- Detalles
Estamos convocados para unha xuntanza da Mesa Xeral de Empregados/as Públicos/as, que será o venres 17 de febreiro, cos seguintes asuntos na Orde do día:
1. Modificación da RPT da Vicepresidencia Primeira e consellería de Economía, Industria e Innovación. Descargar
2. Modificación da RPT da consellería de Sanidade. Descargar.
3. Proxecto de Orde pola que se modifica o Anexo do Decreto 165/2019, polo que se establece o procedemento para a adquisición da condición de persoal funcionario de carreira polo persoal laboral fixo do Convenio colectivo único do persoal laboral da Xunta de Galiza. Descargar.
- Detalles
No DOG do 16/02/2023 publican a RESOLUCIÓN do 8 de febreiro de 2023, da Dirección Xeral da Función Pública, pola que se fan públicas as listas definitivas para o desempeño transitorio de prazas reservadas a persoal funcionario e a contratación temporal de persoal laboral da Xunta de Galiza.
As listas poderán consultarse no portal web corporativo da Xunta de Galiza, http://funcionpublica.xunta.gal, epígrafe de «Listas de contratación», no Servizo de Atención e Información á Cidadanía, a través do teléfono 012, e nas oficinas de Rexistro e Atención á Cidadanía da Xunta de Galiza (oficinas dos edificios administrativos da Vicepresidencia Segunda e Consellaría de Presidencia, Xustiza e Deportes).
As listas entrarán en vigor a partir do día seguinte ao da publicación desta resolución no DOG.
As persoas solicitantes excluídas disporán do prazo dun mes, contado a partir do día seguinte ao da publicación desta resolución no DOG, para solicitar a devolución das taxas por dereitos de inscrición.
- Detalles
O luns 13 de febreiro participamos nunha xuntanza para tratar a proposta de modificación da Relación de Postos de Traballo (RPT) da Presidencia da Xunta e da Axencia de Turismo de Galiza (ATURGA).
A representación da Consellería comunica uns cambios na súa proposta:
- O incremento do complemento específico para os postos da Casa de Galiza en Madrid, que chegaría aos 2.800 € anuais.
- Os negociados que se crean estarán abertos exclusivamente a persoal da Xunta de Galiza.
- O custe do aumento do complementos e da creación destes postos finánciase coa amortización de vacantes non ocupadas.
Por parte da ATURGA a modificación ven derivada da futura aprobación do Decreto de creación dunha área de turismo termal en Ourense. Crearase unha praza de xefatura de área (libre designación A1/A2), aberta a persoal da Xunta de Galiza, outras administracións e persoal docente. Crearanse dúas prazas de xefatura de sección nível 25 (A1/A2/C1), abertas exclusivamente a persoal da Xunta.
A maiores propoñen que a xefatura de sección de supervisión técnico turística, aberta exclusivamente a corpos especiais, se abra só á Administración xeral, dadas as funcións administrativas e debido a problemas de cobertura. Esta modificación non ten custo orzamentario.
RPT da Consellería de Presidencia
Dende a CIG remitímonos ás alegacións presentadas:
1.-Cambios de adscrición de postos: solicitamos saber que postos están ocupados e cales non, porque consideramos que se está a producir un concurso encuberto entre as distintas unidades. Pois non ten sentido que se movan postos iguais entre direccións xerais se ademais estes teñen persoa ocupando o posto. Exemplo as secretarias das subdireccións e tamén pasa con xefaturas de sección. O concurso de traslados é o sistema legalmente establecido para estes cambios. Solicitamos que se manteñan os postos nas unidades que se atopan e, en canto ao resto, se amorticen os postos que se pretenden cambiar e, ao tempo, se creen nos novos departamentos onde sexan necesarios, de xeito que non se destrúa emprego público.
2.- Casa de Galiza: Referente ao incremento do complemento da Casa De Galiza en Madrid, está vencellado a subas salariais marcadas polo Estado en base ao IPC polo que entendemos que o argumento do custo da vida é para todas as persoas por igual ao tempo que supón un agravio para o resto do persoal desta administración.
