Novas por contido

No DOG do 30/10/2024 publican as baremacións provisionais da fase de concurso de varios procesos selectivos de estabilización da Lei 20/2021 mediante o sistema de concurso oposición:

  • Corpo de axudantes de carácter facultativo de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, subgrupo C1, escala técnica de recursos naturais e forestais, especialidade capataz. Ligazón

  • Corpo administrativo da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, subgrupo C1. Ligazón

  • Corpo de axudantes de carácter facultativo de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, subgrupo C1, escala técnica de condución. Ligazón

  • Corpo facultativo de grao medio de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, subgrupo A2, escala de enxeñeiros técnicos, especialidade de enxeñaría técnica industrial. Ligazón

  • Corpo de axudantes de carácter facultativo de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, subgrupo C1, escala técnica de análises de laboratorio. Ligazón

  • Corpo facultativo de grao medio de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, subgrupo A2, escala de técnicos facultativos, especialidade de fisioterapia. Ligazón

A puntuación provisional obtida polas persoas baremadas figura reflectida no portal web corporativo da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal: https://www.xunta.gal/funcion-publica/procesos-selectivos/consulta

As persoas baremadas poderán formular reclamación contra as puntuacións provisionais ante o tribunal no prazo de 10 días hábiles contados a partir do día seguinte ao da publicación desta resolución no Diario Oficial de Galiza.

As reclamacións presentaranse a través do Fides na epígrafe de inscrición en procesos selectivos. Para isto, a persoa aspirante accederá ao proceso de estabilización a que se refire esta resolución en que desexe formular reclamación, na epígrafe «Que podo facer?», presentación de alegacións ao baremo.

No DOG do 29/10/2024 publican a RESOLUCIÓN do 18 de outubro de 2024, da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, pola que se fai pública a actualización definitiva de méritos correspondente ao ano 2023 das listas para o desempeño con carácter transitorio de prazas reservadas a persoal funcionario e a contratación temporal de persoal laboral da Xunta de Galiza.

Publican a actualización definitiva de méritos correspondentes ao ano 2023 dos integrantes das listas para o desempeño con carácter transitorio de prazas reservadas a persoal funcionario dos corpos, escalas e especialidades que se especifican no anexo I desta resolución e a persoal laboral dos grupos e categorías que se determinan no anexo II.

As puntuacións totais das persoas integrantes das listas poderán consultarse no portal web corporativo da Xunta de Galiza, http://funcionpublica.xunta.gal, epígrafe <Listas de contratación>.

As listas entrarán en vigor a partir do día seguinte ao da publicación desta resolución no Diario Oficial de Galiza.

A Inspección de Traballo e Seguridade Social citou nas súas dependencias da Coruña ao Consorcio e ás representantes do persoal por mor dunha denuncia da CIG.

Denunciamos que non se nos avisara da planificación das avaliacións dos centros, tanto psicosociais como do resto das visitas.

Dende a CIG denunciamos tamén ao Consorcio por non aplicar as medidas correctoras para minimizar os riscos psicosociais que se padecen nas escolas infantís. Estás medidas correctoras acordáronse no grupo de traballo, composto por representantes do Consorcio, a representación legal do persoal e o persoal técnico de Prevención de Riscos da Xunta e de Qualtis.

Entre todas as medidas acordadas, destaca pola súa transcendencia, a das reunións periódicas dos equipos das escolas. Tamén teñen unha importancia capital para minimizar os riscos para o persoal, a xestión dos chamamentos e a formación, que son outras das medidas que atallarían estes niveis elevadísimos de riscos.

O Consorcio, coa súa máxima de "non me dou por enterado, por tanto, onde está o problema?" nin sequera apareceu no acto. Nin respectan aos representantes das persoas traballadoras nin respectan á autoridade laboral.

Impresentábeis!!!!!

