- Detalles
Recibimos proposta do Fondo de Acción Social do ano 2022. Temos ata o día 23 para presentar alegacións (contacta coa CIG).
Nun vistazo rápido observamos que este documento e clavadiño ao do ano pasado (FAS 2021). So cambian as contias polas que se ten dereito a solicitala. Nen sequera aumentan o presuposto.
Como todos os anos (sen que acepten mover unha letra), solicitamos a recuperación o Fondo de Acción Social (FAS) anterior o 2012.
- Detalles
Con esta modificación pretende cargarse unha morea de prazas de centros de ensino para favorecer a sua nova estrutura coa que crea máis de 12 postos de subdirección e xefatura de servizo e sección, xunto a 5 postos de xefatura de negociado para atendelos.
Por si fora pouco, aproveitan para empeorar as condicións de traballo nos centros de ensino e nos arquivos e bibliotecas, que pasan a xornada partida (maña e tarde). E funcionarizan prazas a moreas sen negociar a estrutura salarial e mudar horarios.
Esta consellería caracterízase por ningunear ao persoal non docente dos centros de ensino sobrecargandoo con horarios imposibles e amortizando postos cunha circular de rateos imposta no ano 1994.
Esiximos que se inclúan nesta modificación as prazas creadas neste curso 2022-2023 (aux. coidadores/as, enfermeiros/as...) para que non repitan o de deixalas no limbo durante anos. Responden que houbo un compromiso na anterior xuntanza de actualizar esta situación pero que xa o traerán, que agora non.
Opoñémonos a amortización (sobre todo de postos bases) coa xustificación das novas tecnoloxías e a difícil cobertura destes postos. Solicitámoslle que o xustifiquen con datos de cantas veces se ofertaron en comisións de servizo, cantas en concurso de traslados, cantas foron a listas de contratación. Non teñen resposta.
Opoñémonos ao traspaso de dous subalternos ao Centro de Centro Galego da Innovación da Formación Profesional baseándose nos rateos establecidos na Circular do 6 de xuño de 1994, porque entendemos que non é un traspaso xa que é amortización e nova creación, e porque entendemos que os rateos establecidos hai 30 anos están obsoletos e esiximos a inmediata convocatoria dunha mesa de negociación específica para a súa modificación. Din que para isto teñen que pedir autorización a Facenda porque supón incremento de orzamento.., o mesmo que dixeron en veces anteriores.
Parécenos insuficiente o persoal do Centro Galego da Innovación da Formación Profesional (1 xefatura de negociado e 2 subalternos/as), polo que solicitamos a creación dos postos necesarios para o bo funcionamento deste centro, incluído o persoal de limpeza que esiximos sexa persoal propio da Administración e non persoal de empresas externas.
Opoñémonos á apertura de postos a persoal docente. Exemplo: non se entende que unha xefatura de servizo de apoio económico poida estar aberta a persoal docente ao que nos seus procesos selectivos non se lle piden os coñecementos relacionados coas funcións deste posto. Sorpréndenos que CCOO afirme que non teñen problemas coa apertura de postos a persoal docente.
Pedimos información de porque o posto de vixiante da Biblioteca da Coruña (laboral) pasa a persoal subalterno/a (funcionario/a). Primeiro din que é vacante, despois que está ocupado por laboral temporal.., asi que ó final non sabemos en que situación está. A maiores, entendemos que esta modificación excede ás competencias da consellería e debe ser tratada no ámbito oportuno cando se proceda á funcionarización desta categoría.
Pedimos explicación da recualificación dun posto de subalterno do arquivo do Reino de Galiza que pasa a vixiante (caso contrario do anterior). Non saben moi ben que contestar e din que ten que ser un erro.
A representación da consellería ten presa, o que equivale a dicir que pasarán a apisoadora rapidamente. Próxima xuntanza: venres 24.
- Detalles
A Consellería de Facenda e Administración Pública convocounos a unha xuntanza para o día 20 de febreiro, para tratar unha proposta de modificación da súa relación de postos de traballo (RPT). Se é do teu interese, esta é a súa proposta: descargar.
