- Detalles
O CSSL da Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Vivenda celébrase o 4 de marzo logo da solicitude da CIG (18 de febreiro) polo inicio de actividades de control ante a alerta de gripe aviaria.
Nesta reunión do Comité de Seguridade e Saúde Laboral tratáronse os seguintes asuntos:
Actuacións no caso do virus da influenza da gripe aviar H5N1
A subdirectora xeral de Biodiversidade expón que mantiveron unha reunión o 4 de febreiro co persoal dos Servizos que realizan traballos de recollida para “refrescar” a Circular de 2017, e que non se fixo antes porque non se detectaron casos e xa había un protocolo en vigor. Indica que se remitan correos con todas as dúbidas para tratar no vindeiro Comité.
Informa tamén da entrega de EPI´s no servizo de Lugo, e que en breve se entregarán aos demais.
Dende a CIG insistimos nas diferenzas coa campaña anterior e que se actualice a información a todo o persoal afectado e se dote de formación específica e medios preventivos.
Incidencia da 6ª onda do covid-19 entre o persoal da consellería
- 3º onda - 25 baixas: 2% do persoal.
- 6ª onda - 54 baixas: 7% do persoal.
Aínda que descoñecemos como poden sabelo din que non se detectaron casos graves.
Avaliación de riscos laborais de persoal da Dirección Xeral de Patrimonio Natural que realiza traballos de campo
A avaliación anterior foi no ano 2015 e os resultados finais son do ano 2019, polo que solicitamos unha revisión tanto do documento como comprobar se se tomaron as medidas preventivas.
A presidenta recoñece o retraso, e propón que se adapte ao persoal que se vai funcionarizar e que se indiquen os riscos que se deban incluír (traballos en illamento, agresións...) para que se trasladen ao Servizo de Prevención.
Uniformidade e estado de entrega da roupa de traballo ao persoal da Dirección Xeral de Patrimonio Natural que realiza traballos de campo
A roupa de traballo de traballo xa se ten entregado ao persoal dos Servizos de Coruña, Lugo e Ourense (nestes días), falta Pontevedra e non hai data de entrega, aínda que o compromiso é que sexa na semana do 15 de marzo.
Dase conta das queixas por parte de todas as organizacións sindicais do retraso na entrega por parte da empresa.
Dende a CIG trasladamos as queixas do persoal co tema das botas. As que se entregan veñen con punteira reforzada, o que pode producir danos nos pes ao camiñar, e que vai en contra do documento de avaliación de riscos, que contempla o modelo da UNE-EN ISO 20345, e non como parte da uniformidade.
Dende Prevención indican que non foi cousa do Servizo, que eles só indican cales son as adecuadas e que no documento se contemplan 3 modelos de botas.
Actualización no recoñecemento médico do persoal dos laboratorios
Solicitase a modificación do protocolo do recoñecemento para que se inclúa a proba de movementos repetitivos ao persoal de todos os laboratorios dependentes da consellería.
Rolda de intervencións
Na CIG denunciamos ademais estas situacións:
1. - Auga potable no Parque Nacional Illas Atlánticas.
A última recollida de mostras foi o 31 de agosto de 2021. solicitamos os resultados de dita analítica, para coñecer se persiste a problemática.
2.- Situación de illamento: Quendas definitivas do ano 2021 e 2022.
Ao haber unha persoa soa na illa a maior parte do inverno e tendo isto como un risco importante e que nos plans de acción se establece que o número de traballadores non sexa inferior en ningún caso a 2 persoas, solicitamos as quendas definitivas de 2021 e 2022 do persoal que presta servizo e pernocta nas illas.
3.- Formación en emerxencias para o persoal do Parque.
Está prevista a realización de cursos de primeiros auxilios a celebrar en Vigo.
4.- Parque móbil.
Solicitamos a adaptación dos vehículos á norma CEN 1789:2007
5.- Situación da RPT do Parque Nacional: grupo de traballo.
