Novas por contido

No DOG do 25/02/2022 publican o Decreto 20/2022, do 24 de febreiro, polo que se modifica o Decreto 37/2006, do 2 de marzo, polo que se regula o nomeamento de persoal interino para o desempeño con carácter transitorio de prazas reservadas a funcionarios e a contratación temporal de persoal laboral da Xunta de Galiza.

A actualización de méritos será realizada anualmente de oficio pola Administración mediante resolución da persoa titular da dirección xeral competente en materia de función pública, que se publicará no DOG. Nesta resolución darase publicidade á lista provisional e as persoas interesadas disporán dun prazo de dez días para reclamaren no caso de non estaren conformes con ela.

Segundo esta modificación, a actualización de méritos xa non será realizada necesariamente no mes de febreiro.

Unha verdade a medias é unha mentira enteira.

A risco de ser pesados, non podemos obviar a insistencia de CSIF en faltar á verdade. Imos ser breves e ir rapidiño.

A CIG gañou tres sentenzas. Non unha como di CSIF. Pero antes de entrar en materia dicir que todas son posteriores a que a Xunta suspendera, por decisión propia e en connivencia cos asinantes, o grao II que tiña que regularse no segundo semestre de 2020 e ter efectos do 1 de xaneiro de 2021.

A primeira sentenza gañada é contra a Orde pola que se regula o grao I, e é do 17/03/2021.

A segunda é contra o Acordo de Concertación (a que cita CSIF) e é do 14/07/2021.

E a terceira é contra a Orde de confección de nóminas, do 26/01/2022.

En todas as sentenzas se recoñece o dereito do persoal interino e temporal á carreira profesional. Na terceira o mesmo dereito ao persoal laboral fixo que non quere funcionarizarse. No primeiro e terceiro caso expresamente no fallo e no segundo nos fundamentos de dereito.

Pero nos tres casos queda claro que se anulan as ordes por non estender o dereito a todo o persoal e en consecuencia, o persoal que xa ten dereito segue cobrando e aos que se lle negou hai que incluílos, como se fixo modificando a LEPG e agora anunciando que van facelo en breve.

O que non explica CSIF é que se as sentenzas da CIG non son beneficiosas, por que eles demandaban exactamente o mesmo?

E repetimos, a proba palpábel de que a carreira non está suspendida para quen xa a ten recoñecida é que a segue cobrando, aínda que, antes CCOO e UGT e agora CSIF soliciten a suspensión e digan que non está en vigor. Se está suspendida como di CSIF, non estaría a Xunta cometendo unha ilegalidade ao seguir manténdoa en vigor e pagando o grao I?

Supoñíamos, na nosa inocencia, que CSIF íase alegrar de que a carreira profesional se estendera a todo o persoal despois de gañar demandas nas que se fundamentaban as nosas pretensións cos mesmos argumentos cos que despois armou CSIF a súa demanda e que foi desestimada. Agora parece que eles están ledos de que lla desestimaran.

Queda claro lector/a, cal é a nulidade de pleno dereito?

Sabemos que moitas persoas están fartas de ver “guerras” entre as organizacións sindicais, neste caso sobre o asunto da carreira profesional. Pero tamén queremos que comprendas que si se difunden bulos ou mentiras, dende a CIG non podemos calar porque iso sería outorgar. A algunhas persoas ás veces isto as leva a pensar iso de “todos os sindicatos son iguais”. Pois non, non somos iguais. E agora CSIF que estivo agochado co asunto da carreira profesional asoma a cabeza para dicir que CCOO e UGT mal pero que a CIG tamén. Así que vamos a aclarar unhas cantas cuestións nas que faltan á verdade.

