Novas por contido

A proposta da consellería implica a destrución de 17 postos de traballo de grupos baixos e cobertura mediante concurso ordinario para a financiación da creación de 10 altos (dous postos de subdirector/a xeral, cinco servizos, duas secciósn e un secretario/a de alto cargo), todos postos abertos a outras administracións e cobertura mediante libre designación ou concurso específico.

A proposta de modificación da RPT de Política Social vai ser discutida nunha xuntanza coas persoas responsábeis políticas da consellería o mércores 17 de marzo. 

Na escasa documentación que nos entregan (unicamente unha memoria, sen información económica), queda claro o que lle gusta ao goberno do PP:

- Crear 10 postos altos, abertos a outras administracións para poder traer amigos/as ou compañeiros/as de partido mediante libre designación ou concurso específico. Crean xerarquía pero reducindo as posibilidades de promoción do persoal propio de grupos altos.

- Destruen 17 postos de niveis baixos, dos que 15 son de concurso ordinario. Algúns vacantes puras, outros ocupados con titular. Entre outros: 

  • 11 postos base C2 (nivel 12), outro C1/C2 (nivel 16), un posto base C1 (nivel 14), unha xefatura de grupo C1/C1 (nivel 14), e un posto de telefonista.
  • No lote da destrución van dous postos que non son de concurso ordinario: un posto de director/a dun centro, libre designación, nivel 25, AXG; e unha xefatura de servizo, concurso específico, nivel 28, AXG.

Esta é a proposta: ligazón. Se queres aportar algo, contacta coa CIG.

A CIG vén de presentar denuncia contra a Xunta por non subministrar máscaras FFP2 ao persoal das escolas infantís e os centros de maiores a pesar de ser requirida pola autoridade laboral.

Nas escolas infantís, centros de día e residencias de maiores dependentes do Consorcio Galego de servizos de Igualdade e Benestar, da Axencia Galega de Servizos Sociais e residencias de xestión directa, dependentes da Consellaría de Política Social, as persoas usuarias non levan máscara (escolas infantís de cero a tres anos) ou non a levan en moitos momentos da xornada (persoas maiores dependentes, menores residentes ou incluso persoas con discapacidade ou diversidade funcional).

A CIG denunciou xa no mes de agosto na dirección territorial de Galiza da Inspección de Traballo e Seguridade Social, entre outras cuestións, a falta de equipos de protección individual de protección respiratoria para o cadro de persoal de escolas infantís porque os nenos e as nenas non levan máscaras e, evidentemente, non se pode manter a distancia de seguridade. Que ten unha crianza ao seu coidado ten que darlle afecto, o que implica proximidade, hai que collelas no colo para consolalas, darlles de comer e cambialas; momentos estes nos que se expulsa gran cantidade de aerosois.

Tamén puxemos en coñecemento ante a Autoridade Laboral a falta de máscaras FFP2 nos centros de día e residenciais para a protección do cadro de persoal exposto ao risco. Moitas das persoas usuarias dos centros de maiores sofren demencias, polo que sacan a máscara, e teñen que ser axudadas no aseo (da boca tamén) e na inxesta (nese momento acostuman tusir por broncoaspiración), ou simplemente non a poden ter colocada todo o día.

A autoridade laboral, despois de realizar as dilixencias oportunas e requirir a protección respiratoria do persoal mediante as máscaras FFP2, maniféstanos que a Administración xa lle comunicou a súa decisión de non proceder a subministrar estes EPI para as escolas infantís e os centros de maiores.

Para xustificar a sua negativa a protexer ao persoal deste risco laboral a consellería de Política Social e o Consorcio achegaron á inspección de traballo un informe do Comité Clínico no que indican que non é necesario usar máscaras FFP2 nestes servizos e, aínda así, a autoridade laboral, reitera no seu requirimento e resolve que teñen que subministrar estes EPIS aos cadros de persoal.

Pero, quen é o comité clínico, do que apenas se sabe nada e é quen de indicar que non se precisa protección respiratoria para traballar con persoas usuarias sen máscara? É o mesmo que lle indicou ao Señor Feijoo que esixira unha resposta do Ministro de Sanidad de que as máscaras FFP2 deberían etar indicadas na poboación xeral?