Pese a non ser un punto a tratar no comité, solicitamos o desbloqueo do grupo de traballo que previamente propuxéramos dende a CIG. (Despois deste CSSL fomos convocados á reunión de dito grupo)
- Detalles
O martes 8 de marzo tivo lugar unha terceira xuntanza para tratar a modificación de RPT da Consellaría de Medio Ambiente Territorio e Vivenda que xa estaba pendente de ir a mesa xeral. Esta xuntanza convocouse con motivo dunha memoria complementaria para incorporar a esta modificación:
- novas sentenzas xudiciais firmes, unha recoñece a unha traballadora a condición de persoal laboral indefinido non fixo e outra que recoñece o dereito a reserva de praza nos termos contemplados na disposición transitoria 10 (2ªparte) do V Convenio Colectivo para o persoal laboral da Xunta de Galiza.
- a modificación das escalas de varios postos por mor das modificacións que na Lei de emprego público de Galiza fixo a Lei 18/2021, de 27 de decembro, de medidas fiscais e administrativas
- a modificación de 4 postos de persoal laboral fixo descontínuo que pasan a 12 meses para poderen funcionarizarse (3 peóns forestais e un vixilante de recursos). Para financiar a ampliación pretenden amortizar un posto de oficial de establecemento e outro de peón forestal.
Desbloqueo da situación no Parque Nacional Illas Atlánticas
O persoal que presta servizo no Parque Nacional Illas Atlánticas sofre unha situación de bloqueo nas súas condicións laborais dende que o Parque foi transferido á Xunta de Galiza en 2008. A Xunta nunca fixo por incorporar nas RPT ao persoal transferido, nin avanzou na regulación das especiais condicións de traballo do persoal que presta servizo en condicións de insularidade, o que implica permanecer no posto de traballo períodos de 7 días consecutivos con pernocta nas illas e a total disposición as 24 horas.
Esta situación de falla de RPT e dunha regulación da xornada especial derivou nunhas condicións de traballo penosas que a CIG ven denunciando dende fai anos.
Na anterior xuntanza sobre a modificación da RPT a CIG tomou a iniciativa neste asunto propoñendo unha mesa de traballo para desbloquear unha situación que derivaba nun problema de cronificación da penosidade para o persoal. A proposta foi ben acollida pola Consellaría que propuxo a primeira xuntanza de traballo para o mes de xaneiro de 2022.
Na actual xuntanza e trala intervención da CIG, onde introducimos novamente o asunto, a Consellaría confirmou a data do 17 de marzo para convocar a primeira xuntanza da mesa de traballo sobre o Parque Nacional Illas Atlánticas de Galiza para tratar a RPT e a regulación das condicións de traballo.
- Detalles
O Consorcio non dá de baixa na Seguridade Social ao persoal das listas cando xa ten rematado o contrato e agora reclámalle o soldo e a cotización. A xestión do persoal no Consorcio de Igualdade e Benestar é un auténtico caos: nóminas de traballadoras a 0, altas e baixas na seguridade social ao chou ou a obriga de devolucións salariais son algo habitual.
Hai tempo que na CIG vimos denunciando irregularidades na confección de nóminas do Consorcio Galego de Servizos de Igualdade e Benestar e incluso altas e baixas na Seguridade Social que non se corresponden coa situación laboral das traballadoras. Nestes días numerosas persoas das listas denunciaron o feito de que o Consorcio deunas de alta sen ter traballado e agora reclámalles o soldo e a cotización.
Pero non é o única desfeita coas nóminas, levamos á Valedora do Pobo o caso das traballadoras embarazadas, ás que ata que a mutua tivera todo certificado non lles pagaban e pasaban semanas sen cobrar. Agora, o Consorcio xa lles adianta o soldo pero despois, cando lles outorgan a prestación pola suspensión de contrato por risco para o embarazo, están obrigadas a devolver os pagos “indebidos”. O problema preséntase cando, dende o Consorcio, se lle indica que teñen que devolver tamén a cotización e a retención para o IRPF.
Co persoal substituto o caos é maior: danos de alta na Seguridade Social sen ter contrato ou, estando contratadas e co contrato finalizado, non lles tramitan a baixa. Logo, ao ingresarlles unha nómina que non lles corresponde, pídenlles a devolución, e tamén da cotización e da retención para IRPF e, para colmo, non lles fan chamamentos de listas para novos contratos porque figuran de alta.
Para mais, antes permitíanlles facer transferencia das cantidades cobradas indebidamente pero agora xa non; xeran débeda na nómina e vanlles descontando, deixando nóminas a cero euros ou reservándolles a débeda para cando volvan ser contratadas.
