- Detalles
Recibimos unha nova proposta de modificación de RPT da CMATV referente a creación dos postos de traballo de persoal laboral no Parque Nacional (27 postos que levan máis de 11 anos pendentes de inclusión en RPT) e a creación de 4 postos e modificación de outros tres para dotar de persoal suficiente a Xunta Consultiva en Materia de Ordenación do Territorio e Urbanismo creada o 23 de marzo deste ano.
A convocatoria da xuntanza está prevista para o venres día 27 de maio, para a que nos facilitaron as organizacións sindicais parte da documentación: mémoria xustificativa, memoria económica e listados de equivalencias, pero non aportan a proposta de Orde pola que se establece o réxime de prestación de servizos do persoal que desenvolve a súa actividade laboral no territorio do Parque Nacional Illas Atlánticas de Galicia, documento indispensable para esta negociación!
Nas propias memorías xustificativa e económica que realizou a CMATV faise referencia a proposta de orde que establece o réxime de prestación de servizos do persoal de campo do Parque Nacional, que según a Consellería tramítase de forma paralela a esta modificación de RPT, pero na CIG non temos constancia do inicio das negociacións do Acordo de Condicións de Traballo do persoal do Parque Nacional nin de ningún borrador do mesmo. O único feito neste senso é que anularon a xuntanza que conseguíramos para iniciar o traballo o 17 de marzo e non volveron a convocarnos para este asunto. Esperamos recibir o borrador de orde como moi tarde o luns día 23 de maio para poder negociar con todos os elementos necesarios esta modificación de RPT.
Se queres achegarnos algo, contacta coa CIG.
- Detalles
A CIG-Autonómica celebraba este sábado, día 21 de maio, a súa VIII Asemblea baixo o lema “Emprego e servizos públicos de calidade. Loitando polos dereitos para avanzar” e reelixía a Zeltia Burgos como secretaria nacional. Unha xornada na que se elixiron ademais ás persoas que conforman a Executiva Nacional; a Dirección Nacional da CIG-Autonómica e ás representantes da mesma na Dirección Nacional da CIG-Administración.
Deste xeito, a nova Executiva queda conformada por:
- Zeltia Burgos Tortosa
- Aser Lidia Tobío Martínez
- Alexandre Prieto Giráldez
- Olga Vilasánchez Seoane
- Uxío Zabala Iglesias
- Marta Regueiro Abel
- Mar Peteira Cabana
Pasan a formar parte da Dirección Nacional do Sector:
- Fernando García Fernández
- Rosa Fernández Muñoz
- Consuelo Fernández Fernández
- Roberto Varela Gestal
- María Luísa Alonso González
- Manuel Gallardo Canitrot
- Manuela Rodríguez Gamallo
- Carme Viso Rubín
- Catia Vázquez Cortinas
- Mª Socorro González Otero
- Rocío Trastoy García
- Luzdivina Rebollal Juanes
- Azuzena Gavín Reigada
- Antonio Fernández Domínguez
- Xosé Ramón Vázquez Rodríguez
Ademais, representarán ao sector, na Dirección Nacional da CIG-Administración:
- Cristina Terrón Pérez
- Bernardina Porral Mosquera
- Rodolfo Docampo Abalde
- Uxío Zabala Iglesias
- Nieves Somoza López
- Mar Peteira Cabana
Recuperar os dereitos do persoal da administración autonómica
Na súa intervención de clausura, a secretaria nacional denunciou que desde a última asemblea, hai 4 anos, o sector padeceu recortes, lesivos pactos levados a cabo por outras organizacións, a pandemia e políticas de persoal que obrigaron a facer de parapeto das persoas empregadas públicas. Unha situación diante da que a nova dirección se comprometeu a seguir facendo esta tarefa de trincheira, mais tamén a lanzar un proxecto de recuperación de dereitos co que afrontar os anos de loita que imos ter por diante.
Temos como obxectivos recuperar a negociación colectiva, rota polo pacto CCOO-UGT-Xunta co Acordo de Concertación, que imitando o pacto social que teñen no goberno estatal, venden ao persoal empregado público autonómico. Unha situación que empeorou coa pandemia, que a Función Pública veulle moi ben para facer e desfacer, amparada tras as cámaras das videoconferencias.
