Novas por contido

Poñemos a túa disposición os últimos listados que nos achegan dende a Dirección Xeral de Función Pública.

- Listade de alegación aceptadas: corresponde a 584 postos admitidos das alegacións formuladas polas consellerías e sindicatos. Hai que sumar 356 postos de Medio Rural provenientes de Seaga. Advirte o DXFP que os que non aparecen na listaxe, entendese que foron rexeitadas. Descargar.

- Consorcio Galego de Servizos de Igualdade e Benestar. Descargar.

- Entes. Descargar.

- Axencia Galega de Innovación (GAIN). Certificado de postos para xuntanza o 23/05/22. Descargar.

Por se necesitas contactar coa CIG: ligazón.

Os asuntos que están enriba da mesa son de tanta importancia e para tantos compañeiros e compañeiras, que non vamos aceptar que o despachen nunha xuntanza sen tempo a estudar en serio as cousas.

A Dirección Xeral de Función Pública convocounos a dúas xuntanzas para o venres 20 de maio, nas que se van tratar os criterios e o decreto de oferta derivados da Lei 20/21 (de abuso da temporalidade), tanto para os postos da Administración da Xunta, como para as escalas sanitarias (escalas de administración que son xestionadas por Sanidade). Tamén vai a RPT de Medio Ambiente, Territorio e Vivenda e a RPT de Cultura. A maiores de termos que revisar moitísimas actas atrasadas de Mesas Xerais e Mesas Sectoriais de Funcionarios que deixaron acumular.

A convocatoria e toda a morea de documentación para esas xuntanzas achegáranola o mércores 18. Por minutos non deixan sequera 48 horas entre convocatoria e o comezo da primeira reunión.

Contábamos, xa que logo, co xoves para preparar todo o armatoste. Pero debeulles parecer pouco que puxeron en marcha a táctica de saturar ás persoas que teñen que negociar en representación do persoal. Así, o mesmo mércores 18 fomos convocados para unha xuntanza previa para o xoves 19 co director xeral de Función Pública para tratar os mesmos asuntos do día seguinte, venres 20. Esto é, que nos eliminaron o día que tiñamos para estudar a documentación, verificar a existencia de cambios en base ás alegacións presentadas e preparar a resposta.

En paralelo, recibimos tamén a convocatoria para outra xuntanza previa, tamén para o mesmo xoves 19, con Sanidade, para tratar os criterios e OEP das escalas sanitarias e que tamén se tratarían en Mesa o venres 20. Outra xuntanza para o día 19, e por tanto tamén sen tempo para estudala.

Para maior fartura, a proposta de OEP de escalas sanitarias iría a dúas xuntanzas "paripé", en días consecutivos, sen tempo a que valorasen nada do que os sindicatos puideramos manifestar, pois Sanidade xa levou esa documentación a unha mesa de negociación coa representación sindical do persoal estatutario, cando saben sobradamente que as escalas sanitarias son persoal funcionario de administración e por tanto somos nós os lexítimos e lexítimas representantes do persoal, e non o persoal estatutario. Esta claro que non van mover unha vírgula nin mellorar a esfameada oferta de emprego.

En definitiva, que para facer o primo que non contén connosco, e advertímoslles que se observamos o máis mínimo buraco xurídico, iremos por el. Isto non é negociar: e vacilar ao persoal empregado público.

Verémonos con Función Pública e con Sanidade o venres 20, na Mesa Xeral de Negociación de Empregados Públicos e na Mesa Sectorial de Negociación do Persoal Funcionario.

Función Pública ven de remitirnos a proposta de modificación de RPT da Consellería de Cultura, Educación, FP e Universidade, que afecta basicamente a postos da Área de Cultura e en concreto da Dirección xeral de Patrimonio Cultural e areas de cultura das xefaturas territoriais.

Estamos a falar de postos de persoal arqueólogo e arquitecto; postos que son creados agora despois de que o aumento exponencial de emisión de informes fose solucionado ilegalmente coa contratación de persoal de Tragsatec a través de encomendas de xestión. A CIG denunciou xudicialmente esta trapallada e despois de catro anos, e tras a correspondente sentenza que nós dá a razón, a Administración recúa. Pero non todo está ben, pois:

  • Créanse 14 prazas: 8 da escala de arquitectura e 6 da de arqueoloxía.