Estamos de acordo en que se lles suba o complemento pero tampouco é moi coherente que sexa lineal porque hai agravio salarial entre os distintos niveis que ten o persoal deste centro. O lóxico sería modificar os níveis dese persoal e, dende logo, nunca utilizar amortizacións de postos para financiar o aumento dun complemento. Non entendemos que os novos postos de negociado que se crean sexan nivel 20 cando o que xa existe se quede nun 18.
Estamos totalmente en contra de que o crédito saia de amortizacións de postos na Axencia de Turismo para financiar un departamento que depende da Consellería de Presidencia.
RPT de ATURGA
1.- Decreto inexistente: Poñer na memoria que está aprobado en Consello o Decreto polo que se crea a área de Turismo Termal é faltar á verdade. E non podemos valorar unha modificación de algo que non está aprobado e que nin sequera nos achegaron o borrador.
2.- Apertura a docentes e xefatura de seccion: Pedimos explicación de por que abre a xefatura de Área Termal a docentes, pois non lle encontramos sentido a dita proposta. E solicitamos que o posto de xefatura de sección técnico-turística non so se abra a Administración Xeral se non que tamén se faga á escala de enxeñeiros técnicos de Obras Públicas.
3.- Escola Superior de Hostalería: Aproveitamos a negociación desta RPT para poñer en valor aos traballadores da Escola Superior de Hostalaría. Hai tempo que estaba prevista a integración do persoal desta escola na Xunta, integración que nunca se levou a cabo e nin sequera se iniciou. Queremos saber os motivos.
Non é serio que se estea a impartir un grao universitario dende o 5 de setembro nunha escola na que o persoal que o imparte ten o convenio de ensino non regrado e o persoal non docente o convenio de oficinas e despachos. Ao mellor teríase que estudar a posibilidade de que ese persoal debería pertencer á Consellería de Educación ou habería que ver outras posibilidades ( como o persoal das escolas náutico-pesqueiras ou as agrarias, por exemplo).
Temos queixas de que non se están a cubrir as baixas polo que o persoal sofre unha sobrecarga de traballo.
Por último, parécenos increíble que se pretenda pasar orzamento da Axencia á Consellería de Presidencia cando nin siquiera a Axencia se digna a negociar co persoal da escola unha carreira profesional. Nin os integran na Xunta, nin teñen un convenio digno, nin carreira profesional.
Hai un colectivo de persoas que traballan nesa escola que teñen uns dereitos e a Axencia terá que dar algunha explicación sobre o que está a pasar con este persoal que participou en procesos de libre concorrencia e incluso foi obrigado a facer un master universitario para poder impartir certo tipo de docencia neste centro. Temos escolas que imparten o ciclo de FP de hostelería e os seus docentes son funcionarios da Consellería de Educación e despois temos o persoal que imparte un grao universitario cun convenio de ensino non regrado, como se foran unha academia.
Entendemos que é un tema a tratar canto antes.
- Detalles
A Administración Hidráulica dependente da Xunta de Galicia pretende eliminar o servizo territorial de Ourense enviando a rúa ao seu persoal técnico e deixando a provincia sen este servizo público.
Esta oficina territorial da Axencia de Augas de Galicia encárgase da recepción de solicitudes de diversos procedementos pero tamén da xestión e control das obras de depuración de augas limpas e augas residuais, control de calidade e o acompañamento, control e xestión cos concellos destas obras hidráulicas dende o asesoramento ata a posta en funcionamento. Máis tamén informan e asesoran a cidadáns, comunidades veciñais usuarias de auga como as comunidades de regantes ou zonas urbanizadas.