Para máis, a conselleira de Política Social, Fabiola García, nas súas visitas aos centros de traballo, preséntase usando as máscaras que non quere dar ao seu persoal. En resposta, a CIG presentamos unha denuncia contra a Xunta por pasar da lexislación en materia de protección de riscos laborais e ignorar á autoridade laboral.

Recibimos un segundo borrador da Resolución que regulará o proceso de elaboración das listas propias da Axencia Galega de Calidade Alimentaria (AGACAL), para a contratación temporal de persoal investigador e abre o prazo de presentación de solicitudes en 2021.

Estamos convocados a discutilo coa axencia, o xoves 18 de marzo. Se queres dicirnos algo sobre o asunto, contacta coa CIG.

Recibimos proposta de modificación da RPT de Atriga, consistente en:

  • Abrir á estala técnica de finanzas aos postos de delegado/a (Coruña, Lugo, Ourense, Pontevedra e Vigo).
  • Incrementar o nivel das xefaturas de unidade de inspección (de 26 a 27) e subxefaturas (de 24 a 25).

A proposta tan só toca eses dous aspectos, e para financiar o incremento de orzamento botan man de "remanentes" (amortizacións anteriores de postos baixos? Veremos).

A xuntanza vai ser o martes 16. Se queres comunicarnos algo, podes contactar coa CIG.

O Consorcio Galego de Servizos de Igualdade e Benestar está metido en medio dun proceso que xenera moitisimas dúbidas entre o seu persoal. 

Vamos a tentar respostar ás cuestións que quedaron pendentes da anterior asamblea, e procurar atender as que recibamos polo chat durante a asemblea que transmitiremos en directo por YouTube.

Lembra que para empregar o chat e así poder participar en directo, YouTube require que te identifiques cunha conta de gmail. Lembra tamén que YouTube permite modificar a calidade dos videos (nós imos emitir a 720 píxeles): revisa a túa calidade premendo na roda dentada que verás no curruncho inferior dereito da pantalla de YouTube.

Ir á emisión en directo da Asemblea: https://i.gal/consorcio180321

Demandamos que se aclare a situación, máis aínda cando xa se citou ás traballadoras das privadas

Na CIG Autonómica levamos semanas exixindo a vacinación do persoal das escolas infantís da rede Galiña Azul que dependen do Consorcio Galego de Servizos de Igualdade e Benestar da Xunta de Galiza. Polo de agora, comezaron os chamamentos nalgún centro privado e da Axencia de Política Social, mais da rede galega, que conta co maior numero de escolas de 0-3 anos públicas, nada sabemos.

Os riscos que ten este persoal son evidentes polas características das súas funcións de coidado e atención das crianzas, que non poden portar máscara e coas que non hai distancia de seguridade posible, pois hai que collelas no colo para consolalas, darlles de comer, cambialas...

Non entendemos que se citara antes ao persoal docente daquelas idades nas que o alumnado usa máscaras e non se priorizou a este persoal que traballa con cativas de cero a tres anos.

Nin o xerente do Consorcio, nin o subdirector de persoal da Consellería de Política Social, pasando pola xefa territorial e a Consellería de Sanidade dan explicacións de que está a suceder coas vacinacións e ninguén explica por que, por exemplo, non se chamou ás traballadoras públicas do Consorcio e xa se citou as traballadoras das escolas infantís privadas.

Cónstanos que xa se procedeu á recollida de datos para a vacinación hai máis de dúas semanas para remitírllo a Sanidade. Porén a día de hoxe aínda seguen mutis, aínda cando comezaron a vacinacion da poboacion xeral entre 50-55 anos en varias áreas sanitarias, sen ter citado aínda a persoal esencial das escolas infantís da Rede galiña Azul (máis de 145 centros)

Por iso demandamos aclaracións sobre esta demora e esiximos que se proceda xa a vacinar ao persoal público, que se aclare cando se enviaron eses datos a Sanidade dende o Consorcio e por que non se actuou coa celeridade que se precisa nunha situación de pandemia.

A inutilidade do Consorcio na xestión da pandemia levounos a realizar numerosas denuncias na inspección de traballo, por non garantir a seguridade e saúde do seu persoal. Esta de agora é unha mostra máis, xa que non se entende que citen ao persoal dos centros privados e que se deixe de facer co persoal público.

Co obxectivo de abordar as distintas problemáticas que padecen estas/os traballadoras/es públicas/os.