Na recente xuntanza da comisión de seguimento e control do procedemento de selección temporal do persoal funcionario sanitario da lei 17/1989 os responsables da Administración informaron das seguintes cuestións:

  • Chamamentos realizados ao abeiro das listas: achégannos a relación de chamamentos dos anos 2021, 2022, 2023 e 2024, desagregado por categorías.
  • Información sobre a previsión de publicación de actualización de listaxes: entre o día 21 e o 25 publicarán as listas definitivas. Informan de que nas provisionais dalgunhas categorías, ATS-DUE e Licenciado Sanitario, non estaban incluidas as notas da última OEP, pero que nas definitivas xa estarán incluidas. Na lista única non se verán, pero ao desagregar en clases (en función da titulación) xa se verá a nota última incoporada.

CIG

Protestamos polo nulo funcionamento da comisión de seguimento. Levamos catro anos sen ser convocados cando nos acordos da Comisión, asinados por Administración e sindicatos, indica que a comisión se reunirá, con carácter ordinario, unha vez cada seis meses.

Por outra banda, coa convocatoria non se nos achegou acta da reunión da última comisión co cal despois de catro anos é bastante difícil recordar o que se tratara entón e facer alegación algunha.
Insistimos en que o persoal funcionario sanitario da lei 17 é persoal do ámbito da función pública polo que as convocatorias deben ir dirixidas aos sindicatos con representación en dito ámbito. En todas as reunións temos que repetir o mesmo.

Con respecto á información que nos trasladan protestamos porque entendemos que non serve de nada ter un resumo dos chamamentos e das penalizacións e reclamacións a posteriori. Unha comisión de seguimento ten que funcionar para controlar eses chamamentos e para resolver as penalizacións ou reclamacións no momento en que ocorren e non tres anos despois. Non é transparente e non serve para nada.

Entendemos que a xestión destas listas non debería ser diferente á xestión do resto de listas de persoal da Xunta de Galiza polo que reiteramos a nosa petición de que dita xestión se leve a cabo dende Función Pública. Preguntamos pola intención da Consellería en que sexa así e se houbo xa algún contacto con Función Pública para tratar o tema.

Resposta da Administración

Discúlpanse polo retraso e polo incumprimento do acordo en canto ás sesións da comisión. Dín que teñen intención de traspasar canto antes as listas a Función Pública porque entenden que é o ámbito que lles corresponde e que xa tiveron contactos para facelo canto antes, pero que ata que rematen os procesos de estabilización Función Pública non pode poñerse con iso.

Comentan que mentres tanto tentarán cumprir cos prazos para as reunións e que tentarán remitirnos a acta de hai catro anos máis a acta desta reunión canto antes. Non se comprometen, xustificando que algunha das persoas que estaban por parte da Administración naquela reunión está xubilada.

UGT e CCOO

Na mesma liña que a CIG, insistindo en que se leve a xestión das listas dende Función Pública.

CSIF

As persoas que asistiron a esta xuntanza eran do sector da saúde polo que comunicaron que non podían opinar porque non tiñan coñecemento sobre ese tema aínda que entendían que era o lóxico.

 

No DOG do 23/10/2024 publican diversas baremacións provisionais da fase de concurso de procesos de estabilización:

- RESOLUCIÓN do 16 de outubro de 2024, do tribunal designado para cualificar o proceso selectivo extraordinario de estabilización derivado da Lei 20/2021, do 28 de decembro, pola quenda de acceso libre e mediante o sistema de concurso-oposición, para o ingreso no corpo facultativo superior de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, subgrupo A1, escala de ciencias, especialidade de bioloxía, pola que se fai pública a baremación provisional da fase de concurso.

- RESOLUCIÓN do 16 de outubro de 2024, do tribunal designado para cualificar o proceso selectivo extraordinario de estabilización derivado da Lei 20/2021, do 28 de decembro, pola quenda de acceso libre e mediante concurso-oposición, para o ingreso no corpo facultativo superior de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, subgrupo A1, escala de inspección urbanística, especialidade xurídica, pola que se fai pública a baremación provisional da fase de concurso.

