Novas por contido

Función Pública convocounos aos sindicatos a unha mesa previa á Mesa Xeral o 20 de outubro con varios asuntos.

BOLSA DE HORAS POR CONCILIACIÓN

Proxecto de Orde da Consellería de Facenda e Administración Pública, pola que se modifica a Orde do 20 de decembro de 2013, conxunta da Vicepresidencia e Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza e da Consellería de Facenda, así como a Resolución conxunta do 8 de agosto de 2014, da Dirección Xeral de Avaliación e Reforma Administrativa e da Dirección Xeral da Función Pública, no relativo ao desfrute da bolsa de horas de libre disposición por motivos de conciliación familiar. Descargar.

FUNCIONARIZACIÓN DE PERSOAL LABORAL FIXO EN EXCEDENCIA

Resolución do XX de XXX de 2023 da Dirección Xeral da Función Pública pola que se procede á apertura do prazo para solicitar a participación nos procesos de funcionarización polo persoal que se atope en situación de excedencia voluntaria, excedencia voluntaria por incompatibilidade ou por prestación de servizos noutra Administración pública e se aproba e se dá publicidade ao modelo de solicitude de participación (código de procedemento XXXX). Descargar.

MODALIDADE ESPECÍFICA PROMOCIÓN PERSOAL LABORAL FIXO (FUNCIONARIZACIÓN)

IMPORTANTE: Cada unha das seguintes resolucións vai acompañado dun anexo I cunha listaxe das categorías e un anexo II cunha listaxe das persoas, polo que cumpre que cada persoa afectada comprobe se figura no anexo II.

RESOLUCIÓN do XX de xxxxxx de 2023 pola que se convoca o proceso selectivo para o ingreso, pola modalidade específica de promoción do persoal laboral fixo, no corpo superior da Administración xeral e corpo facultativo superior de Administración especial da Comunidade Autónoma de Galicia, subgrupo A1. Descargar.

RESOLUCIÓN do XX de xxx de 2023 pola que se convoca o proceso selectivo para o ingreso, pola modalidade específica de promoción do persoal laboral fixo, no corpo de xestión da Administración xeral e corpo facultativo de grao medio de Administración especial da Comunidade Autónoma de Galicia, subgrupo A2. Descargar.

RESOLUCIÓN do XX de setembro de 2023 pola que se convoca o proceso selectivo para o ingreso, pola modalidade específica de promoción do persoal laboral fixo, na agrupación profesional de persoal funcionario da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galicia. Descargar.

RESOLUCIÓN do XX de xxx de 2023 pola que se convoca o proceso selectivo para o ingreso, pola modalidade específica de promoción do persoal laboral fixo, no corpo administrativo da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galicia, subgrupo C1. Descargar.

FUNCIONARIZACIÓN

IMPORTANTE: Cada unha das seguintes resolucións vai acompañado dun anexo I cunha listaxe das categorías e un anexo II cunha listaxe das persoas, polo que cumpre que cada persoa afectada comprobe se figura no anexo II.

Resolución do XX de XXX de 2023 pola que se convoca o proceso para a adquisición da condición de persoal funcionario de carreira do corpo superior da Administración xeral e corpo facultativo superior da Administración especial da Comunidade Autónoma de Galicia, subgrupo A1, do persoal laboral fixo de diversas categorías e postos pertencentes ao Grupo I, do V convenio colectivo do persoal laboral da Xunta de Galicia, mediante o seu cambio de vínculo xurídico. Descargar.

Resolución do XX de XXX de 2023 pola que se convoca o proceso para a adquisición da condición de persoal funcionario de carreira do corpo de xestión da Administración xeral e corpo facultativo de grao medio da Administración especial da Comunidade Autónoma de Galicia, subgrupo A2, do persoal laboral fixo de diversas categorías e postos pertencentes ao Grupo II, do V convenio colectivo do persoal laboral da Xunta de Galicia, mediante o seu cambio de vínculo xurídico. Descargar.

Resolución do XX de XXX de 2023 pola que se convoca o proceso para a adquisición da condición de persoal funcionario de carreira da agrupación profesional de persoal funcionario do persoal laboral fixo de diversas categorías e postos pertencentes ao Grupo V, do V convenio colectivo do persoal laboral da Xunta de Galicia, mediante o seu cambio de vínculo xurídico. Descargar.

