Comisión de Persoal 9/2/22: RPT GAIN e CEEI, modificación decreto listas, regulamento plan igualdade
- Detalles
Estamos convocados a unha Comisión de Persoal para o mércores 9/2/2022, onde se vai aprobar:
- Proposta de modificación da RPT da Axencia Galega de Innovación (GAIN). Descargar
- Proposta de modificación da RPT da Vicepresidencia segunda e consellería de Economía, Empresa e Innovación. Descargar.
- Proxecto de Decreto polo que se modifica o Decreto 37/2006, polo que se regula o nomeamento de persoal interino para o desempeño con carácter transitorio de prazas reservadas a funcionarios e a contratación temporal de persoal laboral da Xunta de Galiza. Descargar.
- Regulamento interno de creación e funcionamento da Comisión negociadora para a elaboración do Plan de Igualdade na administración xeral da Comunidade Autónoma e das entidades instrumentais do sector público autonómico. Descargar.
Esta convocatoria, coa correspondente documentación, foi enviada antes da Mesa Xeral de negociación, o que indica que non teñen vontade algunha de mover unha letra.
- Detalles
No DOG do 07/02/2022 publican as resolucións polas que fan público o procedemento para a acreditación dos méritos correspondentes á fase de oposición dos seguintes procesos selectivos:
- Acceso libre e promoción interna, no corpo facultativo de grao medio da escala de técnicos facultativos de servizos sociais, especialidade de enfermaría (subgrupo A2).
- Acceso libre e promoción interna, no corpo facultativo de grao medio da escala de técnicos facultativos de servizos sociais, especialidade educadores (subgrupo A2).
- Ingreso na escala de auxiliares de clínica, subgrupo C2.
- Extraordinario de consolidación para o ingreso na categoría 007 do grupo II.
- Ingreso na agrupación profesional de persoal funcionario subalterno.
- Extraordinario de consolidación para o ingreso na categoría 003 do grupo V (ordenanza e outras).
- Extraordinario de consolidación para o ingreso na categoría 002 do grupo III e categoría 062 do grupo III.
- Acceso libre e promoción internamna especialidade de bioloxía (subgrupo A1).
O prazo é de 10 días hábiles a contar dende o seguinte a esta publicación ( ata 21 de febreiro).
O proceso é o mesmo para todos os procesos. Será o seguinte:
- Acceder ao expediente no seguinte enlace: https://www.xunta.gal/funcion-publica/expediente-administrativo
- Unha vez no expediente hai dúas opcións:
- Validar a información que figura no expediente por estar completa. Marcar opción de validar e no motivo poñer: fase de concurso de proceso selectivo ( opción 2). A continuación xerar PDF que será o xustificante de validación e conformidade do procedemento.
- Mostrar a disconformidade. As fases a continuación son:
- Completar ou correxir a información
- Xerar impreso de enmenda. No motivo marcar a opción 2 :fase de concurso de proceso selectivo. Nos datos da unidade de persoal en “nome “ poñer: Dirección Xeral da Función Pública e en “dirección” poñer: Edificio Administrativo de S. Caetano. Santiago de Compostela
- Pechar e xerar impreso de enmenda. Rexistrar xunto coa documentación acreditativa dos méritos alegados na enmenda.
Os procesos afectados son:
- A2 Enfermería: méritos ata 6 novembro 2019
- A2 educadores: méritos ata 6 novembro 2019
- C2 auxiliar de enfermería:méritos ata 25 febreiro 2019
- II-007 titulado medio: méritos ata 26 novembro 2019
- V-003 ordenanza: méritos ata 11 marzo de 2019
- III-002 e III-062 administrativos: méritos ata 25 de novembro de 2019
- A1 Bioloxía: méritos ata 28 de novembro de 2019
- Ap, subalternos: méritos ata 11 marzo de 2019
Hai un teléfono para incidencias: 881 99 98 83
- Detalles
A Dirección Xeral de Función Pública achegounos a súa proposta de Relación de Postos de Traballo de funcionarización de postos que irían ás diferentes escalas e especialidades de varias consellerías (Presidencia, Xustiza, Sanidade, Política Social, Cultura, Educación, Mar, Economía, Medio Rural).
A maiores dos anexos e taboas de equivalencias cos datos polo miudo de cada posto, vai outro arquivo que contén un resumo de criterios/orzamentos.
Se queres aportar algo, contacta coa CIG.
- Detalles
A semana pasada fomos convocadas pola consellería de Infraestruturas a unha reunión para darnos información aos representantes sindicais e delegados/as de prevención sobre as obras que se van a acometer no edificio.
Primeiro de todo congratularnos de que haxa consellerías que de motu propio facilitan información completa e axeitada de temas que afectan ao día día dos traballadores e traballadoras. Parabéns por iso e a ver se se estende a iniciativa ao resto.
