Novas por contido

Plan de formación 2023. Novas bases e condicións de participación nas actividades formativas

Plan de formación 2023

A CIG presentoulle á EGAP o pasado 5 de decembro unha amplísima proposta de formación de todos os sectores de actividade de cara ao plan anual de formación do ano 2023.

A EGAP recolleu bastantes propostas da CIG no seu plan de 2023, un plan cunha oferta moi ampla e que avanza na consolidación de distintas modalidades de formación (presencial, teleformación, autoformación, telepresenza, mixta, etc.). Non obstante, tamén é certo que hai determinadas áreas de actividade cuxas propostas non callaron, como é a formación para o persoal de loita contra incendios, de medio rural, de medioambiente; a formación relativa á educación infantil de 0-3 anos e residencias de maiores; a formación de cociñas e comedores escolares; a formación destinada ao persoal de limpeza ou ao persoal sociosanitario e educativo non docente, incluído o de educación especial.

A EGAP respondeu que cren que algunhas destas materias sen presenza no plan de formación non son competencia da EGAP, como a formación de incendios, que consideran que está no ámbito competencial da Academia Galega de Seguridade Pública. En canto á formación de persoal que traballa en residencias de maiores é un segmento sobre o que indican que forman, pero non sempre en formación continua, senón en formato de cursos monográficos, e non pensan deixar de facelos neses formatos.

Consideramos que o que procede é, amais das propostas dos sindicatos para o plan anual de formación, a realización previa á súa elaboración dun estudo sistemático de detección das necesidades formativas de todo o persoal, tanto cuantitativo como cualitativo (enquisas directas a todo o persoal, entre outros), semellante ao que debería terse levado a cabo no marco da diagnose do I Plan de Igualdade da Administración xeral da Xunta e entes instrumentais que, non obstante, segue paralizado e sen visos de poñerse a andar, mesmo tratándose dun plan obrigatorio por Lei hai 15 anos. Deste xeito, a oferta formativa respondería con maior exactitude e elaboraríase consonte as necesidades detectadas de todo o persoal en cada momento, e conseguiríase unha maior motivación por parte do persoal que non solicita formación porque non atopa as súas necesidades cubertas.

Promoción interna

Os cursos de formación para a promoción interna non hai previsión de deixar de celebralos. Van de man do calendario que marca Función Pública neste asunto e procederán como en anos anteriores a convocalos en función dese calendario.

Cambios de criterios de acceso á formación continua da EGAP

Criterios suprimidos:

  • Prioridade do persoal fixo sobre o temporal, debido á normativa europea e transposición ao noso sistema xurídico.
  • Prioridade na teleformación para persoas que acrediten dificultades de acceso á formación presencial.
  • Limitación de acceso no caso de exceso de participantes dunha determinada consellaría ou departamento.

Criterios novos:

  • Horas de formación dos cursos para os que a persoa teña sido seleccionada no ano en curso (ponderarase coas horas de formación recibidas no ano natural inmediatamente anterior)
  • Menor número de actividades académicas realizas nos últimos 5 anos.
  • Orde alfabética de acordo co sorteo anual da DX da Función Pública para a orde de actuación de aspirantes en todas as probas selectivas.
  • Preferencia do persoal que tivese superado o nivel inmediatamente anterior no caso de cursos estruturados en varios niveis (coa posibilidade de reservar unha cota para o persoal que acredite posuir os coñecementos necesarios sen ter cursado o nivel anterior).

Criterios modificados:

  • Horas de formación en cursos recibidas ou recoñecidas pola EGAP no ano inmediantamente anterior (antes era nos 2 últimos anos contados dende a data de publicación da convocatoria)
  • Reserva dunha cota non inferior ao 7% para persoas con discapacidade (antes era do 5%)
  • Adición dunha puntuación dun 5% para as persoas que tivesen gozado nos 2 últimos anos dun permiso por motivos de conciliación da vida laboral, familiar e persoal e dunha excedencia por coidado de familiares

Criterios que se manteñen:

  • Relación entre o contido do curso e o posto de traballo
  • Criterios determinados nas convocatorias

Con estes cambios a EGAP busca facilitar o acceso e ser máis equitativa, á vez que responde ás peticións dos sindicatos e ao que dita a normativa europea e xurisprudencia.