- RESOLUCIÓN do 16 de outubro de 2024, do tribunal designado para cualificar o proceso selectivo extraordinario de estabilización derivado da Lei 20/2021, do 28 de decembro, pola quenda de acceso libre e mediante o sistema de concurso-oposición, para o ingreso no corpo facultativo de grao medio de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, subgrupo A2, escala de axentes de extensión pesqueira, pola que se fai pública a baremación provisional da fase de concurso.

- RESOLUCIÓN do 17 de outubro de 2024, do tribunal designado para cualificar o proceso selectivo extraordinario de estabilización derivado da Lei 20/2021, do 28 de decembro, pola quenda de acceso libre e mediante o sistema de concurso-oposición, para o ingreso no corpo facultativo superior de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, subgrupo A1, escala de ciencias, especialidade de química, pola que se fai pública a baremación provisional da fase de concurso.

- RESOLUCIÓN do 17 de outubro de 2024, do tribunal designado para cualificar o proceso selectivo extraordinario de estabilización derivado da Lei 20/2021, do 28 de decembro, pola quenda de acceso libre e mediante o sistema de concurso-oposición, para o ingreso no corpo facultativo superior de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, subgrupo A1, escala de enxeñaría, especialidade de enxeñaría de montes, pola que se fai pública a baremación provisional da fase de concurso.

- RESOLUCIÓN do 17 de outubro de 2024, do tribunal designado para cualificar o proceso selectivo extraordinario de estabilización derivado da Lei 20/2021, do 28 de decembro, pola quenda de acceso libre e mediante o sistema de concurso-oposición, para o ingreso no corpo facultativo superior de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, subgrupo A1, escala de enxeñaría, especialidade de enxeñaría de camiños, canles e portos, pola que se fai pública a baremación provisional da fase de concurso.

- RESOLUCIÓN do 17 de outubro de 2024, do tribunal designado para cualificar o proceso selectivo extraordinario de estabilización derivado da Lei 20/2021, do 28 de decembro, pola quenda de acceso libre e mediante o sistema de concurso-oposición, para o ingreso no corpo facultativo de grao medio de administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, subgrupo A2, escala técnica de facultativos, especialidade de terapia ocupacional, pola que se se fai pública a baremación provisional da fase de concurso.

- RESOLUCIÓN do 17 de outubro de 2024, do tribunal designado para cualificar o proceso selectivo extraordinario de estabilización derivado da Lei 20/2021, do 28 de decembro, pola quenda de acceso libre e mediante o sistema de concurso-oposición, para o ingreso no corpo de xestión da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, subgrupo A2, escala técnica de finanzas, pola que se fai pública a baremación provisional da fase de concurso.

- RESOLUCIÓN do 17 de outubro de 2024, do tribunal designado para cualificar o proceso selectivo extraordinario de estabilización derivado da Lei 20/2021, do 28 de decembro, pola quenda de acceso libre e mediante o sistema de concurso-oposición, para o ingreso no corpo facultativo de grao medio de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, subgrupo A2, escala de enxeñeiros técnicos, especialidade de enxeñaría técnica agrícola, pola que se fai pública a baremación provisional da fase de concurso.

- RESOLUCIÓN do 17 de outubro de 2024, do tribunal designado para cualificar o proceso selectivo extraordinario de estabilización derivado da Lei 20/2021, do 28 de decembro, pola quenda de acceso libre e mediante o sistema de concurso-oposición, para o ingreso no corpo facultativo de grao medio de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, subgrupo A2, escala de axudantes de arquivos, bibliotecas e museos, especialidade de bibliotecas, pola que se fai pública a baremación provisional da fase de concurso.