 

As sentenzas gañadas pola CIG suspenden o grao I para o persoal funcionario de carreira? NON

Antes de entrar en materia ímosche poñer aquí o fallo da sentenza de 17 de marzo de 2021 contra a Orde onde se desenvolve o grao I:

“Anular, por contraria al ordenamiento jurídico, la mencionada Orden, en la medida en que excluye al personal laboral temporal y a los funcionarios interinos del régimen de carrera profesional establecido y, en consecuencia, reconocer el derecho de estos colectivos a participar en el procedimiento de reconocimiento del grado I de carrera profesional, y condenar a la Administración a estar y pasar por tal declaración.”

Calquera pode entender que si este fallo recoñece o dereito a participar no procedemento do grao I, non pode ao mesmo tempo anular o procedemento e negar o grao I ao persoal funcionario. E calquera pode entender que o sentido do fallo é incluír a todo o persoal no sistema de carreira porque OBRIGA a que eses colectivos poidan participar.

Isto significa, e na práctica o vemos porque o estamos cobrando, que a sentenza non obriga a suspender absolutamente nada, senón a INCLUÍR.

 

CSIF pediu a nulidade das ordes que regulan a carreira profesional?: SI

Segundo CSIF eles pedían na súa demanda “a estensión de dereitos da carreira profesional do funcionario ao persoal temporal e ao laboral fixo”, sen embargo a CIG pedía “Anular a sección 2ª” do Acordo de Concertación.

É verdade isto? Vexamos que pedía CSIF. Nesta nota súa de outubro de 2020 podemos ler:

"Que se declaren nulas las cláusulas del Acuerdo de Concertación firmado por CCOO y UGT que obligan al personal laboral fijo a funcionarizarse para poder acceder a la carrera profesional y percibir el complemento de carrera.”

E nesta de xaneiro de 2021:

“...los servicios jurídicos de CSIF interpusieron demanda ante la JURISDICCIÓN CONTENCIOSO – ADMINISTRATIVA ...), en la cual se solicita la nulidad/anulabilidad de las citadas ordenes...”

A maiores, e isto si que é unha torpeza xurídica, a demanda de CSIF foi desestimada polo TSXG por incompetencia de xurisdición ao presentar un conflito colectivo cando este asunto afectaba tamén a persoal funcionario.

Pero polo que se ve, os servizos xurídicos do CSIF coincidían cos da CIG en que a técnica xurídica para pedir a extensión do dereito á carreira profesional a todo o persoal era pedir a nulidade/anulabilidade en tanto en canto non se incluía a todo o persoal. En consecuencia, CSIF MINTE cando di que eles non pediron iso.

 

As mentiras, segundo CSIF

“CIG miente cuando afirma que la sentencia del TSJG no anula la carrera y que lo que hace es reconocer el derecho al personal excluido. “

E que di a CIG na última nota?

“...a sentenza gañada con posterioridade a que se tivera que poñer en marcha o grao II non anula “para todo o persoal”, senón que anula un acordo porque non inclúe a todo o persoal. Se o inclúe remata a causa de nulidade.”

O que fai CSIF, igual que fixeron CCOO e UGT antes, é atribuír á CIG algo que non dixemos. O que se anula, e así o dixemos, é a parte do acordo de concertación onde se pacta a carreira profesional. Anula un acordo non a carreira que é un dereito contemplado na lei e desenvolvido a través de varias ordes, como a que desenvolve o grao I, donde precisamente se recoñece o dereito ao persoal excluído, polo que quen minte é CSIF.

E agora pensemos. Unha sentenza da CIG anula a parte do Acordo de Concertación onde CCOO, UGT e FP pactan unha carreira profesional que exclúe ao persoal interino e temporal, é dicir anula un acordo sindical por discriminatorio. Nin anula o dereito á carreira que emana de dúas leis (o EBEP e a LEPG), nin anula o desenvolvemento da carreira, tal e como che explicamos aquí.

Outra sentenza da CIG, a citada arriba, en relación ao sistema extraordinario de acceso ao grao I, anula a orde que o regula e OBRIGA a incluír a todo o persoal. Como explicamos antes, si anula porque obriga a incluír iso significa que NON PODE EXCLUÍR, e que no propio fallo o TSXG lle está dicindo á Xunta o que ten que facer.

