Novas por contido

Función Pública interpreta as convocatorias ao seu xeito. Que se salve o máis agudo!!

O venres 4 de novembro tivemos a xuntanza coa Subdirección Xeral de Provisión de Postos e Selección de Persoal solicitada pola CIG e secundada polo resto de sindicatos para tratar as cuestións derivadas da baremación dos procesos selectivos da chamada OEP Social.

Introduce Función Pública a xuntanza dicindo que debido a que como xa se lles formularan cuestións durante os períodos de acreditación de méritos decidiran pedir a Política Social un informe sobre a consideración de catálogo de servizos sociais.

A consellería de Política Social emitiu ese informe no mes de marzo de 2022 e despois de todos estes meses Función Pública decidiu “sacalo” na xuntanza. O informe recolle que a prestación dos servizos sociais recollidos no catálogo vén regulada por varias normativas (Decreto 61/2016, Decreto 192/2015 e Decreto 149/2013), polo que aínda que un centro ( por exemplo un do SERGAS) non estea incluido dentro do Rexistro Único de Entidades Prestadoras de Servizos Sociais, se o persoal que traballa nel si que fai funcións que estean incluídas dentro do catálogo e a persoa responsable que certifica os servizos prestados así o acredita, vaise puntuar igual que ao persoal das residencias e centros da Xunta que prestan servizos dentro do catálogo.

É dicir, teríanse en conta dentro do apartado de prestación de servizos que vén redactado do seguinte xeito:

Experiencia profesional, entendida como os servizos prestados nalgunha das actividades descritas no catálogo de servizos sociais, ao que fai referencia o artigo 18 da Lei 13/2008, do 3 de decembro, de servizos sociais de Galicia, en calquera Administración pública, como persoal laboral na categoría e grupo no ámbito do V Convenio colectivo de persoal da Xunta de Galicia ou como empregado público na mesma categoría, sempre que se inclúa dentro do mesmo grupo de titulación e desempeñe o seu posto no indicado catálogo de servizos sociais.

Esta redacción aparece en todas as convocatorias da OEP Social a excepción da categoría de Auxiliar de Clínica, na que non se fai referencia ao catálogo de servizos sociais, polo que non estaría afectada por este criterio.

Transmitímoslle as dúbidas e inquedanzas que a CIG estivo a recibir ao longo destes días e meses sobre as desigualdades existentes á hora de emitir os certificados de servizos prestados, dependendo do órgano que os emitise. Función Pública considera que todo o que están a facer está ben feito e é o máis legal aténdose as bases das convocatorias, que teñen que facer caso aos informes recibidos. Manifestan que terán en conta a documentación presentada durante o período de acreditación de méritos e aquelas emendas que consideren oportunas presentadas nos prazos de reclamación á baremación provisional.

Semella que as irregularidades cometidas por eles durante os períodos de acreditación de méritos e de reclamación son unha minucia.

Dixeron que transmitirían as nosas queixas ao director xeral de Función Pública, pero que de non chegar a unha solución “sempre está a opción das demandas individuais das persoas que se consideren afectadas”.

Manifestamos a nosa indignación e que esa é a maneira que ten a Xunta de apoiar a aquelas persoas que decidiron deixar outras oportunidades laborais para dedicarse plenamente á Xunta. E aínda se preguntan por que hai listas de contratación onde non hai xente... pois aí teñen a resposta, polo bo trato que lle dan....

Aquí está a gratificación da Xunta de Galicia!!

Tras pasar previamente pola Mesa Xeral, aprobouse na Comisión de Persoal do 2 de novembro unha Oferta de Emprego Público (OEP) correspondente a prazas de persoal laboral de entidades instrumentais do sector público autonómico da Comunidade Autonóma de Galiza para o 2022, para a posta en funcionamento de novos servizos públicos.

Aparte de ser algo novo, por ser a primeira OEP de entidades instrumentais que lembremos, o documento está inzado de eivas. Non consta ningún tipo de xustificación da necesidade desta OEP, nin de cales van ser eses novos servizos, nin en que entes instrumentais se van prestar e peca tamén de algo fundamental, como é o anexo das prazas.