Unha representación do comité de empresa de Política Social de Pontevedra entregou onte por rexistro unha carta dirixida á conselleira, Fabiola García, co obxectivo de solicitarlle unha reunión urxente para abordar as diferentes problemáticas laborais que está a sufrir o persoal deste departamento.

Esta reclamación é froito do acordo do comité intercentros da Xunta de Galiza e dos comités de empresa de Política Social das catro provincias e chega despois de moitas semanas de concentracións diante dos centros dependentes deste departamento “sen que tiñamos conseguido que se nos escoite e se nos reciba”.

Dende a representación do cadro de persoal lembran que Política Social é unha consellaría “totalmente feminizada”, xa que máis do 75% do seu persoal son mulleres, maioritariamente con cargas familiares e unha media de idade en torno aos 55 anos. “Non entendemos que a conselleira participe dos actos de celebración do 8 de Marzo cando despois esquece aplicar as reclamacións dese día ao seu persoal”, censuran.

Ao mesmo tempo, lamentan que “despois do esforzo realizado por mor da covid, esforzo que continúa a data de hoxe, evidenciáronse aínda máis, se cabe, os problemas que sufrimos: falta de persoal, poucos descansos, lugares de traballo pouco adecuados á actual crise sanitaria, alta sinistralidade laboral, exames de oposición en pleno estado de alarma e despois dun ano esgotador a nivel físico e psíquico, excesiva temporalidade e contratos precarios (fins de semana, 1/3 xornada, etc)".

Por todo isto, ínstana a fixar unha xuntanza para poder expoñerlle as inquedanzas do persoal “porque ten que ter en conta que é o maior valor que ten a súa Consellaría, e que se está a ser maltratado psicoloxicamente con quendas abusivas e demasiado estrés laboral”.

A última hora e ás agachadas a Xunta introduciu o “complemento da vergoña” no texto da orde de integración como persoal laboral da Xunta de Galiza do persoal laboral fixo procedente do extinto CIXTEC.

A CIG foi o único sindicato que na comisión de persoal do 03/03/2021 votou en contra desta orde de integración por non atender as nosas alegacións e, sobre todo, porque nesa orde materializouse por escrito o “mamoneo” en forma de complemento persoal de mantemento das retribucións en concepto de antigüidade que se inventou a Xunta de Galiza na disposición adicional primeira da Lei 4/2021 de medidas fiscais e administrativas para blindar as retribucións superiores dos amiguetes das entidades extinguidas. 

A orde de integración do CIXTEC é a primeira na que se introduce o novo complemento retributivo dende a súa entrada en vigor no pasado mes de xaneiro. Un complemento que vai supor que mentres as retribucións da maioría do persoal da Xunta van, por dicilo coloquialmente, polo libro, haberá outros privilexiados e privilexiadas que van manter unhas retribucións moi superiores ás do resto do persoal.

Mais non neste caso concreto do CIXTEC, onde as retribucións do seu persoal en concepto de antigüidade, ata onde nos consta, xa son as mesmas que as do resto de traballadoras e traballadores da Xunta.

Se o complemento da vergoña non vai ter aplicación práctica no CIXTEC, entón a que vén metelo ás agachadas no texto do acordo? Con que intención se fai?

Dende a CIG denunciamos que a instauración desta dobre escala salarial supón a derrogación oficiosa de parte do decreto 129/2012, do 31 de maio, polo que se regula o réxime aplicable a persoal das entidades instrumentais integrantes do sector público autonómico de Galicia que sexan obxecto de creación, adaptación ou extinción. Decreto que tamén foi aprobado no seu día co voto en contra da CIG.

Concretamente deixa en papel mollado, entre outros, os apartados seguintes:

Artigo 12.2:
“O réxime retributivo do persoal que resulte integrado axustarase ao presente decreto e á normativa aplicable ao persoal laboral da Xunta de Galicia.”

Disposición adicional terceira:
“A Administración xeral ou os órganos de goberno competentes das entidades do sector público autonómico iniciarán os procedementos establecidos na lexislación laboral para, logo de consulta cos representantes legais dos traballadores, modificar as condicións de traballo ou retributivas coa finalidade da súa homologación ás aplicables ao persoal laboral da Xunta de Galicia, naqueles supostos en que a aplicación das medidas contidas neste decreto para os supostos de extinción ou adaptación de entidades determinen que finalmente a Administración xeral ou as entidades do sector público autonómico se subroguen de acordo co establecido no Estatuto dos traballadores para a sucesión de empresa en condicións diferentes ou retribucións superiores das comúns para o persoal laboral da Xunta de Galicia.”