Certo que as competencias de control e vixilancia así como outras de xestión ordinaria, están a ser levadas nesta provincia coa Confederación Hidrográfica do Miño-Sil, por ser as bacías competencia do estado español. Mais para a CIG isto non xustifica a eliminación do servizo autonómico, que ten traballo dabondo coa creación de infraestruturas e xestión dos fondos autonómicos. Desta forma a Xunta está repregando competencias propias cara a administración do Estado que, lembremos, é moito máis lenta, farragosa e cargada de taxas para os cidadáns. É dicir, que na vez de loitar para asumir competencias a Xunta o que fai é abandonar a unha terceira parte do territorio galego.
Esta micro - oficina da Axencia de Augas de Galiza está sendo xestionada por tres persoas, un posto de auxiliar e dous enxeñeiros, unha dotación raquítica para levar adiante un servizo, e que agora pretenden eliminar cargándose os postos e enviando o persoal a rúa.
A Xunta executa a amortización destes postos do servizo aproveitando unha modificación de postos de traballo da Axencia: necesitan amortizar postos para sacar cartos para poder crear xefaturas en Santiago de Compostela. E cando esiximos unha xustificación, dise que “este traballo pódese levar perfectamente dende Compostela”. A realidade é que resulta imposible levar un control continuado de obras en infraestruturas en toda a provincia desprazando ao persoal enxeñeiro dende tan lonxe.
Na CIG opoñémonos a redución de servizos públicos de atención e a eliminación de emprego público. Este é o único servizo de augas da Xunta na provincia de Ourense, e si se pecha as persoas usuarias van ter que desprazarse a Santiago de Compostela ou acudir a xestorías privadas. En conclusión: de ir adiante coa amortización deste servizo deixaremos sen control de obras hidráulicas que aseguren o seu correcto funcionamento e calidade pero tamén sen o asesoramento e información ao cidadán, concellos e o tecido asociativo.
- Detalles
No DOG do 7 de febreiro de 2023 publícanse novas modificacións nas convocatorias de estabilización:
- Publicanse os temarios da escala de ciencias, especialidade de química, subgrupo A1 e da escala de persoal de mantemento, da agrupación profesional.
- Fanse correccións no temario da escala técnica de finanzas, subgrupo A2.
- Modifícanse as bases de todas as convocatorias por concurso de méritos e por concurso-oposición.
SISTEMA DE CONCURSO DE MÉRITOS
Convócanse procesos selectivos de estabilización nas seguintes escalas/especialidades ou categorías:
- 1 praza de analista xestor de contidos web (persoal propio do Cixtec), do grupo II.
- 1 praza da escala de axentes de inspección, especialidade CONSUMO, subgrupo C1.
- 16 prazas da escala de persoal de mantemento, subgrupo AP.
O prazo de solicitudes é do 10 de febreiro ao 10 de marzo (inclusive)
Ábrese un novo prazo de presentación de instancias pola quenda de discapacidade dos seguintes procesos selectivos:
- 3 prazas na escala de Facultativos, especialidade Psicoloxía, subgrupo A1
- 2 prazas na escala de Enxeñeiros técnicos, especialidade Enxeñería técnica forestal, subgrupo A2
- 10 prazas na escala de persoal de servizos xerais (PSX), subgrupo C2
O prazo de solicitudes é do 10 de febreiro ao 10 de marzo (inclusive)
Modifícase a resolución da convocatoria dos corpos e escalas do subgrupo A1:
- No anexo I "Prazas convocadas persoal funcionario" elimínase a escala superior de saúde Laboral. As persoas aspirantes afectadas poderán solicitar a devolución das taxas, nos termos establecidos na convocatoria.
- Engádese a categoría 21 como equivalente no anexo IV «Táboa de equivalencias de escalas/categorías», para o proceso selectivo Corpo superior da administración xeral.
Modificase a resolución da convocatoria dos corpos e escalas do subgrupo A2:
- Créase a categoría de analista xestor de contidos web (persoal Cixtec) no anexo II "Prazas convocadas persoal laboral"
- Na escala de axudantes de arquivos, bibliotecas e museos modifícase a titulación (Diplomado ou graduado nunha titulación da rama de artes e humanidades e da rama de ciencias sociais e xurídica).