Opómonos frontalmente á perda de dereitos que supón a funcionarización, chapuza do persoal laboral ao que deixan sen convenio colectivo e a chamamos a mobilizarse por un acordo marco que regule as condicións laborais para o persoal funcionario e laboral no que se recollan as condicións especiais de traballo.
Clamamos contra o maltrato e a precaridade no sector público e rexeitamos, con contundencia os contratos de dúas horas, as rebaixas nos dereitos de conciliación que xa nos outorga a lei, as suspensións de contrato para aforrar vacacións e non imos aguantar que a temporalidade sexa endémica, que os salarios queden esmagados ante o custo da vida ou que se paralice durante anos a mobilidade e promoción do persoal.
Loita contra a externalización
A CIG continuará a combater a externalización de funcións do persoal, como xa fixo coa denuncia que derivou na ilegalización da privatización de funcións propias de persoal de Cultura a Tragsatec, que obrigou á Xunta a crear as prazas na RPT.
Privatización de funcións de persoal que se está a dar tamén para a elaboración dos informes e a tramitación dos Fondos de Recuperación e Resiliencia ou para os procesos de autorización para a venda dos recursos do noso país a proxectos de eólicas, extractivas e mineiras ou implantación da industria máis contaminante. Unha situación diante da que nin a terra da nin as xentes da Galiza estamos en venda, e os funcionarios e funcionarias somos a única garantía de imparcialidade no procedemento.
Defensa dos servizos públicos
A CIG tampouco permitirá que servizos públicos esenciais como as residencias de maiores publicas se entreguen directamente a fondos de inversión privados que se benefician a custo da calidade do servizo como estamos a ver cada dia nos medios, maltrato continuados as persoas máis vulnerábeis ou os falecementos masivos e faltas de coidados na covid. Ou a costa dos nosos cativos e cativas como coa privatización da nova escola Galiza infantil do Consorcio na Guarda.
Apostamos por unha administración de calidade e eficaz que será imposíbel sen empregados e empregadas públicas con dereitos, unha carreira profesional xusta e inclusiva, concursos de traslados permanentes e a eliminación da dedocracia, ademais de recuperar dereitos conxelados e gañar outros.
Somos unha organización conformada polas/os afiliadas/os e delegados/as que imos fortalecer o traballo sindical cunha perspectiva de loita colectiva, cunha actitude activa na defensa do emprego publico e dos servizos que aportamos toda a sociedade galega. Inclusivas fronte ao corporativismo, colectivas fronte ao individualismo, activas fronte a actitude pasiva a que nos abocan os tempos.
- Detalles
Poñemos a túa disposición os últimos listados que nos achegan dende a Dirección Xeral de Función Pública.
- Listade de alegación aceptadas: corresponde a 584 postos admitidos das alegacións formuladas polas consellerías e sindicatos. Hai que sumar 356 postos de Medio Rural provenientes de Seaga. Advirte o DXFP que os que non aparecen na listaxe, entendese que foron rexeitadas. Descargar.
- Consorcio Galego de Servizos de Igualdade e Benestar. Descargar.
- Entes. Descargar.
- Axencia Galega de Innovación (GAIN). Certificado de postos para xuntanza o 23/05/22. Descargar.
Por se necesitas contactar coa CIG: ligazón.
- Detalles
Os asuntos que están enriba da mesa son de tanta importancia e para tantos compañeiros e compañeiras, que non vamos aceptar que o despachen nunha xuntanza sen tempo a estudar en serio as cousas.
A Dirección Xeral de Función Pública convocounos a dúas xuntanzas para o venres 20 de maio, nas que se van tratar os criterios e o decreto de oferta derivados da Lei 20/21 (de abuso da temporalidade), tanto para os postos da Administración da Xunta, como para as escalas sanitarias (escalas de administración que son xestionadas por Sanidade). Tamén vai a RPT de Medio Ambiente, Territorio e Vivenda e a RPT de Cultura. A maiores de termos que revisar moitísimas actas atrasadas de Mesas Xerais e Mesas Sectoriais de Funcionarios que deixaron acumular.
