Novas por contido

O director xeral de Función Pública convocounos a unha xuntanza da Comisión de Persoal e outra da Mesa Xeral de Empregados Públicos que serán o mércores 22/03/23, coas seguintes ordes do día:

Comisión de Persoal

  • Proposta de acordo entre a Consellería do Mar e as organizacións sindicais sobre as condicións de traballo de prazas adscritas aos servizos periféricos (biólogos/as e ciencias do mar). Descargar.

  • Modificación da Relación de Postos de Traballo da Consellería do Mar. Descargar.

  • Modificación da Relación de postos de Traballo da Consellería de Política Social e Xuventude, consistente na transformación dunha praza de laboral en funcionario. Descargar.

  • Orde equivalencias funcionarización. Descargar.

Mesa Xeral

  • Modificación da Relación de Postos de Traballo da Consellería de Política Social e Xuventude, consistente na transformación de tres prazas de laboral en funcionario. Descargar.

A elaboración dun Plan de Igualdade conta con diferentes fases reguladas na correspondente normativa como son o Compromiso da organización (que foi publicado neste mes) e a Elaboración da Diagnose (que necesita da recollida de datos cuantitativos e cualitativos (enquisa) para poder avaliar as carencias e propor solucións). Estas fases son necesarias para poder elaborar o Plan de Igualdade, a súa implantación e o seguimento das medidas propostas.

O luns día 20 de marzo a Administración a través de AMTEGA prevé enviar un correo masivo co enlace da enquisa do I Plan de Igualdade a todos os correos electrónicos das traballadores e traballadores da Xunta.

A enquisa estará dispoñible dende o propio luns 20 até o luns 10 de abril e pódese cubrir dende o móbil ou o ordenador persoal. Non se poden responder varias enquisas dende un mesmo ordenador (mesma IP). Dende a CIG propuxemos, porque somos conscientes da fenda dixital existente, o mantemento do formato papel para aquelas persoas que puideran ter máis dificultades para a tramitación electrónica, pero dende Función Pública non se aceptou esta posibilidade.

É necesaria a participación masiva nas respostas a este cuestionario e se algunha persoa ten dificultades para a súa realización, pode contactar coa CIG e botarémoslle unha man.

As administracións públicas están obrigadas a dotarse dun plan de igualdade de trato e de oportunidades entre mulleres e homes no emprego e na ocupación dende o ano 2007 (Lei Orgánica 3/2007, do 22 de marzo, para a igualdade efectiva entre mulleres e homes).

Dende a CIG, levamos anos e anos esixindo un Plan que sexa unha ferramenta útil para a igualdade efectiva entre mulleres e homes na Administración Autonómica e non só unha obriga formal para cumprir coa normativa estatal ou europea ou un requisito que cumprir á hora de conseguir subvencións.

A pesar das nosas discrepancias, tras anos de intentos fracasados e de non tomarse en serio a negociación nin o ter un Plan de Igualdade de oportunidades para homes e mulleres, imos conseguindo que se materialicen pouco a pouco as fases da súa elaboración.

Dende a CIG seguimos traballando para que a igualdade sexa real e se removan todas as discriminacións.

A CIG gañou o conflito colectivo presentado ante o TSXG polo que este declarou nula a cláusula contractual na que se suspendía o contrato ao persoal substituto nos períodos vacacionais no que pechan as escolas infantís

Nas Escolas Infantís da rede pública de cero a tres anos, a Administración galega castigaba ao persoal substituto ao non cotizar, non cobrar e non ter acceso á prestación por desemprego durante o período vacacional, na que lles suspendían o contrato aínda que as persoas traballaran todo o ano.

A xeneralización desta cláusula inxusta nos contratos de traballo por parte da Consellería de Política Social xeraba graves prexuízos para o persoal afectado. Esta cláusula establecía o seguinte:

As vacacións anuais serán de (__) proporcionais ao tempo traballado segundo o convenio. En calquera caso, e en aplicación do estabelecido no artigo 45.1 b) do Estatuto dos Traballadores e das Traballadoras, durante o período de pechamento da Escola Infantil o presente contrato ficará suspendido, fincando exoneradas as partes contratantes das súas obrigas recíprocas de traballar e remunerar o traballo durante tal período.