  • Tanto en SSCC como en Xefaturas territoriais; de arquitectura 4 son en Servizos Centrais e unha en cada xefatura. Das de arqueoloxía son dúas en Servizos centrais, 2 en Lugo e 2 en Pontevedra.

  • Todas son prazas base nivel 20, e iso non o admitimos, son prazas de nivel técnico, co requisto de carnet de conducir, fan labores de inspección e elaboración de informes. Reclamamos un nivel superior.

  • As denominacións non son axeitadas, non se poden denominar en xenérico praza base A1; pertencen a escalas técnicas da Adminsitración especial, deben denominarse persoal arquitecto e persoal arqueólogo.

  • A Xunta xa gastou cerca de 2 millóns e medio de euros nas Encomendas con Tragsatec e agora racanea no número de postos e non nivel dos mesmos.

  • De feito estaba a gastar coa empresa externa arredor de 600.000 euros anuais de media e agora pretende invertir menos ao nomear persoal funcionario público.

A CIG non vai admitir rebaixas ao mínimo na creación de emprego público. Satisfácenos que se creen prazas novas, pero non foi pola acción da Xunta (xa poderían telo feito no 2018) foi pola constancia e tenacidade na denuncia deste sindicato e das protestas dos traballadores.

Recibimos varias convocatorias de xuntanzas, e as respectivas documentacións, pola OEP extraordinaria do ano 2022. 

Función Pública envia as organizacions sindicais o luns 16 o mesmo documento que vai para a Mesa Xeral de Negociación de Empregados Públicos deste venres 20 de maio. Neste borrador non aceptaron máis que dous apuntamentos sobre a separación das ofertas e as bolsas de interinidade. Na CIG queremos discutir máis cousas, como os criterios das convocatorias e os baremos do tempo traballado. 

A dirección xeral de Función Pública non acepta discutir e por outra parte manten criterios discriminatorios como empregar unha data de referencia posterior (30/12/2021) á que indica a propia lei da temporalidade (31/12/2020) para excluír os procesos convocados con mala fe en decembro unha vez que coñecía o contido da lei que se ía publicar. 

Aquí tes os borradores de decreto e criterios da OEP da DXFP. Descargar

A Axencia Galega de Innovación (GAIN) convocounos a unha xuntanza o luns 23/05/22. Enviounos un documento coa relación das súas prazas afectadas. Descargar

E Sanidade enviou o borrador de decreto da Oferta e relación de prazas das escalas sanitarias (Lei 17), entregados para unha xuntanza o día 19/05/22 e inmediatamente, sen máis negociación, unha Mesa Xeral de negociación de Empregados Públicos ao día seguinte, 20/05/22. Descargar

Poñemos aquí tamén os últimos listados de prazas (actualizados a 18/05/2022):

Quedaran en enviar outros listados pero non cumpren a palabra.

Continuamos as xuntanzas entre Función Pública e os sindicatos (CIG, CSIF, SEPGA, CCOO e UGT) para discutir os criterios e as bases da Oferta de Emprego Pública extraordinaria (OEP) do ano 2022, afectada pola Lei 20/21, de temporalidade.

O DXFP fai un repaso aos últimos cambios no documento de criterios da OEP (repite algunha das cuestións expostas na xuntanza anterior):

