Novas por contido

O 1 de marzo tivemos unha xuntanza da Comisión de Persoal na que se aprobaron catro RPTs.

- RPT Presidencia: Sen cambios significativos. Manteñen o intercambio de postos ocupados (concurso encuberto) entre subdireccións xerais sen dar ningunha explicación. Propoñen un incremento retributivo lineal no complemento específico do 325,56 % (2.000 € anuais) para o persoal da Casa de Galicia en Madrid baixo a xustificación do “custe da vida” en Madrid. Non compartimos ese argumento cando o IPC acumulado a decembro de 2022 en Madrid foi do 4,9 % mentres que na Galiza foi do 6,4 %, un punto e medio máis. En base a esa argumentación do "custe da vida" solicitamos o citado incremento de 2.000 € anuais para todos os empregados públicos do ámbito de Función Pública. Presidencia non aceptou.

A RPT quedou aprobada co voto en contra da CIG, a abstención de CCOO e UGT e o voto a favor da CSIF.

- RPT Atriga: Crean 12 novos postos de traballo. Voto a favor de CIG, CCOO, UGT e CSIF.

- RPT Facenda: Un novo paripé de negociación culminado co envío de nova documentación apenas media hora antes do inicio da xuntanza. Incremento de postos en LD sen unha xustificación válida. Crean postos en Función Pública a conta de amortizar postos ocupados en destino provisional por novo ingreso. Creación dun posto de coordinador/a, nivel 20, no Tribunal Administrativo de Contratación sen unha xustificación nin pola responsabilidade, carga de traballo nin pola especial dificultade. Ademais de que este tribunal xa dispón dunha xefatura de negociado (nivel 18) que ten as funcións do posto que se crea, xerando unha duplicidade discriminatoria e innecesaria.

CIG e CSIF en contra. CCOO a favor e UGT abstención.

- RPT Aturga: Amortizan postos.Traspasan crédito dende a Aturga para financiar a RPT de Presidencia. Estamos en contra da apertura a persoal docente do posto novo de Xefatura de Área de Turismo Termal en Ourense.

CIG en contra, CCOO abstención, UGT e CSIF a favor.

- Rogos e preguntas:

Baremación provisional procesos selectivos incendios: estano revisando. Nomean as sentenzas do persoal indefinido non fixo que baremaron a tempo completo, vai haber correccións.

No DOG do 01/03/2023 publican a RESOLUCIÓN do 21 de febreiro de 2023, da Dirección Xeral da Función Pública, pola que se acorda o peche de determinadas listas, así como a apertura doutras para a incorporación de novas solicitudes para a contratación temporal de persoal laboral da Xunta de Galiza e o nomeamento de persoal funcionario interino, correspondentes a determinados grupos, categorías, corpos, escalas e especialidades.

Pechan a incorporación de novas solicitudes para as listas correspondentes aos grupos, categorías, corpos, escalas e especialidades que se indican no anexo I.

Reabren as listas correspondentes aos grupos, categorías, corpos, escalas e especialidades que se indican no anexo II.

Relacionan as listas correspondentes aos grupos, categorías, corpos, escalas e especialidades que se atopan abertas e nas que as persoas interesadas poderán presentar solicitude de inclusión no período comprendido entre o 1 de marzo e o 30 de abril deste ano (anexo III).

Relacionan as listas correspondentes aos grupos, categorías, corpos, escalas e especialidades pechadas, nas cales soamente se poderán inscribir aquelas persoas que, para a lista correspondente, superasen algunha proba do último proceso selectivo do grupo, categoría, corpo, escala ou especialidade, ou prestasen servizos na Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza ou en entidades públicas instrumentais do sector público autonómico que teñan publicadas relacións de postos de traballo para a lista correspondente a ese grupo, categoría, corpo, escala ou especialidade (anexo IV).

O martes 28 de febreiro tivemos mesa sectorial de funcionarios públicos e Mesa Xeral de Empregados Públicos para tratar varias RPTs.

1.RPT de ATURGA

Sen cambios por parte da administración. Seguimos a rexeitar a apertura a persoal docente do posto de nova creación Xefatura de Área de Turismo Termal, con forma de provisión por libre designación.

2.RPT da Presidencia da Xunta de Galicia

Traen como novidade a amortización dun posto de subalterno da DX de Comunicación para a creación dun posto de técnico de mantemento de servizos. Tamén din que notificaron ao persoal afectado polos cambios na secretaría de Emigración e que todos manifestan a súa conformidade a excepción da persoa titular do posto de xefatura de negociado I adscrita a subdirección xeral de Coordinación Administrativa no Servizo de apoio técnico xurídico e contratación, que quedará como estaba.