A convocatoria e toda a morea de documentación para esas xuntanzas achegáranola o mércores 18. Por minutos non deixan sequera 48 horas entre convocatoria e o comezo da primeira reunión.
Contábamos, xa que logo, co xoves para preparar todo o armatoste. Pero debeulles parecer pouco que puxeron en marcha a táctica de saturar ás persoas que teñen que negociar en representación do persoal. Así, o mesmo mércores 18 fomos convocados para unha xuntanza previa para o xoves 19 co director xeral de Función Pública para tratar os mesmos asuntos do día seguinte, venres 20. Esto é, que nos eliminaron o día que tiñamos para estudar a documentación, verificar a existencia de cambios en base ás alegacións presentadas e preparar a resposta.
En paralelo, recibimos tamén a convocatoria para outra xuntanza previa, tamén para o mesmo xoves 19, con Sanidade, para tratar os criterios e OEP das escalas sanitarias e que tamén se tratarían en Mesa o venres 20. Outra xuntanza para o día 19, e por tanto tamén sen tempo para estudala.
Para maior fartura, a proposta de OEP de escalas sanitarias iría a dúas xuntanzas "paripé", en días consecutivos, sen tempo a que valorasen nada do que os sindicatos puideramos manifestar, pois Sanidade xa levou esa documentación a unha mesa de negociación coa representación sindical do persoal estatutario, cando saben sobradamente que as escalas sanitarias son persoal funcionario de administración e por tanto somos nós os lexítimos e lexítimas representantes do persoal, e non o persoal estatutario. Esta claro que non van mover unha vírgula nin mellorar a esfameada oferta de emprego.
En definitiva, que para facer o primo que non contén connosco, e advertímoslles que se observamos o máis mínimo buraco xurídico, iremos por el. Isto non é negociar: e vacilar ao persoal empregado público.
Verémonos con Función Pública e con Sanidade o venres 20, na Mesa Xeral de Negociación de Empregados Públicos e na Mesa Sectorial de Negociación do Persoal Funcionario.
- Detalles
Función Pública ven de remitirnos a proposta de modificación de RPT da Consellería de Cultura, Educación, FP e Universidade, que afecta basicamente a postos da Área de Cultura e en concreto da Dirección xeral de Patrimonio Cultural e areas de cultura das xefaturas territoriais.
Estamos a falar de postos de persoal arqueólogo e arquitecto; postos que son creados agora despois de que o aumento exponencial de emisión de informes fose solucionado ilegalmente coa contratación de persoal de Tragsatec a través de encomendas de xestión. A CIG denunciou xudicialmente esta trapallada e despois de catro anos, e tras a correspondente sentenza que nós dá a razón, a Administración recúa. Pero non todo está ben, pois:
- Créanse 14 prazas: 8 da escala de arquitectura e 6 da de arqueoloxía.
- Tanto en SSCC como en Xefaturas territoriais; de arquitectura 4 son en Servizos Centrais e unha en cada xefatura. Das de arqueoloxía son dúas en Servizos centrais, 2 en Lugo e 2 en Pontevedra.
- Todas son prazas base nivel 20, e iso non o admitimos, son prazas de nivel técnico, co requisto de carnet de conducir, fan labores de inspección e elaboración de informes. Reclamamos un nivel superior.
- As denominacións non son axeitadas, non se poden denominar en xenérico praza base A1; pertencen a escalas técnicas da Adminsitración especial, deben denominarse persoal arquitecto e persoal arqueólogo.
- A Xunta xa gastou cerca de 2 millóns e medio de euros nas Encomendas con Tragsatec e agora racanea no número de postos e non nivel dos mesmos.
- De feito estaba a gastar coa empresa externa arredor de 600.000 euros anuais de media e agora pretende invertir menos ao nomear persoal funcionario público.
A CIG non vai admitir rebaixas ao mínimo na creación de emprego público. Satisfácenos que se creen prazas novas, pero non foi pola acción da Xunta (xa poderían telo feito no 2018) foi pola constancia e tenacidade na denuncia deste sindicato e das protestas dos traballadores.