- RESOLUCIÓN do 18 de outubro de 2024, do tribunal designado para cualificar o proceso selectivo extraordinario de estabilización derivado da Lei 20/2021, do 28 de decembro, pola quenda de acceso libre e mediante o sistema de concurso-oposición para o ingreso no corpo facultativo de grao medio de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, subgrupo A2, escala de enxeñeiros técnicos, especialidade de enxeñaría técnica de obras públicas, pola que se fai pública a baremación provisional da fase de concurso.

- RESOLUCIÓN do 21 de outubro de 2024, do tribunal designado para cualificar o proceso selectivo extraordinario de estabilización derivado da Lei 20/2021, do 28 de decembro, pola quenda de acceso libre e mediante o sistema de concurso-oposición, para o ingreso no corpo facultativo superior de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galicia, subgrupo A1, escala de profesores numerarios dos institutos politécnicos marítimo-pesqueiros, especialidade navegación marítima, pola que se fai pública a baremación provisional da fase de concurso.

A puntuación provisional obtida polas persoas baremadas figura reflectida no portal web corporativo da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal: https://www.xunta.gal/funcion-publica/procesos-selectivos/consulta

As persoas baremadas poderán formular reclamación contra as puntuacións provisionais ante o tribunal no prazo de 10 días hábiles contados a partir do día seguinte ao da publicación desta resolución no Diario Oficial de Galiza.

As reclamacións presentaranse a través do Fides na epígrafe de inscrición en procesos selectivos. Para isto, a persoa aspirante accederá ao proceso de estabilización a que se refire esta resolución en que desexe formular reclamación, na epígrafe «Que podo facer?», presentación de alegacións ao baremo.

No DOG do 22/10/2024 publican a RESOLUCIÓN do 21 de outubro de 2024, do tribunal designado para cualificar o proceso selectivo extraordinario de estabilización derivado da Lei 20/2021, do 28 de decembro, para o ingreso, pola quenda de acceso libre e mediante o sistema de concurso, no corpo superior da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza e no corpo facultativo superior de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, subgrupo A1, pola que se fai pública a baremación definitiva da fase de concurso de determinados corpos, escalas e especialidades.

Corpos, escalas e especialidades de persoal funcionario do subgrupo A1 en que se publica o baremo definitivo

  • Corpo superior da Administración xeral

A puntuación definitiva obtida polas persoas baremadas publícase no portal web corporativo da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal: https://www.xunta.gal/funcion-publica/procesos-selectivos/consulta

As persoas aspirantes que formularon alegacións á baremación provisional a través de Fides poderán consultar en fides.xunta.gal as respostas motivadas ás súas alegacións.

O pasado 9 de maio de 2024 a CIG solicitou unha reunión coa conselleira do Medio Rural. Nesa solicitude pedíase manter unha reunión de xeito urxente para tratar varios compromisos acadados polo goberno galego que de seguido se enumeran.

  1. Redacción do regulamento de funcións da nova escala de Axente Técnico en Xestión Ambiental.
  2. Grupo B. No momento que se chegara ao 40% de axentes que tiveran a titulación de acceso se convocaría un proceso para acceder o grupo B, tal e como recolle o Acordo asinado o 15 de setembro 2016.
  3. Prazas UIFO de nova creación. Tal e como recollían as medidas 26 e medida 27 anunciadas polo presidente da Xunta tras o ditame do Parlamento de Galicia elaborado a raíz da vaga de lumes do ano 2017.
  4. Creación prazas UDEX. Tal como recolle o PLADIGA do ano 2023, dado o contexto global no que se refire os grandes incendios forestais que se están a producir, os cales son cada vez máis devastadores e virulentos, é necesario crear formalmente na RPT esta unidade de xeito inmediato. Así se contemplaba tamén no programa electoral do PPdG na súa Medida 11, apartado de loita contra o lume:
    -Desenvolvemento da unidade de directores de extinción e a aplicación do cadro de persoal da unidade de investigación de incendios forestais.
  5. Concurso de traslados. Dado que está en marcha un concurso de traslados da escala de axentes ambientais, se a creación dos citados postos se produce sen posibilidade de que se poida a optar a eles no actual concurso, deberase convocar outro concurso, sen límite de permanencia como requisito, para que todo o persoal poida optar ás prazas citadas, tanto ás de nova creación na primeira fase, como de resultas na segunda.
  6. Acordo de condicións de traballo. Os efectos do cambio climático están a provocar a desestacionalización dos lumes. Esta situación fai necesaria a creación de novas especialidades que precisan de condicións horarias específicas que se deben plasmar nun novo acordo de condicións de traballo.