Por fin remata a restrición no acceso á formación segundo o tipo de contrato que teña a persoa traballadora, e finaliza unha situación que prexudicaba a moito persoal, dados os altísimos índices de temporalidade estrutural, ademais de supoñer unha discriminación indirecta de xénero, dado que a maioría do persoal temporal é muller. Non obstante, chega bastante tarde para o persoal en abuso de temporalidade: en decembro de 2022 e ás portas dos procesos de estabilización derivados da Lei 20/2021. 

Preguntamos polos motivos da supresión da prioridade na teleformación para as persoas con dificultades de acceso á formación presencial. A EGAP argumenta que é debido á elevada oferta de teleformación existente, aínda que de entrada consideramos que debería manterse por motivos de conciliación. A formación é un dos aspectos obrigados que entran no ámbito de actuación do Plan de Igualdade, polo que todo o programa formativo da EGAP debería non só responder ás necesidades concretas do persoal tras unha diagnose exhaustiva senón, ademais, contemplar medidas de conciliación, entre outros, definidas consonte as necesidades detectadas no persoal. Esta cuestión, de todas maneiras, non quedou pechada por parte da EGAP.

Acceso do persoal á puntuación das solicitudes de formación e das causas de denegación

Con respecto aos criterios de acceso á formación, preguntamos de novo polo acceso do persoal aos motivos da denegación dos cursos e o dereito a coñecer a puntuación obtida con cada solicitude, pero non houbo ningunha resposta por parte da EGAP.

Formación en lingua galega

Existe unha gran demanda de formación en galego que non se satisfai. Moito persoal ten dificultades para acceder aos cursos de linguaxe administrativa. Á vista do convenio con Política Lingüística prográmase entre 2020-2025 un total de 35 cursos de linguaxe administrativa media e superior, o que supón en total 8 cursos ao ano compartidos con persoal doutras administracións. Cremos que é posíbel explorar outras vías para ampliar estas e outras posibilidades formativas en galego para o persoal.

Rexistro de persoal formador da EGAP

Indícámoslle á EGAP que nos gustaría ter información sobre este rexistro, ao que non temos acceso. En concreto, temos interese no reparto da carga docente entre as persoas formadoras inscritas que cumpren os requisitos. Botamos en falta a transparencia porque non sabemos cantas persoas hai inscritas por cada categoría e disciplina. No caso de máis dunha persoa inscrita que cumpra cos requisitos, a carga docente debería repartirse entre ese persoal, e que non imparta a formación sempre a mesma persoa. Non houbo reposta por parte da EGAP tampouco nesta ocasión.

Curso de informática para as persoas que aprobaron o C2

Vai facer este curso a EGAP? En que datas e como será o procedemento? Preguntamos de novo sobre esta cuestión pero quedou sen resposta. Veremos se a EGAP pode facilitar información en breve.

No DOG do 26/12/2022 publican:

- RESOLUCIÓN do 22 de decembro de 2022 pola que se convoca o proceso selectivo extraordinario de estabilización derivado da Lei 20/2021, do 28 de decembro, pola quenda de acceso libre e mediante o sistema de concurso, para o ingreso no corpo superior da Administración xeral da Comunidade Autónoma Galiza; no corpo facultativo superior de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, subgrupo A1, e para o ingreso nas categorías 19, 32, 38 e 40 do grupo I de persoal laboral da Xunta de Galiza.

- RESOLUCIÓN do 22 de decembro de 2022 pola que se convoca o proceso selectivo extraordinario de estabilización derivado da Lei 20/2021, do 28 de decembro, pola quenda de acceso libre e mediante o sistema de concurso, para o ingreso no corpo de xestión da Administración xeral da Comunidade Autónoma Galiza e no corpo facultativo de grao medio de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, subgrupo A2, e para o ingreso nas categorías 3, 5, 6, 9, 35 e 39 do grupo II de persoal laboral da Xunta de Galiza e persoal laboral propio do Cixtec (grupo II).