- Detalles
Recibimos varias convocatorias de xuntanzas, e as respectivas documentacións, pola OEP extraordinaria do ano 2022.
Función Pública envia as organizacions sindicais o luns 16 o mesmo documento que vai para a Mesa Xeral de Negociación de Empregados Públicos deste venres 20 de maio. Neste borrador non aceptaron máis que dous apuntamentos sobre a separación das ofertas e as bolsas de interinidade. Na CIG queremos discutir máis cousas, como os criterios das convocatorias e os baremos do tempo traballado.
A dirección xeral de Función Pública non acepta discutir e por outra parte manten criterios discriminatorios como empregar unha data de referencia posterior (30/12/2021) á que indica a propia lei da temporalidade (31/12/2020) para excluír os procesos convocados con mala fe en decembro unha vez que coñecía o contido da lei que se ía publicar.
Aquí tes os borradores de decreto e criterios da OEP da DXFP. Descargar
A Axencia Galega de Innovación (GAIN) convocounos a unha xuntanza o luns 23/05/22. Enviounos un documento coa relación das súas prazas afectadas. Descargar
E Sanidade enviou o borrador de decreto da Oferta e relación de prazas das escalas sanitarias (Lei 17), entregados para unha xuntanza o día 19/05/22 e inmediatamente, sen máis negociación, unha Mesa Xeral de negociación de Empregados Públicos ao día seguinte, 20/05/22. Descargar
Poñemos aquí tamén os últimos listados de prazas (actualizados a 18/05/2022):
- Listado 1 (concurso de méritos). Descargar
- Listado 2 (concurso-oposición). Descargar
- Listado 3 (outros). Descargar.
Quedaran en enviar outros listados pero non cumpren a palabra.
- Detalles
Continuamos as xuntanzas entre Función Pública e os sindicatos (CIG, CSIF, SEPGA, CCOO e UGT) para discutir os criterios e as bases da Oferta de Emprego Pública extraordinaria (OEP) do ano 2022, afectada pola Lei 20/21, de temporalidade.
O DXFP fai un repaso aos últimos cambios no documento de criterios da OEP (repite algunha das cuestións expostas na xuntanza anterior):
- Explica que o concepto de ocupación “ininterrumpida” (menos de 3 meses) tamén afecta ás prazas da Disposición Adicional 8ª da Lei 20/21.
- Que unha praza non estea creada en RPT non é un requisito para que poida ser ofertada. Abonda con que teña dotación económica, e xa se incluirá en RPT posteriormente.
- Como xa dixo na xuntanza anterior, nesta OEP irán as prazas afectadas pola Lei 20/21. A OEP ordinaria (a de reposición de efectivos) será posterior.
- Para verificar a non interrupción do vínculo, non computará o tempo de suspensión de contrato do persoal fixo-descontinuo.
- Engaden probas físicas ou psicotécnicas relacionadas coas tarefas naquelas escalas/categorías que sexa necesario (por exemplo, en escalas de incendios).
- Os entes instrumentais, caso de convocar separadamente, aplicarán os mesmos criterios que os de Función Pública. Apunta a que todos os entes do artigo 45.a. da LOFAXGA serán convocados xuntos, mentres que os do artigo 45.b. (Portos de Galiza ou Seaga, por exemplo), poderían ter convocatoria diferente ainda que cos criterios comúns. Non é unha decisión pechada.
- O que si farán será detallar os entes por separado no decreto de oferta, o que lles permitirá tomar a decisión posterior de convocar unido ou non.
- Acepta a proposta da CIG de separar a OEP de estabilización da OEP ordinaria.
- O director preguntoulle ás OOSS a súa opinión sobre a inclusión na OPE extraordinaria das prazas de persoal fixo descontinuo de 6 meses do SPIF do ano 2019. É curioso, porque o outro día dera por feita esta inclusión.
- Informa de que a oferta ordinaria será dunhas 700 prazas.
- Insiste en que a oferta extraordinaria non pode implicar incremento de costes.