Continúan sen darnos explicacións reais dos intercambios de dous postos de secretario/a de subdirección xeral entre dúas subdireccións xerais e o mesmo acontece con dúas xefaturas de sección, todos eles postos ocupados. Nin a DX da Función Pública nin a DX de Simplificación Administrativa se pronuncian sobre isto nos seus informes.

Non compartimos a xustificación dada para incrementar o complemento específico diferencial dos postos da Casa de Galicia en Madrid. O DXFP busca xustificación en que a lei de emprego público de Galiza contempla para incrementar o complemento específico as especiais condicións en que se desenvolve o posto de traballo

3.RPT da ATRIGA

Sen cambios con respecto á proposta inicial. Recoñecemos o proceso negociador desta RPT e animamos ao resto de consellerías a que tomen exemplo.

4.RPT de Facenda

Enviaron unha nova memoria funcional complementaria na que basicamente xustifican o cambio de provisión duns postos de xefatura de servizo a LD na Intervención Xeral da CCAA e a creación de dous postos de xefatura de sección tamén por LD na DX de Simplificación Administrativa. Na DX da Función Pública retiran a creación dun posto base subgrupo C2 e cambian a adscrición e a denominación dunha xefatura de sección.

Non tivemos contestación a ningunha das nosas alegacións. Non presentan o informe favorable de Orzamentos. Solicitamos de novo a retirada da Mesa Xeral desta RPT por falta de negociación real.

Todas estas RPTs irán á Comisión de Persoal do 1 de marzo.

5.Rogos e preguntas

Sentenzas da carreira profesional gañadas pola CIG: o DXFP manifesta que a administración acatou as sentenzas e entende que, mentres o tribunal correspondente non diga o contrario, cumpriu a execución das mesmas coa aprobación dos novos acordos de carreira profesional publicados en decembro do 2022.

Sentenza gañada pola CIG contra a OEP 2020 gañada por non respectar á reserva do 50 % das prazas para a promoción interna do persoal laboral na mesma liña das gañadas contra as OEPs dos anos 2017, 2018 e 2019: o DXFP considera que as citadas sentenzas xa están “perfectamente executadas” porque a disposición derrogatoria da OEP extraordinaria de estabilización de 2022, de conformidade co disposto na lei 20/21, derroga os anexos II e III das OEPs dos anos 2017, 2018, 2019 e 2020 respecto de todas aquelas prazas deses anexos que se encontrasen pendentes de convocar. E tamén porque a lei de medidas do ano 2021 suprimiu a promoción interna para todos os procesos de estabilización e consolidación.

Prazas de LD están ocupadas en comisión de servizos: pedimos datos de cantas son e durante canto tempo levan en comisión de servizo. Tamén preguntamos se as LD poden estar ocupadas por persoal interino e durante canto tempo, tendo en conta que a norma só as contempla para o persoal funcionario de carreira. Di que o mirarán, pero que non lle consta que haxa interinos en LD.

Toma de posesión de subalternos: intentarán publicar o buzón de postos a semana que vén.

Baremación provisional dos procesos selectivos de incendios: estano revisando. Esta semana “saberase” algo máis concreto.

Carreira profesional: no DOG do 1 de marzo sairá unha ampliación do prazo para a resolución das solicitudes de carreira profesional.

Funcionarización das prazas que tomaron posesión ultimamente: mirarán de convocala neste primeiro semestre do ano.

Persoal en prácticas do C2: o DXFP limitouse a dicir que cobrarán como persoal en prácticas.

Promoción interna: mantense no dito en xuntanzas anteriores de que mentres non vaian pechando procesos selectivos abertos e dando tomas de posesión non van a iniciar novos procesos.

Trienios do persoal laboral: o criterio que van adoptar para o persoal laboral temporal que aproba un proceso selectivo de persoal funcionario é que conservará o importe dos trienios perfeccionados como persoal laboral e o primeiro trienio que perfeccione será como persoal funcionario. Di que hai xurisprudencia nese senso, incluso do Tribunal Supremo.

Equivalencias de funcionarización: convocarán unha xuntanza para o venres 3 ás 12:00 horas para ver as alegacións dos sindicatos á orde de equivalencias e tamén á lei de impulso demográfico para se é posible levalas a vindeira semana á CP .