 

E que fixo a Xunta?

Precisamente OBRIGADA polas sentenzas gañadas pola CIG, a Xunta para executalas tivo que recoñecer a carreira profesional como dereito universal facendo o seguinte:

1º Enviando ao Parlamento un proxecto de lei que é aprobado por este ONDE INCLÚE ao persoal interino, e explicitamente recoñece na exposición de motivos que iso se debe as sentenzas nese sentido QUE NÓS GAÑAMOS, e non a demanda fake desestimada de CSIF como conflito colectivo onde tamén pedía anular a carreira pero se equivocou de ámbito.

2º Comunicando (a través de CCOO e UGT) que RECOÑECE que se vai implementar o grao I PARA TODO O PERSOAL, tal e como di a sentenza que gañamos.

3º Recoñecendo, tamén a través da nota de CCOO e UGT, que tamén se vai aplicar ao persoal que non queira funcionarizarse. E isto PORQUE TAMÉN GAÑAMOS ISO e nin se pode obrigar a funcionarizarse para ter dereito á carreira, nin hai que devolver as cantidades cobradas si un non se funcionariza.

Se chegaches con paciencia ata aquí, compañeiro/a é que realmente a ti interésache coñecer que vai pasar coa carreira profesional, non as falsas disputas que queiran plantexar algúns sindicatos.

Probablemente non te estrañe que haxa tres sindicatos que en vez de celebrar que a carreira sexa para todo o persoal intentaran meternos medo dicindo que a carreira se ía deixar de cobrar ou que non estaba en vigor, ou incitando á Xunta á paralizala.

A nós interésanos que o dereito á carreira sexa universal e ISO FOI O QUE CONSEGUIMOS. E si a ti as disputas sindicais sobre a carreira non che interesan... A NÓS TAMPOUCO.

E ASÍ SUCEDEU...

...que isto rematou como tiña que rematar (xa había xurisprudencia), polo que cabe lembrar como sucederon os feitos:

1. A Xunta asina con CCOO e UGT un acordo que non recoñece dereitos a parte do persoal e chantaxea a outra parte coa obriga da funcionarización.

2. Sen que haxa sentenza algunha, a Xunta incumpre o acordo ao non convocar o grao I ordinario nin o grao II anticipado.

3. A CIG gaña nos tribunais o dereito de todo o persoal que cumpra os requisitos a participar no grao I da carreira, independentemente do seu vínculo fixo ou temporal.

4. A Xunta non o fai efectivo e ademais segue sen aprobar o acceso ao grao II cando corresponde, co a pasividade de CCOO e UGT e o silenzo de CSIF.

5. A CIG gaña outra sentenza que di que o acordo de concertación é contrario ao ordenamento xurídico (precisamente por excluír a parte do persoal).

6. A Xunta modifica a Lei de Emprego Público recoñecendo o acceso ao persoal interino á carreira debido ás sentenzas gañadas pola CIG.

7. A CIG gaña unha nova sentenza que recoñece que non se pode obrigar ao persoal laboral a funcionarizarse para acceder á carreira e que non se ten que devolver o xa cobrado porque é unha chantaxe.

8. A Xunta acorda e nolo anuncian CCOO e UGT, que o grao I o vai cobrar todo o persoal que reúna os requisitos, que o grao II, despois de paralizalo o vai retomar, e que o persoal que non se funcionarice tamén vai ter dereito.

A Dirección Xeral de Patrimonio Natural activa o protocolo de vixilancia da gripe aviaria nas aves silvestres sen informar nin revisar EPIS nin indicar as medidas preventivas.

Na CIG solicitamos a convocatoria urxente do Comité de Seguridade e Saúde Laboral da Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Vivenda.