Resolución do XX de XXX de 2023 pola que se convoca o proceso para a adquisición da condición de persoal funcionario de carreira do corpo administrativo da Administración xeral, subgrupo C1, e do corpo de técnicos de carácter facultativo da Administración especial, grupo B, do persoal laboral fixo de diversas categorías e postos pertencentes ao Grupo III, do V convenio colectivo do persoal laboral da Xunta de Galicia, mediante o seu cambio de vínculo xurídico. Descargar.

Resolución do XX de XXX de 2023 pola que se convoca o proceso para a adquisición da condición de persoal funcionario de carreira do corpo auxiliar da Administración xeral e do corpo de auxiliares de carácter técnico de Administración especial, subgrupo C2, do persoal laboral fixo de diversas categorías e postos pertencentes ao Grupo IV e V, do V convenio colectivo do persoal laboral da Xunta de Galicia, mediante o seu cambio de vínculo xurídico. Descargar.

Aparentemente, nos seguintes meses teremos a convocatoria de tres concursos (primeiro incendios, despois escalas sociais, seguido do resto de administración especial). Do resto (corpos xerais e demáis escalas), o DXFP non se compromete. Mentres, teiman en manter a valoración das comisións de servizo no baremo de traballo desenvolvido.

Despois de varias xuntanzas e escritos de alegacións, e catro borradores do concurso de traslados de Administración especial, que servirá de modelo para todos os concursos, a CIG e a Dirección Xeral de Función Pública mantemos numerosas diferenzas. Aquí, queremos destacar dúas cuestións:

Concurso de traslados para todo o persoal

O tempo que pasa entre concursos é excesivo. Temos xente que leva anos e anos desprazándose entre localidades cando hai numerosas vacantes dispoñíbeis (que se adxudican en comisión de servizos, a dedo). Temos algunhas escalas con máis de 10 anos sen concurso. A CIG esixe que se convoquen os concursos de traslados para a totalidade dos corpos e escalas da Administración Autonómica, de xeito que poidan estar TODOS resoltos antes do 31/12/2024.

O DXFP non dá prazos. Tan só fala da orde que van seguir (algúns): primeiro o das escalas de incendios, despois as escalas sociais, e por último o resto da administración especial. Dos corpos xerais, e do resto de escalas de administración xeral non di nada, non se compromete a poñer datas, nen sequera aproximadas.

E aquí cabe unha reflexión: existe a posibilidade de facer un concurso único para absolutamente todo o persoal da Administración autonómica, con todas as prazas vacantes? Non é obrigatorio que os concursos teñan que ser por escalas ou grupos de escalas, podería ser para a totalidade dos postos á vez. Cada concursante só vai poder facelo ás prazas que están abertas ao seu corpo, escala ou especialidade. E isto tamén resolvería as situacións que se teñen dado no pasado de que os corpos que primeiro concursan eran os que collían os mellores postos cando estaban abertos a varios deles.

Deste xeito tamén se poderían incorporar ao concurso único os corpos xerais e escalas que Función Pública agora elude contestar cando van concursar.

Traballo desenvolvido en comisión de servizos

O baremo do traballo desenvolvido calcúlase cunha fórmula que ten en conta o tempo que se prestou servizos en diferentes niveis. O problema está en como valorar os niveis en comisión de servizo. 

A CIG teno claro: as comisións de servizo son adxudicadas sen criterio obxectivo algún, directamente a dedo, a vontade das persoas con responsabilidade política na Administración. Nesa situación rexeitamos que un nivel obtido porque a alguén lle saiu das narices concedelo, teña o máis mínimo valor como mérito nun concurso de traslados. Outra cousa diferente sería se existise algún tipo de criterio obxectivo para a súa adxudicación. Pero non é o caso.

No último concurso de corpos xerais mediaron tantos anos entre que se solicitaron as prazas e se resolveu o concurso, que por medio houbo un importantísimo número de prazas libres que foron adxudicadas en comisión de servizos. Mesmo puidemos ver como xente que obtiña un destino, estaba en comisión ao día seguinte. Non houbo criterio algún, non houbo obxectividade, foi algo discrecional. E no caso de administración especial, pasaron tantos anos dende o anterior concurso que temos unha enorme cantidade de persoas en comisión. E agora imos valorar iso como mérito?

A CIG, así como todos os sindicatos presentes nas xuntanzas (CCOO, CSIF, UGT e SEPGA), solicitamos que o tempo traballado en comisión de servizos fora valorado como no posto de orixe. O DXFP por agora, teima en manter o seu criterio.

A Xunta aprobou a Lei de Medidas en materia de persoal (lei de acompañamento aos orzamentos) para o ano 2024 na Comisión de Persoal do martes 17 de outubro. Foi ás presas, sen opcións a propor cambios ou facer achegas. Esta Lei fai modificacións da Lei do emprego público de Galiza e impoñe outras cuestións.