Agora, o TSXG ditamina que a dita cláusula é nula e condena ao Consorcio:

Estimando no esencial a demanda de Conflito Colectivo interposta pola Confederación Intersindical Galega contra o Consorcio Galego de Servizos de Igualdade e Benestar (CGSIB)
...
3º) -A cláusula incorporada en todos os contratos de interinidade por substitución da/o traballador/a con dereito a reserva de posto, pola que o empregador/a adquire o dereito a suspender as relacións laborais das persoas traballadoras substitutas durante os períodos de vacacións e festas escolares das Escolas Infantís nas que prestan servizos, é nula por opoñerse a normas de dereito necesario.

4º) As persoas traballadoras afectadas pola aplicación desa cláusula teñen dereito a manter activas as súas relacións laborais durante os períodos de peche por vacacións e festas escolares das Escolas Infantís, sempre que ese réxime sexa o que se lle aplicaría á persoa traballadora substituída. Condenamos á parte demandada a estar e pasar polo declarado.”


Ponte en contacto coa CIG e reclama os teus dereitos!!

A EGAP publica no DOG do 17/03/2023 a Resolución pola que se convocan cursos sobre tecnoloxías da información e da comunicación (TIC), administración electrónica e protección de datos para o persoal ao servizo da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, das entidades públicas instrumentais e da Administración institucional e para o persoal ao servizo da Administración de xustiza de Galiza.

O prazo de presentación de solicitudes será desde o día seguinte ao da publicación desta resolución no DOG ata o 27 de marzo de 2023. Presentaranse dende o web da EGAP, en https://egap.xunta.gal/matricula. O máximo de cursos que se poden solicitar é de tres.

Existen algunhas actividades formativas que se realizarán en modalidade mixta (teleformación + presencial), pero a maioría son mediante teleformación.

O director xeral de Función Pública convocounos a unha xuntanza da Mesa Xeral de Empregados Públicos que será o venres 17 de marzo, coa seguinte Orde do día:

1. Modificación da Relación de Postos de Traballo (RPT) referente ao proceso de funcionarización de postos de traballo de persoal laboral correspondente ás especialidades de persoal de limpeza e cociña (V-001 e V-011). Descargar

2. Modificación da RPT da consellería do Mar. Descargar.

3. Modificación da RPT de Política Social e Xuventude consistente na transformación dunha praza de laboral en funcionario (non achegan documentación).

4. Modificación da Orde de flexibilidade horaria por conciliación familiar. Descargar.

Estamos tamén convocados a unha xuntanza que será a véspera, para tratar os mesmos asuntos.

Fomos convocados a unha xuntanza da Comisión de seguimento do teletraballo. Pola parte sindical asistiu só a CIG, como único asinante do Acordo. Dende a súa publicación en DOG fai algo máis de dous anos (07/01/2021), tan só houbo dúas xuntanzas da comisión de seguimento, a última en decembro de 2021. Por tanto, o primeiro que reclamou a CIG é que se cumpra o pactado en canto á periodicidade trimestral das xuntanzas.

O director xeral de Función Pública (DXFP) traslada os seguintes datos numéricos:

  • A decembro do 2022 levan concedidas 2.073 solicitudes. Aumentan en relación aos anos anteriores o número de solicitudes e de persoas en teletraballo. Van enviar datos desagregados por grupo, sexo e consellería.
  • Recibiron 49 solicitudes “especiais”, das que concederon 13 e denegaron 33. Son solicitudes que exceden os máximos que prevé o acordo (50% das xornadas, 40% de presenza) ou referidas a postos non susceptibles de teletraballar.
  • Sobre os medios tecnolóxicos, no último ano emitiron 601 informes, dos que 517 non solicitaron medios, 49 si os solicitaron e outros 35 xa dispoñían de medios da Administración. Todas as solicitudes de medios tecnolóxicos foron atendidas.

Sobre os medios tecnolóxicos, a representación da CIG informou de que había un desaxuste entre Sanidade e Amtega que estaba a dificultar a concesión de teletraballo por indispoñibilidade de medios. O acordo da Comisión Técnica é que Sanidade dote ao seu persoal dos medios, máis pasou un mes e seguimos igual. O director de Función Pública comprometeuse a solucionalo.

Informa o DXFP que a Comisión Técnica acordou requirir o visto e prace da persoa supervisora como condición para aceptar as peticións de xornadas de teletraballo que exceden o número de horas da xornada ordinaria (as superxornadas).