A proposta de Acordo de Fondo de Acción Social segue a vir unicamente con axudas para á atención de persoas con discapacidade, polo que recunca ao manter limitadas as axudas iniciais deste Fondo de Acción Social, como a xubilación, discapacidade propia, fillos/as menores, maiores a cargo, axuda aos estudos de fillos/as e propios, adquisición de vivenda, gastos sanitarios e ópticos

Todos estes recortes no FAS comezaron no ano 2012 da man da Lei 1/2012, de medidas temporais en determinadas materias do emprego público da Comunidade Autónoma de Galiza, unha lei ditada ao abeiro dunha crise económica xa superada e onde o goberno do estado español xa ten levantado a limitación orzamentaria que xustificaba estes recortes.

A única novidade con respecto o anterior FAS que nos presenta a Administración nesta proposta é o aumento do nivel das rendas anuais das persoas causantes, que se incrementa dos 13.300 euros do ano pasado os 13.510. A contía desta axuda fica en 2.160 euros por causante igual que o ano 2021 e 2020, perdendo como mínimo o IPC, que lembramos ronda o 8% anual.

Na CIG insistimos nas alegacións presentadas en anos anteriores e que se resumen en:

  • Recuperación de todas as modalidades (axudas) do FAS que tiñamos antes dos recortes, e aumentalas progresivamente.
  • Recuperación dos importes subtraídos no 2011 e chegar ao 1% da masa salarial.
  • Compatibilización das axudas do FAS con outras que se poidan percibir, e que a resolución e aboamento sexa no mesmo ano natural da convocatoria para evitar os problemas con declaracións complementarias de IRPF.
  • Que todas as axudas que se concedan sexan proporcionais ao nivel de renda das familias.
  • Igualar as modalidades (axudas) as que teñen dereito os/as compañeiros/as que pertencen a MUFACE.
  • Solicitamos que esta axuda se meta en nómina tamén no persoal funcionario, co mesmo sistema de petición que ten o persoal laboral, por unha soa vez, ata que se perda o dereito a cobrala. De non facerse así supón un agravio para o persoal funcionario público que ten que facer a petición cada ano e entregar a documentación xustificativa e, dado que vai case con dous anos de retraso, podería quedar sen cobrar se cambian as circunstancias da persoa causante e/ou a solicitante.
  • No referido ás solicitudes debe darse como opción prioritaria a presentación por sede electrónica cun procedemento propio para o FAS, permitindo que se poida presentar tamén de xeito presencial por rexistro, tal e como se recolle no artigo 5.
  • Os prazos para solicitar o FAS non deben coincidir en ningún caso co mes de agosto. Se non se aceptan as demandas de modificación total do documento e a apertura dunha negociación para a recuperación dos nosos dereitos, a publicación debe facerse canto antes para así podermos garantir o pagamento do FAS dentro do presente ano.
  • A resolución e aboamento do FAS debe ser no mesmo ano natural da convocatoria para evitar ter que recorrer a declaración complementarias do IRPF.
  • Que estas alegacións da CIG cheguen a alguén con capacidade para cambiar o Fondo de Acción Social.

COMPARATIVA

No 2009 (hai 14 anos) tiñamos… E, para o 2022, isto é o que hai..
1. Xubilación                  700.000 €
2. Discapacidade         1.500.000 €
3. Fillos/as menores    1.510.000 €
4. Estudos fillos/as      2.459.537 €
5. Est. traballador/a       200.000 €
6. Vivenda                     966.855 €
7. Maiores a cargo          350.000 €
8. Gastos sanitarios        450.000 €
Axuda única: Atención de persoas con discapacidade (2.160 € por causante)
Total 8.136.392 € Total 2.000.000 €

En definitiva, queremos un autentico Fondo de Acción Social ao que se poida acoller todo o persoal empregado público da Xunta, que vaia máis aló dunha simple liña de axudas de atención de persoas con discapacidade.

Na última Comisión de Persoal (22/02/2023), o director xeral de Función Pública recriminoulle á CIG a sentenza desestimatoria da nosa demanda da Orde de confección de nóminas do ano 2022, que acaba de ditar a sala 1ª do Contencioso-Administrativo do Tribunal Superior de Xustiza de Galiza. Considera que esta sentenza dalle a razón con respecto ao seu trato ao persoal que non quere pasar polo aro da “funcionarización voluntaria”. Dende a CIG imos recorrela.