Os cambios, que en case todos os casos implican creacións, amortizacións e modificacións, afectan a:
- Secretaría xeral técnica e do patrimonio
- Intervención xeral da comunidade autónoma
- Dirección xeral de planificación e orzamentos
- Dirección xeral de política financeira e tesouro
- Dirección xeral de política de cohesión e fondos europeos
- Dirección xeral da función pública
- Dirección xeral de simplificación administrativa
- Tribunal administrativo de contratación pública da comunidade autónoma de Galiza
Agás un posto de Pontevedra, todos os demáis afectan a servizos centrais.
- Detalles
A Consellería de Cultura, Educación e Universidade convocounos a unha xuntanza para o día 24 de febreiro, para tratar a proposta de modificación da RPT da Axencia Galega das Industrias Culturais (Agadic). Nesta ligazón tes a proposta: descargar.
Nunha ollada rápida, a proposta ten o seguinte contido:
- Modificacións derivadas da estrutura orgánica da Axencia (o que inclúe creacións e modificacións)
- Outras modificación (non derivadas da estrutura):
- Eliminan 8 postos, todos eles de C2 (auxiliar administrativo) e subalterno, en servizos centrais.
- Crean 4 postos (1 xefatura de sección, 1 xefatura de negociado, 1 xefe de produción, 1 director [libre designación])
- Modifican un número importante de postos (modificación de denominación, forma de provisión, cambio de niveis, adxudicación de pluses, cambio de códigos, engaden observacións de horarios, cambio de titulacións, cambio de departamento)
- Detalles
Estamos convocados para unha xuntanza da Mesa Xeral de Empregados/as Públicos/as, que será o venres 17 de febreiro, cos seguintes asuntos na Orde do día:
1. Modificación da RPT da Vicepresidencia Primeira e consellería de Economía, Industria e Innovación. Descargar
2. Modificación da RPT da consellería de Sanidade. Descargar.
3. Proxecto de Orde pola que se modifica o Anexo do Decreto 165/2019, polo que se establece o procedemento para a adquisición da condición de persoal funcionario de carreira polo persoal laboral fixo do Convenio colectivo único do persoal laboral da Xunta de Galiza. Descargar.
- Detalles
No DOG do 16/02/2023 publican a RESOLUCIÓN do 8 de febreiro de 2023, da Dirección Xeral da Función Pública, pola que se fan públicas as listas definitivas para o desempeño transitorio de prazas reservadas a persoal funcionario e a contratación temporal de persoal laboral da Xunta de Galiza.
As listas poderán consultarse no portal web corporativo da Xunta de Galiza, http://funcionpublica.xunta.gal, epígrafe de «Listas de contratación», no Servizo de Atención e Información á Cidadanía, a través do teléfono 012, e nas oficinas de Rexistro e Atención á Cidadanía da Xunta de Galiza (oficinas dos edificios administrativos da Vicepresidencia Segunda e Consellaría de Presidencia, Xustiza e Deportes).
As listas entrarán en vigor a partir do día seguinte ao da publicación desta resolución no DOG.
As persoas solicitantes excluídas disporán do prazo dun mes, contado a partir do día seguinte ao da publicación desta resolución no DOG, para solicitar a devolución das taxas por dereitos de inscrición.
- Detalles
O luns 13 de febreiro participamos nunha xuntanza para tratar a proposta de modificación da Relación de Postos de Traballo (RPT) da Presidencia da Xunta e da Axencia de Turismo de Galiza (ATURGA).
A representación da Consellería comunica uns cambios na súa proposta:
- O incremento do complemento específico para os postos da Casa de Galiza en Madrid, que chegaría aos 2.800 € anuais.
- Os negociados que se crean estarán abertos exclusivamente a persoal da Xunta de Galiza.
- O custe do aumento do complementos e da creación destes postos finánciase coa amortización de vacantes non ocupadas.
