Novas por contido

Recibimos borradores das convocatorias dos procesos selectivos das escalas de:

Os catro procesos son mediante oposición. Se queres aportar algo, podes contactar coa CIG.

A nova escola infantil, que abrirá en setembro, será de xestión privada

Dende a CIG denunciamos publicamente un novo atentado contra os servizos públicos

A Axencia Galega de Servizos Sociais (AGASS), da Consellaría de Política Social, publica por procedemento de tramitación urxente a contratación do Servizo de Xestión, Dirección e Administración da Escola Infantil O-3 da Cidade da Xustiza de Vigo.

A escola contará con 41 prazas e acollerá as crianzas dos empregados e empregadas públicas de Xustiza e da Xunta de Galiza e de haber vacantes, tamén da cidadanía que o solicite.

Dende a CIG sempre puxamos pola creación de escolas infantís nos edificios administrativos e demais lugares onde se concentren traballadoras e traballadores co fin de favorecer a conciliación da vida laboral e familiar. Porén, tamén esiximos que estes servizos sexan de xestión pública porque é ben sabido que o público é servizo e o privado beneficio.

Unha vez máis, a Xunta de Galiza inviste en infraestruturas públicas a conta dos impostos dos galegos e as galegas e, de seguido, “cede” a xestión a empresas privadas, xustificando este xeito de actuar "...ao non dispor de medios suficientes...

Pois parece ser que se teñen medios suficientes para a construción, equipamento e dotación económica para pagar polo servizo...pero non se teñen medios para aforrar cartos contratando a persoal propio.

O modelo privatizador dos servizos públicos está na xenética do PP. Faino ás caladas, con aleivosía e nocturnidade, facendo propaganda do servizo pero sen entrar a explicar que se dá a xestión ás empresas privadas para o seu beneficio a calquera prezo.

 

O Goberno galego vén de anunciar a contratación de expertos/as que informarán positivamente o que os funcionarios/as rexeitan.

A CIG-Autonómica denuncia que a lei de simplificación administrativa aprobada polo Goberno do PP persegue facer posíbel o até de agora imposíbel: pagar a empresas privadas para facer os trámites de autorización atribuídos a persoal público. O que se pretende con esta normativa é que si os funcionarios/as da Xunta informan negativamente, a Xunta poida comprar informes positivos para favorecer ás grandes empresas que espolian os recursos naturais do país. Unha práctica mafiosa á que lle deron cobertura legal a través da “lei de depredación” de Galiza.

A Xunta artellou un plan para a aprobación exprés de actuacións que podían repercutir no patrimonio natural ou cultural do país: parques eólicos, minería, infraestruturas, industria, etc., pero, como a redución de prazos garantistas non lle chega para sacar adiante proxectos de grande impacto, o que fai agora é directamente e comprar as autorizacións pagando a empresas privadas para que substitúan o papel imparcial das persoas funcionarias públicas.

Ademais, esta nova actitude gangsteril vén acompañada das denuncias de presións por parte dos empregados/as públicos/as para que dean o positivo á aprobación de proxectos.

Un claro exemplo desta carreira pola depredación do país é que en tan só dúas semanas aprobaron máis de 35 parques eólicos. Outros non se aprobaron porque os funcionarios/as atopan que as empresas promotoras omiten datos nos estudos de impacto ambiental que paralizarían os seus proxectos: especies en perigo de extinción, patrimonio arqueolóxico, afloramentos singulares, afectación pola proximidade de espazos protexidos, sinerxía con outros proxectos, etc.

Diante disto, a pregunta que nos facemos é se a Xunta lle vai pagar a unha empresa para que lle diga o mesmo que o informe negativo dunha persoa funcionaria pública. Os funcionarios/as públicos/as temos o deber de actuar conforme aos principios de legalidade, obxectividade, neutralidade, e imparcialidade, entre outros, e iso implica actuar conforme á legalidade e non admitir presións mafiosas como paralizar informes ou aceptar a imposición do sentido dos mesmos.

