- Detalles
O neno dos Peares, sindicalista combatente, funcionario por arte de Romay Beccaría, ten un pasado que convén lembrar porque quen aspira á Presidencia do Goberno do Estado pode ter nas súas mans os destinos das persoas empregadas públicas.
E isto é algo relevante pois na Administración Pública, a diferenza de calquera outra empresa, o noso patrón ten unha dobre condición de empregador e á vez de cargo electo, é dicir, cargo político. De aí que o proxecto político do partido que o sustenta, pero tamén a persoalidade e traxectoria de quen o dirixe teñan relevancia no noso eido laboral.
E para que lle poñas cara a ese proxecto, que durante máis dunha década implicou recortes nos dereitos laborais, salariais e nos servizos públicos, traemos aquí un vello Boletín editado no 2012 onde desvelábamos quen era Feijoo: un trasunto do Doutor Jekyll e Mister Hide, unha persoa amoral que defendeu dereitos cando lle afectaban persoalmente e que logo llos negou ás persoas empregadas públicas, aos seus antigos “compañeiros e compañeiras” cando cambiou de barricada.
Aquel que en 1985 aprobaba unha praza co Corpo Superior da Xunta grazas ao apoio "extra familiar" recibido polo seu mentor e case padriño Romay Beccaría, según di recentemente un alto cargo da Xunta e do PP, foi antes de adquirir a condición de funcionario de carreira, delegado sindical.
Transporte de balde para as persoas empregadas públicas, economato, subas salariais por riba do IPC, xornada semanal de 35 horas, freo as asistencias técnicas, estabilidade para o persoal temporal…case todo, todo, o que logo aplicou como Presidente da Xunta, non si?
Para coñecemento de todas e todos, vai o Boletín do ano 2012 coas obras e milagres de Don Alberto.
- Detalles
O Tribunal Supremo lémbralle á Xunta que non hai nada que casar porque a xurisprudencia é clara: a carreira profesional ten que ser para todo o persoal
A sentenza gañada pola CIG contra a orde que regula o grao I do sistema extraordinario da carreira profesional xa é firme ao inadmitir o Tribunal Supremo o recurso da Xunta e por tanto se confirma a obriga que a sentenza gañada no TSXG establece para a Xunta de “reconocer el derecho de estos colectivos a participar en el procedimiento de reconocimiento del grado I de carrera profesional, y condenar a la Administración a estar y pasar por tal declaración.”
Fundaméntase a providencia na “carencia no recurso de interese casacional obxectivo para a formación de xurisprudencia.” E isto é así porque o Tribunal Supremo xa se pronunciou en innumerábeis ocasións no sentido de que a carreira profesional ten que ser universal.
A Xunta ten agora dous meses para executar a sentenza e incluír a todo o persoal que cumpra os requisitos (sexa funcionario de carreira ou persoal interino ou laboral) no ámbito subxectivo do primeiro grao extraordinario.
Aínda que algunhas compañeiras e compañeiros xa o comezachedes a cobrar (incluídos os atrasos) porque as sentenzas individuais foron mais adiantadas, este pronunciamento o fai xa con carácter xeral para quen cumpra os requisitos que xa se estableceran para o persoal funcionario de carreira.
Coas sentenzas gañadas na man, na CIG estamos dispostas/os para negociar con Función Pública as modificacións necesarias para dar este dereito a quen ata o de agora se lle negou.
E non esquecemos tampouco que a Xunta suspendeu unilateralmente o dereito ao cobro do grao II, polo que non imos admitir que se negocie unha cousa sen poñer en marcha a outra.
Que se poñan a traballar e se senten a negociar sen esgotar o prazo que nos obrigue a solicitar a execución de sentenza.
- Detalles
Leva ás mesas de negociación procesos que poden ter os condicionantes da lei de temporalidade, asigna conscientemente prazas erróneas aos distintos sistemas selectivos, e ademais pasa olimpicamente da promoción interna convocándoa sen fase de concurso como se fose unha oposición libre.