Este caos ten unha explicación a maiores da dinámica opaca e autoritaria que ten o Consorcio na relación coas súas empregadas: a sobrecarga do departamento que se ocupa da xestión do persoal. A CIG xa denunciou ante a autoridade laboral a situación polos riscos psicosociais aos que están sometidas. No departamento de xestión de persoal son as mesmas dende 2008 máis os centros e o persoal que xestionan multiplicouse dende esa data. A isto hai que engadir que o aumento de traballo por mor das baixas e as xestións co persoal ante a sexta vaga da Covid 19 que colapsaron o departamento .
Agora, recentemente avaliados os riscos psicosociais, conclúen unha situación nociva cun risco moi elevado para a saúde das traballadoras. Que vai facer agora a xerencia do Consorcio para remedialo?? E Política Social?
Dende a CIG pedimos que se adopten as medidas oportunas para corrixir esta grave situación e que se dote ao departamento de xestión de persoal do Consorcio en SSCC dos medios humanos e materiais que sexan necesarios .
- Detalles
Función Pública vén de achegarnos un borrador de criterios de reparto do FAS-2021 que afonda nos mesmos recortes que comezaron no ano 2011 e que o deixaron reducido á minima expresión.
Como en FAS anteriores, o borrador achegado mantén o importe máximo de 2 millóns de euros, polo que continúa o recorte de máis de 7 millóns respecto dos 9 millóns que tiñamos no 2010, cunha única modalidade, a de atención a persoas con discapacidade, cando no ano 2010 tiñamos axudas por: xubilación, discapacidade propia, fillos/as menores, maiores a cargo, axuda aos estudos de fillos/as e propios, adquisición de vivenda ou gastos sanitarios.
Todos estes recortes no FAS comezaron no ano 2012 da man da Lei 1/2012, de medidas temporais en determinadas materias do emprego público da Comunidade Autónoma de Galiza, unha lei ditada ao abeiro dunha crise económica xa superada, en palabras do presidente Feijóo, “o bo xestor”, autocalificativo do que el presume de cotío e os seus palmeiros pregoan alá onde poden.
Dez anos despois, os recortes continúan coma exemplo da “boa xestión” de Feijóo. No caso concreto do FAS, os recortes non só se manteñen na mesma contía senón que desta volta, o nivel das rendas anuais das persoas causantes vese incrementado dos 12.600 euros do ano pasado aos 13.300 deste ano.
Na CIG insistiremos nas alegacións presentadas en anos anteriores e que se resumen en:
- Recuperación de todas as modalidades do FAS que tiñamos antes dos recortes.
- Recuperación dos importes subtraídos no 2011.
- Chegar ao 1% da masa salarial.
- Compatibilización das axudas do FAS con outras que se poidan percibir, e que a resolución e aboamento sexa no mesmo ano natural da convocatoria para evitar os problemas con declaracións complementarias de IRPF.
- Detalles
O luns, martes e mércores de entroido tivemos xuntanzas con Función Pública por dúas RPTs e falamos de asuntos como as tomas de posesión de corpos xerais (concurso e procesos selectivos), a aplicación da lei da temporalidade, situación das RPTs (o que incide no concurso especial), a carreira profesional e funcionarización.
RPT Vicepresidencia 1ª (delegación territorial de Ferrol)
Opoñémonos a que un delegado ou delegada territorial necesite tres secretarios/as, LDs, e abertos a outras administracións. O que necesitamos no Ferrol son servizos, non estrutura política. Non apoiamos que creen unha xefatura de sección tamén LD. Non concordamos coas xustificacións e non aceptan ningunha alegación da CIG.
CIG, CCOO e UGT votan en contra. CSIF vota a favor.
RPT Axencia de protección da legalidade urbanística (APLU)
Non hai cambios sobre a proposta inicial, non queren negociar. CIG, CCOO e CSIF votan en contra. UGT abstense.
Lei 20/2021 (temporalidade)
O director xeral de Función Pública traslada a seguinte información:
- A lei básica aclara que teñen que saír en OEP todas as prazas estruturais, estean ou non en RPT. O primeiro é negociar e sacar a OEP que incluiría a oferta ordinaria e extraordinaria. Incluír as prazas en RPT é secundario (máis entendemos que facilita as cousas sobre todo naquelas prazas que teñen condicións especiais de servizo ou titulación). As negociacións, coas organizacións sindicais presentes na Mesa Xeral (CIG, CCOO, CSIF e UGT), poderían comezar a semana que ven.