Por parte da ATURGA a modificación ven derivada da futura aprobación do Decreto de creación dunha área de turismo termal en Ourense. Crearase unha praza de xefatura de área (libre designación A1/A2), aberta a persoal da Xunta de Galiza, outras administracións e persoal docente. Crearanse dúas prazas de xefatura de sección nível 25 (A1/A2/C1), abertas exclusivamente a persoal da Xunta.
A maiores propoñen que a xefatura de sección de supervisión técnico turística, aberta exclusivamente a corpos especiais, se abra só á Administración xeral, dadas as funcións administrativas e debido a problemas de cobertura. Esta modificación non ten custo orzamentario.
RPT da Consellería de Presidencia
Dende a CIG remitímonos ás alegacións presentadas:
1.-Cambios de adscrición de postos: solicitamos saber que postos están ocupados e cales non, porque consideramos que se está a producir un concurso encuberto entre as distintas unidades. Pois non ten sentido que se movan postos iguais entre direccións xerais se ademais estes teñen persoa ocupando o posto. Exemplo as secretarias das subdireccións e tamén pasa con xefaturas de sección. O concurso de traslados é o sistema legalmente establecido para estes cambios. Solicitamos que se manteñan os postos nas unidades que se atopan e, en canto ao resto, se amorticen os postos que se pretenden cambiar e, ao tempo, se creen nos novos departamentos onde sexan necesarios, de xeito que non se destrúa emprego público.
2.- Casa de Galiza: Referente ao incremento do complemento da Casa De Galiza en Madrid, está vencellado a subas salariais marcadas polo Estado en base ao IPC polo que entendemos que o argumento do custo da vida é para todas as persoas por igual ao tempo que supón un agravio para o resto do persoal desta administración.
Estamos de acordo en que se lles suba o complemento pero tampouco é moi coherente que sexa lineal porque hai agravio salarial entre os distintos niveis que ten o persoal deste centro. O lóxico sería modificar os níveis dese persoal e, dende logo, nunca utilizar amortizacións de postos para financiar o aumento dun complemento. Non entendemos que os novos postos de negociado que se crean sexan nivel 20 cando o que xa existe se quede nun 18.
Estamos totalmente en contra de que o crédito saia de amortizacións de postos na Axencia de Turismo para financiar un departamento que depende da Consellería de Presidencia.
RPT de ATURGA
1.- Decreto inexistente: Poñer na memoria que está aprobado en Consello o Decreto polo que se crea a área de Turismo Termal é faltar á verdade. E non podemos valorar unha modificación de algo que non está aprobado e que nin sequera nos achegaron o borrador.
2.- Apertura a docentes e xefatura de seccion: Pedimos explicación de por que abre a xefatura de Área Termal a docentes, pois non lle encontramos sentido a dita proposta. E solicitamos que o posto de xefatura de sección técnico-turística non so se abra a Administración Xeral se non que tamén se faga á escala de enxeñeiros técnicos de Obras Públicas.
3.- Escola Superior de Hostalería: Aproveitamos a negociación desta RPT para poñer en valor aos traballadores da Escola Superior de Hostalaría. Hai tempo que estaba prevista a integración do persoal desta escola na Xunta, integración que nunca se levou a cabo e nin sequera se iniciou. Queremos saber os motivos.
Non é serio que se estea a impartir un grao universitario dende o 5 de setembro nunha escola na que o persoal que o imparte ten o convenio de ensino non regrado e o persoal non docente o convenio de oficinas e despachos. Ao mellor teríase que estudar a posibilidade de que ese persoal debería pertencer á Consellería de Educación ou habería que ver outras posibilidades ( como o persoal das escolas náutico-pesqueiras ou as agrarias, por exemplo).
Temos queixas de que non se están a cubrir as baixas polo que o persoal sofre unha sobrecarga de traballo.
Por último, parécenos increíble que se pretenda pasar orzamento da Axencia á Consellería de Presidencia cando nin siquiera a Axencia se digna a negociar co persoal da escola unha carreira profesional. Nin os integran na Xunta, nin teñen un convenio digno, nin carreira profesional.