Na Comisión de Persoal do 30 de marzo a Xunta aprobou varios procesos selectivos polo sistema de oposición pola quenda de libre das ofertas de emprego de 2019, 2020 e 2021.
Na CIG advertimos que hai prazas das ofertas anteriores que hoxe poderían estar afectadas pola lei de temporalidade e que todas estas convocatorias poden rematar xudicializadas porque hai intereses encontrados e incluso é posible que dentro duns anos aparezan sentenzas de nulidade de ditos procesos, o cal vai ser un problema moi grave.
Un erro de principio
Dende a CIG temos sinalado que ata que non se aporten os datos de todos os postos vacantes indicando as condicións de ocupación non se pode determinar que tipo de sistema de acceso se escolle segundo o que establecen as leis. Nestes momentos coa entrada en vigor da lei de temporalidade que pode afectar a ofertas de emprego anteriores, non se pode avanzar en convocar procesos selectivos sen ver como queda o cadro final.
Función Pública envía unha listaxe de prazas chea de erros nas datas de ocupación
O xoves 24 envían unha listaxe identificando as prazas que se computarían para estas convocatorias nas que, en tan so dous días, atopamos unha morea de erros: algunhas están cubertas por persoal temporal dende antes do 2010 e moitas das datas que se indican na listaxe corresponden a coberturas de baixas, excedencias, adscricións, comisións de servizos etc.. Como os códigos de prazas non se identifican na convocatoria, isto non sería problema se tivesen outras vacantes válidas para cubrir polas persoas aspirantes que superen eses procesos, pero como non garanten nada o caos está servido.
De seguir adiante o único que vai conseguir a Xunta e xudicializar os procesos, aumentar a inseguridade das persoas aspirantes e ver como os tribunais poden tumbar estas convocatorias, incluso anos despois de finalizadas.
Por iso a Xunta debería seguir a literalidade das normas en vigor e determinar que prazas se utilizan para o cómputo segundo que sistemas de acceso, e para iso non pode agora convocar prazas, que aínda que derivadas de ofertas anteriores, podan estar afectadas.
Promoción interna sen fase de concurso
Como se fosen probas de acceso libre e na mesma convocatoria, a Xunta impón nestas convocatorias unha ridicula promoción interna a varios corpos e escalas SEN FASE DE CONCURSO, é dicir, promoción interna mediante oposición pura e dura, excepto no caso da escala de facultativos (especialidade de bibliotecas e museos)
- Detalles
Na CIG preocúpanos a falta de certeza das persoas traballadoras da Xunta de Galicia á hora de afrontar os procesos de funcionarización. Lembrámosche que no decreto de funcionarización non se fai referencia ao mantemento dos dereitos laborais mais sí a obriga da prestación de servizos.
Por iso, elaboramos unha proposta de Acordo marco que recolla as condicións laborais de todo o persoal independemente da súa relación laboral. Con este documento pretendemos activar á Xunta e obrigala a negociar as condicións específicas dos nosos centros de traballo e así evitar que se perdan dereitos ao tempo que melloramos e definimos outros para todas e todos.
Ademáis, somos conscientes das condicións específicas de traballo do persoal do servizo de incendios, polo que presentamos tamén un anexo complementario de dereitos cun novo modelo de organización máis efectivo.
Pero esta non é unha proposta pechada. Para mellorala e afrontar esta loita contamos coa túa participación e por iso estamos a visitar os centros de traballo e convocamos unha asamblea telemática na que debater e discutir o acordo.
Participa na Asamblea do 31 de marzo ás 18:00 h. - Preme aqui.
Xuntámosche os textos dos acordos: Acordo marco xeral e Anexo de incendios.
- Detalles
Discutimos o concurso de traslados de estatística (en rogos e preguntas falamos dos demáis), aprobáronse 9 convocatorias de procesos selectivos e unha modificación da RPT de Amtega. Tamén se falou doutras RPTs e doutras cuestións que poden ser do teu interese.