- Os prazos da OEP, convocatorias, e finalización están taxados na Lei. OEP publicada antes do 1/6/2022 e convocadas antes do 31/12/2022. Rematado antes do 31/12/2024.
- Haberá dúas modalidades (concurso-oposición e concurso).
- Neste momento temos en execución unhas 2.500 prazas, moitas delas na fase de concurso que aclara que nin se paralizan nin se inclúen na nova OEP. Si se repescan as prazas de estabilización ou consolidación ofertadas e non convocadas das OEPs do 17 e 18, así como aquelas que convocadas quedasen vacantes, polo que estariamos a falar dunhas 4000 prazas para a nova OEP.
- O mércores 2 van participar na “Comisión de coordinación de emprego público” a nivel estatal, para tratar uns criterios para aplicar a lei. Neste criterios van as orientacións para baremar o proceso extraordinario por concurso de méritos, por exemplo. Función Pública adianta que non concordan (e nós tampouco), pois priman en exceso os méritos académicos (titulación), e non os profesionais (experiencia nas escalas). Porén, non sería norma básica, polo que non estarían obrigados a trasladalo á nosa administración. Toca negociar.
- O que si ten claro Función Publica e que queren criterios sinxelos nas convocatorias que faciliten executar rápido (agora caen da burra). Falan de experiencia na administración (na escala correspondente ou noutra escala) e formación. Non se negan a algún criterio máis, pero non moito mais. Esta negociación das bases de convocatorias será posterior á da OEP.
Advertimos que non podemos verificar a autenticidade do borrador de criterios comúns que xa está a circular. En todo caso, ese documento non é máis que un documento inicial de propostas e que a negociación definitiva tócalle á Mesa Xeral de Empregados Públicos de Galiza.
Carreira profesional
Comunica o DXFP que nunhas semanas negociaremos a substitución da sección 2ª do acordo de concertación ou no seu caso un novo acordo correspondente. Lembramos que a CIG xa ten tres sentenzas gañadas, e que moito antes das sentenzas a Xunta incumpriu o que pactou con CCOO e UGT, pois xa en decembro do 2020 tiña que estar convocada a Orde para pagar o grao II anticipado, así como o grao I ordinario.
Corpos xerais: concurso e procesos selectivos
Preguntamos ao DXFP polo ruxe-ruxe que circula de que a toma de posesión do concurso sería en setembro, tendo en conta que nas súas últimas palabras falaba de marzo ou abril. O DXFP mantén que será en marzo ou máis ben en abril, e que en ningún caso valoran que poida ser en setembro.
Di que xa remitiron as consellerías todos os postos susceptibles na elección de destino definitivo de quen están agora en destino provisional (nomea tanto promoción interna como A1, A2, C2 e AP de acceso libre).
As dúas tomas de posesión (concurso e elección de destino definitivo) serían coordinadas.
Unha vez tomada posesión os/as de concurso e os/as de destino provisional, irán posteriormente os/as que están agora en execución (que contan que vaian rematando neste semestre).
Outros concursos de traslados
Respecto do concurso de administración especial, di que están a traballar na RPT de saúde pública sobre os postos de persoal veterinario (nunhas semanas presentaránolo aos sindicatos). Posteriormente irá o concurso (que será para o conxunto da administración especial).
Funcionarización
Nos vindeiros meses (maio/xuño) irán aprobándose as RPTs correspondentes.
Oposicións escalas sanitarias (lei 17)
A CIG preguntara a semana pasada pola data prevista para a realización do primeiro exercicio, pois a diferenza doutras convocatorias, negáronse a poñer nas bases unha data de referencia. O DXFP comprometérase a falalo con Sanidade, pero non trae a resposta. Volve a comprometerse para outra xuntanza.
RPTs pendentes
Están en proceso de negociación as RPTs de Educación, Medio Ambiente, AXI, Consellería de infraestruturas. E vai comezar a RPT de Saúde Pública no referente ao persoal veterinario. En marzo retomarán os flecos pendentes da RPT do Consorcio. Pola carga que supón a lei da temporalidade, deixan as demais RPTs.
- Detalles
O director xeral de Función Pública fixo público un aviso sobre a modificación da xornada de traballo dos días 1 e 2 de marzo de 2022 pola celebración das festas do Entroido. A modificación ten os seguintes termos:
Horario oficial: a hora de saída do martes 1 será ás 14:00 horas e a de entrada o mércores 2 será ás 9:00 horas.