  • Explica que o concepto de ocupación “ininterrumpida” (menos de 3 meses) tamén afecta ás prazas da Disposición Adicional 8ª da Lei 20/21.
  • Que unha praza non estea creada en RPT non é un requisito para que poida ser ofertada. Abonda con que teña dotación económica, e xa se incluirá en RPT posteriormente.
  • Como xa dixo na xuntanza anterior, nesta OEP irán as prazas afectadas pola Lei 20/21. A OEP ordinaria (a de reposición de efectivos) será posterior.
  • Para verificar a non interrupción do vínculo, non computará o tempo de suspensión de contrato do persoal fixo-descontinuo.
  • Engaden probas físicas ou psicotécnicas relacionadas coas tarefas naquelas escalas/categorías que sexa necesario (por exemplo, en escalas de incendios).
  • Os entes instrumentais, caso de convocar separadamente, aplicarán os mesmos criterios que os de Función Pública. Apunta a que todos os entes do artigo 45.a. da LOFAXGA serán convocados xuntos, mentres que os do artigo 45.b. (Portos de Galiza ou Seaga, por exemplo), poderían ter convocatoria diferente ainda que cos criterios comúns. Non é unha decisión pechada.
  • O que si farán será detallar os entes por separado no decreto de oferta, o que lles permitirá tomar a decisión posterior de convocar unido ou non.
  • Acepta a proposta da CIG de separar a OEP de estabilización da OEP ordinaria.
  • O director preguntoulle ás OOSS a súa opinión sobre a inclusión na OPE extraordinaria das prazas de persoal fixo descontinuo de 6 meses do SPIF do ano 2019. É curioso, porque o outro día dera por feita esta inclusión.
  • Informa de que a oferta ordinaria será dunhas 700 prazas.
  • Insiste en que a oferta extraordinaria non pode implicar incremento de costes.
  • Os postos ocupados por persoas con sentenza de indefinición posterior ao 31/12/2020 irá incluidos na oferta.
  • Teñen intención de ofertar as prazas que veñen de Seaga sempre que sexa xurIdicamente posible.
  • Os erros existentes na data de ocupación das prazas, non teñen importancia neste intre, xa que o importante agora é definir a forma de acceso aos postos. Afinar a data será algo posterior.

A CIG manifestou o seguinte:

  • Mantemos que hai que retirar a data do 30/12/21 como referente, pois iso non o di a Lei 20/21.
  • Por non ter sido identificadas en convocatorias anteriores, hai que retirar a observación de “convocadas” que consta en moitas prazas dos listados que nos facilitou a DXFP.
  • Precisamente para que non pase o exposto no punto anterior, nesta oferta hai que identificar as prazas, ben na publicación da oferta, ben da convocatoria.
  • O persoal empregado público ten que estar en condicións de atender á cidadanía no idioma que estes elixan. Por iso, o idioma galego ten que ser un requisito.
  • O concurso de traslados previo ten que ser resolto simultaneamente aos procesos selectivos. Así evitariamos os destinos provisionais.
  • Non concordamos co epígrafe de que se ofertarán as prazas comezando polas de maior antigüidade. Propoñemos que se oferten tódalas vacantes e non as de maior antigüidade primeiro.
  • Apoiamos a convocatoria separada dos entes (cos mesmos criterios que os de Función Pública)


O DXFP négase a falar agora dos aspectos concretos das convocatorias. Mantén que a súa máxima vai ser a seguridade xurídica. O luns enviarán o borrador do decreto de OEP. Partidarios de esixir, con carácter xeral, o idioma galego como requisito (están en consultas coa asesoría xurídica), pero non irá no texto da oferta. A decisión de modular os servizos prestados segundo a Administración tamén está na mesa da asesoría xurídica. Manteñen 3 meses como o máximo para considerar a ininterrupción.

Respecto da integración nas bolsas de substitución das persoas que non superen os procesos, o DXFP manifesta dúbidas de interpretación. Unha interpretación está na inclusión de quen supere un exame. Pero tamén hai que interpretar sobre o concurso de méritos (incorporar a quen supere unha puntuación mínima?).

O baremo xeral negociarase con posterioridade á convocatoria da OEP. No mes de xuño teremos unha primeira reunión con algunhas das cuestións que poidan ir no baremo. Tentarán ter o mesmo sistema nuns procesos e noutros. Intentarán modular ao máximo que permita a seguridade xurídica.

Teñen a intención de unir as prazas de persoal laboral e funcionario, ofertandoas como persoal funcionario. Valorarán igual a experiencia entre escalas de persoal funcionario e categorías de persoal laboral que sexan equivalentes. O DXFP solicita a opinión dos sindicatos. A CIG comunicará a súa postura unha vez valorado.

A representación da CIG manifestou que queremos entrar a negociar xa agora, e que conste no documento de criterios, moitos aspectos das convocatorias, porque as decisións que se tomen van repercutir no resultado final. Queremos falar do requisito de galego, puntuacións, probas, cortes, tribunais, tipo de probas... Tamén é fundamental ter a lista dos postos con todos os datos correctos, tal e como lle pediramos xa en febreiro.

A maiores, na OEP convocarán unhas 100 prazas para a funcionarización do persoal laboral fixo que quedaron atrás.