O mércores 30 de marzo asistimos a tres xuntanzas convocadas polo director xeral de Función Pública. Foron: a Comisión de Persoal (CP), a Mesa Xeral de negociación de empregados públicos (MX) que abandonamos, e a Mesa Sectorial de Funcionarios (MSF). Engadimos algunha cousa tratada na MSF que tivemos o venres 25. A documentación tela nesta ligazón.
CONCURSO DE TRASLADOS DE ESTATÍSTICA
Tratouse na Mesa Sectorial de Funcionarios. É un concurso pequeno que afecta a poucos postos. Para a CIG:
- Que as persoas que pertenzan ás duas escalas poidan presentar duas solicitudes diferentes.
- A Antigüidade corta o máximo en 31 anos de servizos. Tal e como está a nosa administración de avellentada, este mérito pode non ter efectos. Solicitamos incrementar a puntuación máxima mantendo a puntuación mensual, para que se recoñezan máis anos de servizos.
- Non nos gusta que os méritos específicos por experiencia puntuen como a antigüidade. Queremos que como moito puntuen 1/3. E que tamén valoren a formación como alternativa á experiencia.
- Grao: como Función Pública ten os datos, abondaría que fose “consolidado”. Parécenos absurdo pedilo “formalizado”.
- O traballo desenvolvido é excesivamente desequilibrante en beneficio dos niveis máis altos. Propuxemos que comezaran co valor do 25% da antigüidade para o nivel 16 e chegasen ao 50% para o nivel máximo.
- Consideramos que os méritos de conciliación e igualdade deberían estar separados do traballo desenvolvido e o tempo de permanencia.
- Na formación, botamos en falta entidades como: universidades, SEPE, DX de formación e escolas de idiomas. Non concordamos en que exista o límite de 2 puntos por curso, o que pode deixar sen valoración un montón de horas nos cursos máis longos.
- Tamén reclamamos que se recupere a titulación que exceda do mímino, como mérito.
O DXFP non quere fedellar no baremo, segundo di, por non tocar a aplicación informática que non é moi moderna. Di que están a preparar o salto ao programa Fides (do Sergas), pero xa sería para seguintes concursos.
CONCURSOS DE TRASLADOS XERAL, ESCALAS E ESPECIAL
En rogos e preguntas tivemos ocasión de falar dalgún outro concurso de traslados.
Concurso de corpos xerais: se ata agora o DXFP falaba de que a toma de posesión sería en marzo, ou abril, dixo algo que a estas alturas a ninguén lle parece xa anormal: traballan para que sexa ao longo do mes de abril, matizando que “pode haber algún pequeno retraso” (con mención ao mes de maio).
Concurso de administración especial: nada novo. Segue a dicir que están coa RPT de Sanidade polo persoal veterinario e que en canto rematen sacarán o concurso de toda a Administración especial. Seguimos igual.
Concursos de escalas de administración xeral: lembramos ao DXFP que xa polo ano 2015 dixera que habería concurso de informática se había interese sindical, interese que reiteradamente puxemos enriba da mesa, e con persoal de novo ingreso (e promoción interna) en destino provisional, seguimos igual. Non pon data. Esa reclamación facémola estensiva ao concurso de traslados da totalidade das escalas. A única resposta que obtemos é que están a preparar o cambio de software cara ao “fides” do sergas e que comezarán con aquelas escalas que teñan persoas en destino provisional.
CONVOCATORIA DE PROCESOS SELECTIVOS
Todas elas foron discutidas na MSF do venres 25, e aprobadas na CP do mércores 30.
Detectamos moitos erros nas prazas polo que pedimos a súa paralización ata comprobar polo miúdo que as convocatorias teñen prazas abondas non afectadas pola lei da temporalidade, non vaia ser que esteamos a xerar unha inseguridade xurídica que tumbe os procesos.
Agás a convocatoria de A1-Bibliotecas e museos por promoción interna, a forma de acceso é oposición (a CIG solicita concurso-oposición). Nos que hai dous exercicios só fixan corte no primeiro. En promoción interna fixan un corte inferior (1 x praza) a acceso libre (4 x praza). A promoción interna (mas que o hai) non chega nunca ao 50%. Nas partes específicas dos programas manteñen temas en troques de normas de dereito sen que comprometan á EGAP a elaborar manuais ou referencias bibliográficas.