- RESOLUCIÓN do 22 de decembro de 2022 pola que se convoca o proceso selectivo extraordinario de estabilización derivado da Lei 20/2021, do 28 de decembro, pola quenda de acceso libre e mediante o sistema de concurso, para o ingreso no corpo administrativo da Administración xeral da Comunidade Autónoma Galiza; no corpo de axudantes de carácter facultativo de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, subgrupo C1; para o ingreso no corpo de técnicos de carácter facultativo de administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, subgrupo B, e para o ingreso nas categorías 3, 12, 15, 34, 36, 37, 43, 52, 54, 54B, 66, 71, 94, 98, 100, 101, 103, 104 do grupo III de persoal laboral da Xunta de Galiza e persoal laboral propio do Cixtec (grupo III).

- RESOLUCIÓN do 22 de decembro de 2022 pola que se convoca o proceso selectivo extraordinario de estabilización derivado da Lei 20/2021, do 28 de decembro, pola quenda de acceso libre e mediante o sistema de concurso, para o ingreso no corpo auxiliar de Administración xeral da Comunidade Autónoma Galiza, subgrupo C2, no corpo de auxiliares de carácter técnico de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, subgrupo C2; e para o ingreso nas categorías 7, 20, 21, 24, 25, 31, 32, 33, 34, 37 e 39 do grupo IV de persoal laboral da Xunta de Galiza.

- RESOLUCIÓN do 22 de decembro de 2022 pola que se convoca o proceso selectivo extraordinario de estabilización derivado da Lei 20/2021, do 28 de decembro, pola quenda de acceso libre e mediante o sistema de concurso, para o ingreso na agrupación profesional de persoal funcionario da Xunta de Galiza, na escala de persoal subalterno da Xunta de Galiza e na escala de persoal de limpeza e recursos naturais e forestais da Xunta de Galiza e para o ingreso nas categorías 10B, 10C, 14 e 14A do grupo V de persoal laboral da Xunta de Galiza.

O prazo para presentar as solicitudes será de vinte (20) días hábiles, que se contarán a partir do día 16 de xaneiro de 2023.

Gardacostas de Galiza concentráronse este xoves 22 de decembro diante da Delegación do Goberno na Coruña para reclamar a modificación da Lei 47/2015, que regula a protección social das persoas traballadoras do sector marítimo-pesqueiro, e se inclúa no Réxime especial de traballadores do Mar ao persoal funcionario das escalas de Gardacostas.

Con esta protesta, a CIG dá continuidade á campaña para reclamar unha solución á discriminación que sofre este colectivo laboral polo simple feito de ser persoal funcionario. A concentración realizouse coincidindo co debate no pleno do Congreso da Lei de Pesca Sostíbel a través da cal a CIG promovera unha emenda (que foi presentada polo BNG) para a inclusión dos/as gardacostas no réxime do mar.

A semana pasada unha representación da CIG e do persoal do sector reuniuse cos grupos parlamentarios no Congreso das e dos Deputados para pedirlles o seu apoio á dita emenda. Pero aínda que todos os grupos recoñeceron a discriminación por razón de réxime xurídico que sofre o persoal do servizo de Gardacostas, o Goberno español vetou que se debata e, polo tanto, que se vote a emenda, alegando cuestións orzamentarias.

Diante desta negativa do Executivo estatal, a CIG continuará mobilizándose e insistindo na reforma lexislativa para que se inclúa o colectivo, urxentemente, no Réxime Especial de Traballadores do Mar.

Cómpre lembrar que ao persoal funcionario das escalas de gardacostas de Galiza se lle exixe, como a todos os traballadores e traballadoras do mar, os requirimentos do Instituto Social da Mariña (ISM) para poder realizar as súas funcións, como unha formación específica e a superación dun recoñecemento médico. Máis, ao tempo, o propio sistema non os admite porque non están dentro do Réxime Especial de Traballadores do Mar xa que están no réxime xeral da Seguridade Social.

Sen coeficientes redutores e vixilancia médica específica

Está situación esperpéntica supón que o persoal Gardacostas non teña a protección para a súa saúde, como o acceso á xubilación anticipada ou a vixilancia médica específica que necesitan polos riscos que para a saúde supón o traballo no mar.

O colectivo de Gardacostas depende da Consellaría do Mar e a idade media dos cadros de persoal supera os 55 anos. Nalgunhas bases o persoal xa pasa dos 62 anos e incluso 65 anos, pero mentres compañeiros e compañeiras de empresas privadas que comparten embarcación e faenas (como Remolcanosa ou Salvamar) si están incluídos no Réxime Especial de Traballadores do Mar, e polo tanto teñen coeficientes redutores da idade de xubilación, o persoal do servizo público de Gardacostas non, só por seren persoal funcionario.

