Novas por contido

ÁS VECES AS DENUNCIAS FAN O SEU TRABALLO

Antecedentes: Esta reunión (a segunda do COVID-19) viña precedida por un lado pola denuncia interposta polas 4 OOSS ante a incorporación do persoal ao centros de Cultura e segundo por a reunión previa co Secretario Xeral . Nesta xa se tocaron temas como os da limpeza de centros ou a non incorporación do persoal sensible en tanto non teña resolución de prevención.

- Melloras propostas pola Administración: a raíz da denuncia a consellería de Cultura púxose ás pilas e a situación dos centros a nivel material é moito mellor que hai 15 días. A denuncia tivo unha contestación negativa de inspección de traballo pero unha influencia moi positiva no quefacer da Administración. Así xa presentaron melloras como:

 

  • Informe de riscos biolóxicos nos centros (elaborada por Cualtis). Non aporta moito pero feito está.
  • Informe da situación de persoal no que atinxe a reincorporacións voluntarias, teletraballo e persoal reincorporado obrigatoriamente.
  • Informe das melloras introducidas nos centros dende a primeira reunión.
  • Elaboración dun Protocolo específico para o AGADIC.
  • Avaliación individualizada de riscos de centros e categorías profesionais. (presentarana sobre o martes)
  • Curso de formación para o persoal de centros nos riscos das novas tarefas a acometer segundo o protocolo específico de Cultura (a semana que ven van a comezar un cursiño online para o persoal, incluso reforzado con algún presencial para a xente que non poida conectarse ou con traballos moi específicos).

 

Temos que dicir que estas últimas melloras foron insistentemente solicitadas pola CIG dende as primeiras reunións.

As alegacións que a maiores fixemos, se concretaron nos seguintes eidos:

- Plan de limpeza específico centro a centro: necesitamos un documento que fixe e organice as tarefas de limpeza, as protocolize e se base no reforzo de persoal e horario e non nun mero traslado de zonas de limpeza. Recordamos a especial atención á limpeza dos medios materiais compartidos, no xa só no cambio de turno senón na mesma quenda.

- Reforzo na ventilación de centros: estamos a falar de centros situados en edificios antigos ou con poucos vanos polo que tanto na ventilación natural , como na mecánica debe terse unha especial atención fixándose na renovación de aire dende o exterior e na revisión de filtros e maquinaria.

- Extremar e garantir sempre a separación de 2 m. entre os traballadores/as: sobre todo nos centros pequenos onde agora mesmo non é un problema pero coa incorporación de persoal ao fin da II fase, vai haber moitos máis contactos.

- Existencia de dispensadores de hidroxel en todas as unidades e non só nas entradas e saídas.

- Instalación de mamparas separadoras da atención ao público en todos os centros (algúns non as teñen).

- Instalación de alfombras desinfectantes en todas as entradas (agora mesmo están en probas en 3 bibliotecas, pero debe estenderse o seu uso). Inflúe positivamente na limpeza do centro e ata evita algunha quenda de limpeza do chan.

- Solicitamos outra vez as xornadas de Formación: que foron ao final da reunión aceptadas polo Servizo de Prevención.

- Voltamos a facer fincapé nas dúbidas organizativas nos días de permiso de teletraballo, voltaron a desinformar ao persoal, dicindo que o día 1 se tiña que voltar aínda que estiveras teletraballando (dixeron que non teñen esa información, van a respectar o permiso de teletraballo da Fase II ata o 12 de Xuño e o que se diga por Función Pública para a Fase III).

- Con respecto aos cambios de quenda, flexibilizar as entradas e saídas para que non coincida moito persoal nas mesmas dependencias.

- Fixemos un alegato a prol do teletraballo e a súa necesaria ampliación (alguén xa nos recordou que non era o foro axeitado), pero nos o reclamamos en todos os foros aos que accedemos.

En fin, as cousas van indo, aínda que teñamos que turrar delas, quedamos para unha nova reunión para a implantación da Fase III.

 

SEGUIMOS PELEXANDO POR UNHA CONTINUIDADE NA SEGURIDADE

Outras novas recentes

Venres, 18 Xullo 2025

Procesos selectivos, concursos, carreira, Fides, Consorcio, retribucións .. (CP 17/07/25)

Na Comisión de Persoal do xoves 17 de xullo quedaron aprobadas as convocatorias de cinco procesos selectivos (ciencias do mar, profesores/as e mestres de taller de escolas náutico-pesqueiras, xefes/as de brigada e bombeiro/a forestal+condutor). Na rolda aberta de intervencións falouse de: centros de ensino, titulacións, Fides, consorcio, concursos de traslados, procesos...
Mércores, 23 Xullo 2025

A CIG solicita o cese de Perfecto Muiños, xerente do Consorcio

Pola xestión deficiente da Xerencia do CGSIB qe afecta a máis de 1700 traballadoras e traballadores INCOMUNICACIÓN E DENEGACIÓN DE DEREITOS Falta de comunicación ao persoal traballador, non obtendo resposta por teléfono nin correo electrónico ante cuestións vitais que afectan ao seu día a día laboral e persoal. Permisos non xestionados: non contestan coas Resolucións...
Mércores, 23 Xullo 2025

A titulación do persoal de cociña esgánaselle a Función Pública

Diante das incoherencias da Administración galega acerca de cal vai ser a titulación que se recoñeza para acceder aos procesos selectivos das categorías de cociña, a CIG solicitou resposta escrita á Dirección Xeral de Función Publica e Administración do Persoal, polo cambio introducido nas recentes convocatorias dirixidas ó persoal das cociñas da Xunta, e especialmente á...