Convocatoria AP-subalterno: Aprobada co voto en contra de CIG, CCOO, CSIF e UGT. Publicarase nestes días, pero a matrícula será a partires do 5 de maio.
Convocatoria C2-corpo auxiliar (D.I.): Non hai diferenzas entre acceso libre e promoción interna. O primeiro exercicio non será ata dentro de 12 meses. Non fixan corte. Aprobada co voto en contra de CIG, e CSIF, e o voto a favor de CCOO e UGT.
Convocatoria AP-subalterno (D.I.): Non fixan corte. Amplian prazo para o primeiro exercicio a 12 meses. Aprobada co voto en contra de CIG, e o voto a favor de CCOO, CSIF e UGT.
Convocatoria C2-Auxiliar de clínica: Non fan cambios. Aprobada co voto en contra de CIG, CCOO, CSIF e UGT.
Convocatoria C2-Auxiliar de coidador: Aquí detectamos unha chea de erros nas prazas. Aprobada co voto en contra de CIG, CCOO, CSIF e UGT.
Convocatoria A1-Enx. minas, arqueoloxía, arquivos-museos-bibliotecas: Non ao tipo de probas e á súa puntuación (a única proba de corrección obxectiva é a que menos puntua). Aprobada co voto en contra de CIG, CCOO, CSIF e UGT.
Convocatoria A2-Enx.tec. minas, obras públicas, axudantes de museos-bibliotecas: Non ao tipo de probas e á súa puntuación (a única proba de corrección obxectiva é a que menos putua). Aprobada co voto en contra de CIG, CCOO, CSIF e UGT.
Convocatoria A1-Museos-bibliotecas (promoción interna): Esta promoción interna é a única que será mediante concurso-oposición. Permiten a participación denden calquer escala de A2, pero só algunha desas escalas terá puntuación no mérito de traballo desenvolvido. A proba obxectiva é a que menos pesa. A materia non é eliminatoria entre probas. Só valoran 17 anos de antigüidade. Etc. Aprobada co voto en contra de CIG, CCOO, CSIF e UGT.
Convocatoria A2-Finanzas: A proba de corrección obxectiva é a que precisamente puntua menos. O 3º exercicio en realidade son 2 exercicios eliminatorios. Aprobada co voto en contra de CIG, CCOO, CSIF e UGT.
Promoción interna legoeiros: No medio da discusión pola RPT da Axencia Galega de Infraestruturas (AXI), o director xeral de Función Pública informou que tentarán meter esta convocatoria entre abril e maio, xa que teñen moi avanzado o programa e o tipo de exame. Traerían as bases para negociar nas vindeiras semanas.
RELACIÓNS DE POSTOS DE TRABALLO
RPT Amtega
CIG, CCOO, CSIF e UGT mantemos a postura de non entrar a negociar nada con Amtega mentres non cumpra o compromiso do ano 2015 de sentarse a negociar unha serie de asuntos pendentes. Pasou pola MSF o venres 25. Na Comisión de Persoal do mércores 30, CIG e CSIF negámonos a votar; CCOO e UGT votan en contra.
RPT Educación
Na Mesa Xeral do mércores 30, CIG, CCOO, CSIF e UGT solicitamos a retirada do punto por falta de negociación. Non aceptamos que unha modificación tan grande da RPT a queiran liquidar cunha única xuntanza máis outra na que se limitaron a informar. Son demasiados postos creados e destruidos e require un traballo máis polo miudo, permitirnos estudalo e discutilo, con documentación abonda enriba da mesa enviada co tempo necesario. Sirva como dato para valorar isto que crea 352 prazas (en realidade, xa foron creadas fai anos) e amortizan 44.
A CIG esixe a Función Pública que non permita que Educación dote as prazas e as teña durante anos sen crear en RPT, co perxuizo que iso implica (non poden ser ofertadas en concursos nin elección de destino, e a xente non pode reclamar compensacións).