Hai un colectivo de persoas que traballan nesa escola que teñen uns dereitos e a Axencia terá que dar algunha explicación sobre o que está a pasar con este persoal que participou en procesos de libre concorrencia e incluso foi obrigado a facer un master universitario para poder impartir certo tipo de docencia neste centro. Temos escolas que imparten o ciclo de FP de hostelería e os seus docentes son funcionarios da Consellería de Educación e despois temos o persoal que imparte un grao universitario cun convenio de ensino non regrado, como se foran unha academia.
Entendemos que é un tema a tratar canto antes.
- Detalles
A Administración Hidráulica dependente da Xunta de Galicia pretende eliminar o servizo territorial de Ourense enviando a rúa ao seu persoal técnico e deixando a provincia sen este servizo público.
Esta oficina territorial da Axencia de Augas de Galicia encárgase da recepción de solicitudes de diversos procedementos pero tamén da xestión e control das obras de depuración de augas limpas e augas residuais, control de calidade e o acompañamento, control e xestión cos concellos destas obras hidráulicas dende o asesoramento ata a posta en funcionamento. Máis tamén informan e asesoran a cidadáns, comunidades veciñais usuarias de auga como as comunidades de regantes ou zonas urbanizadas.
Certo que as competencias de control e vixilancia así como outras de xestión ordinaria, están a ser levadas nesta provincia coa Confederación Hidrográfica do Miño-Sil, por ser as bacías competencia do estado español. Mais para a CIG isto non xustifica a eliminación do servizo autonómico, que ten traballo dabondo coa creación de infraestruturas e xestión dos fondos autonómicos. Desta forma a Xunta está repregando competencias propias cara a administración do Estado que, lembremos, é moito máis lenta, farragosa e cargada de taxas para os cidadáns. É dicir, que na vez de loitar para asumir competencias a Xunta o que fai é abandonar a unha terceira parte do territorio galego.
Esta micro - oficina da Axencia de Augas de Galiza está sendo xestionada por tres persoas, un posto de auxiliar e dous enxeñeiros, unha dotación raquítica para levar adiante un servizo, e que agora pretenden eliminar cargándose os postos e enviando o persoal a rúa.
A Xunta executa a amortización destes postos do servizo aproveitando unha modificación de postos de traballo da Axencia: necesitan amortizar postos para sacar cartos para poder crear xefaturas en Santiago de Compostela. E cando esiximos unha xustificación, dise que “este traballo pódese levar perfectamente dende Compostela”. A realidade é que resulta imposible levar un control continuado de obras en infraestruturas en toda a provincia desprazando ao persoal enxeñeiro dende tan lonxe.
Na CIG opoñémonos a redución de servizos públicos de atención e a eliminación de emprego público. Este é o único servizo de augas da Xunta na provincia de Ourense, e si se pecha as persoas usuarias van ter que desprazarse a Santiago de Compostela ou acudir a xestorías privadas. En conclusión: de ir adiante coa amortización deste servizo deixaremos sen control de obras hidráulicas que aseguren o seu correcto funcionamento e calidade pero tamén sen o asesoramento e información ao cidadán, concellos e o tecido asociativo.
- Detalles
No DOG do 7 de febreiro de 2023 publícanse novas modificacións nas convocatorias de estabilización:
- Publicanse os temarios da escala de ciencias, especialidade de química, subgrupo A1 e da escala de persoal de mantemento, da agrupación profesional.
- Fanse correccións no temario da escala técnica de finanzas, subgrupo A2.
- Modifícanse as bases de todas as convocatorias por concurso de méritos e por concurso-oposición.
SISTEMA DE CONCURSO DE MÉRITOS
Convócanse procesos selectivos de estabilización nas seguintes escalas/especialidades ou categorías:
- 1 praza de analista xestor de contidos web (persoal propio do Cixtec), do grupo II.
- 1 praza da escala de axentes de inspección, especialidade CONSUMO, subgrupo C1.