A Xunta pecha a porta á negociación da xornada das 35 horas na Administración xeral

A CIG propuxo a redución de xornada a 35 horas semanais para todo o persoal empregado público. Na intervención do director xeral de Función Pública en resposta a esta solicitude de aplicación da xornada de 35 horas no ámbito do persoal da Administración xeral da Xunta , deixou clara a súa nula vontade de camiñar cara esa redución:

“Dificilmente se pode afirmar que na administración autonómica haxa quen traballa por riba das 35 horas.  Aínda que legalmente o tope de horas está nas 37,5 horas, na práctica isto non é así. No horario anual hai que ter en conta a xornada reducida dos meses de verán. Por outro lado, os acordos no SERGAS, en Política Social ou en Educación xa supoñen redución e polo tanto non está enriba da mesa facer máis cambios no horario do persoal da Xunta” (Barreiro dixit)

A Xunta négase a avanzar en dereitos para as empregadas e empregados públicos

A proposta de modificación da Lei 2/2015 de emprego público de Galiza non incorpora o permiso parental de 8 semanas (incorporado no EBEP e pendente de desenvolvemento) nin promove ningún cambio na duración do permiso de parto para a outra persoa proxenitora, na liña da sentenza gañada pola CIG no TSXG e que a Xunta ten recorrido en casación perante o Tribunal Supremo. 

A CIG formulou neste sentido propostas encamiñadas a incorporar ambas melloras: 

- Incorporación do permiso parental de 8 semanas con carácter retribuído. Tal e como está recollido na modificación do EBEP, o permiso parental consiste en poder dispoñer de até 8 semanas para o coidado dunha filla ou fillo de 8 anos ou menor en acollida . Esas 8 semanas poden ser continuas ou descontinuas, a tempo parcial ou total e pódeno gozar ambas persoas proxenitoras. A duración mínima, no caso de se fraccionar, debe ser dunha semanal. Este permiso estaba pendente de desenvolver e a modificación da Lei do Emprego Público de Galiza é a ocasión precisa para facelo. A CIG defende que tamén se debe avanzar recoñecendo o seu carácter retribuído.

Nunha última intervención final do director xeral de Función Pública non descartou incorporar este permiso mais sen ningún compromiso pechado.

- Equiparación dos permisos de parto para ambos integrantes da parella. A CIG, na liña de aumentar progresivamente este permiso até as 52 semanas, propón dar o paso de subilo até as 30 semanas xa no 2024. En calquera caso, sería unha falta de respecto que a Xunta ignorase o incumprimento da normativa europea de non discriminación por razón de xénero que implica ter unha duración menor (16 semanas) para a outra persoa proxenitora en relación á nai biolóxica (22 semanas) polo que de negarse a avanzar o mínimo que cabe agardar da Xunta é que se recoñeza unha duración de 22 semanas en ambos casos.

Función Pública negouse a aceptar a nosa proposta e agardará a que o Supremo decida sobre o seu recurso de casación contra a sentenza gañada pola CIG.

A CIG propuxo que se incorpore á persoa convivinte en todos os permisos nos que actualmente non aparece. 

A recente inclusión no EBEP da persoa convivinte no permiso de accidente, enfermidade grave ou hospitalización (con independencia de que sexa cónxuxe, parella de feito ou non) e que agora se incorpora na normativa galega, deixa en evidencia todos aqueles permisos nos que non figura. A CIG entende que ter dereito a un permiso de 5 días pola hospitalización da persoa coa que convives e que este permiso se negue se morre é un sen sentido. O único permiso no que xa se fai referencia a “parentes que convivan co traballador ou a traballadora”, é o de hospitalización prolongada, un permiso non retribuído.

A central sindical identificou varios permisos a maiores do de falecemento no que se produce esta discriminación e demandou da Xunta a súa incorporación: 

Artigos nos que a CIG solicita incorporar á persoa convivinte: 

  • 46 bis. Permisos por accidente ou enfermidade moi graves
  • 98. Adscrición por motivos de saúde ou rehabilitación
  • 106. Reducións e adaptacións da xornada de traballo
  • 114. Permisos para a realización de exames prenatais e técnicas de preparación ao parto
  • 115. Permisos para a realización de tratamentos de fecundación asistida
  • 116. Permisos por accidente ou enfermidade moi graves
  • 175. Excedencia por agrupación familiar

Tendo en conta que o EBEP marca os permisos mínimos, e que a Xunta ten potestade para superalos, e partindo de que o Estatuto dos Traballadores e Traballadoras (ET) recoñece un permiso de 5 dias tamén no caso de enfermidade en familiares de segundo grao, solicitamos que na modificación da Lei do Emprego Público de Galiza se igualen os permisos de 1º e 2º grao no caso de enfermidade, sendo ambos de 5 días, incluíndo sempre no 2º grao, como se fai no ET, ou familiar consanguíneo da parella de feito.

