Novas por contido

Delegados e delegadas concentráronse diante do Parlamento de Galiza, coincidindo co debate da Lei

Delegadas e delegados da CIG-Administración concentrámonos diante do Parlamento de Galiza para manifestar o noso rexeitamento a uns orzamentos da Xunta para 2024 que, un ano máis, non contemplan as medidas necesarias para mellorar as condicións laborais do persoal empregado público.

Como vimos facendo desde hai anos, na CIG-Administración denunciamos que esta lei segue avanzando na precarización das condicións laborais do persoal empregado público e non recolle a posibilidade de recuperar os dereitos perdidos.

A Lei de Orzamentos para 2024 non introduce as partidas orzamentarias precisas para crear as prazas necesarias para o funcionamento da propia administración pública, nin a posibilidade de derrogar a Lei de Medidas, o que permitiría recuperar os dereitos perdidos como o 1% de acción social, os días adicionais que se suprimiron con reformas pasadas e tamén recuperar cuestións que ten o persoal da Administración pendente de volver á mesa de negociación.

Nese sentido denunciamos que a Xunta non aceptou ningunha proposta de mellora na LEPG, como a de recoller os dereitos do V Convenio e que así o persoal laboral non perda os seus dereitos pola funcionarización masiva.

A Lei de Orzamentos deste ano non só non introduce todas estas cuestións senón que afonda máis no deterioro dos servizos públicos.

Xornada de 35 horas

Dende a federación da Administración Pública temos en marcha unha campaña polas implementación da xornada das 35 horas, que xa teñen contemplada outras administracións, como o SERGAS.

Para o persoal é fundamental a redución de xornada mais para iso fai falta máis persoal que faga fronte a este traballo. Iso, entre outras cuestións, tiña que estar recollido nos orzamentos da Xunta, pero non está.

Oposicións, promoción interna, concursos de traslados, carreira profesional 

Reclamamos comisións de servizo non discrecionais e negociadas a implantación da categoría superior no mundo funcionarial, a cobertura de todas as vacantes e o aumento dos cadros de persoal.

Ademais, dende a CIG-Administración demandamos convocatorias anuais de oposicións e promoción interna, concursos de traslados aberto e permanentes e un complemento de Carreira Profesional digno, negociado e para todos e todas.

Respecto do Plan de Igualdade da Xunta exiximos a súa mellora porque o aprobado recentemente non é máis que unha copia da Lei en vigor, sen achegar nada novo.

Outra das cuestión que demandamos é a revisión salarial anual aplicando o IPC real, a recuperación do poder adquisitivo perdido nos últimos anos e a recuperación do Fondo de Acción Social FAS, equivalente ao valor do 1% da masa salarial.

Bombeiros comarcais

No decurso da concentración contamos cunha representación do colectivo de bombeiros comarcais que leva meses mobilizándose en demanda de condicións laborais dignas.

Os bombeiros comarcais están, desde o pasado venres, na praza do Obradoiro reclamando que as súas demandas sexan escoitadas e que as Administracións se aveñan a negociar melloras para garantir o funcionamento deste servizo público esencial.

 

Na xuntanza da Comisión de Listas de Contratación que tivo lugar o 20/12/20023 a Administración trasladou a seguinte información:

Listas provisionais de persoas admitidas/excluidas: no referente ao procedemento a seguir para presentar alegacións ás listas provisionais publicadas no DOG do 20/12/23, aquelas persoas que fixesen a solicitude de inclusión por medios electrónicos teñen que seguir o procedemento por este medio. No caso que teñan que presentar documentación, o propio programa emite un documento para presentar no rexistro xunto coa documentación correspondente.

O periodo de alegacións remata o día 5 de xaneiro. Teñen previsto que se publiquen as listas definitivas antes da próxima reunión da Comisión de Listas, que será o día 24 de xaneiro.

Modificación nas citacións electrónicas: a Lei de medidas fiscais e administrativas que se vai publicar o 1 de xaneiro inclúe unha modificación nas citacións electrónicas para as listas de contratación. Co fin de garantir as coberturas urxentes o tempo do que dispón a persoa para elexir redúcese de 5 a 2 días naturais. Xa se vai aplicar ás citas que saian dende o día 2 de xaneiro.

Por este motivo, van adiantar as próximas citas electrónicas para non interferir nos traballos informáticos que van facer na última semana do ano.

Puntuación que se terá en conta para as listas de contratación: mentres coexistan procesos de estabilización e ordinarios contarase a que sexa máis favorable á persoa, ata que rematen os procesos de estabilización.

Esta semana publicarán na web de Función Pública unha nota informativa con estas novidades.

En plena paripé de negociación da "repesca" da carreira profesional, Función Pública convocounos para o venres 22 a unha Comisión de Persoal na que se van votar os mesmos borradores da carreira profesional que se estiveron "negociando" hoxe mércores 20 e mañá xoves 21.

