Novas por contido

A CIG Administración Autonómica reuniuse cos principais grupos parlamentarios no Congreso dos Deputados para tratar de mellorar os textos das leis básicas de axentes ambientais e de bombeiros forestais

Os proxectos de leis básicas elaboradas polo Ministerio para la Transición Ecológica y el Reto Demográfico (MITECO) están en fase de tramitación parlamentaria. Polo de agora para o persoal da Galiza non supoñen un avance en dereitos laborais e aínda menos nos dereitos de seguridade, sáude e xubilación. Para tratar de achegar solucións e mellorar os textos co trámite de emendas, reunímonos con PSOE, Unidas Podemos, BNG e PP.

Proxecto de lei básica de axentes forestais

Aínda que mellora a Proposición do ano 2018, segue a a deixar a ese persoal sen xubilación anticipada con coeficientes redutores. É necesario que se recollan as funcións de DTE e ter en conta os riscos laborais na extinción e un catálogo de enfermidades profesionais e vixiancia de saúde adecuadas. Ademais cumpre eliminar o artigo 6 que marca a obriga dunha cooperación cos corpos e forzas de seguridade, cando son competencias propias e exclusivas do persoal axente forestal recollidas no Estatuto de Autonomía de Galiza.

Proxecto de lei básica de bombeiros/as forestais

A situación seguirá igual se os coeficientes redutores non recollen toda a vida laboral, polo tanto no texto ten que vir prevista esa retroactividade. Lembramos que grazas á loita da CIG conseguiuse por fin no ano 2017 o recoñecemento da categoría de bombeiro/a forestal, base que serve para que o Instituto Nacional da Seguridade Social (INSS) recoñeza o coeficiente redutor de 0,20 (por cada 5 anos cotizados a xubilación sería un ano antes).
Preocúpanos que establecen unha normativa de referencia diferente ao Estatuto dos Traballadores/as , o RD 1561/1995, polo que se abre a posibilidade de empeorar as condicións laborais coma os periodos mínimos de descanso entre xornadas. Pérdese a oportunidade de establecer unha vixilancia da saúde específica e un catálogo de enfermidades profesionais acorde a esta profesión de alto risco.

Para non quedarmos diluídas nos distintos plans xerais de igualdade das administracións públicas, propoñemos para ambas normas un plan específico con medidas concretas que permitan a conciliación efectiva (con reforzos e medidas organizativas), que garantan a vixilancia da saúde dende unha perspectiva de xénero, o acceso ao emprego e o dereito á roupa, calzado e EPIs adaptados a anatomía de cada sexo.

Posicionamento dos grupos políticos

Tratamos polo miúdo as normas cos principais grupos parlamentarios. O PSOE acolleu con interese as nosas propostas e quedaron en facer unha valoración xurídica da posibilidade da retroactividade dos coeficientes redutores mais por outra parte recoñece que a elaboración dunhas normas básicas destas características ten moitos intereses enfrontados polo que manifestan que procuraron chegar a acordos e non introducir elementos conflitivos na súa elaboración.

A reunión con Unidas Podemos foi moi intensa e con eles discutimos tamén a xubilación anticipada e sobre a ideonidade ou non do artigo 6 que obriga aos axentes a cooperar cos corpos e forzas de seguridade. Unidas Podemos mantén en ambos textos unha base mínima de condicions para o conxunto do Estado como camiño de inicio.

O BNG mostrou coincidencia coas reclamacións que expón o sector e a súa disposición a presentar emendas para tentar corrixir o texto e mellorar as condicións laborais na seguridade e saúde, ao tempo que recoñecen a necesidade da xubilación anticipada.

O PP pola súa parte defende as funcións dos corpos e forzas de seguridade, e din que entenden as diferentes características dos lumes na Galiza, recoñecendo a complicación e a intensidade do traballo e funcións na extinción.

Contactamos tamén con outros grupos parlamentarios tales coma ERC, BILDU, PNV…aos que lles fixemos chegar as nosas propostas e que imos completar coas cuestións que nos solicitaron nas reunións de traballo desta xornada.

