Inicio
Martes, 16 Decembro 2025

A CIG maniféstase pola aplicación do Acordo de Política Social

O sábado 13 de decembro, a CIG convocou xunto con outras organización sindicais, unha manifestación en Compostela para denunciar o incumprimento do Acordo que a Consellería de Política Social asinou no ano 2023 con CIG, CCOO, CSIF e UGT.

A piques de rematar a vixencia do Acordo, a Administración aínda non activou as subcomisións necesarias para desenvolvelo. Está a Consellería a agardar pola caducidade do Acordo para comezar a cumprilo?

Un dos exemplos máis graves é a falta do protocolo ...


Venres, 12 Decembro 2025

Por unha lei de orzamentos que recupere dereitos e salarios para o persoal público

A CIG-Autonómica chama a unha concentración diante do Parlamento da Galiza o vindeiro martes 16 de decembro ás 11 horas pola defensa dunha lei de orzamentos que recupere dereitos e salarios para o persoal público. Denunciamos a situación de empobrecemento que sofre o persoal e o deterioro contínuo dos servizos públicos.Nos últimos anos, as políticas liberais impulsadas polos gobernos do PP e do PSOE, tanto dende o Estado español como dende a Xunta de Galiza, están a desmantelar unha ...


Xoves, 11 Decembro 2025

Ante a tomadura de pelo de Política Social, chamamento á manifestación o sábado 13 ás 11 na Alameda compostelana

Na xuntanza do mércores 10 de decembro da Comisión de Seguimento do acordo de Política Social a Consellaría lonxe de ofrecer solucións, perpetúan a burla que se está levando a cabo co acordo, parecendo máis ben unha tomadura de pelo.

A poucas horas da reunión da Comisión de Seguimento, a Consellería envía a documentación base que é practicamente a mesma que xa entregara en outubro de 2024 ignorando totalmente as alegacións e advertencias.

Proposta inadmisíbel

A Xunta mantén medidas ás que ...


Venres, 05 Decembro 2025

A CIG alerta de que a falta de protocolos en Medio Ambiente pon a Galiza en risco real ante a peste porcina africana

A CIG-Autonómica denuncia ante a presidenta do Comité de Seguridade e Saúde Laboral que a Consellaría de Medio Ambiente e Cambio Climático carece de protocolos claros, formación actualizada e medidas de bioseguridade para a manipulación, traslado e almacenamento de fauna salvaxe morta, pese ao risco real de transmisión de enfermidades como a peste porcina africana (PPA) ou a gripe aviaria.

A prevención da peste porcina africana depende fundamentalmente da detección temperá na fauna salvaxe, ...


Venres, 05 Decembro 2025

A inspección de traballo actúa de novo no CIAM

A CIG interpuxo demanda ante a inacción da dirección do CIAM en PRL

A Inspección de Traballo confirma que na unidade de lactación do CIAM existía desde 2019 – 2021 unha avaliación de riscos que xa identificaba o mal estado dunhas cubertas de fibrocemento e propoñía a súa reparación. A pesar diso, non se actuou durante anos, deixando ao persoal traballador exposto a diario a dous riscos especialmente graves:

  • Desprendementos de material construtivo das estruturas deterioradas sobre as persoas ...

Venres, 05 Decembro 2025

Bloqueo da toma de posesión do concurso de traslados de axentes ambientais tras dous anos de atraso

A Administración deixa sen data a incorporación e supedita o concurso a unha oposición de acceso libre aínda sen rematar.

A Xunta vén de publicar no DOG a Resolución do 3 de decembro de 2025 pola que se resolve o concurso ordinario para a provisión de postos de traballo vacantes das escalas de axentes facultativos ambientais e axentes forestais. Este concurso que foi convocado o 5 de decembro de 2023 leva dous anos de atraso, a pesar de ser pequeno, xa que so outorga 132 destinos. Agora a ...


Mércores, 03 Decembro 2025

O acordo salarial estatal 2025-28 é outro pacto de perdas

A CIG rexeita unha nova rebaixa no poder adquisitivo e denuncia a farsa negociadora da Mesa Xeral

Consumouse outro pacto salarial pechado en Madrid que mantén a mesma fórmula de sempre: o persoal público continúa perdendo poder adquisitivo mentres os sindicatos estatais avalan acordos por debaixo do IPC.

Nada novo: nin recuperación do perdido, nin garantía salarial, nin cláusula de revisión.

A farsa negociadora da Mesa Xeral 36.1 do EBEP

O Ministerio presentou un «acordo» xa pactado con ...


Martes, 02 Decembro 2025

O mércores 3 de decembro abre o prazo para solicitar a carreira extraordinaria de 2025

👥 QUEN A PODE SOLICITAR?

  • Persoal funcionario da Administración da Comunidade Autónoma de Galiza, escalas do persoal funcionario sanitario da Lei 17/89 e doutras Administracións que preste servizos nesta, e dos entes da LOFAXGA 45 a)

  • O persoal laboral que asine o compromiso de participar e superar o proceso de funcionarización

  • Sempre que NON obtivese ningún grao na convocatoria extraordinaria de 2024

  • Estar en servizo activo o 31 de decembro de 2024

  • Cumprir os requisitos de antigüidade e ...

Venres, 28 Novembro 2025

Aprobada unha carreira ordinaria cunha avaliación do desempeño penalizadora, coercitiva e que abre a porta ao control político do persoal

A Xunta vén de aprobar en Comisión de Persoal do 28 de novembro, co voto favorable de CSIF, CCOO e UGT, unha carreira administrativa condicionada a un modelo de avaliación do desempeño profundamente punitivo, desigual, clasista e que deixa amplísimos espazos para o control político sobre o persoal empregado público.