Para a CIG non existe xustificación algunha para a implantación do complemento da vergoña na administración. Nos tempos que corren de recorte de dereitos esta maniobra é un exemplo de nepotismo elevado á máxima potencia

A administración iniciou o camiño dun novo agravio en forma de dobre escala salarial que transformará a uns/unhas en empregados/as públicos/as de primeira e, a outros/as, de segunda. Os amiguetes dos entes pendentes de integración (EPOSH, AGADER...) que poidan ser "beneficiarias/os" do complemento da vergoña xa frotan as mans.

A aldraxe continúa...

O DOG do 08/03/2021 publica a convocatoria de actividades de formación continua da EGAP en materia de igualdade e violencia de xénero para o persoal ao servizo das administracions territoriais, institucionais e entes públicos instrumentais do sector público da Comunidade Autónoma, así como para o persoal da Administración de xustiza de Galiza e de administracións e servizos das tres universidades galegas.

O prazo de presentación de solicitudes será de dez días a partir do seguinte ao da publicación no DOG.

Case a totalidade dos cursos son mediante teleformación, agás tres que serán presenciais en Santiago de Compostela.

Resumo dos asuntos tratados: procesos selectivos de finanzas e letrados, RPT de CEEI e GAIN, información sobre concursos, criterios de corrección, elección de destino, carreira profesional, vacinación, funcionarización, teletraballo..

Os días 1, 2 e 3 de marzo participamos en xuntanzas con Función Pública (Mesa Sectorial de Funcionarios, Comisión de Persoal, e unha xuntanza previa). Poñemos a túa disposición un resumo, incluíndo as preguntas, respostas e informacións facilitadas como rogos e preguntas.

RPT DA VICEPRESIDENCIA SEGUNDA (ECONOMÍA, EMPRESA E INNOVACIÓN)

Presentan unha modificación pola que adaptan a RPT ao decreto de estrutura que decidiron. Só despois de insistir facilitaron a memoria económica. Amortizan un posto e deixan a porta aberta a máis amortizacións no futuro con motivo da aprobación da RPT global. . Rexeitamos a apertura dos postos de LD a outras administracións así como a cobertura mediante Concurso Específico. Voto na Comisión de Persoal: CIG, CCOO e UGT en contra. CSIF a favor.

RPT GAIN-AXENCIA GALEGA DE INNOVACIÓN

Pareceríache lóxico se o posto de “Deán da Catedral de Santiago”, ubicado en Santiago de Compostela, fose cambiado a “Deán da Catedral de Santiago”, reubicado en Monforte? Pois iso é o que fan: moven o posto de “Xefatura de Departamento de Coordinación do Polo Aeroespacial das Rozas”, en Castro de Rei, Lugo, que pasa a ser “Xefatura de Departamento de Coordinación do Polo Aeroespacial das Rozas”, en Santiago de Compostela. Voto na Comisión de Persoal: CIG, CCOO e UGT en contra. CSIF a favor.

PROCEDEMENTO DE INTEGRACIÓN COMO PERSOAL LABORAL FIXO DA XUNTA EN AMTEGA DO PERSOAL PROCEDENTE DO CIXTEC

A última hora, a Administración colou no documento sen dar explicacións o novo complemento persoal de mantemento de retribucións en concepto de antigüidade metido ás agachadas na lei de medidas fiscais e administrativas 2021. Un complemento totalmente discriminatorio que crea unha doble escala salarial dentro do persoal da Xunta co que a CIG está totalmente en contra e que vén a desvirtuar por completo o decreto 129/2012 de integración dos entes, rexeitado tamén pola CIG dende a súa aprobación. Voto en Comisión de Persoal: CIG en contra. CCOO, CSIF e UGT a favor.

CONVOCATORIA DO PROCESO SELECTIVO DA ESCALA DE LETRADOS, SUBGRUPO A1

Expusemos unhas ideas principais (se queres coñecer as alegacions polo miudo, contacta coa CIG):

  • Defendemos concurso-oposición.
  • A promoción interna ten que ser separada do acceso libre, con probas, temario, convocatorias diferentes. O DXFP recoñece que debería haber algunha diferenza. Reclamamos que a promoción interna sexa co 50% das prazas.
  • A porcentaxe de prazas cubertas nas tres convocatorias anteriores non foi superior ao 50% en ningún dos anos. Esto indica claramente que o proceso selectivo é inadecuado. Así que sen renunciar a modelos obxectivos (test), queremos que supriman algún exercicio, substituir algún dos actuais por test, ou evitar que as mesmas partes do temario entren en exercicios diferentes (é dicir, que se eliminen).
  • Programa: substituir temas por normas de dereito. Se non o fan, a EGAP que edite manuais ou polo menos referencias bibliográficas.