Na CIG valoramos positivamente os encontros e a disposición de todolos grupos parlamentarios a reunirse coa representación do persoal empregado publico na Galiza, mais insistimos en que o único camiño de futuro é un servizo de incendios 100% público, único, profesional, estable e coa maior seguridade ao persoal nesta profesión de alto risco. Cuestións que hoxe non se resolven nestes textos que son de todo insuficientes.

Quedan poucas semanas para tratar de avanzar nestas cuestións e imos insistir e loitar na mellora das condicións dos axentes ambientais e das bombeiras forestais. Para facernos chegar as túas achegas contacta coa CIG ou cos teus delegados/as de referencia.

 

 

 

 

   

 

A Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades ven de publicar instrucións sobre a comunicación da incapacidade temporal que afecta a persoal docente e non docente de centros públicos de ensino.

Do 1 de abril en diante suprímese a obriga da persoa traballadora incluída no Réxime xeral da Seguridade Social de presentar o parte de baixa, de confirmación ou de alta médica á empresa.

Esta instrución non é aplicable ao persoal que pertenza ao SISTEMA MIXTO ou MUFACE con asistencia sanitaria de SEGURIDADE SOCIAL.

Polo tanto o persoal non docente e docente do Réxime xeral da Seguridade Social que presta servizos en centros públicos docentes dependentes desta consellería deberá comunicar a situación de incapacidade temporal e a previsible duración desta mediante a páxina web www.edu.xunta.gal/datospersoais, lapela "Comunicación de incapacidade temporal"sen que sexa preciso que se suba á dita páxina ningún parte médico (baixa, confirmación ou alta).

No DOG do 28/03/2023 a EGAP publica a RESOLUCIÓN do 27 de marzo de 2023 pola que se convocan as actividades de formación continua en materia de igualdade e violencia de xénero para o persoal ao servizo das administracións territoriais, institucionais e entes públicos instrumentais do sector público da Comunidade Autónoma, así para o persoal da Administración de xustiza de Galiza e de administración e servizos (PAS) das tres universidades galegas.

Poderá participar nas accións formativas convocadas nesta resolución o persoal ao servizo da Administración pública da Comunidade Autónoma, das entidades públicas instrumentais e da Administración institucional, da Administración de xustiza de Galiza, das entidades locais de Galiza e o PAS das tres universidades do SUG, que se encontre en situación de servizo activo (incluído o persoal que teña concedido un permiso por motivos de conciliación da vida persoal, familiar e laboral) e que reúna os requisitos establecidos nesta convocatoria e para cada un dos casos no anexo II.

Os cursos realizaranse cos requirimentos, coa duración e as condicións que para cada un deles se indiquen na convocatoria. A información relativa ao desenvolvemento das actividades, así como as súas posibles modificacións, será actualizada e ampliada na páxina web <https://egap.xunta.gal>.

O prazo de presentación de solicitudes será desde o día seguinte ao da publicación desta resolución no DOG e ata o 4 de abril de 2023.

O número máximo de cursos que se poden solicitar durante o prazo de presentación de solicitudes limítase a dous.

Resumo dos “rogos e preguntas” da Comisión de Persoal do pasado 22 de marzo e Mesa Xeral do 17, onde o director xeral de Función Pública deu a información que trasladamos.

Concursos de traslados: esiximos comezar a negociar todos os concursos (xeral, especial, escalas, e persoal laboral). Hai que comenzar xa a negociación, máis tendo en conta os tempos que manexa Función Pública. Por poñer un dato, o último de Administración especial convocouse no ano 2012.

Promoción Interna: lembramos que hai que comezar xa coas convocatorias de promoción interna. Non admitimos que o persoal de acceso libre vaia ter mais opcións que o de promoción interna á hora de escoller destinos por elixir antes. O maltrato ao persoal propio esta a ser bestial.

