Inicio
Xoves, 31 Xullo 2025

Privatización do servizo de vixilancia de explotación de estradas

O pasado 10 de xuño, a Axencia Galega de Infraestruturas (AXI) publicou na páxina de Contratos Públicos de Galiza a documentación relativa á contratación da conservación ordinaria e vialidade invernal das estradas dependentes da Xunta de Galicia. Nos pregos desta licitación figuran os requisitos e tipo de persoal con dedicación exclusiva que deben contratar as empresas adxudicatarias do contrato.

A vixilancia de conservación xa ven sendo realizada dende fai anos polas empresas ...


Mércores, 30 Xullo 2025

A CIG pide a retirada da denominación sexista «Valedor do Pobo» da fachada do edificio da institución

A entidade está a negociar cos sindicatos o seu I Plan de Igualdade, que chega 18 anos tarde ―contando con que a súa aprobación sexa en 2025

A pesar de que dispoñemos cada vez de máis lexislación no eido da igualdade, o seu incumprimento é sistemático por parte das administracións, sen que teña consecuencias que as disuadan do contrario.

A lexislación obriga ás administracións públicas a dotarse de plans de igualdade dende o ano 2007, sen importar o número de persoas traballadoras que ...


Luns, 28 Xullo 2025

Caos nas probas visuais da Consellería do Medio Rural

Tras dous anos agardando pola creación das listas de escalas de persoal funcionario do Servizo de Prevención e Incendios Forestais (SPIF), fixeron unha apertura extraordinaria destas listas en xaneiro, seica pola urxencia, pero as probas non as fixeron ata a semana pasada, en plena campaña de alto risco.

Na proba visual, realizada na EGAP o 23 de xullo, houbo unha descoordinación tal que provocou atrasos nas mesmas de ata tres horas e media, e incluso que aspirantes marcharan sen ter ...


Mércores, 23 Xullo 2025

A titulación do persoal de cociña esgánaselle a Función Pública

Diante das incoherencias da Administración galega acerca de cal vai ser a titulación que se recoñeza para acceder aos procesos selectivos das categorías de cociña, a CIG solicitou resposta escrita á Dirección Xeral de Función Publica e Administración do Persoal, polo cambio introducido nas recentes convocatorias dirixidas ó persoal das cociñas da Xunta, e especialmente á escala de auxiliar de cociña, subgrupo C2.

Na Lei de emprego público de Galiza, os requisitos de titulación esixidos ...


Mércores, 23 Xullo 2025

A CIG solicita o cese de Perfecto Muiños, xerente do Consorcio

Pola xestión deficiente da Xerencia do CGSIB qe afecta a máis de 1700 traballadoras e traballadores

INCOMUNICACIÓN E DENEGACIÓN DE DEREITOS

  • Falta de comunicación ao persoal traballador, non obtendo resposta por teléfono nin correo electrónico ante cuestións vitais que afectan ao seu día a día laboral e persoal.
  • Permisos non xestionados: non contestan coas Resolucións pertinentes, en tempo e forma, aos permisos solicitados polo persoal.
  • Ameazas e coaccións: chámase por teléfono ás ...

Martes, 22 Xullo 2025

O noxento complemento específico do persoal das asesorías xurídicas e da escala técnica e superior de finanzas segue o seu trámite!

Sen ningún tipo de negociación, sen achegar nin un só documento que indique en que se modificou substancialmente o traballo das asesorías xurídicas, intervencións e xefaturas de servizo ocupadas polas escalas superior e técnica de finanzas, a suba a través do complemento específico de entre 3.500 € e 6.100 € segue adiante, sen pudor nin rubor. Créase unha pseudocaste… porque eu váloo! 

Unha dúbida que nos xorde é esta: está o Goberno en mans destes postos para que defendan os intereses ...


Venres, 18 Xullo 2025

Educación négase a negociar as condicións de traballo do seu persoal de centros de ensino

A Consellería de educación escúsase nos procesos selectivos en marcha e no persoal docente para non negociar un Acordo para o Persoal de Administración e Servizos dos centros de ensino, nin a crear unha estrutura profesional nas cociñas.

Na Comisión de Persoal do xoves 17 de xullo de 2025, a CIG volveu a insistir na necesidade de negociar un Acordo de condicións de traballo para todo o persoal non docente dos centros de ensino e dunha estrutura nas súas cociñas co encadramento das ...


Mércores, 16 Xullo 2025

Comisións de Servizos: a Xunta obrigada a entregar á CIG a documentación das que superen os dous anos

A Xunta está obrigada a entregar á CIG no prazo de dous meses a documentación das comisións de servizo prorrogadas máis aló de dous anos, por unha sentenza firme do Tribunal Supremo que dá a razón ao contencioso presentado pola CIG, e que crea xurisprudencia para todas as administracións de calquera ámbito do estado español

No ano 2019, solicitamos á Xunta que nos facilitase a información sobre as 347 comisións de servizo que daquelas tiñamos detectadas que estaban prorrogadas superando ...


Martes, 15 Xullo 2025

A Xunta de Galiza premia cun posto de traballo a un presunto agresor sexual

A CIG-Autonómica denuncia que a Administración da Xunta do PP tenlle reservado un posto de traballo ao exconselleiro cando non ten dereito a reserva por ser persoal temporal

Alfonso Villares Bermúdez dimitiu como Conselleiro do Mar en xuño de 2025 por unha denuncia de agresión sexual. Deixando a parte a vergoñenta despedida multitudinaria que lle deu o Goberno do Partido Popular despois dunha denuncia tan grave, a bola de neve segue medrando.