Tamén falamos das denegacións sistemáticas que se están a producir en determinados tipos de centros. Puxemos enriba da mesa os casos de centros en que se está a producir a denegación do teletraballo resultando incoherente coas concesións en servizos idénticos (por exemplo, diferenzas entre os mesmos servizos das xefaturas territoriais).

Din que revisaron as denegacións que reclamamos, na maioría dos casos denegadas pola necesidade de atención permanente ou continuada. Recoñecemos a necesidade de prestar a atención presencial, pero hai centros que teñen persoal abondo para organizar quendas que permita compatibilizar as dúas modalidades de traballo coa atención requirida.

Para rematar, esixindo o cumprimento do que a CIG pactou coa Xunta, demandamos a entrega da relación de solicitudes presentadas (autorizadas e denegadas), a todas as organizacións sindicais con representación na Comisión de Persoal (CIG, CCOO, CSIF e UGT).

Estes días estase a realizar o acto de elección de destino da convocatoria do ano 2019 da especialidade de Bioloxía. Función Pública rompe co criterio que viña empregando este último ano: ofertar tantas prazas como aspirantes superaran os procesos selectivos para evitar que salten interinos/as con prazas afectadas polas estabilizacións extraordinarias, e unha vez resolto o asunto da temporalidade e antes de que tomen posesión estes, facer unha toma de posesión definitiva con todas as prazas vacantes para o persoal do 2019.

A CIG cuestiona que Función Pública non informou previamente dos criterios que ía seguir para esta toma de posesión en destino provisional. A resposta tardía basease en que oferta máis prazas ocupadas xa que non chegan as “vacantes puras sen requisitos específicos”. Ademais as prazas ocupadas por persoal laboral indefinido non fixo en praza de funcionarios/a agás que a sentenza o diga, non teñen reserva de praza ata o proceso de estabilización. Coa lei 20/2021 as prazas se identifican para contabilizar e ofertar no proceso extraordinario de estabilización, máis se esta é a razón, por que non ofertan todas e que escollan libremente as persoas que superaron o proceso? Porque unhas si ou outras non? Por que non enviaron os criterios e os listados coa información das prazas antes do prazo para poder comprobar que é certo? Por que tanta opacidade?

Si as vacantes son insuficientes e non saen todas á elección de destino o que está facendo a administración é decidir quen se queda e quen se vai. E non con criterios precisamente obxectivos.

E aquí temos un problema engadido, o persoal denuncia que a excesiva temporalidade dalgúns centros deixa no aire a traballos enteiros de investigación que están comezados con persoal interinos. Como se permitiu unha temporalidade do 90% entre o persoal investigador?

Outro problema para esta toma de posesión son os requisitos específicos nos postos dunha mesma especialidade que limitan a sua cobertura. Vemos que na administración os requisitos aumentan en cada modificación da RPT e, xa o viñamos avisando, non se poden por trabas para a toma de posesión. Como vas ter dous anos de experiencia en investigación se acabas de entrar na administración? É lóxico tantas prazas pechadas co requisito dun doutoramento específico cando non se esixen para acceder á especialidade?. Que sexan mérito pero non requisito. Din que os van quitar…pero non sería lóxico que mudaran primeiro a RPT e logo ofertaran as prazas?

 

Expoñemos a continuación os criterios que nos enviou a DXFP o venres 10 ás 15 horas:


DOG NÚM 227, xoves 28 de novembro de 2019

ORDE do 22 de novembro de 2019 pola que se convoca proceso selectivo para o ingreso, pola quenda de acceso libre e promoción interna, no corpo facultativo superior, escala de ciencias na especialidade de bioloxía, da Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galicia, subgrupo A1.

I.1. O obxecto do proceso selectivo será cubrir trinta e unha (31) prazas, do corpo facultativo superior, escala de ciencias na especialidade de bioloxía, da Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galicia, subgrupo A1, correspondentes á oferta de emprego público do exercicio 2018, segundo se detalla:

– Oferta de emprego público do exercicio 2018, aprobada polo Decreto 160/2018, do 13 de decembro (DOG núm. 239, do 17 de decembro): dezaoito (18) prazas de acceso libre das que unha (1) está reservada á quenda de persoas con discapacidade. E trece (13) prazas do proceso de consolidación do persoal indefinido non fixo, das que dúas (2) están reservadas á quenda de persoas con discapacidade (segundo se indica no anexo IV).