Para a CIG é necesario a dotación de prazas de nova creación como se recollía nos compromisos arriba mencionados. Cómpre lembrar que dende os inicios da creación do servizo de incendios, o persoal axente vén exercendo a dirección técnica de extinción no 99% dos incendios forestais que acontecen na comunidade autónoma de Galiza.

A creación da UIFO (Unidade de investigación de incendios forestais) no ano 2021 semella amosarse como unha medida exitosa plasmada nas numerosas detencións e investigacións levadas a cabo dende a súa creación.

Tempo despois botouse a andar a UDEX (Unidade de Directores de Extinción), creada “daquela maneira” no verán de 2023, con postos que non existen nin na RPT nin fóra, tal e como naquel momento denunciou publicamente a CIG. Esta situación anómala debe ser corrixida de xeito inmediato.

Ambas unidades precisan de ser dotadas de postos de nova creación, mais todo isto debe facerse sempre dentro da RPT da consellería, e nunca a costa de detraer postos existentes. Nese senso, a CIG xa se posicionou no seu día en contra da creación das 15 prazas da UIFO a conta de amortizar postos do dispositivo.

É necesario tratar un novo punto tras o acontecido esta campaña no pais veciño Portugal, onde sufriron novamente unha vaga incendiaria que provocou graves danos na masa forestal, nas vivendas e, tristemente, a perda de vidas humanas. Afortunadamente Galiza librouse desta lacra, pero recentemente varios expertos publicaron en prensa que isto mesmo puido acontecer no noso pais, polo que debemos prepararnos para o futuro que nos espera de grandes lumes devastadores.

Dado que na CIG non tivemos resposta á solicitude de xuntanza feita no mes de maio, vimos de dirixirnos novamente á conselleira reiterando a nosa petición de ser convocados a unha xuntanza para tratar todos os puntos expostos.

Un novo escándalo sacude o sistema de residencias privadas de maiores da Xunta de Galiza que, a través da Consellería de Política Social, mantén aberta e financia unha residencia de maiores sancionada por maltrato e neglixencias.

A recente confirmación xudicial das sancións impostas á residencia “Nuestra Señora de Fátima” do Barco de Valdeorras por maltrato e neglixencias puxeron ao descuberto unha grave crise no sistema de protección ás persoas maiores en Galiza. A decisión da Xunta de manter aberta e financiada esta residencia, a pesar das evidencias dun funcionamento deficiente e da vinculación con actividades ilícitas publicadas en medios de comunicación no ano 2023, plantexa serios interrogantes sobre a responsabilidade das autoridades e das posibles consecuencias legais e políticas.

A pesar de ter sido sancionada cunha multa de 38.000 euros, por graves irregularidades, entre as que se inclúe a falta de alimentación adecuada e a subxección ilegal dun usuario, a residencia “Nuestra Señora de Fátima” continúa operando con permiso da Xunta de Galiza. As inspeccións realizadas no 2019 e 2020 puxeron de manifesto un cúmulo de deficiencias no centro, que foron confirmadas polo Tribunal Superior de Xustiza.

Con todo, pasados xa catro anos das faltas, a Administración autonómica non só mantivo a autorización da residencia senón que ademais segue a financiar varias das súas prazas. Esta decisión resulta especialmente rechamante tendo en conta que a Xunta tivo que intervir o centro logo da morte de 17 persoas durante a pandemia da COVID-19.