Esta oferta de emprego, así, baleira e sen xustificar, resulta escandalosa se temos en conta que se trata dunha OEP adicional, mentres na Administración Xeral mantense a taxa de reposición pola que non se convocan prazas a maiores nin se cobren servizos novos con emprego público, o que abre a porta á privatización dos servizos públicos.

Engordando a administración paralela

O director xeral da Función Pública (DXFP) informou na Mesa Xeral previa de que se trata de “prazas necesarias para a posta en marcha e funcionamento de novos servizos cuxo establecemento veña imposto en virtude dunha norma estatal, autonómica ou local”.

Dito iso, engadiu que ían incorporar 80 prazas en base ao “acordo da Secretaría de Estado das Administracións Públicas” nos seguintes entes: Galaria, SEAGA, SPI (Sociedade Pública de Investimentos SA), XesGalicia e Portos de Galicia.

En cambio, na Comisión de Persoal o DXFP falou de 85 prazas en troques de 80, dato que non podemos contrastar ao non dispoñer do anexo de prazas.

Na CIG concluímos que aínda que é positivo que se aumente o emprego público, ao menos deberiamos poder valorar se eses novos servizos os podería realizar directamente a Administración Xeral na vez de acudir aos entes instrumentais porque o que está a facer aquí o goberno do PP é o contrario ao que vende: está a engordar a administración paralela.

En canto ás convocatorias derivadas desta OEP, o documento aprobado indica que se poderán contemplar procesos de promoción interna de conformidade cos convenios colectivos que sexan de aplicación en cada unha das entidades instrumentais convocantes.

Como novidade respecto ao primeiro borrador, Función Pública retráctase da súa intención inicial de que a quenda de persoas con discapacidade (supostamente 6 prazas) compútase na OEP da Administración Xeral, de xeito que finalmente computará nesta OEP de entes instrumentais.

Estando sempre a favor da creación de emprego, a opacidade total desta OEP levounos a que a CIG votase en contra mentres que CCOO, CSIF e UGT abstivéronse.

O concurso de corpos xerais rematou (e xa eran horas) en xuño deste ano coas tomas de posesión; pensabamos que con isto minguaría a adxudicación e prórrogas de prazas en comisión de servizos. Non foi así: abonda botar unha ollada ao cadro que segue para decatarnos do despropósito: 

  XANEIRO - XUÑO XUÑO- NOVEMBRO
COMISIÓNS DE SERVIZO 206 832
PRÓRROGAS DE COMISIÓNS 178 511
TOTAL 384 1.343

Así podemos observar un incremento de case o 400% de cobertura de prazas o cal é unha mofa para o persoal funcionario dos corpos xerais que esperan e esperan por concursos cuadrienais (para o resto do persoal, como escalas e corpos especiais ou persoal laboral, o concurso de traslados é ciencia ficción). 

O recen aprobado Decreto de Mobilidade, de marcado carácter discrecional, perpetúa o enchufismo e o amiguismo para conquerir prazas de nivel, poder cambiar de localidade ou conciliar mellor. Do concurso aberto e permanente tan demandado só temos pobres declaracións de intencións, acumúlanse anos de inacción e vista a boráxine de comisións de servizo, quen o vai crer?

O colmo da historia esta a suceder agora cando para a elección de destino das persoas que logo de moito esforzo e sacrificio superaron a promoción interna non se lle van poder ofertar prazas na súa localidade, aínda que as haxa, porque priorizan as comisions de servizo sobre todo o demais.

As comisións están a ser a fórmula estrela de provisión de postos.. E así seguimos, pois as escalas da Administración especial levan moitos anos esperando polo concurso e na Administración xeral xa cumpría ter outro de maneira urxente.

Concurso aberto e permanente xa!!!!!

Algo é algo” ou “menos dá unha pedra”. Ambas expresións resumen á perfección a actitude servil amosada por CCOO, CSIF e UGT na Comisión de Persoal que tivo lugar o 2 de novembro onde, co único voto en contra da CIG, certificouse que o persoal empregado público galego continuará a perder poder adquisitivo.

