Ao non avaliar os cursos de peor calidade, evítase que estes datos afecten nos resultados da memoria anual.
A CIG vén de rexistrar unha queixa dirixida á EGAP que recolle as propias queixas das persoas usuarias sobre as irregularidades que detectaron neste semestre. Entre as máis graves: o emprego do castelán no canto do galego nas plataformas en liña, na documentación e por parte de moito profesorado, a imposibilidade de avaliar a formación, a falta dun exame normalizado, o incumprimento do horario e do programa ou a falta de capacitación docente na materia e da habilitación pedagóxica do profesorado.
Neste mesmo documento solicitamos unha explicación da EGAP a todas estas irregularidades, maior transparencia do proceso de contratación do profesorado e facilitar a enquisa normalizada a todas as persoas usuarias afectadas.
A EGAP presume de ser un exemplo de calidade e traballar na mellora continua dos servizos públicos a través da formación do persoal funcionario e laboral. Neste senso na Carta de servizos da EGAP establécense obxetivos e compromisos que nesta ocasión son papel mollado que ademais pretenden ocultar.
Na CIG defendemos unha formación de calidade para o persoal da administración pública, non aceptamos os cursos chapuzas, o simple presentismo, nin moito menos que nos enganen cos resultados das memorias. A formación que imparte a EGAP pagámola todas as persoas contribuíntes polo que non aceptamos chiringuitos nin enganos.
Lembra que para estes e outros asuntos podes contactar coa CIG dende aquí.