Lembremos que agora se divide en dous o actual permiso de falecemento, accidente ou enfermidade de familiar. O de falecemento queda como xa estaba e no de accidente ou enfermidade incorporan á persoa convivinte aínda que non exista relación de consanguinidade ou afinidade e deixa de depender da residencia da persoa. Os cambios son os seguintes

accidente ou enfermidade de familiar

  • 1º grao ou convivinte: 5 días
  • 2º grao: 4 días 

falecemento

  • 1º grao: 
    • mesma localidade: 3 días hábiles
    • diferente localidade: 5 días hábiles
  • 2º grao: 
    • mesma localidade: 2 días hábiles
    • diferente localidade: 4 días hábiles

Outras novidades nos permisos

  • No permiso por adopción ou acollemento inclúese a asistencia a sesións informativas ou preparatorias previas á declaración de idoneidade.

  • Na redución de xornada retribuída para o coidado dun fillo ou filla con cancro ou enfermidade grave amplíase en determinados supostos a idade do causante, podendo chegar desde os 18 até os 23 se o diagnóstico foi anterior á maioría de idade ou mesmo até os 26 anos se o causante ten un grao de discapacidade do 65% ou máis. Porén, non se elimina o requisito, como ten solicitado a CIG, de que ambos proxenitores traballen.

A Xunta elimina a prestación de servizos como persoal interino para ter unha excedencia por interese particular

Outro cambio importante que figura no texto é a eliminación da excedencia por interese particular no caso de prestar servizos como persoal interino ou laboral temporal nunha administración pública. Con  esta redacción limítase a posibilidade de que o funcionariado de carreira que presta servizos como interino o puidese seguir a facer baixo esta modalidade, na que até o de agora non se require ningún período de prestación de servizos previos. A intención da Xunta é clara: non conceder ningunha excedencia por interese particular ao persoal que supera un proceso selectivo e que quere seguir traballando como interino noutra administración.

A argumentación de Función Pública está no feito de que aproximadamente un 20% das persoas que aproban procesos selectivos na administración xeral na Xunta non toman posesión e piden esta modalidade de excedencia.

Desde a CIG consideramos a medida é excesiva para evitar o que pretende Función Pública e que limita un dereito actual para persoal interino. A Administración debe facer o esforzo de buscar fórmulas que aseguren que se cubran as prazas ofertadas de xeito efectivo facendo apetecible traballar na nosa administración e evitando a fuga de profesionais.

A Xunta amplía a excepcionalidade da COVID sen xustificación no 2024 para axilizar a contratación de persoal do ámbito sanitario

  • A única forma de solucionar a fuga do persoal do ámbito sanitario para o SERGAS ou outros ámbitos, incluso migración a outros países, é a de mellorar as condicións laborais e salariais do persoal da Administración Xeral. Xa que son as peores condicións laborais, a saturación dos servizos e a falla de posta en valor do persoal que atende os servizos de inspección, valoración de dependencia e de discapacidade, residencias de maiores e centros sociosanitarios... as que provocan realmente a falta de persoal nas listas. 
    Por isto, na CIG entendemos que impoñer vía lei ás excepcionalidades previstas na COVID non arranxa o problema real. O que  pretende o goberno do PP na Xunta de Galiza é obviar afrontar o problema dende a negociación colectiva para, por un lado dimensionar os cadros de persoal e mellorar as condicións laborais e por outro solucionar as eivas que hoxe pode ter o sistema de xestión de listas para a contratación temporal.

  • A Xunta pretende restar prazas de libre e promoción interna das vindeiras ofertas de emprego utilizando futuras xubilacións en actuais procesos selectivos.

A Xunta pretende sacarse da manga unhas prazas vacantes que a día de hoxe non o son (nin tampouco o eran cando se aprobaron as ofertas de emprego, para excederse das prazas das actuais ofertas de emprego

A idea que teñen é xerar unha nova lista de posibles persoas aprobadas que serán nomeados persoal funcionario de carreira e colleran praza cando efectivamente se xubile a persoa que ocupa hoxe a praza.