Horario de flexibilidade automática: a hora de saída o martes 1 será ás 14:00 horas, quedando reducida en 30 minutos a parte fixa e en 45 minutos a parte flexible do horario. A hora de entrada o mércores 2 será ás 9:00 horas, quedando reducida nunha hora e quince minutos a parte flexible do horario.
Horario de flexibilidade por conciliación: a hora de saída o martes 1 e o de entrada o mércores 2 queda reducida nunha hora e quince minutos dentro da franxa horaria autorizada.
- Detalles
No DOG do 28/02/2022 publican a RESOLUCIÓN do 17 de febreiro de 2022, da Dirección Xeral da Función Pública, pola que se fai pública a relación de persoas excluídas con carácter definitivo das listas únicas para a cobertura con carácter transitorio de prazas reservadas a persoal funcionario de determinados corpos, escalas ou especialidades resultantes da transformación de oficio de listas das categorías profesionais laborais equivalentes, ao abeiro do establecido no artigo 4.2 da Orde do 20 de xullo de 2021.
Fan pública a relación definitiva de persoas excluídas nas listas únicas para o desempeño transitorio de prazas reservadas a persoal funcionario dos corpos, escalas e especialidades que se relacionan no anexo desta resolución, resultantes da transformación de oficio das listas das categorías profesionais laborais equivalentes.
As causas de exclusión por esta razón son por ter acadado a idade de xubilación forzosa ou por non posuír a nacionalidade española nin cumprir as condicións establecidas no artigo 52.1 da Lei 2/2015.
A relación definitiva de excluídos poderá consultarse no portal web corporativo da Xunta de Galiza, http://funcionpublica.xunta.gal, epígrafe de Listas de contratación; no Servizo de Atención e Información á Cidadanía a través do teléfono 012; e nas oficinas de Rexistro e Atención á Cidadanía da Xunta de Galiza (oficinas dos edificios administrativos da Vicepresidencia Primeira e Consellaría de Presidencia, Xustiza e Turismo).
As listas novas do corpo, escala ou especialidade que se enumeran no anexo entrarán en vigor o 1 de marzo de 2022.
ANEXO
Corpos e escalas (persoal funcionario)
A1 208F Escala de facultativos. Especialidade medicina
A1 208G Escala de facultativos. Especialidade psicoloxía
A1 208H Escala de facultativos. Especialidade pedagoxía
A2 208A Escala técnica de facultativos. Especialidade enfermaría
A2 208C Escala técnica de facultativos. Especialidade educadores
A2 208B Escala técnica de facultativos. Especialidade fisioterapia
A2 208E Escala técnica de facultativos. Especialidade traballo social
A2 208D Escala técnica de facultativos. Especialidade terapia ocupacional
B 208J Escala de axentes técnicos facultativos. Especialidade xardín de infancia
C2 20A3 Escala de auxiliares de clínica
- Detalles
No DOG do 28/02/2022 publican a Resolución do 16 de febreiro de 2022, da Dirección Xeral da Función Pública, pola que se acorda o peche e a apertura de determinadas listas para a incorporación de novas solicitudes para a contratación temporal de persoal laboral da Xunta de Galiza e o nomeamento de persoal funcionario interino correspondente a determinados grupos, categorías, corpos, escalas e especialidades.
Relacionan as listas correspondentes aos grupos, categorías, corpos, escalas e especialidades que se encontran abertas e nas cales as persoas interesadas poderán presentar solicitude de inclusión no período comprendido entre o 1 de marzo e o 30 de abril deste ano (anexo III).
Relacionan as listas correspondentes aos grupos, categorías, corpos, escalas e especialidades pechadas e nas cales soamente se poderán inscribir aquelas persoas que, para a lista correspondente, superasen algunha proba do último proceso selectivo do grupo, categoría, corpo, escala ou especialidade, ou teñan prestado servizos na Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza ou en entidades públicas instrumentais do sector público autonómico que teñan publicadas relacións de postos de traballo para a lista correspondente a ese grupo, categoría, corpo, escala ou especialidade (anexo IV).