- Os postos ocupados por persoas con sentenza de indefinición posterior ao 31/12/2020 irá incluidos na oferta.
- Teñen intención de ofertar as prazas que veñen de Seaga sempre que sexa xurIdicamente posible.
- Os erros existentes na data de ocupación das prazas, non teñen importancia neste intre, xa que o importante agora é definir a forma de acceso aos postos. Afinar a data será algo posterior.
A CIG manifestou o seguinte:
- Mantemos que hai que retirar a data do 30/12/21 como referente, pois iso non o di a Lei 20/21.
- Por non ter sido identificadas en convocatorias anteriores, hai que retirar a observación de “convocadas” que consta en moitas prazas dos listados que nos facilitou a DXFP.
- Precisamente para que non pase o exposto no punto anterior, nesta oferta hai que identificar as prazas, ben na publicación da oferta, ben da convocatoria.
- O persoal empregado público ten que estar en condicións de atender á cidadanía no idioma que estes elixan. Por iso, o idioma galego ten que ser un requisito.
- O concurso de traslados previo ten que ser resolto simultaneamente aos procesos selectivos. Así evitariamos os destinos provisionais.
- Non concordamos co epígrafe de que se ofertarán as prazas comezando polas de maior antigüidade. Propoñemos que se oferten tódalas vacantes e non as de maior antigüidade primeiro.
- Apoiamos a convocatoria separada dos entes (cos mesmos criterios que os de Función Pública)
O DXFP négase a falar agora dos aspectos concretos das convocatorias. Mantén que a súa máxima vai ser a seguridade xurídica. O luns enviarán o borrador do decreto de OEP. Partidarios de esixir, con carácter xeral, o idioma galego como requisito (están en consultas coa asesoría xurídica), pero non irá no texto da oferta. A decisión de modular os servizos prestados segundo a Administración tamén está na mesa da asesoría xurídica. Manteñen 3 meses como o máximo para considerar a ininterrupción.
Respecto da integración nas bolsas de substitución das persoas que non superen os procesos, o DXFP manifesta dúbidas de interpretación. Unha interpretación está na inclusión de quen supere un exame. Pero tamén hai que interpretar sobre o concurso de méritos (incorporar a quen supere unha puntuación mínima?).
O baremo xeral negociarase con posterioridade á convocatoria da OEP. No mes de xuño teremos unha primeira reunión con algunhas das cuestións que poidan ir no baremo. Tentarán ter o mesmo sistema nuns procesos e noutros. Intentarán modular ao máximo que permita a seguridade xurídica.
Teñen a intención de unir as prazas de persoal laboral e funcionario, ofertandoas como persoal funcionario. Valorarán igual a experiencia entre escalas de persoal funcionario e categorías de persoal laboral que sexan equivalentes. O DXFP solicita a opinión dos sindicatos. A CIG comunicará a súa postura unha vez valorado.
A representación da CIG manifestou que queremos entrar a negociar xa agora, e que conste no documento de criterios, moitos aspectos das convocatorias, porque as decisións que se tomen van repercutir no resultado final. Queremos falar do requisito de galego, puntuacións, probas, cortes, tribunais, tipo de probas... Tamén é fundamental ter a lista dos postos con todos os datos correctos, tal e como lle pediramos xa en febreiro.
A maiores, na OEP convocarán unhas 100 prazas para a funcionarización do persoal laboral fixo que quedaron atrás.
A promoción interna
Respecto da promoción interna, o DXFP di que en moitas escalas haberá moi poucas vacantes para a oferta ordinaria e promoción interna. Di que terán os datos dentro duns meses.
A CIG reclama a reconsideración dos criterios manexados por Función Pública, pola historicamente ridícula oferta, pola súa dureza e desprazamento, que converte a promoción interna nunha carreira de obstáculos. O DXFP advirte que en moitas escalas haberá moi poucas vacantes para promoción interna (calcularano dentro duns meses). Farán unha referencia a promoción interna posteriormente cando saiban o que queda nas escalas respectivas.
Reclamamos tamén unha maior permeabilidade entre escalas, permitindo que calquera empregado/a poida presentarse por promoción interna a calquer escala para a que cumpra os requisitos.