Esta aberración crea varias hipotecas sobre o emprego público:

  1. Resta prazas para a promoción interna e o acceso libre en próximos anos porque son vacantes que se van xerar no futuro.

  2. Consumen a taxa de reposición das seguintes ofertas de emprego en procesos como nos de estabilidade que non computan en dita taxa.

  3. Fíanse dunha xubilación “a futuro”, podendo quedar sen prazas se as persoas que as ocupan deciden alongar o seu período laboral xa que a “lista da expectativa” caduca aos tres anos.

  4. A norma non ten un limite temporal, polo que podería converterse nun modo de xestión habitual das convocatorias na administración.

A CIG pediu a retirada deste apartado ao implicar un cambio moi importante nas ofertas de emprego que require un debate sosegado e non como se fixo, coa entrega da proposta tan só unhas horas antes da reunión.

O director xeral de Función Pública non retira o punto. Van seguir para adiante dando como explicación que é copia dun RDL da Generalitat catalana con comentarios dirixidos a CIG por supostas afinidades políticas. Afirmación fora de contexto nunha mesa xeral de empregados publicos. Mais cando somos organizacións sindicais que representamos aos traballadores e traballadoras da Administración galega. Unha vez máis o director xeral emprega a Mesa Xeral de Negociación para facer ensaios de mala política na vez de negociar dereitos laborais para o persoal empregado público da Galiza. 

Outras propostas para introducir na Lei e asentar cuestións reclamadas pola CIG

  • Concursos de traslados PERMANENTES

  • Promocións internas ANUAIS

  • Recuperar os dereitos recortados no 2012 polo que se deben voltar as axudas do Fondo de Acción Social, recuperar as compensacións do V Convenio, o 100% das pagas extraordinarias, ampliación a 9 dos días de asuntos particulares, ...

  • Rematar coa rebaixa profesional e activar dunha vez o grupo B previsto na LEPG e no EBEP.

A Xunta do PP convocounos para unha Mesa Xeral de Empregados Públicos "exprés" para o luns 16 para pasar o preceptivo trámite legal de varias adaptacións da Lei de Emprego Público galega polo avance da normativa básica estatal e impoñer cuestións de ultima hora que vulneran os dereitos dos empregados públicos, como sempre.

E, desta forma un ano máis modifica a Lei de emprego aproveitando a Lei de medidas que acompaña aos orzamentos sen afrontar unha negociación seria que sirva para mellorar as condicións laborais do persoal empregado público.

Máis a CIG non se cala e reitera as súas propostas!

  • 35 horas semanais para todo o persoal empregado público XA! Lembramos que hoxe estamos a traballar un mínimo de 120h anuais de máis que noutras administracións.

  • Concursos de traslados PERMANENTES

  • Promocións internas ANUAIS

  • Bolsa de horas positiva coa posibilidade de traballar 4 días/semana.

  • Recuperar os dereitos roubados no 2012 polo que se debe derrogar os recortes do Fondo de Acción Social, voltar as compensacións do V Convenio, o 100% das pagas extraordinarias, ampliación dos días de asuntos particulares aos 9, etc.

  • Rematar coa rebaixa profesional e activar dunha vez o grupo B previsto na LEPG e no EBEP.

  • Introducir na lei de emprego o novo permiso parental de 8 semanas (non retribuído) previsto na normativa básica estatal para todos os traballadores/as e adaptar adecuadamente o resto dos permisos que propón a normativa básica como os cómputos dos permisos en días hábiles de traballo, inicio dos permisos en días non feriados.

ÚLTIMA HORA!

A Dirección Xeral de Función Pública en pleno domingo envía ás organizacións sindicais unha segunda versión da modificación da Lei de Emprego coa que HIPOTECA as ofertas de emprego dos próximos anos, directamente CÁRGASE a promoción interna e introduce a discrecionalidade no nomeamento de funcionarios/as de carreira!

Podes ver a proposta da Administración aquí.

Dende Función Pública remitiron aos sindicatos tres documentos para que presentemos alegacións ata o martes 17 de outubro. Se é do teu interese, podes conectar coa CIG.

CONCURSO ORDINARIO DE TRASLADOS

  • Borrador das bases do concurso ordinario para a provisión de postos de traballo vacantes de corpos e escalas de Admon especial da Admón. Xeral da Comunidade Autónoma de Galiza. Descargar.