Nº Aprobados: 31 Aprobados en prazas de consolidación: 2
Interinos aprobados : 7

Necesitamos al menos 22 prazas mais para a elección de destino

Temos 10 vacantes puras pero 7 delas tiñan requisito indispensable:
370 DOUTORAMENTO EN MATERIA AGRARIA (R.I.).
374 DOUTORAMENTO EN MATERIA FORESTAL (R.I.)
376 DOUTORAMENTO (R.I.).
694 EXPERIENCIA INVESTIGADORA SUPERIOR A DOUS ANOS EN TOXICOLOXÍA OU DOUTOR EN MATERIAS RELACIONADAS CO MEDIO MARIÑO (R.I.)
695 EXPERIENCIA INVESTIGADORA SUPERIOR A DOUS ANOS EN PATOLOXÍA OU DOUTOR EN MATERIAS RELACIONADAS CO MEDIO MARIÑO (R.I.).
697 EXPERIENCIA INVESTIGADORA SUPERIOR A DOUS ANOS EN ACUICULTURA OU DOUTOR EN MATERIAS RELACIONADAS CO MEDIO MARIÑO (R.I.).

1. De RCP sacamos unha listaxe de prazas vacantes, puras ou con interinos/temporais, abertas á escala de bioloxía.
2. A listaxe de prazas resultante remítese ás consellerías afectadas (Mar, Medio Ambiente e Medio Rural) para alegacións e sobre todo, como a maior parte das prazas están abertas á escala de biólogos e a outra escala (químicos, ciencias do mar..) teñen que indicarnos que prazas podemos utilizar para a toma de posesión de biólogos.
3. Recibidas as alegacións das consellerías atopámonos que 21 das prazas tiñan requisito indispensable polo que tivemos que ofertar todas as prazas vacantes para ter polo menos 31 praza sen requisito.
Nº PRAZAS OFERTADAS: 46 das que 14 teñen requisito indispensable

370 DOUTORAMENTO EN MATERIA AGRARIA (R.I.).
374 DOUTORAMENTO EN MATERIA FORESTAL (R.I.).
376 DOUTORAMENTO (R.I.).
717 EXPERIENCIA MÍNIMA DE DOUS ANOS EN PROGRAMAS DE CONTROL E TÉCNICAS DE ANÁLISE DE MICROBIOLOXÍA E PATOLOXÍA DE MOLUSCOS E PEIXES (R.I.).

 

A Consellería de Infraestruturas e mobilidade convocounos a unha xuntanza para o día 16 de marzo, para tratar unha proposta de modificación da súa relación de postos de traballo (RPT). Se é do teu interese, aquí tes a súa proposta: descargar.

A documentación que achegan é incompleta, faltando a táboa de equivalencias, un dos documentos que máis axudan a visualizar os cambios.

  • Creación dunha nova xefatura de servizos en servizos centrais. Financian este posto mediante a destrución de dous postos.
  • Crean outros 5 postos de traballo, todos en servizos centrais e todos xefaturas de diferentes niveis. Son financiados coa destrución de 8 postos de traballo (un de Lugo, outro de Pontevedra, e os demáis de servizos centrais).
  • Fan cambios nas áreas funcionais e nas observacións dalgúns postos.

Para achegarnos o que consideres, podes contactar coa CIG.

A Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galiza (Amtega), convocounos a unha xuntanza para o día 13 de marzo, para tratar unha proposta de modificación da súa relación de postos de traballo (RPT). Se é do teu interese, aquí tes a súa proposta: descargar.

Nunha ollada rápida, a proposta implica:

  • Crean unha "xerencia de proxectos" no ámbito de Política Social e Educación. Este posto quedará aberto a xeral/especial/informática e tamén docentes.
  • Para financiar a creación anterior, destruen dous postos (analista-programador en Compostela e xefatura de negociado en Pontevedra).
  • Abren unha xefatura de sección para poder ser ocupado por persoal funcionario de corpos xerais.