A promoción interna

Respecto da promoción interna, o DXFP di que en moitas escalas haberá moi poucas vacantes para a oferta ordinaria e promoción interna. Di que terán os datos dentro duns meses.

A CIG reclama a reconsideración dos criterios manexados por Función Pública, pola historicamente ridícula oferta, pola súa dureza e desprazamento, que converte a promoción interna nunha carreira de obstáculos. O DXFP advirte que en moitas escalas haberá moi poucas vacantes para promoción interna (calcularano dentro duns meses). Farán unha referencia a promoción interna posteriormente cando saiban o que queda nas escalas respectivas.

Reclamamos tamén unha maior permeabilidade entre escalas, permitindo que calquera empregado/a poida presentarse por promoción interna a calquer escala para a que cumpra os requisitos.

O percorrido da OEP

A intención do DXFP é remitir aos sindicatos o luns 16 o borrador de Decreto da OEP. Non falou de novas xuntanzas, e sabendo que a oferta ten que estar publicada en DOG antes do día 1 de xuño, poderían querer aprobar o decreto nun Consello da Xunta o xoves 26, o que deixa pouca marxe de días tendo presente que primeiro ten que pasar por Mesa Xeral e Comisión de Persoal.

O martes 10 acudimos á xuntanza convocada polo director xeral de Función Pública para tratar a Oferta de Emprego Público extraordinaria obrigada pola Lei 20/21 (temporalidade). Esta xuntanza era inicialmente para o día 4, pero sufriu moitos adiamentos. Tratáronse os criterios da oferta e comezamos coas primeiras alegacións xerais aos listados de postos.

Durante estes días previos na CIG recibimos varios centos de alegacións (máis de 500). O enorme volume de correos que recibimos non nos permitiu respostar individualmente a cada unha delas, pero o noso traballo está feito: as alegacións están mecanizadas na aplicación indicada pola DXFP. Aínda así á Administración quédalle moito traballo por facer, non só por revisar todos os datos pola cantidade de erros que hai, senón porque está pendente que varios entes se poñan as pilas. O tempo bótaselle enriba a Función Pública.

Esto é o que informou o director xeral na xuntanza:

  • O que van publicar agora (antes do 1/6/22) é a OEP extraordinaria pola lei 20/21. Deixan para máis adiante a OEP ordinaria do 2022 (a derivada da cobertura de prazas por taxa de reposición de efectivos)

  • Nos criterios da OEP non van a entrar na baremación das fases de concurso. Eso quedará para máis adiante. En todo caso a baremación será idéntica para todas as convocatorias do mesmo tipo (distinguindo entre as prazas que van por unha ou outra forma de acceso)

  • Definitivamente toman o criterio de 3 meses como o período de tempo máximo para considerar que non hai interrupción na cobertura da praza e no concepto de interrupción do vínculo nas persoas interinas ou temporais. Nas prazas a tempo parcial e prazas de carácter descontinuo non terán en conta o prazo de inactividade

  • Os postos que non están en RPT tamén teñen que ir nesta OEP

  • As prazas creadas no Spif no ano 2019 provintes de Seaga tamén se incluirán na OEP extraordinaria. Computaráselles o tempo traballado na Xunta e en Seaga (o que non sabemos é como, ata que se negocien os baremos despois da oferta)

  • Non penalizarán coa exclusión das listas a quen cobre a compensación económica prevista na lei

  • Unha vez aprobada a OEP, resérvanse o dereito a mover a escala daquelas prazas en que se observe un erro, sen que isto poida supoñer alteración no cómputo global das prazas

  • Haberá requisito de proba física para certas categorías

  • O requisito do galego non aclara se si ou se non, ou se Celga ou se proba, ou se vai ou se ven

  • Non se move da data de referencia do 30/12/2021 e non cede en eliminar a observación de “convocados” que exclúe as prazas do listado 1

  • O director xeral traslada o seu criterio de que o exame será eliminatorio, sen comprometerse a criterios claros nas convocatorias (nota de corte, proba única e obxectiva, procesos áxiles e tribunais negociados e con representación sindical)

  • O destino será provisional con carácter xeral, agás se xa estivera resolto o concurso de traslados da escala correspondente. O persoal fixo e funcionario que xa está na escala terá prioridade para escoller os postos. O destino adxudicado será escollendo segundo a orde de puntuación do proceso