Esta sentenza dá por boa a obriga de funcionarizarse que establece a Orde de confección de nóminas de 2022 (e que xa inclúen as anteriores ordes) e considera que non existe discriminación algunha en denegar o cobro da carreira profesional ao persoal laboral fixo que non se queira funcionarizar.

Pois ben, é unha cousa curiosa que o director diga que esta sentenza lle dá a razón e obvie completamente, porque lle interesa, a sentenza da Orde de confección de nóminas de 2019 do TSXG que di xusto o contrario, e que recorreron en casación no Tribunal Supremo.

Tamén é curioso que exista unha sentenza de xullo de 2022 dunha demanda coa mesma pretensión, e que non interpuxo a CIG, desestimada pola mesma sala do TSXG, e que disto o director non mencione nada.

Pero ben, isto non é novo: o señor director é xa un experto en pasar de largo polas sentenzas que non lle interesan. Inda estamos á espera do resultado da execución da sentenza da Orde de carreira profesional (con sentenza firme), e da execución das sentenzas das ofertas de emprego dos anos 2017 e 2019, que por certo tamén son firmes e nin rastro das convocatorias de prazas de promoción interna para o persoal laboral que tería que convocar a Xunta ao abeiro destas sentenzas. Ao mellor o señor director está a espera de que o persoal se funcionarice para dicir que xa non cabe, quen sabe.

O director xeral de Función Pública convocounos a unha xuntanza da Comisión de Persoal que será o mércores 1 de marzo, coa seguinte Orde do día:

  1. Modificación da Relación de Postos de Traballo (RPT) da Presidencia da Xunta de Galiza. Descargar
  2. Modificación da RPT da Axencia Tributaria de Galiza (Atriga). Descargar
  3. Modificación da RPT da consellería de Facenda e Administración Pública. Descargar
  4. Modificación da RPT da Axencia de Turismo de Galiza (Aturga). Descargar

Queremos engadir que a convocatoria e a documentación chegounos antes da mesa de negociación, que está convocada para véspera, martes 28 de febreiro. Esto demostra a vontade que teñen de negociar.

O Instituto Galego de Estatística (IGE), convocounos a unha xuntanza para o día 1 de marzo, para tratar unha proposta de modificación da súa relación de postos de traballo (RPT). Se é do teu interese, aquí tes a súa proposta: descargar.

Nunha ollada rápida, a proposta implica a creación dunha xefatura de sección (A1/A2), que financian mediante a destrución de dous postos de auxiliar administrativo (C2).

Están CCOO, CSIF e UGT a renegociar a carreira profesional con Función Pública?

Pois parece ser que por fin son conscientes de que a carreira profesional que pactaron coa Xunta ten eivas importantes, polo que xa se atreven a propoñer “interpretacións” na “comisión de seguimento” dos acordos que asinaron.

Pero se o que queren é ser un pouco máis ambiciosos e corrixir os problemas en serio, non queda outra que alterar algunha das indicacións dos acordos, pois “interpretar” cousas que vaian en contra dos acordos publicados é meter inseguridade xurídica por medio.

Na negociación dos acordos de carreira profesional (carreira administrativa para o persoal funcionario, e complemento do desempeño para o persoal laboral), tamén participou moi activamente a CIG, pero finalmente a Xunta marcou o límite, que foi aceptado por CCOO e UGT (e CSIF para o persoal funcionario). Aplaudiron coas orellas, e agora veñen os problemas.

Pero limitarse a "interpretar" o que está escrito non é suficiente se o que necesitamos é modificar algunha cousa dos acordos. É dicir, hai que facer cambios no sistema de carreira profesional, renegocialo, e así fixemos as nosas propostas para mellorala:

  • Ir a un sistema aberto permanentemente, sen prazos de solicitude. É dicir, que adquirir un grao da carreira sexa como cos trienios: comezas a cobralo en canto cumpres os requisitos, sen agardar a que publiquen unha convocatoria para solicitalo. Así as persoas que cumpren os requisitos non teñen que agardar a que alguén decida publicar ou non unha orde de convocatoria. Cun sistema aberto permanentemente e mantendo os prazos deixaría de existir un sistema ordinario e outro extraordinario e quedaría implantada un único modelo. E á vez poderíase abrir á porta ao cobro dos graos III e IV para aqueles compañeiros e compañeiras que xa levan moitas décadas traballando na Administración.