A situación é verdadeiramente grave e ten o seu xerme no “pacto de perdas retributivas” asinado en Madrid por CCOO e UGT e que foi ratificado na Comisión de Persoal do 2 de novembro cos votos de CCOO, UGT e CSIF, que tragaron o caramelo envelenado en forma de suba do 1,5 % que o único que fai é atenuar unha continua perda de poder adquisitivo.

A realidade que amosan os datos é incontestable. A suba salarial prevista para este ano 2022 do 3,5 % (2% + 1,5%) amósase insuficiente nun contexto inflacionista cun IPC interanual do 7,3 % e que na práctica supón que a perda de poder adquisitivo dos salarios públicos galegos neste ano 2022 vai ser cando menos do 3,8 %.

O director xeral de Función Pública manifestou que “tentarán” que a suba do 1,5 % con efectos económicos do 1 de xaneiro de 2022 se faga efectiva coa nómina de novembro.

Na Comisión de Persoal do venres 28 de outubro aprobouse un novo sistema de carreira profesional, os criterios dos procesos selectivos de estabilización derivados da Lei 20/2021, e unha nova organización dos órganos de representación sindical do persoal funcionario e laboral ao servizo da Administración Autonómica. Van aquí os textos finais e a información que xa publicamos.

Carreira Administrativa do persoal funcionario

Despois de que UGT, CCOO e Función Pública paralizaran o grao II no segundo semestre de 2020 (cando tiñan que regulalo para que entrara en vigor en 2021) póñeno en marcha facéndolle perder un ano de cobro ao persoal dos grupos C1, C2 e AP. No primeiro semestre de 2023 sairá a convocatoria para aquel persoal que teña 11 anos de antigüidade a 31/12/2021 e con efectos de 2022. As contías á cobrar serán do 60% do importe no 2022, o 80% no 2023 e o 100% no 2024.

Foron tres as sentenzas que gañamos, así que non lles quedou máis remedio á Administración, a CCOO e a UGT que incluír ao persoal interino. Non se recoñecen os efectos retroactivos dende o 2019 ao persoal interino que cumprira cos requisitos. En relación a isto estamos á espera de que se resolva o incidente de execución de sentenza para determinar si é un dereito que ten un carácter ex novo ou non.

Recoñecen o dereito á carreira a aquel persoal que no 2019 non cumpría os requisitos, polo que se vai abrir un novo prazo para o acceso ao grao I para aquelas persoas que teñan unha antigüidade de máis de 5 anos nesta Administración dende o 31/12/2021.

Pero ollo, CCOO e UGT danlle o visto e prace  a unha cláusula onde se di que de ampliarse o ámbito subxectivo se reformularán as porcentaxes e as contías. Iso quere dicir que si o teu compañeiro da mesa do lado reclama algo e se lle dá a razón iso vai repercutir no que ti cobras.

Manteñen uns importes que afondan na brecha salarial, ao ser os do grupo superior (2.589,12 €) máis do triplo dos do grupo inferior (801,48 €).

A pesar de que hai avances porque se viron obrigados a acatar as sentenzas, seguen facendo trampa cos efectos retroactivos, polo que o noso voto non foi favorable.

Importes anuais de cada grao da carreira segundo subgrupo

A1 2.589,12
A2 1.812,00
C1 1.291,20
C2 991,80
AP 801,48

Porcentaxes a cobrar do grao II

2022 60 %
2023 80 %
2024 100 %


Complemento de desempeño do persoal laboral (equivalente á carreira do persoal funcionario)

Ao igual que no caso do persoal funcionario interino, vense obrigados a recoñecer este dereito ao persoal laboral temporal e indefinido. Pero fan o mesmo cos efectos retroactivos, polo que tamén esperamos polo incidente de execución de sentenza.

Tamén se perde un ano do grao II do persoal dos grupos III, IV e V, por culpa da paralización do mesmo por parte de Función Pública e CCOO e UGT.

As contías e porcentaxes serán igual que no caso da carreira do persoal funcionario.