  • Ten dúbidas en distinguir a valoración do tempo traballado entre temporal e fixo xa que di que podería producir problemas de seguridade xurídica

  • Están dispostos a “modular a puntuación” do tempo traballado distinguindo administración/ entes de forma diferente segundo cada caso. Os criterios e baremos se negociarán conxuntos pero as convocatorias estudaran si propoñen separadas ou conxuntas

Falamos dun asunto que pode ser un atranco: como baremar o tempo traballado

O DXFP afirma que os sindicatos solicitan que se potencie o tempo na propia Administración, pero di que non o ve. Afirma que os sindicatos facemos referencia a sentenzas do Supremo, pero el non a ten, así que solicita que lla enviemos (e que teñen que ser recentes), e tamén as convocatorias doutras administracións. Di que está disposto a valorar ata onde poida chegar, pero sempre garantindo a seguridade xurídica a que se acolle cando lle convén.

Problemas coas titulacións

Observamos como numerosas alegacións aos postos están referidas ás titulacións. Como a Xunta vai convocar as prazas como persoal funcionario hai que fixarse nas titulacións que corresponden a cada escala. Se hai modificacións ou a escala non é a correcta aléganse. Aínda así a Xunta recoñece erros no Consorcio e vai revisar outras. O problema ven cando unha persoa accedeu hai anos e agora mudaron os requisitos ao funcionarizarse a praza e non vai poder acceder.

Esto é produto dunha funcionarización chapuceira, ás bravas. E agora CCOO e UGT si que o ven, e piden solucións a un problema que eles mesmos axudaron a crear.

O Consorcio: Un caso aparte

A xestión do persoal no Consorcio sempre foi desastrosa, e con esta listaxe que traen para a oferta alucinamos aínda máis. Función Publica di que vai revisar os criterios polos que fixeron a listaxe. Teñen que incluír as encomendas entre temporais, completar as eivas, moitas prazas que faltan e non hai ningunha da disposición adicional 8. Aparecen datas de sentenzas en troques da toma de posesión, mesturan creación de prazas con data de ocupación, e tipos de contratos. E aclaramos, que aínda que sexa un contrato de substitución, si é en praza vacante e estrutural xera que esa praza saia a oferta. Segue aberto o prazo para alegar.

A negociación mal ordenada por Función Pública

Na CIG solicitabamos negociar primeiro tendo os datos de todas as prazas vacantes cos criterios da oferta, e de forma conxunta cos baremos, xa que as decisións tomadas teñen efecto bolboreta no resto. Entendemos que esta lei non é boa pero estamos a aportar o noso esforzo para amortecer a discriminación e posibilitar que as persoas que ocupan postos na administración autonómica teñan maior valoración fronte as outras administracións, que ademais si están a baremar diferente puntuando mais o tempo traballado do seu persoal fronte o doutras como concellos, deputacións, AGE, etc.

Sobre os entes instrumentais alegamos numerosas eivas e seguimos traballando nas achegas xa que suceden cousas raras (algunhas que tiñan prazas e de súpeto xa non teñen) e moitas delas ademais non se negociaron con carácter previo cos comités de empresa.

Houbo máis cuestións pero estas son as quedaron mais avanzadas. O venres 13 teremos unha nova reunión e mentres seguiremos atendendo as achegas que recibamos. Podes contactar coa CIG.

No DOG do 10/05/2022 publican a RESOLUCIÓN do 3 de maio de 2022, da Dirección Xeral da Función Pública, pola que se fai pública a relación de persoas admitidas e excluídas con carácter definitivo que solicitaron a inclusión nas listas únicas para a cobertura con carácter transitorio de prazas reservadas a persoal funcionario de determinados corpos, escalas ou especialidades, ao abeiro do establecido no artigo 5.2 da Orde do 20 de xullo de 2021 e a nova valoración definitiva dos méritos de todas as persoas admitidas nas devanditas listas.