ANEXO III Listas abertas
Corpos, escalas e especialidades (persoal funcionario)
A1 208F Escala de facultativos. Especialidade medicina
A1 2062 Escala de enxeñeiros. Especialidade de enxeñaría de camiños, canais e portos
A1 2065 Escala de enxeñeiros. Especialidade de enxeñaría de minas
A1 2066 Escala de enxeñeiros. Especialidade de enxeñaría de montes
A1 2067 Escala de veterinarios
A1 2093-01 Escala de profesores numerarios de institutos politécnicos marítimopesqueiros. Especialidade en lexislación marítima
A1 2093-03 Escala de profesores numerarios de institutos politécnicos marítimopesqueiros. Especialidade en navegación marítima
A1 2093-04 Escala de profesores numerarios de institutos politécnicos marítimopesqueiros. Especialidade en pesca marítima/bioloxía pesqueira
A1 2093-05 Escala de profesores numerarios de institutos politécnicos marítimopesqueiros. Especialidade en inglés marítimo
A1 2093-06 Escala de profesores numerarios de institutos politécnicos marítimopesqueiros. Especialidade en medicina subacuática e hiperbárica
A1 2093-07 Escala de profesores numerarios de institutos politécnicos marítimopesqueiros. Especialidade en intervencións subacuáticas e hiperbáricas
A1 2093-08 Escala de profesores numerarios de institutos politécnicos marítimopesqueiros. Especialidade en comunicacións
A1 2093-09 Escala de profesores numerarios de institutos politécnicos marítimopesqueiros. Especialidade en máquinas e instalacións mariñas
A1 2093-10 Escala de profesores numerarios de institutos politécnicos marítimopesqueiros. Especialidade en procesos sanitarios
A2 208A Escala técnica de facultativos. Especialidade enfermaría
A2 208B Escala técnica de facultativos. Especialidade fisioterapia
A2 208D Escala técnica de facultativos. Especialidade terapia ocupacional
A2 2074 Escala de enxeñeiros técnicos. Especialidade de enxeñaría técnica de obras públicas
A2 2079 Escala de enxeñeiros técnicos. Especialidade de enxeñaría técnica de minas
A2 2094-01 Escala de mestres de taller de institutos politécnicos marítimo-pesqueiros. Especialidade en traballos técnicos de mergullo
A2 2094-02 Escala de mestres de taller de institutos politécnicos marítimo-pesqueiros. Especialidade en máquinas e produción
A2 2094-03 Escala de mestres de taller de institutos politécnicos marítimo-pesqueiros. Especialidade en servizos ao buque
C1 207H Escala de axentes facultativos ambientais (a extinguir)
C1 207C-02 Escala de axentes do Servizo de Gardacostas de Galicia
C1 207V Escala operativa do Servizo de Gardacostas de Galicia. Especialidade patrón.
C1 207W Escala operativa do Servizo de Gardacostas de Galicia. Especialidade mecánico.
C2 20A3 Escala de auxiliares de clínica
Grupos e categorías (persoal laboral)
III 006 Xefe/a de servizos técnicos. Encargado/a de mantemento. Conservador/a de edificios. Encargado/a de oficios varios mantemento. Xefe/a de taller. Encargado/a de traballos. Especialista de oficios
III 014 Xefe/a de cociña
III 065 Oficial 1ª cociña. Oficial 1ª cociñeiro/a. Xefe/a de cociña. Cociñeiro/a 1ª
III 069 Oficial/a de servizos técnicos. Oficial 1ª de mantemento. Oficial 1ª oficios varios. Oficial de primeira
III 090 Animador/a sociocultural
III 104 Intérprete de linguaxe de signos
IV 005 Oficial/a 2ª de cociña. Cociñeiro/a oficial 2ª
IV 006 Axudante/a servizos técnicos. Oficial/a 2ª de mantemento V 001 Camareiro/a-limpador/a. Axudante de cociña. Pasador/a de ferrolavandeiro/a. Costureiro/a. Cortador/a. Pasador de ferro/a. Lavandeiro/a
- Detalles
No DOG do 28/02/2022 publican a ORDE do 18 de febreiro de 2022 pola que se regula o procedemento para o nomeamento como persoal funcionario de carreira do persoal laboral fixo de determinadas categorías profesionais que superou os procesos de funcionarización convocados polas resolucións do director xeral da Función Pública do 7 de febreiro de 2020.