Prazas para elección de destino: está a pasar que para as eleccións de destino (provisionais) están a ofertar moi poucas prazas, e tamén que están a xogar cos criterios para seleccionar as prazas. Publicaran uns criterios, pero están a cambialos segundo cada caso sen sequera comunicarllo á representación do persoal. As prazas ocupadas en comisión de servizo son ofertadas unhas si e outras non. As prazas ocupadas por persoal interino son ofertadas unhas si e outras non. Pode gustarnos ou non o criterio decidido, pero o que non poden facer é andar a cambialo segundo o proceso, e dentro do proceso, segundo a praza. Están a sinalar quen queda e quen marcha.

Negociación niveis Farmacéuticos/as inspectores/as de saúde pública (FISP): a CIG transmite a queixa de que os sindicatos solicitamos varias veces ser convocados por Sanidade para falar dos niveis do persoal da escala de FISP, e que a consellería o que está a facer son xuntanzas con particulares para tratar o asunto, saltándose as leis e sentenzas que regulan a negociación colectiva. Reclamamos do DXFP que medie con Sanidade para ser convocados. Este limítase a “tomar nota” e a comprometerse a transmitir a queixa.

Enquisa do plan de igualdade: non cumpriron coa data prevista para o seu envío. Resposta o DXFP que son problemas técnicos que tentarán solucionar de inmediato.

Actualización de listas de substitucións trala consolidación II-7: non incorporaron ás listas o resultado deste proceso selectivo, pero si o fixeron con outros. O DXFP resposta que a actualización é automática, pero non desbota a posibilidade de que fose un erro. Di que o revisarán.

Excedencia proceso selectivo superado: hai información contraditoria de se unha persoa que ocupa unha praza en interinidade pode quedar en excedencia noutra escala dun proceso superado. O DXFP di que vai revisar todos os casos e dará conta para a semana. Confirma que están a dar a excedencia por interese particular a interinos/as que están noutra administración ou Sergas. E dan excedencia por traballo no sector público cando é funcionario/a de carreira. Non esixen tempo traballado mínimo.

Grupo B: o concello da Coruña xa ten o persoal escollendo destino no grupo B (delineantes). Que pasa cos noso persoal delineante, maltratado cunha exclusión ridícula na LEPG? E ao persoal axente técnico ambiental o mesmo. E logo temos todas as funcionarizacións e procesos selectivos do B rebaixados ao C1. É inadmisible o mantemento sine die desta rebaixa profesional. Ata cando vai FP a negar o grupo B?

Estado de negociación de RPTs: informa o DXFP que neste momento teñen entre 10 e 12 RPTs pendentes en Función Pública. Tentarán liquidar 1 ou 2 por semana.

O pasado 22 de marzo tivo lugar unha xuntanza da Comisión de Persoal e da Mesa Xeral na que se trataron os seguintes asuntos: condicións de traballo de biólogos/as de zona, RPT do Mar, RPT de Política Social, modificación das equivalencias de funcionarización.

Acordo sobre as condicións de traballo de determinadas prazas adscritas aos servizos periféricos da consellería do Mar (biólogos/as de zona)

As persoas responsábeis políticas da Administración Autonómica continúan a parcelar a negociación colectiva sobre as condicións de traballo. Demandamos un acordo marco que recolla as condicións de traballo de todo o persoal, cada quen segundo as súas características, e non os acordos por partes que forzan a cada pouco.

Este acordo foi cociñado pola consellería e Función Pública saltándose as leis e sentenzas que regulan a negociación colectiva, ás costas dos sindicatos, e cando o fixeron, foi ás presas. A CIG rexeita as formas, polo que negámonos a emitir o noso voto ata que poidamos reflexionar e facer consultas coas persoas afectadas.

Despois de anos reclamando a recuperación do artigo 19 do V Convenio Colectivo, que suprimiu as compensacións por traballos en domingos e festivos, aparece a consellería cun sistema de compensacións que, evidentemente, queremos que sexa estendido a todo o persoal.

Tamén estamos conformes coa equiparación de niveis a outras escalas de administración especial. E novamente, queremos que sexa extensivo a o resto de escalas.