A CIG-Autonómica leva meses reclamándolle á Consellería, ao Goberno e ao Parlamento de Galiza que acheguen unha solución a esta discriminación que unicamente sofren por seren persoal funcionario, razón coa que o ISM determina a súa exclusión do réxime especial do mar. Neste sentido, a CIG denuncia que, malia ser coñecedores, polo de agora nin a Xunta da Galiza, nin os ministerios implicados foron quen de ofrecer unha solución real ao problema.

Función Pública convócanos á mesa de negociación das convocatorias e enterámonos de que non van cambiar nada porque xa están no DOG.


Envían a documentación a última hora e non podemos nin negociar sobre os cambios nin facer que se revisen unha a unha en cada corpo, escala ou categoría.

Isto aconteceu este mércores 21 de decembro...e para branquear a imposición de mais de 150 convocatorias de procesos selectivos de estabilización cheos de erros...din que poderán recoller alegacións e mudar algo antes da data de presentación de solicitudes por medio de "correccións de erros" no DOG.

E como non negocian simplemente anuncian:

  • Que as convocatorias de estabilización se publicarán os días 26 e 27 de decembro.
  • Que hai que ter unha puntuación mínima de 30 puntos para poder participar nos procesos de estabilización e de 10 para prazas fixas-descontinuas e respecto ás de xornada parcial nada din.
  • A proba de galego é requisito, será previa e e eliminatoria en teoría, xa que se negan a definir o corte na convocatoria e queda en mans dos tribunais: escabechina ou coadeiro?
  • Engaden un artigo no ultimo minuto que permite aumentar ou incluso retirar prazas das convocatorias no curso do proceso. E iso que xa retiraron unha chea delas, como as 390 prazas do SPIF de 6 meses.
  • Nin están claros os requisitos de titulación de moitas prazas, nin tampouco en que escalas se localizan, froito de que levan meses sen facer as cousas ben coa identificación das prazas.
  • As persoas que ocupan as prazas convocadas vaiselles comunicar por medio de listaxes no web.
  • Aínda non temos claro se vas poder participar en varios procesos (xa sabemos que aprobar non).
  • Aumentan a formación para igualala a da carreira profesional: promóvese facer caixa a conta de vender cursiños express empregando universidades privadas.
  • Poñen avisos en prazas para ser restadas por outras convocatorias anteriores en curso.

E van CCOO e UGT e vótanlle a favor tan contentos.

Convocatoria de Mesa Xeral de Empregados Públicos e Comisión de Persoal, mércores 21 de decembro. Orde do día:

Para a Mesa Xeral

  • Temarios do concurso-oposición do Grupo V dos procesos selectivos da Lei 20/21 (incendios). Descargar

Para a Comisión de Persoal

  • OPE ordinaria 2022. Descargar
  • OPE ordinaria 2022, Lei 17. Descarga 
  • Temarios do concurso-oposición do grupo I, III, IV e V dos procesos selectivos da Lei 20/12. Descargar
  • Convocatorias de proceso selectivo por concurso de A1, A2, C1, C2, AP (subalterno, limpeza e recursos naturais e forestais), I, II, III, IV (Lei 20/21). Descargar
  • Convocatoria de proceso selectivo por concurso-oposición de A1, A2, C1, C2, subalterno (Lei 20/21). Descargar

Ampáranse en que o goberno central impón unha determinada taxa de reposición de efectivos, que o PP utilizou durante os mandatos de Rajoy, para xustificar unha OEP minguada.

Non queren negociar a oferta de emprego

Para evitar a negociación a Xunta envía cunha hora de antelación á Mesa Xeral onde vai na orde do día a Oferta de Emprego Público de 2022, as táboas cos datos do número de prazas e do reparto por corpos, escalas e categorías, e o desglose por quenda de acceso libre e de promoción interna.

Con isto tratan de impedir que se poidan analizar e estudar os datos e por tanto que se poidan formular alegacións á mesma. Un método burdo para tratar de seguir impoñendo o que debe ser negociado.

A taxa de reposición, un elemento que impide dotar á administración de todo o persoal necesario

Aínda que a Xunta nos diga nunha nota de prensa que a taxa de reposición é “imposta polo Goberno central” o déficit de persoal é histórico porque o propio goberno do PP con Rajoy á cabeza tamén impuxo esa taxa que leva a que non se poidan asumir novos servizos por falta de persoal.

