Inicio
Mércores, 03 Xullo 2024

Desmantelamento das residencias de maiores

O desmantelamento da clasificación dos centros de servizos sociais: un paso atrás para as persoas maiores

Na CIG consideramos que a derrogación da clasificación dos centros de servizos sociais establecida no Decreto 243/1995 que a Xunta pretende modificar, supón un retroceso na atención as persoas maiores.

Entendémolo como unha medida imposta, sen consenso nin debate público, que elimina a categorización que prestan estos centros para o acceso a unha atención especializada e de calidade.

...
Martes, 02 Xullo 2024

Os centros de reeducación para menores infractores na Galiza: !!case unha realidade privatizada por máis de 61,5 millóns de euros!!

A Consellería de Política Social e Igualdade vén de publicar no DOG do pasado martes 11 de xuño a resolución do 28 de maio de 2024 pola que se publica a convocatoria, mediante procedemento de asignación de concerto social, para a selección de entidade privada sen ánimo de lucro, para a atención residencial e a intervención educativa integral con persoas menores que teñen que cumprir medidas xudiciais privativas de liberdade previstas na Lei orgánica 5/2000, do 12 de xaneiro, reguladora da ...


Venres, 28 Xuño 2024

Agacal: a rei morto, raíña que se impón?

A uns meses de que cesaran ao xerente de Agacal e a menos de que nomearan a un novo director desa axencia, vimos de recibir un correo electrónico remitido pola xefa do Departamento de Coordinación Administrativa no que se nos envía un documento nunca antes negociado, e nas que asume as funcións da xerencia por suplencia, segundo unha resolución do 27/03/2024.

Botamos en falta dende a creación da axencia, no 2018, a transparencia e boa fe negocial que debe existir en toda administración ...


Venres, 28 Xuño 2024

A CIG aposta por tribunais de selección democráticos e non dactilares

Dende o primeiro momento da súa creación a Xunta de Galiza impuxo o sistema de que os tribunais se decidían dende arriba e por moito que se criticou o sistema por sindicatos e persoal opositor, nunca se puido eliminar este proceder.

E se hai vontade política pódese facer. Posiblemente funcione mellor que as persoas designadas a dedo dende a Dirección Xeral de Emprego Publico e Administración de Persoal se muden por persoal voluntario.

De feito a Academia Galega de Seguridade Publica xa ...


Venres, 28 Xuño 2024

Baremación A2: caos programado

NIN A MANTENTA SAE PEOR

Dende a CIG opuxémonos a que se obrigara ao persoal participante nos procesos de estabilización da Lei 20/2021 a realizar unha AUTOBAREMACIÓN.

Baremo provisional

Función Pública realizou un baremo provisional cun número igual ó dobre de prazas ofertadas en cada categoría as cales escolleu pola orde de prelación das puntuacións das listas de autobaremo.

Pero no baremo dos méritos feitos pola administración, as puntuacións difiren moito das feitas no autobaremo e ...


Xoves, 27 Xuño 2024

Mirar para outro lado non é o xeito de resolver o problema do persoal coidador

Dinos CCOO nunha nota que o día 20 de xuño falaron con Educación e pedíronlle “Resolver a problemática do persoal coidador (categoría III-99)”.

Isto está moi ben se non fora pola hipocrisía notoria de CCOO e UGT que, despois de contarnos isto e tan só un día despois, o 21 de xuño na Comisión de Persoal ABSTÉÑENSE na votación onde a Xunta encadra a categoría III-99 no subgrupo C2.

A CIG pediu que o persoal da categoría III-99 se encadrara no subgrupo C1 de persoal funcionario. Non aceptar ...


Mércores, 26 Xuño 2024

Gardacostas: comisión de seguimento do acordo (26/06/24)

Despois de ter solicitado a CIG unha xuntanza coa Consellaría, esta convocounos á comisión de seguimento. Acceden a tratar outros asuntos que exceden do ámbito da comisión, ao igual que os outros sindicatos, o cal xa é algo positivo.

1. Coeficientes redutores

A consellería coméntanos que está a actuar “politicamente” e que falaron co “grupo parlamentar no Congreso e no Senado” (sic) para impulsar unha lei que recolla os coeficientes redutores. Non sabemos con que grupo pero todos/as ...


Luns, 24 Xuño 2024

A CIG recorre en reposición as listaxes de postos dos concursos de traslados de corpos xerais e especiais

Dende a CIG presentamos sendos recursos de reposición diante da publicación das convocatorias de concursos de traslados dos corpos xerais e corpos especiais publicados neste primeiro semestre do presente ano. Nas dúas convocatorias non se publican todas as prazas vacantes existentes, por exemplo, no caso dos corpos xerais son darredor de 180 prazas as vacantes que non saen no concurso de traslados sen darnos ningún tipo de explicación ao respecto.

En ningún dos dous procesos se convocan ...