O acordo ten un risco: dá liberdade absoluta á consellería para fixar os horarios como lle veña en gana. Non existe unha previsión de fixar cuadrantes ou outro sistema de regulación. Van poder poñer o horario que lles pete, vai ser un cheque en branco. Compensan as melloras nestas condicións? Queremos ser ben pensados/as, confiar en que non se van saltar todo e que as carteleiras serán negociadas na comisión de seguimento e comunicadas ás xuntas de persoal; pero tamén é certo que a experiencia non acompaña.

Outro aspecto negativo é que existe a posibilidade de que o persoal poida voluntariamente empregar o seu propio vehículo para realizar o traballo: vai asumir a consellería as consecuencias de sancións de tráfico, accidentes, etc.?

CCOO, CSIF e UGT votaron a favor na Comisión de Persoal. A CIG negámonos a votar ata valoralo en condicións e consultar con persoas afectadas. Finalmente tamén nos sumamos ao voto favorable.

Modificación da Relación de Postos de Traballo da consellería do Mar

Despois da dúas reunións celebradas antes do verán do ano pasado, convocáronos a semana pasada para “negociar” unhas pequenas inclusións e, curiosamente, antes de sentarnos xa nos enviaran a convocatoria e a proposta desta RPT que iamos comezar a negociar. Como ben se lle escapou á vicesecretaria, a reunión era para “informarnos dos cambios”, co que quedaba claro que non viñan a negociar.

  • Presentan unha suba de niveis atados a un acordo obrigado por función pública e non negociado cos sindicatos.
  • Amortizan 60 postos para crear só 40. Destrúen postos de traballo en gardacostas e non se sentan a negociar as súas demandas e que afectan á RPT. Continúan coa privatización de parte deste servizo.
  • Non inclúen en postos de profesorado as titulacións recoñecidas por sentenza do TSXG. A consellería fai caso omiso obrigando ao persoal a volver á vía xudicial para que lle recoñezan o seu dereito.
  • A inclusión do requisito de carné de conducir debe ser “cando vacante”, en consonancia co acordo de biólogos/as de zona.

Voto: CIG en contra; CCOO a favor, CSIF a favor, UGT abstención

Modificación da Relación de Postos de Traballo da consellería de Política Social

Na Comisión de Persoal vai a funcionarización dun posto de persoal laboral para poder ofertalo nunha elección de destino (provisional). Os catro sindicatos votamos a favor.

E na Mesa Xeral o mesmo: modifican outros tres postos ocupados temporalmente por persoal laboral que superou o proceso selectivo na escala equivalente de persoal funcionario. Os sindicatos estamos conformes.

Orde de equivalencias de funcionarización

O DXFP retira o asunto da orde do día xa que está moi verde e aínda hai eivas (non queda claro se virá a unha seguinte Comisión de Persoal ou aínda tardará algo máis).

En todo caso, observamos que:

  • Aceptaron mínimas alegacións como a de incluír a categoría 20 do grupo IV no corpo auxiliar da Administración xeral, subgrupo C2.
  • Non aceptaron incluír as categorías laborais con esixencia de ciclo superior no grupo B.
  • Tampouco aceptaron deixar as categorías de gobernante/a e subgobernante/a no C1 da Admón. Xeral que foi onde se funcionarizaron ou darlles opción a escoller. Tampouco a categ. III-99 para o C1.
  • Manteñen a negativa a funcionarizar as categorías V-02 e V-12 na agrupación profesional da Admón. xeral.

O xoves 23 concentrámonos ás portas de San Caetano para continuar a loita contra a discriminación que temos o persoal gardacosta de Galiza polo feito de ser funcionarios e funcionarias.

Hai mais de 10 anos protestabamos pola privatización do servizo que, si ben é certo que se ampliou con novas embarcacións e mellores medios, comportou a incorporación de persoal auxiliar de empresas privadas. Arestora, son unhas 250 as persoas que traballan para o servizo de gardacostas de Galiza, das que arredor de 100 somos persoal funcionario.