- 16 prazas da escala de persoal de mantemento, subgrupo AP.
O prazo de solicitudes é do 10 de febreiro ao 10 de marzo (inclusive)
Ábrese un novo prazo de presentación de instancias pola quenda de discapacidade dos seguintes procesos selectivos:
- 3 prazas na escala de Facultativos, especialidade Psicoloxía, subgrupo A1
- 2 prazas na escala de Enxeñeiros técnicos, especialidade Enxeñería técnica forestal, subgrupo A2
- 10 prazas na escala de persoal de servizos xerais (PSX), subgrupo C2
O prazo de solicitudes é do 10 de febreiro ao 10 de marzo (inclusive)
Modifícase a resolución da convocatoria dos corpos e escalas do subgrupo A1:
- No anexo I "Prazas convocadas persoal funcionario" elimínase a escala superior de saúde Laboral. As persoas aspirantes afectadas poderán solicitar a devolución das taxas, nos termos establecidos na convocatoria.
- Engádese a categoría 21 como equivalente no anexo IV «Táboa de equivalencias de escalas/categorías», para o proceso selectivo Corpo superior da administración xeral.
Modificase a resolución da convocatoria dos corpos e escalas do subgrupo A2:
- Créase a categoría de analista xestor de contidos web (persoal Cixtec) no anexo II "Prazas convocadas persoal laboral"
- Na escala de axudantes de arquivos, bibliotecas e museos modifícase a titulación (Diplomado ou graduado nunha titulación da rama de artes e humanidades e da rama de ciencias sociais e xurídica).
- No proceso de analista xestor de contidos web a titulación é título universitario oficial de diplomado ou graduado nunha titulación de calquera rama.
Modificase a resolución da convocatoria dos corpos e escalas do subgrupo C1:
- Na escala de Axentes de Inspección créase a especialidade de Consumo.
- Na escala técnica de conducción substitúese o carné de conducir C+E por carnet de conducir C1.
- Modifícase o anexo IV "Táboa de equivalencias de escalas/categorías"
Modificase a resolución da convocatoria dos corpos e escalas do subgrupo C2:
- Na escala auxiliar do servizo de prevención e defensa contra incendios forestais, elimínanse as especialidades de emisorista/vixiante/a fixo/a e de bombeiro/a forestal-condutor/a motobomba. As persoas aspirantes afectadas poderán solicitar a devolución das taxas, nos termos establecidos na convocatoria.
- Engádese a categoría 17 como equivalente no anexo IV «Táboa de equivalencias de escalas/categorías», para o proceso selectivo Corpo auxiliar.
Modificase a resolución da convocatoria dos corpos e escalas do grupo Agrupación Profesional:
- Créase a escala de persoal de mantemento no anexo I.
- Engádese a escala de persoal de mantemento no anexo III "Táboas de equivalencias de escalas/categorías"
SISTEMA DE CONCURSO-OPOSICIÓN
Convócanse procesos selectivos de estabilización nas seguintes escalas/especialidades ou categorías:
- 56 prazas da escala auxiliar de prevención e defensa contra incendios forestais, especialidade de bombeiro/a forestal, subgrupo C2
- 2 prazas da escala de persoal de mantemento, subgrupo AP.
O prazo de solicitudes é do 10 de febreiro ao 10 de marzo (inclusive)
Modifícase a resolución da convocatoria dos corpos e escalas do subgrupo A1:
- Indícase o temario que rexirá para a escala de Ciencias, especialidade Química, subgrupo A1
- Engádese a categoría 21 como equivalente no anexo IV «Táboa de equivalencias de escalas/categorías», para o proceso selectivo Corpo superior da administración xeral.
Modificase a resolución da convocatoria dos corpos e escalas do subgrupo A2:
- Na escala de axudantes de arquivos, bibliotecas e museos modifícase a titulación (Diplomado ou graduado nunha titulación da rama de artes e humanidades e da rama de ciencias sociais e xurídica).
