Inicio
Venres, 17 Xaneiro 2025

Non era necesario reclamar o grao I da carreira do ano 2019 antes do 17 de xaneiro

Ante as dúbidas que se suscitaron por unha campaña alentando a todas aquelas persoas ás que non lle concederan o grao I da carreira en 2019 a presentar unha reclamación previa, e logo de ser estudado o caso pola nosa asesoría concluímos que NON É NECESARIO PRESENTAR NINGUNHA RECLAMACIÓN.

Se alguén presentou unha reclamación NON pasa nada, non sobra, pero vai ser irrelevante.

Lembra que o acordo asinado no 2019 por CCOO e UGT privaba ao persoal interino e temporal da carreira. Que a CIG ...


Venres, 17 Xaneiro 2025

Tempos de programación: o Consorcio minte, coma sempre

Volve mandar a circular que retiraran sobre os tempos de programación dicindo que “negociaron” coa representación do persoal

O 31 de outubro de 2024, representantes do Comité intercentros, dos comités de empresa das catro provincias e representantes de Política Social, Axencia Galega de Servizos Sociais (AGASS) e Consorcio, reuníronse para negociar a restitución dos tempos de programación e reunións dos claustros nas escolas infantís (do consorcio e da AGSS) entre outros asuntos ...


Martes, 14 Xaneiro 2025

Por un novo modelo de carreira profesional: liñas básicas das alegacións da CIG

Hai unha semana a Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal (DXEP), achegounos unha proposta de “acordo” polo que convocan os graos I, II e III extraordinarios da carreira administrativa e do complemento de desempeño (de aquí en diante referirémonos a eles como carreira profesional). O documento pretende reeditar os acordos anteriores sen apenas cambios substancias.

Dende a CIG temos claro que esta é unha oportunidade que se abre para cambiar o modelo de carreira, e ...


Martes, 14 Xaneiro 2025

A CIG solicita información á EGAP e á Consellaría de Facenda sobre presuntas sentenzas condenatorias por falsos/as autónomos/as e cesión ilegal

Nos últimos meses chegaron informacións á CIG, por diferentes condutos e con publicacións nos medios de comunicación (véxase https://i.gal/falsosautonomosegap), da existencia de sentenzas xudiciais contra a Escola Galega de Administración Pública (EGAP) polas contratacións de falsas/os autónomas/os ou cesión ilegal.

Por este motivo, o pasado 26 de decembro de 2024, durante a xuntanza do Consello Reitor da EGAP, a CIG tratou precisamente esta cuestión da precariedade laboral e contratacións ...


Venres, 10 Xaneiro 2025

Por unha xornada máxima de 35 horas para todo o persoal, e 32 para xornadas especiais

A CIG ven de rexistrar os milleiros de sinaturas recollidas no 2024 entre o persoal da Administración Autonómica solicitando a implantación con carácter inmediata das 35 hora de xornada semanal para todo o mundo da Administración xeral e un horario máis reducido para o persoal con xornadas especiais.

Na Administración Galega hai xa varios sectores (Sergas e persoal dos centros de Política Social), onde a xornada de 35 horas é xa unha realidade. Mesmo temos diferentes administracións ...


Venres, 10 Xaneiro 2025

Sentenza firme contra a Xunta pola ilegal represión de Medio Rural ao seu persoal técnico durante a folga do 2020

Tal e como os servizos xirídicos da CIG denunciaron no seu momento, o atropelo manifesto realizado pola Consellería de Medio Rural que desencadeou a folga na vaga de incendios do 2020, e as represalias ilegais cometidas contra as nóminas do persoal técnico, ven agora de decaer en firmeza no xulgado posibilitando así que se lle devolva aos/ás traballadores/as o roubado.

Agora so falta, tal e como reclamaron os servizos xurídicos da CIG xa daquela, que as persoas responsábeis desta desfeita ...


Venres, 10 Xaneiro 2025

A CIG demanda un acordo das condicións de traballo para o persoal da Consellaría de Medio Ambiente e Cambio Climático e unha negociación “real” da RPT

A CIG solicita a negociación urxente dun acordo de condicións de traballo para o persoal da Consellaría de Medio Ambiente e Cambio Climático e a negociación da RPT para solucionar a discriminación entre o seu persoalAnte a funcionarización chapuza, a inminente estabilización, a creación de novas escalas con funcións imposibles e a falta dun horizonte claro para o persoal da Consellaría de Medio Ambiente e Cambio Climático (CMACC), a CIG ven de rexistrar unha solicitude para reactivar con ...


Martes, 07 Xaneiro 2025

Xubilación parcial, decepción total: CCOO e UGT ou ocultan o que pactan ou non pactan nada

CCOO e UGT levan dende marzo anunciando un “inminente acordo” sobre melloras na xubilación do persoal funcionario que ao final quedou nun bluf

Incluso recentemente mandaron un aviso a navegantes: “todos e todas pendentes que está ao caer un acordo sobre xubilación parcial”. E resulta que o tan cacarexado acordo non é máis que o enésimo anuncio de que acordaron que “se tramitarán” polo goberno unhas modificacións normativas para permitir a xubilación parcial SEN EXPLICAR EN QUE CONSISTEN .

...
Venres, 27 Decembro 2024

A CIG abandona a xuntanza do Consello Reitor da EGAP en sinal de protesta

A CIG abandona a xuntanza do Consello Reitor da EGAP que deu comezo o venres 26 de decembro pasadas as 13.00h en sinal de protesta por unha dirección desgaleguizadora e cunha xestión totalmente opaca, que ignora as necesidades reais de formación do persoal empregado público e que emprega a “dedocracia” na contratación do persoal formador, sen dar conta tan sequera das remuneracións económicas de cada un deles/as.