- No proceso de analista xestor de contidos web a titulación é título universitario oficial de diplomado ou graduado nunha titulación de calquera rama.
Modificase a resolución da convocatoria dos corpos e escalas do subgrupo C1:
- Na escala de Axentes de Inspección créase a especialidade de Consumo.
- Na escala técnica de conducción substitúese o carné de conducir C+E por carnet de conducir C1.
- Modifícase o anexo IV "Táboa de equivalencias de escalas/categorías"
Modificase a resolución da convocatoria dos corpos e escalas do subgrupo C2:
- Na escala auxiliar do servizo de prevención e defensa contra incendios forestais, elimínanse as especialidades de emisorista/vixiante/a fixo/a e de bombeiro/a forestal-condutor/a motobomba. As persoas aspirantes afectadas poderán solicitar a devolución das taxas, nos termos establecidos na convocatoria.
- Engádese a categoría 17 como equivalente no anexo IV «Táboa de equivalencias de escalas/categorías», para o proceso selectivo Corpo auxiliar.
Modificase a resolución da convocatoria dos corpos e escalas do grupo Agrupación Profesional:
- Créase a escala de persoal de mantemento no anexo I.
- Engádese a escala de persoal de mantemento no anexo III "Táboas de equivalencias de escalas/categorías"
SISTEMA DE CONCURSO-OPOSICIÓN
Convócanse procesos selectivos de estabilización nas seguintes escalas/especialidades ou categorías:
- 56 prazas da escala auxiliar de prevención e defensa contra incendios forestais, especialidade de bombeiro/a forestal, subgrupo C2
- 2 prazas da escala de persoal de mantemento, subgrupo AP.
O prazo de solicitudes é do 10 de febreiro ao 10 de marzo (inclusive)
Modifícase a resolución da convocatoria dos corpos e escalas do subgrupo A1:
- Indícase o temario que rexirá para a escala de Ciencias, especialidade Química, subgrupo A1
- Engádese a categoría 21 como equivalente no anexo IV «Táboa de equivalencias de escalas/categorías», para o proceso selectivo Corpo superior da administración xeral.
Modificase a resolución da convocatoria dos corpos e escalas do subgrupo A2:
- Na escala de axudantes de arquivos, bibliotecas e museos modifícase a titulación (Diplomado ou graduado nunha titulación da rama de artes e humanidades e da rama de ciencias sociais e xurídica).
Modificase a resolución da convocatoria dos corpos e escalas do subgrupo C1:
- Modifícase a base III.1.1.Exercicios, no referente á estrutura dos mesmos.
- Na escala técnica de conducción substitúese o carné de conducir C+E por carnet de conducir C1.
- Modifícase o anexo IV "Táboa de equivalencias de escalas/categorías" onde di: Escala técnica de recursos naturais e forestais, debe dicir: Escala técnica de recursos naturais e forestais. Especialidade capataz.
- Nese mesmo anexo IV para o proceso selectivo Corpo administrativo da administración xeral, engádese a categoría 32 como equivalente.
Modificase a resolución da convocatoria dos corpos e escalas do subgrupo C2:
- No anexo I, na escala auxiliar do servizo de prevención e defensa contra incendios forestais, créase a especialidade de bombeiro/a forestal e eliminase a especialidade de bombeiro/a forestal/condutor de motobomba na escala auxiliar do servizo de prevención e defensa contra incendios forestais. As persoas aspirantes afectadas poderán solicitar a devolución das taxas, nos termos establecidos na convocatoria.
- Na base II.3, modificada pola resolución do 20 de xaneiro de 2023, onde di: Celga 4, debe dicir: Celga 3.
- Modifícase a base III.1.1.Exercicios para a escala auxiliar do SPDCIF e a categoría 33 condutor/a motobomba.
- No anexo III "Titulacións" modifica as de Especialidade bombeiro/a forestal e as das escalas auxiliares de cociña, mantemento e laboratorio.