Que significa isto? Pois que as xuntanzas previas non serven para nada porque non moveron nin unha sóa coma duns borradores aos que non deron tempo a analizar polo miúdo, sen período de alegacións previo e que foron amañados coa participación cómplice dalgúns sindicatos.

Borrador carreira profesional persoal funcionario. Descargar

Borrador complemento desempeño persoal laboral. Descargar

Borrador modificación RPT de Política Social e Xuventude. Descargar

No DOG do 20/12/2023 publican a RESOLUCIÓN do 13 de decembro de 2023, da Dirección Xeral da Función Pública, pola que se fan públicas as listas provisionais para o desempeño transitorio de prazas reservadas a persoal funcionario e a contratación temporal de persoal laboral da Xunta de Galiza.

Fan públicas as listas provisionais para o desempeño transitorio de prazas reservadas a persoal funcionario dos corpos e escalas que se relacionan no anexo I desta resolución, así como para o desempeño temporal de postos reservados a persoal laboral dos grupos e categorías que se relacionan no anexo II.

As listas poderán consultarse no portal web corporativo da Xunta de Galicia, htz://funcionpublica.xunta.gal, epígrafe de Listas de contratación; no Servizo de Atención e Información á Cidadanía a través do teléfono 012; e nas oficinas de rexistro e atención á cidadanía da Xunta de Galiza (oficinas dos edificios administrativos da Vicepresidencia Primeira e Consellaría de Presidencia, Xustiza e Deportes).

As persoas interesadas disporán dun prazo de dez días hábiles, contados a partir do día seguinte ao da publicación desta resolución no Diario Oficial de Galiza, para presentar reclamacións ante a Comisión Permanente (Dirección Xeral da Función Pública, Consellaría de Facenda e Administración Pública, Edificio Administrativo San Caetano, s/n, Santiago de Compostela).

As persoas que solicitaron a inclusión electronicamente a través de fides.xunta.gal deberán acceder a fides.xunta.gal e realizar as alegacións que consideren oportunas; fides.xunta.gal permitirá xerar un documento para remitir a través dun rexistro presencial a documentación que deba presentarse e que non sexa copia auténtica ou non fose posible comprobala automaticamente. Só se admitirán as alegacións que se realicen por medio desta aplicación informática para as solicitudes que se presentaron a través de fides.xunta.gal

O director xeral de Función Pública convocounos a unhas xuntanzas da Mesa Sectorial de Funcionarios Públicos e da Mesa Xeral de Empregados Públicos que terán lugar respectivamente o 20/12/23 e o 21/12/23 para tratar os seguintes asuntos :

  1. Proposta de Acordo entre a Xunta de Galicia e as organizacións sindicais polo que se convoca o procedemento de acceso aos graos I e II do sistema transitorio extraordinario de recoñecemento da progresión na carreira administrativa prevista na disposición transitoria oitava da Lei 2/2015, do 29 de abril, do Emprego Público de Galicia, para o persoal funcionario. Descargar
  2. Proposta de Acordo entre a Xunta de Galicia e as organizacións sindicais polo que se convoca o procedemento de acceso aos graos I e II do complemento de desempeño do posto de traballo para o persoal laboral. Descargar
  3. Modificación da RPT de Política Social e Xuventude. Descargar

A bote pronto e a falta dunha análise polo miúdo, Función Pública trae a negociar de xeito exprés e sen período de alegacións previas unhas propostas de ordes da carreira profesional e complemento de desempeño que abondan na discriminación entre o persoal empregado público, que non corrixen as eivas anteriores nin recoñece os efectos económicos dende o 1 de xaneiro de 2019 nin sequera do 1 de xaneiro de 2022. Outra vez unha carreira chapuza, rebaixada e excluínte.

Se tes algo que comentar, contacta coa CIG.

O director xeral de Función Pública convounos a unha xuntanza da Comisión de Persoal que terá lugar o mércores 20/12/23 cos seguintes puntos na orde do día:

  1. Proposta de acordo para a formación dunha unidade móbil especializada da escala de axentes forestais e medioambientais. Descargar
  2. Modificación da RPT da Presidencia da Xunta de Galiza. Descargar
  3. Dar conta da proposta de modificación da RPT de Facenda e Administración Pública aprobada na Comisión de Persoal do 22/11/23. Descargar

Función Pública enviounos os borradores das convocatorias dos seguintes procesos selectivos, todos de acceso libre e promoción interna para que presentemos alegacións:

Escala  Total prazas  Discapacidade  Promoción interna  
C2 xerocultor/a 13 2 4  Descargar
C2 persoal de servizos xerais (PSX) 83 12 21  Descargar
C2 auxiliar laboratorio 12 1 3  Descargar
B téc. educación infantil 124 16 31  Descargar

 

Ao tempo, envían unha modificación da convocatoria do proceso de A2-escala de inspección turística, publicada no DOG do 07/07/23, consistente na imposición do requisito de permiso de conducir B, e un curso selectivo de formación. Descargar.

Se é do teu interese, podes achegarnos as túas consideracións: contactar coa CIG.

