Inicio
Venres, 08 Novembro 2024

Os servizos centrais do Consorcio, desprezados polo xerente & cía

Tras unha xuntanza entre a secretaria xeral técnica, o xerente do Consorcio e Función Pública, todas as traballadoras dos servizos centrais teñen que enterarse das súas datas de cese ao filtrarse a información.

Que a transparencia non se lle dá ben ao Consorcio é coñecido por todos/as, pero están conseguindo acadar niveis espectaculares na súa incapacidade de xestión.

Nesta ocasión as afectadas son as traballadoras/es dos servizos centrais do Consorcio que no día de hoxe recibiron un ...


Mércores, 06 Novembro 2024

O xerente do Consorcio seguindo a estela de Feijóo: a mentira no argumentario

Dan o dito por non dito, e listo!!

Representantes do Comité Intercentros e dos comités de empresa de Política Social reuníronse o 31 de outubro con representantes da Consellería e do Consorcio. A reunión solicitáraa o Comité Intercentros para tratar as condicións de traballo e de prestación do servizo nas escolas infantís, tanto da Axencia Galega de Servizos Sociais como do Consorcio.

Na reunión, o xerente do Consorcio, Perfecto Rodríguez, expuxo unha proposta sobre unha das ...


Luns, 04 Novembro 2024

CIG pide información sobre o desprazamento de persoal empregado público a Valencia

En resposta ao desastre producido pola DANA de Valencia, a Xunta de Galiza está a solicitar persoal voluntario entre o persoal das consellarías de Medio Rural e Medio Ambiente e Cambio Climático. A información foi anunciada á prensa, e está a circular por grupos de whatsapp.

A CIG-Autonómica está conforme coa necesidade de axudar ás persoas damnificadas e a restablecer os servizos públicos, pero como representantes dos traballadores e traballadoras ao servizo da Administración de Galiza, ...


Luns, 04 Novembro 2024

A promoción interna da escala de vixiantes de estrada, agocha unha privatización?

En xuño do 2022 foi convocada a promoción interna separada para a escala de vixilancia de estradas (C1), á que se podía presentar o persoal laboral fixo da categoría IV-031 (legoeiros). O proceso incumpre o que pactamos, e podería egochar un intento de privatización da vixilancia das estradas.

Un acordo que comprometía a creación de prazas

As organizacións sindicais e a Xunta negociamos un acordo e unha posterior addenda sobre o persoal da Axencia Galega de Infraestruturas (ano 2018). ...


Xoves, 31 Outubro 2024

A CIG acada o compromiso da Consellería do Mar para a avaliación de riscos laborais por posto do Servizo de Gardacostas de Galiza

Na reunión de Comité de Seguridade e Saúde Laboral da Consellería do Mar deste pasado luns 28 de Outubro, a vicesecretaria xeral da Consellería confirmounos que no ano 2025 realizaranse as avaliacións de riscos laborais nos postos de patrón, mecánico e axente do Servizo de Gardacostas de Galiza.

Esta era unha reivindicación da CIG dende hai moito tempo xa que estamos diante dun colectivo susceptíbel de accidentes laborais con resultado de baixa e baixas derivadas de doenzas crónicas ...


Xoves, 31 Outubro 2024

Por qué pensa a Xunta que o persoal docente sabe cales son as funcións do persoal de cociña e limpeza?

No DOG do 30/10/2024 sae publicada a Resolución pola que se nomea ao tribunal que deberá cualificar o proceso selectivo para o ingreso na escala de  persoal de limpeza e recursos naturais e forestais, especialidade de persoal de limpeza e cociña e OHH SORPRESA, todos/as os/as membros menos 1 do tribunal titular son persoal docente e no tribunal suplente, dous dos seus 5 membros tamén o son.Creo que A Xunta aínda non se decatou de que este persoal xa non presta os seus servizos unicamente en ...


Mércores, 30 Outubro 2024

Persoal funcionario do SPIF: outro mes máis, e xa van 6, sen cobrar o traballo realizado en domingos e festivos

O do cobro, ou mellor dito non cobro, de conceptos nas nóminas do persoal bombeiro/a forestal e vixilante/emisorista do servizo de incendios é o conto de nunca acabar.

Por se xa fora pouco cos problemas que se sofren co cobro da nocturnidade, súmase tamén a falta de pago do traballo realizado en domingos e festivos.

Dende a CIG consideramos que se está a desprezar ao persoal que traballa no servizo de incendios. Non só porque non cobran o traballo realizado en quenda nocturna e en ...


Luns, 28 Outubro 2024

O Consorcio dá plantón á autoridade laboral

A Inspección de Traballo e Seguridade Social citou nas súas dependencias da Coruña ao Consorcio e ás representantes do persoal por mor dunha denuncia da CIG.

Denunciamos que non se nos avisara da planificación das avaliacións dos centros, tanto psicosociais como do resto das visitas.

Dende a CIG denunciamos tamén ao Consorcio por non aplicar as medidas correctoras para minimizar os riscos psicosociais que se padecen nas escolas infantís. Estás medidas correctoras acordáronse no grupo de ...


Luns, 21 Outubro 2024

Reiteración de solicitude de reunión coa conselleira do Medio Rural

O pasado 9 de maio de 2024 a CIG solicitou unha reunión coa conselleira do Medio Rural. Nesa solicitude pedíase manter unha reunión de xeito urxente para tratar varios compromisos acadados polo goberno galego que de seguido se enumeran.

  • Redacción do regulamento de funcións da nova escala de Axente Técnico en Xestión Ambiental.
  • Grupo B. No momento que se chegara ao 40% de axentes que tiveran a titulación de acceso se convocaría un proceso para acceder o grupo B, tal e como recolle o Acordo ...