O persoal de empresa privada co que compartimos embarcación está incluído no Réxime Especial da Seguridade Social dos Traballadores e Traballadoras do Mar. Teñen asegurado o acceso á formación necesaria para traballar no mar, ou aos recoñecementos médicos. E tamén poden acceder á xubilación anticipada con coeficientes redutores.

O persoal funcionario do servizo de gardacostas encargámonos da vixilancia, busca, salvamento, protección do medio mariño, loita contra o furtivismo, loita contra a contaminación mariña.. Sen nós, o servizo non funciona. Para exercer o noso servizo, aplícansenos as obrigas esixidas polo Instituto Social da Marina (ISM) para poder embarcar. Pero ao tempo estamos excluídos dos dereitos que teñen os compañeiros das empresas privadas, incluíndo a exclusión á xubilación anticipada con coeficientes redutores.

Cumprimos coas esixencias do réxime especial do mar, e o ISM exclúenos dos beneficios dese mesmo réxime.

Vai xa un ano dende que comenzamos esta loita; un ano dende que a CIG se reuniu por primeira vez coa consellería do Mar para que solicitara ao ISM a inclusión do persoal gardacostas no REMAR, por similitude de ámbito laboral e funcións. Entendiamos que de non facelo estaban a manter unha clara discriminación por razón do réxime xurídico, polo feito de ser persoal funcionario, e que o propio ISM debía resolvelo adecuadamente. Máis non foi así: o ISM mantivo a exclusión.

Entón, impulsamos unha emenda á Lei de pesca para que incluíse ao persoal gardacosta no réxime especial do mar, rematando coa exclusión e protexendo a nosa seguridade e saúde cando exercemos as nosas funcións de servizo público. Esta emenda que promovemos recoñecía un coeficiente redutor do 0,15 para todo o persoal gardacosta que podería ser ampliado por razón das súas funcións, e con carácter retroactivo afectando a toda a vida laboral.

Máis chegado o día do debate das emendas á Lei de pesca, o Goberno do Estado español vetou a emenda que, de non telo feito, moi probablemente sería aprobada. Alí mesmo, no Congreso, o PSOE comprometeuse directamente con nós a buscar unha solución si a Xunta instaba ao diálogo.

Pasaron xa tres meses e a pesares de terllo solicitado, non temos resposta ás notas peticións. Nin da conselleira do Mar, Rosa Quintana, nin do Goberno. O primeiro paso tíñao que dar a conselleira, pero esta cancelounos unha xuntanza que tiñamos acordado; estamos á espera de que volva a concertar unha nova data.

Non nos imos quedar parados, non aceptamos o silencio por resposta. Gardacostas de Galiza e CIG non levamos feito este camiño para rendermos agora.

Imos a polos nosos dereitos, por un traballo seguro e por unha vellez digna: coeficientes redutores xa!!!

O proxecto de decreto contempla o despido aos cinco anos en caso de avaliación negativa e deixa fóra o 70% dos traballadores/as do sector

A Xunta de Galiza presentounos un proxecto de estatuto do persoal investigador da Administración xeral e das entidades instrumentais integrantes do sector público autonómico. Nel loan as bondades de unificar ao persoal que realiza tarefas de investigación e como potenciador do Sistema galego de investigación e innovación. Pero cando lemos o articulado do mesmo vemos con claridade a falsidade destas supostas bondades.

A CIG presentou alegacións a un proxecto de estatuto que afonda na inestabilidade laboral ao contemplar o despido procedente aos cinco anos en caso de avaliación negativa, deixa fóra o 70% dos traballadores/as, xa que non regula o persoal de administración e xestión nin os ciclos formativos, e abre a porta da privatización ao permitir a entrada directa das empresas.

  • Non unifican o persoal investigador, xa que deixan fóra ao persoal investigador do sistema universitario. E tamén deixan fóra a unha parte importante do persoal que a lei 14/2011, do 1 de xuño da Ciencia recolle como integrante do Sistema Español de Ciencia, Tecnoloxía e Investigación: o persoal que realiza funcións de xestión, administración e servizos.