O percorrido da OEP
A intención do DXFP é remitir aos sindicatos o luns 16 o borrador de Decreto da OEP. Non falou de novas xuntanzas, e sabendo que a oferta ten que estar publicada en DOG antes do día 1 de xuño, poderían querer aprobar o decreto nun Consello da Xunta o xoves 26, o que deixa pouca marxe de días tendo presente que primeiro ten que pasar por Mesa Xeral e Comisión de Persoal.
- Detalles
O martes 10 acudimos á xuntanza convocada polo director xeral de Función Pública para tratar a Oferta de Emprego Público extraordinaria obrigada pola Lei 20/21 (temporalidade). Esta xuntanza era inicialmente para o día 4, pero sufriu moitos adiamentos. Tratáronse os criterios da oferta e comezamos coas primeiras alegacións xerais aos listados de postos.
Durante estes días previos na CIG recibimos varios centos de alegacións (máis de 500). O enorme volume de correos que recibimos non nos permitiu respostar individualmente a cada unha delas, pero o noso traballo está feito: as alegacións están mecanizadas na aplicación indicada pola DXFP. Aínda así á Administración quédalle moito traballo por facer, non só por revisar todos os datos pola cantidade de erros que hai, senón porque está pendente que varios entes se poñan as pilas. O tempo bótaselle enriba a Función Pública.
Esto é o que informou o director xeral na xuntanza:
- O que van publicar agora (antes do 1/6/22) é a OEP extraordinaria pola lei 20/21. Deixan para máis adiante a OEP ordinaria do 2022 (a derivada da cobertura de prazas por taxa de reposición de efectivos)
- Nos criterios da OEP non van a entrar na baremación das fases de concurso. Eso quedará para máis adiante. En todo caso a baremación será idéntica para todas as convocatorias do mesmo tipo (distinguindo entre as prazas que van por unha ou outra forma de acceso)
- Definitivamente toman o criterio de 3 meses como o período de tempo máximo para considerar que non hai interrupción na cobertura da praza e no concepto de interrupción do vínculo nas persoas interinas ou temporais. Nas prazas a tempo parcial e prazas de carácter descontinuo non terán en conta o prazo de inactividade
- Os postos que non están en RPT tamén teñen que ir nesta OEP
- As prazas creadas no Spif no ano 2019 provintes de Seaga tamén se incluirán na OEP extraordinaria. Computaráselles o tempo traballado na Xunta e en Seaga (o que non sabemos é como, ata que se negocien os baremos despois da oferta)
- Non penalizarán coa exclusión das listas a quen cobre a compensación económica prevista na lei
- Unha vez aprobada a OEP, resérvanse o dereito a mover a escala daquelas prazas en que se observe un erro, sen que isto poida supoñer alteración no cómputo global das prazas
- Haberá requisito de proba física para certas categorías
- O requisito do galego non aclara se si ou se non, ou se Celga ou se proba, ou se vai ou se ven
- Non se move da data de referencia do 30/12/2021 e non cede en eliminar a observación de “convocados” que exclúe as prazas do listado 1
- O director xeral traslada o seu criterio de que o exame será eliminatorio, sen comprometerse a criterios claros nas convocatorias (nota de corte, proba única e obxectiva, procesos áxiles e tribunais negociados e con representación sindical)
- O destino será provisional con carácter xeral, agás se xa estivera resolto o concurso de traslados da escala correspondente. O persoal fixo e funcionario que xa está na escala terá prioridade para escoller os postos. O destino adxudicado será escollendo segundo a orde de puntuación do proceso
- Ten dúbidas en distinguir a valoración do tempo traballado entre temporal e fixo xa que di que podería producir problemas de seguridade xurídica
- Están dispostos a “modular a puntuación” do tempo traballado distinguindo administración/ entes de forma diferente segundo cada caso. Os criterios e baremos se negociarán conxuntos pero as convocatorias estudaran si propoñen separadas ou conxuntas
Falamos dun asunto que pode ser un atranco: como baremar o tempo traballado
O DXFP afirma que os sindicatos solicitan que se potencie o tempo na propia Administración, pero di que non o ve. Afirma que os sindicatos facemos referencia a sentenzas do Supremo, pero el non a ten, así que solicita que lla enviemos (e que teñen que ser recentes), e tamén as convocatorias doutras administracións. Di que está disposto a valorar ata onde poida chegar, pero sempre garantindo a seguridade xurídica a que se acolle cando lle convén.