Fan públicas as listas definitivas únicas para o desempeño transitorio de prazas reservadas a persoal funcionario dos corpos, escalas e especialidades que se relacionan no anexo desta resolución

As listas poderán consultarse no portal web corporativo da Xunta de Galiza, http://funcionpublica.xunta.gal, epígrafe de <listas de contratacion>; e nas oficinas de rexistro e atención á cidadanía da Xunta de Galiza (oficinas dos edificios administrativos da Vicepresidencia Primeira e Consellaría de Presidencia, Xustiza e Turismo).

As listas entrarán en vigor a partir do día seguinte ao da publicación desta resolución no DOG.

ANEXO

Corpos e escalas de persoal funcionario

Grupo Corpo/escala Denominacion
A1 205G Escala de sistemas e tecnoloxía da información
A1 2060 Corpo superior da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galicia
A1 2062 Escala de enxeñeiros. Especialidade de enxeñaría de camiños, canles e portos
A1 2064 Escala de enxeñeiros. Especialidade de enxeñaría industrial
A2 2051 Corpo de xestión da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galicia
A2 205H Escala de xestión de sistemas de informática
A2 2077 Escala de enxeñeiros técnicos. Especialidade de enxeñaría técnica agrícola
C1 2053 Corpo administrativo da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galicia
C1 205I Escala técnica auxiliar de informática
C2 2059 Corpo auxiliar da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galicia
  2055 Agrupación profesional do persoal funcionario subalterno da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galicia

 

 

No DOG do 6 de maio de 2022 publícase a Resolución pola que se convocan para a elección de destino definitivo as persoas aspirantes que superaron os procesos selectivos para o ingreso... de distintas quendas dos corpos xerais, tanto de promoción interna como de libre.

Ao problema de non ofertar todas as vacantes que teñan pasado polo concurso se lle suma agora o de ofertar vacantes que non pasaron polo concurso, entre elas, vacantes con nivel, como xefaturas de sección ou negociados.

Para retorcer isto aínda máis e seguir creando problemas e agravios, Función Pública decide que a orde de elección de destino será a seguinte: A1 PI, A1 libre, A2 PI, A2 libre, C1 PI, C2 PI, C2 libre.

En definitiva, que sobre a natureza do proceso (libre-promoción interna), priman o subgrupo/corpo na elección de destino:e establecen unha orde onde as persoas aspirantes que aprobaron na promoción interna van antes que os de libre do seu mesmo corpo, pero van despois dos aspirantes de acceso libre dos corpos superiores a eles.

Isto non sería un problema se os postos ofertados fosen pechados a cada subgrupo, pero temos moitos postos que están abertos a varios subgrupos. En concreto 189 dos 661 ofertados.

  • No caso de postos C1-C2 e C1-C2-AP non tería relevancia pois en C1 non hai acceso libre e en AP, o proceso é posterior e é libre. Pero no caso de postos A1-A2, A1-A2-C1 e A2-C1-C2, si existe un problema na prelación de aspirantes onde a orde de elección intercala libre con promoción interna.
  • Por exemplo, no caso dos postos A1-A2 se ofrecen 3 postos de nivel 25, 3 de nivel 24 e 2 de nivel 22. Dous deles en localidades de alta demanda como Ourense, o que significa que compañeiros/as de acceso libre poidan coller, recen chegados e en destino definitivo, unha xefatura de sección en Ourense antes que quen aprobou a promoción interna ao A2.
  • En A1-A2-C1 son 16 postos de nivel 25 en Compostela. Sucede exactamente o mesmo que no caso anterior. E o mesmo en A2-C1-C2, con 25 postos de nivel 18.

Como xa dixemos, a isto hai que sumarlle que Función Pública optou por ofertar moitos deses postos que non pasaron polo concurso de traslados.

O que pretenden con esta decisión é trasladar o problema de que se as persoas opositoras dun subgrupo inferior de promoción interna collen postos abertos a un subgrupo superior, as persoas de libre poderían quedar sen prazas. Pero este é un problema que creou Función Pública ao non ofertar todas as vacantes que teñan pasado polo concurso. É doado que as consecuencias da súa incompetencia a paguen as persoas funcionarias.

Como aínda están a tempo de facer unha modificación no DOG, dende a CIG presentamos un escrito en Función Pública e reclamamos que isto se modifique segundo o criterio que sempre expuxemos: que a promoción interna teña preferencia sobre o acceso libre. Isto pode gustar a uns compañeiros e disgustar a outros, pero nós sempre mantivemos que este era a orde lóxica e xusta. Todo o demais o único que causa é agravios e inxustizas. E si Función Pública ten un problema de xestión quen non o ten que pagar son os funcionarios e funcionarias.