En concreto, as obras van afectar ao denominado edificio dos espellos no que se vai a acometer o cambio do tellado e a retirada da fachada acristalada e a instalación dunha nova fachada con paramento e fiestras similares ao resto de edificacións de San Caetano.
O prazo de realización das obras será dun ano e comeza xa estes días. Efectuarase en sete fases comezando polo edificio de planta baixa e seguindo polo bloque de pisos.
É unha obra importante que implicará a construción interior duns novos tabiques temporais para aillar as zonas de traballo do persoal da zona de instalación da nova fachada. Informáronnos que a meirande parte do traballo vaise asumir polas tardes pero aínda así haberá traballo matinal, tratando de afectar o menos posible ao traballo administrativo.
De todos os xeitos cando sexa inviábel o traballo nas oficinas vaise conceder un teletraballo especial polos días de afectación das obras en cada unidade.
Agradecemos de novo a información e quedamos á túa disposición para recompilar as incidencias que haxa nesta reforma que esperemos que sexan poucas.
- Detalles
O director xeral da Función Pública convocounos a unha videoconferencia sobre a RPT de funcionarización de Política Social, que vai ser o xoves 3 de febreiro.
A convocatoria xa nos demostra o interese que teñen en facer as cousas de xeito falado e negociado:
- Convocan a unha xuntanza "explicativa". É dicir, que nos van contar o que hai, e punto
- A convocatoria e documentación recibímola a véspera, mércores 2 de febreiro, e por tanto sen moito tempo para estudala polo miudo
E menos mal que a convocatoria chegou o día 2 de febreiro, porque levamos agardando algún tempo máis, dende que o pasado 23 de novembro o director xeral dixo, da súa boca, que nuns días remitirian a RPT de funcionarización (non só de Política Social), que abrangue a preto de 2.000 postos de traballo, e de seguido a do Consorcio, que a tiñan practicamente rematada.
- Detalles
Estamos convocados a unha reunión (Mesa Xeral de Empregados Públicos) o luns 7 de febreiro para tratar tres asuntos:
- Modificación da Relación de Postos de Traballo (RPT) da Axencia de protección da legalidade urbanística (APLU) e a súa adaptación á Lei 2/2015 de emprego público de Galiza. Descargar
- Modificación da RPT do Instituto de Estudos do Territorio (IET). Descargar
- Regulamento de funcionamento da Comisión negociadora para a elaboración do Plan de igualdade na administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza e das entidades instrumentais do sector público autonómico. Descargar
Se queres comunicarnos algo, contacta coa CIG.
- Detalles
No DOG do 01/02/2022 a EGAP publica a RESOLUCIÓN do 27 de xaneiro de 2022 pola que se convocan as actividades formativas que compoñen o Plan formativo ofimático de Galiza para o persoal ao servizo da Administración pública da Comunidade Autónoma, das entidades públicas instrumentais, da Administración institucional de Galiza, da Administración de xustiza e das entidades locais, así como para o persoal de administración e servizos (PAS) das universidades do Sistema universitario de Galiza (SUG).
O prazo de presentación de solicitudes será de dez días a partir do día seguinte ao da publicación desta resolución no DOG.
A solicitude faise dende o web https://egap.xunta.gal/matricula
O máximo de actividades formativas que podes solicitar son tres.
- Detalles
No DOG do 01/02/2022 publican a Resolución do 27 de xaneiro de 2022, da Secretaría Xeral Técnica da Consellaría de Presidencia, Xustiza e Turismo, pola que se dá publicidade da campaña da vixilancia periódica da saúde para o ano 2022 no ámbito da Administración xeral da Xunta de Galiza.
É aplicable a todos/as os/as traballadores/as da Administración xeral da Xunta de Galicia, agás ao persoal que presta servizos nos centros docentes da Consellería de Cultura, Educación e Universidade, ao persoal e centros dependentes do Servizo Galego de Saúde e ao persoal de entes públicos e fundacións.
A inscrición previa realizarase de forma telemática no formulario de petición de recoñecemento, que está dispoñible no Portax (Portal do empregado público da Xunta de Galicia) ou do Opax (Oficina virtual do persoal da Administración de xustiza).
A inscrición debe incluír todos os datos que figuren no formulario. A falta dalgún deles impedirá a tramitación da solicitude. Toda inscrición xerará un xustificante do consentimento, que se deberá presentar o día concertado para realizar a vixilancia da saúde.
O prazo de inscrición rematará transcorridos 4 meses contados a partir do día seguinte ao da publicación da resolución no DOG, agás para o persoal de nova incorporación, o persoal que se incorpore ao traballo tras unha ausencia prolongada por motivos de saúde e o persoal que durante o prazo de solicitude estea gozando das vacacións. Nestes supostos deberá presentarse a debida xustificación ante o Servizo de Prevención de Riscos Laborais.