Non se informou da alerta ao todo persoal de campo

Non é a primeira vez que se activa a alerta polo risco de gripe aviaria na nosa comunidade, pero si é a primeira vez que se obvia informar e actuar na prevención da saúde do persoal dos Servizos de Patrimonio Natural que se ten que encargar da vixilancia, control, traslado e tratamento de aves migradoras nos centros de recuperación de fauna silvestre.

O virus da gripe aviaria (é un tipo de influenza) ten risco de introducirse nos humanos e de combinarse co virus da gripe común ou A. O risco de contaxio é real para as persoas traballadoras, as súas familias e incluso a transmisión a poboación por eso se activa un protocolo de seguimento europeo. Para evitar que os que traballamos podemos enfermar ou ser fonte de contaxio hai que establecer un protocolo preventivo e EPIs adecuados e informar e formar periodicamente.

A CIG solicita o CSSL e que se tomen medidas preventivas urxentes

Mais dun mes despois se que se activaran as alarmas no país a representación do persoal non temos aínda ningunha información da consellería, por eso os delegados de prevención da CIG solicitamos a convocatoria urxente do Comité de Seguridade e Saúde Laboral e que ao menos se tomen as seguintes medidas preventivas:

1.Información do risco actual e Avaliación de riscos específica e plan de acción con especial coidado de aplicadores, biocidas e EPIS. Formación do persoal en medidas preventivas, desinfección e colocación EPIS.

3. Revisión de vehículos e departamentos para o traslado da fauna e EPIS contaminados.

4.Protocolos específicos de manexo, traslado e control.

5.Revisión de EPIS e Biocidas.

Ourense: o Servizo de Patrimonio Natural leva anos sen cubrir a praza de veterinario/a

É inaceptable coa que está caendo coa pandemia mundial, no Servizo de Patrimonio Natural de Ourense leven anos sen cubrir a praza de veterinario/a fundamental entre outros traballos para o seguimento e control de enfermidades dos animais silvestres, moitas delas transmisibles ás persoas.

Por iso, este 12 de febreiro reunímonos coa Xefatura Territorial e que proceda a cobertura inmediata da única praza de veterinario/a do servizo.

Ademais solicitamos que abrise o acceso ao REXEL ao persoal axente ambiental para o que incluso nos propuxo crear un rexistro por distritos das denuncias. Ao tempo solicitamos o poder consultar o REGIAC e o programa das licenzas de caza e pesca para ter a información necesaria nas gardas e quendas de vixilancia.

O mércores 16 participamos na Comisión de Persoal na que se aprobou a RPT do IET, a segunda de funcionarización, e un acordo sobre o mesmo. En rogos e preguntas falouse dos procesos selectivos e dos concursos de traslados, tanto de corpos xerais como de administración especial.

RPT do Instituto de Estudos do Territorio

Non podemos apoiar a creación de postos coa amortización doutros. E mantemos o resto das nosas alegacións. CIG vota en contra. 

Os outros sindicatos (CCOO, CSIF e UGT) din estar en contra da destrución de postos de traballo, pero como neste caso non se destruen máis das que se crean, votan a favor. 

Acordo de “acomodación” da segunda RPT de funcionarización de determinadas escalas de administración especial

En coherencia a como se levou a negociación do proceso de funcionarización, votamos en contra.

CSIF tamén vota en contra, mentres que CCOO e UGT votan a favor.

RPT de funcionarización de administración especial de servizos sociais

A proposta que se aprobou na Comisión de Persoal é a mesma que presentaron para a Mesa Xeral. É dicir, que non aceptaron ningunha das nosas alegacións. Non houbo negociación. Non se cumpre o criterio de homoxeneidade de que fala o director xeral. Non nos vale a promesa de que se vai estudar e modificar posteriormente, pois tiveron tempo para facelo (non damos validez a algo que “poderá ser”). A CIG vota en contra. O mesmo vota a CSIF.