Os demáis sindicatos subscriben a inadecuación das probas exposta pola CIG. O DXFP afirma compartir a preocupación pola non cobertura das prazas, pero confía en que manter o aprobado do primeiro exercicio para quen o tivera superado no proceso anterior (unhas 5 ou 6 persoas), facilitará a cobertura das prazas. De non funcionar, estudarían outras medidas en convocatorias posteriores.

A aprobación das bases queda para outra Comisión de Persoal.

CONVOCATORIA DOS PROCESO SELECTIVO DA ESCALA SUPERIOR E TÉCNICA DE FINANZAS

Son as seguintes convocatorias:

  • Escala superior de finanzas, A1, promoción interna.
  • Escala superior de finanzas, A1, estabilización e promoción interna. 
  • Escala técnica de finanzas, A2, estabilización e promoción interna.

Respecto dos borradores iniciais engaden uns cambios:

  • Primeiro exame non antes de 3 meses.
  • No procesos de A1-libre+PI: retiran as prazas de libre e promoción interna, polo que só convocarían as 3 de estabilización.
  • No proceso de A2-libre+PI: das 34 prazas, retiran as de libre, das 8 de PI reducen a 5 e das 3 de discapacitados pasan a 1. Quedarían entón tan só 21 prazas (de estabilización, con 5 para P.I.).

A maiores do que está polo miudo nas alegacións escritas, fixemos un repaso a unhas ideas principais:

  • Tres meses para o primeiro exercicio é pouco. Propomos seis meses, como en letrados.
  • Defendemos separar a promoción interna do acceso libre, con probas, temas e corte diferentes. A promoción interna que sexa do 50%.
  • Non concordamos coa decisión de impedir participar na promoción á escala superior a quen non sexa da escala técnica de finanzas. Evidentemente con reciprocidade para ir destas escalas a outras.
  • Nota de corte nas bases.
  • Estes son outros procesos con probas inadecuadas, como demostran, a cantidade de prazas que quedan vacantes en anos sucesivos. Defendemos probas obxectivas, suprimir algún exercicio, suprimir as probas orais, .. e evitar que as mesmas partes do temario entren en exercicios diferentes.
  • Na fase de concurso, a puntuación máxima por antigüidade para a promoción interna, obtense con 12,5 anos. Esto vai igualar os méritos de empregados que teñan importantes diferenzas de antigüidade, polo que hai que ampliar o tempo.
  • No proceso de estabilización pasa xusto o contrario: fan falla 29 anos de servizos na escala para ter o máximo de puntos de experiencia profesional. Convén reducilo.
  • Advertimos dun erro en A1-libre xa que puntuarían máis o tempo traballado en A2 que na propia escala A1.
  • Formación: faltan entidades formadoras.
  • Programa: substituir temas por normas de dereito. Se non o fan, a EGAP que edite manuais ou polo menos referencias bibliográficas.

O DXFP resposta: que probablemente pasen o primeiro exercicio a non antes de seis meses, que valorarán ampliar o tempo para a preparación da exposición oral, e que estudarán simplificar as probas e temarios (as consellerías están a estudar as alegacións dos sindicatos).

ROGOS E PREGUNTAS

Concursos de traslados

  • Concurso xeral: seguen coa previsión de que estará resolto por xullo. Este mes de marzo sairá o listado definitivo. En marzo ou abril o baremo provisional.
  • Concurso persoal veterinario: pendentes dunha xuntanza con Sanidade para ver os postos e a modificación da RPT. A xuntanza con sanidade será a semana que ven e se teñen acordo remitirán en  breve as bases corrixidas e as prazas. A negociación podería ser por marzo ou abril.
  • Concurso de finanzas: presentarán as bases para negociar neste mes de marzo.
  • Concurso especial: limítase a dicir que en abril falará dos prazos.