- Detalles
Os responsables desta situación deberían plantexarse que sentido ten a teima de dar a roupa de inverno no verán e a de verán no inverno, así ano tras ano
No mes de setembro de 2021 a CIG xa denunciou que o persoal interino levaba sen roupa de traballo dende o 17 de marzo. Após a denuncia da CIG, a roupa foilles entregada o sábado 18 de setembro, nin máis nin menos que seis meses despois de solicitarlle ao persoal que indicara as tallas da roupa.
Desta volta, a situación estase a repetir de novo. O 28 de novembro de 2021, seguindo instrucións da subdirección, apremouse ao persoal interino para que indicase as súas tallas co fin de entregarlles un buzo e un anorak.
Dous meses despois, semella que para a consellería xa non é urxente dotar a parte do seu persoal da roupa de traballo axeitada. Mentres o persoal fixo xa dispón desas dúas prendas, o persoal interino segue agardando. Semella que para a consellería hai persoal de primeira categoría e persoal de segunda.
Mentres os responsables están co cu quente sentados no despacho, o persoal está a saír ao mar en pleno inverno cun xersei e un cortaventos.
Instamos de novo ao Servizo de Gardacostas e á Consellería do Mar a que entreguen xa, sen máis demora, a roupa de traballo ao persoal interino, que deixen de repetir esta situación caótica ano tras ano e que traten ao seu persoal con dignidade, dotándoo dos medios necesarios para que poida traballar con seguridade.
- Detalles
A DXFP ten enriba da mesa unha nova sentenza gañada pola CIG que recoñece o dereito a cobrar o complemento de carreira a todo o persoal que cumpra cos requisitos de anos de servizo e formación. A nova sentenza bota por terra a chantaxe de esixir a funcionarización para cobrar o complemento de carreira.
A CIG ven de gañar unha nova sentenza no TSXG que anula a instrución 3ª da Orde de confección de nóminas de 2019 “...por entender que a mesma vulnera o dereito á igualdade e non discriminación (art.14 CE) do persoal laboral da Xunta de Galiza (fixo, indefinido e temporal)...impedíndolle participar no sistema de carreira profesional establecido e pactado coas centrais sindicais, privándolle do seu dereito á promoción profesional.”
A orde impugnada excluía do acceso ao grao I do sistema de carreira ao persoal laboral fixo que non presentase a solicitude de funcionarización (ou non superase o proceso). E no caso de que incumprise o compromiso tería que devolver os importes percibidos.
O fallo é moi claro en canto que o dereito á carreira é universal para quen cumpra os requisitos de anos de servizos e formación
A Lei de emprego público XA recoñece o dereito do persoal funcionario interino á carreira profesional grazas as demandas da CIG
Despois dos recursos da CIG, da campaña de fake news de CCOO e UGT, da paralización do grao II, a Xunta, á vista das sentenzas, tivo que recoñecer que a carreira profesional ten que estenderse a todo o persoal. E isto faino coa aprobación no Parlamento do proxecto de lei de medidas que ven de modificar a LEPG para que, no canto de referirse ao persoal funcionario de carreira no relativo á carreira profesional, o faga ao persoal funcionario en xeral (de carreira e interino).
Tal e como recolle a lei 18/2021, do 27 de decembro, de medidas fiscais e administrativas na súa exposición de motivos: “Modifícase a disposición transitoria oitava para, ademais de aclarar a regulación da consolidación de grao, estender o dereito á carreira profesional a todo o persoal funcionario, sexa de carreira ou interino, deixando así recollido na normativa os pronunciamentos xudiciais existentes en canto a este aspecto.”
Este era o único xeito de rematar coa causa de nulidade, que todo o mundo entendía como de sentido común, menos CCOO e UGT que azuzaban á Xunta de Galiza para retirar a carreira profesional a todo o mundo.
Non quixeron implementar o grao II como chantaxe para que retirásemos as demandas que sabían que íamos gañar
Con isto non rematan as mentiras, porque CCOO+UGT+Xunta negaron dende un principio o acceso anticipado ao grao II. O acceso ao grao II anticipado e o grao I ordinario tiña que estar convocado moito antes de que saíra a primeira sentenza gañada pola CIG, e a súa posta en marcha era un feito que dependía só dos asinantes do acordo e non de ningunha demanda, pero para xustificalo utilizaron como escusa da súa ineptitude a mentira de que non se podía facer porque o impedía a CIG.
Agora que unha norma con rango legal habilita para estender ese dereito a todo o persoal, grazas ás sentenzas gañadas pola CIG, non lles vai quedar outra que sentarse a negociar un acordo inclusivo e pagar o retraso do grao II a todo o persoal. E se alguén o impide será a súa responsabilidade.