O chamado proceso de “negociación” limitouse a unha única reunión na Mesa Xeral, celebrada despois das dúas da tarde, con todo xa decidido pola Xunta. O resultado evidencia ...


Venres, 28 Novembro 2025

Carreira extraordinaria ou maratón ordinario? Últimas novidades

A carreira extraordinaria que se iniciou no 2019, e que nos venderon que era para que a xente que tiña xa certa antigüidade non tivera que comezar de cero a través da ordinaria, parece máis ben un maratón.

Imos facer 7 anos coa carreira e a día de hoxe aínda estamos cobrando só o grao II. Si o obxectivo da carreira extraordinaria era colocarnos a cada un no grao de carreira que nos correspondería por tempo traballado, ao final xa podes ter 18 ou 40 anos traballados que aínda vas acceder ...


Venres, 28 Novembro 2025

Oferta de emprego 2025 insuficiente, e case sen promoción interna

A Oferta de Emprego Público (OEP) do 2025 quedou aprobada co voto en contra de CIG e CSIF, e abstención de CCOO e UGT. É unha OEP que non resolve as necesidades de relevo do persoal, nin aborda o dereito de promoción interna.

A oferta consta de 765 prazas de acceso libre e de 300 de promoción interna separada, xunto con 38 para entes instrumentais. Falta a oferta de persoal funcionario de escalas sanitarias.

Como é habitual nas OEP, a negociación foi inexistente, un simple formulismo. Mesmo ...


A Administración nos da conta dos problemas detectados e das medidas correctoras adoptadas, así como dos problemas que aínda persisten.

Sensores de luz

Foron movidos cara ao interior xa que recibían moita intensidade lumínica e polo tanto as luces non se encendían cando era necesario.

Aire acondicionado

Modificouse o sistema e agora funciona de forma automática mellorando as condicións de temperatura e humidade para que se encontren dentro dos límites (17ºC-27ºC). Nesta época a temperatura mínima subiuse a 22º.

O ruído producido polo sistema de aire acondicionado débese ao peche dos conductos por parte do persoal polo que este sae con máis presión por onde están abertos. Vaise mandar un correo a cada traballador para ver os problemas posto por posto.

Control da entrada da luz solar e temperatura

Estudouse na zona sur cambiar os estores por outros máis opacos.

Risco de aplastamento e tropezos nos arquivadores compactos

Estes arquivadores non seguen pechando si atopan con algún obstáculo polo que non existe risco de aplastamento.

Mobiliario de oficina mal colocado

En moitos postos non hai soporte para as CPU e moitos postos están lonxe de enchufes e se atopan cables soltos Isto débese a que as mesas non están colocadas de acordo coas caixas dos enchufes.

Cadeiras con respaldos curtas para persoas de tronco longo

As cadeiras cumpren coa lexislación e dispoñen dun mecanismo para elevar o respaldo.

Colocación de carteis dos extintores, mecanismos de alerta, etc..

Todo o edificio dispón de carteis que cumpren coa normativa. Nalgunhas plantas hai extintores que foron movidos polo persoal.

Falta de colocación de aspersores no teito

Pola tipoloxía e deseño do edificio solo os aspersores de gas argon están nos arquivos. Alarma e peche de portas antes de soltar o gas.

Sinalización das saídas de emerxencia e plan de emerxencias e evacuación

O edificio está correctamente sinalizado de acordo coa normativa vixente.

Correntes de aire producidas polas escaleiras

Esta incidencia so se reduciría se todo o persoal colabora en pechar as portas das escaleiras

Chan esvaradío na entrada principal

O chan está tratado para evitar os esvarón. De todos os xeitos polo volume de xente que entra no edificio e posible que no chan se formen pequenos charcos. Para minimizalo se vai colocar algún tipo de tecido que absorba a auga e evite as caídas.

Condicións do semisoto.

Existe un sistema de climatización que renova o aire e introduce calor ou frío segundo se necesite. As correntes de aire se poden reducir si se manteñen as portas pechadas.

Mala climatización das zonas interiores nas plantas 1ª e 2ª

Estas son zonas que non reciben luz nin dende a zona norte nin na do sur polo que son máis sombrías. No caso da 1ª planta, o sistema de aire está regulado de maneira que solte máis claro do establecido por lei. Na 2º esta climatizada de acordo coa zona norte .

Falta de soportes para as CPU, atriles, repousapés, etc.. no rexistro.

Estase a dotar a todas as mesas de soportes para as CPU naqueles postos no que o traballador o      quere e de canalización dos cables. Isto aínda está en marcha. Todos os traballadores que non chegan cos pes o chan dispoñen de repousapés.

No caso dos atriles non dispoñen todos dos mesmos e pola actividade que fan e recomendable que dispoñan deles.

Protocolos específicos de actuación en caso de accidente ou emerxencia no Laboratorio de Saúde Pública

Os traballadores teñen a disposición as “Fichas de datos de seguridade” dos productos que utilizan nos que se especifica que facer en caso de contacto accidental con eles, derrame, intoxicación, etc.

O documento de Medidas de Emerxencia do edificio tamén contempla o Laboratorio de Saúde Pública.

TELÉFONO DE EMERXENCIA

Vaise crear un teléfono de emerxencia: 775.


PLAN DE AVALIACIÓN DE RISCOS

A próxima semana entregarán o plan de avaliación de riscos.


SIMULACRO DE EVACUACIÓN

En xaneiro porase en marcha un simulacro global de evacuación do edificio. Estanse formado grupos de acción e se van dar charlas informativas a todos os funcionarios. Tamén haberá xuntanzas cos medios externos (bombeiros, protección civil, etc..)