Ante a reiterada oposición do director de Función Publica a suspender a mesa en base ao escrito remitido polas 4 organizacións sindicais e a maiores as argumentación dadas por este sindicato, a CIG abandona a reunión.
RPT Infraestruturas e RPT da AXI
A CIG recoñece que houbo negociación, tras catro xuntanzas nas que a consellería tivo en conta algunha das propostas que lle fixemos. En canto a creación dos postos de vixiante de estradas que levava aparelladas a amortización de prazas, polo que a CIG non estaba dacordo coa destrución de emprego para a creación doutro, indicar que a dirección xeral de Función Pública non autoriza polo de agora a creación desas prazas, polo que a consellería retira tamén as amortización coas que se finanza as creacións.
MÁIS CUESTIÓNS EN ROGOS E PREGUNTAS
Exames de escalas sanitarias: O director xeral comprometérase a mediados de febreiro a traer a información da data prevista para o primeiro exercicio (xa que na convocatoria, a pesares da nosa petición, non quixeron poñelo). Así que a CIG insiste en saber cales son as previsións. E unha vez máis o director adia a resposta. Nesta ocasión comprométese a preguntar e dicirnos algo para a semana que ven.
Tomas de posesión da oferta social: As baremacións provisionais dos concursos de méritos irán saindo nos vindeiros días. Aos poucos. Non pode dicir se vai ir todo antes do verán ou non.
Implantación do software “fides” (utilizado polo Sergas): As solicitudes de procesos selectivos que se fagan a finais deste semestre (menciona abril, maio, xuño) xa serían polo programa fides. Despois iríase avanzando no resto. Ten módulo de listas, de concursos, de carreira profesional, de expediente persoal, que irán implántandose paulatinamente.
Persoal de incendios de 6 meses: Preguntamos polos efectos da Lei 20/2021 nos postos de persoal fixo-descontinuo de incendios. O DXFP non resposta.
Por aclarar un erro simple que pode levar a confusión: o sindicato dos subdirectores, SEPGA, enviou un correo informando dunha “Mesa Xeral de Funcionarios”. Refírense en realidade á Mesa Sectorial de Funcionarios, mesa que deriva da Mesa Xeral de negociación de empregados públicos. Pola representación que teñen, SEPGA está presente na Mesa Sectorial, non na Mesa Xeral, onde estamos de menor a maior representación: UGT, CSIF, CCOO e CIG.
- Detalles
O mércores 30 estamos convocados a tres reunións: Comisión de Persoal, Mesa Xeral de Negociación de Empregados Públicos e Mesa Sectorial de Negociación de Persoal Funcionario. Estes son os asuntos das ordes do día e as propostas que envía a Admistración:
COMISIÓN DE PERSOAL
- RPT Amtega
- Oposicións agrupación profesional-subalterno/a
- Oposicións C2-corpo auxiliar (D.I.)
- Oposicións agrupación profesional-subalterno/a (D.I.)
- Oposicións C2-Auxiliar de clínica
- Oposicións C2-auxiliar de coidadores
- Oposicións A1-enx.minas, arqueólogos/as, arquivos-museos-bibliotecas
- Oposicións A2-enx.tec. minas, obras públicas, axudantes de museos-bibliotecas
- Oposicións A1-Museos-Bibliotecas (PI)
- Oposicións A2-finanzas
MESA XERAL
MESA SECTORIAL FUNCIONARIOS/AS
- Detalles
A CIG-Autonómica ten denunciado en numerosas ocasións a situación de sobrecarga do persoal de limpeza dos centros de ensino e que dende a reapertura dos centros no mes de maio do ano 2020 (o comenzo da pandemia) aínda se agrava máis por recaer nelas toda a responsabilidade na limpeza e desinfección dos centros fronte a Covid-19.
Educación publicou na súa páxina web os distintos protocolos sen ningún tipo de negociación previa da distribución do traballo e incluso aplicando e impoñendo horarios ao persoal, todo isto a pesar de que en innumerábeis ocasións solicitamos xuntanzas cos seus responsábeis e rexistramos achegas e consideracións a cada un deses protocolos.