Esta central sindical nacionalista considera que a situación da EGAP é ...


Luns, 23 Decembro 2024

Asuntos propios na Área de escolas infantís do Consorcio: vai pedindo que xa chos vou denegando

A escasos días de comezar o período de Nadal, o Consorcio ordena ás direccións que deneguen os AP porque non se vai substituír ao persoal.

Ponse ás traballadoras nunha situación imposible de aturar, sen os días que precisan para a conciliación da vida familiar

1. Dende a área de escolas mándase a seguinte instrución ás direccións dos centros

Ao igual que en anos anteriores e por indicación da xerencia achego novamente a comunicación coas instrucións claras de cara a xestión e ...


Xoves, 19 Decembro 2024

De non vacante a vacante: onde están as miñas vacacións?

Aínda que a administración xeral da Xunta ten personalidade xurídica ÚNICA, hai consellerías que non o queren entender e van por libre.

Esta insubmisión dalgunhas consellerías crea problemas coas vacacións xeradas polo persoal temporal e interino das listas cando están cubrindo un posto “non vacante” e son chamados para cubrir un posto vacante e aceptan.

É certo que nalgunhas consellerías isto non é un problema. A mecánica deste asunto é que as consellerías de procedencia fan ...



TRIBUNAIS POLÍTICOS. A decisión, tamén política, de impedir exercer a facultade das organizacións sindicais de propoñer un vogal nos tribunais, xunto coa designación política de tribunais con predominancia entre os seus membros de persoas que ocupan cargos de libre designación, configurou un modelo de tribunais de obediencia cega, onde a independencia que lles debería ser propia, é soslaiada pola submisión a quen lles concedeu a prebenda da libre designación.

A ZONA GRIS. A querencia histórica desta Administración pola contratación de empresas e servizos alleos sen que exista control da súa actividade, a entrega a mans privadas de toda a actividade loxística destes procesos e a non asunción por parte da Administración dos aspectos organizativos na súa integridade, levan á creación dunha zona gris onde á Administración Pública non chega e a empresa privada apodérase da intendencia dos procesos selectivos.

Todo isto abonou o campo para que florecesen as irregularidades nos procesos selectivos, e así o advertimos dende a CIG unha e outra vez.

  • Despois de dar un prudente marxe de confianza ao DXFP e de prestarlle o noso auxilio para tratar de determinar a natureza e alcance das filtración e a determinación de responsabilidades,
  • despois de coadxuvar a abrir unha nova liña de actuación presentando unha denuncia á fiscalía, achegando luz á investigación con novos datos,
  • despois de esgotar ata o límite os tempos necesarios para que a Comisión oficial de investigación, sen a nosa participación, puidese traballar e chegar a solucións concluíntes,

chegamos ao fin do traxecto sen nada substancial, sen propósito de emenda, sen determinación de responsabilidades administrativas e políticas e sen unha idea clara nin datos de que as filtracións só se limitaran aos casos xa coñecidos. 

A paciencia ten un límite.

A promesa de facilitarnos o informe da Comisión oficial de investigación foi incumprida ao sernos facilitadas simplemente dúas follas de conclusións baseadas unicamente en análises estatísticas, sen que se determine o modus operandi dos culpábeis, nin se determine que empresa ou empresas interviron nos procesos, nin quen son os responsábeis de que estes escandalosos sucesos se produciran.

Á luz do informe de FP non se pode concluír que o proceso das filtracións non fose máis aló de cinco persoas.

Nunca fixemos demagoxia e por iso nunca culpamos aos tribunais das filtracións, Pero si esiximos responsabilidades por unha simple cuestión de saúde pública e hixiene democrática. A nosa petición de cesar aos tribunais e substituílos polos suplentes non foi atendida. Eles son os responsábeis da custodia dos exames. Se non o fixeron porque se lles impediu deben dimitir. Se non o fixeron por falta de medios, deben dimitir. E si non o fixeron porque Función Pública se apropiou da competencia de organizar os exames para entregala a unha empresa privada, deben dimitir.

Os tribunais deben cesar. Eles son os responsábeis da custodia dos exames.

Os procesos débense paralizar preventivamente. Ata que se determine a orixe e o alcance da filtración, se cese aos tribunais e se pronuncie o Ministerio Fiscal sobre a denuncia presentada pola CIG.

A CIG, nun exercicio de responsabilidade, non esixiu nun primeiro momento a dimisión do director xeral porque existiran filtracións. Non é a nosa forma de proceder esixir dimisións alegremente e ponderamos os feitos, o tempo que leva no cargo, a herdanza do pasado é a iniciativa dun primeiro momento por intentar esclarecer os feitos.

A CIG, e con ela os cidadáns e os empregados públicos vímonos defraudados, e por iso, tamén nun exercicio de responsabilidade, esiximos agora que, quen tiña que adoptar medidas conducentes a garantir a limpeza dos procesos e quen tiña que adoptar medidas conducentes a esclarecer e determinar o alcance e contido das filtracións e non o fixo, asuma a súa responsabilidade.

Non o culpamos das filtracións, pero si de adoptar medidas lesivas para os intereses da administración publica galega que desembocaron no actual estado de cousas, de consentir a privatización dos procesos selectivos e de non adoptar medidas conducentes á clarificación dos feitos e que garantan uns procesos selectivos limpos.

 Por todo isto a CIG pide a DIMISIÓN DO DIRECTOR XERAL DE FUNCIÓN PÚBLICA