  • Abrir un prazo de repesca do sistema extraordinario de 2022 polo reducido prazo de solicitude. Foron demasiados casos de compañeiros/as que non o solicitaron en prazo, especialmente persoas que traballan en centros illados e non se decataron, ou quen por motivos de estacionalidade (como o persoal de incendios), estaba de vacacións xusto no medio do prazo de solicitude. Aínda que hai que modificar o acordo para suprimir os prazos de solicitude e deixala permanentemente aberta, para aquelas persoas ás que xa lle pasou desta vez, permitirlles que soliciten a carreira, con carácter retroactivo, e habilitar tamén para que as persoas que estaban en IT podan percibir a carreira xa que teñen dereito.

  • Persoal funcionario de carreira ao que se lle recoñeceu o grao I porque se lle valorou o tempo traballado noutras administracións, e que agora queda fora do grao II porque co novo sistema ese tempo non se lle conta. A CIG advertiuno na negociación pero non lle importou á Xunta, CCOO, UGT, e nisto tamén a CSIF (que si asinaron o acordo do persoal funcionario).

  • Restaurar o dereito á carreira a aqueles compañeiros e compañeiras que xa a estaban a cobrar e lla suspenderon (persoal laboral fixo que non aceptou a chantaxe da funcionarización ou simplemente suspendeu, recoñeceuselles o grao I, pero finalmente non puido ou non quixo funcionarizarse).

  • Suprimir a esixencia da funcionarización. Todos os sindicatos temos claro que o sistema de carreira é un novo concepto retributivo que se adquire mediante o cumprimento dun mínimo de anos de servizos e outros condicionantes, como a formación. Pero .. como é posible que dous sindicatos, CCOO e UGT, tragaran coa chantaxe da Xunta, de que o persoal laboral fixo só entre na carreira se acepta pasar obrigatoriamente a persoal funcionario?

    O persoal funcionario de carreira xa tiña o dereito no sistema anterior. Tamén o tiña o persoal laboral fixo que aceptara a funcionarización. O persoal funcionario interino e persoal laboral temporal tamén entrou, porque non lles quedou outra despois de que a CIG o gañara nos tribunais de Xustiza. Pero segue a quedar fora o persoal laboral fixo que non acepte a funcionarización. Estes son os únicos que continúan fora, porque así o quixeron a Xunta, CCOO e UGT.

Por suposto, que non renunciamos a que se recoñeza a carreira a quen xa no 2019 debería ter dereito, e con efectos retroactivos. Tamén esiximos que se resolvan as solicitudes dos centos de persoas que cumprindo os requisitos non cobran aínda hoxe a nova carreira profesional.

O mércores 22 de febreiro participamos na Comisión de Persoal cos seguintes puntos da Orde do día: 1) RPT de Vicepresidencia 1ª e Consellería de Economía, Industria e Innovación; 2) RPT de Sanidade. En rogos e preguntas falamos do estado de varios procesos selectivos, da promoción interna, do salario dos funcionarios e funcionarias en prácticas, do carné de conducir das categorías de condución, integración do Consorcio, funcionarización e Lei de igualdade

RPT DE VICEPRESIDENCIA 1ª E CONSELLERÍA DE ECONOMÍA, INDUSTRIA E INNOVACIÓN

Sen cambios respecto da proposta que trouxeron á Mesa Xeral, a CIG entende que non se está a executar a sentenza que gañamos e anula a RPT. CIG vota en contra. CCOO e UGT abstéñense. CSIF en contra.

RPT DE SANIDADE

Trátase da funcionarización dun posto vacante de persoal laboral para dar a posibilidade de adxudicación de destino a unha persoa de novo ingreso na especialidade de médico. CIG, CCOO e UGT votamos a favor. CSIF abstense.

ROGOS E PREGUNTAS

A CIG fai preguntas sobre os seguintes asuntos:

  • Auxiliares administrativos-C2 en prácticas: Na Resolución onde ser regula o período de prácticas establece que estas persoas teñen un horario “..entre as 7,45 e as 15,15 horas, NO DESTINO resultante…”. Co cal se lles tería que aplicar o disposto no artigo 141.1 da LEPG: “Se o curso selectivo ou o período de prácticas se realizar desempeñando un posto de traballo, percibiranse ademais as retribucións complementarias correspondentes a este.”. Que paguen os complementos de destino e específico dunha vez!! Ademais: hai xente que tiña a flexibilidade nun posto de persoal interino e agora tena denegada. O director xeral de Función Pública (DXFP) limitouse a respostar que cobran o que establece a normativa para o persoal en prácticas.