Ao fin, a consellería, en outubro dese ano 2020, autorizou unha serie de contratos na modalidade de acumulo de tarefas ata xuño do 2021, que se volveron a renovar para o curso 2021-2022. Como xa dixemos no seu momento, a medida foi insuficiente xa que estes contratos so se autorizaron para algúns centros (aínda que o protocolo aplícase en todos por igual) e non foi acompañada da negociación de criterios xerais e obxectivos como esixiamos dende a CIG
Este tipo de contratos por acúmulos rematan o día 31.03.2022 e non se van prorrogar ata o remate do curso 2021-2022 producíndose o despedimento das traballadoras da limpeza. Como non fomos informados dos ceses tampouco o fomos dos motivos que os xustifican. Pero o que si temos claro que esta “nova normalidade” require de aumento da limpeza e desinfección de centros máis aínda si se pretenden relaxar outras medidas preventivas tal e como temos a incidencia de contaxios a día de hoxe.
A CIG-Autonómica solicitoulle á consellería que mude a súa decisión mantendo os contratos existentes, cando menos, ata o remate deste curso 2021-2022 e para o vindeiro curso 2022-2023 negociar a modificación do Protocolo eliminando o punto 4.1 onde se indica que “nos supostos nos que existan varias persoas dedicadas a tarefas de limpeza, unha delas realizará total ou parcialmente a súa xornada na quenda de mañá, podendo realizarse rotacións no uso das quendas. Cando as tarefas de limpeza se realicen por unha única persoa realizará parte da súa xornada (polo menos 1/3) en xornada de mañá”.
De non negociarse ratios e cargas máximas de traballo debe volver todo o persoal de limpeza ás condicións anteriores a aplicación deste protocolo de adaptación ao contexto da Covid-19.
- Detalles
Xa que a Lei 20/2021 habilita o acceso á administración pública mediante concurso de méritos, é razoable defender a promoción interna tamén mediante concurso?
A Administración tráenos borradores de procesos selectivos de acceso libre polo sistema de oposición. E sabido que a CIG sempre promoveu como sistema de acceso o concurso-oposición. Por outra banda, a nova normativa estatal sobre a temporalidade contempla agora o sistema de concurso de méritos como sistema de acceso en determinados casos.
Pois ben, nós que sempre tratamos de defender un modelo onde se conxugue o esforzo das persoas opositoras coa valoración do tempo traballado, poderíamos estudar e valorar que haxa unha oferta de prazas libre, é dicir, só por oposición para que a xente nova, os opositores e opositoras que están a estudar poidan ter opción de acceder á Administración Pública.
Pero para iso temos que saber cantas prazas vai sacar a Administración de cada corpo ou escala polos sistemas de concurso, oposición e concurso-oposición. Sen información non imos apoiar ningún tipo de convocatoria.
A maiores, se non sabemos cantas prazas van saír a promoción interna e baixo que sistema tampouco imos apoiar ningunha proposta de proceso selectivo. Está claro que si o sistema de concurso vale para seleccionar a persoal que non é funcionario de carreira tamén ten que valer para seleccionar a persoal que xa é funcionario de carreira. Si se permite que unha persoa que leve 5 anos se poida converter en funcionario de carreira do corpo superior (subgrupo A1) simplemente presentando os seus méritos no rexistro, non se lle pode pedir a unha persoa funcionaria con 25 anos traballados, por exemplo no subgrupo A2, que prepare un proceso selectivo con 50 temas para acceder ao A1.
Agora ben, tampouco imos admitir que unha promoción interna sexa unha competición entre persoas onde só prime a antigüidade como criterio selector. Polo tanto a única opción válida, é que si o sistema de concurso de méritos vale para seleccionar persoal que non ten a condición de funcionario, tamén serva para a promoción interna, pero como non pode valer un sistema onde só prime a antigüidade a única solución é que a promoción interna NON PODE TER LÍMITE de prazas. E non o pode ter porque non se poden escudar en que a taxa de reposición o impide porque a promoción interna non computa para esa taxa. E non pode ter límite porque a LEPG establece simplemente un mínimo, cando menos un mínimo dun 25% da oferta de emprego.