  • Tampouco “harmonizan” ó persoal: o que fan é pretender obrigar a todo o persoal funcionario e estatutario, que leva moitos anos realizando investigación, a laboralizarse empregando a chantaxe de quedar fóra da carreira investigadora.

  • E de paso precarizanos, introducindo un sistema de avaliación permanente que pode supor o despido procedente.

  • Non define o sistema de avaliación que pretende implantar, e tampouco ten acordado coa Axencia Estatal de Investigación que esa avaliación sexa homologada para progresar na carreira investigadora.

  • E aínda hai unha novidade que vai máis aló do ámbito de aplicación deste estatuto: por primeira vez unha norma que ten como ámbito subxectivo o “persoal laboral de investigación da Administración Xeral e das entidades instrumentais do sector público autonómico de Galicia” vai ser de aplicación a persoal de empresas privadas.

  • Hai outro aspecto onde esta norma é completamente deficiente, na perspectiva de xénero e na igualdade. Non establece medidas concretas neste eido e nin tan sequera ten elaborado un informe de impacto de xénero.

Rolda de prensa 21/03/2023, polo estatuto do persoal investigador

No último Consello Reitor da EGAP (decembro de 2022) indicouse por parte dos seus responsables un cambio nos criterios de selección motivado pola imposta obriga legal de facelo, dados os criterios discriminatorios e excluintes empregados até decembro de 2022, e que prexudicaron a tantas persoas que durante moitos anos se lle denegou, primeiro, facer cursos da EGAP, e posteriormente só puido acceder a eles no caso só e exclusivamente de que houbese prazas sobrantes. Isto leva sendo así dende hai décadas.

Pois ben, a EGAP a marzo de 2023 segue empregando os mesmos criterios que viña empregando nos cursos que está concedendo/denegando, sen aplicar en absoluto os novos criterios, sempre con total ausencia de transparencia, e evitando que o persoal poña reclamacións porque non envía avisos das denegacións, e só hai un prazo de 10 días para poñelas.

Un exemplo da discriminación no acceso á formación que denunciamos dende a CIG témolo no curso superior de linguaxe administrativa galega en cuia convocatoria dispoñen: 

Quinta. Criterios de selección

a) Os criterios selectivos que serán empregados son os criterios de carácter xeral da Escola Galega de Administración Pública, que se poden consultar no enderezo: https://egap.xunta.gal/ecloud/s/eBXtEfnF8MGqCJB

Esta ligazón leva ao DOG do 10 de xaneiro de 2008, onde saen publicados os criterios "vellos" que en teoría quedaron anulados e substituídos polos "novos" criterios de selección dos que fomos informados en decembro de 2022.

A EGAP imposibilita que as solicitudes poidan facerse polo total de edicións deste período, senón que cada solicitante ten que elixir unha edición desta convocatoria de xaneiro 2023 e se non consegue praza nela queda fóra aínda que teña prioridade sobre outras persoas solicitantes das restantes edicións.

A maiores, remiten aos criterios de selección de 2008, que na teoría quedaron superados pero se nos seguen aplicando na práctica, polo que desde logo vai haber reclamacións e/ou impugnacións.

Dende a CIG vimos de dirixirnos novamente á EGAP para que aplique con carácter inmediato os novos criterios de selección e, por conseguinte, para que remate coa discriminación inxustificada no acceso á formación do persoal empregado público.

O director xeral de Función Pública convocounos a unha xuntanza da Comisión de Persoal e outra da Mesa Xeral de Empregados Públicos que serán o mércores 22/03/23, coas seguintes ordes do día:

Comisión de Persoal

  • Proposta de acordo entre a Consellería do Mar e as organizacións sindicais sobre as condicións de traballo de prazas adscritas aos servizos periféricos (biólogos/as e ciencias do mar). Descargar.

  • Modificación da Relación de Postos de Traballo da Consellería do Mar. Descargar.

  • Modificación da Relación de postos de Traballo da Consellería de Política Social e Xuventude, consistente na transformación dunha praza de laboral en funcionario. Descargar.

  • Orde equivalencias funcionarización. Descargar.