Durante a intervención de CCOO tivemos a sensación de que quen falaba era o director de función pública (DXFP), pois fartouse de defender as bondades da proposta. A verdade que non era necesaria a presenza nin a intervención do DXFP, pois xa estaba CCOO para defender a proposta da Xunta e recriminar aos que votamos en contra. Evidentemente CCOO, e tamén UGT, votaron a favor.

Segundo o DXFP a RPT aprobarase no Consello da Xunta do xoves 17, e entrará en vigor o día 1 de marzo.

Cronograma de RPTs (educación, vicepresidencia, consorcio e servizos sociais)

Xa en rogos e preguntas, o DXFP informa de que nas próximas semanas teremos algunha RPT máis, como a de educación e vicepresidencia (e algunha máis non definida). E inmediatamente rematadas estas retomaremos a do consorcio e servizos sociais. Aproveitarán esa rpt para revisar o asunto do persoal de menores e carné de conducir e algunha cuesitón máis sobre política social. Calcula que será durante marzo.

Procesos selectivos en execución

Informa o DXFP que o día 25 publicarán a apertura da fase de concurso duns 7 ou 8 procesos selectivos.

Corpos xerais (concursos e procesos selectivos)

Preguntamos polas datas de toma de posesión do concurso de traslados e dos procesos selectivos que están actualmente en destino provisional, así como as previsións dos procesos que están en execución. O DXFP:

  • Concurso: Confirma que o venres se publica no DOG a resolución do concurso.
  • En destino provisional: iniciarán o procedemento de elección de destino das persoas de promocion interna e acceso libre que están en destino provisional, que será ao longo de marzo. 
  • Unha vez feito o anterior comezarán as tomas de posesión de concurso e procesos selectivos. Meterémonos probablemente en abril. 
  • Procesos selectivos en execución: afirma que comezan os prazos da fase de concurso.

Escalas e administración especial (concursos e procesos selectivos)

Pedimos cronograma dos procesos selectivos que están en execución. O DXFP informa:

  • ISSGA: están a traballar para nomear o tribunal (fai uns días solicitaron membros); exames no 2º trimestre deste ano. 
  • Finanzas:  nuns días sae lista definitiva. Traballando na designación do tribunal. 
  • E só quedarían os procesos convocados en decembro. Agora mesmo teñen 60 procesos en marcha.

Solicitamos a previsión da data do primeiro exercicio do proceso selectivo de escalas sanitarias (que na súa convocatoria non indicaba ningunha estimación). O DXFP comprométese a preguntar a Sanidade e informar noutra xuntanza.

Denunciamos que do concurso de traslados de persoal veterinario enviaran un borrador fai dous anos, a CIG presentou as alegacións correspondentes e non soubemos nada. Varias veces coprometéronse a retomalo, e non cumpriron. Tamén queremos que dean os pasos necesarios para convocar os concursos de todas as escalas e administración especial. O DXFP resposta que están coa RPT de veterinarios (outra vez o mesmo conto), para así poder retomar o concurso. Asegura que teñen intención de convocar o concurso completo para toda a administración especial (incluindo veterinarios). Non da prazos, e non menciona nada das escalas de administración xeral.

O luns 31 de xaneiro saíron publicadas varias resolucións polas que se encomendan a TRAGSATEC traballos de xestión e control de varias áreas de traballo de persoal empregado público da Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Vivenda para o 2022

Tragsatec, empresa filial de Tragsa que se adica a servizos técnicos agrarios, con estas encomendas tan só durante o ano 2022 suma 5 millóns de euros para realizar diversos traballos de control e xestión ambiental. A Consellería de Medio Ambiente continúa a externalizar funcións de persoal empregado público a pesar de que recentemente o Tribunal Superior de Xustiza de Galiza, após da denuncia da CIG, anulou as encomendas de control de patrimonio arqueolóxico a esta mesma empresa.

