Inicio
Mércores, 23 Xullo 2025

A titulación do persoal de cociña esgánaselle a Función Pública

Diante das incoherencias da Administración galega acerca de cal vai ser a titulación que se recoñeza para acceder aos procesos selectivos das categorías de cociña, a CIG solicitou resposta escrita á Dirección Xeral de Función Publica e Administración do Persoal, polo cambio introducido nas recentes convocatorias dirixidas ó persoal das cociñas da Xunta, e especialmente á escala de auxiliar de cociña, subgrupo C2.

Na Lei de emprego público de Galiza, os requisitos de titulación esixidos ...


Mércores, 23 Xullo 2025

A CIG solicita o cese de Perfecto Muiños, xerente do Consorcio

Pola xestión deficiente da Xerencia do CGSIB qe afecta a máis de 1700 traballadoras e traballadores

INCOMUNICACIÓN E DENEGACIÓN DE DEREITOS

  • Falta de comunicación ao persoal traballador, non obtendo resposta por teléfono nin correo electrónico ante cuestións vitais que afectan ao seu día a día laboral e persoal.
  • Permisos non xestionados: non contestan coas Resolucións pertinentes, en tempo e forma, aos permisos solicitados polo persoal.
  • Ameazas e coaccións: chámase por teléfono ás ...

Martes, 22 Xullo 2025

O noxento complemento específico do persoal das asesorías xurídicas e da escala técnica e superior de finanzas segue o seu trámite!

Sen ningún tipo de negociación, sen achegar nin un só documento que indique en que se modificou substancialmente o traballo das asesorías xurídicas, intervencións e xefaturas de servizo ocupadas polas escalas superior e técnica de finanzas, a suba a través do complemento específico de entre 3.500 € e 6.100 € segue adiante, sen pudor nin rubor. Créase unha pseudocaste… porque eu váloo! 

Unha dúbida que nos xorde é esta: está o Goberno en mans destes postos para que defendan os intereses ...


Venres, 18 Xullo 2025

Educación négase a negociar as condicións de traballo do seu persoal de centros de ensino

A Consellería de educación escúsase nos procesos selectivos en marcha e no persoal docente para non negociar un Acordo para o Persoal de Administración e Servizos dos centros de ensino, nin a crear unha estrutura profesional nas cociñas.

Na Comisión de Persoal do xoves 17 de xullo de 2025, a CIG volveu a insistir na necesidade de negociar un Acordo de condicións de traballo para todo o persoal non docente dos centros de ensino e dunha estrutura nas súas cociñas co encadramento das ...


Mércores, 16 Xullo 2025

Comisións de Servizos: a Xunta obrigada a entregar á CIG a documentación das que superen os dous anos

A Xunta está obrigada a entregar á CIG no prazo de dous meses a documentación das comisións de servizo prorrogadas máis aló de dous anos, por unha sentenza firme do Tribunal Supremo que dá a razón ao contencioso presentado pola CIG, e que crea xurisprudencia para todas as administracións de calquera ámbito do estado español

No ano 2019, solicitamos á Xunta que nos facilitase a información sobre as 347 comisións de servizo que daquelas tiñamos detectadas que estaban prorrogadas superando ...


Martes, 15 Xullo 2025

A Xunta de Galiza premia cun posto de traballo a un presunto agresor sexual

A CIG-Autonómica denuncia que a Administración da Xunta do PP tenlle reservado un posto de traballo ao exconselleiro cando non ten dereito a reserva por ser persoal temporal

Alfonso Villares Bermúdez dimitiu como Conselleiro do Mar en xuño de 2025 por unha denuncia de agresión sexual. Deixando a parte a vergoñenta despedida multitudinaria que lle deu o Goberno do Partido Popular despois dunha denuncia tan grave, a bola de neve segue medrando.

O día 9 de xullo publícase o concurso de ...


Martes, 15 Xullo 2025

Alegacións da CIG á convocatoria da carreira profesional EXTRAORDINARIA (graos I, II e III)

Sete meses despois do primeiro borrador, os sindicatos recibimos a segunda versión da proposta da convocatoria dos graos I, II e III da carreira profesional extraordinaria (carreira administrativa para o persoal funcionario e complemento de desempeño para o persoal laboral). Os textos veñen xa cociñados por Xunta e outros sindicatos, e con cambios tan importantes como substituír a palabra “proposta” por “borrador”, nada máis.

Por tanto, a convocatoria dos graos I, II e III da carreira ...


Martes, 15 Xullo 2025

Avaliación do desempeño e carreira profesional ORDINARIA: a despachar nuns días tras 10 anos de retraso e moitas incertezas?

Fai pouco máis dunha semana que a Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal (DXEP) enviou un documento de 40 páxinas co anteproxecto que regulará a avaliación do desempeño e a carreira profesional ordinaria (non confundir coa convocatoria da carreira extraordinaria para os graos I, II e III).

O contido desta avaliación do desempeño afecta moitísimo ao persoal empregado público da Administración da Xunta de Galiza e dos seus entes instrumentais, polo que require unha ...


Venres, 11 Xullo 2025

A carreira profesional e a avaliación do desempeño: para adiante en xullo?

Con máis de medio ano de atraso, a Xunta quere sacar unha convocatoria extraordinaria dos graos I, II e III da carreira profesional. E no medio do lote queren aprobar ás agachadas, en pleno verán, a carreira ORDINARIA e a AVALIACIÓN DO DESEMPEÑO que vai traer enormes consecuencias para o persoal ao servizo da Administración Autonómica.