- A partir da publicación desta orde no Diario Oficial de Galicia, o persoal laboral fixo deberá asinar un acordo de extinción do contrato de traballo, consonte o establecido no artigo 7.2 do Decreto 165/2019, do 26 de decembro, polo que se establece o procedemento para a adquisición da condición de persoal funcionario de carreira polo persoal laboral fixo do Convenio colectivo único do persoal laboral da Xunta de Galicia. A extinción estará condicionada á efectiva toma de posesión como persoal funcionario de carreira.
- A toma de posesión como persoal funcionario de carreira, que implicará o cambio do vínculo xurídico coa Administración, será o 1 de marzo de 2022.
- No caso de vacacións, permisos ou licenzas, o prazo para a sinatura do acordo de extinción comezará a contar desde a súa finalización; o día da toma de posesión será o seguinte hábil ao da sinatura do dito acordo. Nos supostos de incapacidade temporal ou incapacidade permanente con reserva de posto, o cómputo do prazo iniciarase a partir da correspondente alta ou reincorporación. Quedan exceptuadas do disposto no parágrafo anterior as situacións derivadas da maternidade ou paternidade.
- O incumprimento dos prazos antes indicados, agás as causas de forza maior debidamente acreditadas e apreciadas pola Dirección Xeral da Función Pública, implicará que a persoa interesada desiste voluntariamente da súa funcionarización e, polo tanto, non se producirá o cambio do seu vínculo xurídico, e manterá a súa condición de persoal laboral fixo e todos os dereitos inherentes á dita condición.
- Segundo o establecido no artigo 8.2 do Decreto 165/2019, o/a traballador/a conservará a situación administrativa que teña recoñecida noutras categorías laborais antes da adquisición da súa condición de persoal funcionario de carreira.
- O persoal que se funcionarice seguirá percibindo en concepto de antigüidade a mesma cantidade que estaba percibindo como laboral fixo nun concepto na nómina á marxe do complemento de funcionarización-persoal.
As persoas que tomarán posesión como persoal funcionario de carreira, ao abeiro do establecido na presente orde, serán as que proveñen das categorías de persoal laboral que aquí se relacionan:
Corpo facultativo superior da Administración especial-subgrupo A1-escala facultativos.
- Especialidade Medicina. Categoría 002 do grupo I (titulado/a superior médico/a, médico/a xeriatra, médico/a CEI).
- Especialidade Psicoloxía. Categoría 006 do grupo I (titulado/a superior psicólogo/a).
- Especialidade Pedagoxía. Categoría 011 do grupo I (titulado/a superior pedagogo/a).
Corpo facultativo de grao medio da Administración especial-subgrupo A2-escala técnica de facultativos.
- Especialidade Enfermaría. Categoría 002 do grupo II (ATS enfermeiro/a, practicante, DUE).
- Especialidade Educadores. Categoría 006 do grupo II (educador/a, profesor/a especial).
- Especialidade Fisioterapia. Categoría 011 do grupo II (fisioterapeuta).
- Especialidade Traballo social. Categoría 017 do grupo II (asistente/a social).
- Especialidade Terapia ocupacional. Categoría 020 do grupo II (terapeuta ocupacional).
Corpo de técnicos de carácter facultativo de Administración especial- grupo B-escala axentes técnicos facultativos.
- Especialidade Xardín de infancia. Categoría 050 do grupo III (técnico/a especialista xardín de infancia).
Corpo auxiliar de carácter técnico de Administración especial-subgrupo C2-escala auxiliares de clínica.
- Categoría 003 do grupo IV (auxiliar sanitario/a, auxiliar clínica, auxiliar psiquiátrico/a).
- Detalles
No DOG do 25/02/2022 publican o Decreto 20/2022, do 24 de febreiro, polo que se modifica o Decreto 37/2006, do 2 de marzo, polo que se regula o nomeamento de persoal interino para o desempeño con carácter transitorio de prazas reservadas a funcionarios e a contratación temporal de persoal laboral da Xunta de Galiza.
A actualización de méritos será realizada anualmente de oficio pola Administración mediante resolución da persoa titular da dirección xeral competente en materia de función pública, que se publicará no DOG. Nesta resolución darase publicidade á lista provisional e as persoas interesadas disporán dun prazo de dez días para reclamaren no caso de non estaren conformes con ela.
Segundo esta modificación, a actualización de méritos xa non será realizada necesariamente no mes de febreiro.