As encomendas de Medio Ambiente son diversas e afectan a varios servizos da consellería que con estas novas contratacions se veñen a reforzar. Así Tragsatec está a realizar dende traballos auxiliares de impacto e avaliación ata actividades de control, competencias claras do persoal funcionario público.
E tamen están a tramitar axudas e autorizacións de instalacións, a recompilación do expediente, coa análise da documentación das solicitudes, o informe ambiental que logo pasan a autorización coa sinatura de funcionarios públicos. Crease así unha clara inseguridade xurídica ao persoal funcionario que ten que asinar un traballo do que non fixo o seguimento ademais de extraer da rede da Xunta expedientes e información sensible. Ademais cuestionamos que unha empresa realice todos os trámites administrativos para instalacións de alto impacto como son parques eólicos ou minería extractiva.

A Consellería de Medio Ambiente fai encomendas ao tempo que nin reforza o cadro persoal nin cubre as vacantes

As de informe de impacto non son as únicas encomendas de servizos que corresponden a funcionarios e funcionarias públicas, son todas como os traballos do servizo de calidade ambiental e do seu persoal inspector ou de Augas de Galiza que se externalizan ao tempo de que esta consellería é campioa en non cubrir as prazas vacantes e moito menos as baixas do seu persoal e ten amortizado numerosas prazas nos últimos anos.

O goberno do PP privatiza servizos públicos empregando as encomendas de xestión

Esta externalización “a contagotas” supon ao fin a privatización dos servizos públicos da Xunta de Galiza conformando unha administración paralela. Medio Rural, Politica Social e Sanidade tamén teñen abondosas encomendas a esta empresa pero hai outras como a do 012 que leva xa a maioria das xestions cidadáns coa Xunta.

Na CIG témolas en estudo para a sua demanda xudicial inmediata, se tes información e queres axudar, ponte en contacto con nós aquí.

Estas son os servizos que se externalizan coas resolucións do 31 de xaneiro:

Traballos auxiliares de avaliación ambiental estratéxica, de avaliación de impacto ambiental, de tramitación da autorización ambiental integrada, así como traballos auxiliares relacionados coa calidade do solo: 1.056.574,14 €

Encomenda que comprende o servizo técnico cualificado para a análise, xestión, planificación e control da xestión de residuos de Galicia: 544.838,04 €

Outro servizo técnico cualificado para a predición e difusión climatolóxica, o seguimento do estado químico e ecolóxico das augas, o control da calidade do aire e o cambio climático: 2.717.669,10 €

O asesoramento xurídico, económico e de información ambiental en materia de calidade ambiental e cambio climático: 668.250,57 €

 

En relación ás prazas do concurso que estaban adxudicadas a persoas que se xubilaron, e despois de que llo fixéramos constar a Función Pública esixindo unha reasignación dos postos, finalmente a Xunta o que decidiu ao respecto é o seguinte:

  1. Coas prazas que foron adxudicadas no concurso a compañeiros/as xubilados/as antes da resolución, se fai unha reasignación. Isto xa se pode observar a través da páxina de Función Pública.

  2. Coas prazas de orixe destes/as compañeiros/as e que formaban parte do concurso ao ser prazas de resultas, deciden DEIXALAS DESERTAS e retiralas do concurso.

Isto non ten moita lóxica. Esas prazas formaban parte do concurso ao ser prazas de resultas, son prazas que agora están vacantes por xubilación, que foron solicitadas no concurso e que o xeito ordinario de cubrilas e mediante concurso, precisamente o que está en marcha.

Manifestámoslle a Función Pública o noso desacordo con isto e esperamos que corrixan esta decisión.

E sobre as persoas que non validaron a solicitude e que constan como concursantes pero con cero puntos, Función Pública finalmente decide que ao ter todos os postos un requisito de puntuación mínima non pode adxudicalos a ninguén que teña cero puntos, incluso no caso de postos aos que só concursou unha desas persoas ou que habendo máis dun concursante quedaron desertos.

A excepción serían aquelas persoas que tiñan a obriga de concursar, ás que se lles adxudicará unha praza de oficio. Tanto nun caso como noutro a Administración se ampara en que non se poden saltar as bases do concurso.