O dia 3 de maio tivemos a primeira reunión coa consellería de Medio Rural para a modificación da súa RPT e a do FOGGA. Alí presentamos moitas cuestións á documentación que enviaron ás organizacións sindicais nas que destacamos a destrución de emprego; incluso desmontan a estrutura de traballo para crear unhas raquíticas unidades de investigación forestal ou para crear itinerancias para atender as oficinas agrarias. Na consellería lucíronse coas respostas que nos deron para xustificar este despropósito. Contámosche as mellores “perlas”.

A creación das raquíticas Unidades de Investigación de Incendios Forestais a costa de cargarse as prazas e o sistema de traballo nos distritos

Lembrámoslle o que anunciou o Presidente da Xunta en sede parlamentaria no ano 2017 da creación de 95 postos de axentes ambientais (57 para equipos forestais de investigación e 38 para equipos de vixilancia de incumprimento) que quedou reflectido nas medidas anunciadas após os incendios do 2017. Tráese agora a creación dunha “unidade” para todo o territorio galego en vez das brigadas de investigacións comprometidas no Parlamento. Dos segundos equipos para vixilancia e cumprimento das infraccións, nada se sabe...

O xefe de servizo de Persoal contestou que el non é responsable do que anuncian os políticos no Parlamento Galego. Que tipo de resposta e esta? É esa a opinión do Conselleiro da Consellería de Medio Rural e mesmo do futuro Presidente da Xunta o Sr. Rueda? Queda claro que as promesas do Presidente da Xunta (agora ex-) son contratos en papel mollado.

As oficinas agrarias cubertas con itinerancias: o primeiro camiño cara a extinción do servizo

En canto as Oficinas Agrarias, a Administración deu a sua palabra polo ano 2018 de facer un estudo en profundidade das necesidades destas oficinas. Mais chegan a esta reunión coa idea de crear 4 postos (un por provincia) de xefatura de area para coordinar as oficinas, sen ter en conta que, por lei, para os servizos veterinarios xa ten esa función o Servizo de Gandería de cada provincia, e que para os servizos agrarios esa función está atribuída o Servizo de Explotacións Agrarias. Opoñémonos á amortización dunha gran cantidade de postos para a creación de xefaturas floreiro.

Con esta modificación amortízanse 80 postos de traballo

Aínda así insistimos en que nos facilitasen o estudo das oficinas agrarias que, ou non o fixeron, ou o teñen agochado, ou aportan datos ou algunha xustificación funcional desta “reorganización” que supón a amortización de máis de 80 postos na consellería.

Porén, a subdirectora, na súa única intervención deixou claro que non teñen datos ningún para aportar sobre cargas de traballo e outros datos que poidan ser avaliables, e con elo poder decidir que postos serían en todo caso factibles de amortizar. Salientamos que incluso amortizan postos de nivel cortando a promoción do persoal nun futuro concurso de traslados dos corpos especiais.

Entón se non poden aportar datos, como poden amortizar 80 postos de traballo, moitos deles afectando directamente as estruturas das oficinas agrarias, e outros afectando directamente a estrutura á que se chegou para a prevención e extinción de incendios.

Ou os titulares desta consellería meten man desta RPT ou moito nos tememos que unha vez mais vai implicar unha gran destrución de postos de traballo cun resultado nefasto para os servizos públicos que debe aportar ao rural galego.

RPT do FOGGA

En canto a rpt do FOGGA, expuxemos algúns datos como o de non pechar posto de traballo á titulación de veterinarios (mesmo nalgún posto que o está a ocupar un veterinario e procederían a súa expulsión do posto por non cumprir co requisito), e tamén indicamos que tipo de mérito é que os postos de auxiliar administrativo teñan o permiso de conducir B1. Indicáronnos que ian revisar a rpt e que nos enviarían unha nova proposta modificada.

Quedamos a espera. Agradecemos todas as achegas que nos fagas. Temos ata o día 11 de maio para presentar alegacións. Podes contactar coa CIG.