Xustificar a privatización

Ao mesmo tempo é a propia Xunta q que boicotea esta axilidade, impedindo a contratación de máis persoal para que a tramitación se faga máis áxil e logo poder xustificar a súa actitude privatizadora, aínda que o principal problema non é a privatización, que xa de por si é preocupante, senón pagar para que os informes digan o que o PP quere que digan, o que na práctica supón unha especie de suborno.

Finalmente, censuramos que a única razón deste disparate de recorrer a empresas privadas para facer o traballo de funcionarios/as públicos/as é que o Goberno galego quere pisar o acelerador na carreira por vender Galiza ao mellor postor.

A Xefatura Territorial de Ourense da CMATV oferta as prazas a comisión de servizo de axentes ambientais que ten sen cubrir, do 22 ao 29 de xuño. A oferta responde as queixas e demandas da CIG de falta de cobertura das vacantes.

A Xefatura Territorial de Ourense da Vicepresidencia segunda e Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Vivenda, ven de convocar a comisión de servizo as prazas de axentes ambientais. A maioría destas prazas levan anos sen cubrirse porque Facenda non autoriza a súa cobertura por listas de contratación, ao non consideralo un servizo prioritario.

Dende o 2010 o cadro de persoal de axentes ambientais pasou de 45 axentes na provincia a apenas 32, sobrecargando de forma insostible ao persoal, e prexudicando o servizo público ao non poder realizarse todas as quendas horarias ou cubrir o territorio adecuadamente.

Ademais a falta de persoal leva a que moitas veces se dividan os equipos, tendo que traballar en solitario para cubrir determinados servizos o que aumenta o risco de accidentes e de agresión a estes funcionarios/as públicos.

Para máis, a falta de cobertura durante anos fixo que algunhas das prazas foran amortizadas para financiar outros postos de estrutura da consellería en Santiago de Compostela.

Dende a CIG opoñémonos a perda de emprego na provincia de Ourense, a máis castigada proporcionalmente, na destrución de emprego público. Xusto unha provincia onde o sector publico ten un peso fundamental na economía e é sustento de moitas familias ourensás.

Si se cubren as prazas estamos de parabéns. Estes son os requisitos:

- Ser funcionario/a público de escalas ou subgrupo co mesmo requisito de titulación (artigo 96.2 lei 2/2015)
- Carnet de conducir A (moto) e B

Mais información nesta ligazón https://www.xunta.es/comisions/

PRAZAS OFERTADAS DE AXENTES AMBIENTAIS

  • DISTRITO: XI - O RIBEIRO / ARENTEIRO - MAC993011032190003
  • DISTRITO: XI - O RIBEIRO / ARENTEIRO - MAC993011032190004
  • DISTRITO: XI - O RIBEIRO / ARENTEIRO - MAC993011032190005
  • ZONA: OURENSE - CELANOVA - MAC993012132001004
  • COMARCA: VALDEORRAS - MAC993013132090005
  • ZONA: BAIXA LIMIA - PARQUE NATURAL BAIXA LIMIA - SERRA DO XURÉS - MAC993015132060002
  • ZONA: BAIXA LIMIA - PARQUE NATURAL BAIXA LIMIA - SERRA DO XURÉS - MAC993015132060008

No DOG do 23/06/2023 publican:

- RESOLUCIÓN do 15 de xuño de 2023, da Dirección Xeral da Función Pública, pola que se aproban e se fan públicas as listaxes provisionais de persoas admitidas e excluídas ao proceso selectivo extraordinario de estabilización derivado da Lei 20/2021, do 28 de decembro, pola quenda de acceso libre e mediante o sistema de concurso, para o ingreso no corpo superior da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza e no corpo facultativo superior de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza (subgrupo A1).

- RESOLUCIÓN do 15 de xuño de 2023, da Dirección Xeral da Función Pública, pola que se aproban e se fan públicas as listaxes provisionais de persoas admitidas e excluídas ao proceso selectivo extraordinario de estabilización derivado da Lei 20/2021, do 28 de decembro, pola quenda de acceso libre e mediante o sistema de concurso-oposición, para o ingreso no corpo superior da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza e no corpo facultativo superior de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza (subgrupo A1).