Outro asunto de grande importancia é que dos postos ofertados en resultas hai algúns que retiran do concurso porque pretenden amortizalos. As bases do concurso din que "A adxudicación dun posto de resultas estará condicionada a que o dito posto sexa de necesaria cobertura". Este epígrafe foi un dos aspectos aos que a CIG se opuxo durante a negociación, pero mantiverono igualmente. Para a CIG, se un posto está na RPT, é un posto necesario, e por tanto teñen que ofrecelo. A cacicada vai acompañada da desilusión que veñen que provocar nalgunha xente que fai uns días aparecía cun posto adxudicado, e uns días despois xa non.

Incapaces de responsabilizarse dos seus actos discriminatorios, os culpábeis de paralizar o grao II da carreira e de asinar acordos que exclúen ao persoal, tratan unha vez máis de retorcer a realidade.

Como émulos de Pablo Casado levan tempo recorrendo á falacia do home de palla e a outros sesgos cognitivos propios da posverdade. Vexamos que nos contan estes fenómenos.

Na comisión de seguimento do acordo de concertación acordaron:

- Seguir pagando o segundo grao extraordinario pendente ao persoal que xa tiña recoñecido o primeiro.

- Incorporar ao persoal que non cumpría os requisitos, no ano 2019.

- Estender a aplicación da carreira ao resto de empregados públicos da Administración Xeral da Xunta de Galicia.

Segundo eles isto é para superar o estancamento “como consecuencia de varias demandas interpostas pola CIG que anulan para todo o persoal a parte do Acordo relacionada coa continuidade da carreira profesional extraordinaria”

Pero aquí xorden varias cuestións:

1ª cuestión: se as demandas da CIG anulan a carreira por que seguimos cobrando o grao I?

2ª cuestión: se a sentenza da CIG é de 14/07/2021 e a orde para regular o grao II tiña que publicarse segundo o acordo de concertación no 2º semestre de 2020, como pode ser que non poñer en marcha o grao II sexa consecuencia das demandas da CIG?

3ª cuestión: e se as demandas da CIG paralizaban a aplicación do grao II, que mudou agora para que si se poida aplicar?

Pois ben, a sentenza gañada con posterioridade a que se tivera que poñer en marcha o grao II non anula “para todo o persoal”, senón que anula un acordo porque non inclúe a todo o persoal. Se o inclúe remata a causa de nulidade. E isto non quixeron facelo ata o de agora.

Polo tanto:

1ª resposta: a demanda da CIG non impedía o cobro do grao I a quen xa o tivese concedido.

2ª resposta: a Xunta decidíu, antes da sentenza da CIG, paralizar o grao II e CCOO e UGT para eludir responsabilidades difundiron o bulo de que interpoñer unha demanda paralizaba un proceso.

3ª resposta: agora non mudou nada. Fan agora o que tiñan que ter feito hai dous anos. Incluír a todo o persoal e poñer en marcha o grao II. E se non mudou nada terán que explicar por que tardaron 2 anos en recoñecer a universalidade da carreira e ano e pico en poñer en marcha o grao II.

E para rematar cóntannos que a súa iniciativa permite retomar a carreira “...sen necesidade de agardar (seguramente varios meses) aos pronunciamentos dos tribunais”.

Que buenas son las hermanas ursulinas!. O que non din é que esta extensión “ao resto de empregados” faise precisamente porque a CIG gañou varias sentenzas e que a propia Lei acompañamento dos Orzamentos que modifica a Lei de emprego público de Galiza ASÍ O RECOÑECE. Ao resto do persoal se lle vai aplicar a carreira PORQUE A CIG O GAÑOU NOS TRIBUNAIS. E ademais, cuñaos, se non tendes que agardar á pronunciamentos dos tribunais, por que non se puxo o grao II en marcha cando dicía o acordo?