    Este é o cuarto borrador das bases de concurso, cambiaron algunha cousa respecto dos borradores anteriores, como engadir a formación das universidades públicas, os máximos dos méritos específicos, reducir a puntuación por cada incremento de grao consolidado, ou ampliar  tempo para obter o máximo pola permanencia no posto.

    Manteñen o principal problema: néganse a puntuar o traballo desenvolvido en comisión de servizos como traballo no posto de orixe, algo que todos os sindicatos rexeitamos (a CIG négase a aceptar que se puntúe un mérito que só se pode conseguir a dedo).

    A previsión que traslada o DXFP é que primeiro vaia un concurso das escalas de incendios, a continuación as escalas especiais de política social, e finalmente do resto de administración especial. Para concurso de incendios asegura o DXFP que xa enviaron a relación de prazas a Medio Rural para a súa revisión.

    Non se mollan en comprometerse a que se convoquen os concursos para TODO O PERSOAL, de de xeito que poidan estar resoltos, TODOS, antes do 31/12/2024. E moitas outras cuestións que non queren tocar.

    O DXFP afirma que se van ofertar TODAS as vacantes existentes, estean ou non ocupadas (comisións de servizos e ocupadas por interinos/as, temporais e indefinidos/as ou en destino provisional).

EXPEDIENTE PERSOAL ELECTRÓNICO

  • Borrador da Orde pola que se regula o contido, uso e acceso ao expediente persoal electrónico do persoal empregado público da Administración Xeral da Comunidade Autónoma de Galiza e das súas entidades públicas instrumentais. Descargar

    Segundo borrador desta Orde que prevé a substitución do Portax polo Fides. Informan que os datos de experiencia interna (na Administración Autonómica) xa está toda trasvasada, e a externa estaría polo 80%. O novo borrador contén básicamente axustes técnicos.

    A CIG comunica que seguimos a recibir queixas polo volcado incompleto dos cursos da EGAP e a experiencia. Non obtemos resposta á nosa pregunta. Denunciamos que obrigar a utilizar o fides sen alternativa en papel é unha maneira de exclusión dalgunhas persoas que non teñen medios ou coñecementos para realizar os trámites dixitalmente.

    Teñen intención de aprobar a Orde en Comisión de Persoal no prazo de unha ou dúas semanas.

FUNCIONARIZACIÓN DE PERSOAL LABORAL FIXO EN EXCEDENCIA

  • Borrador resolución excedencias pola que se procede á apertura do prazo para solicitar a participación nos procesos de funcionarización polo persoal laboral fixo que se atope en situación de excedencia voluntaria, excedencia voluntaria por incompatibilidade ou por prestación de servizos noutra Administración pública. Descargar

 

O mércores 11 de outubro foron publicados no web de Función Pública os listados coa autobaremación previstos nas convocatorias de procesos selectivos mediante concurso de méritos que establece a Lei 20/2021 (lei da temporalidade). Podes acceder aos anuncios na seguinte ligazón: http://www.xunta.es/rcp/listas/rcp_opo/opo_novas.jsp?lang=gl

O que observamos é que as escalas coa autobaremación publicada corresponden ao subgrupo A1. Esto coincide co manifestado polo director xeral de Función Pública (DXFP) na xuntanza que tivemos ese mesmo día. A maiores, trasladounos que xa remataron de preparar os listados de autobaremación para todas as categorías e escalas, e que nos vindeiros días irían publicándoas.

O DXFP advirte de que os datos son o resultado do declarado directamente polas persoas interesadas. Engade que é consciente de que hai numerosos erros, e ofrece algún dato: di que hai 700 persoas que se repiten en diferentes escalas/categorías, e menciona 10 casos coas máximas puntuacións en escalas diferentes, algo que é matematicamente imposíbel.

Agora, as persoas interesadas terán que acreditar o que declararon.

Lembramos que na negociación das convocatorias a CIG rexeitou o sistema de autobaremación e esixiu a publicación dunhas instrucións claras de como cumprimentar as solicitudes e non sancionar as persoas que non se autobaremasen correctamente.