Pero o colmo de todo isto é que privan do dereito á carreira ao persoal laboral fixo, que superou procesos selectivos asimilables aos de funcionario de carreira convocados por Función Pública e que non se queira funcionarizar. Entendemos que privar deste complemento a este persoal non ten que ver con razóns orzamentarias (a Xunta estima que menos do 10% do persoal laboral fixo non se vai funcionarizar, así que falamos de menos de 500 persoas), polo que queda á vista cales son as razóns da Xunta para non incluílos: unha chantaxe para que se funcionaricen á forza.

Por isto tamén votamos en contra desta proposta.

Os importes, non garantidos

O máis preocupante das novas carreiras profesionais para o persoal funcionario e laboral é que non están plenamente garantidas porque introducen un novo concepto de dispoñibilidade orzamentaria que deixa aberta a posibilidade a futuros recortes en forma de modificación das anualidades e/ou nas porcentaxes de pagamento previstas, así como nos importes a percibir.

 

Na Comisión de Persoal do 28/10/2022 aprobaronse os criterios de bases comúns para os procesos de estabilización derivados da Lei 20/2021. Nesa xuntanza houbo cambios de última hora que non constaban na documentación entregada previamente por Función Pública.

Se é do teu interese, aquí tes o texto definitivo cos cambios de última hora: descargar.

Esto é o que publicamos como resumo da Comisión de Persoal:

Aquelas bases que comezaron sendo xerais e comúns para todos os procesos derivados da Lei 20/2021, esnafráronse logo de 7 borradores e outras tantas mesas de negociación. 

A Xunta mudou unilateralmente o sentido deses criterios. A pesar de que a CIG non apoiamos nin a Lei 20/2021 nin a súa réplica galega, estivemos a traballar co fin de avanzar cara unhas bases equilibradas. E así aceptáronse moitas achegas da CIG, pero quedaron atrás ou se mudaron a última hora outras de gran importancia, como: recoñecer o tempo traballado noutras categorías, aumentar o valor da experiencia profesional entre a nosa administración e o resto de administracións, valorar o período de inactividade do persoal fixo descontinuo, etc. 

Non nos conformamos e máis se non veñen acompañadas dun acordo de mobilidade e de promoción interna serio. Votaron a favor CCOO e UGT (para variar); CIG e CSIF votamos en contra.

Recibimos nova proposta da modificación da Relación de Postos de Traballo de Augas de Galiza, e convocatoria para unha xuntanza que teremos o venres 4 de novembro. Se é do teu interese, podes descargar a documentación e contactar coa CIG.

Este proceso está tamén relacionado coa integración en Augas do persoal da Empresa Pública de Obras e Servizos Hidráulicos (EPOSH). A tal efecto foinos requirida a representación da CIG para participar na comisión que vai revisar o proceso, polo que agardamos que o traballo comece de inmediato.

Na Comisión de Persoal do venres 28 de outubro aprobouse un novo sistema de carreira profesional, os criterios dos procesos selectivos de estabilización derivados da Lei 20/2021, e unha nova organización dos órganos de representación sindical do persoal funcionario e laboral ao servizo da Administración Autonómica.

Carreira Administrativa do persoal funcionario

Despois de que UGT, CCOO e Función Pública paralizaran o grao II no segundo semestre de 2020 (cando tiñan que regulalo para que entrara en vigor en 2021) póñeno en marcha facéndolle perder un ano de cobro ao persoal dos grupos C1, C2 e AP. No primeiro semestre de 2023 sairá a convocatoria para aquel persoal que teña 11 anos de antigüidade a 31/12/2021 e con efectos de 2022. As contías á cobrar serán do 60% do importe no 2022, o 80% no 2023 e o 100% no 2024.

Foron tres as sentenzas que gañamos, así que non lles quedou máis remedio á Administración, a CCOO e a UGT que incluír ao persoal interino. Non se recoñecen os efectos retroactivos dende o 2019 ao persoal interino que cumprira cos requisitos. En relación a isto estamos á espera de que se resolva o incidente de execución de sentenza para determinar si é un dereito que ten un carácter ex novo ou non.