Para achegarnos o que consideres, podes contactar coa CIG

O día 28 de febreiro a Mesa do Parlamento de Galiza levou a mesa un documento de borrador de Plan de Igualdade, coa finalidade de que as organizacións sindicais convocadas o validaramos, máis non podemos darlle tal validez a un documento no que dende o primeiro momento non cumpre o requisito de negociación colectiva prevista na Lei Orgánica de Igualdade.

Os Plans de Igualdade nas AAPP constitúen, en si mesmos, un proceso de negociación, do que forman parte as seguintes fases:

1) Publicación do Compromiso Institucional da súa elaboración.
2) Constitución da Comisión Negociadora, que ten que ser Paritaria.
3) Aprobar o regulamento da comisión negociadora.
4) Elaboración da diagnose.
5) Concreción do propio plan co fin de implementar as medidas.

Porén, as organizacións sindicais, confirmamos que non fomos convocadas, procedendo a Administración a constituír unha Comisión de Igualdade sen capacidade real nin efectiva de negociación. É unha cuestión de forma que perverte a elaboración do Plan dende o principio e que ten consecuencia directa no resultado. Non é que o Plan elaborado estea “ben ou mal feito” e que simplemente non se negociou.

A elaboración dun Plan de Igualdade é de obrigado cumprimento para todas as administracións públicas, que non depende do número de traballadores/as, e imos con 7 anos de atraso. Non podemos nin debemos aceptar que o I Plan de Igualdade para o persoal ao servizo do Parlamento non sexa un procedemento negociado de toma de decisións.

O inexplicable proceder da Administración do Parlamento

Ante a falla de Xunta de Persoal, a Administración do Parlamento convocou unha asemblea para elixir a persoal da propia administración e conformar unha comisión sen capacidade negociadora, en vez de convocar as organizacións máis representativas, que son as que na ausencia de Xunta de Persoal teñen a capacidade de negociar. Tampouco se nos informou deses pasos para elaborar o Plan de Igualdade.

Podemos entender que non era mala a intención e que actuaron seguindo o asesoramento privado que contrataron, pero na práctica, o que pasou e que non se deu capacidade de negociación aos traballadores e traballadoras, pervertendo completamente o proceso que agora resulta fallido, tendo que comezar de novo despois de todo un ano de traballo e moitos esforzos perdidos.

Hai que constituír urxentemente a Comisión Negociadora

Mais agora hai que tirar para adiante e aportar solucións, desta forma as organizacións sindicais presentes na Mesa de negociación do Parlamento, CIG, CSIF, CCOO e UGT demandamos que se constitúa URXENTEMENTE a Comisión Negociadora para a realización do I PLAN DE IGUALDADE PARA O PERSOAL AO SERVIZO DO PARLAMENTO en base a normativa e cun procedemento negociado.

Outras novas recentes

Mércores, 11 Setembro 2024

A CIG pide o cesamento de Eloína Núñez: non pode protexer aos maiores quen non permitiu que os tratasen nos hospitais públicos

O protocolo deseñado pola ex xerente do SERGAS non permitía atender de Covid-19 aos enfermos procedentes das residencias. A CIG-Autonómica, que representa ás persoas traballadoras da Consellería de Política Social e Igualdade, critica, denuncia e pide o cesamento da ex xerente do Sergas que non foi capaz durante a pandemia de protexer e coidar aos maiores e agora noméaselle...
Venres, 20 Setembro 2024

Concursos, procesos selectivos, funcionarización, .. (información da CP 19/09/24)

“Analizando, valorando, esperando”. Estas son as expresións máis utilizadas pola directora xeral de Emprego Público (DXEP, antiga Función Pública), en resposta a case todas as preguntas que lle fixemos tanto a CIG como as outras organizacións sindicais (CCOO, CSIF e UGT) na Comisión de Persoal do xoves 19 de setembro. Por dicir algo. CONCURSOS DE TRASLADOS Na anterior Mesa...
Mércores, 11 Setembro 2024

A Xunta provoca o descontento entre o persoal coidador

O modelo de funcionarización aprobado pola Xunta ven de provocar unha vez máis situacións de agravio, inxustiza e malestar. Realizar unha funcionarización dunha categoría (creando unha escala de persoal funcionario) e os postos da mesma SEN FUNCIONARIZAR AO PERSOAL da lugar a que o persoal laboral fixo quede relegado ao perder dereitos de mobilidade. Isto vese agravado...