Dende a CIG imos defender que as promocións internas non teñan límite de prazas, é dicir que mediante concurso TODAS as persoas funcionarias de carreira poidan acceder ao subgrupo superior. En moitos dos casos esa posibilidade sería moi doada ao haber postos de cobertura indistinta que simplemente coa apertura a outros corpos ou escalas se solucionaría. Isto parece claro polo menos en moitos dos corpos xerais e nas escalas que teñan continuidade noutras doutros subgrupos. No resto dos casos é cuestión de vontade poder artellar un sistema que garanta que así se poida facer. Xa está ben de tomaduras de pelo.
- Detalles
Presentámosche a proposta da CIG para un Acordo marco regulador que recolla os dereitos laborais do persoal funcionario e laboral que non están na Lei de Emprego Público da Galiza.
Con este documento pretendemos activar a Xunta e obrigala a negociar as condicións específicas que temos nos nosos centros de traballo e evitar que se perdan dereitos coa funcionarización ao tempo que melloramos e definimos outros para todas.
ANTE A PERDA DE DEREITOS LABORAIS, NEGOCIACION !
O V Convenio Colectivo Único regula os dereitos do persoal laboral pero a Xunta mantén varios artigos suspendidos dende o 2012 precarizando as condicións de traballo.
Na vez de aproveitar a funcionarización para facela mais apetecible e recuperar e trasladar os dereitos á Lei de Emprego Público a Xunta négase, máis o que si deixou claro é a continuidade da prestación dos servizos pero, baixo que condicións?
Sabemos que si non facemos nada as que temos condicións especiais de traballo imos ter problemas nos centros. Necesitamos negociar carteleiras, ter definidos os descansos e os máximos de traballo nos festivos, fins de semana e noites así como máis cousas que se perden para sempre. Está en perigo de extinción o 50% de reserva para as promocións internaS, as superiores categorías ou as adscricións temporais reguladas.
Convertamos a desfeita nunha oportunidade para ampliar dereitos e regular, obriguemos a Xunta a negociar!
Temos alternativa e con iniciativa presentamos esta proposta de Acordo marco regulador, onde recollemos os dereitos do V Convenio pero tamén procuramos aportar novas solucións para todas e sen discriminacións nin diferencias entre réximes xurídicos ou colectivos. Posiblemente quedaron cousas atrás ou algunhas se poden mellorar. Contamos contigo para avanzar.
Podes descargar o díptico nesta ligazón.
- Detalles
A lei 20/2021 de temporalidade outorga as administracións públicas unha taxa adicional para a estabilización de prazas. Cantas prazas e en que quendas teñen que saír a estabilizar na OEP da Xunta e o quid da cuestión, máis polo de agora Función Pública non avanzou nin sequera unha listaxe provisional e o tempo estáselle a botar enriba. Non aceptamos chapuzadas con números globais e, se non o fan ben, o conflito esta servido.
Deben saír a estabilización as prazas vacantes e estruturais que estean ocupadas por persoas temporais ou interinas ao menos 3 anos antes do 31/12/2021. Repéscanse tamén as ofertadas non convocadas e as que, rematados os procesos, quedaron desertas.
Quenda ordinaria (concurso-oposición): todas as prazas que estiveran cubertas temporal e ininterrompidamente polo menos nos 3 anos anteriores a 31/12/2020.
Quenda extraordinaria (concurso): igual que as anteriores pero cubertas temporal e de xeito ininterrompido dende antes do 1/01/2016. E tamén, as que estando cubertas con posterioridade a esa data, as persoas que as ocupan sexan interinas dende antes do 1/01/2016.
A referencia para tomar os datos é a 31/12/2020, porén a Xunta xa adiantou que empregaría a data do 30/122021. Non nos estraña a súa actitude xa que so uns días antes da entrada en vigor da lei sacou convocatorias con prazas afectadas pola quenda extraordinaria de estabilización (DA6).
Podes baixar o CIG-Informa en formato PDF nesta ligazón.