Isto supón ou unha sobrecarga de traballo sobre os compañeiros e compañeiras ou en moitos dos casos a externalización dos servizos, é dicir se autolimitan para contratar persoal propio pero non o fan a contratar a empresas privadas para desempeñar o traballo que terían que facer eses propios empregados públicos, como vemos en moitos dos casos da privatización de escolas infantís ou residencias de maiores.

Oferta de acceso libre moi reducida

A Xunta de Galiza convoca só 702 prazas de acceso libre. Para administración xeral convoca 525 prazas e para os especiais 177.

Só podemos constatar que habendo escalas con moitísimas vacantes xeradas apenas figuran prazas nesta OEP. Excepto na recente creada escala de orientación laboral no resto dos corpos parece ser a oferta de emprego máis reducida da última década.


Ridícula promoción interna

Temos que destacar á RIDÍCULA PROMOCIÓN INTERNA de 2022, 351 prazas para toda a Administración Xeral da Xunta de Galiza. Cómpre lembrar que os procesos de estabilización da lei 20/2021 na OEP non levaron quenda de PI e ademais a promoción interna desenvolvida ata o de agora é dunha grande dureza onde o persoal funcionario de carreira ten que estar anos preparando  os procesos de promoción interna.

Dende a CIG vimos denunciando que esta dureza unida a falta de prazas fai que moitas veces sexa máis doado acceder a unha praza dun grupo ou subgrupo superior pola quenda de libre que de promoción interna.

Neste sentido é necesario estudar outras fórmulas como establecemento dunha promoción interna extraordinaria, automática e por concurso de méritos sen límite de prazas, na que as persoas funcionarias de carreira que teñan a titulación requirida poidan promocionar directamente ao seguinte subgrupo transformando a súa praza, estea aberta ou non, nunha do subgrupo superior.

OEP extraordinaria 2022 

Na negociación das bases das convocatorias de estabilización da Gain as présas, como xa é habitual na Administración, deixan as cousas para última hora cunha negociación exprés con apenas tempo para estudar a documentación, a súa análise e a participación co persoal. Conseguimos que se puideran presentar alegacións ao borrador ata o martes que vén e unha nova xuntanza para que non “despacharan” á primeira. 

Estas son as cuestións que destacamos:

  • Das 51 prazas totais  que se ofertan na OEP, 49 son as que pertencen á Axencia con convocatoria propia polas súas condicións (non están no VCCU). A Gain pretende sumarlle un 10% adicional sen máis (5 prazas). Estamos á espera de saber cales son, xa que a explicación que nons deron era un pouco rara, no sentido de que podían estar compartidas con Función Pública, xa que as persoas tiñan antigüidade nas dúas partes. 
  • O procedemento de presentación de solicitudes é farragoso e ademais sinala tamén un correo electrónico no que “avisar”. Solicitamos un procedemento normalizado como o resto dos procesos selectivos. 
  • Tras a petición de CCOO a Gain vai valorar baixar a puntuación do coñecemento da lingua e traspasalo a outros méritos, como o tempo como bolseiros/as, etc. Opoñémosnos e solicitamos que se manteña o equilibrio nas bases, pois é mais seguro, xusto e recíproco.
  • Pretenden valorar os máster que non se valoran nas bases da Xunta (e ademais estudarán se deben ser homologados ou oficiais ou non) e introdúcenos en dous apartados, independentes incluso das titulacións, e tamén formacións relacionadas coas prazas que deu expresamente a entidade, ou incluso os "entes nos que se subrogou". 
  • Van valorar o tempo traballado nos “entes que se subrogaron” de igual forma que no propio ente. Deben especificar cales son eses entes dos que se subrogou.
  • Eliminan o apartado de valoración de ter superadas probas anteriores, porque para a GAIN non houbo procesos selectivos con fase de oposición, e os puntos que lle corresponden (7,5) traspásanos a outros méritos. 
  • Vemos un pouco raro que apareza nas bases a autoavaliación e, ao mesmo tempo, por unha suposta axilidade, queiran que as persoas aspirantes metan toda a documentación coa solicitude. En todo caso, opuxémonos sempre á autoavaliación, e máis se non se revisan todas as solicitudes.
  • Non aclaran se a proba de galego previa a faría Función Pública ou a convocarían eles.