Recoñecen o dereito á carreira a aquel persoal que no 2019 non cumpría os requisitos, polo que se vai abrir un novo prazo para o acceso ao grao I para aquelas persoas que teñan unha antigüidade de máis de 5 anos nesta Administración dende o 31/12/2021.

Pero ollo, CCOO e UGT danlle o visto e prace  a unha cláusula onde se di que de ampliarse o ámbito subxectivo se reformularán as porcentaxes e as contías. Iso quere dicir que si o teu compañeiro da mesa do lado reclama algo e se lle dá a razón iso vai repercutir no que ti cobras.

Manteñen uns importes que afondan na brecha salarial, ao ser os do grupo superior (2.589,12 €) máis do triplo dos do grupo inferior (801,48 €).

A pesar de que hai avances porque se viron obrigados a acatar as sentenzas, seguen facendo trampa cos efectos retroactivos, polo que o noso voto non foi favorable.

Importes anuais de cada grao da carreira segundo subgrupo

A1 2.589,12
A2 1.812,00
C1 1.291,20
C2 991,80
AP 801,48

Porcentaxes a cobrar do grao II

2022 60 %
2023 80 %
2024 100 %


Complemento de desempeño do persoal laboral (equivalente á carreira do persoal funcionario)

Ao igual que no caso do persoal funcionario interino, vense obrigados a recoñecer este dereito ao persoal laboral temporal e indefinido. Pero fan o mesmo cos efectos retroactivos, polo que tamén esperamos polo incidente de execución de sentenza.

Tamén se perde un ano do grao II do persoal dos grupos III, IV e V, por culpa da paralización do mesmo por parte de Función Pública e CCOO e UGT.

As contías e porcentaxes serán igual que no caso da carreira do persoal funcionario.

Pero o colmo de todo isto é que privan do dereito á carreira ao persoal laboral fixo, que superou procesos selectivos asimilables aos de funcionario de carreira convocados por Función Pública e que non se queira funcionarizar. Entendemos que privar deste complemento a este persoal non ten que ver con razóns orzamentarias (a Xunta estima que menos do 10% do persoal laboral fixo non se vai funcionarizar, así que falamos de menos de 500 persoas), polo que queda á vista cales son as razóns da Xunta para non incluílos: unha chantaxe para que se funcionaricen á forza.

Por isto tamén votamos en contra desta proposta.

Os importes, non garantidos

O máis preocupante das novas carreiras profesionais para o persoal funcionario e laboral é que non están plenamente garantidas porque introducen un novo concepto de dispoñibilidade orzamentaria que deixa aberta a posibilidade a futuros recortes en forma de modificación das anualidades e/ou nas porcentaxes de pagamento previstas, así como nos importes a percibir.

Criterios de bases comúns para a estabilización do persoal

Aquelas bases que comezaron sendo xerais e comúns para todos os procesos derivados da Lei 20/2021, esnafráronse logo de 7 borradores e outras tantas mesas de negociación. 

A Xunta mudou unilateralmente o sentido deses criterios. A pesar de que a CIG non apoiamos nin a Lei 20/2021 nin a súa réplica galega, estivemos a traballar co fin de avanzar cara unhas bases equilibradas. E así aceptáronse moitas achegas da CIG, pero quedaron atrás ou se mudaron a última hora outras de gran importancia, como: recoñecer o tempo traballado noutras categorías, aumentar o valor da experiencia profesional entre a nosa administración e o resto de administracións, valorar o período de inactividade do persoal fixo descontinuo, etc. 

Non nos conformamos e máis se non veñen acompañadas dun acordo de mobilidade e de promoción interna serio. Votaron a favor CCOO e UGT (para variar); CIG e CSIF votamos en contra.

Eleccións sindicais na Administración xeral da Xunta de Galiza

Como cada catro anos as eleccións sindicais na Xunta de Galiza terían que celebrarse dende novembro do 2022 a novembro de 2023 para elixir as xuntas de persoal funcionario e os comités de empresa de persoal laboral.