A directora xeral de Emprego Público e Administración de Persoal xa nos trasladou as súas intencións de finalizar antes de agosto a negociación de dous ...


Martes, 08 Xullo 2025

Comisións de servizo na escala extinta de Axentes forestais (C2)

Tras unha sentenza firme a Dirección Xeral de Emprego Público xa autorizou 3 comisións de servizo na escala de axentes forestais (corpo de auxiliares técnicos da escala C2)

A CIG protesta pola decisión de Emprego Público e solicítalle unha reunión urxente coas consellerías para arranxar a situación anacrónica das RPT, valorando eliminar o C2 nos postos que non están ocupados por axentes forestais e barrar xa os postos ao B.

A Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal ...


Xoves, 03 Xullo 2025

A carreira profesional volve á mesa de negociación (17/07/25), acompañada dunha BOMBA PARA A CARREIRA ORDINARIA

Sete meses despois do primeiro borrador, envían para a Mesa Sectorial de Negociación do Persoal Funcionario (MSF) e Mesa Xeral (MX) de Empregados Públicos do xoves 17 uns novos textos dos graos I, II e III extraordinarios da carreira profesional (carreira administrativa para o persoal funcionario e complemento do desempeño para o persoal laboral). Á Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal levoulle sete meses poñer cambios tan radicais como trocar a palabra ...


Artigo 17.- Funcións do Consello Reitor.

m) Actuar como órgano de contratación da Axencia.

Engadir “en contratos propios da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público.”

n) Convocar e resolver os procedementos de concesión de axudas e subvencións e, se é o caso, acordar o seu reintegro, así como a incoación e resolución de procedementos sancionadores

Engadir “nesa materia.”. Hai que excluir a potestade sancionadora en relación ao réxime disciplinaria en materia de persoal.

ñ) Celebrar os contratos laborais de duración determinada, logo do informe favorable dos centros directivos competentes en materia de función pública e de orzamentos.

Dado que ten amplas competencias en materia de persoal bótase en falta a paritcipación da parte social.


Artigo 21.- Funcións da Dirección.

k) Exercer a xefatura do persoal da Agadic.

Dada a normativa actual de función pública a xefatura superior do persoal funcionario e laboral da Xunta de Galicia que se integre na axencia non pode corresponder ao Director do ente.

o) Instruír os procedementos sancionadores e os procedementos de concesión de axudas e subvencións.

No exercicio da potestade sancionadora apreciamos un conflito coa normativa actual nos mesmos termos expresados nas alegacións do artigo 17.n). A persoa que ocupe a Dirección non pode arrogarse as competencias que non lle serían propias respecto ao persoal funcionario ou laboral da Xunta de Galicia que conta cun réxime sancionador propio. É desde esta normativa disciplinaria desde a que debe regularse, de xeito transveral, as figuras da persoa que incoa o expediente, así como a que resolve, e non en cada Decreto de creación de cada novo ente, aspecto que dito sexa de paso, tampouco ten moita necesidade de aparecer.

Ten que expresarse na redacción que a potestade sancionadora se refire ás infraccións en materias da súa competencia, pois tal e como está redactado da lugar a interpretacións ambiguas.


Artigo. 28.- Comisión de Control.

A parte da existencia desta comisión coas funcións que lle son propias, insistimos na necesidade que estatutariamente se contemple a existencia dun órgano colexiado de control onde este representada a parte social e que teña como atribucións o estudo, asesoramento, información, control e seguimento en materia de contratos celebrados ao abeiro da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de contratos do sector público.

A súa atención focalizaríase nos contratos que pola súa natureza poidan dar lugar a cesións ilegais de traballadores ou a contratos en fraude de lei, e ao mesmo tempo fixar se o obxecto e natureza do contrato non é determinado na duración da obra e servizo e pode considerarse que é un traballo estrutural a desenvolver con persoal laboral e funcionario da Xunta de Galiza. Así mesmo, este órgano colexiado tería que ser informado de calquera asistencia técnica que se desenvolva no AGADIC.


Artigo 31.- Ordenación de postos de traballo.

Neste apartado falta a necesaria referencia á negociación previa.


Artigo 33.- Condicións de traballo e réxime retributivo.

Estamos en contra do concepto retributivo da produtividade mentres non se desenvolva a carreira profesional do persoal funcionario e laboral da Xunta de Galicia. E máis cando este concepto vai ir ligado a un sistema de avaliación e valoración subxectivo e discrecional con respecto ao resto da Administración Autonómica.

Non ten sentido realizar avaliacións do desempeño separadas por entes instrumentais, con criterios diferenciados, senón que está debe estar dentro dun marco de acordo de mínimos. Mentres non se poda garantir un sistema unitario que respecte criterios de transparencia, obxectividade, imparcialidade e non-discriminación, sen menoscabar dos dereitos dos empregados públicos, non estamos a favor da dita valoración.

De todos os xeitos, o propio EBEP establece no seu artigo 20 que lle corresponde ás Administracións públicas determinar os efectos da produtividade e non a cada ente instrumental destas en particular.


Numeración de apartados

En varios artigos que constan de apartados, aparecen numerados coas letras “j” e “k”. Lembrar que no idioma nacional de Galiza non existen ditas letras, polo que deben eliminarse da numeración.