As persoas aspirantes poderán consultar o estado das solicitudes de inscrición presentadas e a situación como admitidas ou excluídas en fides.xunta.gal

A listaxe completa de persoas aspirantes admitidas e excluídas, con indicación da causa determinante da súa exclusión, poderase consultar no portal web corporativo funcionpublica.xunta.gal

Así mesmo, e segundo a base I.4 das que rexen o proceso selectivo, nesta listaxe figuran as persoas aspirantes que teñen pendente de acreditar que están en posesión do Celga requirido.

As persoas aspirantes excluídas, as que non figuren en ningunha das listaxes, así como aquelas persoas que non acreditaron estar en posesión do Celga requirido, disporán dun prazo de dez días hábiles, contados a partir do día seguinte ao da publicación desta resolución no DOG, para reclamar ou emendar o defecto que motivou a exclusión ou acreditar que posuían antes do día de finalización do prazo de presentación de solicitudes de participación no proceso selectivo o Celga 4 ou equivalente debidamente homologado

Recibimos borradores das convocatorias dos procesos selectivos das escalas de A1 de: letrados/as, informática e estatística. Para as tres convocatorias a forma de acceso sería a de oposición.

Proceso selectivo para o ingreso, pola quenda de acceso libre e de promoción interna, na escala de letrados, subgrupo A1

Recollen as 4 prazas da OEP do 2020 e outras 4 da OEP do 2021, que estaban sen convocar. En total son 10 prazas, reservando 2 para promoción interna. Descargar.

Proceso selectivo para o ingreso, pola quenda de acceso libre, na escala de sistemas e tecnoloxía da información, subgrupo A1

Son 16 prazas da OEP do 2022. Reservan 1 para persoas con discapacidade, e 4 para promoción interna. Descargar.

Proceso selectivo para o ingreso na escala superior de estatística, subgrupo A1

Convocan 2 prazas, da OEP do 2022 (nas bases falan do 2021). Reservan 1 para promoción interna. Descargar.

No DOG do 19/06/2023 a EGAP publica a RESOLUCIÓN do 9 de xuño de 2023 pola que se convoca o programa de autoformación para o persoal ao servizo das administracións territoriais, institucionais e entes públicos instrumentais do sector público da Comunidade Autónoma, así como para o persoal da Administración de xustiza de Galiza e de administración e servizos (PAS) das tres universidades do Sistema universitario de Galiza (SUG).

Convocan as actividades do programa de autoformación que figuran nesta resolución, que deberán desenvolverse segundo as bases detalladas nos anexos I e II.

A inscrición para o acceso aos contidos poderá facerse en calquera momento a partir do 1 de xullo de 2023, día seguinte ao da finalización do prazo de matrícula da proba de avaliación das actividades do programa de autoformación.

Poderase acceder aos ditos contidos na aula virtual da EGAP desde a inscrición de acceso ata o 28 de decembro de 2023.

Cada persoa determinará libremente o número de actividades en que queira inscribirse e mais o período durante o cal vai traballar na actividade ou actividades do programa de autoformación elixidas.

Pode participar nas probas de avaliación das actividades do programa de autoformación o persoal destinado nas administracións territoriais, institucionais e entes públicos instrumentais do sector público da Comunidade Autónoma, así como o persoal da Administración de xustiza de Galicia e de administración e servizos (PAS) das tres universidades do Sistema universitario de Galicia (SUG), que non estea en situación de servizos noutras administracións públicas diferentes das que sexan obxecto desta convocatoria, excedencia voluntaria e suspensión de funcións, e reúna os requisitos establecidos nesta convocatoria e para cada un dos casos neste anexo II.

O prazo de presentación de solicitudes de participación nas probas de avaliación será desde o día seguinte ao da publicación desta resolución no DOG ata o 30 de xuño de 2023.

O número máximo de probas de avaliación das actividades do programa de autoformación que se poden solicitar durante o prazo de presentación de solicitudes limítase a cinco.

A directora de Atriga convocounos a unha xuntanza para o día 22 de xuño, para tratar unha proposta de modificación da súa relación de postos de traballo (RPT). Se é do teu interese, aquí tes a súa proposta: descargar.