O día 9 de xullo publícase o concurso de ...


Martes, 15 Xullo 2025

Alegacións da CIG á convocatoria da carreira profesional EXTRAORDINARIA (graos I, II e III)

Sete meses despois do primeiro borrador, os sindicatos recibimos a segunda versión da proposta da convocatoria dos graos I, II e III da carreira profesional extraordinaria (carreira administrativa para o persoal funcionario e complemento de desempeño para o persoal laboral). Os textos veñen xa cociñados por Xunta e outros sindicatos, e con cambios tan importantes como substituír a palabra “proposta” por “borrador”, nada máis.

Por tanto, a convocatoria dos graos I, II e III da carreira ...


Martes, 15 Xullo 2025

Avaliación do desempeño e carreira profesional ORDINARIA: a despachar nuns días tras 10 anos de retraso e moitas incertezas?

Fai pouco máis dunha semana que a Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal (DXEP) enviou un documento de 40 páxinas co anteproxecto que regulará a avaliación do desempeño e a carreira profesional ordinaria (non confundir coa convocatoria da carreira extraordinaria para os graos I, II e III).

O contido desta avaliación do desempeño afecta moitísimo ao persoal empregado público da Administración da Xunta de Galiza e dos seus entes instrumentais, polo que require unha ...


A Administración nos da conta dos problemas detectados e das medidas correctoras adoptadas, así como dos problemas que aínda persisten.

Sensores de luz

Foron movidos cara ao interior xa que recibían moita intensidade lumínica e polo tanto as luces non se encendían cando era necesario.

Aire acondicionado

Modificouse o sistema e agora funciona de forma automática mellorando as condicións de temperatura e humidade para que se encontren dentro dos límites (17ºC-27ºC). Nesta época a temperatura mínima subiuse a 22º.

O ruído producido polo sistema de aire acondicionado débese ao peche dos conductos por parte do persoal polo que este sae con máis presión por onde están abertos. Vaise mandar un correo a cada traballador para ver os problemas posto por posto.

Control da entrada da luz solar e temperatura

Estudouse na zona sur cambiar os estores por outros máis opacos.

Risco de aplastamento e tropezos nos arquivadores compactos

Estes arquivadores non seguen pechando si atopan con algún obstáculo polo que non existe risco de aplastamento.

Mobiliario de oficina mal colocado

En moitos postos non hai soporte para as CPU e moitos postos están lonxe de enchufes e se atopan cables soltos Isto débese a que as mesas non están colocadas de acordo coas caixas dos enchufes.

Cadeiras con respaldos curtas para persoas de tronco longo

As cadeiras cumpren coa lexislación e dispoñen dun mecanismo para elevar o respaldo.

Colocación de carteis dos extintores, mecanismos de alerta, etc..

Todo o edificio dispón de carteis que cumpren coa normativa. Nalgunhas plantas hai extintores que foron movidos polo persoal.

Falta de colocación de aspersores no teito

Pola tipoloxía e deseño do edificio solo os aspersores de gas argon están nos arquivos. Alarma e peche de portas antes de soltar o gas.

Sinalización das saídas de emerxencia e plan de emerxencias e evacuación

O edificio está correctamente sinalizado de acordo coa normativa vixente.

Correntes de aire producidas polas escaleiras

Esta incidencia so se reduciría se todo o persoal colabora en pechar as portas das escaleiras

Chan esvaradío na entrada principal

O chan está tratado para evitar os esvarón. De todos os xeitos polo volume de xente que entra no edificio e posible que no chan se formen pequenos charcos. Para minimizalo se vai colocar algún tipo de tecido que absorba a auga e evite as caídas.

Condicións do semisoto.

Existe un sistema de climatización que renova o aire e introduce calor ou frío segundo se necesite. As correntes de aire se poden reducir si se manteñen as portas pechadas.

Mala climatización das zonas interiores nas plantas 1ª e 2ª

Estas son zonas que non reciben luz nin dende a zona norte nin na do sur polo que son máis sombrías. No caso da 1ª planta, o sistema de aire está regulado de maneira que solte máis claro do establecido por lei. Na 2º esta climatizada de acordo coa zona norte .

Falta de soportes para as CPU, atriles, repousapés, etc.. no rexistro.

Estase a dotar a todas as mesas de soportes para as CPU naqueles postos no que o traballador o      quere e de canalización dos cables. Isto aínda está en marcha. Todos os traballadores que non chegan cos pes o chan dispoñen de repousapés.

No caso dos atriles non dispoñen todos dos mesmos e pola actividade que fan e recomendable que dispoñan deles.

Protocolos específicos de actuación en caso de accidente ou emerxencia no Laboratorio de Saúde Pública

Os traballadores teñen a disposición as “Fichas de datos de seguridade” dos productos que utilizan nos que se especifica que facer en caso de contacto accidental con eles, derrame, intoxicación, etc.

O documento de Medidas de Emerxencia do edificio tamén contempla o Laboratorio de Saúde Pública.

TELÉFONO DE EMERXENCIA

Vaise crear un teléfono de emerxencia: 775.


PLAN DE AVALIACIÓN DE RISCOS

A próxima semana entregarán o plan de avaliación de riscos.


SIMULACRO DE EVACUACIÓN

En xaneiro porase en marcha un simulacro global de evacuación do edificio. Estanse formado grupos de acción e se van dar charlas informativas a todos os funcionarios. Tamén haberá xuntanzas cos medios externos (bombeiros, protección civil, etc..)