- No anexo IV "Táboa de equivalencias de escalas/categorías" para o proceso selectivo Corpo Auxiliar, elimínanse as categorías 12 e 38 e para o proceso selectivo da escala técnica de análise de laboratorio elimínase a categoría 26. Na especialidade de bombeiro/a forestal engade as categorías 14 e 14A do grupo V do V Convenio.
Modificase a resolución da convocatoria dos corpos e escalas do grupo Agrupación Profesional:
- Créase a escala de persoal de mantemento no anexo I.
- Na base II.3, modificada pola resolución do 20 de xaneiro de 2023, onde di: Celga 4, debe dicir: Celga 3.
- Engádese a escala de persoal de mantemento no anexo III "Táboas de equivalencias de escalas/categorías"
- Detalles
Resumo da xuntanza do 9 de febreiro de 2023, para falar da nova aplicación na que está traballando a DX de Produción e Ordenación Forestal.
- E unha ferramenta que realizará unha foto cada 5 días a través do satélite Sentinel.
- Iniciouse no ano 2020. Esta aplicación dá problemas cando teñan néboas, cultivos e rozas.
- O Distrito de Lugo-Sarria foi o piloto onde se colleron 10.000 has de proba. Inicialmente a ferramenta daba falsos positivos (cando detecta que se realizou unha corta cando non se realizou na realidade).
- A empresa contratada por Antega e Forest tecnologi.
- Sentinel saca fotos cunha resolución e píxel de 10x10. No 2024 lanzarase un novo satélite que mide alturas.
- A aplicación utiliza un algoritmo que detecta un aviso de corta. Tomarase en conta a partir do cuarto aviso, para evitar néboas, chuvias ou tratamentos silvícolas. No momento en que chegue ao cuarto aviso chegará unha notificación ao Corpri, posto que esta ferramenta estará integrada no Corpri. Se non hai corta debido a rozas, tratamentos ou outros.
- Se sobre o terreo se observa que hai un cambio sobre o terreo procederase a tramitar o expediente sancionador, cun modelo de acta único
- CIG pregunta que pasa co modelo de acta que se presentou fai máis de un ano e non se sabe que pasou con el. Dende a Administración contestan que o problema é de Amtega.
- A ferramenta non mandará avisos en superficies inferiores a 500 m.
CIG solicita formación previa para todos os traballadores e traballadoras, e critica a pouca formación que se está a dar ao persoal. A Administración informa que para a semana iniciarase a formación de unha hora de teleformación (consideramos que e escasa).
- Detalles
Atriga convocou aos sindicatos a unha xuntanza para o xoves 16, para tratar a súa proposta de modificación da RPT. Aquí tes a proposta: descargar.
Segundo din na memoria explicativa, a proposta contén:
1. Creación de postos derivados da adaptación á Lei 7/2022, de medidas fiscais e administrativas.
2. Modificacións consecuencia da Lei 7/2022, de residuos e solos contaminados para unha economía circular. Esto inclúe creacións e amortizacións de postos.
3. Suprimen a observación de "ocupado por laboral fixo" en dous postos.
- Detalles
A Axencia Galega de Innovación (GAIN), enviounos o 13/02/23, documentación para unha proposta de modificación da súa RPT que será discutida cos sindicatos o día 15.
Segundo a explicación de GAIN que consta na memoria que achegan, a modificación da RPT ten como obxectivos:
- Adaptación e actualización da RPT á nova estrutura da Gain coa creación da Área de Coordinación do Polo Aeroespacial de Rozas.
- Modificación da RPT como consecuencia da finalización do proceso de funcionarización do persoal laboral fixo da Xunta de Galicia con destino na Axencia.
- Actualización de prazas a consecuencia dos ceses e tomas de posesión derivados da resolucións de ofertas de emprego público.
Se é do teu interese, podes descargar a proposta. Descargar
- Detalles
No DOG do 13/02/2023 a EGAP publica a RESOLUCIÓN do 10 de febreiro de 2023 pola que se convocan as actividades formativas que compoñen o Plan formativo ofimático de Galicia para o persoal ao servizo da Administración pública da Comunidade Autónoma, das entidades públicas instrumentais, da Administración institucional de Galiza, da Administración de xustiza, das entidades locais e de administración e servizos (PAS) das universidades do Sistema universitario de Galiza (SUG).