Mesa Xeral

  • Modificación da Relación de Postos de Traballo da Consellería de Política Social e Xuventude, consistente na transformación de tres prazas de laboral en funcionario. Descargar.

A elaboración dun Plan de Igualdade conta con diferentes fases reguladas na correspondente normativa como son o Compromiso da organización (que foi publicado neste mes) e a Elaboración da Diagnose (que necesita da recollida de datos cuantitativos e cualitativos (enquisa) para poder avaliar as carencias e propor solucións). Estas fases son necesarias para poder elaborar o Plan de Igualdade, a súa implantación e o seguimento das medidas propostas.

O luns día 20 de marzo a Administración a través de AMTEGA prevé enviar un correo masivo co enlace da enquisa do I Plan de Igualdade a todos os correos electrónicos das traballadores e traballadores da Xunta.

A enquisa estará dispoñible dende o propio luns 20 até o luns 10 de abril e pódese cubrir dende o móbil ou o ordenador persoal. Non se poden responder varias enquisas dende un mesmo ordenador (mesma IP). Dende a CIG propuxemos, porque somos conscientes da fenda dixital existente, o mantemento do formato papel para aquelas persoas que puideran ter máis dificultades para a tramitación electrónica, pero dende Función Pública non se aceptou esta posibilidade.

É necesaria a participación masiva nas respostas a este cuestionario e se algunha persoa ten dificultades para a súa realización, pode contactar coa CIG e botarémoslle unha man.

As administracións públicas están obrigadas a dotarse dun plan de igualdade de trato e de oportunidades entre mulleres e homes no emprego e na ocupación dende o ano 2007 (Lei Orgánica 3/2007, do 22 de marzo, para a igualdade efectiva entre mulleres e homes).

Dende a CIG, levamos anos e anos esixindo un Plan que sexa unha ferramenta útil para a igualdade efectiva entre mulleres e homes na Administración Autonómica e non só unha obriga formal para cumprir coa normativa estatal ou europea ou un requisito que cumprir á hora de conseguir subvencións.

A pesar das nosas discrepancias, tras anos de intentos fracasados e de non tomarse en serio a negociación nin o ter un Plan de Igualdade de oportunidades para homes e mulleres, imos conseguindo que se materialicen pouco a pouco as fases da súa elaboración.

Dende a CIG seguimos traballando para que a igualdade sexa real e se removan todas as discriminacións.

Outras novas recentes

Luns, 09 Decembro 2024

Trienios de persoal laboral temporal que aproba un proceso selectivo ou pasa a ser persoal interino

En primeiro lugar salientar que para reclamar os importes dos trienios como persoal laboral se exclúe ao persoal laboral fixo que se funcionarizou e que estas reclamacións poden darse en basicamente dúas situacións: 1.- Persoal laboral temporal que aproba un proceso selectivo e pasa a ser FUNCIONARIO/A DE CARREIRA.2.- Persoal laboral temporal que pasa a prestar servizos...
Luns, 09 Decembro 2024

A CIG esixe á Xunta a posta en marcha de todos os graos da carreira profesional

A posta en marcha do sistema de carreira profesional, que se iniciou no 2019 e tiveron que resetear no 2022, nen sequera se cumpre nos termos acordados. Deberían sentarse a negociar a convocatoria do grao III. E se supón que iso incluiría tamén o acceso aos graos I e II para aquelas persoas que están no grao I ou aínda non accederon a eles polo sistema extraordinario. A...
Mércores, 11 Decembro 2024

Oferta de Emprego 2024 de escalas sanitarias (xuntanza 10/12/24)

Asistimos a unha xuntanza con Sanidade pola Oferta de Emprego Público (OEP) de escalas sanitarias (Lei 17/89) do ano 2024 (a poucos días de rematar o ano). Segundo nos transmitiron as persoas responsables políticas da consellería de Sanidade, a OEP vai ao máximo permitido por lei (110% das vacantes), que cuantifican en 15 prazas desagregadas do seguinte xeito: Clase  Prazas...