Bulo tras bulo ata a derrota final, ocultando que son os verdadeiros culpábeis de que ninguén ata o de agora cobre o grao II e a metade do persoal non cobre o grao I.

Só falta que nolo conten entre vacas nunha macroganxa. Viva el vino!

No DOG do 15/02/2022 a EGAP publica a Resolución do 11 de febreiro de 2022 pola que se convocan as actividades de formación continua para o persoal ao servizo da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, das entidades públicas instrumentais do sector público autonómico e da Administración institucional.

Os cursos realizaranse cos requirimentos, a duración e as condicións que para cada un deles se indiquen na convocatoria. A información relativa ao desenvolvemento das actividades, así como as súas posibles modificacións, será actualizada e ampliada na páxina web <https://egap.xunta.gal>.

O prazo de presentación de solicitudes será de dez días a partir do día seguinte ao da publicación desta resolución no DOG.

As solicitudes de participación nas actividades formativas só poderán realizarse mediante o formulario de matrícula telemática dispoñible no enderezo <https://egap.xunta.gal/ matricula> desde as 8.00 horas da data de inicio do prazo de presentación de solicitudes ata as 23.55 horas da data de finalización. As solicitudes entenderanse presentadas unha vez que se complete correctamente o proceso de matriculación.

O número máximo de cursos que se poden solicitar durante o prazo de presentación de solicitudes limítase a cinco.

A Xunta leva á Mesa Xeral de Empregados Públicos do luns 14 de febreiro a negociación das RPT de varias consellerías para a funcionarización exprés do persoal

Función Pública sáltase os seus propios criterios e deseña unha RPT de funcionarización onde postos semellantes teñen diferentes níveis e complementos. Nin homoxeneiza nin harmoniza os postos equivalentes da mesma categoría e as mesmas funcións para que teñan igual salario coa escusa de que as RPTs son “dinámicas”.

As présas son malas compañeiras e a día de hoxe nin sequera temos claro que vaian a recoller os pluses recoñecidos no xulgado. A maior abastanza, pretenden publicar a RPT o 1 de marzo sen negociar nada máis, nen mover un pao. Unha vez máis enviaron a documentación para a Comisión de Persoal (16/02/2022) uns minutos antes da Mesa de negociación. Xa o teñen todo amañado cos socios de CCOO e UGT, que están encantadísimos.

Previo á funcionarización, a CIG reclama a negociación dun Acordo marco regulador que recolla os dereitos laborais de todo o persoal

A CIG non se vende, seguimos a loitar pola condicións salariais e laborais do persoal que se funcionariza. A Xunta resposta mencionando o Acordo de concertación, pero nin nese acordo nin no decreto de funcionarización atopamos ningunha referencia ao mantemento dos dereitos: terán que deixalo clariño para que cada centro directivo non faga o que lle pete co persoal afectado. A única forma é recollendo os dereitos laborais na LEPG ou mediante un Acordo marco regulador.

Outras novas recentes

Venres, 03 Mai 2024

Listas de substitución de persoal funcionario e laboral: actualización provisional dos méritos

No DOG do 03/05/2024 publican a RESOLUCIÓN do 23 de abril de 2024, da Dirección Xeral da Función Pública, pola que se fai pública a actualización provisional de méritos, correspondente ao ano 2023, das listas para a cobertura con carácter transitorio de prazas reservadas a persoal funcionario e para a contratación temporal de persoal laboral da Xunta de Galiza. Publican a...
Luns, 06 Mai 2024

Fondo de Acción Social 2023 (xuntanza 2/5/24)

O día 2 de maio os axentes sociais mantivemos unha reunión con representantes da Función Pública polo mal chamado Fondo de Acción Social (FAS), xa que del só queda unha única axuda: axuda para atención de persoas con discapacidade. Mantén suprimidas as axudas iniciais deste Fondo de Acción Social, como eran a xubilación, discapacidade propia, fillos/as menores, maiores a...