Carreira profesional

  • Din que neste mes de marzo, ou abril, estaremos negociando o grao II.
  • E o caso do persoal interino que xa é de carreira que tamén teñen dereito.
  • Non resposta a se as persoas que non quixeron presentarse á funcionarización, ou non aprobaron, terían ou non que devolver o diñeiro da carreira xa cobrado. (lembrar que fai tempo dixera que pensaba que si).

Vacinación: segundo o DXFP seguen estritamente os criterios fixados polo ministerio. O persoal non docente de centros de ensino será vacinado nas mesmas datas (pedimos explicacións a se se referian as mesmas datas que os docentes, pero a resposta non foi clara). Reprochamos a educación por non convocar á representación do persoal non docente, xa que os sindicatos de docentes “non nos representan”.

Criterios de corrección fisioterapia: a nota de corte está fixada en 50 persoas para 10 prazas, para un total de 403 persoas candidatas. Así, a fase de concurso vai quedar en pouco ou nada. Puxemos un exemplo doutro proceso (A1-corpos xerais, OEP-2017): 35 prazas, 1.176 matriculados/as, presentáronse 519, aprobaron o primeiro exame 236, o 20% das persoas matriculadas ou 50% das presentadas. A diferenza é enorme. O DXFP toma nota pero non dá resposta.

Eleccións de destino aux.enfermaría e camareiro/a-limpador/a:

  • CIG afirma que un sindicato está a transmitir a información de que o persoal temporal e indefinido que superou o proceso selectivo vai poder quedar en excedencia por incompatibilidade e quedar no posto que ocupa. 
  • Comprendemos que as persoas de promoción interna poidan pedir excedencia, pero sería a primeira vez que se lle permite ao persoal non fixo. Pedimos que o clarifique.
  • Resposta o DXFP que son 5 as persoas temporais ou indefinidas que superaron o proceso, e que terán que escoller destino (non poden pedir excedencia por incompatibilide).
  • Preguntamos tamén polo destino definitivo: afirmamos que ante a negativa do goberno a que haxa concurso de traslados como persoal laboral, pensamos que o destino definitivo vai ter que agardar a despois do proceso de funcionarización, e por tanto vai tardar anos. Non temos resposta.

Funcionarización do persoal laboral fixo: este mes ou o que ven negociación da RPT de funcionarización. Antes do verán todo rematado. En outubro farían a actualización en DOG.

A neglixencia de educación xa tivo consecuencias: lembrámoslle ao representante de Educación que en setembro do 2019 se comprometera a meter na RPT os postos de persoal laboral de centros que estaban creados e ainda non incluíran na RPT (non o fixeron). Tirámoslle das ourellas afirmando que por pola sua culpa, unha boa cantidade de prazas vacantes non puideron ser ofertadas nas eleccións de destino do persoal que superou o proceso selectivo de camareiro/a-limpador/a, simplemente porque non existen a efectos de RPT.

Outras novas recentes

Venres, 12 Decembro 2025

Escalas sanitarias (OEP 2025 e convocatoria 2022 a 2024); RPT APLU (para MSF 15/12/25)

A Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal convocounos a unha Mesa de Negociación de Persoal Funcionario para o luns 15 de decembro, para tratar os seguintes asuntos: Decreto de Oferta de Emprego Público 2025 das escalas sanitarias (Lei 17/89). Descargar (sen cambios respecto da xuntanza previa) Convocatoria de proceso selectivo de escalas sanitarias...
Venres, 05 Decembro 2025

A inspección de traballo actúa de novo no CIAM

A CIG interpuxo demanda ante a inacción da dirección do CIAM en PRLA Inspección de Traballo confirma que na unidade de lactación do CIAM existía desde 2019 – 2021 unha avaliación de riscos que xa identificaba o mal estado dunhas cubertas de fibrocemento e propoñía a súa reparación. A pesar diso, non se actuou durante anos, deixando ao persoal traballador exposto a diario a...
Mércores, 10 Decembro 2025

Escalas sanitarias: negociación da OEP-2025 e convocatoria de procesos selectivos (5/12/2025)

No relativo ao persoal funcionario das escalas sanitarias (Lei 17/1989), o venres 5 de decembro asistimos a unha xuntanza convocada pola Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Sanidade para tratar a súa proposta de Oferta de Emprego Público (OEP) do ano 2025 e a convocatoria do proceso selectivo das prazas pendentes das OEP 2022, 2023 e 2024. OEP-2025 Sanidade propón...