Modificase a resolución da convocatoria dos corpos e escalas do subgrupo C1:
- Modifícase a base III.1.1.Exercicios, no referente á estrutura dos mesmos.
- Na escala técnica de conducción substitúese o carné de conducir C+E por carnet de conducir C1.
- Modifícase o anexo IV "Táboa de equivalencias de escalas/categorías" onde di: Escala técnica de recursos naturais e forestais, debe dicir: Escala técnica de recursos naturais e forestais. Especialidade capataz.
- Nese mesmo anexo IV para o proceso selectivo Corpo administrativo da administración xeral, engádese a categoría 32 como equivalente.
Modificase a resolución da convocatoria dos corpos e escalas do subgrupo C2:
- No anexo I, na escala auxiliar do servizo de prevención e defensa contra incendios forestais, créase a especialidade de bombeiro/a forestal e eliminase a especialidade de bombeiro/a forestal/condutor de motobomba na escala auxiliar do servizo de prevención e defensa contra incendios forestais. As persoas aspirantes afectadas poderán solicitar a devolución das taxas, nos termos establecidos na convocatoria.
- Na base II.3, modificada pola resolución do 20 de xaneiro de 2023, onde di: Celga 4, debe dicir: Celga 3.
- Modifícase a base III.1.1.Exercicios para a escala auxiliar do SPDCIF e a categoría 33 condutor/a motobomba.
- No anexo III "Titulacións" modifica as de Especialidade bombeiro/a forestal e as das escalas auxiliares de cociña, mantemento e laboratorio.
- No anexo IV "Táboa de equivalencias de escalas/categorías" para o proceso selectivo Corpo Auxiliar, elimínanse as categorías 12 e 38 e para o proceso selectivo da escala técnica de análise de laboratorio elimínase a categoría 26. Na especialidade de bombeiro/a forestal engade as categorías 14 e 14A do grupo V do V Convenio.
Modificase a resolución da convocatoria dos corpos e escalas do grupo Agrupación Profesional:
- Créase a escala de persoal de mantemento no anexo I.
- Na base II.3, modificada pola resolución do 20 de xaneiro de 2023, onde di: Celga 4, debe dicir: Celga 3.
- Engádese a escala de persoal de mantemento no anexo III "Táboas de equivalencias de escalas/categorías"
- Detalles
Resumo da xuntanza do 9 de febreiro de 2023, para falar da nova aplicación na que está traballando a DX de Produción e Ordenación Forestal.
- E unha ferramenta que realizará unha foto cada 5 días a través do satélite Sentinel.
- Iniciouse no ano 2020. Esta aplicación dá problemas cando teñan néboas, cultivos e rozas.
- O Distrito de Lugo-Sarria foi o piloto onde se colleron 10.000 has de proba. Inicialmente a ferramenta daba falsos positivos (cando detecta que se realizou unha corta cando non se realizou na realidade).
- A empresa contratada por Antega e Forest tecnologi.
- Sentinel saca fotos cunha resolución e píxel de 10x10. No 2024 lanzarase un novo satélite que mide alturas.
- A aplicación utiliza un algoritmo que detecta un aviso de corta. Tomarase en conta a partir do cuarto aviso, para evitar néboas, chuvias ou tratamentos silvícolas. No momento en que chegue ao cuarto aviso chegará unha notificación ao Corpri, posto que esta ferramenta estará integrada no Corpri. Se non hai corta debido a rozas, tratamentos ou outros.
- Se sobre o terreo se observa que hai un cambio sobre o terreo procederase a tramitar o expediente sancionador, cun modelo de acta único
- CIG pregunta que pasa co modelo de acta que se presentou fai máis de un ano e non se sabe que pasou con el. Dende a Administración contestan que o problema é de Amtega.
- A ferramenta non mandará avisos en superficies inferiores a 500 m.
CIG solicita formación previa para todos os traballadores e traballadoras, e critica a pouca formación que se está a dar ao persoal. A Administración informa que para a semana iniciarase a formación de unha hora de teleformación (consideramos que e escasa).