Cunha declaración responsable os/as aspirantes farán a autobaremación dos méritos pero Función Pública só vai revisar as de maior puntuación ata completar o número de prazas convocadas. Ademais se falseas ou erras podes ser expulsado/a do proceso. Normal no primeiro caso, unha aberración no segundo.
( 10/10/22. https://autonomica.cigadmon.gal/w2/novas-por-contido/263-novas-da-cig-autonomica/5097 )

Estamos convocados a varias xuntanzas da Comisión de Persoal e da Mesa Xeral de Empregados Públicos para os días luns 16 e martes 17 de outubro, para tratar sobre o capítulo de persoal dos orzamentos da Xunta e polo anteproxecto de Lei de Medidas (que modifica varios artigos doutras leis que afectan ao persoal empregado público), para o ano 2024. Se é do teu interese, aquí tes a documentación:

- Estudo do anteproxecto da Lei de Medidas: materia de persoal, para o ano 2024. Descargar (vai a MX 16/10/23 e CP 17/10/23)

- Anteproxecto dos Orzamentos da Xunta para o ano 2024: materia de persoal. Non envían documentación (vai a MX 17/10/23)

Estas convocatorias foron enviadas aos sindicatos sen tempo para estudalas nin facer achegas. Máis grave é o asunto dos orzamentos, pois tan só enviaron a convocatoria, sen documentación (din que a enviarán o luns 16, un día antes da xuntanza).

O venres publícarase a elección de destino provisional (OEP 2019) e de seguido vaise convocar o concurso de traslados.

E a orde de elección definitiva dos procesos das categorías funcionarizadas do SPIF coas vacantes resultantes do concurso de traslados sería a seguinte:

1. Promoción interna.
2. Destino definitivo OEP 2019.
3. Concurso de méritos lei 20/2021.

Están abertos a buscar unha solución para o persoal que tomou destino provisional mais non se quixo funcionarizar e ten dereito a ter destino definitivo porque non poden quedar nun limbo.

Nunha reunión informativa celebrada o día 9 de outubro, Función Pública comunícanos o seguinte:

CONCURSOS DE TRASLADOS

Prelación das convocatorias que se van publicar:

  1. Bombeiros/as e persoal SPIF (categorías funcionarizadas).
  2. Política Social e Consorcio.
  3. Administración especial.

Fixemos constar que o concurso de traslados de Administración xeral (e as súas escalas) non aparece neste cronograma polo que demandamos que se inclúa.

TOMAS DE POSESIÓN DOS PROCESOS SELECTIVOS

Ao final en Función Pública van entrando en razón e din que van procurar dar tomas de posesión en destino definitivo ao persoal que vai superando os procesos selectivos SEMPRE E CANDO AS PRAZAS PASARAN POR UN CONCURSO DE TRASLADOS INMEDIATO PREVIO. E aclara a orde de prelación de tomas de posesión nos procesos:

1.Concursos de traslados (fase ordinaria con todas as vacantes e de resultas).
2.Eleccións de destino dos aprobados en todos os procesos que agora se atopen en destino provisional.
3.Eleccións de destino dos procesos libres e de estabilización rematados ou aínda en marcha.
4.Eleccións de destino dos procesos de concurso de méritos (lei 20/2021).
5.Eleccións de destino de concurso-oposición (lei 20/2021) [se pasa moito tempo dende o concurso e hai cambios estas últimas poderían ser en destino provisional].

Procurarase que nos catro primeiros a resolución sexa de xeito simultaneo en cada corpo ou escala (por exemplo, no caso de escolas infantís antes de comezo de curso e no caso de bombeiros antes da tempada de máximo risco).

Protestamos pola FALTA DE PROMOCIÓN INTERNA SEPARADA dos corpos xerais, esquecida por Función Pública e a piques de caducar a de 2020, e doutras varias escalas onde os procesos de libre das mesmas OEP´s están convocados e case rematados. Terían que convocarse e rematar antes das citadas no punto 3 pois moitas están derivadas das mesmas OEP´s. Como sempre o persoal da casa o máis maltratado pola Administración da Xunta do PP. Esixímoslle a súa convocatoria inmediata.

NOTA: a CIG fixolle constar a Función Pública que o artigo 12 da lei galega de temporalidade contempla que os destinos dos procesos selectivos derivados da lei 20/2021 serán de carácter PROVISIONAL.

En consecuencia, a Administración debe instar que se modifique dita lei a través da Lei de medidas de próxima aprobación.

Nunha reunión informativa, Función Pública trasladounos á CIG e ao resto de organizacións sindicais varias cuestións de relevancia que afectan ao persoal do Consorcio e de Política Social.

RPTs de Política Social e toma de posesión dalgunhas escalas da OPE social

Van levar ás mesas xerais varias pequenas modificacións de aquí a xaneiro de 2024. Agora anuncian a creación de prazas de escalas que compoñen os equipos de valoración de dependencia e de discapacidade. Con esta modificación van crear prazas de traballadores/as sociais que lles permitan sumalas ás existentes para a toma de posesión provisional desta escala que se pode realizar sobre esas prazas incluso antes de que se modifique a RPT se é preciso. Anuncia o director xeral que iso é para que a toma de posesión evite que salten as persoas interinas pendentes dos procesos de consolidación da lei 20.