O director xeral de Función Pública convocounos a unhas xuntanzas que serán o luns 18/12/23, para tratar sobre:

Acordo para a formación dunha unidade móbil especializada da escala de axentes forestais e ambientais

Descarga a proposta da Administración

Proposta de modificación da RPT de Política Social

Non envían documentación, pero probablemente sexa sobre a recualificación a xornada completa das prazas de xornada parcial pactado no Acordo de condicións de traballo nos centros de Política Social.

Debido ás numerosas preguntas que se nos fai en relación á información sobre os actos de elección de destino das escalas de enxeñaría agronómica, técnica agrícola, montes e técnica forestal, compre que a Administración defina a orde na que se van a realizar eses procesos.

Partimos de que nas catro escalas hai dous procesos selectivos en cada unha delas (un de libre e outro de estabilización) e en todos os procesos hai unha quenda de promoción interna.

En procesos separados de promoción interna non habería dúbida na orde que habitualmente se emprega: promoción interna, estabilización e libre.

Neste caso, si se interpreta que as declaracións de Función Pública de que primeiro irían os procesos que tiveran unha promoción interna como aqueles nos que hai algún aprobado na promoción interna, isto produciría a seguinte secuencia das eleccións de destino: promoción interna, libre e estabilización.

A realidade é que haxa ou non haxa aprobados a quenda de promoción interna está en todos os procesos e era así para garantir a orde de prelación que derivaría se os procesos no canto de separados fosen xuntos.

Por iso se nos apunta a idea de alternar a orde dos procesos do seguinte xeito:

1. Quenda de promoción interna do proceso de estabilización.
2. Quenda de promoción interna do proceso de libre.
3. Quenda de acceso libre do proceso de estabilización.
4. Quenda de acceso libre do proceso de libre.

Esta orde que sería lóxica ao ser convocados todos os procesos no mesmo día, parecería a de sentido común. Neste caso se ningún aspirante superou a quenda do punto 1, deberíase continuar co resto dos puntos nesa orde.

Estamos á espera de que Función Pública nos dea a resposta.

No DOG do 15/12/2023 publican a RESOLUCIÓN do 5 de decembro de 2023, da Dirección Xeral da Función Pública, pola que se ditan instrucións para regular o contido, uso e acceso ao expediente persoal electrónico do persoal empregado público da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galicia e das súas entidades públicas instrumentais.

A Canle de emprego público de Galicia (FIDES) constituirá a plataforma de acceso ao expediente persoal electrónico.

O expediente persoal electrónico (en diante, expediente) é o instrumento onde se integran todos os datos e documentos persoais e profesionais do persoal incluído no ámbito de aplicación destas instrucións, nun soporte electrónico interoperable e multidisciplinar, que posibilita a xestión integral do seu currículo nun contorno propio, flexible, áxil e actualizable ao longo do tempo.

O expediente incluirá datos persoais e identificativos, así como académicos ou profesionais, e calquera outro dato que se considere necesario para a xestión dos procedementos de persoal. Os datos de contacto que figuren no expediente usaranse de xeito preferente para as comunicacións e notificacións que teñan que realizar os órganos competentes, salvo que a normativa específica na materia estableza outras canles ou criterios.

As persoas interesadas poderán solicitar a actualización ou modificación dos datos que consten no seu expediente. As persoas interesadas terán que iniciar este proceso electronicamente a través da Canle do emprego público de Galiza (FIDES) para actualizar a información nas epígrafes correspondentes a cada mérito e xerar o documento de solicitude a través do sistema.

Outras novas recentes

Xoves, 27 Marzo 2025

Estase a restrinxir o teletraballo ás bravas?

A prestación de servizos na modalidade de teletraballo na Administración da Comunidade Autónoma de Galiza funcionaba ata o de agora con relativa normalidade agás a xa endémica opacidade da Xunta e a reiteración do incumprimento da convocatoria das Comisións de Seguimento para que as organizacións sindicais poidamos exercer un control.   Mais nos últimos días están a chegar...
Martes, 25 Marzo 2025

O despropósito do Plan de axilización da dependencia + discapacidade

O pasado 3 de marzo a Xunta de Galiza, nunha comparecencia pública do Presidente Rueda, anuncia o Plan de axilización e simplificación dos trámites da dependencia e discapacidade. Este plan, implementado dende xaneiro, basease segundfo refiren en: Na “redución ao máximo dos trámites” ao introducir un novo modelo de solicitude conxunta. Na creación de xefaturas de servizo de...
Mércores, 26 Marzo 2025

Xuntanza comisión de listas. 26/03/25

Na xuntanza da Comisión de listas celebrada no día de hoxe mércores 26/03/25, ademais de aprobarse a acta e tratarse as reclamación correspondentes, informan dos seguintes puntos:    - Publicaranse as listas definitivas das categoráis funcionarizadas de oficio o día 2 de abril.   - As listas de incendios publicaranse antes da próxima comisión datada para o día 30 de abril....