No DOG do 06/05/2022 publican a Resolución do 2 de maio de 2022 pola que se convocan para a elección de destino definitivo as persoas aspirantes que superaron os procesos selectivos para o ingreso, pola quenda de promoción interna, no corpo superior da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, subgrupo A1, convocado pola Orde do 1 de marzo de 2018 (DOG número 48, do 8 de marzo); para o ingreso no corpo superior da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, subgrupo A1, convocado pola Orde do 1 de marzo de 2018 (DOG número 47, do 7 de marzo); para o ingreso, pola quenda de promoción interna, no corpo de xestión da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, subgrupo A2, convocado pola Orde do 1 de marzo de 2018 (DOG número 48, do 8 de marzo); para o ingreso no corpo de xestión da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, subgrupo A2, convocado pola Orde do 1 de marzo de 2018 (DOG número 47, do 7 de marzo); para o ingreso, pola quenda de promoción interna, no corpo administrativo da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, subgrupo C1, convocado pola Orde do 1 de marzo de 2018 (DOG número 48, do 8 de marzo); para o ingreso, pola quenda de promoción interna, no corpo auxiliar da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, subgrupo C2, convocado pola Orde do 1 de marzo de 2018 (DOG número 48, do 8 de marzo); e para o ingreso no corpo auxiliar da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, subgrupo C2, convocado pola Orde do 1 de marzo de 2018 (DOG número 47, do 7 de marzo).

Publican como anexo I a relación de persoas aspirantes que superaron os procesos selectivos e que, segundo a base IV.6 das respectivas convocatorias, son convocadas á elección de destino definitivo, segundo a orde que, en aplicación das bases das respectivas convocatorias, deberá seguirse para os efectos da adxudicación de destino.

Os postos ofertados e os requisitos exixidos para a súa ocupación figuran como anexo II desta resolución. As persoas aspirantes elixirán as prazas ao subgrupo ao que acceden e de conformidade co indicado no anexo II desta resolución.

Para o acceso á aplicación informática para a elección de destino, a Dirección Xeral da Función Pública remitirá ás persoas aspirantes un correo electrónico co usuario e a clave de acceso á aplicación de cada un dos procesos selectivos.

No prazo máximo de dous (2) días hábiles contados a partir do día seguinte ao da publicación desta resolución no DOG, a persoa aspirante, no suposto de que non recibise correctamente o seu usuario e clave, deberá poñerse en contacto co servizo informático da Dirección Xeral da Función Pública, no teléfono 881 99 98 83, para que se lle faciliten os datos necesarios.

Unha vez transcorrido o prazo sinalado no parágrafo anterior, abrirase un prazo de cinco (5) días hábiles para que as persoas aspirantes que constan no anexo I desta resolución seleccionen telematicamente, a través do sistema electrónico, os destinos ofertados por orde de prelación.

Outras novas recentes

Mércores, 15 Mai 2024

Souto de Leixa: o público é servizo, o privado beneficio

O goberno de Alfonso Rueda volve a ofertar a mans privadas a xestión do centro ocupacional Souto de Leixa, que atende a persoas adultas discapacitadas, e que xa leva varios lustros dunha desastrosa xestión privada. Nesta ocasión queren concederlle unha concesión por 12,7 millóns en 4 anos. Alá polo ano 2010 as nais e pais de alumnado do centro “Souto de Leixa” agardaban...
Xoves, 16 Mai 2024

Sonia Rodríguez-Campos González suprime na EGAP os actos conmemorativos do Día das Letras Galegas, vixentes dende hai 38 anos

Rueda dá un paso máis na vergoñenta desgaleguización da Xunta de Galiza da man de Sonia Rodríguez-Campos González, directora da Escola A Xunta de Galiza creou polo Decreto 163/1982, do 1 de decembro, a E.G.A.P., co carácter de órgano administrativo sen personalidade xurídica propia. Posteriormente, mediante a Lei 4/1987 pasou a ser unha entidade autónoma dependente da...
Mércores, 15 Mai 2024

Convocado o concurso de traslados da Administración xeral da Comunidade Autónoma

No DOG do 15/05/2024 publican a Resolución do 13 de maio de 2024, da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal (DXEPAP, antiga D.X. de Función Pública), pola que se convoca concurso ordinario para a provisión de postos de traballo vacantes da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza. Observación 1: neste momento NON se solicitan as prazas...