Problemas coas titulacións
Observamos como numerosas alegacións aos postos están referidas ás titulacións. Como a Xunta vai convocar as prazas como persoal funcionario hai que fixarse nas titulacións que corresponden a cada escala. Se hai modificacións ou a escala non é a correcta aléganse. Aínda así a Xunta recoñece erros no Consorcio e vai revisar outras. O problema ven cando unha persoa accedeu hai anos e agora mudaron os requisitos ao funcionarizarse a praza e non vai poder acceder.
Esto é produto dunha funcionarización chapuceira, ás bravas. E agora CCOO e UGT si que o ven, e piden solucións a un problema que eles mesmos axudaron a crear.
O Consorcio: Un caso aparte
A xestión do persoal no Consorcio sempre foi desastrosa, e con esta listaxe que traen para a oferta alucinamos aínda máis. Función Publica di que vai revisar os criterios polos que fixeron a listaxe. Teñen que incluír as encomendas entre temporais, completar as eivas, moitas prazas que faltan e non hai ningunha da disposición adicional 8. Aparecen datas de sentenzas en troques da toma de posesión, mesturan creación de prazas con data de ocupación, e tipos de contratos. E aclaramos, que aínda que sexa un contrato de substitución, si é en praza vacante e estrutural xera que esa praza saia a oferta. Segue aberto o prazo para alegar.
A negociación mal ordenada por Función Pública
Na CIG solicitabamos negociar primeiro tendo os datos de todas as prazas vacantes cos criterios da oferta, e de forma conxunta cos baremos, xa que as decisións tomadas teñen efecto bolboreta no resto. Entendemos que esta lei non é boa pero estamos a aportar o noso esforzo para amortecer a discriminación e posibilitar que as persoas que ocupan postos na administración autonómica teñan maior valoración fronte as outras administracións, que ademais si están a baremar diferente puntuando mais o tempo traballado do seu persoal fronte o doutras como concellos, deputacións, AGE, etc.
Sobre os entes instrumentais alegamos numerosas eivas e seguimos traballando nas achegas xa que suceden cousas raras (algunhas que tiñan prazas e de súpeto xa non teñen) e moitas delas ademais non se negociaron con carácter previo cos comités de empresa.
Houbo máis cuestións pero estas son as quedaron mais avanzadas. O venres 13 teremos unha nova reunión e mentres seguiremos atendendo as achegas que recibamos. Podes contactar coa CIG.
- Detalles
No DOG do 10/05/2022 publican a RESOLUCIÓN do 3 de maio de 2022, da Dirección Xeral da Función Pública, pola que se fai pública a relación de persoas admitidas e excluídas con carácter definitivo que solicitaron a inclusión nas listas únicas para a cobertura con carácter transitorio de prazas reservadas a persoal funcionario de determinados corpos, escalas ou especialidades, ao abeiro do establecido no artigo 5.2 da Orde do 20 de xullo de 2021 e a nova valoración definitiva dos méritos de todas as persoas admitidas nas devanditas listas.
Fan públicas as listas definitivas únicas para o desempeño transitorio de prazas reservadas a persoal funcionario dos corpos, escalas e especialidades que se relacionan no anexo desta resolución
As listas poderán consultarse no portal web corporativo da Xunta de Galiza, http://funcionpublica.xunta.gal, epígrafe de <listas de contratacion>; e nas oficinas de rexistro e atención á cidadanía da Xunta de Galiza (oficinas dos edificios administrativos da Vicepresidencia Primeira e Consellaría de Presidencia, Xustiza e Turismo).
As listas entrarán en vigor a partir do día seguinte ao da publicación desta resolución no DOG.