Nas manifestacións por parte da GAIN parece que non contan con que é un proceso aberto e se poden presentar outras persoas ademais das que xa están a traballar na casa. Avisamos que hai que ser cautelosas coas bases para que o proceso estea equilibrado e o máis axustado á OEP e á normativa, xa que doutra forma poderíase tumbar todo o proceso selectivo, prexudicando a estabilización.

Temos para presentar achegas ao texto ata o martes 20 ás 14 h. Podes contactar connosco dende aquí.

 

Estamos convocados para o luns 19 á Mesa Xeral de Negociación de Empregados Públicos e Comisión de Persoal, nas que se van tratar os temarios e as convocatorias dos procesos de estabilización derivados da Lei 20/2021, e as ofertas de emprego público (OEP) ordinarias do ano 2022 de postos dependentes da Dirección Xeral de Función Pública e dos postos de persoal funcionario das escalas sanitarias (Lei 17/1989), dependentes de Sanidade. 

  • Temarios de estabilización de persoal funcionario (descargar)

  • Temarios de estabilización de persoal laboral, grupos I, IV e V (descargar)

  • OEP ordinaria 2022 (descargar)

  • OEP ordinaria 2022 de escalas sanitarias (descargar)

  • Convocatoria do proceso selectivo extraordinario de estabilización por concurso, (descargar)
    • subgrupo A1 e grupo I, categorías 19, 22, 32 e 40
    • subgrupo A2 e grupo II, categorías 3, 4, 5, 6, 9, 34 e 35
    • subgrupo C1, e grupo III, categorías 3, 15, 34, 36, 37, 43, 52, 54, 54B, 66, 71, 94, 98, 101 e 103
    • subgrupo C2, e grupo IV, categorías 7, 12, 20, 21, 24, 25, 31, 34, 37, 38, 39, 998ª
    • agrupación profesional, escalas de persoal subalterno e persoal de limpeza e recursos naturais e forestais

  • Convocatoria do proceso selectivo extraordinario de estabilización por concurso-oposición, (descargar)
    • subgrupo A1
    • subgrupo A2
    • subgrupo C1
    • subgrupo C2
    • agrupación profesional, escala de persoal subalterno

Os sindicatos con representación na Mesa Xeral, CIG, CCOO, CSIF e UGT, asistimos a unha xuntanza convocada polo director xeral de Función Pública para tratar as convocatorias e temarios dos procesos de estabilización (derivados da Lei 20/21), xunto coas ofertas de emprego público (OEP) ordinarias do ano 2022 de Función Pública e das escalas sanitarias (Lei 17/89). Función Pública retirou finalmente a OEP ordinaria, e deu información doutros asuntos que relatamos en "Outras informacións"

Tes a túa disposición as bases das convocatorias, os temarios, e as ofertas de emprego que nos entregaron para a Mesa Xeral do luns 19: ligazón.

Convocatorias dos procesos selectivos da Lei 20/21

  • As bases irán á Mesa Xeral para a que estamos convocados o luns 19. Serán aprobadas en Comisión de Persoal o mércores 21. E de aí, ao Consello da Xunta e DOG (antes de rematar o ano).
  • Prazas: publicaranas no web. Indicarán as prazas que corresponden a cada escala/categoría. Non haberá prazo de alegacións, pero si corrixirán calquera erro que se poida detectar. Publicarán as iniciais e 4 díxitos do DI das persoas que as ocupan.
  • En canto á escala en que se publica unha praza, fano seguindo a sentenza, non as funcións.
  • Prazo de solicitudes para os procesos de estabilización: comezará o 16 de xaneiro. Ata esa data poderían corrixir erros nas prazas.
  • Retiran as prazas do persoal funcionario interino que pola Lei 4/88 (LFPG) pasou a laboral.
  • Inclúense unhas 40 prazas aportadas polas consellerías. E algunha máis aportadas polos sindicatos.
  • Proba de galego nos entes que fan a súa propia convocatoria: hai a posibilidade de que sexa conxunta nos entes. Pero non é criterio obrigatorio, polo que os entes son libre para decidir.
  • O tope de idade para presentarse son os 67 anos, que é a idade de xubilación obrigatoria.