  • Luns, 21 Outubro 2024

    Vergoña en Política Social: residencias privadas, un inferno para os nosos maiores

    Un novo escándalo sacude o sistema de residencias privadas de maiores da Xunta de Galiza que, a través da Consellería de Política Social, mantén aberta e financia unha residencia de maiores sancionada por maltrato e neglixencias.

    A recente confirmación xudicial das sancións impostas á residencia “Nuestra Señora de Fátima” do Barco de Valdeorras por maltrato e neglixencias puxeron ao descuberto unha grave crise no sistema de protección ás persoas maiores en Galiza. A decisión da Xunta de ...


    Venres, 18 Outubro 2024

    As mesas de «negociación» coa Xunta: o maior espectáculo do mundo. Pasen e entretéñanse!

    MESA PREVIA E MESA XERAL DE EMPREGADAS PÚBLICAS DO 15/10/2024. COMISIÓN DE PERSOAL E MESA XERAL DE EMPREGADAS PÚBLICAS DO 16/10/2024

    Señoras, señores, pasen e vexan! O maior espectáculo do mundo… está en San Caetano e é de balde, aínda que de entretido ten ben pouco… 

    Nun novo alarde de hipocresía e desvergoña inadmisíbeis, propios de sistemas de ultradereita, que dinamitan calquera posibilidade de albiscar ese fenómeno estraño que, para eles e elas, é a BOA FE NEGOCIAL, dende a ...


    A Administración nos da conta dos problemas detectados e das medidas correctoras adoptadas, así como dos problemas que aínda persisten.

    Sensores de luz

    Foron movidos cara ao interior xa que recibían moita intensidade lumínica e polo tanto as luces non se encendían cando era necesario.

    Aire acondicionado

    Modificouse o sistema e agora funciona de forma automática mellorando as condicións de temperatura e humidade para que se encontren dentro dos límites (17ºC-27ºC). Nesta época a temperatura mínima subiuse a 22º.

    O ruído producido polo sistema de aire acondicionado débese ao peche dos conductos por parte do persoal polo que este sae con máis presión por onde están abertos. Vaise mandar un correo a cada traballador para ver os problemas posto por posto.

    Control da entrada da luz solar e temperatura

    Estudouse na zona sur cambiar os estores por outros máis opacos.

    Risco de aplastamento e tropezos nos arquivadores compactos

    Estes arquivadores non seguen pechando si atopan con algún obstáculo polo que non existe risco de aplastamento.

    Mobiliario de oficina mal colocado

    En moitos postos non hai soporte para as CPU e moitos postos están lonxe de enchufes e se atopan cables soltos Isto débese a que as mesas non están colocadas de acordo coas caixas dos enchufes.

    Cadeiras con respaldos curtas para persoas de tronco longo

    As cadeiras cumpren coa lexislación e dispoñen dun mecanismo para elevar o respaldo.

    Colocación de carteis dos extintores, mecanismos de alerta, etc..

    Todo o edificio dispón de carteis que cumpren coa normativa. Nalgunhas plantas hai extintores que foron movidos polo persoal.

    Falta de colocación de aspersores no teito

    Pola tipoloxía e deseño do edificio solo os aspersores de gas argon están nos arquivos. Alarma e peche de portas antes de soltar o gas.

    Sinalización das saídas de emerxencia e plan de emerxencias e evacuación

    O edificio está correctamente sinalizado de acordo coa normativa vixente.

    Correntes de aire producidas polas escaleiras

    Esta incidencia so se reduciría se todo o persoal colabora en pechar as portas das escaleiras

    Chan esvaradío na entrada principal

    O chan está tratado para evitar os esvarón. De todos os xeitos polo volume de xente que entra no edificio e posible que no chan se formen pequenos charcos. Para minimizalo se vai colocar algún tipo de tecido que absorba a auga e evite as caídas.

    Condicións do semisoto.

    Existe un sistema de climatización que renova o aire e introduce calor ou frío segundo se necesite. As correntes de aire se poden reducir si se manteñen as portas pechadas.

    Mala climatización das zonas interiores nas plantas 1ª e 2ª

    Estas son zonas que non reciben luz nin dende a zona norte nin na do sur polo que son máis sombrías. No caso da 1ª planta, o sistema de aire está regulado de maneira que solte máis claro do establecido por lei. Na 2º esta climatizada de acordo coa zona norte .

    Falta de soportes para as CPU, atriles, repousapés, etc.. no rexistro.

    Estase a dotar a todas as mesas de soportes para as CPU naqueles postos no que o traballador o      quere e de canalización dos cables. Isto aínda está en marcha. Todos os traballadores que non chegan cos pes o chan dispoñen de repousapés.

    No caso dos atriles non dispoñen todos dos mesmos e pola actividade que fan e recomendable que dispoñan deles.

    Protocolos específicos de actuación en caso de accidente ou emerxencia no Laboratorio de Saúde Pública

    Os traballadores teñen a disposición as “Fichas de datos de seguridade” dos productos que utilizan nos que se especifica que facer en caso de contacto accidental con eles, derrame, intoxicación, etc.

    O documento de Medidas de Emerxencia do edificio tamén contempla o Laboratorio de Saúde Pública.

    TELÉFONO DE EMERXENCIA

    Vaise crear un teléfono de emerxencia: 775.


    PLAN DE AVALIACIÓN DE RISCOS

    A próxima semana entregarán o plan de avaliación de riscos.


    SIMULACRO DE EVACUACIÓN

    En xaneiro porase en marcha un simulacro global de evacuación do edificio. Estanse formado grupos de acción e se van dar charlas informativas a todos os funcionarios. Tamén haberá xuntanzas cos medios externos (bombeiros, protección civil, etc..)