Asemade, o ex-administrador da “Fundación Nuestra Señora de Fátima” denunciou publicamente a presunta vinculación deste negocio co sector do alterne.

Ante estes feitos tan graves, a CIG exixe á Xunta unha explicación detallada sobre os motivos polos cales permite a continuidade dunha residencia cun historial tan cuestionable. Asemade, solicitamos que se revoque de inmediato a financiación pública a este centro e se realicen novas inspeccións para garantir a seguridade e benestar dos/as residentes do centro.

No DOG do 21/10/2024 publican a RESOLUCIÓN do 11 de outubro de 2024, da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, pola que se anuncia a exposición das listaxes definitivas de axudas aprobadas e denegadas dos criterios de repartición do Fondo de Acción Social do exercicio económico 2023, relativos á axuda para a atención de persoas con discapacidade.

Fan públicas as listaxes definitivas das axudas aprobadas e denegadas dos criterios de repartición do Fondo de Acción Social do exercicio económico 2023 relativos á axuda para a atención de persoas con discapacidade na páxina web da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal http://funcionpublica.xunta.es/?q=FAS

Para o coñecemento íntegro do acto, as persoas solicitantes deberán introducir nos espazos habilitados para o efecto o NIF e o código de impresión da súa solicitude.

O director xeral de Orzamentos e Financiamento Autonómico expuxo na Mesa Xeral de Empregadas Públicas a materia relativa ao persoal incluída no Anteproxecto de Lei de orzamentos para 2025

O director xeral aclarou que o comezo do orzamento data de xullo de 2024 coa aprobación do teito de gasto, o cal contempla un incremento dos recursos públicos dun 3.2%. 

Outra información que facilitou foi que as previsións de incrementos salariais van estar incluídas nun fondo retributivo, no art. 18 dentro da Lei de orzamentos, para poder facer fronte aos posíbeis incrementos derivados das medidas salariais. A disposición adicional 8ª é a que habilita ao pagamento unha vez autorizado. Prevé que no mes seguinte se fará efectivo o cumprimento da disposición, nos mesmos termos que o ano 2024.

Tamén enumerou moi brevemente as principais medidas para 2025 en materia de persoal contempladas nos orzamentos, dando varias porcentaxes e cifras de gasto en relación coas medidas máis destacadas:

PRINCIPAIS MEDIDAS ESTABLECIDAS NOS ORZAMENTOS PARA 2025

1 PERSOAL EMPREGADO PÚBLICO DA ADMINISTRACIÓN XERAL DA XUNTA

  • ACORDO MARCO PARA A ADMINISTRACIÓN DO S. XXI
  • Finalizaba en 2024, ao establecer unha parte variábel nas retribucións condicionada ao cumprimento de que o IPC no período 2022-24, de forma acumulada, superara o incremento salarial fixo
  • Establecía un incremento do 0.5%, a aplicar en 2025, con efectos retroactivos dende o 1 de xaneiro de 2024
  • As previsións de incremento salarial van estar incluídas no art. 18 da Lei de orzamentos.
  • GRAOS II E III DA CARREIRA PROFESIONAL/COMPLEMENTO DE DESEMPEÑO 
  • Custo total de 11M€ 
  • No 2025 confírmase o incremento do segundo tramo de carreira (66% do grao II), e está previsto o recoñecemento do grao III da carreira. 