ANEXO
Corpos e escalas de persoal funcionario
Grupo | Corpo/escala | Denominacion |
A1 | 205G | Escala de sistemas e tecnoloxía da información |
A1 | 2060 | Corpo superior da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galicia |
A1 | 2062 | Escala de enxeñeiros. Especialidade de enxeñaría de camiños, canles e portos |
A1 | 2064 | Escala de enxeñeiros. Especialidade de enxeñaría industrial |
A2 | 2051 | Corpo de xestión da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galicia |
A2 | 205H | Escala de xestión de sistemas de informática |
A2 | 2077 | Escala de enxeñeiros técnicos. Especialidade de enxeñaría técnica agrícola |
C1 | 2053 | Corpo administrativo da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galicia |
C1 | 205I | Escala técnica auxiliar de informática |
C2 | 2059 | Corpo auxiliar da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galicia |
2055 | Agrupación profesional do persoal funcionario subalterno da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galicia |
- Detalles
No DOG do 6 de maio de 2022 publícase a Resolución pola que se convocan para a elección de destino definitivo as persoas aspirantes que superaron os procesos selectivos para o ingreso... de distintas quendas dos corpos xerais, tanto de promoción interna como de libre.
Ao problema de non ofertar todas as vacantes que teñan pasado polo concurso se lle suma agora o de ofertar vacantes que non pasaron polo concurso, entre elas, vacantes con nivel, como xefaturas de sección ou negociados.
Para retorcer isto aínda máis e seguir creando problemas e agravios, Función Pública decide que a orde de elección de destino será a seguinte: A1 PI, A1 libre, A2 PI, A2 libre, C1 PI, C2 PI, C2 libre.
En definitiva, que sobre a natureza do proceso (libre-promoción interna), priman o subgrupo/corpo na elección de destino:e establecen unha orde onde as persoas aspirantes que aprobaron na promoción interna van antes que os de libre do seu mesmo corpo, pero van despois dos aspirantes de acceso libre dos corpos superiores a eles.
Isto non sería un problema se os postos ofertados fosen pechados a cada subgrupo, pero temos moitos postos que están abertos a varios subgrupos. En concreto 189 dos 661 ofertados.
- No caso de postos C1-C2 e C1-C2-AP non tería relevancia pois en C1 non hai acceso libre e en AP, o proceso é posterior e é libre. Pero no caso de postos A1-A2, A1-A2-C1 e A2-C1-C2, si existe un problema na prelación de aspirantes onde a orde de elección intercala libre con promoción interna.
- Por exemplo, no caso dos postos A1-A2 se ofrecen 3 postos de nivel 25, 3 de nivel 24 e 2 de nivel 22. Dous deles en localidades de alta demanda como Ourense, o que significa que compañeiros/as de acceso libre poidan coller, recen chegados e en destino definitivo, unha xefatura de sección en Ourense antes que quen aprobou a promoción interna ao A2.
- En A1-A2-C1 son 16 postos de nivel 25 en Compostela. Sucede exactamente o mesmo que no caso anterior. E o mesmo en A2-C1-C2, con 25 postos de nivel 18.
Como xa dixemos, a isto hai que sumarlle que Función Pública optou por ofertar moitos deses postos que non pasaron polo concurso de traslados.
O que pretenden con esta decisión é trasladar o problema de que se as persoas opositoras dun subgrupo inferior de promoción interna collen postos abertos a un subgrupo superior, as persoas de libre poderían quedar sen prazas. Pero este é un problema que creou Función Pública ao non ofertar todas as vacantes que teñan pasado polo concurso. É doado que as consecuencias da súa incompetencia a paguen as persoas funcionarias.
Como aínda están a tempo de facer unha modificación no DOG, dende a CIG presentamos un escrito en Función Pública e reclamamos que isto se modifique segundo o criterio que sempre expuxemos: que a promoción interna teña preferencia sobre o acceso libre. Isto pode gustar a uns compañeiros e disgustar a outros, pero nós sempre mantivemos que este era a orde lóxica e xusta. Todo o demais o único que causa é agravios e inxustizas. E si Función Pública ten un problema de xestión quen non o ten que pagar son os funcionarios e funcionarias.