Temarios estabilización

O DXFP fai un repaso dos cambios (eliminan, engaden e refunden temas). Estes cambios xa estarían incorporados aos borradores que enviaron para a Comisión de Persoal. Menciona cambios en: parte xeral de A1, arquitectos, expertos lingüistas, enxeñeiros técnicos agrícolas, auxiliar informática e auxiliar de mantemento.

A CIG manifesta o seguinte:

  • Os temarios enviados seguen sen dar resposta as alegacións feitas polo persoal e por esta central sindical.
  • Os temarios das distintas categorías dun mesmo subgrupo non teñen un número de temas equitativo. Atopamos dentro dun mesmo subgrupo, categorías con moitos máis temas que outras.
  • Os temarios teñen contidos pouco concretos, de maneira que existen temas cuxa amplitude pode resultar inabarcable pola redacción xeral dos seus contidos.
  • Os temarios de algunhas categorías non corresponden nos seus contidos co traballo a desenvolver polo persoal que ocupa os postos desas categorías.
  • Nin sequera os temarios da parte xeral son os mesmos para todas as categorías dun mesmo subgrupo, entón non se comprende a denominación “parte xeral”, xa que non é xeral para tódalas categorías dese subgrupo, de feito, algunha categorías non levan sequera parte xeral.
  • Como nos temarios enviados na ocasión anterior, comprobamos que os temarios foron elaborados sen unha adecuada reflexión, con cortas e pegas.
  • Queremos sustituír temas por normas de dereito. Se non é posíbel, elaboración de manuais ou como mínimo referencias bibliográficas.
  • Deben modernizar e concretar máis os contidos. Hai contidos obsoletos ou desfasados.

Oferta de emprego pública ordinaria 2022

Refírense tanto á OEP dependente da Dirección Xeral de Función Pública como a de persoal funcionario das escalas sanitarias (Lei 17/1989), dependente de Sanidade. Irá a Mesa Xeral o luns 19, e aprobadas en Comisión de Persoal o mércores 21.

Outras informacións

Carreira profesional: van unhas 17.000 solicitudes presentadas. A maioría cumpren os requisitos. Os incidentes serán tratadas máis adiante.
Queren pagar na primeira quincena de xaneiro.

Procesos selectivos en execución: Entre esta semana e a que ven sairá o baremo definitivo de enfermería, sicólogos, aux. enfermería, e pode que algún mais. Tentarán que saian todos os definitivos neste ano. Algún pode que saia no web pero non no DOG. Elección destino pendentes: procurarán sacar as prazas no web (polo día 22?)

Estamos convocados para o día 20 de decembro a unha xuntanza coa Consellería de Economía, Industria e Innovación para tratar a súa Relación de Postos de Traballo. 

Tes a túa disposición a documentación (descargar) e podes escribirnos o que consideres se tes algo que dicir (contactar coa CIG).

Outras novas recentes

Xoves, 03 Abril 2025

Concerto social Concepción Arenal

A Xunta segue apostando pola privatización da atención aos menores infractoresO pasado 20 de marzo publicouse a Resolución pola que se autoriza o inicio e a convocatoria, mediante o procedemento de “concerto social”, para a atención residencial e a intervención educativa integral con persoas menores que teñen que cumprir medidas xudiciais privativas de liberdade previstas...
Xoves, 10 Abril 2025

Teletraballo: estamos a recibir informacións contraditorias acerca de cambios na resolución

Viñeron compañeiros/as ou chamaron aos locais da CIG para comunicarnos que querían restrinxirlles o teletraballo dende unha determinada data. Segundo relatan, non se podería teletraballar nin os luns nin os venres. Ante esta información algún/a xefe/a confirmounos que había ordes de "enriba" para restrinxir o teletraballo "por razóns de servizo". Na Comisión de Persoal do...
Xoves, 03 Abril 2025

A CIG denuncia a opacidade da EGAP na selección, retribucións e compatibilidades do persoal formador

Entre os cometidos da Escola Galega de Administración Pública (EGAP) atópase a formación do persoal propio da Administración. Boa parte desta formación impártea persoal empregado público, que é  seleccionado polos órganos de dirección das diferentes consellerías en colaboración coa EGAP. A Lei 53/1984, do 26 de decembro, de incompatibilidades do persoal ao servizo das...