións e problemas de saúde entre o persoal por causa dos sobreesforzos. “Recordamos que o persoal desta Consellería é o que máis accidentes laborais sofre xunto cos bombeiros forestais, e levamos demasiado tempo mantendo o servizo a costa da saúde do persoal, algo indignante, máis aínda cando estes accidentes son evitábeis”.

Pero a Consellería segue a afondar na precariedade e a negar calquera compensación por traballar domingos e festivos; segue a negar calquera tipo de conciliación familiar; e mesmo nega a posibilidade de que traballadoras que teñen crianzas en corentena pola covid poidan quedar na casa coidándoas.

Por todo isto, dende a CIG-Autonómica esixímoslle á Consellaría a apertura dunha mesa de negociación na que se aborde a necesidade de adaptar os cadros de persoal á realidade actual coa creación de postos de traballo, “así como abordar, dunha vez por todas, a compensación por traballar os domingos e festivos e os dereitos laborais do V Convenio Colectivo Único arrebatados en 2012”. Co obxectivo de garantir unha atención e uns coidados de calidade nos servizos asistenciais públicos, “para o que é preciso tamén termos dereitos laborais que garantan a seguridade e a saúde das persoas traballadoras”.

Poñemos a túa disposición os borradores dos seguintes procesos selectivos. É previsible que sexamos convocados para unha Mesa de negociación en poucos días e que se publique no DOG antes de finalizar o ano.

  • A1-Especialidade de arquivos, bibliotecas e museos. Descargar
  • A2-Escalade xestión de sistemas de informática. Descargar
  • C1-Escala técnica auxiliar de informática. Descargar

O 3 de decembro tivemos a segunda reunión da Comisión de Seguimento do Acordo de Teletraballo no que buscamos resolver eivas na concesión desta modalidade laboral.

Hoxe na Xunta temos máis 1912 teletraballadores/as, 978 en servizos centrais e 934 nos servizos periféricos. Aínda que a maioria do persoal no sistema ordinario ten dúas xornadas, reclamamos maior extensión e uniformidade. Máis aínda se cabe logo da recente decisión da Administración do Estado español de acadar as 3 xornadas semanais.

Por outra parte Función Pública esta a ser bastante deficiente no control da aplicación do Acordo e da comunicación de datos e deixa moita marxe as consellerías que aplican esta modalidade de forma desigual.

  1. Analizouse a problemática daquelas unidades con acceso máis restrinxido ao teletraballo polo seu caracter de atención ao público (oficinas de emprego, consorcio, oficinas agrarias, unidades de atención ao público, etc..). Estes casos xa foran remitidos un a un pola CIG antes da Comisión.
  2. Solicitamos os datos do persoal en réxime de teletraballo, por consellerías, xefaturas e xénero para facer un estudo do impacto segundo as diferentes unidades administrativas.
  3. Demandamos que normalice a información das concesións e denegacións aos órganos de representación do persoal (Xuntas de Persoal e Comités de empresa).
  4. Esiximos a posta a disposición do persoal teletraballador dos medios tecnolóxicos axeitados que marca a normativa. Segundo o Acordo en febreiro a Xunta xa ten a obriga de proporcionar ordenadores. Segundo Función Pública a AMTEGA está coas contratacións, pero din que teñen problemas de subministro e “pode que se atrasen un tempo”. Eso si: que non che proporcionen os medios non vai ser impedimento para teletraballar, só faltaría!
  5. Sobre a aplicacion do réxime especial de teletraballo (art. 12) para o teletraballo obrigatorio por emerxencia sanitaria; tal e como está agora a incidencia da pandemia na Galiza esta descartado agás se declare de novo a emerxencia sanitaria.
  6. O que si seguen activos son todos os permisos de teletraballo COVID por confinamento tanto do persoal como de descendentes ou ascendentes ao seu coidado. É un tema importante coa suba da incidencia nos centros escolares e o aumento exponencial de casos.

Esiximos a explicación de Función Pública dalgunhas denegacións de teletraballo xa que denunciamos que hai informes “tipo”, insuficientes e carentes de argumentos que buscan unicamente xustificar denegacións por parte dalgunhas xefaturas intentando esquivar o Acordo de teletraballo. Respostou que nos vai remitir por escrito as aclaracións que solicitamos co fin de poder alegar. Se é o teu caso, contacta con nós.

No DOG do 9 de decembro sae publicada a convocatoria do concurso-oposición para o ingreso en diversas clases de persoal funcionario sanitario da escala de saúde pública e administración sanitaria (Lei 17/1989, do 23 de outubro).

En total son 94 prazas repartidas entre as seguintes clases de persoal funcionario: Farmacéutico/a inspector/a de saúde pública, Inspector/a farmacéutico/a, Inspector/a médico/a, Licenciado/a en Ciencias Biolóxicas, Licenciado/a en Ciencias Químicas, Licenciado/a en Farmacia, Licenciado/a en Medicina e Cirurxía, Licenciado/a en Psicoloxía, ATS/DUE e Subinspector/a sanitarioa/a.

As persoas que desexen tomar parte no proceso selectivo deberán cubrir unha única solicitude de participación, en modelo normalizado, a través da Oficina Virtual do Profesional (Fides/expedient-e/Sección de Procesos/OPE)

O prazo para a presentación das solicitudes de participación será dun mes contado desde o día seguinte ao da publicación desta convocatoria no Diario Oficial de Galicia.

A Dirección Xeral de Función Pública achegounos os borradores das convocatorias dos seguintes procesos selectivos:

  • A1-Escala de sistemas e tecnoloxía da información. Son 16 prazas da OEP do 2021, de acceso libre mediante o sistema selectivo de oposición. Descargar.