  • Promoción interna corpos xerais: queremos comezar a negociar xa. O DXFP sinala que hai que pechar outros asuntos.

  • RPT de Sanidade, paralizada en decembro do 2022. Insistimos en querer explicacións, xa que estaría a paralizar o concurso de persoal veterinario e obrigar a que en nada haxa dúas promocións en destino provisional. O DXFP volve a dicir que están a traballar nela, con xuntanzas con sanidade.

  • Elección de destino persoal subalterno: levan dende novembro esperando polo acto de elección de destino. Son os únicos que faltan de corpos xerais. Para cando o acto de elección de destino? Di o DXFP que tentarán sacar as prazas para a toma de posesión entre a semana que ven e a seguinte.

  • Elección de destino OEP social: pedimos datas. Resposta do DXFP: terapia ocupacional pendente de enviar a DOG, sairá a semana que ven; auxiliar enfermaría pendentes de que o tribunal saque o baremo definitivo; educadores “está en mans do tribunal”, pendente de rematar; traballo social “pendente de rematar”; enfermería están agora coa documentación; fisioterapia xa está enviado a DOG. Nas vindeiras semanas irán saíndo un ou dous.

  • Prazas de condutores/as do grupo III e IV: Preguntamos por que eliminan o requisito do carné de conducir E para as prazas de condutores do grupo III categoría 063. Nas listas de contratación esixen carné C+E (ata o de agora era así) e agora mudan de criterio e piden o mesmo carnet para as prazas de condutor dos grupos III e IV. Van ter problemas para levar a cabo algunha das tarefas da categoría, por exemplo para conducir bañeiras e semiremolques na AXEGA. O DXFP comprométese a ver se hai algún erro.

Máis información do DXFP

  • Orde de integración do Consorcio, está para publicarse.
  • RPTs de MR e de grupo V: esperan negocialas no mes de marzo.
  • Funcionarización do persoal laboral que remataron os procesos selectivos que remataron agora: xa están na OEP e preparando as negociacións da funcionarización.
  • Lei igualdade: aclarase que está convocada para este venres pola consellería unha negociación sectorial previa respecto a parte que afecte ao persoal empregado público. Posteriormente virá a MX e CP.

Xa nesta nova dimos conta do escándalo que supón ter en espera por non se sabe qué a 205 persoas dun proceso convocado no 2019.

Pois ben (ou mellor dito MAL), parece que o director xeral de Función Pública está disposto a batir outro récord persoal coa Escala de persoal funcionario subalterno: esta vez se trata de sacar un listado de admitidos dun proceso selectivo sen resolver o anterior e onde moitas das persoas que aprobaron o anterior tiveron que matricularse neste novo proceso do mes de xuño.

E o que urxe de todo isto é que convoquen dunha vez o acto de elección de destino, porque é o único proceso dos corpos xerais que queda sen resolver.

Outras novas recentes

Martes, 25 Xuño 2024

Prazas para chamamentos de Medio Rural (25/06/2024)

O servizo de persoal de Medio Rural vén de achegarnos a relación de prazas que foron anunciadas en "Moura" para a súa cobertura a través das listas de contratación. Trátase de prazas de 6 e 12 meses correspondentes ao Servizo de Prevención de Incendios Forestais (SPIF) Última hora: Medio Rural comunica que por un erro técnico tiveron que anular as prazas de 6 meses, que...
Mércores, 26 Xuño 2024

Gardacostas: comisión de seguimento do acordo (26/06/24)

Despois de ter solicitado a CIG unha xuntanza coa Consellaría, esta convocounos á comisión de seguimento. Acceden a tratar outros asuntos que exceden do ámbito da comisión, ao igual que os outros sindicatos, o cal xa é algo positivo. 1. Coeficientes redutores A consellería coméntanos que está a actuar “politicamente” e que falaron co “grupo parlamentar no Congreso e no...
Mércores, 26 Xuño 2024

Convocatoria para elaborar listas de contratación temporal para xefe/a de brigada e condutor de motobomba

A Consellaría de Medio Rural publicou as bases para a elaboración dunhas listas de contratación temporal de Bombeiro/a forestal (B.F.)-condutor de motobomba e B.F.-xefe/a de brigada. Ligazón á páxina de anuncios de Medio Rural. Xustifican a súa proposta en que as respectivas listas elaboradas polo Decreto 37/2006 xa están esgotadas. Categorías : BFCMB e BFXB, laboral e...