 2 ÁMBITO SANITARIO

  • APLICACIÓN DO ACORDO DA MESA SECTORIAL DO 20 DE ABRIL 
  • Custo total de 18M€
  • Redución progresiva das horas de traballo
  • Creación de 523 novas prazas
  • PLAN DE ESTABILIZACIÓN DO PERSOAL
  • Custo total de 28M€
  • Incremento de prazas de formación: creación nos últimos 5 anos de 623 prazas MIR e EIR 
  • Posta en funcionamento do centro de protonterapia 

3 ÁMBITO DOS SERVIZOS SOCIAIS

  • IMPLANTACIÓN DO PLAN DE REFORZO DOS EQUIPOS DE VALORACIÓN E ORIENTACIÓN - EVOS
  • APLICACIÓN DO ACORDO DAS CONDICIÓNS DE TRABALLO DO PERSOAL DOS CENTROS PROPIOS DA CONSELLARÍA DE POLÍTICA SOCIAL
  • Compensacións por traballos en domingos e festivos
  • CREACIÓN NO CONSORCIO DE 33 NOVAS PRAZAS

4 ÁMBITO EDUCATIVO

  • APLICACIÓN DO ACORDO DA CONSELLARÍA DE EDUCACIÓN COAS PRINCIPAIS ORGANIZACIÓNS SINDICAIS DE 12 DE OUTUBRO DE 2023
  • Actualización de complementos retributivos
  • Creación de 83 novos postos como consecuencia do Plan Mega

5 ÁMBITO DE XUSTIZA

  •  CUSTOS DERIVADOS DO RECOÑECEMENTO DA CARREIRA PROFESIONAL

6 CONSELLARÍA DO MEDIO AMBIENTE

  • ESTABILIZACIÓN DE PARTE DO PERSOAL QUE ATÉ AGORA ESTABA TRABALLANDO NO PLAN EÓLICO
  •  Consolidación do 15% deste persoal como parte da estrutura 

7 CONSELLARÍA DO MEDIO RURAL

  • ACORDO DAS CONDICIÓNS DO PERSOAL DO SPIF
  • Compensacións por traballar en domingos e festivos
  • ACORDO DO PERSOAL FIXO DESCONTÍNUO
  • Incremento do período de contratación de 6 a 9 meses
  • En 2024 pasa a 7 meses
  • En 2025 para a  8 meses

Dende a CIG presentamos unha enérxica queixa, dado que consideramos totalmente inaceptábel a mala fe negocial amosada por Emprego Público, dado que non puidemos ver a documentación da xuntanza, por sernos facilitada por email pouco antes do comezo da reunión. 

Imos formular as nosas alegacións por escrito, e tomar as medidas que consideremos oportunas ante a AUSENCIA DE NEGOCIACIÓN COLECTIVA E DE BOA FE NEGOCIAL.

 

 

 

Outras novas recentes

Xoves, 31 Xullo 2025

Privatización do servizo de vixilancia de explotación de estradas

O pasado 10 de xuño, a Axencia Galega de Infraestruturas (AXI) publicou na páxina de Contratos Públicos de Galiza a documentación relativa á contratación da conservación ordinaria e vialidade invernal das estradas dependentes da Xunta de Galicia. Nos pregos desta licitación figuran os requisitos e tipo de persoal con dedicación exclusiva que deben contratar as empresas...
Luns, 04 Agosto 2025

Directora da EGAP no Consello Reitor: que fastío!

Como un cura que sermona á freguesía durante unha hora, así actúa a directora da EGAP nos consellos reitores. E como un cura iracundo coas ovellas descarriladas, deste xeito se comporta a directora coa representante da CIG por non darlle xabón e levármoslle a contraria. O mércores 30 de xullo tivo lugar unha xuntanza do órgano de goberno da EGAP, o Consello Reitor. Que...
Luns, 28 Xullo 2025

Caos nas probas visuais da Consellería do Medio Rural

Tras dous anos agardando pola creación das listas de escalas de persoal funcionario do Servizo de Prevención e Incendios Forestais (SPIF), fixeron unha apertura extraordinaria destas listas en xaneiro, seica pola urxencia, pero as probas non as fixeron ata a semana pasada, en plena campaña de alto risco. Na proba visual, realizada na EGAP o 23 de xullo, houbo unha...