Venres, 21 Xuño 2024

A Xanela (boletín de CIG-Autonómica, xuño/2024)

Neste boletín de CIG-Autonómica falamos de:

  • Se o custo da vida supera a suba salarial ... gañas ou perdes?
  • A Xunta retira 180 postos do concurso de corpos xerais. Por que?
  • Os deberes para a nova directora de Función Pública
  • Por que o chaman FAS cando queren dicir axuda por persoa con discapacidade a cargo?
  • Limitación de 3 anos nas contratacións temporais e nomeamentos administrativos: as excepcións
  • Estilo Galiza ou estilo PP

Descargar


Venres, 21 Xuño 2024

A DXEP comprométese a cumplir co calendario previsto de procesos selectivos anunciados

Na Comisión de Persoal do venres 21 de xuño volvimos a solicitar información de se tiñan pensado manter ou non as datas de exames anunciadas polo Presidente da Xunta, Alfonso Rueda, o 28 de decembro de 2023 (coincidindo coa convocatoria de eleicións ao Parlamento de Galiza). Esta solicitude de información viña arrastrando dende a semana anterior, sen que tivesemos resposta. Onte, xoves 20, presentamos un escrito reiterando a nosa petición de información.

Do suspense estaban afectados ...


Xoves, 20 Xuño 2024

Protocolo violencia de xénero: xa non era sen tempo

Un dos deberes da Administración da tolerancia cero contra a violencia machista que estaba "aprazado"

A Xunta achega o borrador de protocolo da violencia de xénero para facer alegacións

A CIG reclamou este protocolo que tiña que estar negociado e formar parte do I Plan de Igualdade da Xunta de Galiza aprobado o 27 de outubro de 2023.

A Administración aprobou un Plan sen este documento fundamental para protexer ás vítimas de violencia machista na contorna laboral e estableceu como unha ...


  • Art. 1º.- Eliminar o segundo parágrafo, xa que isto vai implícito co manifestado máis arriba de que non queremos negociar diñeiro por tempo.

  • Art. 3º.- No cuarto parágrafo non estamos de acordo cos días que ofrecen de compensación para xornadas onde o descanso non chegue as doce horas entre xornadas. Manifestamos que esta circunstancia, de xeito excepcional, só se pode producir cando sexa previo ao descanso semanal e non antes de xornadas, xa que se non sería unha deturpación absoluta do descanso (podería darse a circunstancia de que unha persoa que remata unha quenda ás 15h comece a seguinte ás 22h e iso é inaceptábel).

  • Os días de compensación teñen que ser os que se xeren, é dicir, a persoa que xenere un día de compensación é a que se lle ten que dar, e non de forma xenérica. No caso de que sexa de forma xenérica teñen que ser como mínimo 9 días para a xente que traballe a 3 quendas e 6 para a que traballe a 2 quendas.

  • Art. 4º.- A compensación tense que lle dar tamén a xente que eses días coincidan cos da libranza e, no caso de compensar os festivos economicamente, estes teñen que considerarse tamén a eses efectos, o mesmo que si se compensa con tempo igual.

  • Art. 5º.- Como regra xeral un domingo e un festivo inhabilita para traballar outro, de xeito excepcional e despois de ser negociado, poderá haber algunha carteleira que recolla a libranza de un domingo ou festivo cada tres.

    • número máximo de xornadas consecutivas será de 5, e de xeito excepcional e despois de ser negociado, poderá haber algunha carteleira que recolla un máximo de 7 xornadas consecutivas.

    • número máximo de noites consecutivas será de 2, e de xeito excepcional e despois de ser negociado, poderá haber algunha carteleira que recolla un máximo de 3 noites seguidas.

  • Art. 6º. Retiralo.

Posicionamentos das outras OO.SS. e da Administración.

  • Todas as OO.SS. subscribiron as nosas alegacións, excepto no tema do diñeiro, sobre o cal CC.OO pide que o que se oferta para o ano 2013 se pase ao 2012 e o do 2014 ao 2013, é dicir, acepta que se pague por descanso. UGT pediu que o diñeiro que existe se reparta de xeito lineal, é dicir, que non se divida por grupos e sexa a mesma cantidade para todos igual. CSIF non falou de diñeiro, quere tempo libre.

  • A Administración tiña a postura xa marcada non documento que enviou (como non podía ser doutro xeito, si non sería un cachondeo que ao chegar a unha xuntanza cambiara de opinión) e o único que manifestou é que contestará cun novo documento ás alegacións presentadas.

Antes de empezar a intervención a CIG preguntou si estaban dispostos a retirar a Disposición que anula o artigo do convenio da Lei de Orzamentos, ao que contestaron que si se asina o acordo evidentemente si que a retirarían, xa que como recolle no mesmo acordo a aplicación dos descansos é consorte ao artigo 19.1

Podes descargar o borrador do acordo ao que se refiren estas alegacións nesta ligazón.