Para a aprobación desta proposta falta que o asunto pase pola Mesa Sectorial de negociación do persoal funcionario ou Mesa Xeral, votación en Comisión de Persoal, Consello da Xunta e DOG. Supoñemos que tamén haberá un prazo para presentar alegacións escritas.

Para achegarnos o que consideres, podes contactar coa CIG

O Sergas en Vigo habilitou o pasado verán as súas instalacións en García Barbón como centro sociosanitario con servizo de sauna. As instalacións son de uso exclusivo ao persoal funcionario e estatutario que presta servizos xunto coa cidadanía que necesite acudir a realizar xestións.

É de destacar que este servizo de sauna foi prestado durante a xornada laboral, de balde e sen necesidade de prescrición médica.

Salientamos tamén que as persoas beneficiarias non tiveron sequera que moverse do posto de traballo xa que as características das instalacións permitiron aplicar o servizo en case todo o edificio.

A climatización do edificio está moi danada, con numerosos motores de ventilación derramados, sen que as persoas responsábeis políticas da Administración Autonómica tomasen medidas para corrixilo. Sumando isto ao feito de que o espazo con ventilación exterior está maioritariamente ocupado por despachos, tivemos numerosos postos de traballo interiores sen ventilación e sen climatización, o que forzou unhas condicións de temperatura e humidade inadecuados para traballar.

Cando está a piques de chegar o verán do 2023 e o calor, non sabemos se o Sergas ten previsto que repitamos o tratamento de sauna un ano máis ou se por contra tomaron medidas na reparación das máquinas.

(Nota: Marta Fernández Tapias cesou como delegada territorial o 16/06/2023)

Quedoulle pequeno o pisiño que Marta Fernández Tapias ocupa na totalidade do quinto andar do edificio administrativo da Xunta en Vigo. Quedoulle pequeno porque ten que compartilo cun número incerto de persoas (poderían ser 10-12), entre as que temos unhas seis de libre designación (3 secretarias, 1 secretaria territorial, 1 letrado/a, 1 sección), un número descoñecido de persoal de gabinete (asesores e prensa), e algún chofer.

Facendo memoria, o pisiño da delegada territorial é unha herdanza dos seus antecesores dende os tempos de Mª José Bravo Bosch, quen forzou un desaloxo do persoal funcionario que ata ese intre utilizaba o quinto andar para traballar.

Foille imposíbel arrexuntarse un pouco mais para facer un espazo adecuado para as roldas de prensa, así que nada como utilizar a entrada do edificio principal. Así, de paso, cando veñan persoas importantes, estarán nun espazo máis visible.

Fai máis de 20 anos que estamos no edificio administrativo de Vigo, e dende o primeiro día xa quedou pequeno, ata o punto de que non hai espazo para o arquivo e de que a cada pouco haxa intencións de sacar algún servizo do edificio para facer espazo.

No edificio hai salas de xuntas abondo para facer roldas de prensa, e nestas condicións, todo o persoal co que temos falado transmitiunos o seu desgusto pola ocupación dun novo espazo que por riba ten un uso moi ocasional.

Outras novas recentes

Venres, 29 Agosto 2025

O PP despreza ao persoal bombeiro forestal

Xa sabiamos que para o PP a culpa dos lumes é de todo o mundo menos deles. Agora ben hoxe coñecemos unha mensaxe tremenda da presidenta do PP do Barco de Valdeorras nas redes sociais. Que esta señora afirme que a única culpa dos lumes a teñen os incendiarios e algún das brigadas forestais supera tódolos límites e ahí sí que se van atopar de fronte coa CIG. E non contenta...
Venres, 05 Setembro 2025

Asembleas polos concursos de traslados e as eleccións de destino (con cambios en Compostela e Ferrol)

Moitos dos concursos de traslados do persoal funcionario da Administración Autonómica actualmente convocados están parados ou gravemente afectados por medidas xudiciais. Dende a CIG convidámoste a asistir ás asembleas que convocamos para falarmos dos problemas e da situación de todos os concursos de traslados e das consecuencias das sentenzas e das medidas cautelares...