Convócanse 2.000 prazas en accións formativas impartidas na modalidade de teleformación integradas no Plan formativo ofimático de Galiza e que a seguir se relacionan:
Aplicacións informáticas de bases de datos relacionais (LibreOffice Base).
Aplicacións informáticas de bases de datos relacionais (Microsoft Office 2019).
Aplicacións informáticas de follas de cálculo (LibreOffice Calc).
Aplicacións informáticas de follas de cálculo (Microsoft Office 2019).
Aplicacións informáticas de tratamento de textos (LibreOffice Writer).
Aplicacións informáticas de tratamento de textos (Microsoft Office 2019).
Aplicacións informáticas para presentacións gráficas de información (LibreOffice Impress).
Aplicacións informáticas para presentacións gráficas de información (Microsoft Office 2019).
Sistema operativo, busca da información: internet/intranet e correo electrónico (contorno Windows 10).
Sistema operativo, busca da información: internet/intranet e correo electrónico (GNU/ Linux Debian 9).
Poderá participar nas actividades formativas convocadas nesta resolución o persoal ao servizo da Administración pública da Comunidade Autónoma, das entidades públicas instrumentais e da Administración institucional de Galiza; da Administración de xustiza, das entidades locais de Galiza e de administración e servizos (PAS) das universidades do Sistema universitario de Galiza (en diante, SUG), que se encontre en situación de servizo activo (incluído o persoal que teña concedido un permiso por motivos de conciliación da vida persoal, familiar e laboral) e que reúna os requisitos establecidos nesta convocatoria e para cada un dos casos no anexo II.
O prazo de presentación de solicitudes será desde o día seguinte ao da publicación desta resolución no DOG e ata o 20 de febreiro de 2023.
- Detalles
O prazo para a inscrición nos procesos de estabilización da Administración Autonómica remata o día 17 de febreiro. Estes procesos foron convocados no DOG dos días 26 e 27 de decembro, e derivan da Lei 20/2021.
Pola alta cantidade peticións de axuda para a inscrición que estamos a recibir, nalgunhas comarcas temos organizadas “citas” para reducir os tempos de espera.
Compostela
Atendese en horario de 9 a 14 h. en San Lázaro e en San Caetano. Mellor pide cita nos teléfonos 981546999 ou no 981545909.
Ferrol
Atendemos previa cita no local da CIG en Esteiro, en horario de mañá e tarde. Podes contactarnos no 981358750 ext. 4 ou no 722837095. Dado as numerosas peticións atendese com preferencia ás persoas afiliadas.
Lugo
Atendemos todos os días de maña no edificio administrativo da Xunta en Lugo e nos locais da CIG na casa sindical. Teléfonos 982294209 e 982815015, respectivamente. De non ser posible de maña chámanos para intentar concertar unha cita de tarde.
Ourense
Atendemos todos os días pola mañá e pola tarde no local da CIG no Parque de San Lázaro, 12, 4º. E preciso reservar cita para atenderte. Se queres que che axudemos na inscrición, chámanos ao 988233850, e veremos de poñer unha data e hora.
Pontevedra
Atendemos todos os días de maña no edificio da Xunta en Campolongo, teléfono 986 805515 e a poder ser con cita previa. De non ser posible de maña chámanos para poder buscar unha cita de tarde.
Vigo
Atendemos todos os días pola mañá no local da CIG no edificio administrativo (Praza da Estrela). E segundo as necesidades podemos reservar cita para atenderte pola mañá ou tarde no local da federación de Administración Pública da CIG (R/ Gregorio Espino 47) ou nos locais da CIG en Cangas, Porriño e A Guarda. Se queres que che axudemos na inscrición, chámanos ao 986817597 (local da CIG no edificio administrativo da Xunta en Vigo), e veremos de poñer unha data e lugar para atenderte.