Os procesos postos en marcha de funcionarización e de estabilización, que coinciden co período electoral, van producir na práctica a desaparición ou unha importante redución dos comités de empresa, e o que é fundamental, privarían do dereito ao voto a parte do persoal porque moitas categorías de persoal laboral non van poder votar nas eleccións para as xuntas de persoal e logo, non van poder votar nas eleccións aos comités porque antes diso adquiriron a condición de persoal funcionario. E por outra banda en moitos outros casos, nas eleccións a comités de empresa que se realicen antes das xuntas de persoal, os/as representantes electos/as decaerían ao adquirir a condición de persoal funcionario.

Todo isto produce, por unha banda, que moito persoal non poida votar e por outra que os que voten queden sen representación ao desaparecer os comités de empresa. A solución máis lóxica para garantir estes dereitos é traspasar os procesos electorais ata as datas nas que finalicen os procesos de funcionarización e de estabilización. De aí que se contemple que estes procesos electorais se realicen no 2024.

Por outra banda, contémplase a ampliación dos ámbitos electorais de xeito que se vai pasar de 1 a 5 xuntas de persoal por provincia ante o aumento considerable dos censos de persoal funcionario por mor deses procesos antes mencionados, ao tempo que vanse  agrupar os ámbitos dos comités de empresa ante a súa notoria redución.

Para chegar a estas modificacións e poder garantir que todas as persoas empregadas públicas poidan votar, así como que teñan unha efectiva representación vaise requirir que se aproben no Consello de Goberno da Xunta de Galiza.

Co gallo de integrar os postos de traballo do Parque Nacional Illas Atlánticas de Galiza a CMATV propuxo modificar as funcións da escala técnica de recursos naturais e forestais, a escala de gardas de recursos naturais e crear novas especialidades.

Na Comisión de persoal do día 11.10.2022 aprobouse co voto en contra da CIG o anteproxecto de Lei de medidas urxentes para a redución da temporalidade no emprego público da Comunidade Autónoma de Galiza. Este anteproxecto inclúe modificacións e creación de novas especialidades en diferentes escalas, relacionadas directamente coa Consellaría de Medio Ambiente Territorio e Vivenda (CMATV) e o Parque Nacional Illas Atlánticas de Galiza (PNIAG).

O texto coas modificacións facilitouse sen tempo, un venres á tarde para levar a Mesa Xeral o luns, e á Comisión de Persoal o martes para a súa aprobación. O devandito documento crea novas especialidades  na escala técnica de recursos naturais e forestais (capataz, mecánico naval, patrón de embarcación e guía-intérprete de patrimonio natural) e na escala auxiliar de recursos naturais e forestais (oficial e mariñeiro-vixilante), e modifica substancialmente a escala de gardas de recursos naturais que suma 11 novas funcións alleas á escala, convertendoa na escala con máis funcións e máis heteroxénea de toda a Lei de emprego público de Galiza.

Semellantes modificacións pretendíanse “despachar” en dous días, sen negociación previa coa CMATV e sen tempo material para consultar co persoal afectado. 

Coa pretensión de “acomodar” as supostas necesidades do PNIAG, o primeiro borrador recollía para a especialidade de capatáz e a escala de gardas o texto: “ademais, no Parque Nacional Marítimo-Terrestre das Illas Atlánticas ...”, seguido dun relato de diferentes traballos e responsabilidades propias doutras categorías e escalas. Porén, unha única escala asume o traballo propio dun equipo multidisciplinar de traballadores/as.

Coa súa proposta, todas as escalas afectadas inclúen todas as funcións “requiridas” polo PNMTIAG. A CIG denuncia o abuso da Administración cara ó persoal do PNIAG por:

- abusiva, por incrementar dráticamente as funcións e responsabilidades das escalas e especialidades.

- irracional, por concentrar funcións propias de a lo menos 5 escalas e especialidades diferentes nunha soa.

- inaceptable, por comprometer a funcionarización e estabilización do persoal, ao que se lle pretende exixir formacións profesionais complementarias vinculadas ás novas funcións que o 99% do persoal non posúe.

A proposta foi aprobada en Comisión de Persoal co único voto en contra da CIG e o director xeral de Función Pública deriva as posibles modificacións do texto ao trámite de emendas no Parlamento de Galiza.