A seguinte modificación de RPT desta consellería será a das prazas que se amplían pola aplicación do Acordo de Política Social, 140 (xa que as 5 restantes ou se crearon xa na recente modificación e que solo falta a publicación de 2).

Acordo de condicións de traballo de Política Social

Imos proceder nun prazo breve á sinatura, rexistro e publicación do acordo para formalizar a sua aprobación ante Relacións Laborais e que comece a súa vixencia, e poder comezar a cobrar en novembro as compensacións de 2023.

Curso sobre carteleiras

Ante a queixa que lle fixemos por facer cursos de carteleiras de directores/as de centros sen antes convocar sequera a comisión de seguimento para pactar o modelo de carteleira, dende Función Publica asumen a responsabilidade e din que van convocar a comisión e ademais facer unha nova edición do curso (xaneiro) ante o grande número de persoas interesadas. Recalcamos a necesidade de pactar e logo formar ao cadro de delegados e delegadas e de directores/as para evitar conflitos por diferentes interpretacións.

RPT do Consorcio

Seguen a traballar nela e teñen que actualizar os posibles cambios dende 2021 (supresións, creacións, xubilacións… e actualización de niveis) Houbo risada xeral porque a inutilidade do Consorcio sona e a cachondeo total, mais non nos cremos que sexa casual. FP dixo que “debera estar” para a semana.

Integración do persoal laboral fixo do Consorcio

Para que o persoal laboral fixo do Consorcio poida concursar xunto co resto de persoal funcionario da Xunta de todas as escalas é necesario o seguinte:

PRIMEIRO. Que se integren como persoal laboral fixo da Xunta de Galiza.
SEGUNDO. Que se funcionaricen como o resto do persoal laboral da Xunta (isto é voluntario).

Todo isto vai ser un proceso expres que compre realizalo con axilidade, de aí que a indolencia do Consorcio pareza xa non incapacidade conxénita senón boicot intencionado.

Non son quen de enviar correctamente e con toda a documentación os expedientes das súas traballadoras a Función Pública (e iso que son pouco mais de 200 as fixas do Consorcio). E ata que non se teña toda a documentación non se vai reunir a Comisión de integración.

Función Pública vai requirirlle toda a documentación ao Consorcio, pero nós recomendamos a todo o persoal laboral fixo que estea pendente e que lle esixa ao Consorcio que teña o seu expediente actualizado especialmente no relativo aos procesos selectivos superados e á publicidade dos mesmos.

Sobre todos estes asuntos anuncia xuntanza previa entre finais de outubro e a primeira semana de novembro e será unha negociación rápida.

Tamén se tratará nesa negociación

-Itinerancias.
-Procedemento para o nomeamento das directoras/es das escolas infantís.
-Coordinadores/as.
-Medias xornadas.

Outras novas recentes

Mércores, 11 Decembro 2024

Elección destino libre e estabilización A1 Enx. Montes e A2 Enx. Tec Forestal (11/12/24)

Recibimos a seguinte comunicación da DXEP: "Coa finalidade de que todas as persoas participantes no acto de elección de destino convocado pola Resolución de 5 de novembro de 2024 (DOG núm. 216 do 8 de novembro de 2024) obteñan unha praza correspondente ao seu subgrupo e logo de examinar as solicitudes recibidas, resulta necesario engadir novas prazas ao acto de elección...
Xoves, 12 Decembro 2024

UGT torpedea e crispa a negociación do I Plan de Igualdade de Portos de Galiza (05/12/24)

Esta foi a reacción á postura manifestada pola CIG de rexeitamento a dar validez tanto á proposta de plan de igualdade como de diagnose elaboradas pola Dirección Xeral de Simplificación Administrativa da Xunta antes da constitución da comisión de igualdade, que Portos puxo enriba da mesa. A xuntanza de constitución da Mesa de Igualdade de Portos de Galiza foi, cando menos,...
Mércores, 18 Decembro 2024

RPT do Consorcio: morrer matando

Durante anos sen convenio, sen trienios... e agora queren meter o acelerador para que apandemos con todo o que queiran impoñer A directora xeral de Emprego Público e o xerente do organismo propoñen niveis e salarios máis baixos que na Xunta para o persoal do Consorcio de Igualdade e Benestar. A nova RPT chega nos últimos días do ano 2024, non negociada, inzada de centos de...