  • C1-Escala de axentes do Servizo de Gardacostas de Galiza. Son 22 prazas das OEP 2018 (10) e 2021 (12), das que 5 reservanse para seren cubertas na quenda de promoción interna. A forma de acceso será a de concurso-oposición. Descargar.

O prazo de alegacións remata o mércores 1 de decembro, polo que se queres aportar algo, contacta coa CIG antes dese límite.

O DXOPF da Consellería de Medio Rural ten que acceder a reunirse ca CIG despois da presión exercida polos representantes dos traballadores

Despois de mais de 1 ano solicitando varias reunións co director xeral, onde poder tratar diversos temas que atinxen tanto o bon funcionamento da Administración, como que o administrado teña un trato mais próximo a Administración e tratar de mellorar as condicións de traballos dos empregados públicos, o mércores 24 de novembro tivemos unha reunión á que asistiron por parte da Administración o director xeral Ordenación e Planificación Forestal, e o xefe de servizo de Xestión Forestal.

Por parte da CIG empezamos agradecendo a celeridade e o carácter negociador que mostrou o director xeral, xa que despois de soamente 18 meses de varias solicitudes, fixese un oco na súa apertada axenda para recibir á representación dos traballadores e traballadoras.

Despois deste breve agradecemento, desde a CIG tratouse de levar a reunión a un talante dialogante e de cordura, expoñendo diversos temas que xa debían estar superados, facendo fincapé en:

  1. Diferencias na forma enfocar o traballo, xa non só en cada provincia, se non en cada distrito forestal, entendendo que se deben de dar unhas instrucións claras neste senso. Neste sentido comprométense a redactar unhas instrucións para unificar criterios comúns para todos os Distritos.

  2. Evitar as duplicidades na tramitación dos expedientes de aproveitamentos forestais, evitando o funil que se produce moitas veces ó ter que supervisarse por varios funcionarios, antes de ser ser resoltos polas xefaturas territoriais. Neste punto indica que non vai mudar nada ó respecto e que e actual estrutura e que non ten pensado cambiar.

  3. Tarxeta empregado público: considera que non é competente para realizar as tarxetas, pero que vai incidir para que se tramiten. Dende a CIG informámoslle que están empezando a chegar as tarxetas de empregado público os Axentes Ambientais, despois de mais de 1 ano desde que se prometeran creemos que “XA” non é sen tempo.

  4. Sobre o acceso ó Catastro por parte dos Axentes, volve a dicir que se está a traballar para facilitarlle esta ferramenta casi imprescindible para o seu traballo diario, polo que consideramos que é moi necesario. Axentes doutras comunidades autónomas xa teñen acceso ó mesmo desde fai anos.

  5. Tratamos diversos puntos a mellorar tanto no CORWEB como no CORPRI, quedando en revisalos e tratar de corrixilos. CIG solicita que se cumpra a lei 4/2019 de administración dixital de Galiza onde fala da creación do persoal funcionario habilitado para a tramitación de solicitudes para a poboación do rural. Denunciamos que o que tratan de facer é unha privatización dun servizo público e que non o vamos a consentir. Eles seguen na teima de que as estatísticas os avalan pero do que non falan é do diñeiro que ten que gastar a xente envellecida do rural, tendo que pagarlle en moitos casos a unha xestoría por un tramite que se podería realizar de balde.

  6. Informóusenos da creación dunha App para a tramitación das actas de denuncias da Lei de Montes. Segundo dixeron a aplicación está moi avanzada e habilitarase en breve. Desde a CIG protestamos enerxicamente ante a falta de dialogo e de respecto aos traballadores e traballadoras pola creación desta App sen contar coa súa representación para aportar solucións e dar a súa opinión. Trala nosa protesta o director xeral accedeu á creación dun grupo de traballo para tratar de mellorar esta App cando se poña en funcionamento e outro grupo de traballo para mellorar a App CORWEB-CORPRI.

  7. En canto á pregunta da CIG da Reestruturación do persoal da Consellería de Medio Rural o director xeral, dixo que se nos informaría mais adiante e que nada nos podía dicir do tema. Como bon galego non contou nada, rematamos a reunión sen saber se sube ou se baixa na escaleira.

Outras novas recentes

Xoves, 02 Mai 2024

A administración pública galega en apoio ao pobo Palestino

Cesamento do fogo xa! Israel ten que rematar coa agresión a Palestina e finalizar a ocupación! As administracións públicas, baixo o principio de servizo á cidadanía, non deben xestionar decisións políticas que supoñan alimentar a agresión de Israel a Palestina. O conflito en Gaza, xunto ás duras restricións que o goberno israelí impón a Cisxordania, teñen un impacto...
Martes, 07 Mai 2024

Convocatoria do concurso de traslados de corpos xerais

Recibimos unha comunicación da Dirección Xeral do Emprego Público e Administración de Persoal (antiga DXFP), na que confirman que o concurso ordinario para a provisión de postos de traballo vacantes da Administración Xeral da Comunidade Autónoma de Galicia (corpos xerais), será publicado no DOG do mércores 15 de maio. O prazo para a presentación de solicitudes de...
Luns, 06 Mai 2024

Fondo de Acción Social 2023 (xuntanza 2/5/24)

O día 2 de maio os axentes sociais mantivemos unha reunión con representantes da Función Pública polo mal chamado Fondo de Acción Social (FAS), xa que del só queda unha única axuda: axuda para atención de persoas con discapacidade. Mantén suprimidas as axudas iniciais deste Fondo de Acción Social, como eran a xubilación, discapacidade propia, fillos/as menores, maiores a...