As necesidades do Parque Nacional

As supostas necesidades do PNIAG nunca as chegaron a expoñer claramente, aínda que examinada a proposta inicial a intención era fornecerse de postos de traballo onde o persoal non poida evitar o abuso, en tanto que o abano de funcións no anteproxecto de Lei comprende todas as posibilidades imaxinables: desbroce, manexo de maquinaria pesada, manexo de embarcacións, limpeza de instalacións, vixilancia, policía, custodia, asesoramento,  coordinación, mantemento de maquinaria e instalacións, etc., todo isto para a mesma escala/especialidade. En resumo a intención inicial era crear unha realidade paralela no PNIAG onde o persoal funcionario debe asumir por lei o abuso, cunha acumulación de funcións, responsabilidades e requisitos que nós nunca víramos na Administración.

A CIG debullou o documento argumentando os motivos da nosa postura inicial (voto en contra) e demostrando o irracional da proposta. Como resultado a Consellaría fai unha viraxe total do rumbo inicial e acepta practicamente a totalidade das nosas alegacións, eliminando todas aquelas funcións propostas polo Parque Nacional que non eran propias das escalas afectadas, como se todo tivera sido un mal soño.

Cando nun órgano ou servizo da Administración existen necesidades non cubertas polo persoal que ten adscrito ou quere asumir novas responsabilidades e funcións, débese modificar a RPT en cuestión e crear novos postos de traballo que cubran esas eivas e non o que se pretendía con esta fea manobra expréss, que modificaba as condicións de traballo do persoal de toda unha Consellaría para tapar a falta de persoal no PNIAG.


A CIG loita para mellorar as condicións de traballo das persoas e  rexeita os malos modos e a mala fe na negociación colectiva, que unha vez máis foi o xeito escollido ao inicio desta negociación. Nesta ocasión con moito traballo e diálogo démoslle a volta a situacións e solucionouse o que podería chegar a ser un  abuso con graves consecuencias para o persoal.

Recibimos nova proposta de modificación desta Relación de Postos de Traballo, con prazo para alegar ata o día 4 de novembro. Como curiosidade, desta volta quen pide alegacións é a Dirección Xeral de Función Pública. Curiosidade porque quen pide alegacións normalmente é cada consellería, antes de enviar a proposta a Función Pública. Algo se coce porque nós xa nos reunimos coa consellería, e xa lle presentamos alegacións.

Se queres achegarnos algo, podes contactar coa CIG.

Outras novas recentes

Mércores, 11 Decembro 2024

Elección destino libre e estabilización A1 Enx. Montes e A2 Enx. Tec Forestal (11/12/24)

Recibimos a seguinte comunicación da DXEP: "Coa finalidade de que todas as persoas participantes no acto de elección de destino convocado pola Resolución de 5 de novembro de 2024 (DOG núm. 216 do 8 de novembro de 2024) obteñan unha praza correspondente ao seu subgrupo e logo de examinar as solicitudes recibidas, resulta necesario engadir novas prazas ao acto de elección...
Mércores, 18 Decembro 2024

RPT do Consorcio: morrer matando

Durante anos sen convenio, sen trienios... e agora queren meter o acelerador para que apandemos con todo o que queiran impoñer A directora xeral de Emprego Público e o xerente do organismo propoñen niveis e salarios máis baixos que na Xunta para o persoal do Consorcio de Igualdade e Benestar. A nova RPT chega nos últimos días do ano 2024, non negociada, inzada de centos de...
Mércores, 18 Decembro 2024

A CIG reclama a recuperación de dereitos do persoal das administracións públicas

A lei de Orzamentos para 2025 perpetúa os recortes de 2012 e non avanza nengunha mellora, excepto para a escala de letrados, polo que dende a CIG solicitamos a extensión desa mellora para todo o persoal A CIG concentrouse o martes 17/12/2024 diante do Parlamento de Galiza, coincidindo co debate dos Orzamentos da Xunta para 2025 para denunciar que con esta lei se perpetúan...